PlayStation.Community

2017.10.21. 13:10 Játékteszt
33 hozzászólás
Szerző: DrZaius
Értékeld a cikket!
Utazás a téboly középpontja felé.

Cikkem elején mindjárt szeretnék is elnézést kérni tőletek. Tudom, látjátok már a pontszámot és a summázást, és ki-ki már fel is tette fejben a kérdést, hogy "Miért csak ennyi?", vagy "Miért ilyen sok?". Biztos szeretnétek már az okokat fürkészni e sorok között, de én kénytelen vagyok az első Resident Evilnél kezdeni a The Evil Within 2 bemutatóját.

A mai horrorjátékok alappillére egyértelműen a Resident Evil. A kis PlayStation erejének és a Capcomnak, köztük Shinji Mikaminak hála olyan tálalásban tapasztalhattuk meg a "horrorjáték" fogalmát, mint addig még sosem. A második résszel pedig, ami jó érzékkel emelte a tétet és jól vette a kanyarokat, végképp beköszöntött a horror-Kánaán. Viszont sajnos számomra a Code: Veronica-val véget is ért a Resident-széria. Nem azt mondom, hogy nem jó részek, amik utána jöttek, meg hogy nem kellett már vérfrissítés a sorozatnak, de a zsigeri félelem szerintem tovaszállt.
De sebaj, a Silent Hill, ami ha lehet rátett még egy lapáttal a rettegésből (vagy billenccsel inkább), kárpótolt bőven. Bár ott is az első két epizód dominál nálam inkább, azért jól elvoltam még egy-két későbbi résszel, de tagadhatatlan, hogy végképp kifújt ez a sorozat is a legutóbbi 2012-es felvonással.
Utána még a 2005-ös Condemneddel játszottam igazán jót (sőt, egyik kedvencem lett), de itt véget is ért egy jó időre a horror-pályafutásom.
Kerestem a következő nagy Ő-t. Hiába árasztották el ezek a számomra elkorcsosult "séta-horrorok" a piacot, hiányzott belőlük az a jóleső érzés, hogy "oké, oké, ijesztgetsz, de bármikor szájba vághatlak az ásóval, vagy lenyomhatom a torkodon a lefűrészelt csövűt". Mert el lehet lenni némely séta-horrorral, de amikor a harmincadik jelent már meg két éven belül, inkább már csak olcsó húzásnak, esetleg lustaságnak hatott ez a játékmechanika.
Közben szakadatlan kerestem a következő "életem horrorját", és egy pillanatig úgy tűnt, hogy ismét Shinji Mikami lesz az emberem, mikor belekezdtem 2014-ben a The Evil Withinre keresztelt horror-kalandba.

De miért is volt keserű szájízem a végére? Dacára annak, hogy elégedett voltam a tálalásával, szerettem a komótos játékmechanizmusát és az őrült, kicsavart, gyomorforgató megoldásait és képi világát, nagyjából a háromnegyedénél szétesett számomra az egész. Egyszerűen úgy éreztem, hogy csak időhúzás miatt kerültek bele egyes részek a végső produktumba. Sok helyütt átment darálásba, sokszorozódtak a bugok, sok tárgy vagy helyszín egyszerűen elnagyolt volt gyenge textúrákkal, és elmaradt az addig jelenlévő, csontig hatoló félelem. De mondom, ez csak az utolsó felvonásokra volt jellemző. Addig viszont megvolt mindenem, amire vágytam!
Talán azzal is egyedül voltam, hogy szerettem a széles vásznú megjelenítést. Mikami elképzelése az volt ezzel, hogy drámaibbá tegye a jeleneteket és növelje a klausztrofóbia érzetét. És míg nálam célt ért vele, a játékosok 99% döngette a kapukat, hogy ezt így most hogy' gondolták? Talán meg is érne egy posztot ezzel foglalkozni, hogy míg anno kiadtak egy játékot és "csókolom", addig ma utólagos változtatásokat is képesek kisírni a gamerek. Ennyit a művészetről... Mert nem igaz, hogy EGY játéknál sem lehet széles vászon, mert "kitakarja a képet és így nem 1080p"
Szóval számomra, míg szét nem hullott a játék, mint művészeti értékeket hordozó alkotás, úgy tekintettem rá. És igen, végre féltem! Tudom beteg vagyok. De olyan hangulatos volt az egész, amit majd' tíz éve nem tapasztaltam.
Elérkeztünk végül a második részhez. Az első két előzetes után, amit megnéztem róla, rossz érzés fogott el. Egyszerűen nem jött át az Evil Within feeling. Most akkor elkanyarodtak az első résztől? Nem is Shinji Mikami rendezi? Nem lesz megint horrorom? Ettől még a várólistámon volt, csak féltem tőle. És valóban, a játékkal történt első találkozásom igazolta a félelmemet. De ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna!

Az első részben megismerhettük és végigkövethettük a szerencsétlen sorsú Sebastian Castellanos nyomozó és társai hányattatását, ami új ügyük felgöngyölítésével járt, ami a Beacon elmegyógyintézetben megtapasztalt mészárlás végeredményével kezdődik. A játék egy STEM nevezetű "elmeösszesítő" gépben játszódik, ami az elmegyógyintézet lakói kollektív tudatalattijaiból tevődik össze, s amiben célpontunk, Ruvik remekül "el van", de mivel már korábban megölték, szeretne kijutni innen más testében feléledve. Persze erről eleinte mit sem tudunk, mert nem önként kerültünk be a sorozatgyilkos elméjébe, mint ahogyan arról sem, hogy társunk, Juli Kidman beépített ügynök és a STEM-et birtokló Mobius-nak dolgozik. Miután Sebastian felgöngyölíti az ügyet és kijut a gépből, természetesen senki nem hisz neki, így a lányát már korábban egy tűzvészben elvesztő és a felesége által elhagyott nyomozó az italba menekül, menthetetlenül robogva az önpusztítás felé.
Ezekkel a gyönyörű képsorokkal, és az álmában lánya elvesztését újra átélő Sebastiannal kezdődik az Evil Within második része. Feltűnik azonban Kidman és olyat mond, hogy Seb egyből kijózanodik. A lánya nem halt meg, hanem cége elrabolta és egy immár városméretű tudatalatti világ gazdatesteként szolgál. Miután eltűnt a lány a "mátrix" világában, beküldtek egy mentőcsapatot utána a STEM-en keresztül, de nekik is nyomuk veszett. Sebastiant keresték meg hát, hogy kutassa fel gyermekét és derítse ki, mi is folyik bent tulajdonképpen.

Itt ért az első hideg zuhany...
Míg az első részben úgy kellett összeraknunk a sztorit, mint egy 1000 darabos puzzle-t, itt mindjárt a pacekba felmondják, hogy mi a szituáció? A második pofon akkor jött, mikor felfedeztem, hogy a város nyitott és nem sok nyoma van a kaland feszültségéül szolgáló lineáris játékmenetnek. Fő- és mellékküldetések a térképen? A kamera is túl közel van emberünkhöz, elég sokat kitakar. Milyen suta már a mozgása. Közel nem olyan félelmetes, mint az elsőben. Jobb volt az a motor, ami az előző részt hajtotta. Ez már nem is olyan. Az egyesben nem így volt.
Ilyen és ehhez hasonló gondolatok cikáztak bennem az első másfél órában, hogy aztán 180 fokos fordulatot véve az utána következő huszonhárom órában átéljem életem egyik legjobb és leggrandiózusabb horror-kalandját.

Le a kalappal a fejlesztő Tango Dreamworks és a Bethesda kiadó, valamint az újonc rendező John Johanas (aki az első rész vizuális effektjeiért volt felelős) és Shinji Mikami előtt. Meg merték lépni azt, hogy nem biztonsági játékot játszva és egyszerűen a nagyobb/több az jobb elvet követve csak felfújták az előző epizódot, hanem sokat rizikóztatva (köztük, hogy elijesztik a rajongókat) bevállalták azt, hogy a játékost egy Silent Hill jellegűen nyitott világba helyezik, és a japáni őrülettől kicsit elkanyarodva egy már-már blockbusterekre hajazó játékot alkotnak. Nem, technikailag nem egy Uncharted, de egyszerűen olyan jól van adagolva minden, olyan jól párosítják és jó érzékkel időzítik a dolgokat, hogy az már félelmetes. Az eleinte idegen tálalás hamar értelmet nyer.
Silent Hillt nem véletlenül említettem. Bizony jó például szolgált a készítőknek, nem szégyen egy stílus-meghatározó játéktól nyúlni. És ha már úgy tűnik, hogy soha sem lesz jó Silent Hill játékom, valakinek meg kell csinálnia, nem igaz?
A játék helyszínéül szolgáló idilli városka, Union igazán részletesen ki van dolgozva és folyamatos kutatásra készteti az embert, hogy minden zegzugot és bejárható épületrészt átnézzünk, utánpótlás és gyűjthető tárgyak, fejlesztési lehetőségek, valamint a lőszerek legyártásához szolgáló matériák után és történetfoszlányok után kutatva. Ugyanis nem csak a főhőst, de még a fegyvereinket is fejleszthetjük, amiből bár nincs sok, de annál élvezetesebb használni őket. Néha azon vettem magam, hogy izomból nyomkodom az R2-t, annyira jól esik elsütni a fegyvereket benne. A pisztolyon, puskán, íjpuskán, mesterlövész puskán át még lángszóróhoz és gépfegyverhez is juthatunk. Ez így valóban nem hat soknak, de tulajdonságaik messzemenőkig eltérőek, így lehetőséget adva a taktikázásra. Emellett több válfajával is találkozhatunk bizonyos fegyvereknek, de sokféle nyíl (robbanós, áramos, füst többek között) és azok csapdákként való elhelyezése is jó móka. Sebastiant is messzemenőkig fejleszthetjük, érdemes emiatt nem csak elosonni az egyébként ritka ötletes, ijesztő és jól megtervezett rémségek mellett, hanem végezni is velük, hogy megszerezzük a fejlődéshez szükséges mannát. Egyébként első végigjátszásra közel sem fogunk tudni mindent kifejleszteni és megtalálni, csak majd a New Game+-ban, de így legalább nem is válunk Rambóvá a végére, és ezzel rendesen ki is tolják a szavatosságot.

Az Evil Within 2 remek érzékkel váltogatja a külső és belső helyszíneken játszódó elemeket. Bizony kijár a félelemből rendesen, főleg mikor épületek belsejében flangálunk, simán megidézi az első rész borzongásait, amihez a remek zene és hangeffektek is nagyban hozzájárulnak. A történet, bár elsőre nem tűnik túl összetettnek, szintúgy csavarossá és izgalmassá válik, bőven kielégítve a rejtélyre vágyókat.
Apropó sztori. A karaktereknek ezúttal sokkal nagyobb játékteret adtak, Sebastian is elismerésre méltó jellemfejlődésen megy keresztül és torokszorító helyzetekből is kijut bőven. Sajnos a dramaturgiát és remek atmoszférát megtörik néha bizonyos elemek, amik sutának vagy roppant elnagyoltnak hatnak. Olyanokra gondolok itt, mint a mentőcsapattal történő párbeszédek, ahol is kilép a játék az átvezetőből és mint két C-3PO, annyi élettel és olyan mozgáskultúrát használva beszélgetnek egymással a felek. Továbbá tudom, hogy sötét tónusú játékról van szó, de eleinte igen zavartak a felvehető tárgyak, olyan erősen világítanak. Annál viszont semmi sem zökkent ki jobban, mikor hatalmas faládákat ütök szét a késemmel, tárgyak után kutatva. Sajnos ezek számomra maradi megoldások és illúziórombolók.
És, ha már illúzió. Érthetetlen, hogy míg bizonyos elemek a helyükön vannak esztétikailag, addig mások fájón elnagyoltak. Például a fej méretű villanykapcsolók és néha alkarnyi vastag kilincsek. Az is érthetetlen, hogy előfordul alkalomadtán, hogy a szörnyek mintha "elfelejtenének". A legnagyobb hajsza közben meggondolják magukat és elkolbászolnak, de olyan is volt, hogy rám ugrott egy scriptelt "jumpscare" keretében a szörny, majd mint akinél filmszakadás van, tova andalgott, mit sem törődve velem. De ezeket és azt leszámítva, hogy nem lehet a kamera és célzás érzékenységét külön beállítani, nagyon is rendben van minden!
A fény és árnyék valamint egyéb vizuális effektek parádésak, a szörnyek remekül festenek és a boss-ok is állati jók, ötletesek. A harc mechanikája a lopakodástól kezdve a külön taktikát igénylő ellenfeleken át igen szórakoztató és könnyen eltanulható. Bár a célzás rásegítést be kellett kapcsolnom, de remekül bevált, tette a dolgát így nem bosszankodtam annyit. Sőt, kb. semennyit, ugyanis a játék a közepes szintnek megfelelő "Survival" fokozaton közel sem olyan nehéz, mint elődje, tízszer ha meghaltam nagyjából. Bár tudunk manuálisan is menteni (örök hála, hogy nincs menüből mentés, így is izgalmat okozva), de van autosave is, amit szinte csak a húzósabb boss harcoknál használtam. Legszívesebben azt is elvetném, igenis legyen súlya a halálunknak és tartson minden ellenünk szegülő rettegésben!

És, hogy most is elfáradt-e a háromnegyedénél a játék? Bár egy nyúlfarknyit rövidebb, mint az első felvonás, nekem 24 óra volt, tüzetes, komótos haladással, de amit az utolsó két órában tapasztaltam, az felülmúlta minden elképzelésem és várakozásom! Olyan végjátékot kapunk, annyi jó megoldással és remek ötlettel, tele érzelemmel, amit bármelyik játék megirigyelhet! Nem kis túlzással, videojátékos pályafutásom egyik legjobb fináléját éltem át, életem egyik legjobb horrorjában!
Mivel a The Evil Within 2 nagyobb szabású elődjénél, egy kicsit visszább vettek benne a nyakatekert képi világból és a gusztustalan trancsírozásból, de így is bőven kielégítő e téren a végtermék. És ugyan felsoroltam egy pár hibát, de olyan szinten túllépett magán a (most már) széria, annyira jól elegyíti a Silent Hilltől és a Resident epizódokból (leginkább a 4-ből) átemelt elemeket a saját ötleteivel, hogy szinte semmisé válnak azok hibák. Mindezt teszi úgy, hogy nincs beleerőltetett online mód, nincs első napos DLC, és nincs mikró-tranzakció sem. Ez egy kerek, egész, befejezett játék.
Ha az első rész sajátos szellemiségét keresed benne, akkor neked valószínűleg nem lesz 9 pontos a The Evil Within 2. Ugyanakkor, ha megadod magad neki és hagyod, hogy megmutassa a foga fehérjét, simán. Én is azt teszem!

(A játékot partnerünk, a Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Platinum Shop budapesti boltjaiban, vagy webshopjából a megadott linkre bökve azonnal meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
33. wooltur  PlayStation.Community tag
2017.10.24. 18:34:40
LV16
Az első részt szerettem, jövő hónapban sztem ezt is behúzom a kosaramba.
R.I.P. Brúnó :-(
32. Resiskull  PlayStation.Community tag
2017.10.24. 11:44:05
LV22
Én bírtam ezt is, kellemes kikapcsolódást nyújtott.
31. DrZaius  Szerkesztő
2017.10.22. 21:05:47
LV3
+2
Válasz 28. mcwolf üzenetére:
Igen, teljesen jogos! Erre nem figyeltem... Elnézést érte!
30. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.10.22. 20:35:46
LV21
Válasz 20. jime üzenetére:
Húúú, pedig megvettem 4-esre is ! Nem lett szebb ! XD
29. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.10.22. 20:34:33
LV21
Válasz 15. martin üzenetére:
Vagy a szemem megszokta a Decima motort. :)
28. mcwolf
2017.10.22. 20:05:22
LV2
+1
Tudom, hogy az első rész nem mai gyerek, de azért sztem nem ártott volna beleírni az elején, hogy az első rész spoiler-es lehet.
Én is most kezdtem el az elsőt, így nekem kicsit "rosszul esett" a dolog.
Amúgy jó a teszt, majd valamikor akciósan beszerzös.
27. zodiac55  PlayStation.Community tag
2017.10.22. 14:28:48
LV12
Válasz 26. MrZ üzenetére:
Nekem tíz, mert tegnap a debreceni vasútállomáson az egyik c. úgy nézett ki, mintha a játékból lépett volna ki - ez aztán a valósághű grafika.
"Si vis pacem, para bellum."
26. MrZ  La Peste Noire
2017.10.22. 13:51:30
LV12
+3
Hát nekem 3,6 pont mert láttam róla tegnap egy képet a 6os villamoson.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
25. Igjoe  Extremely Solid
2017.10.22. 11:58:10
LV3
Néztem róla videókat, de nagyon nem szimpi. Az első rész különlegesebb volt, kissé rétegjáték. Ez meg olyan hígított, könnyen fogyasztható és emiatt veszített is a varázsából. Legalábbis én így látom. Meg a főszereplő se szimpi már, mintha totál más személyiség lenne.
24. Hpeti00  PlayStation.Community tag
2017.10.22. 11:32:10
LV2
-1
Válasz 23. DrZaius üzenetére:
Igen, láttam, olvastam a cikket mielőtt kommenteltem volna :) A full beteg hangulat hiánya csak az egyik dolog, ami miatt szerintem (nagyon) sok neki a 9 pont.
Horus Rising
23. DrZaius  Szerkesztő
2017.10.22. 10:21:00
LV3
+1
-1
Válasz 22. Hpeti00 üzenetére:
"Ha az első rész sajátos szellemiségét keresed benne, akkor neked valószínűleg nem lesz 9 pontos a The Evil Within 2."

Írtam is a cikkben...
22. Hpeti00  PlayStation.Community tag
2017.10.22. 09:55:55
LV2
-1
Válasz 5. Old_Raiden üzenetére:
Teljesen egyetértek, ez a 9 pont nagyon sok. Összeszedettebb, mint az előd, van értelmezhető sztori, a grafika is jobb, de messze van az elvártaktól. Sajnos egyáltalán nem olyan beteg a képi világ mint az elsőnél, sokkal inkább a casual irányba indultak el, plusz a főellenfelek, pontosabban a velük való harc nevetségesen egyszerű. Meg azért a katarzist sem éreztem át a legvégén. Nálam 7,5-7,8 pont között van.
Horus Rising
21. Burzum  PlayStation.Community tag
2017.10.22. 09:35:06
LV2
Az első rész óriási csalódás volt számomra, de mivel a horror a kedvenc műfajom, ezért később, bagóért beszerzem ezt is. Hátha...
20. jime  non-alcoholic
2017.10.21. 23:31:31
LV29
+1
-1
Válasz 5. Old_Raiden üzenetére:
te mikor játszottál utoljára a Resi 6-tal? :D
"wake up, you're dead!"
19. jime  non-alcoholic
2017.10.21. 23:29:52
LV29
Válasz 12. martin üzenetére:
ez pont jó lett volna :D
"wake up, you're dead!"
18. VictorVance  Szerkesztő
2017.10.21. 23:02:35
LV18
+1
Még az első rész sincs meg, pótolnom kell, de amint túl leszek rajta, természetesen beszerzem ezt is. Imádom a horrort, a képek és a teszt pedig eléggé meggyőzött, hogy ez mindenképp kell nekem.
Örülünk?
17. DrZaius  Szerkesztő
2017.10.21. 23:01:52
LV3
+1
Válasz 16. mentoloshypo üzenetére:
Jogos, valóban!
16. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.10.21. 22:43:27
LV28
+1
Egyébként John Johanas az első résznél nem csak a vizuális effektekért volt felelős, de a DLC-ket is már ő rendezte ha jól tudom.
15. martin  Főszerkesztő
2017.10.21. 22:09:39
LV27
Válasz 13. Old_Raiden üzenetére:
Ha szerinted ez Resident 6 színvonalú grafika, lehet valami gond van a tévéddel vagy a beállításaiddal.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
14. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.10.21. 20:45:22
LV28
Válasz 13. Old_Raiden üzenetére:
Azt mondjuk nem értem, hogy hogyan jöhetett ki Pro patch nélkül így cirka egy évvel a Pro megjelenése után. Ennél a játéknál jóval alacsonyabb költségvetésűek nem lépték ezt meg.
Nem mintha ettől jobb játék lenne persze, de ma már ez alap dolog ha már van erősebb PS4.
13. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.10.21. 20:15:05
LV21
Válasz 11. mentoloshypo üzenetére:
Látom azért a textúra már bűn-ronda a 6-ben, bár itt is van néhány WTF grafikai elem. Sebaj, tuti, hogy jön hozzá javító-patch, na meg lesz Pro patch is, mert a PC verzától elvan ájulva a sajtó.

2. körre kikapcsoltam a szemcse effektet meg a chromatic aberration. Tűrhetőbb lett a képe, sokkal.
12. martin  Főszerkesztő
2017.10.21. 20:05:42
LV27
Válasz 9. jime üzenetére:
Nem ismerem a játékot, horrorban sem vagyok otthon.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
11. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.10.21. 19:54:17
LV28
+1
Válasz 8. Old_Raiden üzenetére:
A fekete pénteki leárazással egyet értek.

Csináltan néhány képet a Resi 6-ról összehasonlításképp. Hangsúlyozom ez a PS4-es verzió!
https://kephost.com/image/BxqM
https://kephost.com/image/Bxqu
https://kephost.com/image/Bxql
https://kephost.com/image/BxqK
https://kephost.com/image/Bxqg
https://kephost.com/image/BxqH

Nem grafikai etalon az Evil Within 2 ez tény, de bőven megérdemli a jó minősítést pedig én csak agyontömörített youtube-os videókat láttam.
10. jime  non-alcoholic
2017.10.21. 19:43:33
LV29
+1
am első napos vétel volt, látatlanban, egy cikket se olvastam.
hála az égnek nem csalódtam, elsőre fura volt a félig-meddig nyitott világ.
szuper game lett!!!!!
"wake up, you're dead!"
9. jime  non-alcoholic
2017.10.21. 19:41:28
LV29
martin nem szólt bele? :D
"wake up, you're dead!"
8. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.10.21. 17:41:06
LV21
Válasz 6. mentoloshypo üzenetére:
Fényévek erős túlzás, de majd meglátod, hogy technikailag nem egy 2017-es graf.
Szerintem várj vele, nem ér teljes árat. 1-2 hónap-netán fekete péntek- és lemegy az ára !
7. Dzson  Szerkesztő
2017.10.21. 17:08:17
LV6
Hát valósan nézve egy kiscsaj agyában inkább cuki macska lenne mindenki, és a támadás kimerülne a dörgölőzésben.
"Miféle mű kutyakaki...?" (Top Secret)
6. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.10.21. 16:43:42
LV28
+2
Válasz 5. Old_Raiden üzenetére:
Éppen most játszok a Resi 6-al PS4-en, ezek szerint igencsak kopottasak az emlékeid mert fényévek vannak a két játék grafikája között.
5. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.10.21. 16:26:51
LV21
Nekem inkább 8, mint 9 pont, és akkor még jóindulatú voltam.
Sajnos mindenben visszalépés az eredetihez képest ! mintha megakarták volna úszni a készítők az egészet. Grafika pl. a Resident 6 környékén mozog,
4. Asher  PlayStation.Community tag
2017.10.21. 15:48:23
LV2
Imádtam az elsőt. Ez is kötelező lesz.
PSN ID: Asher0482
3. martin  Főszerkesztő
2017.10.21. 15:35:46
LV27
Válasz 2. mentoloshypo üzenetére:
A harmadik után unnád.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.10.21. 15:21:26
LV28
Havonta jöhetnének az ilyen igényes horror játékok.
1. KAMIKAZE-HUN  Az utolsó cserkész
2017.10.21. 15:05:28
LV7
+1
Mindenképpen beszerzős, csak előtte van vagy 5 játék amit be kell fejezzek!
"Örökké nem eshet"
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
THE EVIL WITHIN 2
Bethesda Softworks
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Páratlan hangulat; remek szörnyek; a horror elemek tökéletes kohéziója; legtöbbször álleejtős prezentáció...
Negatívum
...ami néha azért kissé elnagyolt; az AI képes furcsaságokra