PlayStation.Community

2017.09.12. 16:12 PlayStation Network
16 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Értékeld a cikket!
WipEout mentés másként.

A 34BigThings fejlesztői fogták azt a sok jó ötletet, alapot, amelyeket a WipEout, az F-Zero, és a Rollcage kitalált és sikerre vitt, majd megpróbálták összegyúrni és egy olyan masszát alkotni, amely minden jövőbeli pilóta álma. Unreal 4-es motor, kidolgozott karriermód, eszeveszett pályák és még miegymás - aminek végül egy kicsit pofátlan módon a Redout nevet adták a készítők.
Tartsatok velem és szedjük darabjaira a futurisztikus űrgépeket!
(A játékot a Magnew biztosította tesztelésre. Köszönjük! Ha szeretnéd, hogy digitális verzió helyett a polcodat díszítse a Redout, akkor a Platinum Shop üzleteiben megvásárolhatod, vagy megrendelheted ITT.)

Kiadó: 505 Games
Fejlesztő: 34BigThings
Megjelenés: 2017.08.31
Ár: 11990Ft
Játékosok száma: 1-2, Online: 2-6
Kép: 1080p
Demo: Nincs
Méret: 4.2GB
Web: https://34bigthings.com/portfolio/redout/
PSN feltöltőkártya: Platinum Shop
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
16. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.09.15. 06:46:47
LV28
Válasz 8. ColdHand üzenetére:
Ebben a műfajban megértem.
15. ColdHand  Szerkesztő
2017.09.14. 17:19:34
LV22
+1
Válasz 14. Richard üzenetére:
A létjogosultságát már meg is válaszoltad. Akinek nehéz a Wipeout, annak ott a Redout. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
14. Richard  PlayStation.Community tag
2017.09.14. 11:11:15
LV5
Kérdés, hogy mennyi létjogosultsága lesz, tekintve, hogy nemrég adták ki a Wipeout HD-t.

Köcsög-nehéz egy játék ez a Wipeout. Vitára megvettem, de közöm nincs az első helyezéshez. Nálam is faltól-falig megy a buli.
13. Onimushaman  Szerkesztő
2017.09.14. 01:21:19
LV24
Válasz 10. ColdHand üzenetére:
PS3-on még volt türelmem, de a 4-est csak a szemem kívánta. Egy fél órát nyomtam premier óta.
señor
12. Onimushaman  Szerkesztő
2017.09.14. 01:20:38
LV24
Válasz 11. B_Renato97 üzenetére:
Amit láthattunk videót olyan régi Burnout neon disznókarám van, de a wipeoutba rendes fal és sebeződsz is.
señor
11. B_Renato97  Szerkesztő
2017.09.13. 21:35:23
LV4
Válasz 10. ColdHand üzenetére:
Egyértelműen bele lehet jönni, persze kell egy kis gyakorlás, és fel kell fogni, hogy néha a fék is segíthet a kanyarok bevételénél. :D

Amúgy már a videó óta is érezhetően fejlődtem, szóval mindenkinek kitartást aki ilyesféle játékba fog bele. :)
10. ColdHand  Szerkesztő
2017.09.13. 20:39:59
LV22
Válasz 9. Onimushaman üzenetére:
Eleinte el kell. Pár órányi játék után, ahogy az ember beletanult a kezelésbe, és memorizálta a pályákat szépen el lehet hagyni. De szerintem a legjobb begyakorló mód a Zone.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
9. Onimushaman  Szerkesztő
2017.09.13. 20:15:52
LV24
Válasz 7. ColdHand üzenetére:
De úgy meg gáz. :/
señor
8. ColdHand  Szerkesztő
2017.09.13. 16:02:50
LV22
Válasz 3. mentoloshypo üzenetére:
Ha csak a csökkentett poligontartalommal tudták elérni a sebességet, akkor igen, és akkor már miért ne tennék stílusosan.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
7. ColdHand  Szerkesztő
2017.09.13. 16:00:52
LV22
Válasz 2. Onimushaman üzenetére:
Neked találták ki a pilot-assist opciót. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
6. B_Renato97  Szerkesztő
2017.09.13. 13:32:20
LV4
Válasz 5. ocsitisza üzenetére:
Ha PC megcsinálták, szóval még talán van esély, hogy áthozzák PS-re is.
2017.09.13. 09:13:35
LV1
Kár hogy nincs vr támogatás..
4. B_Renato97  Szerkesztő
2017.09.12. 23:19:33
LV4
Válasz 2. Onimushaman üzenetére:
Én se vagyok valami profi játékos, de itt valahogy jobban ment egy kicsit, néha sikerült bezsákolnom pár első helyet. :D
3. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.09.12. 22:47:18
LV28
Válasz 1. ColdHand üzenetére:
Kevesebb poligon, több élvezet?
2. Onimushaman  Szerkesztő
2017.09.12. 22:29:01
LV24
+1
Az a baj, hogy a Wipeoutban is faltól-falig megyek. Csak így tovább a videókkal!
señor
1. ColdHand  Szerkesztő
2017.09.12. 20:07:56
LV22
+1
A grafikai részéhez annyit hozzá tennék, hogy direkt néz ki így, mert az úgynevezett "low-poligon" stílusban készült el a látvány. Tehát nem azért nem textúrázták fel a poligonokat, mert nem tudták, hanem mert egy stílusirányt követtek. Mint pl. az általam tesztelt Human Fall Flat-nél is.
Hogy ez most valakinek tetszik-e, vagy sem, az már más kérdés, de a lényeg, hogy a sebességérzet megvan. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››