PlayStation.Community

2017.05.28. 11:36 Játékteszt
30 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Értékeld a cikket!
Igazságtalanság 2: A visszavágó.

Épp a napokban voltam egy kétszemélyes baráti összejövetelen (ahol én voltam az egyik személy), ahol, miután szóba kerültek a videojátékok, úgy döntöttünk, eltöltünk néhány órát a szórakoztató virtuális térben, ha már hajnali 1-kor sem voltunk képesek álomra hajtani a fejünket, meg amúgy is elment az utolsó vonat, még éjfél előtt. Mivel az ismerősöm a játékok terén leragadt valahol 2008-2009 körül (a televízió alatt terpeszkedő PlayStation 3-on is elég vastag volt a por), lassan már retro cuccoknak minősülő alkotásokkal kellett nyomnunk, és mert még a vadi új Sony TV-n is zavaró tud lenni egy osztott képernyős FPS, arra jutottunk, hogy inkább valamilyen verekedős stuffot kellene betenni a gépbe. A Mortal Kombat vs. DC Universe című műre esett a választás, ami még a maga idejében is számtalan hibától, hiányosságtól, és vérszegény megvalósítástól zengett. Haverom nem felejtette el megjegyezni egy fél óra után, micsoda szegényes a felhozatal (arra, hogy Scorpion miért nem veri agyon egy letépett karral Batmant, azt hiszem, korrekt magyarázatot adtam), és hogy mennyire zsír lenne már egy olyan játék, ahol kizárólag csak ezekkel a szuperhősökkel, szupergonoszokkal lehetne bunyózni.
Abban a pillanatban, kapva az alkalmon mondtam, ehhez nem is kell olyan messzire mennie, hiszen 2013-ban jött ki az Injustice: Gods Among Us, melyben a Mortal Kombat sorozat alkotói, Ed Boon irányítása alatt már összeengedték egymással a DC képregények legnépszerűbb karaktereit. És bár az ütések, rúgások, csonttörések hangját azóta már nemigen lehet hallani videojátékos berkekben, mindenképp egy érdekes és jónak mondható game kerekedett ki belőle.
Büszkén jelenthetem, az ajánlás sikeres volt: haverom, mióta beszerezte a programot, képtelen leakadni a hősök világegyetemét megrengető epikus összecsapásról; azt meg már meg sem említem, hogy fogadta az infót, mikor tájékoztattam arról, hogy bizony bőven nyakunkon van már a második menet megjelenése is.

Az Injustice 2 értelemszerű és várható időben érkezett meg a boltok polcaira. Nemrég futott ki a Mortal Kombat X, így a NetherRealm stúdió megfelelőnek látta előhúzni a kalapból a szuperhősös játék folytatását (pont úgy, ahogy az első résznél tették a 2011-es MK reboot után), ezzel két legyet ütve egy csapással. Egyrészt, ameddig a DC karakterei megint agyonverik egymást, a többiek melegíthetnek a következő Halálos Viadalra, másrészt mostanában annyira hódít a képregényes téma, hogy ha valaki belenyúl, ott gyakorlatilag garantált az anyagi siker – persze, ha jól hegesztik össze az adott programot. Boonék pedig több esztendőnyi vegetálás, borzalmas, középszerű, vagy legjobb esetben is maximum korrekt produktum után most, a kilencedik MK (és a NetherRealm megalapítása) óta újabb virágkorukat élik a videojátékiparban.
Az Injustice 2 sem lett másmilyen, mint az eddigi alkotásaik. Tökéletesen illeszkedik a stúdió korábbi munkáihoz, egyben saját elődjéhez is, miközben nagyon hasonlít rá, de mégis képes különválni tőle. Ugyanúgy nem fogható rá, hogy egy átskinezett Mortal Kombat, mint az első részre. Több pontban is képes olyat mutatni, amit eddig még nem láthattunk a stúdió játékaiban, és bár természetesen nem ez lesz a 21. századi verekedős stuffok alfája és omegája, ismét egy olyan program született, amivel jó ideig ellesznek a rajongók, már csak a bődületes tartalom okán is. Eleve roppant hálás téma a DC univerzum: töménytelen mennyiségű hőst, gonosztevőt, eseményt, lehetséges történetet, párhuzamos világot rejt magában, amit úgy lehet csűrni-csavarni, ahogy az alkotók fantáziája engedi. A hatalmas potenciált úgy gondolom már az előzményben is remekül kihasználták a fejlesztők, és ez a folytatás esetében sincs másként.

Kereken 5 év telt el azóta, hogy Superman megőrült, és át akarta venni az irányítást a világ felett. Batman vezetésével - aki kénytelen volt egy párhuzamos dimenzióban élő hősök segítségét kérni - sikeresen leverték az Acélember rezsimjét, majd az eltelt esztendők alatt szinte már teljesen helyreállították a békét és rendet a Földön. Azonban a gonosz sosem nyugszik, egy új fenyegetés készül leigázni az emberiséget, Brainiac személyében.
A kriptoni eredetű android szeretné a bolygó összes tudását magába szívni, mielőtt elpusztítaná azt, és a szupergonoszokból összeverbuválódott, Society névre hallgató szervezet már elkezdte beteljesíteni kegyetlen tervét, így Batmanre és a többi hősre ismét nehéz feladat hárul. Nem csak Brainiac-kel és egész seregével kell megküzdeniük, de azokkal szemben is félre kell tenniük nézeteltéréseiket, akik annak idején Superman rezsimjét támogatták, és ellenük fordultak.
Nincs mese, egy emberként kell összefogniuk a közös ellenség ellen. Ez azonban közel sem olyan egyszerű: különböző érdekek, tervek, sötét machinációk ütköznek egymással, messze van ez már attól a heroikus múlttól, amikor még vált-vállvetve harcoltak egymás mellett, ám ettől függetlenül is minden fizikai és lelki erejüket be kell dobniuk, ha győzni akarnak…
Nem állítom, hogy a játék sztorija mestermunka, még úgy sem, hogy általában ezek az alternatív, fősodortól eltérő történetek nemegyszer még jobbak is, mint a hivatalos kánonnak számító nagytestvéreik, de az tény, hogy nem ártott volna kicsit jobban megerőltetniük magukat az írók. Lényegében annyi történt, hogy összegyűjtötték a képregények összes kliséjét és sablonját, ezt megfejelték jókora pózőrködéssel, hozzáadtak némi hatásvadászatot, cool, na meg látványos jeleneteket, és kész is lett az Injustice 2 sztori módja. Szórakoztató, izgalmas, a két különböző befejezés miatt érdemes lesz másodszor is nekiveselkedni, azonban ennél többet sokkal többet ki lehetett volna ebből hozni. Igaz, sok szó így sem érheti a ház elejét...
Összesen 79 meccset játszhatunk le, a nagyjából úgy 5-6 óra alatt, ami egy verekedős játéknál kifejezetten korrekt, és közben a karakterek nagy részét az irányításunk alá vehetjük. Szinte mindenki bunyózik mindenkivel, szövetségek alakulnak és bomlanak fel, barátok esnek egymás nyakának. Van itt minden, amire egy igazi képregény-rajongó csorgathatja a nyálát!

Öt különböző nehézségi szint közül lehet választani, jómagam normál módon küzdöttem magam végig az ellenfelek garmadáján, a vége felé már komolyabban oda kell figyelni a taktikázásra, de előfordult, hogy két-három húzósabb meccs után kaptam egy fél perc alatt simán leverhető szereplőt. A Hard, de főleg a Very Hard fokozat már az igazi profiké, amit Injustice 2-szűzként vagy az próbál ki, aki naiv, vagy az, aki túlságosan elbizakodott saját esélyeivel kapcsolatban. Nem árt a gyakorlás, ugyanis ha látatlanban megyünk neki, akkor gyakorlatilag majdhogynem az összes karakterrel éles helyzetben kell megtanulnunk játszani. És mire kitanuljunk a különböző mozdulatait, trükkjeit, praktikáit, rögtön jön a következő új irányítható figura, amivel végig kell zongorázni ugyanezeket.
Általános, néhány ütéses kombó lényegében nincs, lehetetlen összehasonlítani a szereplőket egymással, annyira elkülönülnek a másiktól. Már ennek apropóján sem lehet a játékot csak egy Mortal Kombat utánzatnak hívni. Megmaradtak ugyan az alapok, egyszer-kétszer észreveszünk majd apró, vagy nagyobb hasonlóságokat, ennek ellenére ez a játék lehetőségekben, stílusban, tartalomban, de főleg felhozatalban egy saját maga lábán megálló, egységes egészet alkot.
Nem véletlenül említettem a felhozatalt, mivel ezen a téren tökéletesen remekel a cucc. Összesen 28 szereplővel csapathatjuk, ami lényegében mostanra 32-re duzzadt, az előrendelői ajándékként járó, egyébként külön is megvásárolható Darkseid-dal és három DLC karakterrel (Red Hood, Starfire, és az MK-ból átmentett Sub Zero), a sort pedig további 6 figura fogja majd követni a közeljövőben.
A DC univerzum krémje mellett néhány kevésbé ismer karakter is képviselteti magát, amit szerintem nemcsak én fogadtam kissé rossz szájízzel, miközben néztem az őket bemutató videókat. Annak ellenére, hogy sok jót nem ígértek ezek a szereplők, végül is egészen jól használható mindegyikük. Értem én, hogy sokaknak még mindig Superman, Batman, Flash, vagy Green Lantern az ász, és mellettük mást nem tűrnek meg, de a jóval többről szól a DC világa, mint erről a pár népszerű névről. Mint írtam előbb, mindegyikük más-más képességgel, és egyéni animációval rendelkezik, máshogy kell velük játszani. Én azért bátorítok minden kétkedőt, hogy tegyen velük egy próbát: ugyanolyan szórakoztató módon, ha nem jobban el lehet lenni egy Black Canary-val, vagy egy Firestormal, mint egy Wonder Womannel, vagy egy Aquamannel. Egy Firestorm is tud annyira menő lenni, mint egy Catwoman, és így tovább.

Ráadásul szuperképességeik és speciális mozdulataik is teljesen különállóak. Ahogy az elődben, úgy ezúttal is lehetőségünk van az R1 lenyomásával háttérben meghúzódó tárgyakat igénybe venni, ráadásul ezeknek használatát rendkívül precízen oldották meg, bizonyos pályákon. Gorilla Grodd, Bane, vagy Swamp Thing képes eldobni egy méretes aligátort, Joker, vagy Deadshot azonban már nem. Odafigyeltek az apróságokra, ha más téren nem is voltak ennyire precízek. Gondolok itt a Super Moves-ra, ahol például Supergirl minden gond nélkül visz ki az űrbe olyan karaktereket is, akiknél ez minimum egy szörnyű halállal érne fel, de már az előd sem volt mentes ezektől a túlzásoktól. Mondjuk ezek lassan már olyan megszokottá váltak, mint az MK-ban az ugrálás és bunyózás egy gerinc, vagy koponyatörés után. Látványosak és nagyon kreatívak az animációk (a vérrokon X-Ray opcióját hivatottak helyettesíteni), csak néha jelentősen túltolják a biciklit, gyakran a nevetséges irányba – idővel maximum már csak a nagyobb sebzés miatt használjuk, mert hamar elvész az újdonság ereje.
Az előddel való hasonlóság a kisebb dolgokban is megmutatkozik: továbbra sincsenek hagyományos értelemben vett menetek (csak két életcsík, így valamennyire folytonosabban működik minden), sem Combo Brakerek, a Clash összecsapások maradtak, ezúttal jóval realisztikusabb megközelítésben.

A grafika eléggé ellentmondásos: összességében szépen néznek ki a helyszínek, a mozgások, effektek, bunyók gyönyörűen vannak lemodellezve, folyamatosan, szünet nélkül megy minden, aminek mennie kell, de néha elég puritán tud lenni a képi világ. Ez akkor látszik a legjobban, ha a sztori módban két összecsapás közt nézzük az átvezető videókat, vagy ha közelről mutatják az arcokat. Előbbi esetben legtöbbször már-már közepes szintre csúszik vissza a minőség, utóbbiban mintha maga az előző generáció emléke mutatkozna meg. Mondhatnánk, hogy egy ilyen játékban mégis mi értelme a végletekig lemodellezett arcoknak, de néha komolyan zavaróak tudnak lenni ezek a hiányosságok – bár az első résszel ellentétben itt legalább meg lehet különböztetni, hogy ki férfi, és ki nő.
Mindazonáltal nem lehet nem elcsodálkozni a folyamatosan mozgó, változatos, és ismét több szintből álló arénákon, ezen a téren is tökéletesen tükrözik a képregények látványvilágát, és az azokban látható stílust. Ha az állunk nem is fog leesni a grandiózus Metropolis, vagy a gigantikus Magány Erődje láttán, azért a szívünk garantáltan megdobban az érzéstől, hogy amit eddig a füzetek lapjain láthattunk, lerajzolva, azzal most interaktív formában is találkozhatunk.
(Apropó, valaki szólhatna a Warner Brothers ebben a témában kompetens részének, hogy a DC mozifilmjeiben sem ártana valami ilyesfajta képi világot, és dizájnt alkalmazni.)
Az Injustice 2 vitán felül legnagyobb dobása a Multiverse névre keresztelt játékmód, mely az elődben és a képregényekben is sokszor szereplő témán alapul. Azaz, hogy végtelen számú párhuzamos dimenzió létezik, melyben ugyanúgy élnek hősök, és gonosztevők, azonban kinézetük, személyiségükkel együtt mindig másféle formát öltenek, és a hasonló fontos, meghatározó események minduntalan eltérő módokon történnek meg, máshogy alakul a végkifejletük. Ezt az ötletet kihasználva gyakorlatilag az MK Living Towers lehetőségét helyettesítve alkottak meg egy szórakoztató opciót, ami csak még jobban megtoldja a játék szavatosságát.
Egy kiválasztott karakterrel kell rendet tennünk a különböző bolygókon, ahol mindig más jelmezben, más jellemmel rendelkező ellenfeleket várnak arra, hogy leverjük őket. Ez több szempontból is hasznos, mivel a cucc RPG-elemekkel lett felturbózva, így a Multiverse feladatok teljesítése különféle kiegészítők, páncélok, és egyéb jóságok megnyerését vonja maga után.
Alapvetően is rendkívül nagy segítség tud ez lenni a szintlépésben, hisz gyakorlatilag bármelyik karaktert kiválaszthatjuk, azonban ahhoz, hogy maximálisan kitakarítsunk egy bolygót, különféle feladatokat és szabályokat kell követnünk. Például előfordul, hogy egy megnevezett szereplővel kell végigvinnünk az adott szakaszt, máskor pedig nem szabad használnunk speciális mozdulatokat a megnyeréshez.
A Multiverse naponta ad újabb és újabb küzdelmeket, feladatok tömkelegét tolja az arcunkba, így unatkozni biztosan nem fogunk, ráadásul, mivel a játék fontos részét képzi a karakterfejlődés, nincs is nála jobb ösztönző, hogy folyamatosan kipróbáljuk magunkat ebben a módban. Mivel a sikeres meccsek XP-n és értékes cuccokon kívül úgynevezett Mother Boxokat is adnak. Ötféle létezik belőlük, bronz, ezüst, arany, gyémánt, platina, kibontásuk után pedig minimum kettő, de jobb esetben három, vagy akár több kiegészítővel is gazdagabbak lehetünk.
Mielőtt még rátérnék a játék legfontosabb újítására, mellékesen megjegyezném, hogy a Multiverse meccseket Guildekbe csatlakozva is megvívhatjuk (vagy létrehozhatunk egy sajátot), a maximum 50 tagot számláló közösség mind egyéni, mind csoportos teljesítménye extra dobozokhoz juttatja a játékosokat. Itt is ugyanaz a séma érvényes, van egy meghirdetett kihívás, egy arra a napra való speciális feladat, amit teljesíteni kell, ami néha könnyebb, néha nehezebb, de mindenképpen erőt próbáló, szerencsére a megfelelő arányú jutalom sem marad el siker esetén. Sajnos ezek a nyeremények azoknak a tagoknak is járnak, akik szó szerint semmit sem tettek a cél elérése érdekében – erre mondjuk nem ártott volna odafigyelni a fejlesztőknek, de egy ilyen csapat alapú rendszernél valamennyire megérthető a dolog.

...és akkor most jöjjön az Injustice 2 legnagyobb újítása, a jó előre beharangozott, és körülhájpolt Gear System, ami lényegében annyit jelent, hogy különböző speciális kiegészítőkkel és egyéb cuccokkal tápolhatjuk fel a különböző karaktereket. Legyen az valamilyen ruhadarab, jelmez, maszk, különleges színű skin, vagy páncél, jelentősen megdobja a négy (Strenght, Defense, Health, Ability) alaptulajdonságot. Vagyis hatással lesz a strapabírásunkra, sebzési erőnkre, az életvesztés mértékére, és a támadások kivédésére. Az előbb említett Mother Boxok segítségével juthatunk ezekhez hozzá, és ezzel kapcsolatban érdemes még elmondani, hogy rengeteget, de tényleg rengeteget kell bunyózni még akkor is, ha csak egy általunk kedvelt szereplőt akarunk teljesen maximálisra fejleszteni, plusz megszerezni az ahhoz a szinthez illő cuccokat – egyébként a 20-as a legvégső, de maga a játékos is folyamatosan fejlődik, a karakterektől elkülönülve.
A karaktereken összesen öt részt variálhatunk: fej, kar, láb, test, és valamely egyéni, csak arra a figurára jellemző speciális tárgy. A játék szlogenjéhez („Minden csata meghatároz!”) hűen a begyűjtött cuccok tényleg szinte mindenre hatással vannak, a képességeinktől kezdve a statisztikákon át egészen a kinézetünkig.
A tárgyaknak három besorolásuk van: a Common fontos, bár nem sokat nyom a latba, a Rare címkésekre már érdemesebb odafigyelni, az Epic szettek pedig kis túlzással igazi bajnokokká tesznek minket. Így majdhogynem kényünkre-kedvünkre szabhatjuk a karakterek kinézetét, ha elsőre nem is lesz teljesen átlátható maga a rendszer, idővel megszokható, és rengeteg időt el lehet már azzal is tölteni, hogy szórakozunk a különböző szettek összeállításával.
Igazából kissé talán túl van tolva ez a része a játéknak, és néha áthajlik felesleges csicsázásba, egyes karaktereknél, mint pl. Superman, vagy Atrocitus egyenesen szükségtelen (akinek a teste maga egy sérthetetlen páncél, annak mi szüksége van erre, ugye), de azért bőven feldobja a játékmenetet ez a lehetőség.
Az igazi probléma nem is ezzel van, hanem azzal, hogy ennek az RPG-szerű rendszernek igencsak kínos mellékhatásai vannak, amik nemcsak a szingli, de az online részre is átnyúlnak. Az még oké, hogy a Multiverseben vannak olyan ellenfelek, akik eleve 20-as szintűek, így addig szinte esélyünk sincs ellenük, amíg nem kerülünk legalább a közelükbe, vagy nem tápoljuk fel karakterünket a maximumra, hiszen az a játék lényege, hogy ösztönözzön a fejlődésre és a folyamatos bunyóra. Ugyanakkor az online szegmensben nemegyszer előfordult, hogy például az én 5-ös szintű Robinom egy 18-as szintű Harley Quinnel került szembe, ami mondanom sem kell, hogyan végződött. Kegyetlenül elvéreztem, alig egy perc alatt, és megszégyenülve vonulhattam vissza a kispadra. Elviekben kikapcsolható ez az opció (de kizárólag a Ranked meccsek során harcolhatunk tisztán, kiegyenlített esélyekkel indulva), mégsem működik mindig olajozottan, más módokban viszont be kell állítani az igényeket, amit vagy elfogad az ellenfél, vagy nem. Amennyiben az utóbbi verzió következik be, akkor a gyengébb karakter automatikusan egy magasabb szintű harcoshoz lesz skálázva – a meglévő felszerelések bónuszait figyelmen kívül hagyva. Nem garantált a szopóág, de így nagyon könnyen odakerülhetünk.
Elég kellemetlen ez az egész rendszer, mivel a verekedős játékok lényege eleve az, hogy egyenlő esélyekkel, azonos lehetőségekkel indulva dőljön el, ki a jobb, ki képes ügyesebben taktikázni, ki ismeri jobban a kombókat, ki tud gyilkosabb ütéseket, és rúgásokat bevinni, de az Injustice 2 inkább már arról szól, hogy mennyire jó felszerelést tudott összelootolni a játékos. Ez fokozza azt az érzést, hogy eleve nagy hátránnyal indul az ember, ha csak egy kis online mókára vágyik.
A hibák nem annyira gyakoriak, ennek ellenére mégis kiforratlan ez a rendszer.

Sokan már előre féltek, amikor kiderült, hogy újra felütik a fejüket a mikrotranzakciók, így előre sejtve némi „pay to win” vonalat, de mindenki nagy megkönnyebbülésére a NetherRealm nem lépte át a határvonalat, és ezek inkább kozmetikai, mintsem játékmeneti tuningok. A valós pénzen Source Crystalokat vehetünk, melyekkel a karakterek kinézetét változtathatjuk meg, ha az egyik szereplőnk eléri a maximális, 20. szintet, akkor ezeknek a kristályoknak a segítségével egy másik figurát is 20-as szintűvé varázsolhatunk – a játékmenetet nem befolyásolja ez sem.
Premier skineket is vehetünk, aminek az a lényege, hogy egyes karakterek komplett kinézetét változtathatjuk meg, egy teljesen más, ismerős szereplővé alakítva őt. Így nyithatjuk meg a Jay Garrick-féle Flashet, John Stewart Green Lanternjét, Gridet, Mr. Freezet, Power Girlt, Reverse-Flasht, és Vixent.
Az Injustice 2 egyszerűen annyira kiszolgálja a képregények rajongóinak, és a verekedős játékok őrültjeinek az igényeit, hogy arra nincsenek szavak. Minden ízében remek cucc, a fennálló hibák ellenére is! Nem tökéletes, nem makulátlan, nem is túl újszerű, mégis szórakoztató program, ami simán garantálja a minőségi szórakozást és a megszámlálhatatlan játékórát. Akár egyedül, akár haverokkal, akár csapatban, akár online, mindenhol képes jól működni, és kamatoztatnia magát. Stabilan fut 60fps-sel, ebben a műfajban mondjuk maximálisan szükség is van erre. Gyors, látványos, tempós, pont olyan, amilyennek lennie kell egy verekedős játékban 2017-ben.
A zenét többek közt a híres Christopher Drake komponálta, első hallásra megragadja, és beledobja a hangulatba az embert, önmagában is hallgatható, a szinkronok értelemszerűen remekül sikerültek, Batmant a halhatatlan Kevin Conroy szólaltatja meg (másképp nem is lehet), Harley Quinn bőrébe pedig ismét Tara Strong bújik, immár ki tudja hányadjára.
A fejlesztők szép munkát végeztek, és még ha nem is tettek le az asztalra egy műfajt és világot megrengető alkotást, az Injustice 2 az év egyik legimpozánsabb tagja, az idei felhozatal gyöngyszemei közé tartozó stuff. Egyúttal méltó, és némely pontjában még jobb is az elődjénél!
Tökéletesen összehozza a verekedős cuccok, és a szuperhős-képregények rajongóit. Akármelyik kategóriába is tartozz, nagy hibát követsz el, ha nem próbálod ki ezt a játékot!

(Ezt a remek játékot partnerünk, a Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
30. Itachi  PlayStation.Community tag
2017.06.02. 20:31:59
LV2
Válasz 29. csibiur üzenetére:
Yep, meg is van már a Tekken, nem lehet egy lapon emlegetni a kettőt...Tekkenileg bin ich ausgebucht ahogy a német mondaná :) Köv project egy ps4 es Hori stick, mert a ps3 as persze nem jó hozzá. :S Kár az Injustice 2 ért, max ha majd uborkaszezon lesz és tényleg nincs semmi (egyelőre még várat magára a GG leújabb dlc je majd, ki nem hagynám boobalishous Baikent)
ヤレヤレ、ダゼ。
29. csibiur  Szerkesztő
2017.06.02. 13:52:20
LV1
Válasz 22. Itachi üzenetére:
Ugyanigy erzem en is, ha az ember leteszi a voksat egy verekedos jatek mellett, akkor mar nincs ido masodikra. Plane ugy hogy most jott ki a Tekken vsz ez kimarad :/
28. martin  Főszerkesztő
2017.06.02. 08:04:37
LV27
Válasz 27. Dragonken üzenetére:
Vagy egy gyenge kilences.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
27. Dragonken  Szerkesztő
2017.06.02. 01:56:38
LV16
Válasz 21. martin üzenetére:
Ez egy erős 8-as.
de miért nincs DK-n nadrág?
26. martin  Főszerkesztő
2017.06.01. 22:55:56
LV27
+1
Válasz 25. Onimushaman üzenetére:
Adjunk neki pár napot.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
25. Onimushaman  Szerkesztő
2017.06.01. 22:13:14
LV24
Válasz 24. martin üzenetére:
9-10?
señor
24. martin  Főszerkesztő
2017.06.01. 19:43:37
LV27
Válasz 23. VictorVance üzenetére:
Hát haver, itt a Tekken 7 a kezemben, és az van, hogy jó. Még azt kell megnéznem, a T7-ben milyen az egyjátékos tartalom.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
23. VictorVance  Szerkesztő
2017.06.01. 19:37:50
LV18
Válasz 21. martin üzenetére:
Én több mint egy hét intenzív játék után már inkább hajlok a 9-es felé. De ha lennének félpontok is, akkor egy betonbiztos 8,5-öt mondanék.
Örülünk?
22. Itachi  PlayStation.Community tag
2017.06.01. 19:29:44
LV2
Az a bajom, hogy nálam már ez vagy a Tekken, egyszerűen nincs IDŐM mindkettőt beemelni, mikor még olyanokat tolok, hogy Yakuza 0..(mindezt munka, edzés, japán és kínai tanulás mellett) Nyilván ha nem jönne pont most ki a Tekken, megvenném, de így max később ha nagyon nem lesz épp fighter anyag.
ヤレヤレ、ダゼ。
21. martin  Főszerkesztő
2017.06.01. 19:28:12
LV27
Lehet igaza volt Victornak és elég lett volna erre egy 8-as...
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
20. martin  Főszerkesztő
2017.06.01. 10:18:12
LV27
Válasz 19. Onimushaman üzenetére:
Az a hülye terpesztős guggolás még megvan.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
19. Onimushaman  Szerkesztő
2017.06.01. 00:44:25
LV24
Válasz 18. Dragonken üzenetére:
Még mindig előttem van az MK vs DC Batmanének szarógalamb guggolós bokarúgása.
señor
18. Dragonken  Szerkesztő
2017.06.01. 00:09:22
LV16
Válasz 15. Itachi üzenetére:
Az a baj, hogy áthoztak az előző generációs első részből nagyon sok mozgást egy az egyben. Nézd meg Batman move listjét, kalimpál mint egy ostoba, ellenben Robin új mozgásaival, amik jól néznek ki. Valamin nem éri meg spórolni.
de miért nincs DK-n nadrág?
17. martin  Főszerkesztő
2017.05.31. 22:26:31
LV27
Válasz 15. Itachi üzenetére:
A gyüjtögetés király benne, ha szereted az ilyet.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
16. Lotar  PlayStation.Community tag
2017.05.30. 19:32:31
LV18
Mindjárt előveszem az 1.részt . :)
psn/sen id: pcpmate
15. Itachi  PlayStation.Community tag
2017.05.30. 18:59:57
LV2
Továbbra is azt a bután szaggatott mozgás és játékmenet csokrot látom ezekben a játékokban mint anno a Mortal Deadly Alliance ben..Nem tudom szeretni, bármennyi is próbálom. Maradok a Tekken nél.
ヤレヤレ、ダゼ。
14. LaXiKa_hun  PlayStation.Community tag
2017.05.30. 12:02:35
LV9
Válasz 11. martin üzenetére:
a kedves tesztelő nagy valószínűséggel óriás nintendo fanatic ezért írhatott ekkora böszmeséget. szó se róla SF2 turbi nagyon jó verekedős stuff tényleg a mai napig de azért egy injustice 2-nél sehogy se lenne jobb. legalábbis szerintem.

Teszt faja lett!
PSN ID: LaXiKa_hun
13. Richard  PlayStation.Community tag
2017.05.30. 09:46:36
LV5
Képek alapján + a teszt, elég jó cuccnak tűnik. Kár, hogy nem vagyok annyira rajta, hogy most megvegyem. Egyedül nem sokáig élvezném.
12. MrZ  La Peste Noire
2017.05.29. 22:36:46
LV12
Válasz 9. MolonLave üzenetére:
Túlzás. De le a kalappal. Haladunk.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
11. martin  Főszerkesztő
2017.05.29. 20:26:54
LV27
Válasz 10. legolas üzenetére:
És milyen szempontból jobb?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
10. legolas  PlayStation.Community tag
2017.05.29. 19:49:59
LV1
Válasz 8. martin üzenetére:
Igen.
9. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2017.05.29. 19:13:20
LV3
Válasz 2. MrZ üzenetére:
Kimásztunk az uncanny valleyből?
8. martin  Főszerkesztő
2017.05.29. 17:30:15
LV27
Válasz 6. legolas üzenetére:
Az ősrégi SF2Turbo?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
7. VictorVance  Szerkesztő
2017.05.29. 16:51:40
LV18
Válasz 6. legolas üzenetére:
#csakapsc
Örülünk?
6. legolas  PlayStation.Community tag
2017.05.29. 14:33:04
LV1
A G365-ön egy szviccs tulaj azt mondta, hogy a gépre megjelent régi SF2 lenyomja ezt a játékot minden téren, itt meg csak jókat olvasok róla. Totál összezavarodtam:):)
5. Re-tech  PlayStation.Community tag
2017.05.28. 15:02:05
LV7
Válasz 3. Jesus üzenetére:
Amikor a kis Harley az egyik àtvezetőben pimaszul felhúzta az orràt miközben aranyosan ràgózott,majdnem szerelmes lettem. :)
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
4. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.05.28. 14:32:57
LV28
Ilyen játékoknál sajnálom, hogy nagyon ügyetlen (és emiatt türelmetlen) vagyok a verekedős műfajhoz.
3. Jesus  PlayStation.Community tag
2017.05.28. 13:57:41
LV20
+1
Válasz 2. MrZ üzenetére:
Eddigi részekbe mindenkinek volt valami negatív értelembe vett érdekesség az arcában, MK-ba is. A nőknek olyan rusnya férfias fejük volt, hogy az botrányos. Itt videók alapján valóban egyik legnagyobb pozitívum az arcmimika, végre igazi embereknek néznek ki. A nők meg nőknek.
Spupul!
2. MrZ  La Peste Noire
2017.05.28. 12:39:56
LV12
-1
Válasz 1. Albert üzenetére:
Szerintem baba a látvány, különösen az arc animációk.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
1. Albert  salabakter
2017.05.28. 12:28:34
LV6
Valaki egy kis magyarázatot írna a 4 pénznemröl. Hogy lehet megszerezni, mire jó?

Amúgy a grafikában nekem csak az arcok furik. Mintha mindenki egy kiadós botox kezelésen esett volna átt.

A játék meg eddig jóval túlszárnyalta az elvárásaimat.
Éhes vagy egyél, fáradt vagy pihenj.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
INJUSTICE 2
NetherRealm Studios / Warner Bros. IE
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Impozáns tartalom, tempós játékmenet, számtalan szórakoztató lehetőség, tökéletesen kiszolgálja mind a verekedős műfaj, mind a képregények rajongóinak igényeit
Negatívum
Átgondolatlan fejlődési rendszer, egyelőre kiforratlan online szegmens, a látvány pár átvezetőben

MARTIN BELESZÓL
Az egyszemélyes játéklehetőségek kibővítéséért - pl. Multiverse - külön dicséretet érdemelnek a fejlesztők.