PlayStation.Community

2017.05.15. 09:49 Játékteszt
73 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Értékeld a cikket!
Sci-fi Faust.

Kétélű kard a tudás és a tudomány, amely meghatározta az emberiség egész történelmét. A kutatás, a felfedezés, állandó cél. A fejlesztés és feltalálás pillanata az eufória abszolút örömét okozza, míg az eszközök felhasználása hordozza magában a valódi következményeket. Biztos, hogy jóra használják, amit alkottunk? Mit adunk fel ezért a tudásért? Magunkat? Esetleg másokat? Hol a határ és van-e határ? Egyáltalán, ki szabja a határokat? A Prey ezeket a kérdéseket járja körbe, a választ azonban te magad adod meg. Nincs viszont fanfár, nincs örömóda vagy ballada. Egyszerűen viseld döntéseid következményeit.

Építsünk, hogy aztán romboljunk

A belső nézetes alkotás története egy fiktív idősíkot vesz alapul, ahol Kennedy elnököt nem gyilkolták meg, és az Egyesült Államok a Szovjetunióval együtt vágott bele az űrkutatásba. Idővel azonban lemondott mindkét szuperhatalom a csillagos égről, a Föld felé fordítva figyelmét. Így magánvállalatok kezébe kerülhettek az ezzel kapcsolatos fejlesztések. Az egyik ilyen cég volt a TranStar, amelyik átalakított egy űrállomást: megszületett a játék helyszínéül szolgáló Talos I.
Hősünk Morgan Yu, aki a Talos I-re kerül 2032-ben. Bizonyos kísérletek közben egy különös lény megtámadja a tudósokat, majd elszabadul a pokol. Yu feladata, hogy rájöjjön, mi is történik itt, illetve az, hogy találjon egy megoldást a szituációra, miközben alig emlékszik valamire. (Egyébként külön pont jár a fejlesztőknek azért, hogy Morgan Yu lehet nő és férfi, valamint azért, hogy ázsiai karakterként nem egy sztereotip felfogásban valósul meg.)

A Prey legnagyobb erőssége a hangulat, amit teremt. A prológus ugyan nem tükrözi a teljes játékmechanikát, azonban tökéletesen magával ragadja a játékost. A Talos I dizájnja keveri a '60-as évek lakberendezését a jóval korábbi art déco irányzat jegyeivel, megfűszerezve egy kis modern sci-fi hangulattal. A helyszín hiteles, és könnyedén el tudjuk képzelni, hogy emberek éltek itt: megtaláljuk hálóhelyeiket, szórakozóhelyeiket. Azt, hogy hol dolgoztak és hol kapcsolódtak ki. Mesél a környezet, az apró tárgyaktól a nagyobb berendezésekig mindennek megvan a helye.
Miután megálmodta ezt a fejlesztőcsapat, megtöltötte emberekkel. A Talos I teljes stábja megnevezésre kerül, felkutathatunk minden egyes munkatársat, tudóst, biztonsági őrt. Az egészet összetartja egy belső kohézió, egyfajta logika, amely a hihetőség mellett értelmet ad a kialakításnak. Nem véletlenszerűen összetákolt pályák ezek, hanem a funkcionalitás, a narratíva és a játékmenet szerint felépített kirakódarabok.

Nos, ebbe a precízen felépített világba engedte szabadjára a halált az Arkane fejlesztőcsapata. Pontosabban, a Typhon elnevezésű idegen életformát, amely játszi könnyedséggel tizedelte az ott tartózkodókat. Az előző bekezdésre építve: felkutathatjuk minden egyes munkatárs, tudós, biztonsági őr holttestét. A kellemes hangulat így egy misztikus és paranoid atmoszférával párosul, köszönhetően a játék védjegyeként szolgáló Mimic ellenfeleknek is.
A Mimic egy kis, pókszerű lény, amely – ahogy neve is utal rá – képes különböző, hasonló méretű tárgyak alakját felvenni. Belépve egy szobába mereven figyelhetjük a bútorokat, elfordulva, majd visszafordulva pedig merenghetünk, hogy tényleg ott volt-e az a kávés bögre. Ez egy izgalmas dinamikát ad a felfedezésnek, ahol folyton résen kell lenni. Ugyan a Prey még véletlenül sem egy horror játék, de a pszichológiai thriller műfajából azért bőségesen merít. A hangulatteremtés igazi bajnoka azonban a zene és a hangdizájn.
Az új Wolfenstein részek és a 2016-os Doom mestere, Mick Gordon hozta létre a Prey melódiáit, amelyek vagány, pörgős ütemektől lassabb, feszültségfokozó számokig terjednek. Ha épp nincs akció, a nyugalom akkor is távoli, hála a játék teljes lényét átitató szerzeményeknek. A zenét pedig a hangeffektek egészítik ki. Egy lehulló bögre csörrenése, az ellökött bútorok zörgése, vagy a később megjelenő, már erősebb Phantom ellenségek zihálása és lépteinek zaja gyakran kiált fülhallgatóért. Például beléptem a szobába, és valami neszt hallottam. Megfordultam, és egy asztali lámpa abban a pillanatban zuhant le, alakult át, majd ugrott az arcomnak. Az ilyen momentumok hatása hatványozódik a kiváló hangoknak köszönhetően. A mesteri hangulathoz párosul a felfedezés öröme, és ami még fontosabb, szabadsága.
Kifordítom sarkából a világot

Az egyik korán fellelhető fegyver a GLOO Cannon, amely gyorsan megkeményedő masszát lövell ki magából. Ez egyrészt ellenségek megbénításához is jó, de spontán lépcsőket alakíthat ki magának a játékos, eljutva nehezen elérhető helyekre. A Prey hatalmas szabadságot biztosít a játékosoknak. A szabadság pedig itt nem egy óriási, bejárható terep vagy sokszorosított mellékfeladatok formájában valósul meg. Nincs kötött megoldás vagy kijelölt út, szabadon dönthetünk szinte mindenről. A játékos előtt áll egy feladat, és úgy oldja meg, ahogy kreativitása engedi. A küzdelmet, a lopakodást, a csapdaállítást, az elterelést mind lehetővé teszi az átgondolt képességfa és a fokozatosan bővülő arzenál.
Yu úgynevezett Neuromodokkal bővítheti képességeit: kezdetben emberi készségekkel ruházva fel önmagát, később pedig már Typhon erőkkel. Míg a javítás, a hack[/]elés, a lőfegyverek jobb kezelése vagy a fizikai erő a humán oldal képviselői, addig a pszichikus képességek, a Mimic-ektől eltanulható alakváltás vagy a telekinézis az idegen megszállókra alapoznak. Itt azonban van egy indokolt, de a játék szempontjából hátrányos logikai buktató, amely elvesz az egyébként fenomenális élményből.

Igazán szórakoztató a Typhon skill
eket feloldani, de erre a Talos I védelmi rendszere is reagál: a szemében Yu megszűnik embernek lenni. Gyakran igazságtalan büntetésnek hathat, hiszen végig arra ösztökél a játék, hogy szórakozzunk, kísérletezzünk. Aránytalan a megtorlás, és elveheti a kedvet is ettől. A lényeg azonban könnyedén leszűrhető: a tudásnak ára van.
Repertoárunk és felszerelésünk duzzasztásával egyre többféle módon lehetünk úrrá a helyzeten, araszolva a végcél felé. Nagyon vagány megvalósítás a gyűjtögetés értelmezése is. Az ilyen jellegű játékok alapvető velejárója a halmozás: a kacatok, szemetek gyűjtögetése, aminek korlátot szab a limitált – bár bővíthető – tárhely. A játék alapvető gazdaságát az újrahasznosítás adja, amely talán elvárt kritérium az emberiség jövőjét tekintve. Erre a célra van egy gép, amely mindenből, amit zsebre vághatunk, képes nyersanyagként funkcionáló kockát vagy gömböt kreálni. Ezeket belenyomhatjuk utána egy szuper-egyszerű és szuper-futurisztikus 3D nyomtatóba, amely a szemünk előtt ki is pottyantja a terméket. (Ehhez szükségünk van a „gyártási tervekre”.) Egyfelől még nézni is jó az egész folyamatot: sokkal fizikálisabb, kézzel foghatóbb a kockák és gömbök koppanása, valamint a végtermék kigördülése a készülékből. Másfelől pedig egyedi dinamikát ad ez a fajta gazdálkodás. Az újrahasznosító gránát pedig már hab a tortán, amely minden mozdítható dolgot helyben átalakít nyersanyaggá. (Vigyázzunk a végtagokra…) A Prey egyik igazán csodálatraméltó döntése, hogy ezt a sok szuper dolgot, amit felsoroltam, nem tolja a játékos képébe.
Nem üvölt, hogy „nézd, mennyire kidolgoztunk mindent”, nem henceg fortélyaival, nem dicsekszik gondosan összerakott összekötő jelenetekkel. Nem kötött helyeken leli a játékos a fegyvereket és képességeket, sőt, még a játék teljesítésének sorrendje is viszonylag laza. Bárkit megölhetünk – akár egy dialóg közepén is. Nem fogja a kezünket senki. Saját belátásaink szerint dönthetünk: a Prey mindenre felkészült, és nem ítélkezik. Odaadja ajándékát, majd hátat fordít. Azt kezdünk vele, amit akarunk.
Erő, ellenerő

Emiatt gyakran kifejezetten gyengének hata harc. Az ellenségek nagy része szinte ugyanazzal a taktikával üthető ki, közepes nehézségi szinten pedig határozottan nehéz tud lenni a küzdelem. Ez a picit különös célzással és irányítással párosulva ugyan fokozza a „túlélős” hatást, de összességében csak visszatartja a játékot. Míg kezdetben megfelelő eszközök hiányában a saját kreativitásunkra alapoznak az összecsapások, idővel ez repetitív csatákra korlátozódik, a finálé előtt pedig már csak végigrohantam mindenen. Szintén kettős a mellékfeladatok kialakítása is.
Vannak fenomenális, elgondolkodtató kis sztorik, amelyek még emberibbé, még közelibbé teszik a stábot. Megismerkedhetünk velük, ugyan a legtöbb esetben csak felvételek, emailek vagy feljegyzések alapján. Hol játékos, hol érzelmektől hevített történetekbe csöppenünk bele, intim momentumokat tárunk fel vagy mély problémákat. Esetenként viszont a legunalmasabb, „menj-ide-és-hozd-el-ezt” cafatokat veti elénk a Prey, már-már gúnyt űzve önmagából. Ezek a baklövések azonban nem tartják vissza attól, hogy egy igazán átgondolt és kreatív sci-fi thriller lehessen.
Az akár 30 órás játékmenet alatt a kutakodás, mászkálás és felfedezés magába szippantja a játékost, és nehezen engedi el. Vonz a világa, csábít az intrika, a rejtélyes lények és a kiváló szinkronnal életre keltett karakterek. Kíváncsivá tesz, nem csak a jelen, hanem a múlt és a jövő tekintetében egyaránt. Ugyan stilizált grafikája néhány esetben csúnyácska lehet, a képi megjelenítések és a színek pompásak. Sajnos botrányosan hosszú töltési idők mérgezik az élményt, ami jelentősen kizökkentheti a játékost.

Az Arkane azonban összességében újból egy remeket adott ki a kezéből, ahol a szabadság és a tudás az úr. Kevés tartja vissza attól, hogy igazi mestermű legyen, és a Prey problémás, hosszadalmas fejlesztési ciklusa meghozta gyümölcsét. Imádtam felfedezni, szerettem kutakodni, és lélegzetemet visszatartva vártam a prímán kiépített csattanókat. Nagy teher a System Shock, a Deus Ex és a Bioshock hagyatékára építeni, de a Prey kortárs testamentuma lett a videojátékok tervezésének: annak, hogy a játszás mennyit árulhat el rólunk és általánosságban mennyire jó játszani. Meglepő, hogy mennyit mondd el rólunk az, ahogyan megközelítjük a problémákat. Néhol meg is lepődhetünk, hogy milyen opció mellett tettük le a voksunkat. Morgan Yu – és általa mi – pedig egy sci-fi Faust lehetünk, átadva magunkat a tudásnak és a felfedezésnek, és csak későn merengve el annak következményein.

(A játékot a magyar forgalmazó biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy e linken meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
73. Sektor  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 20:58:45
LV3
Alapjában véve szeretem az fps játékokat. Pont az ilyen fajtákat. A sima-tucat, katonások annyira nem jönnek be.
A demót próbáltam, kíváncsi lennék a teljes sztorira.
Mixing.Dj/Progressive
72. Zangetsu  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 20:39:43
LV5
Az eredeti 2006-os Prey-el rengeteget játszottam. Az újra gondolt Prey-re nagyon kíváncsi lennék főleg, hogy az Arkane csinálta, mai napig az egyik legnagyobb kedvencemet a Dark Messiah of Might and Magic-et.

Ja és amikor már az alien hajón újra a bárban voltunk hatalmas volt erre a zenére az alieneket gyepálni https://www.youtube.com/watch?v=p0OX_8YvFxA
71. kicsi_don  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 20:36:37
LV1
Nekem sajnos anno kimaradt, de szívesen tennék vele egy próbát, mert az előzetesek alapján jónak tűnt.
70. kalandor  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 19:22:27
LV1
Szeretem a sci-fit . Ha meg még kicsit horror is akkor jöhet . Trailer alapján is nagyon bejön.
2018.08.15. 17:54:53
LV1
Érdekel a sci fi. Az elődje is oké játék volt. A látvány kifejezetten jónak tűnik.
68. tsz  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 17:34:36
LV1
Scifi meg magas pontszam. A latvany is okes. Meg hosszu toltesi idok. ;)
67. Barneyzero  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 15:56:10
LV11
Már korábban olvastam a tesztet, nálam a sci-fi jöhet minden mennyiségben :)
66. Richard  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 13:45:44
LV5
Rég játszottam már fps játékkal, a sci-fit és horrort szeretem, ezért kipróbálnám.
Ha normálon nehéz a harc, akkor úgy érzem easyn esnék neki, mert valahogy már nagyon nincs türelmem meló után szenvedni valami nehéz gammel.
65. Bogyi007  a legtitkosabb titkosügynök...
2018.08.15. 10:56:09
LV6
Az előd kimaradt, erre kíváncsi lennék. Hátha ez is sikerül. :-)
No Warez! Együtt a Tiszta Játékért!
64. kovbaj  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 10:03:02
LV2
Mostoha faterom mesélt a Pc-s verzióról és az előző részéről, érdekesnek találta. Speciel nem terveztem a megvételét, mert unalmasnak találtam. Kipróbálnám.
2018.08.15. 08:39:20
LV1
A demót kipróbálva felkeltette az érdeklődést bennem. Mindig is érdekeltek az ilyesfajta sci-fi témájú játékok.
62. birk  PlayStation.Community tag
2018.08.15. 08:12:59
LV3
Láttam róla trailert meg cikkeket is olvastam.
Igéretesnek irták a tesztek de soha nem volt hozzá Szerencsém :-)
De talán most sikerül :-)
61. Uzsonna  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 20:55:37
LV1
Nekem ez kimaradt eddig, de egy próbát lehet megérne. Bár anno volt egy videó, ahol végig szaladtak a játékon pár perc alatt, az mondjuk elég kiábrándító. Mondjuk a teszt meggyőző, a trailerek is.
60. totyak  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 19:33:56
LV1
Pc-n volt szerencsém belenézni a játékba és ott megtetszett. Több dolog miatt is hozzám illő lenne a játék. Nekem kifejezetten nem gond, ha csak single van, ritkán játszom online, egyébként pedig valamiért kissé emlékeztet az egész a Bioshock-ra, amit meg imádtam. Bejönnek az ilyesfajta lövöldözős játékok, nekem jobban fekszenek, mint egy CoD, vagy BF.
59. Sora  Kingdom Hearts & Koei Fan
2018.08.14. 18:18:14
LV19
Szívesen kipróbálnám, a sorozathoz eddig sajnos még nem volt szerencsém.
Mia San Mia
58. Hyaku-Shiki  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 17:15:32
LV1
Kollégám pont a minap ajánlotta nekem ezt játékot, jó lenne megnyerni :) Sajnos az eredeti Preyhez nem volt még szerencsém Xbox 360-on, de ott van az is a backlogomban.
2018.08.14. 17:00:25
LV1
Én azért nyerném meg, MERT NYERNI JÓ!:)
56. Makaveli  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 15:01:32
LV1
Amióta olvastam a 7 perces speedrunról azóta szemezgetek vele! Persze nem csak 7 perc erejéig nyüstölném, izgalmasnak tűnik!
55. Data_Messa  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 13:08:13
LV3
Az eredeti Preyt imádtam, ez meg, bár nem az a Prey 2, amit ígértek, de érdekes reboot lett és már megjelenés óta érdekel, de sajnos nem volt eddig még alkalmam beszerezni. Ez most viszont egy remek alkalom lenne erre. :)
Peace & Head Shot! PSN ID: Data_Messa
54. qs7  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 12:22:01
LV1
A legtöbb emberrel ellentétben az "első" rész nem hozott engem lázba, erről viszont csupa jókat hallottam, de valahogy mindig kimaradt. Szívesen játszanék vele, mostanában amúgy is kezdek rákapni az fps játékokra PS4-en is :)
53. Zweistein  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 11:58:17
LV3
A demot kipróbálva bejött, szívesen játszanék a teljes játékkal.
52. Pogos  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 11:27:31
LV1
Az előző Prey tetszet , kiváncsi vagyok ez menyire tetszene .
51. Frodesz  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 11:26:42
LV1
Egyik barátomnál próbáltam ki, és nagyon megfogott a játék. Sajnos a haverom hamarabb túladott rajta mintsem hogy kitudjam próbálni hosszabb ideig. A hangulata és a hangok valami eszméletlenek benne, és a színvilága elsőre megfogott.
[#)'''_-_=F+RO+DE+SZ=_-_'''(#]
50. KyserSoze576  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 09:50:58
LV2
Komoly hangulat, érdekes játékmenet-szivesen kipróbálnám.
2018.08.14. 02:58:41
LV1
Nagyon jó játék, jó ötletekkel de eddig sajna kimaradt. A teszt kíváncsivá tett, szívesen kipróbálnám!
48. Tuco  PlayStation.Community tag
2018.08.14. 02:06:14
LV1
A tesztet olvasva egyre jobban megtetszett ez a játék! Valamiért eddig nem volt szerencsém hozzá szóval szivesen kipróbálnám.
47. zdarovje  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 23:48:22
LV1
A demoban zseniális atmoszféra fogadott, nem mellesleg érdekel, hogy pro-n milyen élményt nyújt
Gaming since Mega][Drive
46. gercike  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 23:26:10
LV1
Megnyerném, mert 9 körüli értékelés mindenhol, nem nagyon lehet mellényúlni vele.
45. Papi1126  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 22:11:53
LV2
Meggyőzött és kiváncsivá tett a 9/10 értékelés.Ráadásul a sci-fi műfaj magával ragadó
44. zola0306  SonsOfSaRock
2018.08.13. 21:18:23
LV15
Kiváncsi vagyok hogy van-e élet a Dead Space után. A 9 pont meggyőző lehet egy sci-finél.
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
43. Ayame90  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 21:17:37
LV13
Imádom a sci-fit, no meg ez érdekesnek is tűnik. Ráadásul fps is.
Praise the Sun
42. bobacrom  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 20:08:42
LV6
Kipróbálnám, tetszik, sci-fi
inkábbazunalomöljönmegmintamunka
41. PDHiv  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 19:57:40
LV1
Válasz 37. Melfyce üzenetére:
40. Allitta  YokaiMonkey
2018.08.13. 19:42:30
LV10
Nem tudnám megmondani, hogy miért szeretném ezt a játékot megnyerni. Viszont volt egy mondat a tesztben ami megfogott. Mégpedig ez: "A Prey legnagyobb erőssége a hangulat, amit teremt.".

...és ez bizony kellőképpen felcsigázott, mert egy játékban szerintem az egyik legfontosabb elem a hangulat. Lehet például pixeles a grafika, de ha a hangulata tökéletes, akkor az az én játékom.
"A modor mutatja, mit érsz."
39. Damonati  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 18:54:25
LV1
Valahogy nekem ez a játék eddig elkerülte a figyelmemet. Valószínűleg azért, mert nem az FPS-ek a fő preferált játékaim. Viszont a stílusa, megvalósítása gondolkodóba ejtett. Mimic-et akarok irtani! :D
38. leslie21  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 18:45:56
LV11
Bírom a sci-fit, jöhet!
37. Melfyce  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 18:33:38
LV1
Azért szeretném megnyerni mert a Blahán a Kis Sanya beszámítja 3000-ért az írott Fortnite-ba.
36. periphery86  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 18:05:49
LV1
Tetszett a régi. Kipróbalnám ezt is.
35. ALF22  Son of Liberty
2018.08.13. 16:42:20
LV26
Csak jot hallottam rola. Es az otlet is tetszik ahogy paraztatnak.
34. Ritual893  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 16:42:04
LV2
hihetetlenul érdekes vilagban jatszodik nayon tetszik, a fegyverek nagyon eredekesnek tunnek, nekem szemely szerint bejon a grafikaja is meg ezek a zombi szeru lenyek is
33. Lotar  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 16:38:19
LV17
DEMO nem volt rossz , úgyhogy szívesen folytatnám . Ahogy az előttem hozzászólók is . :) Sci-fi bejön . :)
psn/sen id: pcpmate
32. gugello  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 16:25:50
LV14
Demo kipróbálása után felkeltette az érdeklődésemet. Szívesen végigtolnám a storyt!
- lazíts ha bírsz -
31. vkrisz  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 16:25:39
LV11
A demoját próbáltam, teszett, de valahogy eddig mégis kimaradt.
Nincs itthon senki
30. soliduss  A Krónikás
2018.08.13. 15:49:27
LV25
Bioshock az űrben. Első blikkre csak legyintettem, majd a demót letolva gondolkodóba estem ,hogy ezt a játékot egyszer mindenképpen le kell tolnom.
29. Asher  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 15:21:07
LV2
Story orientált FPS. Bármikor jöhet.
PSN ID: Asher0482
28. istu82  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 15:10:11
LV1
Demo alapján tetszett! Rámegyek!
27. PDHiv  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 14:36:22
LV1
Nagyon egyszerű a válasz. A hype miatt a demot kijátszottan. Engem a half-life-ra emlékeztetett. Azért nem vettem meg eddig, mert a rangsorban előrébb van a HZD, MGPP, Nier. A sorsolás viszont tök jó, így belevágok
26. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.08.13. 14:13:14
LV14
Kell a játék mert imádom a sci-fit és imádom az FPS-t, imádom az RPG-ket. :-)
PSN - CountofHell_HUN
25. macilaci  PlayStation.Community tag
2017.05.21. 18:40:59
LV1
Kár a Prey-ér!Sokkal jobban is meg lehetett volna csinálni.
24. martin  Főszerkesztő
2017.05.21. 07:40:32
LV27
Válasz 23. macilaci üzenetére:
...és így spóroltál magadnak egy csomó pénzt.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
PREY
Bethesda Softworks
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Hatalmas szabadság, érdekes történet, fantasztikus hangulat
Negatívum
Fájdalmas töltési idők, középszerű harcok, a grafika néhol gyengének hat

MARTIN BELESZÓL
Számomra ez egy eléggé kommersz, egyáltalán nem vonzó game. Nagyon messze van az ízlésemtől.