PlayStation.Community

2017.03.12. 08:22 Játékteszt
72 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Értékeld a cikket!
Szellemek a narkóháborúban.

Bevallom, nagyon örültem, amikor Martin apánk rám bízta a híres Ghost Recon sorozat immáron tizedik tagjának, a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands című játéknak a tesztelését.
Az ok egyszerű: már a bejelentése óta figyelemmel követem a produktumot, a témája miatt kiemelt helyen szerepelt a beszerzési listámon, ugyanakkor, mivel a Ubisoft boszorkánykonyhájából az utóbbi időben kétes minőségű művek is kikerültek, játékostársaimmal együtt igyekeztünk inkább óvatosan közelíteni a kiadó jövőbeli alkotásaihoz – különösen a jelen teszt tárgyához. Szerintem nem kell bővebben ecsetelnem a dolgot, nagyjából mindenki képben lehet azok közül, akiknek szerencséjük volt valamelyik korábbi, nem túl régi játékukhoz, ami legtöbbször tényleg olyan volt, mintha egy unalmas futószalagról gördült volna le, melyen a termék kívülről impozáns, színesen-szagosan csomagolt szép műalkotásnak látszik, belülről nézve azonban hamar kiderül, hogy az a bizonyos, külcsínre szinte tökéletes alma valójában tartalmatlanságtól és monotonitástól rothad. Valljuk be, a Ubinál mindig is értettek a szép világok megalkotásához, de ahhoz, hogy ezeket a világokat tartalommal töltsék meg, már kevésbé. (De, hogy mondjak egy ellenpéldát is, a tavalyi The Division egy nagyon-nagyon kellemes meglepetésnek bizonyult, és tett arról, hogy ne felejtsük el azt, hogyha a Ubisoft nagyon odateszi magát, tud még maradandót alkotni a videojáték iparban.)
Kíváncsian vártuk tehát, hogy a poszt-apokaliptikus New Yorkot érdemes lesz e leváltani a napsütötte, drogtól és bűntől belterjes Bolíviára, és bár a (szerintem kissé méltatlanul) összeköpködött béta inkább azt támasztotta alá, hogy a Wildlands képében még egy fiaskót beírhatnak majd a kiadó naptárába, a helyzet végül minden előzetes félelem ellenére kifejezetten jól alakult.
A fenti, Ubisoft gyengeségeire rávilágító okfejtés nem véletlenül szerepel egy Ghost Recon játék tesztjében, ugyanis a sorozat ezzel az epizódjával elhagyta a „lineáris, de azért félig-meddig szabadabb” megközelítést, és a koncepció teljesen átadta magát a sandbox játékmenetnek. Ezzel együtt szakítottak az Advanced Warfighter, és a Future Soldier futurisztikus témáival, egy sokkal realisztikusabb, sőt mi több, aktuálisabb irány kedvéért. A történetet a jelenkorba, a gombostűt pedig a drogháború tépázta Dél-Amerika térképére szúrták le.

2019-ben járunk, Bolíviát teljesen bekebelezte a Santa Blanca nevű mexikói drogkartell (vezetőjük a kigyúrt, egyben aktuális első számú célpontunk az agyontetovált, nagyon kemény legénynek kinéző El Sueno), ennek köszönhetően az országot drogállammá, és egyúttal a világ legnagyobb kábítószer-szállítójává, önmagát pedig narkó-terroristává változtatta. Befolyásuk olyan nagy, és megingathatatlan, hogy még a bolíviai vezetőség sem tud mit tenni, és ez oda vezet, hogy a Santa Blanca nagyszabású merényletet követ el első számú ellensége, az Amerikai Egyesült Államok ellen. Felrobbantanak egy bombát a La Pazban található amerikai követségen, elrabolnak, brutálisan megkínoznak, majd megölnek egy DEA ügynököt, egyértelmű üzenetet hagyva így északi szomszédjuknak. Ezt már az USA kormánya sem nézheti tétlenül, ezért a CIA, a DEA, és a JSOC közös hadműveleteként a hadsereg a négy tagból álló különleges akciókra specializálódott elit-osztagot, a Szellemeket küldi be az országba, hogy a helyi ellenállókkal együttműködve derítsenek fényt a Santa Blanca, és a bolíviai kormány kapcsolatára, majd a megfelelő információk megszerzése után egytől-egyig likvidálják őket.
Feladatunk tehát újfent az lesz, hogy harmadmagunkkal fokozatosan, területről területre haladva számoljunk le a Santa Blanca katonáival, és magas rangú embereivel. Lopakodás, csendes öldöklés, frontális támadás, robbantás, emberrablás, nem számít, ránk van bízva, hogy milyen módszerrel csináljuk, csupán a végcél fontos. Felszabadítani az országot a kartell elnyomása alól, és végleg leszámolni a szervezet főnökével, El Sueno-val.
A Wildlands tehát egy manapság igencsak népszerű, és aktuális témát húz elő a kalapból. Tömegével készülnek tévésorozatok, dokumentumfilmek, mozifilmek a mexikói, és dél-amerikai drogkartellek tevékenységeiről, amit már nyugodtan lehet globális problémának hívni, annyira kiterjedt szervezeteket működtetnek ezek a galamblelkűnek nem éppen nevezhető úriemberek, és úrhölgyek. A játék maximálisan ki is aknázza az ebben rejlő potenciált, maga a sztori egyébként nem nagy szám, de nem is ezen van a fő hangsúly. Szakértőként egyébként a híres, és méltán elismert regényíró, Don Winslow (Vadállatok, A gandzsa urai, Drogháború, A kartell) is kivette a részét a produktum elkészítéséből, aki számtalanszor bebizonyította már, hogy nagyon is otthon érzi magát ebben a világban.

A latin stílus, és kultúra minden egyes elemét remekül varázsolták a képernyőre, a jellegzetes akcentustól kezdve a különleges tetoválásokon át, a tipikus, semmivel össze nem téveszthető temperamentumig, és habitusig. Mindezt összekombinálták a vérgőzös, kíméletlen hangulattal. A Wildlands komoly, erőszakos, és időnként igencsak brutális, de a valós körülmények mellett kifejezetten valóságszagú, cseppet sem öncélú, vagy hiteltelen játék. Úgy mutatja be a drogkartellek működését, és módszereit, ahogy kell.
Ezüst, vagy ólom? Szakállas sztori. Savas hordóban tárolt holttestek? Cellákban felakasztott, megcsonkított hullák? Boncasztalon fekvő, vérben fürdő holttestek, akiknek karjukat, lábukat levágták? Csontokkal, rohadó, kivégzett emberekkel teli gödrök? Immáron sajnos maga a nagybetűs valóság, kár lenne is tagadni, hogy a Földünk bizonyos részein már csak így működnek a mindennapos dolgok. A játék ezt mindenféle finomkodás nélkül mutatja be, nagyon jól kezeli a témát, szó nemigazán érheti a ház elejét. A történet feledhető, viszont a körítés, és ahogy ezt prezentálják, bőven elég ok arra, hogy tegyenek vele egy próbát mindazok, akik komolyabban érdeklődnek ez iránt a világ iránt. A stuff tökéletesen ki is szolgálja azok igényeit, akik egy pörgős narkóháborúban szeretnének részt venni interaktív formában.
Lesz is tennivaló bőven, ugyanis a Wildlands területe szó szerint HATALMAS, így nagybetűvel.
A játékot egy kis karaktergenerálással kezdjük. Megválaszthatjuk a főszereplő nemét, bőrszínét, tetoválásait, sebhelyeit, ruházatát, és egyéb apróságokat – nem annyira részletes, de mindenképp jó dolog a saját ízlésünkre formálni az általunk terelgetett figurát. Aztán egy rövid bevezető filmecske után már ott is találjuk magunkat Bolíviában, egyúttal pedig leesik az állunk, amikor ránézünk a térképre. A hatalmas terület 20 kisebb-nagyobb provinciára oszlik. Mindegyiknek van egy főnöke, akit végül le kell vadásznunk, miután a különböző pontokon bázisokat támadunk meg, dokumentumokat szerzünk, embereket kérdezünk ki, így eljutva végül a kishalakhoz, majd a nagyobb górékhoz. Mi választjuk meg, milyen sorrendben tesszük el őket láb alól, a területek kitakarítása nem kis időt vesz igénybe, hiszen a fő-missziókon kívül számtalan mellékküldetés vár minket. Segíthetjük az bolíviai ellenállókat, gyógyszereket szerezhetünk nekik, kokainszállítmányokat, konvojokat téríthetünk el, és még egyéb izgalmas dolgokkal gyengíthetjük meg a Santa Blanca-t. Egyszerűen mindig van hova menni, mindig van mit csinálni, a játék több tízórányi szórakozást ígér, ráadásul parádésan változatos környezetben.
Bolívia leggyönyörűbb vidékeit sikerült lemodellezni, dzsungel, esőerdő, kaktuszos sivatag, mocsarak, hófödte hegyek, lepukkant falvak, nyomortanyák, egy kiszáradt sóstó (magasan a játék legszebb helyszíne), a témához tartozó droglaborokkal, raktárakkal, egyszóval mindennel, ami vita nélkül kiemelkedő szintre emeli a hangulatot, és a szemet gyönyörködtető grafikát, nem is érdemes tovább magyarázni ezeknek az okait.
Mivel a térkép több kilométernyi bejárható területet fed le, ezért elengedhetetlen volt, hogy behozzák a járműveket is, melyek segítségével két pont között utazgathatunk. Autók, terepjárók, motorok, hajók, homokfutók, helikopterek, bár nincs belőlük sok, bőven megtalálhatja mindenki a kedvencét, ám üröm az örömben, hogy a járművek fizikája valami borzalmas lett. Néha mintha jégen manővereznénk, oda-vissza rázkódik a kocsi (főleg a drogkartelles sztorikhoz elengedhetetlen szériatartozék, a Lamborghini esetében), a motorokon meg mintha nem is lenne fék, olyan könnyű hegyről hegyre hajtani velük, és métereket repülni egy nagyobb sziklának való nekiütközés után. Pedig a játék során nagyon sokat kell valamilyen mozgó alkalmatosságban ülve tartózkodnunk.
Hasonlóan esetlen a karakterek mozgása is, és a lopakodás, ami szintén nem lett tökéletes. Egy idő után meg lehet szokni, és alkalmazkodni, de az animáció, a játszhatóság lehetett volna sokkal gördülékenyebb, és mozgékonyabb. A csendes surranás, és gyilkolás persze most is előnyt élvez a nyílt tűzharchoz képest. Fegyverekből rengeteg van, az eldugott helyeken összeszedhető skill pontok segítségével fejleszthetjük magunkat, a Ubisoft nem találta fel a spanyolviaszt, mondhatni minden a már szokásos, más játékokban bevett módokon zajlik. Maximum annyiban bonyolították a dolgot, hogy a fő, és mellékküldetéseket, valamint a skill-eket, és egyéb fontos elemeket a térképen megjelölt pontok felfedezése után deríthetjük fel, ami annyit jelent, hogy behatolunk az ellenség barlangjába, kikeressük a megfelelő aktát, lefényképezzük, vagy meghekkeljük a laptopjukat, majd a hőn áhított információ már ott is tündököl a kijelölt helyén.
A Wildlands tehát dugig van tartalommal, de mégis (vagy pont emiatt) magán viseli a sandbox játékok nagyon gyakori gyerekbetegségét, vagyis, hiába a rengeteg küldetés, a még több tennivaló, a játék egy idő után önismétlővé válik és elveszti vonzerejét. A helyszínekkel ellentétben egyébként a missziók csak kis mértékben változatosak, lényegében mindig annyit teszünk, hogy elmegyünk négyen egy helyre, megkeresünk valamit, majd miután megtaláljuk, következhet egy másik hely, ölünk, kikérdezünk valakit, elszállítjuk a biztonsági házba, és így tovább.

Ezt a monotonitást nagy fokban enyhíti a négyfős kooperatív mód, mely során három barátunkkal járhatjuk be a vadvidéket, és teljesíthetjük a küldetéseket, összedolgozva, úgy, ahogyan csak kedvünk tartja. Nem is kell mondanom mennyire feelinges ez a fajta csapatmunka, nagyban hozzájárul a kiváló hangulathoz, és meghosszabbítja a játék élettartamát. Igaz, egyedül játszva, a kissé buta, mesterséges intelligencia vezérelte társakkal sem mondható rossznak (akiknek egyébként alapvető parancsokat is osztogathatunk) távol áll attól, de mégis valahogy úgy az igazi, ha egy-két haverunk is becsatlakozik a mókába.
A játék kellemes meglepetés: végül is hozza, amit kell, főleg a rossz előjelek után. Most befejezhetném annyival, hogy „… és ez így van jól.”, de erre biztosan nem szolgált rá a stuff, mivel ha a Ubisoft a szokásosnál jobban megerőlteti magát, és tényleg komolyabban ráfekszik a fejlesztésre, akár egy új klasszikus is születhetett volna a Wildlands-ből. Igaz, rossz játék így sem lett. Témaválasztásában telitalálat, ha egyszer belelendül az ember (különösen barátokkal ugye), akkor nagyon nehéz letenni. Ezzel együtt ajánlom mindenkinek a játékot, aki csak egy kis ingert is érez magában, hogy veszélyes vidékeken hajkurásszon, felfegyverezve, csapatban vérszomjas, és akasztani való drogbárókat.

Ha te is ilyen vagy, akkor tudod, mit kell tenned. Irány Bolívia!

(Ezt a remek játékot a magyar forgalmazó Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjába, vagy webshopjából erre a kék kiemelt linkre kattintva kényelmesen meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
2 / 2 oldal
‹‹    1  2  ›  ››
22. jones  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 19:34:54
LV1
A Commandos óta vártam egy ilyen jó játékot.
21. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 16:41:13
LV5
Ez megint elég sablonos írás lett. Tesztnek sem nevezném. Szerintem keveset játszhattál a game-el, mer még a bétában is több minden volt, mint amiket itt leírtál. Ez most összecsapott lett. Máskor több időt szánj rá szerintem.
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
20. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 15:43:10
LV25
Válasz 18. HUN_hatrix üzenetére:
"Rossz a Karakter mozgása, a lopakodás" szerintem itt az animációra gondolhatott (de ha mégsem majd kijavít).
LV426
19. HUN_hatrix  The Saboteur
2017.03.12. 15:19:11
LV29
Válasz 17. Penge70 üzenetére:
Ne csodálkozz, ez a játék ennyit simán megérdemel.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
18. HUN_hatrix  The Saboteur
2017.03.12. 15:18:28
LV29
Húúú, de üres.

Ez a cikk számomra sok helyen olyan, mint amikor valaki azt mondta a bétára, hogy BUGOS SZ@R, persze azt már nem mondja meg hogy miben volt hiba.

Itt is sok mondat ilyen.
Rossz a Karakter mozgása, a lopakodás, a csapattárs AI....stb.
De az soha nem tudjuk meg mi miért rossz.
Miben rossz a karakter mozgása?
Séta helyett cigánykerekezik?
Miben rossz a lopakodás?
Nem kúszik? Nem megy lelapulva? Nem lapul oda a fedezékhez?
Csapattárs AI miben rossz?
Nem teljesíti a parancsokat? Nem oda megy ahova mondod neki?
Nem azt a katonát lövi le amelyiket kijelölted neki?
Nem ugrik le utánad a szakadékba feléleszteni?
..stb.

Szóval bennem több kérdést ébresztett, mint amennyit megválaszolt. ;) Na mindegy.
Megyek vissza szellemeskedni Bolíviába. :)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
17. Penge70  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 14:34:37
LV22
Nagyon csodálkozom az erős 8 ponton, ugyanis a béta engem simán lebeszélt a beszerzéséről.
De mivel Viktornak hiszek, később majd teszek vele egy nagyobb próbát.
16. Binder  Drift & Photo
2017.03.12. 13:47:50
LV22
Válasz 15. rottenbull üzenetére:
Egyetértek...én is úgy vettem észre, hogy igenis válozatosak a küldik, sőt, maguk a bázisok is nagyon mások...ehhez jön a környezet meg a napszak...meg az időjárás...mind iszonyuan jól kidolgozva.

Én most totál kész vagyok...két napja nem jutottam el Bolíviába...már elvonási tüneteim vannak...xD
15. rottenbull  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 13:37:16
LV9
Válasz 14. Binder üzenetére:
Azt is erdemes lett volna meg megirni, hogy mikent hatnak a jatekra a nehezssegi fokok, mennyire komoly a jatek a legnehezebb fokozaton HUD nelkul pl.
Az unalmas kuldetesek kozott gondolom nem voltak a fo kuldetesek ertve, mert azok kozott nagyon komolyak vannak, kozelsem igaz rajuk az emlitett megkeresem, kinyirom, elviszem ide, kivallatom dolog.
A hatter infokat is illett volna emliteni, hogy milyen intelek vannak, es mennyire kidolgozottak. Meg az aprosagokat, amikhez azert kell jatekido es figyelem is, hogy pl a jatekbeli valos idot mutatja az osszes faliora amit latsz, stb.
Amire a teszt kitert, az nagyreszt ok, csak tul sok minden kimaradt, aminek benne kellene lennie, es sajnos pont a pozitivumok maradtak ki inkabb. Lehet kellett volna meg egy par napnyi jatek a teszt elott.
14. Binder  Drift & Photo
2017.03.12. 13:27:34
LV22
Én ezzel a monotonitással se nagyon értek egyet...ennyi erővel egy GranTurismo is halál unalom, és önismétlő, mert mindig csak beülsz az autóba és vezetsz...előzöl...és vagy nyersz vagy nem...xD

A fegyverporno meg sem lett említve, pedig ez a része mindig is kiemelkedő volt a GR-eknél.

A Coop jó, de ez bezony egyedül is kiváló móka...nagyon is használhatóak a gépi társak!!!

A kerakter mozgás, animációval, meg a lopakodással sem értem mi a gond...

Komoly álcacuccokat lehet magunkra pakolni...amikben néha még egymást sem vesszük észre...nemegyszer sikerült halálra rémülnöm mert a társamra léptem a fűben...xD

Nem mellesleg 5 féle összeállítást tudunk menteni, ami hasznos, mert így az előre összerakott felszereléseinket bármikor előkaphatjuk.

Másik érdekesség ami már a béta alatt fura volt, de akkor azt hittük, a próba idejére van ez csak így, de mivel itt is így maradt, ezért fura.
A Loadout, azaz a fegyver tuningja és ezáltal az arzenálunk, mindig nálunk van. Nem csak a fegyverládáknál van erre lehetőség, hanem akár a mocsák kellős közepén is bármikor előkaphatjuk a virtuális télapózsákunkat, és a közel 90 puskából, akármelyiket tuningolhatjuk aztán a hátunkra akaszthatjuk!!! Ez kissé mókás, de persze jó ez így.

A mikrotranzakciókról sem esett egy árva szó sem a tesztben. Pedig...
Ugyan nagyrésze csupán idő előtti elérést biztosít a fegyverekhez/alkatrészekhez, kisebbik része pedig csak Skin-eket ad, mégis van pár fegyver, amit csak így vásárolhatunk meg. Ezt a Season Pass sem taralmazza.
Mellesleg a játék belső Store-jában alaphangon 45-65.000 ft-nyi összeget tudunk elkölteni, ami elég meredek...

Az a több 10 órányi móka inkább több száz lesz...kb 20 óra csak a térkép felfedezése volt. Ez pont nem az a játék amit le lehet darálni.
Viszont jó dolog, hogy nem vagyunk megkötve a legcsekélyebb mértékben sem. A játék elején, azonnal szabad a vásár, bárhová mehetünk a 22x22km-es térképen! Kissé furán jelzi az adott terület határainál a felfedezést. Ha elhaladunk, ott éles vonalban azon belül marad a felfedezett rész. Így elsőre úgy tünik, nem mehetünk azon túl. (ahogyan a bétában is le volt zárva)

A területek amúgy különböző nehézségűek, így az elején amikor még zöldfülűként átesünk egy 5-ös szintű területre, ott érhetnek meglepetések...xD
Komolyabb ellenfelek, komolyabb védelem és riadóztatás esetén, gyorsabb reagálású és nagyobb létszámú csapatot kapunk a nyakunkba.
Ja és nem mindenhol van főgenyó...van két "senkiföldje".

Emellett az UNIDAD katonái elég kemény legények...itt ha balhézunk, a GTA-ból ismert "körözés" lép életbe, 4-es maximum szint-el...konkrétan keresnek és kutatnak minket...viszont ha jól el tudunk rejtőzni vagy elveszítik a nyomunkat, meg is lehet úszni.
Nagyon jókat szoktunk velük játszani. :)
13. rottenbull  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 13:24:40
LV9
Válasz 11. Greg üzenetére:
Nem igazan.
12. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.12. 13:18:05
LV28
Válasz 11. Greg üzenetére:
A helinek tudtommal nincs.
11. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 13:02:02
LV25
Válasz 9. mentoloshypo üzenetére:
Srácok ez mi ez a szárnyas repülők dolog ?! Van szárny nélküli is ?! :D
LV426
10. Binder  Drift & Photo
2017.03.12. 13:01:14
LV22
Válasz 9. mentoloshypo üzenetére:
Hát de a repülőnél kevésbé van szökség a "fordulásra" mint a helinél az oldalazásra...ettől még kezelhető minden, csak max kissé kényelmetlen...fura hogy sokan a helire panaszkodtak a legtöbben már a zárt béta alatt is, mégsem tettek semmit.
9. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.12. 12:45:24
LV28
Válasz 8. Binder üzenetére:
Nekem abszolút nem áll kézre, pláne hogy csak 2 gombbal manőverezheted. A GTA5-ben volt külön fordulás meg külön gáz/fék irányító, előbbi a Wildlands-ból hiányzik, nem is értem miért.
Nekem a szárnyas repülők irányítása a legalja, a többivel boldogulok.
8. Binder  Drift & Photo
2017.03.12. 12:37:52
LV22
Válasz 6. mentoloshypo üzenetére:
A szárnyas repülőkkel mi a baj? De most komolyan? Totál jól irányííthatóak...ahogyan a járművekkel sem értem mi baja sok embernek...totál rendben van.
Egyedül a helikopter az, ami forán reagál a dolgokra...egyedül azt kjéne rendbetenni. Legfőbb probléma vele hogy hiányzik az oldalazás.
Csak rá kéne húzni a Dron irányitását és csók.
7. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.12. 10:48:14
LV28
Válasz 1. birk üzenetére:
8 pont teljesen jó. Se több se kevesebb.
6. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.12. 10:46:48
LV28
Korrekt teszt és értékelés, köszi Victor!
Annyit tennék hozzá, hogy nem minden jármű irányítása rossz, az autók és helikopterek elég jól irányíthatóak (persze a GTA5-s megoldás jobban esne) a szárnyas repülők irányítása viszont katasztrófa.
5. rottenbull  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 10:38:06
LV9
A teszt megirasaig mennyi fokuldetest csinaltal meg ?
4. MrZ  La Peste Noire
2017.03.12. 10:36:35
LV12
Ez ilyen magyarok kajálni fogják. Mint a FIFA meg ezek.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
3. zodiac55  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 10:32:47
LV12
Válasz 1. birk üzenetére:
De egy 8 pontos játék azért az elég jó, nem?
"Si vis pacem, para bellum."
2. martin  Főszerkesztő
2017.03.12. 10:21:50
LV27
A hangulatra jót adtam volna kiemelkedő helyett.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1. birk  PlayStation.Community tag
2017.03.12. 10:14:43
LV3
Sajnálom hogy nem kapott több pontot :-(
De a teszthez gratulálok jó lett :-)
2 / 2 oldal
‹‹    1  2  ›  ››
TOM CLANCY'S GHOST RECON WILDLANDS
Ubisoft
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Hangulat:
Kiemelkedő
8/10
Pozitívum
Hatalmas bejárható terület, bődületes tartalom, remek témaválasztás
Negatívum
A járművek fizikája hihetetlenül béna, nem akar több lenni a megszokott színvonalnál, pedig nagyobb ráfordítással akár klasszikus is válhatott volna belőle

MARTIN BELESZÓL
Ha ebben a játékban lehetne horgászni és vadászni, ez lehetne minden idők egyik legjobb és legszebb természetjáró szimulátora.