PlayStation.Community

2017.03.01. 11:20 Játékteszt
127 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Értékeld a cikket!
Csúcsragadozó.

(A tesztelés PS4 Pro konzolon zajlott.)
Réges rég… vagy mégsem?

A Horizon Zero Dawn hamar elénk tárja egyedi, gyönyörű, de elsőre érthetetlen ellentétekből álló poszt-apokaliptikus világát. Hősünk, Aloy még csecsemő, de már számkivetettje a Nora törzsnek; Rost, egy szintén társadalmon kívüli harcos neveli és tanítja az életre ezen a gyakran lélegzetelállító helyen.
A természet itt az úr, a tájat pedig régi – számunkra kortárs - idők emlékei tarkítják. Míg a flóra, szokásához hűen behálózta az emberiség hatalmas építményeit, a fauna esete teljesen más. Mechanikus, ámbár gyakran állatokra hajazó lények járják a vidéket, apróbb termetűektől titáni acélmonstrumokig.
Az emberek pedig technológiailag és társadalmilag is visszafejlődtek: a Nora törzset matriárkák vezetik, szigorú törvényeket és elvárásokat támasztva tagjaik elé; míg a Carja „Napkirályság” vallása a mindent beragyogó csillagunk köré épül.
Eszméletlenül izgalmas alaphelyzetbe csöppenünk így, ahol az emberi civilizáció és kultúra múltja és jövője egymásba fonódva létezik.
A természetesen mesterséges természet.

A Horizon havas tájaktól sivatagokon át erdőkig és ultramodern építményekig viszi a játékost, amelyet a lehengerlő Decima motor kelt életre. A dinamikus időjárás- és napszakrendszernek köszönhetően sokszor tátott szájjal bámultam a levelek és talajnövényzet lengedezését egy záporban, a látóteret beszűkítő homok- és hóviharokat, vagy a napfénytől vöröses árnyalatúra felforrósodó Meridian városát, utcáit, köveit, piacbódéit. A PlayStation 4 Pro pedig itt tündököl igazán, ahol a színek, árnyalatok, a látótávolság és a mindenhol jelen lévő részletgazdagság eddig példátlan módon áll össze egy lehengerlő nyílt világgá. Az egyik – ha nem a – leggyönyörűbb játék amit valaha láttam, és ami a „hagyományos” PS4-eken is fantasztikusan fest. Természetesen ez mozgás közben jobban kitűnik, de azért vegyük példaként az alábbi képeket:
Az első kép egy sima PS4-en készült...
...a második pedig PS4 Pro-val, HDR 4K TV-n. Hangsúly a fényeken, a színeken és a részletességen.

Hasonló az eset az alábbi képpárnál is:
Már a sima PS4 verzió is bődületes...
...de a PS4 Pro változat egyenesen lélegzetelállító!


(A játékban egyébként a táj betöltésén, a látótávolságon és a színek élénkségén érzékelhető talán a legjobban a különbség. Egyébként külön be lehet állítani azt is, hogy a teljesítmény vagy a felbontás élvezzen prioritást. Továbbá, Aloy haja mindkét gépen verhetetlen.)

Élőlények!?

Az emberek arc-animációja is remekül működik, kifejezőek és élettel telik; bár néhol bemerészkednek a figurák - köszönhetően a szemeknek, ami tudvalevőleg a lélek tükre - abba a bizonyos „különös völgybe”, ahol taszítóan mesterkéltnek hat egy-egy arc vagy mozdulat. A fő stáb – kifejezetten Aloy – azonban kiváló, szuper dizájnnal. Hősnőnk bájos, intelligens és imádni való, szakítva a videojáték „csajok” fárasztó hagyományával. Önállóan, határozottan, de kellő humorral birkózik meg a kihívásokkal, szépsége pedig nem testi adottságaiban rejlik. A köréje épülő szereplőgárda is jó, a karakterek múltjai, motivációjuk, az örömeik, bánataik és sérelmeik mind áttűnnek az írásnak és az alakításoknak köszönhetően.
Az animáció és szinkron azonban nem minden, a csapat pedig apró részletekbe menően öltöztette fel a világ lakosait. A rejtett jelentésű tetoválások, törzsi arcfestékek, és vadásztrófeaként hordott fém- és gépdarabok mind apró elemei ennek a rejtélyes kirakónak.
Ez pedig fokozottan igaz a lényekre. A vezetékek, csövek, páncéldarabok, cilinderek és egyéb műszaki alkotórészek ismerős, de mégis újszerű állatokat eredményeznek. Érezni, hogy lehet egyfajta céljuk; hogy például a szarvak, amelyekkel a földet túrják, vagy a rakomány, amelyet hurcolásznak, mind egy egész része. Fémes kattogások és csattogások mellett állatiasan üvöltenek, ha pedig megsérülnek, sebzett vadakként tántorognak. Létezik egyfajta természetes rend, egy körforgás, amiben a mechanikus állatok vették át hús-vér társaik helyét. Idegen, de mégis így van rendjén.
Az információ finom csepegtetése pedig annál izgalmasabbá és érdekesebbé teszi a játékot, ahol a „nagy csattanóig” szüntelenül kreálhatjuk saját elképzeléseinket, teóriáinkat: mi is folyik itt? És miért tűnik valahogy, mindenek ellentmondva, mégis normálisnak ez a hely?

Az igaz ember járta ösvény

Aloy felnőtté válása a Nora bizonyítási rituáléval veszi kezdetét, ahol egy rejtélyes szekta irtja halomra a falu lakosságát. A tragédia után belecsöppen – velünk együtt – a tennivalótól duzzadó nagyvilágba, válaszok után kutatva. Míg a fő vonal 20 órát vehet igénybe, a mellékküldetések és gyűjteni valók ezt a számot könnyedén megkétszerezhetik, vagy akár -háromszorozhatják.
Félreértés ne essék: a Horizon ízig vérig egy akció szerepjáték, átgondolt és indokolt tartalommal megpakolva. A mellékfeladatokat komplex karakterek és kigondolt sztori jellemzi, rajtuk keresztül pedig még jobban megismerhetjük ezt az egyedi világot és Aloyt. A dialógusok során bővebb infóhoz juthatunk, ha szeretnénk, esetenként – ámbár nagyon ritkán – döntéseink az események végkimenetelét is befolyásolhatják, valamint főhősünk jellemét. A párbeszédeket a jól teljesítő szinkron kelti életre, az írók pedig lélekkel és élettel teli univerzumot kreáltak, amit a háttérben ugyan, de állandóan jelen lévő zene tovább fokoz. Sőt, a hangtechnika is figyelemre méltó, legyen szó a fűben neszelésről, egy közelgő hóviharról vagy a csaták robajáról.

Az ellentétek vonzzák egymást

Lényegre tapintva ragadták meg a korok kontrasztját, gyakorlatilag két történeti síkot hozva létre. Ezek egymásból táplálkoznak, múlt, jövő és jelen összeér. Kényelmesen megfér egymás mellett egy kemény sci-fi és egy új-ókori dráma; fejlett múlt és fejletlen jövő; az emberek aktuális problémái és a dicső, általunk ismert civilizáció bukása pedig néhol fájdalmas tükre mostani létezésünknek és az emberiség egocentrizmusának. Egyfajta lehetetlen, figyelmeztető ál-jövőkép, amely túl szép, hogy igaz lehessen.
A kontrasztot pedig a harcrendszer is remekül adja át: elvégre robotokra vadászunk íjjal és nyilakkal, lándzsával, parittyával és csapdákkal. Mindegyik – szinonima híján – „lény” sajátos módon viselkedik, és külön taktikát igényel. Vázukra rétegesen illeszkednek a különféle módon funkcionáló komponensek, amelyeket fokozatosan lebontva iktathatjuk ki őket. Az öröm az „állatok” megismerésében rejlik, gyenge pontjaik felfedezésében és saját, tökéletes taktikánk kifejlesztésében, legyen szó cseles lopakodásról, frontális ostromról, vagy a kettő egyvelegéről.
Véletlenül sem szeretnék lelőni poénokat, de egy példával azért élnék. Még ismerkedtem a világgal, amikor egy kisebb, struccokra hajazó robotcsordát fedeztem fel. Próbáltam őket egy robbanó lövegekkel felszerelt parittyával eltalálni, azonban mellélőttem, célpontjaim pedig futásnak eredtek: ekkor szúrtam ki egy farönkökkel megpakolt ládát. Belelőttem röviddel azelőtt, hogy a menekülő csoport odaért volna, mire a rönkök megindultak, és kiiktatták mind a hat „vadat”.
Ezen pillanatok teszik igazán lehengerlővé a harcrendszert, amit tovább fűszerezhetünk újabb, különféle extrákkal bővíthető fegyverekkel és ruhákkal. Egyszerre négy fegyvert használhatunk, váltani közöttük és a lőszerek között pedig nagyon könnyű és intuitív. Annyira lehetnek a harcok monotonok, amennyire engedjük őket, a kreativitást pedig igényli a játék, már közepes nehézségi szinten is. Nyersanyagokat gyűjtögetve gyárthatunk lőszert és nagyobb tárhelyet neki, főzhetünk védőitalokat, a zsákmány pedig a repertoárunk bővítésében segít.
Itt újból dicsérném az acélszörnyeket, ugyanis azon kívül, hogy a történetbe is remekül illeszkednek be, kinézetük és létezésük lényege a harcban is szerepet játszik. Alkatrészeik betagozódnak a program logikájába, amely kiismerése és helyes alkalmazása állandó sikerélményt nyújt.
A gépek mellett pedig hús-vér emberek is utunkat állják, igazolva fajunk örök tragédiáját: ember embernek farkasa. Azonban míg a történetből az emberiség kiveszi a részét, a játékmenetben kissé unalmas és középszerű módon jelenik meg – pláne a fenomenális robotok mellett. Átlagos mesterséges intelligenciájuk és felépítésük nem igényel komolyabb taktikát vagy megfontolást, ami pontosan az említett kreativitás szöges ellentéte – de szerencsére erre arányában ritkán kerül sor.
Üdv a klubban!

A Guerrilla Games hosszú idő után első eredeti elképzelését a Sony teljes mellbedobással támogatta, ami a lehető legjobb döntésként bontakozott ki. A Horizon Zero Dawn egy fenomenális kalanddá formálódott az évek alatt, 2017 pedig egy hatalmas exkluzívval veszi kezdetét. A Guerrilla Games őszinte szeretettel formálta meg a játék világát, és a Killzone után nyílt terepen, korlátok nélkül bizonyíthatott – és bizonyított. Lélegzetelállítóan gyönyörű tájaival, igazán egyedi személyiségével, kreatív és igényes játékmenetével, minőségi tartalmával, érdekes karaktereivel, apró részleteivel és kiváló hangulatával a Horizon Zero Dawn igazi csúcsragadozó. Ebben a játékban el lehet veszni, a természet és a technológia mesés kontrasztja pedig folytatásért üvölt. Magasra tette a műfajok mércéjét, és érdekes lesz látni az ipar reakcióját. Szórakoztató, elgondolkodtató és ami a legfontosabb: van saját egyénisége. A Guerrilla Games, maga a játék és bájos, független és erős hősnője pedig belépett a videojáték ipar Valhallájába.

Aloy: üdv a nagyok között!

(Ezt a remek játékot partnerünk, a PlayStation biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából a kék linkre bökve kényelmesen meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 3 oldal
‹‹  ‹  1  2  3    ››
127. OriginSoul  PlayStation.Community tag
2018.05.01. 18:37:50
LV1
Válasz 83. Greg üzenetére:
Ha nem egy HDR képes tv-n nézed a képet, videót, játékot, akkor mutathat itt neked bárki bármit, nem fogod látni a különbséget, mert az technikailag lehetetlen!
126. PS3csovi  PlayStation.Community tag
2017.03.22. 07:56:17
LV1
Minden tökéletessége ellenére ügyetlenek és fájón egyszerűek az emberi ellenfelek táborok stb...... Ez hogy ment át mikor ennyire jól összerakták az egészet?
125. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.11. 16:01:25
LV28
Válasz 122. Old_Raiden üzenetére:
Tessék tanulgatni angolul és nem lesz ilyen problémád. Mivel nem folyamatos szöveget kell lefordítanod egy jó közepes szint is elég, én se vagyok jobb.
2017.03.09. 18:48:58
LV3
Picsába, elhatároztam, hogy nem veszem meg, csak nyáron, ha lehet már kicsivel olcsóbban kapni, vagy használtba, de csökken az ellenállásom minden egyes megnézett gameplay videóval...
123. hajzi  PlayStation.Community tag
2017.03.08. 17:29:43
LV4
Válasz 120. macilaci üzenetére:
Nekem pl az elêg extra h 20 òrâm van a jâtekban ês 22% on âll! :P
HALA!
122. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.03.07. 23:38:19
LV21
-1
Egy igazán fájó pontom van a játékkal: hogy nem kapott magyarítást ! Jó lenne megérteni pontosan minden elemét.

Viszont, ha Detroit sem kap, az tuti, hogy nem lesz premier vétel.
121. martin  Főszerkesztő
2017.03.07. 21:31:19
LV27
Válasz 120. macilaci üzenetére:
Olvasgass errefelé, és talán megérzed a különlegességet:

http://playstationcommunity.hu/forum/929
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
120. macilaci  PlayStation.Community tag
2017.03.07. 13:19:53
LV1
Köszönöm de én nem szeretnék vele jàtszani.Semmi extra dolgot nem érzek benne.
119. probi  PlayStation.Community tag
2017.03.06. 09:35:10
LV8
El nem tudom mondani mennyire ellenszenves volt idáig ez a játék, ennek köszönhetően szinte semmi előzetes anyagot nem néztem meg. Egyszerűen zseniális ez a cucc, letehetetlen műalkotás.
\W/
118. Penge70  PlayStation.Community tag
2017.03.06. 07:10:37
LV22
ma szabin vagyok, dél körül fizu, és első dolgom a játék megvásárlása :)
már nagyon várom!
2017.03.05. 14:43:14
LV3
+1
Ez a gyöngyszem meg a Mass Effect Anromeda! Aztàn a tavasszal màr böven elleszek.Azt is nagyon vàrom!
2017.03.05. 14:31:29
LV3
Válasz 102. Greg üzenetére:
Ne kèslekedj bele vàgni!!! Nagyon komoly cucc!!!!
2017.03.05. 14:28:13
LV3
Válasz 110. Penge70 üzenetére:
Nem is az:)) Mert ki mondta hogy jò jàtèkos? Böde Dani na az tènyleg jò!!!
114. 000hero
2017.03.05. 12:33:05
LV1
Nem rossz, csak ne a Zelda után toljátok ;)
113. Noob  PlayStation.Community tag
2017.03.04. 15:44:05
LV5
Elképesztően jó játék, pedig még csak videokat láttam róla.
Én mindig igazat mondtam, akkor is, ha hazudtam.
112. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.03. 19:52:45
LV25
Azért maga a világ is elég egyedi...
LV426
111. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.03. 19:51:08
LV25
Válasz 110. Penge70 üzenetére:
;)
LV426
110. Penge70  PlayStation.Community tag
2017.03.03. 19:48:58
LV22
+1
Ha Messi nem tudna olyan jól focizni, akkor valószínűleg nem volna jó játékos
109. Gorgi82  PlayStation.Community tag
2017.03.03. 16:34:53
LV1
Válasz 78. leslie21 üzenetére:
Ahoz hogy làsd a különbséget a képeken kell egy 4ks hdr-s kijelző.Èn is telefonon néztem Elöször aztán yt-on egy összehasonlotást mondanom sem kell hatalmas a különbség.Szerintem a hdr dob rajta nagyot.
108. sonerone  PlayStation.Community tag
2017.03.03. 14:43:12
LV11
Baszom jó játék ez na!
hehe
2017.03.03. 09:18:28
LV1
Válasz 98. martin üzenetére:
Sejtettem,hogy lesz még valami turpisság. Ez így nagyon karcsú lett volna.
106. martin  Főszerkesztő
2017.03.03. 08:34:17
LV27
Válasz 105. mentoloshypo üzenetére:
Jön az.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
105. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.03. 07:15:24
LV28
Jöhetne már az új rendszer frissítés, olyan képeket lehet csinálni hogy beszarsz, a háttérképem már megvan.
104. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.03. 01:23:56
LV25
A videojátékok Avatarja. ;)
LV426
103. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.02. 18:41:47
LV28
Válasz 91. leslie21 üzenetére:
Nem volt szó eddig arról, hogy kap új engine-t az RDR2, gyanítom nem is fog szóval a közelében se lesz.
102. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 15:46:33
LV25
Nah megszereztem én is, ma este indul a robotika. ;)
LV426
101. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 13:51:35
LV10
Válasz 100. VictorVance üzenetére:
Az nem baj, mert nekik tökmindegy, hogy mihez szólnak hozzá, a lényeg az, hogy leírják a véleményüket legyen az valós vagy akár fiktív. Ezután többszöri visszaolvasás után elégedetten hátradőlve várják, hogy megerősítsék őket a gondolataikban. Ha esetleg valaki mást gondol, mint ők, habzó szájjal esnek neki, fenyegetik, akár még a lakcímüket is próbálják elkérni a hitetlen kutyának, aki más véleményen van, mint ők, a mindent tudók.
100. VictorVance  Szerkesztő
2017.03.02. 12:54:20
LV18
Válasz 99. Ruzsi üzenetére:
Hát de nem is azoknak készül az a cikk :D
Örülünk?
99. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 12:50:23
LV10
Válasz 98. martin üzenetére:
Annak aki veleszületett földöntúli képességével egy concept art vagy egy teaser alapján egekbe magasztal vagy minden szarnak elhord valamit, nem lesz szüksége jó pár órákra a hozzászóláshoz. :)
98. martin  Főszerkesztő
2017.03.02. 12:01:26
LV27
+4
Válasz 96. PorcupineTool üzenetére:
Nem szívesen lövöm le a "poént", de készültünk még egy Horizon cikkel, mely a játék bizonyos "kényes" kérdéseit feszegeti és ezeken keresztül mutatja be a részleteket. Ezzel azonban várnunk kell, mert sok benne a spoiler és nem akartunk addig kilőni, amíg a többség el nem merült a kalandban. Plusz ahhoz, hogy hozzá tudj majd szólni, már jó pár órát bele kell tenni a cuccba.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
97. kluft  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 11:14:05
LV8
Valami elképesztően ütős lett a játék; vártam meg minden de arra azért nem számítottam, hogy megjelenés után egy nappal már több mint 10 órát beleteszek. Teljesen beszippantott, elvarázsolt; iszonyat jó a világ, a ZENE (!) a robotok a játékmechanika a körítés az egész megvalósítás, egyszerűen odab*sz.

Annak pedig különösen örülök, hogy az egyik kedvenc csapatom ilyen kiválóan tudott megújulni és kiszakadni az FPS stílusból. Bravó Guerrilla, csak így tovább!
Semper Fidelis
2017.03.02. 10:35:45
LV1
+2
Remek dolog a gyorsaság,de az a játék megérdemelt volna egy hosszabb, átfogóbb tesztet.
Főleg ezen az oldalon.
95. Binder  Drift & Photo
2017.03.02. 10:03:39
LV22
Válasz 83. Greg üzenetére:
81-es hsz!
94. Asher  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 09:41:55
LV2
Most nagyon irígy vagyok a Ps4 tulajokra. Tegnap néztem Twich-en, hát leborultam. Rég láttam olyan játékvideót, aminek a nézése közben viszketett a tenyerem, hogy miért nem én játszom.
PSN ID: Asher0482
93. sonerone  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 09:26:39
LV11
Két hibát mernék felróni. Ezek inkább illúzió romboló hibák, nem olyanok amik a játék rovására mennének. Sok bokron és növényzeten csak átsétáltunk úgy h meg se mozdulnak, ez fura azután h kijövök a hosszú fűből ami fainul mozog, azok meg le vannak merevedve. Illetve a tetők nincsenek jól szigetelve, házak előtti kis beállókon átesik az eső... tudom ez ilyen kurvulás, de nekem ezek tűntek fel
Persze minden másban sokkal szebb mint akármi amivel eddig játszottam
hehe
92. martin  Főszerkesztő
2017.03.02. 08:09:50
LV27
Válasz 91. leslie21 üzenetére:
Nem fog.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
91. leslie21  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 07:57:13
LV11
Remélem a Red Dead 2 is majd valami hasonló látványt fog letenni az asztalra.
90. xerox  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 07:30:45
LV18
Válasz 88. xerox üzenetére:
A megjelenítésről nem is beszélve. Ez a látvány is egy új dimenzió, a sandbox játékoknál.
psn id: zomimi78
89. xerox  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 07:28:44
LV18
Válasz 67. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
https://media0.giphy.com/media/Ef0TRTKRVGGQw/[...]
psn id: zomimi78
88. xerox  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 07:25:32
LV18
+1
Válasz 61. mentoloshypo üzenetére:
Ennél több újítást nem is nagyon lehetett volna beletenni. A történetből kiindulva, a környezet, az ellenfelek a fegyverek. Mind új szín ebben a stílusban. Szerintem maga sem tudja mire gondolt.
psn id: zomimi78
87. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.02. 06:57:21
LV28
Válasz 85. leslie21 üzenetére:
Ezzel vitatkozni sem lehetne.
86. Hidari_HUN  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 01:34:34
LV17
Válasz 48. mentoloshypo üzenetére:
az ign egy vicc, minden létező verzióban xD az amcsi jutub oldalukon is van sok sok gyöngyszem xDDDD kész röhej amiket feltolnak néha, meg azok a professzionális hozzázólások, "kritikák" amiket beböfögnek.... 10/10
85. leslie21  PlayStation.Community tag
2017.03.02. 00:51:53
LV11
Válasz 84. mentoloshypo üzenetére:
Nálam ez inkább a HDR-nek szólt. Egyébként megnéztem az összehasonlító videókat gyönyörű és jól fut mindkét masinán, meg minden felbontáson.
84. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.01. 23:27:03
LV28
+1
Válasz 83. Greg üzenetére:
Neked jobban tetszik az alap PS4-es grafika? Sose gondoltam volna.
83. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.01. 23:20:42
LV25
Válasz 80. mentoloshypo üzenetére:
Mentol nézd meg a második két képen a talaj meg a két oszlop milyen sötét narancssárga. Nekem a fakóbb jobban tetszik, kicsit olyan valóságosabb (bár ezt a TV-n úgy is lehet állítani úgy hogy nincs nagy jelentősége). Szerintem valami ilyesmire gondolt leslie21.
LV426
82. Tom
2017.03.01. 23:16:34
LV4
+1
Én is szkeptikus voltam eleinte a játékkal, de annyira egyedi a körítése, hogy gondoltam mégis bepróbálom. Így az első 5 óra alapján az első benyomásom, hogy a játék fantasztikus lett. A grafika teljesen áll-leejtős. Beszarás milyen szép játékokat tudnak ma már csinálni. De ami a leginkább meglepett az a gameplay. Elsőre féltem az irányítástól a sok különböző töltény meg eszköz váltás és harc közbeni kraftolástól, de olyan jól megoldották az irányítást és az egész gameplay a harcoktól, a kraftolásig egészen a küldetés rendszeren át piszok jól van megcsinálva. A világ és benne a szereplők nagyon jól telis teli misztikummal. És a főhősnő is igen karakteres lett, motivációval, szerethető személyiséggel. Nagyon tetszik. Alig várom, hogy holnap folytathassam.
81. Binder  Drift & Photo
2017.03.01. 22:08:41
LV22
Válasz 78. leslie21 üzenetére:
Korábban írtam...totál más a megvilágítás a második összevetésben...emiatt totál más a két kép...összehasonlítani csak szögre ugyanazt lehetne...és ott is csak nagy felbontásban jön ki...itt egy videó...itt se minden kép jó, de itt találsz olyat ahol látni rendesen... https://youtu.be/Cd72Rq8r5Gs
80. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.03.01. 22:03:10
LV28
Válasz 78. leslie21 üzenetére:
Milyen színhelyesség egyem a szíved? :)
79. Greg  PlayStation.Community tag
2017.03.01. 21:56:08
LV25
Válasz 78. leslie21 üzenetére:
Pont ezt írtam én is.
LV426
78. leslie21  PlayStation.Community tag
2017.03.01. 21:35:48
LV11
Kövezzetek meg, de nekem ez alapján a 2 összehasonlító két alapján majdhogynem jobban tetszik az alap PS4en látott produktum. Nyilván élőben és mozgásban más és a részletek még jobban kijönnek a Pron, de nekem túlszaturáltnak hatnak a színek a Pro féle képen, gondolom ez a HDR miatt van, borul a színhelyesség.
1 / 3 oldal
‹‹  ‹  1  2  3    ››
HORIZON ZERO DAWN
Sony Interactive Entertainment
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
10/10
Pozitívum
Fantasztikus hangulat, izgalmas játékmenet és sztori, remek szavatosság, egyszerűen nem lehet letenni és felállni mellőle
Negatívum
Az emberi ellenfelek kissé unalmasak, egy-két fura rendezésbeli megoldás, a sztori ívében pár bukkanó

MARTIN BELESZÓL
A Guerrilla Games patinás hírnevéhez méltóan oldotta meg belépését az open world kalandjátékok világába. Külön dicséretet érdemelnek azért, hogy a felhasználói oldalról mostanság alapkövetelménynek számító, a játékidőre és mechanikára vonatkozó elvárásokat is maximálisan szem előtt tartották, és a PlayStation exkluzív játékokra jellemző, magas szintű látványt, történetmesélést és filmszerűséget össze tudták dolgozni a kiterjedt küldetésrendszerrel, a tennivalók sokaságával. Taps és pacsi!