PlayStation.Community

2017.01.24. 16:15 Játékteszt
86 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Értékeld a cikket!
A tékozló fiú.

(A Resident Evil 7: biohazard teljesen PSVR kompatibilis, azonban nélküle is játszható.)

Az elmúlt években a Resident Evil - bár továbbra is vitathatatlanul a túlélő-horror egyik atyjaként él a köztudatban - a horror szinonimájaként megszűnt létezni. Pörgős akciójelenetek váltották le a lassabb, félelmet keltő barangolást, míg a főhősök már-már szuperhősi jellegükkel irtották halomra az élőholtak seregeit. A Resident Evil 4 újítása ránőtt a sorozatra, parazitaként telepedett testére, miközben a folytatások oly jól felismerhető csapdájába esett ez a műfaj- és korszakalkotó titán. Változás kellett. No, de hogyan? Vissza a gyökerekhez. Haza kell térni…
A Resident Evil 7: biohazard fantasztikusan elemeire bontja a túlélő horror játékok képletét, majd megtűzdelve kreatív kis csavarokkal, újból összerakja egy meglepően kiváló élménnyé. A Capcom meztelenre vetkőztette a sorozatot, és meghagyta a horrort pucér mivoltában.
Ethan Winters nem rendőr, nem katona, vagy szuperhős: egy egyszerű emberke, aki egy váratlan üzenet alapján eltűntnek hitt felesége nyomába ered. Egy rövid, de annál intenzívebb prológ után hősünket foglyul ejti az őrület minden formáját gyakorló Baker család, majd kezdetét veszi a valódi terror.
A sorozat korábbi részei forradalmasították a külső kameranézetet a videojátékokban. Most a legújabb rész pontosan ettől fosztja meg a játékosokat; és ennél jobb döntést nem is hozhatott volna a csapat!
A perspektívaváltás a részletekre helyezi a fókuszt. Apró mozzanatoktól a Baker rezidenciában való bizonytalan botorkáláson át a gondosan kidolgozott környezetekig, a belső nézet a félelem állandó érzésével „ajándékozza” meg a résztvevőt. Az ajtók kinyitása, egy folyosón való lekanyarodás, a bútorok alá és mögé való betekintés a folyamatos feszültség mellett rejtett gyűjteni valót, vagy hasznos dolgokat tárhat elénk jutalomként. Az alaposság pedig a történések múltjára is rávilágíthat.
Személyes tárgyak, kopott családi fényképek, mocsoktól átitatott bútorok és falak, csúszómászók széles választéka mind a szenny és a bizarr, feldúlt előzmények tágabb látképére nyíló kulcslyukak; a táj ugyanannyira mesél, mint a szereplők és az összekötő jelenetek. Az RE Engine fenomenális képi világa pedig a karakterek tébolyult arcain is megmutatkozik, akik csak úgy lubickolnak saját fertőjükben. A képi „gyönyörök” mellé azonban a szintén lehengerlő hang – vagy annak hiánya – is társul.

A csend tudatos alkalmazása csodákra képes, a fejlesztőcsapat pedig ezzel a feszültség utolsó cseppjeit is kicsavarja. A padló ropogása, a neszelések zaja, egy lehulló tárgy, a rozsdás csövekben csobogó víz a nyugtalanságot állandó társsá teszi, amit csak tovább fokoz a ránk vadászó családtagok beszéde, vihogása és csaholása. Míg maga Ethan a történet során inkább két fegyvertartó kézzé redukálódik, a Resident Evil 7 személyiségét a tanyasi család adja.
A már-már karikatúraszerű, klisékbe mártott Baker famíliától gyakorlatilag szünet nélkül az undor kerülgetett, amihez a szinkron hatalmas mértékben hozzájárul. Szó sincs komplex karakterekről, csak hivatásukat tökéletesen teljesítő elmebetegekről, akik fenntartják az érdeklődést a játék utolsó momentumáig. A csapat kellő egyensúlyt talált a gyomorfogató jelenetek, a belső rettegés, és a kihagyhatatlan fekete humor triásza között.
Míg a demo kétkedésre adhatott okot, a végleges Resident Evil 7 nem egy horror séta-szimulátor, ahol a bujkálás az egyedüli menedék az életünket követelő monstrumoktól. Kezdetben ugyan Ethan számára az önvédelem valóban a rejtőzködés, de idővel fegyverekhez is hozzájut. Hűen a sorozat és a műfaj védjegyeihez, a töltények és különböző eszközök mikro-menedzselése ugyanannyira létszükséglet, mint a takarékosság.
Az újfajta, „átlagos”, kissé unalmas ellenségek kiiktatása a csonkítást, jobb esetben a fejlövést követeli meg, már ha sikerül beazonosítani a fejet. A célzás és maga a lövés remekül funkcionál, és a pisztolyon kívül mindegyik fegyver valóban hatékony és más. Míg maguk az ellenfelek nem túl változatosak, mozdulataik kitapasztalása, és az adott helyzet felmérése a különbség élet és halál között, ahogy az éberség is. Az óvatos haladás, a zajok észlelése leleplezhet egy mögöttünk osonó szörnyet, vagy egy lesben álló gonoszt. Ethan relatív lassúsága – futás közben is – teszi szükségessé a védekezést: míg a horror játékokban a „fordulás és futás” az életben maradás taktikája, addig itt a védekezés, és ezáltal egy csapás beengedése jövedelmező. Hátulról védtelenek vagyunk, ami a konfliktuskezelés új lehetőségeit erőszakolja ki a játékosból.

A Baker tanya pedig az első rész épületét idézi, abszurd felépítésével, bezárt ajtókkal és furcsa kulcsokkal, amely az új részt kalandjátékszerűvé teszi. A mászkálás, a keresgélés azonban egyáltalán nem unalmas, ugyanis a tudatos pályatervezés egy óraműszerű, logikusan összeállított terepet terít a játékos elé, ahol titkos átjárók és alternatív útvonalak alkotnak kisebb-nagyobb, a központi komplexumba visszaívelő hurkokat.
Ez a remek megvalósítás pedig a kiváló ütemezéssel párosul, amely csak az utolsó pár órában csúszik szét. A Resident Evil 7 a horror kliséket kisebb-nagyobb csúszásokkal veti be, így – még ha készül is rá az ember – váratlanul éri. A játékmeneti elemek fokozatosan tárulnak elénk, akkor bővülve, amikor már épp elég belőlük. (Csak a példa kedvéért, amikor kezdett bosszantóvá válni táskám limitált tárhelye és a játék által biztosított felszedhető mindenféleség, egy új hátizsák meglelésével bővült a kapacitásom.)
A fokozatosan nehezedő ellenségekre erősebb fegyverek jelentik a megoldást, amelyek közül pár igazán ötletes módon került elrejtésre – azonban egyszer sem érzi túlerőben magát az ember. A nem túl bonyolult, de helyénvaló, és szintén klasszikusokat idéző feladványok rövid mentális szünetet biztosítanak, mielőtt a pokol újabb bugyrába merészkedne a játékos.
A kezdeti rettegést határozottabb önvédelem váltja fel, az ismeretlen folyosókat idővel már rutinosabban járja be az ember, az emberfeletti, „kísértettörténet” pedig összefonódik a sorozat egyedi, tudományos magyarázatot adó hangvételével. A fókusz változik, a kép élessége azonban marad. A csapat tudja, mit szeretne, és profi szakértelemmel éri el azt.
Újoncok és veteránok egyaránt belevághatnak ebbe a kalandba, ugyanis nem követeli meg az elmúlt játékok ismeretét. Természetesen a rajongók rengeteg apróságot fedezhetnek fel, de a történet önmagában is megállja a helyét.
Aki pedig már egyszer végigvitte, annak van lehetősége bevállalni egy másik befejezést; a különböző, extra cuccokat biztosító kihívásokat; és a Madhouse nehézséget is, ami gyakorlatilag egy átütemezett remix, az ellenségek és tárgyak alternatív elhelyezésével. A várható ingyenes és fizetős tartalom pedig nem tud elég hamar érkezni. Nem azért, mert a fő játék kevés lenne. Erről szó sincs. Hanem, mert annyira passzol minden, hogy a folytatás, bármilyen formában is érkezzen, kecsegtető.

A PlayStation VR mód pedig „csak erős idegzetűeknek” kategória, ahol évek horror tapasztalata sem segít túl sokat. Benn lenni és ott lenni a félelem új dimenzióiba enged betekintést, ahol megfordulni maga a kín. Sajnos a grafika minősége érezhetően romlik, bizonyos animációk hiányoznak, karakterünk pedig két, levágott, lebegő karból áll. Azonban maga az élmény mindenért kárpótol, és újból bebizonyítja: a VR és a horror a legjobb cimborák lesznek. A kezelés kissé kellemetlen lehet, ugyanis a jobb joystick elforgatásakor alapértelmezetten 30°-ot fordulhatunk. Átállítható stabil kameraforgatássá, de ez a kevésbé edzettek számára kellemetlen lehet; maga a fejjel történő célzás azonban prímán funkcionál. Ha van PSVR és van Resident Evil 7, akkor bűn lenne nem kipróbálni, viszont tényleg nyomasztó és zárt élmény, így ezt csak saját felelősségre!
...ha pedig a Resident Evil 7 mesterien lüktető, pulzáló tempója a szíve a játéknak, akkor a részletek és a hódolatok a lelke. Nyugat és Kelet ér össze benne, tökéletesen indokolttá téve a címadást. (Míg nálunk Resident Evil 7: biohazard, addig Japánban Biohazard 7: Resident Evil.) Ugyanannyira Truman Capote, A texasi láncfűrészes, Gonosz halott és Fűrész, mint a japán horror nagyjai és a műfaj és széria klasszikusai. Elborult, déli állambeli kannibálcsalád fér meg egy helyen egy furcsa, sápadt kislánnyal. A déli gót mocsárvidék fröcsögő szájával, belekkel és vérrel nyakon öntve, kéz a kézben jár a kelet sápadt arcú, beesett szemű, hangulatkeltő és atmoszférateremtő csupaszságával.
A 8-10 órás történet során az izgalom állandó, attól függetlenül, hogy ennek módja változik. A félelem, a rettegés, a bizonytalanság, a nyugtalanság, az undor, a megbotránkozás, az adrenalin, a pörgés és az ötletes csavarok különféle kombinációi feszültségben és készenlétben tartják a játékost. Én magam pedig nem tudtam eldönteni, hogy mivel járok jobban: ha a fotelben maradok, vagy ha belebújok a képernyőbe. Tény, hogy a történet a végére kissé szétcsúszik és nehéz megállapítani, hogy mi lehet az egyébként kreatív főgonoszok legyőzésének módja, de ez nem tartja vissza attól a Resident Evil 7: biohazardot, hogy fantasztikus legyen: mint játék, mint élmény, mint hazatérés.

Igen, a Resident Evil hazatért, és a 7 messze a legjobb kaland az elmúlt évtizedben. Tematika és játékmenet összefonódva tesz ki egy olyan mesterien szőtt élményt, amely remény nem csak a sorozatot kedvelőknek, hanem a műfaj szerelmeseinek egyaránt.

(Galériánk utolsó 15 képe VR módban készült!)

(A játékot a Magyarországon forgalmazó Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából a megadott linken meg is rendelhető. )
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
86. Otodik  PlayStation.Community tag
2017.02.04. 13:29:38
LV2
Válasz 85. Greg üzenetére:
Azt azért kétlem, hogy leváltja a TV-t, a közeljövőben biztos nem. A move-ban annyi volt, próbálkoztak FPS-el de nem igazán működött, néhány sport játék volt ami tényleg szórakoztató volt, az is csak társaságban partijátéknak.
85. Greg  PlayStation.Community tag
2017.02.03. 20:42:53
LV25
Válasz 84. Otodik üzenetére:
Dehogy temetem nyilván ez a jövő TV sem kell majd. A move-ban is lett volna még potenciál csak nem használták ki.
LV426
84. Otodik  PlayStation.Community tag
2017.02.03. 17:03:47
LV2
Válasz 83. Greg üzenetére:
Nem kell hogy ontsák, ha évente 3-4 komolyabb cím jön rá elég. Remélem a Resident Evil sikeres lesz és lendületet ad. Mivel még csak most jelent meg a VR ne a temetésén gondolkozz ;), ebben sokkal több lehetőség van, mint a move-ban volt.
83. Greg  PlayStation.Community tag
2017.02.03. 16:53:56
LV25
Válasz 82. Otodik üzenetére:
Nem valószínű hogy ontani fogják az ilyeneket mostanában VR-ra, de ne nekem legyen igazam.
LV426
82. Otodik  PlayStation.Community tag
2017.02.03. 09:57:15
LV2
Tegnap értem a végére! Nagyon király volt, főleg az eleje, VR-al játszottam végig először be sem akartam menni a házba :D gondoltam magának kavarta a bajt a menyecske :D
Ha ilyen teljes értékű játékok jönnek majd VR-ra az maga lesz a mennyország :D
81. Greg  PlayStation.Community tag
2017.02.01. 22:57:46
LV25
Válasz 80. GrayFox üzenetére:
Mondjuk a verőfényes afrikában pl semmi Resi-s nem volt de persze még lehetne sorolni. Ha pl most kijönne egy Resi mondjuk egy Code Vera szintű grafikával és persze mindazzal ami régi Resikben volt csak persze új történet és helyszínek stb. százszor inkább lecsapnék rá mint akármi másra.....
LV426
80. GrayFox  Szerkesztő
2017.02.01. 21:08:32
LV9
+1
Válasz 79. Greg üzenetére:
Ez jelenleg egy alapja valami újnak, ha nincs benne újítás az a baj, ha van, akkor az a baj. A Resi "rajongók" a leghálátlanabb népség, mert tökmindegy mit csinál ez a szerencsétlen CAPCOM, úgy se tud mindenkinek eleget tenni. Én régi Resi rajongónak tartom magam, mégis ugyanúgy szeretem a régi és az új trilógiát, de mellette ez is legalább annyira tetszik. Nem hiszem, hogy erre van valami általános képlet, most megindultak egy bevállalósabb, újabb irány felé, aztán majd kiderül mi lesz belőle, mindenesetre eddig sikeresen teljesít a játék és ez szerintem igazolja az irányváltás létjogosultságát minden velejárójával.
30 YEARS OF METAL GEAR - メタルギア30周年
79. Greg  PlayStation.Community tag
2017.02.01. 20:36:06
LV25
Válasz 77. GrayFox üzenetére:
Azt én aláírom hogy nyilván újítani kell, csak nem mindegy hogy hogyan. Szerintem igenis vannak amik hozzátartoznak egy Resi játékhoz, amitől Resi lesz a Resi, és akkor ezen felül lehet egy csomó dolgot kitalálni. Tényleg csak a fantázia szab(na) határt. Ez az irány szerintem is jó csak egy picit több olyan dolog kéne amire a régi Resi rajongók is felkapják a fejüket....
LV426
78. VictorVance  Szerkesztő
2017.02.01. 20:05:59
LV17
Válasz 75. GrayFox üzenetére:
#semmisenemjó
Örülünk?
77. GrayFox  Szerkesztő
2017.02.01. 18:57:20
LV9
+1
Válasz 76. Greg üzenetére:
Az a baj (és most véres általánosítás következik), hogy a játékosok kb. 70%-a nem ártotta bele magát annyira az új Resikbe, hogy egyáltalán halvány fogalmuk legyen arról, hogy a sorozat kanyarban sem arról szól már, ami Raccoon City-ben elkezdődött. Most a T-Abyss-től a C-Viruson át nagyon sok mindent be lehetne dobálni, de pl. ez az új "dolog" is értelmet nyer, mivel fel van vezetve a Revelations 2 végén. Van egy halom utalás a régebbi címekre, vannak bekötések, viszont meg van a lehetősége az új játékosoknak is, hogy frissen belecsöppenjenek. Szerintem semmi "Resitlen" nincs ebben a játékban, még a nézet sem.
30 YEARS OF METAL GEAR - メタルギア30周年
76. Greg  PlayStation.Community tag
2017.02.01. 18:44:25
LV25
Válasz 75. GrayFox üzenetére:
Lehetne olyat csinálni (akár így FPS nézetben is) amire azt mondanánk hogy igen ez izzig-vérig Resident Evil. Csak olyat kell csinálni. ;)
LV426
75. GrayFox  Szerkesztő
2017.02.01. 18:28:56
LV9
Eddig a Resi 4-5-6-R1-R2 "már nem volt Resi", a HD Remaster-ök "rókabőrök", a Resi 7 pedig ismét "nem Resi". Megnézném sokaknak mi a Resi, vagy milyen elképzelésből szülnének meg egy új, "igazi Resi-t" :D. Sorry for party rocking.
30 YEARS OF METAL GEAR - メタルギア30周年
74. Alien  PlayStation.Community tag
2017.02.01. 16:58:12
LV10
jó kis játék lett ez, meglepően király atmoszférával. nálam a found footage stílussal már a demóban betaláltak. van pár japán betegsége, pl a faék egyszerűségű interakciók, illetve a buta invertory. na meghát kb ez annyira Resident Evil mint amennyire Dead Space...
73. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.02.01. 00:26:50
LV21
Válasz 71. Macskajancsy üzenetére:
Méltó ? Na hadjuk.
Már az bicskanyitogató, hogy jön egy rakás DLC, magyarán a játék java. >:(
72. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2017.01.30. 18:48:56
LV6
Válasz 70. Old_Raiden üzenetére:
Egyetértek!
"Örökké nem eshet"
71. Macskajancsy  PlayStation.Community tag
2017.01.29. 23:36:53
LV1
Nincs abszolút túlértékelve. Végre egy rész ami az eredeti trilógiához méltó és nem primitív akciójáték mint az utóbbi részek.
NEKED nem jön be. Ennyi.
70. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.01.29. 16:31:56
LV21
+2
A játék első fele klassz, míg a másikat eléri a Capcom-féle dögunalmas középszer.
Nagy kár érte ! Pedig annyi-de annyi dolgot belehetett volna még tenni.
Teszem azt: mocsaras területen járkálunk és semmilyen hüllő nincs a játékban ?
Kirakunk egy cerberus-t, de nincs az öregnek egy kutyája sem ?
Átlagos ellenfélből van 3-4 féle ? Vicc ! Jók a boss-ok ?
Ehh, 1-2-őt leszámítva, viszont az amorf-szarokat elfelejthetné már a Capcom, persze értem én: nem akarta rajta sokat dolgozni.
A story meg megfőzték a saját-ázsiai horror- szájízük szerint.
Hát falatozzák ! Túl lett ez a VII nagyon értékelve mindenhol.
69. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2017.01.29. 16:15:48
LV21
Válasz 66. jime üzenetére:
Őőő...,de hát rá van írva a tokra, hogy "Resident Evil"...ráadásul hét ! :D
68. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2017.01.29. 13:02:00
LV2
Válasz 66. jime üzenetére:
Spoilereket engedjük el.
67. Macskajancsy  PlayStation.Community tag
2017.01.29. 09:52:03
LV1
Válasz 59. vbalazs üzenetére:
Madhouse fokozat - csak kazettával menthetsz (mint régen az ink ribbonok), és állítólag a legtöbb cucc máshova kerül. Kb 2 óránként ha van checkpoint. És jóval nehezebb a stuff.
66. jime  non-alcoholic
2017.01.29. 05:39:44
LV29
Válasz 64. GrayFox üzenetére:
a végén megjelenő úriembert, meg 2 file-t és egy umbrella logot, meg persze a játékelemet leszámítva - mert ezek aztán nem kötnek be sehová sztori szempontjából - mi is??
"wake up, you're dead!"
65. Don_Titto  PlayStation.Community tag
2017.01.28. 19:13:42
LV1
Válasz 63. TCr64EU üzenetére:
Ez qrva jó. :)
64. GrayFox  Szerkesztő
2017.01.28. 16:42:00
LV9
Válasz 62. jime üzenetére:
Rengeteg utalás és kikacsintás van a többire, én kifejezetten örülök neki, hogy nem tol a játék az arcodba mindent.
30 YEARS OF METAL GEAR - メタルギア30周年
63. TCr64EU  Choose life
2017.01.27. 10:28:19
LV22
+1
https://media.giphy.com/media/26xBBRiSJk3Pry0[...]
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
62. jime  non-alcoholic
2017.01.26. 19:22:16
LV29
első kör letudva. eszméletlen jó volt az egész.

a sztori miatt viszont húzom a szám, nem igazán tetszett a vége.
plusz nem igaz, hogy nem bírták volna rendesen bekötni a többi Resi játékba valahogy, csomó ziccert kihagytak ezen a téren. vagy majd a dlc? :DD
"wake up, you're dead!"
61. wooltur  PlayStation.Community tag
2017.01.26. 17:59:37
LV16
Én örülök neki, h a Resi ebbe az irányba nyitott és elhagyta az eddigi vonalat. Február elején én is bele tom vetni magam végre, kár, h nincs VR szemcsim úgy lenne az igazán ütős. :)
R.I.P. Brúnó :-(
60. martin  Főszerkesztő
2017.01.26. 07:56:11
LV27
Válasz 59. vbalazs üzenetére:
Platinázás?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
59. vbalazs  PlayStation.Community tag
2017.01.26. 01:02:36
LV3
Válasz 57. martin üzenetére:
Az lesz :) De az is max 3 napot tesz rá így, hogy tudni fogom mi merre van. De ha lesz valamikor Vr-om egyszer azzal is lenyomom, úgyhogy megérte az árát maximálisan összességében.
58. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2017.01.25. 21:36:57
LV2
Válasz 56. vbalazs üzenetére:
Madhouse? :D
57. martin  Főszerkesztő
2017.01.25. 21:28:54
LV27
Válasz 56. vbalazs üzenetére:
Javaslok egy újrajátszást. :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
56. vbalazs  PlayStation.Community tag
2017.01.25. 20:57:04
LV3
Engem beszippantott teljesen. Egy baj van vele, hogy lassan a végére érek :)
55. Noob  PlayStation.Community tag
2017.01.25. 18:53:09
LV5
A demoval játszottam, az tetszett.
Én mindig igazat mondtam, akkor is, ha hazudtam.
54. martin  Főszerkesztő
2017.01.25. 18:42:32
LV27
Válasz 53. martin üzenetére:
...lemaradt a mosolyka. :-)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
53. martin  Főszerkesztő
2017.01.25. 16:53:38
LV27
+3
Válasz 44. JediEco üzenetére:
Nincs. Hazudtunk. Hallgass a haverodra és ne vedd meg.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
52. martin  Főszerkesztő
2017.01.25. 16:52:50
LV27
+2
Tegyétek meg, hogy nem spoilerezitek szét a játékot.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
51. Resiskull  PlayStation.Community tag
2017.01.25. 16:30:02
LV21
Válasz 47. VictorVance üzenetére:
Igen én is ezen híreszteléseket hallottam, de úgy legyen, viszont amiket lentebb is írtak, nagyon kellemesek a múltat idéző kacsintások, shoti megszerzése nagyon atom volt, a nagyitól kiráz a hideg jól látom hogy feszt követ a fejével???
(tuti ez is majd valami mocsok főgenya lesz.XD)
50. Resiskull  PlayStation.Community tag
2017.01.25. 16:27:51
LV21
Válasz 49. MolonLave üzenetére:
Mondjuk ez magától értetődik, azért is írtam hogy eddig.
Bakkkkerék regenerációs képessége nem lepne meg ha valami Uroboros lefajzás lenne, meg főleg a 6. után, az érdekel rohadtul hogy fertőződtek meg(szerintem az öreg valami doki lehetett, vagy a mocsárban akadtak valamire) mi a kapcsolat nagyon remélem hogy kifejtik, mert nagyon rávonnak kattanva erre a zabálásra a fini menüből)
49. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2017.01.25. 16:24:05
LV2
Válasz 45. Resiskull üzenetére:
Szerintem ezeket könnyebb kitárgyalni ha már befejezte az ember a játékot.
48. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2017.01.25. 16:23:12
LV2
+1
Válasz 44. JediEco üzenetére:
Van.
47. VictorVance  Szerkesztő
2017.01.25. 16:21:55
LV17
Válasz 45. Resiskull üzenetére:
Olvastam valahol, hogy a sztori vége felé fognak jobban kiderülni a kapcsolódási pontok.
Örülünk?
46. Lotar  PlayStation.Community tag
2017.01.25. 16:20:44
LV17
Egyszer végigtolom mindképp vhogy . - remélem haver megveszi :)
psn/sen id: pcpmate
45. Resiskull  PlayStation.Community tag
2017.01.25. 16:19:41
LV21
+1
Válasz 24. JediEco üzenetére:
Pillanatnyilag még én se jöttem rá pedig egy 3 órám már benne van.o.O
44. JediEco  Szerkesztő
2017.01.25. 16:14:58
LV3
Válasz 26. MolonLave üzenetére:
[SPOILER] - legalábbis asszem'

Egyik haverom ezt küldte nekem fb-on: "Hi. Hallod, ne dolj be a psc-seknek. Konkrétan semmi köze sincs a RE-hez. Van benne egy ujsagkivagas Raccoon-rol meg megcsodalhatsz egy Redfield nevű tagot."

Van ennél több kapcsolódás?
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
43. JediEco  Szerkesztő
2017.01.25. 16:10:00
LV3
Válasz 42. MolonLave üzenetére:
Én is az vagyok.
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
42. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2017.01.25. 16:03:14
LV2
Válasz 41. JediEco üzenetére:
Az első 1-1,5 óra a demo. Pontosan ez volt a cél egyébként, kiváncsi vagyok mit szólsz ha majd tovább megy a dolog.
41. JediEco  Szerkesztő
2017.01.25. 15:59:02
LV3
Válasz 39. MolonLave üzenetére:
Még csak nagyon minimálisat láttam a Resi-ből, nyilván többet tud a játék, mint az Outlast, de az első 1-1,5 óra alapján nagyon arra emlékeztetett.
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
40. Greg  PlayStation.Community tag
2017.01.25. 15:01:48
LV25
+1
Válasz 38. JediEco üzenetére:
Engem meg a Condemned-re. Nekem azért a zombik hiányoznak meg a régi Resi tárgy és fegyvermenü.
LV426
39. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2017.01.25. 14:56:43
LV2
Válasz 38. JediEco üzenetére:
Hát YouTube-ról elég érdekes :D Outlastba nem tudsz védekezni csak bújkálni, nem igazán van jelen a kicsit Soulsborne pályatervezés, nincsenek "logikai" feladványok, csak hogy párat említsek.
38. JediEco  Szerkesztő
2017.01.25. 13:40:44
LV3
Válasz 37. martin üzenetére:
Majd ha YT-on végignéztem a játékot, majd utána tudok erről nyilatkozni, hogy mennyire Resi (számomra). Amit eddig láttam, az leginkább az Outlast-re emlékeztet...
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
37. martin  Főszerkesztő
2017.01.25. 13:35:13
LV27
Válasz 36. JediEco üzenetére:
Persze, persze, ez meg nem Rezi. ;)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
RESIDENT EVIL 7: BIOHAZARD
Capcom
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Állandó izgalom és rettegés, remek játéktervezés, ötletes főgonoszok, fantasztikus élmény
Negatívum
A történet és a játékmenet a végére szétesik, fantáziátlan "átlagos" ellenségek

MARTIN BELESZÓL
Aki a horrort szereti, annak ez kötelező. Igazából szerintem az RE7 már egy "újgenerációs" horror-szisztémát képvisel.