.
 

PlayStation.Community

2016.11.13. 19:42 Játékteszt
30 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
A titánok gyönyörű felemelkedése.

Vannak playerek, akiket - ilyen-olyan személyes okokból - iszonyatosan fel tud kúrni, sőt ki tud borítani egy-egy, a videojátékok világában létrejött exkluzív üzleti modell. Én szerencsére nem tartozom közéjük, legfőképpen azért nem, mert dolgozó ember lévén egyszerűen képtelen vagyok annyi címet kipróbálni, amennyit szeretnék, így aztán örülök, ha a legfontosabb játékokat végig tudom vinni azok mellett, amikkel rendszeresen foglalkozom.
A 2014 márciusában (konzolos vonalon) csak X360-ra és X1-re megjelent, tudományos-fantasztikus környezetben játszódó First Person Shooter (bár van benne egy minimális TPS-is) stílusú Titanfall exkluzivitása például a legkisebb mértékben sem tudott felzaklatni - mint ahogy maga a játék sem. Nem vertem a nyálam a kiadó Electronic Arts-ot, a Microsoftot, vagy a Sony-t ekézve. Nem keseregtem. Nem akartam emiatt - persze csak szájhősködésből - PC-t vagy X-konzolt venni sem. Simán csak elengedtem a dolgot, tudván azt, hogy a game hamar bejelentett második része úgyis megérkezik majd PlayStation 4-re is.
Így is lett. A Titanfall 2 nemrég, 2016 októberének végén megjelent PS4-re is, és így utólag merem állítani, kifejezetten jót tett a tesztelés szempontjából az, hogy most találkoztam először (az első epizódból még videókat sem néztem!) a mechák és pilótáik világával. Nem voltak prekoncepcióim, nem projektáltam a játékból hamis képet magam elé, és talán már most, a teszt elején elárulhatom (egyébként is, már úgyis biztos megnézted az értékelőt): bődületesen jól szórakoztam a Titanfall 2-vel!
A tesztelést a klasszikus ismerkedési formulák szerint az egyszemélyes kampány abszolválásával kezdtem. Igazából persze nehezen is indulhattam volna el másképp, hisz PlayStation Plus előfizetés hiányában a multiplayert nem tudtam aktiválni.
Azt kell mondanom, tökéletesen látszik, hogy a Respawn Entertainment kötelékében nagyon képzett szakemberek dolgoznak! A game prológusa nagyon ígéretesen vezeti fel a jövő sokadik háborúját, melyben egy nagyon kezdő, senkikettőháromnégy katona, Jack Cooper bőrébe bújva, egy hadviselt, veterán tiszt protezsáltjaként barátkozunk meg a futurisztikus hadviselés legmenőbb fegyverével, a mecha-szerű titánnal. A laza ismerkedésnek azonban rögtön vége is szakad, ahogyan a Militia-nak nevezett hadsereg megérkezik az ellenséges IMC egyik titkos katonai bázisként funkcionáló bolygójához, melyre gyors csapást kívánnak mérni egy villámháború keretein belül.
Talán nem lövök le poént azzal, ha elárulom: a nagy terv nem úgy sikerül, ahogy tábornokaink eltervezik, így hamar ellenséges műveleti területen találjuk magunkat "hajótöröttként", azzal a feladattal, hogy túlélésünk érdekében javítsunk meg és tegyünk magunkévá egy gazdátlan titán-mechát. Ekkor még sejtésünk sincs arról, hogy rövidesen szembe kerülünk a bolygón állomásozó szinte teljes ellenséges haderővel, akik között nem csak golyófogó kiskatonák harcolnak...
Hangulatát tekintve a prológus - több összetevőjét nézve is - egyébként egyértelműen hajaz az általam nagyon nagyra tartott Killzone-széria fantasztikus háborús felütésére, amivel az Electronic Arts játéka azonnal belopta magát a szívembe. Ha valaki inspirálódik, azt így tegye, szerintem...

Mint mondtam, a Respawnnál nem kezdők dolgoznak, hanem a szakma krémje, így az első pálya tökéletesen megmutatja azt, hogyan kell egy ilyen típusú játékot nagyon nagy volumennel elkezdeni. A bevezetést követő első felvonás egy feneketlen szakadékokkal, toronymagas sziklafalakkal, valamint szemet gyönyörködtető vízesésekkel tarkított erdős terület, ami olyan pompás látványt pakol a képernyőre PS4-es viszonylatban, hogy az ember fiának leszakad az arca. A Battlefield 1 nemrég kiválóra értékelt grafikája szerintem jócskán elmarad a mögött, amit a Titanfall 2 mutat, bár itt nyilván sokat nyom a latba a tény, hogy egy sci-fi kalandban például nem kell egy valósághű táj felépítésén aggódni a grafikusoknak, itt igazán szabadjára engedhetik fantáziájukat. A "haladós" feladatokat sorban végrehajtva, mely alatt a tipikus fegyveres pufogtatást remekül keverik az ugrabugra platformer... akarom mondani parkour részekkel, lassan nagyon különleges hangulatom támadt.
A Killzone után ugyanis egy másik játéktörténeti mérföldkő, egy nagy kedvencem, a microsoftos Halo (1-2-3 és ott befe.) jutott eszembe, melynek annyira brutálisan tökéletes pályadizájnja volt, amit szinte egyetlen stúdió sem tudott azóta reprodukálni FPS-ben. Nos, a Respawn megpróbált valami hasonlót, és sikerült is nekik elérni, hogy a szokatlanul nagy kiterjedésű helyszínen egészen mászkálós-kalandjáték stílusú élmények érnek minket! Ebben nagy szerepet játszik persze a játék egyik alapját képviselő "falon futás" opciója, az említett parkourozás, ami annyira hihetetlenül könnyen, barátian, kézre állóan működik, hogy mostantól kezdve ezt kéne minden videojátékos fejlesztői tanfolyamon példának mutogatni. Soha, semmikor, egyetlen játékban sem sikerült még ezt a vertikális haladási formát ennyire evidensen megoldani, úgyhogy nem csupán egy pörgős FPS-ben érezzük magunkat, hanem egy ügyességi platformerben is. (A Warframe-ben például több mint egy évig próbálkoztak a falon futás tökéletesítésével, nem egy elkefélt gomb+irány kombinációt kipróbálva, aztán egyszerűen kivették a játékból.)
A shooter és platformer elemek keveredése hála istennek a sztori mód teljes egészét végigköveti. Összességében elmondható, hogy a Titanfall 2-ban nincsenek rossz és jó pályák, csak és kizárólag remek helyszínek vannak, tele meglepetésekkel és egyedi ötletekkel, és ami a legfantasztikusabb, hogy ezt a bődületes változatosságot a game legvégéig sikerül fenntartani! Anélkül, hogy poéngyilkos lennék, mindenképpen szeretném megemlíteni a játék (sokat sejtető nevű) "házgyár" helyszínét, ahol véleményem szerint a Respawn 100%-osan hozni tudta azt a bizonyos klasszikus Halo-érzést, és ahol szerintem még a sokat látott FPS-betyárok is elégedetten csettintenek, mert olyat látnak-éreznek majd, amit saját szemszögű lövöldében ritkán. Megint csak azt mondom, hogy ha interpretálsz, így csináld...
Történetünk főhőse ugyebár egy kis zöldfülű közkatona, aki komoly fejlődésen megy át a történet során. Ez azonban - köszönjük nektek, Respawn! - nem tapasztalati pontok pályák közbeni kiosztásában, vagy speciális képességek megvásárlásában kristályosodik ki, hanem abban, hogy te, a player, valóban megtanulsz mindent, ami a túléléshez kell. Először is mesterévé válsz az említett falon futásos haladásnak, amivel a terep akadályait küzdöd le, egyre furmányosabb körülmények között, másodsorban pedig az általad "megmentett", Vanguard-osztályú Atlas titán, BT-7274 irányítását és igen gazdag fegyverválasztékát térképezed fel, megtalálva a kedvedhez, vagy az adott szituációhoz kellő legjobb megoldást.
Amúgy BT a játék során afféle társjellegű mesterséges intelligenciaként funkciónál, akivel a közös küzdelem mellett társalogni, sőt szép lassan összebarátkozni is lehet. Egyszerűen zseniális lehetőség az, hogy a game 90%-ában te döntheted el(!), hogy gyalogosan, vagy BT pilótafülkéjében akarsz-e háborúzni, és ez az opció rengeteg különféle élmény bezsákolását teszi lehetővé. (Az már csak a cseresznye a hab csúcsán, hogy BT, amikor magára hagyod, akkor is ügyesen harcol, azaz egy tényleg egy "intelligens" robottal van dolgunk!) Most gondold el: először végigviszed a játékot úgy, ahogy éppen esik és puffan, majd másodszorra megpróbálsz végig gyalogosan háborúzni, harmadszorra pedig szinte folyamatosan a titánban ülni! Fantasztikus változatosság vár rád, kihívások tömkelegét lovagolhatod meg és viheted győzelemre párosotokat.

FPS játékokban ugyebár nagyon fontosak a fegyverek, melyekből a Titanfall 2-ban rengetegféle van, de működésüket / mechanikájukat tekintve azért eléggé behatároltak a lehetőségek. (Ami talán nem is baj.) Fegyó egyszerre kettő lehet nálunk, egyféle gránáttal egyetemben, melyek közül kivétel nélkül mindegyik hasznos és jól működik. Ami zsírkirály, hogy nem vagyunk rákötelezve a pisztoly+puska kombóra, ugyanis az éppen kézben tartott stukkert simán le tudjuk cserélni bármi másra. (A gránátfajta ugyanígy leváltható.)
Amit itt fontosnak tartok elmondani, hogy a hagyományos golyós fegyverek mellett, biztonsági megoldás gyanánt akár végig nálunk lehet például egy sniper-fajta is, azaz nem vagyunk rákötelezve a folyamatos váltogatásra a muníció kimerülése miatt, de a bátrabbak bevállalhatják a különlegesebb eszközök, energiafegyverek, vagy speciális mechanikát használó motyók koptatását is.
Érdekes megoldás egyébként, hogy a játék első felében még már-már abszurd mértékben sok fegyver és muníció található, de ez a történet vége felé előfordul, hogy látványosan leredukálódik. Persze nyilván ez csak akkor tűnik fel, ha nem titánban ülve aprítjuk az ellenfelet. A titánokhoz egyébként szintén lehet találni szépen folyamatosan újabbnál újabb "loadoutokat", melyek friss fegyverkombinációkat és eltérő képességeket biztosítanak a mechás harchoz.
Igen ám, de egyszer minden jónak vége szakad, így én is elérkeztem a Titanfall 2 single player kampányának a végére, közepes, Regular fokozaton. Átlagos erősségű kihívást kaptam: párszor lelőttek, leütöttek, vagy leestem. Kilenc óra volt, tíz, vagy tizenhárom, esetleg több? Nem tudom. Nem is érdekes. Fergeteges buli volt, ami nem volt rövid, sőt, mai léptékkel mérve inkább hosszú, és ami még több alkalommal is simán lenyomható, mondjuk Hard, vagy esetleg Master nehézségen, plusz egy kis rejtett cucc gyűjtögetést beiktatva, az unalom megjelenésének szikrája nélkül.
Szóval, mondtam magamnak, hogyan tovább? Mi legyen a multival? Rühellek FPS-sel multizni, de ez a titánozás nagyon izgatott. Felhívtam hát a Konzolok Szervizét és vettem egy éves PS+ előfizetést. Lesz ami lesz; legfeljebb kiderül, hogy a Titanfall 2 értékelését a túlpörgetett multi rontja majd le...

...de, kedves olvasó, azt kell mondanom, hogy a Titanfall 2 multiban is egy fantasztikusan szórakoztató játék!
Kezdjük mindjárt a játékmódoknál. Igazából semmi olyan "különlegesség" nincs köztük, amit eddig ne láttunk volna valamilyen formában, és ezt az értékelésnél minimális negatívumként könyveltem el.
Az alapmódok között ott van a klasszikus Team Deathmatch, melynek neve itt Attrition. Ebben mindenki "mezítlábasként" indul, ám bizonyos kill után lekérheted saját titánod (ez tulajdonképpen a játék címe, a Titanfall, amikor egy hajóról ledobják neked a mechát). Létezik DM a szemtől szembeni csatázást kedvelő "CoD-os pilóták" számára is (Pilots vs. Pilots), ahol értelemszerűen nem lehet titánba szállni, csak sokat ugrálni és alázni. Ott van aztán ennek az ellentéte, a titánok harca (Last Titan Standing), mely viszont egy igazán remek, pörgős, szerencsére erősen csapatalapú megmérettetés. (Utóbbinál érdekesség, hogy lesérült titánunkat fel lehet javítani, ha kiszállva elkocogunk egy energiacelláért.) A klasszikus lehetőségek közé sorolható a területfoglalós Amped Hardpoint, ahol a csapatok egymással szemben megindulva megpróbálják középen mind a 3 kulcsterületet elfoglalni, megvédeni, végül az ellenséget kiszorítani.
A szokásostól kicsit eltérő, izgalmas mód a Bounty Hunt. Ebben TDM a felállás, de mindkét csapat kiegészülhet segítőkész, gépi irányítású botokkal, akiknek megjelenését ki kell harcolni. A kunsztot az időnként megnyíló, "bankszerű" terminálok adják, melyeknél egyénileg lehet/kell feltölteni a körben szerzett pontszámot, ezzel növelve a csapat előnyét. Végezetül akad két "kevert" mód is, ezek a Mixtape és a 8v8 Mixtape, melyek több különféle játékmódot adnak be egymás után, minden stílusban próbára téve a csapatokat.
Összességében nézve, amennyire tartottam a multitól, annyira kellemesen csalódtam benne. Az a frankó opció, ami az alapjátéknak is sajátja, hogy tudniillik gyalogosan parkourozva és titánban ülve is harcolhatunk, a multira is érvényes, ezért szerintem tényleg minden habitusú player megtalálhatja a számítását. Ha nem akarsz titánozni, nem kötelező, akkor egy nehézfegyverrel sunnyogva segíthetsz a többi titánpilótának - mert titánt sebezni itt kézifegyverrel nagyon szépen lehet -, vagy puskával a kezedben vadászhatsz pilótákra is, de ha meggondolod magad, szinte bármikor válthatsz egy mechára. Bár - talán sajnos, de annyira azért nem zavaró - itt is előfordulnak olyan "futurisztikus" perkek, mint a láthatatlanság, vagy az ellenfelek falon keresztüli megjelölése, mégis azt mondom, a Titanfall 2 multijára, úgy tűnik, nem jellemzők - vagy, mondjuk úgy, nem tudnak érvényesülni - a féreg kemperek, vagy a túlzottan köcsög játékstílus. Ráadásul a pályák mérete a multiban is annyira okosan van kalibrálva, hogy ha lelőnek, össze tudod magad szedni, átszervezni taktikádat és játékstílusodat, majd megindulva sikert aratni.
A multiplayeres karakterfejlődésről annyit érdemes tudni, hogy gyakorlatilag követhetetlen mennyiségű dolog fejlődik minden egyes menet után, és átlag két meccsenként biztosan megnyílik valami újdonság. Ami külön tetszett, hogy kezdőként, alig két-három felszerelhető extrával, alapfegyverekkel is lehet érvényesülni, azaz a sikeres játékhoz nem kötelező kockafejet és monitor-arcot növeszteni.
Tudnod kell: én nem vagyok egy ügyes játékos, ha FPS-ek kompetitív multijáról van szó. A CoD-ok darálós mechanikája például számomra olyan, mint ördögnek a tömjénfüst. Éppen ezért inkább a Battlefield-szerű lassabb multit kedvelem, azonban ott néha hajlamos vagyok "elveszni" a nagy semmiben, és 5 perc tájfutás után belekocogni egy orvlövész célkeresztjébe anélkül, hogy respawn után bármi érdemlegeset tehettem volna. Ezzel szemben itt, a Titanfall 2 multijában nagyon jól éreztem magam, mert egyéni érdekből vezérelve és csapatom hasznos tagjaként is találtam olyan pozíciót, amit könnyedén be tudtam tölteni. Ha kellett, a pörgős, gyors, parkourozós stílussal is azonosultam, de a kivárós, taktikus meccsekben is rész tudtam vállalni.
Le a kalappal a Respawn Entertainment előtt, ezt a multit szerintem most rendkívül ügyesen kibalanszolták!
Összegezzük tehát a legfontosabb tudnivalókat a Titanfall 2-ről:
- Egy bődületes látványvilágú, single playerben és multiban is gyönyörű, tökéletesen animált, gyors, a képernyőn mozgó figurák számától függetlenül akadásmentes akciót villantó, példaértékű prezentációt nyújtó játékról van szó.
- A pályák hatalmasak és perfektül komponáltak, hangulatosak, egyedi mechanikájukat tekintve több meglepetés is akad köztük, meg vannak szórva gyűjthető titkokkal (amikhez néha komoly kutatás és ugrabugra szükséges!), rajtuk a gunplay és a parkour frankó ritmusban váltja egymást.
- A kellemes, meglepően jó terjedelmű sztori túlzásoktól mentes, tipikus sci-fi filmes katonaregény, amiben az ember-robot barátság nincs túltolva, nem nyálas, nem szánalmas.
- A játék kezelhetősége a parkour-elemek meglétével együtt is fantasztikus, mondhatni tökéletes! A lövöldözés nagyon intenzív, a harci tömegjelenetek nagyon rendben vannak. Az ellenség rendesen küzd, ami főleg Hard fokozaton már keményen megizzaszthatja a playert.
- A nagyzenekari muzsikák finoman festik alá az akciót, a fegyverhangok általánosságban elég markánsak, a vasaknak van súlya, a találatoknak van ereje, a fegyók rendesen ütnek.
- A hangulat az első perctől kezdve az utolsóig magasan van, nincsenek üresjáratok, nincsenek unalmas, rosszul tervezett helyszínek.
- A multiplayer legalább olyan hangulatos és változatos, mint a single player, benne bárki simán tud érvényesülni anélkül, hogy megfeszülne.
- A technikailag kimagasló multiban pillanatok alatt megy a meccsalkotás, mindig tele minden csapat, a találatfigyelés kiváló, valamint a multizók életét rendszerint megkeserítő, "de én lőttem először, mégis én haltam meg" érzés itt egyáltalán nincs jelen egy normális netkapcsolatnál.
- Annyira jó élmény a lövöldözés és annyira nagyok a pályák, hogy egy picivel több, sőt hosszabb, sokszereplős, "klasszikus háborús" jelenet elfért volna az egyszemélyes kampányban, ha már annyi a felvehető fegyver.
- A multiba igazán kerülhetett volna valami sajátságos, formabontó játékmód, melyben pl. a nagyobb távolságokat kihasználva, egyfajta megosztással vegyítik a titános és gyalogos harcot, kulcsfontosságúan belevonják a single player kampány parkourozását, vagy taktikus kooperációra ösztönzik a pilótákat és a titánban ülőket.

A Titanfall 2 tehát nekem az ősz abszolút meglepetése. Nagyon nagyot játszottam a kampányban, a háború minden percét élveztem. Kaptam egy kis Killzone-t, kaptam egy kis eredeti Halo-t, aminek rettenetesen örültem; már nagyon hiányzott ez. Kényeztetve volt a szemem, jóllakott a fülem. Pezsgett a vérem, dobogott a szívem. Öltem, öltek, nyertem, vesztettem. Ennél többre nem is vágyhattam volna. Ennek mindig így kéne működnie...
...ja, és visszamennék!

(A játékot megvásárolhatod támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából meg is rendelheted.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
30. DanielFortesque  PlayStation.Community tag
2017.08.11. 08:25:22
LV1
Nem szoktam multizni, a single player történeteket szeretem. Két napja megvettem akciósan, és már a végére is jutottam kb 7-8 óra játékidővel. Kicsit csalódott vagyok, lehetett volna hosszabb. Bár akkor sokkal csalódottabb lettem volna, ha anno teljes áron szerzem be. Nálam a szavatosság csak közepes. Összességében én egy erős 7-t adnék rá, mert amúgy tényleg szórakoztató. Most a platinával kitolom kicsit az időt. Meg az, hogy Titanfall a címe és a játék alatt 2x volt Titanfall (titán zuhanás, hívásra) ezt sem értettem, de biztos az első részben volt ennek igazi szerepe.
29. Resiskull  PlayStation.Community tag
2016.11.28. 13:52:03
LV21
Válasz 27. Peet04 üzenetére:
Az csak egy remaster(az ilyen az én szememben nem teljes értékű).
28. gugello  PlayStation.Community tag
2016.11.21. 20:43:54
LV14
Nekem az első 10 perc volt a Killzone 2-es utánérzés, onnantól langyos lett, a bossok egyformák, a Killzone 2-es AI-hoz le van maradva ill. az abban látott halálanimációkat sem éri el! A War hangulat nagyon közepes, viszont látvány jó! A multi tiszta Cod! Erős 8 pont!
- lazíts ha bírsz -
27. Peet04  PlayStation.Community tag
2016.11.16. 19:16:53
LV1
Válasz 9. Resiskull üzenetére:
Es a cod4 remastered? ;)
26. martin  Főszerkesztő
2016.11.14. 22:20:50
LV27
Válasz 21. prototype üzenetére:
Most igazolni próbálod magad, vagy megnyugtatni?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
25. DarthVader  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 21:19:20
LV1
Akkor eldőlt ez lesz , persze később jön majd bf1 is .
24. Tom
2016.11.14. 21:15:53
LV4
Elképesztően jó játék lett. A kampány frenetikus. Kicsit rövid, de abszolút csúcs kategóriás. A multi meg eszméletlen fun. Ja és a legjobb a multiban, hogy hibátlanul működik. Zéró lag. Semmi. Nulla lag. Semmi jel késés. Semmi. Működik, ahogy kell. És semmi bug nincs. Zéró bug. Nem esel bele a pálya alá. Nem fagy le. Nem dob ki error kóddal. Semmi animációs bug. Semmi. Működik ahogy kell. És rögtön működik. Az utóbbi évek full fos bugos lagos szaros multijai után ez egy kibaszott nagy élmény, hogy működik. MŰKÖDIK. Ahogy kell. Ja és nincsen semmi plusz költség. Ingyenesek lesznek a dlck. Az EA egy állat, hogy ezt a zseniális játékot bebaszta a húsdarálóba. Aki szereti a stílust az mindenképpen szerezze be. Az idei év legjobb fps-e.
23. ALF22  Son of Liberty
2016.11.14. 19:57:28
LV26
Válasz 22. prototype üzenetére:
Pont ezt csinaltam a betaban. Ezutan jott meg igazan a kedvem. Lelottem az urget, eldobott egy elemet:), kiszalltam, felszedtem, majd vissza.
Ha szeptember egy korabban jott volna ezt zuzta volna mindenki. Vagy pedig halasztani es boviteni.
22. prototype  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 19:30:01
LV11
Ja és még valami, az embereknek a pánik katapultálásról kellene leszokni. Amikor lemegy a titánod 4-5 csík élete és csak a vésztartalékod van hátra, akkor teljesen felesleges katapultálni, ugyanis azzal önmegsemmisíted a titánodat, csak simán szállj ki, azzal a kevés energiával is harcol tovább a titánod és még esélyed is van felgyógyítanod ha elmész egy elemért.
"Brave. Not particularly clever, but brave."
21. prototype  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 19:24:08
LV11
Látod Martin, ezért hiányoltam, hogy az egyik utóbbi szavazásba miért nem tettétek bele a BF1 és COD:IW mellé ezt. Ti is kicsit az EA stílust nyomtátok, és igazából ez bosszant nagyon: mint amerikában mindenki csak a két lehetőségben gondolkozott, közben volt harmadik is. Csak sajnos ezzel az EA gyakorlatilag el is temette a Titanfall 2-t, hogy a BF1 és a Cod közzé betette a megjelenést, ezt sokkal de sokkal jobban is meg lehetett volna oldani, semmi promó nem volt csak a BF meg Cod folyt a csapból, mind a kettőnél ugyanazt kapod mint az előző részben (az hogy WW1 a BF attól nem estem hanyatt, még mindig ugyanaz)

A 7-ik pálya (az ostrom titánokkal) az a csúcs a játékban, tényleg több olyan kellett volna bele, talán az adta vissza az egész titánosdinak a sava-borsát.

Amit nem említettél még a tesztben, hogy ha kiszállsz a titánodból, a D-pad le iránnyal tudsz váltani a Guard és Follow mód között, Guard módban a titánod az éppen aktuális helyen kezd el védekezni, míg Follow módban folyamatosan követ é harcol melletted. Ez a D-pad parancs akkor is jól jön ha lehívtad a titánod, de te túl messze vagy, vagy éppen megöltek és messzebb respan-oltál. A titánod ugyanis elég sokáig a lehívás helyén várakozik a pajzsot felhúzva, amíg oda nem érsz, benyomva a follow módot viszont magadhoz hívhatod.

A multi az nagyon hangulatos, az felemelő élmény amikor capture the flag-ben a zászlóval felpattansz egy haver titánjára és együtt zúztok a bázisra, vagy Last titan standing-ben kicibálod az akksit az ellenfél titánjából, csak hát mindenki elverte a pénzt BF1-re vagy Cod-ra...

Ami talán még beleférhet egy patch formájában, az egy horda mód 4-es coop-ban, az is biztosan elég hangulatos lehet, taktikázni hogy ki mikor hívja be a titánt ahogy jönnek a körök stb.
"Brave. Not particularly clever, but brave."
20. ALF22  Son of Liberty
2016.11.14. 18:20:55
LV26
Válasz 19. noozi üzenetére:
Gran turismo vagy need for speed?
Kb igy lehet eldonteni. Kinek mi a stilusa.
19. noozi  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 18:07:41
LV17
Lehetséges ennek érdekesebb/szórakoztatóbb a multija mint a bf1 nek?:)
PSN ID; No_Ozi_
18. ALF22  Son of Liberty
2016.11.14. 16:38:27
LV26
+1
Válasz 16. Richard üzenetére:
Az biztos. Codban 1/2 az aranyom, mig a titan betajaban minimum 2/1 (k/d).
Leginkabb azert mert nagyobbak,tagasabbak a palyak. Nem kaptam hatba folyton ellenfelet.
17. Luke  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 16:23:15
LV2
Nagyon jó lett a teszt, tuti hogy beszerzem!

(Most esett le miért nincs "Martin beszól" az értékelés alatt...:D)
Luke
16. Richard  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 15:03:24
LV5
Nagyon kedvet kaptam ehhez a játákhoz!
Jó hír, hogy várhatólag több esélyem lesz, mint a Star Wars-ban, ahol általában 2-3-szor annyiszor ölnek meg, mint én másokat. ez beszerzős lesz!

Martin, neked hogy-hogy nem volt PS+?
15. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 14:48:50
LV2
Király játék és még királyabb teszt. Nekem az első rész is tetszett, de ez a második rész mindenben űberelt. És bizony azon kevés játékok közé tartozik aminek én is élvezem a multiját.
Tesztelhetne többet Martin koma. Tudom öreg már mint az országút, mivel már én is kezdek az lenni, szóval gondolom már egyre kevesebb játék hoz tűzbe, de téged öröm olvasni. Más szint na.
Ui.: hozd vissza a Csevegőt!! :)
14. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 14:08:21
LV5
óriási élmény volt, utóbbi évek legjobb fps-e, PS4 Pro mellé kötelező - csodaszép PC ultra szint.
..loading, please wait..
13. VictorVance  Szerkesztő
2016.11.14. 11:46:52
LV17
Ezen a héten elvileg nekem is meglesz a játék, már nagyon várom. Lehet, hogy először ezt kellett volna beszerezni a BF1, és az új CoD helyett.
Azok se voltak rosszak, de számomra maximum az erősen korrekt kategóriába esett.
Örülünk?
12. ALF22  Son of Liberty
2016.11.14. 11:45:42
LV26
csak azt tudnám az EA ,hogy tudta így elb.szni a megjelenést. "No1 ,kötelező vétel, top3 győztese" párosul a "majd megveszem, jövőre terveztem, mindenképp beszerzős" véleménnyel.
Magyarul mindenki játszaná, de nem most.

A béta alatt ugyanez volt. Szinte alig tolták, pedig már akkor is lehetett látni mennyire jó lett. Az előd kimaradt így nem tudom mi változott. De amikor ráéreztem volt sikerélményem (codiw-vel ellentétben): ki be ugráltam a titánból, szereztem energiát, átpattantam a másik hátára és onnan meg kiloptam. Zseniális volt.
Lehetett volna eladásban is sikeres, nem csak EA álltal nyomatott "meg vagyunk elégedve" szöveggel.
11. Alien  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 09:46:26
LV10
Válasz 10. DanielBiG üzenetére:
naja, mert a TF2 fő célja az új (casual) játékosok meghódítása volt. már a bétánál lehetett látni, hogy baj van.

érdemes csekkolni a hivatalos fórumot.

ettől függetlenül ha valakinek ez az első, akkor kötelező megvenni.
10. DanielBiG  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 09:23:25
LV5
Válasz 8. Alien üzenetére:
Egyik nagy TF1 fan haverom szinte szóról szóra ezt mondta a multiról.

Ertől függetlenül majd beszerzem a sztori miatt, aztán nyomok a multit addig ameddig élvezem.
Ghost Recon WILDLANDS Magyar Közössége
9. Resiskull  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 08:43:31
LV21
Az év végi 3 FPS abszolút győztese...
8. Alien  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 08:41:13
LV10
+1
Mint játékosként azt mondom, egy kifejezetten jól összerakott, látványos játék. A kampány valóban élvezetes, bár az AI teljesen suta.

Mint TF1 veteránként viszont komoly csalódás. A multit addig variálták, míg totálisan más lett mint az első. Ami nálam érezhetően az élvezhetőség kárára ment: lassított/gyengített titánok, háttérbe szoruló 1v1 skill, a pályadizájn (pl: Crash site, Complex) miatt kialakuló kaotikus agyatlan állócsaták. Vicces vagy inkább elszomorító hogy jelenleg max avval a Titánnal (Tone) szeretek meccselni, amit az elsőben a stílusom miatt messzire kerültem, köszönhetően annak, hogy a kedvenc fegyvereimet egyszerűen kihagyták most belőle (a kampányban azért ott vannak).

Pedig vannak nagyszerű újításai, az elemlopkodás pl nagyon jópofa, a csáklya is, a Bounty Hunt mód is működik, vagy pl ott van a Salvo Core ami hihetetlenül brutális érzetű titánfegyver. Csak számomra valahogy a lelkét sikerült kikapni belőle, amitől a Titanfall az volt ami.
7. Penge70  Veterán PSC tag
2016.11.14. 08:00:24
LV22
Nagyon jónak ígérkezik, idővel majd ezt is pótolom
(még mindig piszok jól írsz, te szemét)
6. MrFox  PlayStation.Community tag
2016.11.14. 07:57:59
LV2
+1
Remek írás!

Anno már az első rész is érdekelt, de Xbox híján kimaradt. Nagyon megörültem amikor meghallottam, hogy a folytatás kijön PS4-re. Alig bírok magammal, hogy kipróbálhassam végre.
5. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.13. 23:28:26
LV25
Válasz 4. Greg üzenetére:
* Ebben a műfajban nekem mondjuk a Halo (volt ?) az etalon....
LV426
4. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.13. 23:25:51
LV25
Egy jó darabig nem érdekelt ez a játék de szinte mindenki pozitívan nyilatkozik róla és most már engem is érdekel. Ebben műfajban mondjuk a Halo (volt ?) az etalon de azért kíváncsi vagyok erre mindenképp. A képek nagyon tetszetősek és van pár ami Crysis hangulatot idéz. Felkerült a listára a Battlefield1 mellé. ;)
LV426
2016.11.13. 21:57:32
LV1
+1
Akinek kicsit is bejön a futurisztikus vonal azoknak kötelező vétel nem vitás, de még azt is ki merem jelenteni hogy aki egy kicsit is szereti az fps stílust, tegyen vele egy próbát nem fog csalódni!
Nagyon nagy plusz hogy minden további kiegészítő INGYENES lesz!
2. A-matesz  PlayStation.Community tag
2016.11.13. 21:50:26
LV2
karácsonyi pihire be is szerzem ;)
Fino alla Fine
2016.11.13. 21:22:06
LV2
Na egy ilyen tesztet vàrtam règòta,nagyon jò lett.Màr meg akartam venni,youtubon nyàl csorgatva nèztem a videòkat.Nekem amùgyis jobban bejön a sci-fi mint a vilàg hàborù.Kösz Martin holnap meg is veszem.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
TITANFALL 2
Electronic Arts
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Zene / Hang:
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Bődületes látvány + animáció; fantasztikusan tervezett, ritmusos pályák; frenetikus, szinte tökéletes játszhatóság; frankó sztorivezetés; szuper fegyverek; meggyőző szavatosság; elsöprő hangulat
Negatívum
Egy icipicivel több lövöldözés és tömegjelenetes háborúzás még kellett volna a kampányba a zsírkirály gunplay miatt; a mulitba beleférhetett volna legalább 1 formabontó, extra játékmód