.
 

PlayStation.Community

2016.11.01. 20:34 Kedvcsináló
39 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Ha létezik olyan, hogy "kötelező vétel" a videojátékok világában, ez az.

Tíz évvel ezelőtt, valahol 2006 magasságában, az 576 Konzol magazin főszerkesztőjeként, úgy gondolom maximálisan széles rálátásom volt a videojátékok világára, hisz nem csak egy brand termékeire kellett odafigyelnem, mint manapság, hanem legalább hároméra. Nagyon remélem, hogy ennek tudható be a baki, amikor - egy kis képzavarral élve - egyszerűen nem vettem észre a fát az erdőtől. Bár eljutott az agyamig, hogy készül egy BioShock nevű játék, mégsem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.
Emlékszem az első, Xbox-os trailerre. Valahol felületesen persze megérintett az art-deco elemekkel megspékelt retro-világ, hisz ez a kedvenc művészeti irányzatom, azonban valahogy nem állt össze a kép a fejemben: mit keres ez a csavarkulcsos ember - aki én vagyok, a főhős - ebben a víz alatti városban, mi ez a nagy, nehézbúvárra hajazó lény, és főleg ki ez az ijesztő kislány, akit én, a főhős, láthatóan abuzálni próbálok. Ez nem az én műfajom - gondoltam.
Akkoriban együtt dolgoztam a magyar videojátékos szcéna egyik legkiválóbb tagjával, sőt szakemberével, Takács "Wilson" Gáborral, aki remek ötleteivel és kiemelkedő szorgalmával hamar a magazin egyik oszlopává lett. Wilson állandóan tolta nekem az ívet, hogy ez mekkora játék lesz, és hogy világszám, és juj, meg jaj, és majd csak figyeljek oda, micsoda csoda dolog lesz ebből a BioShockból. Kicsit úgy voltam vele, hogy oké, persze, persze, de belül persze azt gondoltam, ez is csak egy afféle perszonális fejlövés, és Wilson valamiért túlgondolja ezt az egész BioShock mizériát.
Valójában meg sem akartam venni a game-et, főleg nem gyűjtői verzióban, és semmiképp sem Xbox 360-ra, de Wilson addig masszírozott, míg beadtam a derekam. Ez 2007 augusztusában volt. Talán a szépséges búvár-szobor hatására, nem tudom, melyről azt gondoltam, polcdísznek majd jó lesz, ha már a játék úgysem érdekel, másfelől pedig a BioShock akkoriban nem volt elérhető PlayStation 3-ra. Mondanom sem kell, minden teljesen máshogy történt, mint ahogy azt elképzeltem...
A BioShock lemeze a konzolban landolt, az állam pedig rövidesen a padlón. Készen voltam. Nem hittem a szememnek. Egy csoda bontakozott ki a szemeim előtt. A lábujjam hegyétől a fejem búbjáig beleborzongtam. Csak ez a világ járt a fejemben. Éjszakákon át csak erről a sztoriról álmodtam. Faltam a történéseit és információit. Kerestem, kutattam, hogy ne maradjak le belőle semmiről. Minden bitjét és byte-ját a magaménak akartam tudni.
Így utólag szeretném megragadni az alkalmat és megköszönni Wilsonnak, hogy rábeszélt erre a játékra. A teljes gémer-pályafutásom egyik legmeghatározóbb élményét köszönhetem ennek a kalandnak.
(Vigyázat! A következő kedvcsináló, mivel egy sorozat mindhárom részét felöleli, apróbb spoilereket tartalmazhat!)

BioShock

A 2007 augusztusának végén debütált BioShock egész egyszerűen játéktörténeti mérföldkő. Minden idők egyik legjobb videojátéka, egy minden túlzás nélkül zseniálisnak is mondható alkotás, mely nagyon szerencsés csillagzat alatt született. Talán évtizedenként egy olyan game jön világra, amiben a célzott ötletek és véletlenek akarva és akaratlanul mind-mind egymás alá dolgoznak, és amiben ennyire tökéletesen, már-már ijesztően, mondhatjuk úgy, hogy letaglózóan együtt áll minden felhasznált, nagyobb és kisebb összetevő, melyeket Ken Levine rendező mesterművének is titulálhatunk. Nem sok olyan játék létezik a világban, ahol a látvány, a játszhatóság, a szavatosság, az audio, valamint a hangulat kohéziója ennyire egy szólamban muzsikál és ennyire minőségi húrokat penget.
Már az, ahogyan ez a játék indul, ahogy a hangulat alapjait lefektetik, túlzás nélkül is mellbevágó, és dramaturgiája is egészen elképesztő, de mai szemmel nézve talán örök érvényű aktualitása a legfélelmetesebb. A benne megfogalmazott politikai- és társadalomkritika, a modern civilizációs betegségek rémisztő ábrázolása az art-deco köntösbe bújtatott fantazmagóriákon keresztül ijesztően valóságos. Karakterei zavarba ejtően valódiak, kidolgozottságuk és jellemvonásaik leírhatatlanul hatásosak.

Az FPS, de talán inkább First Person Action stílusú, horror, misztikus, és thriller elemekkel gazdagon megtűzdelt game 1960-ban játszódik, egy Rapture nevű városkomplexumban, amit a tenger alá álmodott és épített meg egy Andrew Ryan nevű milliárdos gondolkodó, abból a célból, hogy a felszíni világ legkiválóbb elméit és a modern civilizáció zsákutcáiból menekülő művészlelkeit összetoborozva egy futurisztikus utópiát hozzon létre. Jack, a főhős, egy légi katasztrófa következtében jut el Rapture-be, és egészen hamar szembesülsz vele, hogy amit az óceán mélyén találtál, az nem utópia, hanem maga a nagybetűs Pokol - ahol te, a majdnem névtelen senki, a lehető legfontosabb szerephez jutsz: a megváltás kulcsa lesz a kezedben!

PSC BioShock teszt: KLIKK!

BioShock 2

A 2010 februárjának elején, immár PlayStation 3-ra is megjelent BioShock 2 vállára akkora nyomás nehezedett az első felvonás mindent elsöprő sikerszériája után, hogy sajnos borítékolva volt "bukása". Az idézőjel persze nem véletlen: a game egyáltalán nem rossz, sőt, önmagában vizsgálva egy igazán remek kaland, mely sok friss, nagy költségvetésű IP-t egy laza csuklómozdulattal utasít maga mögé (még manapság is!), azonban az elődje által megugorhatatlan magassága állított lécet kétség kívül leverte. Persze az sem tett jót a szoftvernek, hogy végül nem az eredeti csapat hozta tető alá, hanem több team dolgozott össze, hogy elkészülhessen, sőt megjelenését kisebb, de annál hangosabb - főként pénzügyi - botrányok előzték meg és övezték. Példának okáért az eredeti direktor, Ken Levine is csak, mint "ötletgazda" került féltüntetésre a fejlesztői listán, valamit azt rebesgették netszerte, hogy a kiadó olyan, akciódúsabb irányba akarta elvinni a franchise-t, ami Levine-nek nem tetszett. A BioShock 2-t emellett kissé pikírten egy "nagyméretű DLC"-nek csúfolták a maga idejében, ami abban az esetben, ha az első epizóddal játszottál, valóban intenzíven meglévő érzés volt, plusz a (tökéletesen felesleges) multiplayer bevezetése is hatalmas szálkává eszkalálódott a rajongók szemében.

Pedig a BioShock 2 a "lelke mélyén" végeredményben egy teljesen új, folytatás jellegű kaland, melynek történetét többé-kevésbé ügyesen fűzték az eredetihez, az eredeti játékstílust és mechanikát teljes egészében megtartva. A sztori főhőse itt egy, az első játék főellenségeként ismert Big Daddy "nehézbúvár", pontosabban annak prototípusa, aki jó pár évvel a korábbi események után ébred öntudatára Rapture városában - mely minden túlzás nélkül még jobban lepusztult, mint annak előtte, és persze vidámabb hely sem lett az eltelt sötét évek alatt.
Mivel az eredeti BioShock világát Levine-ék tökéletesre polírozták, a game körítését - látványvilág, kezelés, audio - elrontani itt már nem lehetett, az igazi "művészet" lett volna. Éppen ezért a második game esetében hiányérzet maximum a szavatosság és a hangulat terén mutatkozik. Azt is megkockáztatom, hogy a legtöbb player fejében nem véletlenül fogant (vagy fogan, jelen időben) meg a gondolat: érdemes volt-e a BioShock gyönyörűségesen - igen kimondom: tökéletesen - lezárt történetét tovább folytatni, ugyanakkor a két játék annyira mély mondandóval rendelkezik és annyira eredeti sztorit visz végig, hogy a végeredmény összességégben mégis igazolja a második felvonás létjogosultságát.

PSC BioShock 2 teszt: KLIKK!

BioShock Infinite

A harmadik BioShock játék, a BioShock Infinite bejelentése azonnal szétrobbantotta a videojátékos világot, főleg azok után, hogy kiderült: Levine visszatér a rendezői székbe és hozza magával jó pár eredeti munkatársát is. Mindenki azt szakértette, vajon az első rész zsenialitása és a második új ötleteinek, friss irányvonalának megvillantása hogyan kristályosodik majd ki összegyúrva a harmadik kalandban - főleg annak tükrében, hogy ezúttal nem egy direkt folytatást, vagy előzményt lengetett be Levine, hanem egy olyan, abszolút friss sztorit, ami csak "gondolati síkon" kapcsolódik Rapture városához.
Az Infinite pedig jött, láttatta magát, és győzött! A 2013 márciusának végén PS3-ra is debütáló szoftvert a legszebb szóval élve is szanaszét szopták a kritikusok, a szakma újfent Levine lábai előtt hevert, hisz a direktor bebizonyította, hogy kizárólag csak ő lehet a BioShock franchise apja, senki más. Nem mellesleg persze a játékosok is nagyon nagy lelkesedéssel fogadták a harmadik epizódot, ami ugyebár szakítva az eddigiekkel egy teljesen új, de mégis annyira sokkolóan ismerős világba - szó szerint - repítette a kalandorokat: a felhők fölé!

Az Infinite történetének hőse egy Booker DeWitt nevű, korábban volt Pinkerton-ügynök, aki 1912-ben azt a feladatot kapja, hogy szöktessen meg egy különleges képességekkel bíró kishölgyet egy Amerika felett lebegő, magát függetlennek valló, hatalmas városállamból, Columbiából. Ami az Infinite sztoriját illeti, ha lehet mondani még ambiciózusabb, mint az eredeti BioShocké, és nyilván az is sokat hozzátett a kiváló értékelésekhez, hogy itt is sikerült megtartani az eredeti játékmechanikát, azonban egyben új szintre is emelni, továbbfejleszteni azt.
Halkan, csak nagyon halkan jegyzem meg: bár az Infinite minden szempontból kiváló, 9 pontos alkotás, mégis van egy nagy "hibája"; ez pedig nem más, mint maga az eredeti BioShock létezése. A harmadik game ugyanis mindenben nagyobbat harap, mint a nagy előd, azonban valahol a kaland felénél szinte biztosan, óhatatlanul felmerül a játékosban - aki értelemszerűen ismeri és játszotta az eredetit -, hogy talán nincs mindig szükség arra, hogy túllicitáljuk magunkat. Szerintem az Infinite-ben oly mértékben megerősödött az akciófaktor és annyival szövevényesebb, vagy inkább elvontabb lett a történet is, hogy ez a harmadik rész már teljesen más miatt, "máshogyan" lett kiváló játék, mint az előd.
Ismételnem kell azonban magam: az Infinite végére jutva, az elsöprő erejű befejezés láttán, az elképesztő mélységű és komplexitású összefüggés kibogozása közben nem az jár majd az eszedben, hogy igen, talán kevesebb harc is elég lett volna, vagy az, hogy egy picit mégis hiányzott a BioShock hátborzongató komorsága, hanem inkább az, hogy bázzeg, ezek azok a pillanatok, melyekért érdemes ennek a fantasztikus hobbinak hódolni. Ezekért a mestermunkákért, ezekért a felejthetetlen élményekért tényleg érdemes videojátékosnak lenni!

PSC BioShock Infinite teszt: KLIKK!
A 2016 szeptemberében PlayStation 4-re is megjelent BioShock: The Collection egy olyan (2 lemezes) gyűjtemény, amit nem melegen, hanem kötelezően ajánlok minden playernek - még azoknak is, akik annak idején játszották a PlayStation 3 verziókat. Ez egy egy pazar csomag, mely minden szempontból bődületes értéket képvisel. Intellektuális hatása egészen hihetetlen, mindvégig szórakoztató, kihívásokkal teletömött kalandok ezek, amikhez még hasonlót sem sokat lehet mutatni a piacon.
A zseniális / remek / kiváló (ebben a sorrendben a három rész) alapjátékok mellett a csomag tartalmazza az ÖSSZES korábban megjelent kiegészítőt és extra tartalmat is, többek között a Minerva's Den és a Burial at Sea című, a teljes történet megértése szempontjából nélkülözhetetlen DLC-ket, ezen felül pedig további extrákat, mint amilyen a rendezői és művészeti vezetői audio-kommentár. (A multiplayer szerencsére ment a kukába.) A szoftverek értelemszerűen 1080p full-HD felbontásban futnak, 60fps képfrissítéssel, és egyes textúrákat is nagyobb részletességűre cseréltek. A három programot mondjuk - az alapanyag mássága miatt - nem sikerült ugyanolyan mértékben felfrissíteni, sok helyen látszik az előző generációs hatás, de azt gondolom, a végeredmény így is simán meggyőző.
Ennél többet nem kaphatsz a pénzedért. Legnagyobb utazásaid várnak rád!

(A szoftvert a forgalmazó Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából kényelmesen meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
39. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2016.11.06. 14:27:54
LV6
Kötelező vétel lesz majd amikor jóárasítva lesz:)
"Örökké nem eshet"
38. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.05. 11:01:34
LV25
Válasz 35. Tevez11 üzenetére:
Már akinek. Nekem a Half Life 2 az egyik csúcs.... meg a Condemned is, bár az kicsit más szitu mert horror FPS.
LV426
37. Sparrow  PlayStation.Community tag
2016.11.04. 11:52:19
LV17
Válasz 35. Tevez11 üzenetére:
Dettó.
"Véletlenül rúgtam be megint."
36. Sparrow  PlayStation.Community tag
2016.11.04. 11:50:56
LV17
Válasz 25. Onimushaman üzenetére:
Én most vettem meg a könyvet pár hete...még nem volt időm elkezdeni, de biztosra veszem hogy így ahogy te is írod (az elmebeteg Rapture ismeretében) baromi jó lesz. ;)
"Véletlenül rúgtam be megint."
35. Tevez11  PlayStation.Community tag
2016.11.04. 07:02:07
LV23
Válasz 26. Greg üzenetére:
Egyik sem....meg sem közelítik....
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
34. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 17:17:28
LV25
Válasz 28. Onimushaman üzenetére:
A Far Cry PC-s verziója szerintem sokkal jobb. 4 db Killzone ?! Akkor az elég lesz egy darabig.
LV426
33. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 17:13:43
LV25
Válasz 29. mentoloshypo üzenetére:
Szerintem neki fogok még majd ülni, tetszett csak nem voltam elájulva tőle.
LV426
32. Onimushaman  Szerkesztő
2016.11.03. 16:25:57
LV24
+1
Válasz 31. Richard üzenetére:
Sosem késő tanulni. Nagyon meghálálja magát a dolog.
señor
31. Richard  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 15:34:58
LV5
Válasz 21. Onimushaman üzenetére:
Igen, sajnos, ez így van!
Ez legyen az én szegényházi bizonyítványom, de se angolul, se németül nem tudok olyan szinten, hogy teljesen megértsem a játékok sztoriját.
30. Richard  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 15:32:59
LV5
Válasz 15. mazy üzenetére:
Azokba bele se merek gondolni. Kimaradt nekem pl. a Beyond Good & Evil és a Primal is.
29. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.11.03. 15:12:03
LV28
Válasz 27. Greg üzenetére:
Valószínűleg, nekem első végigjátszáskor az volt az egyetlen hely ami megakasztott, mert nem tudtam hol a lift kódja.
Figyu, ha életed során még egyszer a kezeid ügyébe akad (vagy a PS3-as vagy a PS4-es, mindegy) akkor adj neki még egy esélyt mert baromi jó játék. A 2. se rossz de érezni rajta, hogy egy másik csapat csinálta. Az Infinite megint csak egy zseniális darab, a sztorija ennek a legjobb szerintem.
28. Onimushaman  Szerkesztő
2016.11.03. 13:46:54
LV24
Válasz 26. Greg üzenetére:
Far Cry egyet idén kezdtem, a Riddick első részét már pótoltam. Van itt még a polcon 4 Killzone.
señor
27. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 13:22:59
LV25
Válasz 20. mentoloshypo üzenetére:
Akkor lehet hogy ez a liftes szitu volt...
LV426
26. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 13:20:39
LV25
Válasz 22. Onimushaman üzenetére:
Pedig volt azért volt pár szuper FPS játék ezelőtt is pl: Far Cry, Half Life 2, Riddick (Butcher Bay), Fear, Condemned, stb stb....
LV426
25. Onimushaman  Szerkesztő
2016.11.03. 13:16:05
LV24
Válasz 23. Sparrow üzenetére:
Tavaly olvastam el a könyvet, ami a város felépüléséről szól. Az első két rész ismeretében nagyon élvezetes olvasmány.
señor
24. B_Renato97  Szerkesztő
2016.11.03. 11:27:18
LV3
Zseniális világ, minden egyes összetevőjével együtt, jóformán alap dolog volt, hogy előrendeltem és mondanom se kell megérte!

A minap pont azon gondolkodtam, hogy is csöppentem bele a Bioshock komplexumába. Ha jól emlékszem akkor olyan 2009 környékén megvettem a Slim PS3-at és mellé azért jól jött volna valami játék, így kutatásba kezdtem mi is legyen az a konzol + játék csomag amit be kellene szereznem. Természetesen volt minden, új FIFA, NFS és amikor félretoltam a GTA IV csomagot, mögötte volt a Bioshock amely végül jó döntésnek bizonyult és örökre magával ragadott.
23. Sparrow  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 11:00:33
LV17
Válasz 22. Onimushaman üzenetére:
Ez tényleg ilyen...minden zseniális benne!! Ahogy írtad is a stílus a zene, a helyszínek a karakterek, a gatherer's garden, a gene bank, a plazmidok, és a hozzájuk tartozó bemutató kisvideók...áááhh!!! :)

Na de húzok is innen, mert mindjárt megveszem, pedig ezt karácsonyra szánom...magamnak. ;)
"Véletlenül rúgtam be megint."
22. Onimushaman  Szerkesztő
2016.11.03. 09:50:27
LV24
Imádom ezt a sorozatot, a stílusát a zenéit, mindent. A Bioshock miatt tudtam megszeretni az fps játékokat.
señor
21. Onimushaman  Szerkesztő
2016.11.03. 09:47:51
LV24
Válasz 20. mentoloshypo üzenetére:
Volt, hogy fényképezni kellett stb, de nyelvtudás hiányában el lehet akadni pár helyen. Ami neked teljesen egyértelmű, mert érted mit kell csinálni, az sajnos nem mindenkinek az.

Itt van az új Tomb Raider, amiben a Croft Manor felfedezése nekem jobban bejött, mint az alapjáték. Haverom szerint meg mocsokszar, mert egy kukkot sem ért belőle.
señor
20. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.11.03. 07:25:21
LV28
Válasz 18. Greg üzenetére:
Semmilyen tárgy nem kell ahhoz, hogy továbbjuss.
Egy lift van aminek viszonylag nehéz megtalálni a kódját (5744) Olympus Heights-on, de ilyenkor meg annyi fáradságot tehetünk, hogy utána nézünk a neten, kb fél perc.
Nem bántásképpen írtam félre ne érts, de egy ilyen viszonylag lineáris és útjelzővel ellátott játékban elakadni művészet.
19. Sparrow  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 06:10:55
LV17
+1
Válasz 17. mentoloshypo üzenetére:
:D :D

Jó gondolat. xD
"Véletlenül rúgtam be megint."
18. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.03. 01:30:27
LV25
Válasz 17. mentoloshypo üzenetére:
Konkrétan már nem emlékszem 8 éve volt, nem nyílt egyik ajtó sem.... valószínű valami nem volt nálam.
LV426
17. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.11.02. 18:48:10
LV28
Válasz 10. Greg üzenetére:
Hogy a jó büdös francba (már bocsánat) lehet elakadni egy Bioshock-ban amikor még a nyíl is mutatja, hogy merre kell menni? Nem értem...
16. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.11.02. 18:44:45
LV28
Válasz 14. jime üzenetére:
Tudom, de amikor kijöttek másra költöttem a kis pénzem. De így egy pakkban felújítva tökéletes lesz.
15. mazy  PlayStation.Community tag
2016.11.02. 17:51:44
LV1
Válasz 13. Richard üzenetére:
sőt, ps2... tegnapelőtt este megvettem az Rez infinite -ot, és azóta kétszer végig kellett játszanom....
14. jime  non-alcoholic
2016.11.02. 17:07:38
LV29
Válasz 4. mentoloshypo üzenetére:
Top 5 "megéri megvenni" dlc-ben simán ott van a burial 1-2 ;)
"wake up, you're dead!"
13. Richard  PlayStation.Community tag
2016.11.02. 15:20:34
LV5
Egyszerűen nem jutok az új PS4-es címekhez, mert a PS3-ról áttolt remastereket pótlom. Így is vár még a God of War és a Lost of Us.
Lehetetlen ennyi jó játékot végigtolni...
12. CountofHell  PlayStation.Community tag
2016.11.02. 14:25:13
LV14
PS3-on mindhárom játékot legalább 2-3x végigjátsszottam a legnehezebb fokozaton. A DLC-k viszont kimaradtak.
Uborkaszezonban bepótolom PS4-re.
PSN - CountofHell_HUN
11. Ricsi
2016.11.02. 14:03:01
LV7
Válasz 9. Penge70 üzenetére:
Same here. Majdnem. Mert én a harmadikat nagy nehezen végigszenvedtem, de nem érte meg a belefektetett pénzt, időt, energiát.
10. Greg  PlayStation.Community tag
2016.11.02. 13:11:30
LV25
Az első részt játszottam X360-on, nagyon kíváncsi voltam rá a sok pozitív komment miatt ehhez képest valamiért mégsem varázsolt el. Aztán valahol a közepén el is akadtam, sehogysem jutottam tovább így ennyi volt a Bioshock élményem....
LV426
9. Penge70  Veterán PSC tag
2016.11.02. 09:18:26
LV22
Az első rész nagyon tetszett (díszdobozosban még mindig meg van), a 2. elment, viszont a 3-hoz nem volt lelkierőm végigjátszani, annyira nem jött be.
8. cloudi  PlayStation.Community tag
2016.11.02. 09:06:33
LV1
Köszi Martin! Ezt megveszem!
Néha keverem szavakat a össze!
7. VictorVance  Szerkesztő
2016.11.02. 08:44:40
LV17
Annyi játékot kell megvenni mostanában, hogy ezt valószínűleg el kell halasztanom. De az biztos, hogy egyszer beszerzem, kihagyhatatlan, főleg a három rész együtt.
Örülünk?
6. pityesz555  PlayStation.Community tag
2016.11.02. 07:17:15
LV1
Jó kis kedvcsináló.Sokáig halogattam,de nagyon nagy dologról maradtam volna le,ha nem játszom ki őket.Mindhárom játék zseniális.
5. Sparrow  PlayStation.Community tag
2016.11.02. 06:58:27
LV17
+1
Ez tényleg kötelező vétel!!

Alig várom hogy újra játszak vele, főleg az első résszel, azt még anno xbox-on nyomtam és emlékszem ahogy akkor meséltem az élményt Allitta barátomnak.
A zseniális a legjobb szó rá, ilyen alkotás tényleg nagyon ritka, akkor is megvenném ezt a pakkot ha nem lenne konzolom, csak azért hogy ott legyen nálam, hogy a magaménak tudjam!! Decemberben kerül a fa alá, és még aznap este 24-én újra alámerülök Rapture világába.
"Véletlenül rúgtam be megint."
4. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.11.02. 06:57:53
LV28
Ez bizony mindenki számára kötelező. Nekem az Infinite kiegészítői kimaradtak, már csak ezért is.
3. Noob  PlayStation.Community tag
2016.11.01. 22:39:30
LV5
Zseniális játék, ez nem lehet vitás. Az első kettőt még xboton toltam, a harmadikat már kiplatináztam. Nekem az Infiből egy dolog hiányzott, a Big Daddy gyilkolászás, mert az annyira jó volt, mint kihívás, de egyébként kiváló.
Én mindig igazat mondtam, akkor is, ha hazudtam.
2. TOMASZ-HUN  PlayStation.Community tag
2016.11.01. 22:36:13
LV2
Nagyon jó írás, tetszik a stílusa.
ID: Tomasz84hun
1. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2016.11.01. 22:21:15
LV2
Nagyszerű kedvcsináló. Számomra is óriás kedvenc, sőt. Nagyon magával ragad a hangulata.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Elmélkedő - Polkorrekt tartalmak a videojátékokban
2018.12.16. 11:00 PlayStation.Community
59 hozzászólás
Szerző: martin
Most akkor milyen bőrszínű és mely vallású ember ölhet büntetlenül milyen neműt és milyen korút?
Mutant Year Zero: Road to Eden (PS4, PSN)
2018.12.12. 15:11 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: martin
Micsoda? Miss? HÁT MISS AZ ANYÁD, AZ!
Star Wars Pinball: The Force Awakens Pack (PS4, PS3, PSV, PSN)
2018.12.12. 08:25 Kedvcsináló
1 hozzászólás
Szerző: Masamune
Csak le ne TILT-son az erő...
RIDE 3 (PLAYSTATION 4)
2018.12.11. 09:00 Játékteszt
12 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Megtáltosodott motoros.
Defenders of Ekron: Definitive Edition (PS4, PSN)
2018.12.10. 09:32 PlayStation Network
2 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Szívatás Level 1000.
RiftStar Raiders (PS4, PSN)
2018.12.09. 21:48 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Shoot-Loot-Death-Restart-Death-Restart.
Marvel's Spider-Man - Turf Wars kiegészítő csomag
2018.12.08. 09:33 Kedvcsináló
13 hozzászólás
Szerző: JediEco
Kevésbé ütős a műanyag kalapács.
Oh My Godheads (PS4, PSN)
2018.12.07. 09:08 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Az istenek a fejükre estek.
Nefarious (PS4, PSN)
2018.12.06. 19:17 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Fordul a kocka, avagy egy bűnöző családjában is történhet tragédia.
11-11: MEMORIES RETOLD (PS4)
2018.12.05. 12:43 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A Nagy Háború vérmocskos poklának gyönyörűen megfestett tablóképe.