PlayStation.Community

2016.10.14. 22:20 Játékteszt
71 hozzászólás
Szerző: Petunia
Értékeld a cikket!
A vér csupán rokonság. A hűség a család.

Szerintem tök jó dolog, hogy szinte minden játékstílusnak van egy etalon-stúdiója és egy olyan címe, ami gyakorlatilag „megugorhatatlan” volta révén egyrészt új sztenderdeket teremt, másrészt húzóerőként, inspirációként, legjobb esetben kihívásként szolgál a piac többi résztvevője számára. A szabadon bejárható gengszterjátékok területén ezt a bizonyos plafont Rockstarnak hívják, és amióta a stúdiót tető alá hozó szuperelmék megalkották az első GTA-t, azonos kategórián belül más fejlesztők nem is nagyon tudtak készíteni olyan produktumot, amelyek kisebb vagy nagyobb mértékben nem vettek volna példát a közös ősről, és amelyeket a közvélemény nem hasonlítana rendszeresen ahhoz.
Ezt a sorsot a Mafia sem kerülhette, kerülheti el, mely 2002-ben indult útjára még PS2-n. Nemcsak ez, de sajnos a 2010-ben PS3-ra született folytatás is kimaradt nálam, ami már csak azért is sajnálatos, mert viszonylag jó értékeléseket kaptak. Jó sok idő, hat év telt el a második rész óta, ami nem kevés ahhoz, hogy az immáron trilógiává szélesülő sorozat méltó folytatásban részesüljön. Az előző epizódot tető alá hozó, cseh illetőségű 2K Games a Mafia III fejlesztését egy pionír kaliforniai bandára, a Hangar 13-ra bízta, melynek vezetője a LucasArts volt kreatív direktora, a régi motoros Haden Blackman. A stúdió elsőszülött gyermeke jelen cikk tárgya. Az anyag megjelenését terjedelmes marketing kampány promotálta, és mint valamennyien látjuk, még most is szinte más sem folyik a csapból. Nagyobb lenne a füstje, mint a lángja...?
Olyan ajánlatot teszek neki, melyet nem utasíthat vissza

Teljesen biztos vagyok benne, hogy a játékot már ismerők egyetértenek abban, hogy a Mafia III legjobban sikerült része a sztori. Mint a rengeteg reklámból immáron boldog-boldogtalan meggyőződhetett róla, főhősünk ezúttal egy félvér hapsi, bizonyos Lincoln Clay, aki a történet elején tér haza a vietnámi háborúból. 1968-at írunk, a helyszín pedig a New Orleans Mafia-beli inkarnációjaként értelmezendő New Bordeux. Lincoln és övéi, a helyi maffia egyik fekete csoportja boldog újraegyesülése és egy izgi meló sikeres elvégzése után a city „sz*rkirálya”, Sal Marcano egy árulás következtében gyakorlatilag kiirtja a bandát, melynek tulajdonképpen egyetlen hírmondója marad a híró személyében.
Innentől kezdve egy bosszúhadjáratnak leszünk aktív részesei. Ez így elég unalmasan és sablonosan hangzik, de azt kell írjam, hogy eszméletlenül jól van előadva: nemcsak a dialógusok magas színvonalúak, de a számos átvezető jelenet is abszolút valószínű, autentikus, látványos és filmszerű. Kajak, mintha egy gengszterfilmet néznénk, mikor annak elmesélése folyik, mi történik éppen, és ez nemcsak a sztori fejezeteire, de a mellékküldikre is igaz. Én ugyanezt érzem akkor is, amikor a városban furikázok: egyrészt baromi jók a régi autók, épületek, másrészt a rádióból is autentikus zene szól és egykorú híreket adnak elő a bemondók. Írom ezt annak ellenére, hogy külcsínre már PS3-on is láttunk sokkal szebbet a Mafia III-nál; a belső helyszínek még elmennek, de az épületek, fák, a vízfelületek, összességében a fény-árnyék viszonyok kidolgozása távol áll attól, amire a PS4 képes. Van egy-két bug is, egy ilyet az egyik screenshoton láttok, ahol a sárga autó (mellyel egyébként a helyszínre érkeztem) nemes egyszerűséggel lebeg a levegőben.

Játékmenetileg maguk a missziók már az erős középmezőnybe sorolhatók. A történetes fejezetek gerince a következő: Lincoln beszél valakivel, aki részére információt szolgáltat, majd a feketelistáján aktuálisan szereplő személyhez tartozó területen akkora kárt okoz, hogy a.) eliminálja, vagy b.) saját maga emberévé teszi az illetőt, így szerezvén meg az adott negyedet és növelvén saját befolyását. Mondjuk nekem tetszett, hogy minden kisfőnöknek jól kidolgozott személyisége és érdekes háttérsztorija van. Van még egy-két autósüldözés is, de a feladatok nagyrészt a korábbiakban részletezett sémára épülnek.
A Mafia III enyhén RPG jellegét hivatott támogatni a területeink profitjának növelését célzó mellékfeladatok teljesítésével szerzett extrák, mint pl. Lincoln életerejének növekedése, vagy a célzó-képesség javulása. Mondjuk ezen opcionális feladatoktól se várjatok megváltást, általában az adott árut kell elvinni „A”-ból „B”-be néhány sablonos, az ellenfelek által valamilyen módon akadályoztatott variációban, szárazon vagy vízen.
A történet előrehaladásával párhuzamosan lesznek elérhetőek olyan extra dolgok, mint pl. az Ammu-Nationnek megfelelő, egy furgonnal közlekedő, és bármikor az aktuális tartózkodási helyünkre rendelhető mobil fegyverkereskedő, vagy a kocsinkat kihozó sofőr. Mi több, még egy kis magánhadsereget is rendelhetünk, akiket az aktuális bevetésben küldhetünk előre – én ezt egyszer próbáltam ki, de elég gyorsan a fűbe harapott az a négy-öt ember, akiket kaptam, szóval a meló nagyját magamnak kellett végezni, mint az általában lenni szokott.

Az irányítható járművek – autók és motorcsónakok – kezelésébe nemigen tudok belekötni. Ha azt nézzük, hogy a GTA az etalon, akkor a Mafia III jó minősítést kap. Különösen tetszett, hogy a sebességmérő és a visszapillantó tükör is megjelenik a képernyőn, bár gyakorlati haszna inkább az előbbinek van. Nem számoltam meg, hogy pontosan hány rádióadó van, és nagyon sok különbség nincs köztük – ami jó, mert nincs különösen rossz sem. A kocsikat a nagykönyvben foglaltak szerint tudjuk elkötni, ha éppen az tűnik a legjobb megoldásnak. Pici nehezítés, hogy ha meglát egy járókelő, akkor hívhatja a rendőröket, de őket gyorsan le lehet rázni. (A másik megoldás, hogy leütjük a szerencsétlent, mielőtt a telefonhoz érne, de én ezt igyekeztem elkerülni.) Az üldözés egyébként megint olyasmi, mint a GTA-ban, csak itt csillagok helyett a piros, majd kék zónából kell kikeverednünk, az ott megszokott stratégiával, azaz minél több kanyargással. A kocsik meglepően jól bírják a gyűrődést, én eddig komolyabb ütközések után sem gyulladtam ki, és a kerekeket sem lőtték ki a zsernyákok.
Engedd közel magadhoz a barátaidat, de az ellenséged még közelebb

A harcrendszer olyasmi, mint a vezetés: viszonylag egyszerűen és jól működik, de semmi különös. Ott a megszokott fegyverarzenál: pisztoly, vadász, sörétes, géppuska, robbanószerek, golyóálló mellény, meg a saját magunk befoltozására szolgáló gyógyszeres szekrények. A célzás-lövés a szokásos L2 – R2 gombokra van kiosztva, és három szintű rásegítés közül választhatunk. Létezik egy ún. „intel view”, mely azon ellenfelek körvonalait mutatja, akiket már láttunk, valamint a közelben levő fegyver- és gyógyszeres kabineteket. Szerencsére osonkodva is elég eredményesen letudhatjuk az adott feladatot. Az Assassin’s Creedben megszokott szisztéma szerint valamilyen fedezék mögé beguggolva fütyülünk, mire a közelben álló ember felfigyel és elindul felénk. Az esetek 98 százalékában olyan szögben jönnek, hogy nem vesznek észre, és a Körrel tudjuk őket lecsapni. A másik variáció, amikor mondjuk egy asztalnak támaszkodva állnak, ilyenkor az asztal mögé osonva ütjük le őket. Mondjuk ezt is nagyon meg lehet unni egy idő után. Azért általában a settenkedés (pontosabban: ólálkodás, hogy exkollégáimmal folytatott társalgásainkra emlékezzek :) és a lövöldözés kettősével operálunk. Nagyon kicsi szerep jut a verekedésnek, mert néha, amikor éppen úgy jön ki a lépés, hogy megleptek minket, a Háromszög és a Kör kombójával tudunk öklözni. De ilyenkor vigyázni kell, mert a legtöbb rosszfiúnál általában van fegyver, és könnyen lepuffantanak, ha nem vagyunk elég gyorsak. Mondjuk nem nehéz bénázni, mert a rendszer távol van attól a kiforrottságtól és dinamizmustól, amit a szakma legjobbjai képesek leprogramozni. Az ellenfelek viselkedéséről nem tudok szuperlatívuszokban nyilatkozni. Elég kiszámíthatóak, mert ha egyszer észrevettek, előbb-utóbb mindenki elindul felénk, ezzel saját elhalálozásukat gyorsítandó. Idegesítő, hogy általában ugyanazokat a mondatokat ismételgetik. Arra, hogy a fejlesztők néhány alaptípust klónoztak le megszámlálhatatlan mennyiségben, igazából kár szót vesztegetni, mert ez a hasonszőrű anyagoknál is ugyanígy szokott lenni.

Ha már nagyon megunnánk a küldiket, akkor a gyűjtögetésbe is belevághatunk. A bespájzolandó objektumokat többek között korhű és tényleg tök magas színvonalon, olvasható oldalakkal is rendelkező Playboy magazinok, félmeztelen hölgyeket ábrázoló karikatúrák, autósújságok és politikai plakátok jelentik.
Írtam a cikk első felében, hogy szerintem a játékban a hangulat nagyon ott van, még akkor is, ha a grafika nincs a helyzet magaslatán. A szinkron teljesen jó, és részben pont azért, mert a haiti / kubai + francia + amerikai akcentus legrosszabb keverékében előadott angolhoz egyrészt tényleg kellenek a feliratok, másrészt jobb nyelviskolákban a csótányokat lehetne írtani vele. A zene ugyancsak sokban járul hozzá a fílinghez, különösen a rádióban felhangzó darabok. Multi hála Istennek nincs. Habár már az első, vele töltött órában lehetett látni a hiányosságokat, én tök jól elvoltam a Mafia III-mal. Nyilván vannak ennél sokkal jobb open world játékok, de aki szereti a kort és a gengsztersztorikat, nekik azt tanácsolom, ne rettentsék vissza a nem kifejezetten hízelgő pontszámok (ide értve a jelen írás végére biggyesztettet is), és legalább egy próbát tegyenek vele, szerintem nem fogják megbánni.

(A játékot a magyar forgalmazó Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából azonnal, kényelmesen meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
71. Greg  PlayStation.Community tag
2016.10.21. 07:53:22
LV25
Válasz 69. mentoloshypo üzenetére:
Én Xbox-on játszottam anno, a környezeten ott is látszott itt-ott.
LV426
70. ColdHand  Szerkesztő
2016.10.18. 14:31:18
LV22
Válasz 69. mentoloshypo üzenetére:
Esélyük nem volt arra, hogy a PS2-es port úgy nézzen ki, mint a PC-s magas, vagy közepes beállításokkal. Jóval erősebb hardverre tervezték és ez meg is látszott rajta (PC-n). Meg akkoriban a portolás is macerásabb művelet volt.
...a többit képzeld hozzá.
69. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.10.18. 14:25:29
LV28
Válasz 65. VictorVance üzenetére:
A Mafia 1 PC-n gyönyörű volt, hangulatos tartalmas, a sztori magasan a legjobb egy rossz szavam nem lehet rá. A PS2-es port viszont egy katasztrófa, kár is szépíteni.
https://www.youtube.com/watch?v=QHScRQZjmb0
68. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.10.18. 14:20:59
LV28
Válasz 66. martin üzenetére:
Sajnos nem. Meg is látszik.
67. martin  Főszerkesztő
2016.10.17. 21:57:44
LV27
Konkrétan a játék felét Kanadában csinálták mittudoménkik.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
66. martin  Főszerkesztő
2016.10.17. 21:54:48
LV27
Válasz 61. mentoloshypo üzenetére:
Ja, csak ez nem az eredeti csapat.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
65. VictorVance  Szerkesztő
2016.10.17. 21:36:39
LV18
Válasz 61. mentoloshypo üzenetére:
Azért a csehek házának elejét is érheti szó. A Mafia első része valóban nagyon jó volt, de a konzolos portok sokkal gyengébbre sikerültek.
A Mafia II, bár tetszett nekem is, négyszer végignyomtam, de gyakorlatilag egy félkész játék, amin végig látszik, hogy jóval többet akartak beletenni, csak valahogy nem jött össze.
A Mafia III pedig az elődhöz mérten élvezhető, hangulatos, és el lehet vele lenni ideig-óráig, de sajnos nem több.
Örülünk?
64. VictorVance  Szerkesztő
2016.10.17. 21:33:59
LV18
Mondjuk azért kijárna egy seggberúgás a fejlesztőknek, mert valami hihetetlen lustaságra ad okot, hogy amikor meg kell találni egy mellékküldetés keretein belül három kocsit, akkor az első, és a harmadik ugyanott található. Elhanyagolható hiba, de azért mégiscsak zavaró, hogy ilyesmire nem tudtak odafigyelni. A többi apróságról már nem is beszélve. Ettől függetlenül továbbra is lelkesem játszom, de folyamatosan ismétlődik, változatosabb is lehetett volna.
Örülünk?
63. Petunia  Szerkesztő
2016.10.17. 21:08:29
LV12
Válasz 60. Ricsi üzenetére:
Úristen, de jó ezt olvasni a sok lehúzás után, és milyen igazad van! Én is imádtam, hogy nem kell mindig a kis térképet nézni. Olyan, mint egy képes GPS. :)
Endure and Survive
62. BoroSati  PlayStation.Community tag
2016.10.17. 19:10:58
LV2
Szerettem a 2. részt, a story és a hangulat miatt ezt is beszerzem majd később.
Nyugi Dagi, nyugi, nem csak foci van a világon!
61. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.10.17. 17:20:34
LV28
Válasz 58. martin üzenetére:
A Cseh csapat teljesen rendben van, a Mafia első részével történelmet írtak, nekem a 2 is nagyon tetszett, bár kétségtelenül voltak hiányosságai.
Ismerve a múltukat és képességeiket gyanítom a Hangar keze van a legjobban benne a játékban. Ha jól emlékszem tavaly a Cseh csapatot be is zárta a 2K, utána átszervezésre kerültek.
60. Ricsi
2016.10.17. 15:09:44
LV7
Az útvonalat jelző kis táblák nagyon tetszenek. Annyira jó ötlet. Nem is értem hogy a gta-ban miért nincs ilyen. Annak a megoldása az igazi szenvedés ehez képest.
2016.10.17. 11:41:40
LV1
Válasz 58. martin üzenetére:
Jó ebben igazad van tudod én úgy voltam vele mafia 3 az 1-2 nálam betalált gondoltam akkor a 3 mat nem basszák el. Naiv voltam de már felnyitottám a szemem :-)
58. martin  Főszerkesztő
2016.10.17. 11:39:27
LV27
Válasz 57. somzso4125 üzenetére:
Premiernap csak nagyon kevés stúdiótól érdemes játékot venni. Ezt a szoftvert a Hangar 13 / 2K Czech jegyzi. Szerinted...?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2016.10.17. 10:59:57
LV1
Válasz 53. martin üzenetére:
Lehet igazad van nem tudom mert más játékok nem nagyon taliztam ilyennel vagy csak nem figyeltem. Igazából itt is megbocsáltható lett volna egy lövöldöző fotel ha nem lenne ezeken kívül még 1000 hibája de mint mondtam az élő 10 óra szorakoztató de valószínűleg azért vagyok ilyen rossz véleményel a játékról mert nagyon nagyon vártam és nem is tudom mikor csalodtam játékban utoljára ekkorát talán ( Alien colonial marines) volt ilyen WTF érzés. Sajnálatos de ha lesz egyszer mafia 4 akkor csak is óvatosan hosszas kivárás utan. Sajnos a játékipar egyre inkább meggyőz arról hogy premier nap ne vegyek játékot.
2016.10.17. 10:53:13
LV1
Válasz 52. Onimushaman üzenetére:
De a lényeg amit írni akartam hogy valószínűleg azé nem mentettem el mert csak a szép emlékeket akartam megőrizni a játékról:-)
2016.10.17. 10:51:24
LV1
most vajon az előző válaszom miért nem jelent meg miért üres volt rublikát jelez? Lehet ez már a pokol kapuja? :-)
2016.10.17. 10:48:47
LV1
Válasz 52. Onimushaman üzenetére:
53. martin  Főszerkesztő
2016.10.17. 10:46:40
LV27
Válasz 51. somzso4125 üzenetére:
Ilyen testpozicionáló hiba a legtöbb open world játékban van.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
52. Onimushaman  Szerkesztő
2016.10.17. 10:22:06
LV24
Válasz 51. somzso4125 üzenetére:
Pokolra jutsz, amiért nem mentetted le. :D
señor
2016.10.17. 10:05:46
LV1
Válasz 50. martin üzenetére:
Hidd el az első ilyen jelenetnél én is ezt mondtam éreztem hogy ez poén. De mikor belefutsz hasonló szinű hibákba és egy tök buta AI ra kell lövöldözni utána már nem tudtam viccesnek felfogni. Úgygondolom egy játéknak szórakoztatónak kell hogy legyen és mikor elkezded kínosan érezni magad játék közben az gáz. Akartam linkelni mégegy vidit de sajna nem mentettem el. A szitu az volt berontottam egy hangárba 4 őr dumcsizik 1 az asztalnál fotelben ült. Oda vágtam egy gránátot felrobbant mindenki. De az őr a fotelban fejjel lefele ahogy elrepült beszorúlt a földbe csak a törzse lába és a fotel lógott ki. Ezen ledöbbentem mosoly és tovább mentem. De mikor hallotam hogy még lő is rám és sebezz a fotel akkor agyfaszt kaptam.
50. martin  Főszerkesztő
2016.10.17. 00:07:57
LV27
Válasz 49. somzso4125 üzenetére:
Szerintem poén.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2016.10.16. 17:48:32
LV1
Válasz 48. somzso4125 üzenetére:
https://youtu.be/cfA1OnuV4Es

Az előző hozzászolásomhoz a link
2016.10.16. 17:47:07
LV1
Gyerekek én 6 napig toltam 4 mafia főnököt öltem meg és utána azt mondtam nah jó menjek a picsába ezf fogom csinálni még 20 órán keresztül mert hogy az alapküldik tök ugyan azok mire eljutsz az adott mafia főnökhöz és hát a 4 dik után már nem volt meg a kezdetleges vigyor mosoly az arcomon főleg mikor egy egy autóban felcsendül a House of the rising sun című nóta és a többiről már nem is beszélve. A játék az első 8-10 órában szórakoztat foglalkoztat a hangulattal de utána azt érzetem ez már kevés ( MINDEN CSODA 3 napig tart) nálam 6 napig tarott és eladtam. A glitchekről bugokról nem is beszélve te jó isten mintha egy pre alpha vagy open béta változat lenne. Néhol viselhető néhol jó de van ahol nagyon gáz a grafika. De mindjárt linkelek egy vidit én töltöttem fel belőle ami pl bizonyitja azt is hogy az AI mennyire buta. Raktárépületben egy mosdóba mentem be onnan fütyültem egy őrnek lemészároltam de valami oknál fogva az összes őr elkezdett besétálni a budira még a raktár másik feléről is. Legalább nem kellet kommandozni
47. Greg  PlayStation.Community tag
2016.10.16. 16:18:14
LV25
Válasz 43. Penge70 üzenetére:
Az elsőt próbáld ki az szerintem nagyon jó, csak van pár olyan szitu ami bitang nehéz.
LV426
46. bundas01  Hivatásos Troll
2016.10.16. 12:03:56
LV20
Első része nagyon jó volt, a második teljesen átlagközép, erre kiváncsi leszek, de nem várok túl sokat tőle.
Na ez is egy m.f.,színtén nagy a pofája:D
45. Petunia  Szerkesztő
2016.10.16. 10:43:15
LV12
Válasz 43. Penge70 üzenetére:
A kor és a téma megkapta, ami jár neki, mert a sztori és főleg a dialógusok nagyon jók, de ezt írtam is. Amit nem írtam, hogy rengeteg duma van benne, és ennek befogadásához kiváló nyelvtudás kell. Főleg mivel nem olyan angolt tolnak benne, mint a Dear Estherben, hogy feliratok nélkül is tökéletesen érthető. De hát csak a britek tudnak ilyen szépen beszélni, vegyük tudomásul. :)
Endure and Survive
44. Petunia  Szerkesztő
2016.10.16. 09:53:19
LV12
Válasz 41. martin üzenetére:
... Jaja! :DD

Komolyra fordítva: mai napig hálás vagyok a lehetőségért. Tökre szeretem azt is, ami most van, de mint már többszörösen bebizonyítódott, az az újság megismételhetetlen. (No meg az is tök jó volt, hogy nálam lehetett a Wii meg az NDS állandóan. :D) Te meg végképp kiirhatatlan vagy, ezért full respect.
Endure and Survive
43. Penge70  PlayStation.Community tag
2016.10.16. 08:24:12
LV22
Már nem tudom melyik Mafiával játszottam (talán a 2), de az dögunalom volt, és ebből sem nézek ki sokkal többet.
Kár érte, mert a kor és a téma többet érdemelt volna
42. Greg  PlayStation.Community tag
2016.10.16. 05:00:06
LV25
Válasz 24. MrZ üzenetére:
Pedig ennyit kapott ha jól emlékszem 7 v. 8 pontot.
LV426
41. martin  Főszerkesztő
2016.10.16. 00:17:40
LV27
Válasz 40. Petunia üzenetére:
A térdemen lovagoltál! :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
40. Petunia  Szerkesztő
2016.10.16. 00:14:47
LV12
Válasz 36. rottenbull üzenetére:
Ezt a szakmát gyerekfejjel is legális elkezdeni, mint a modellkedést. :P
Endure and Survive
39. Petunia  Szerkesztő
2016.10.16. 00:12:54
LV12
Válasz 35. martin üzenetére:
High five! :) Mondjuk sztem az elmúlt 10 évhez hasonlóan a következő 10 évben sem fogunk olyan egyetlen olyan értékelést sem adni, mellyel minden olvasó egyetért.
Endure and Survive
38. martin  Főszerkesztő
2016.10.16. 00:10:43
LV27
Válasz 36. rottenbull üzenetére:
Pardon?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
37. ColdHand  Szerkesztő
2016.10.15. 23:18:29
LV22
Válasz 29. Luke üzenetére:
Ez nem teszt, hanem fröcsögés. Máshoz nem is értenek igazán.
...a többit képzeld hozzá.
36. rottenbull  PlayStation.Community tag
2016.10.15. 20:18:29
LV9
Válasz 35. martin üzenetére:
Evtizede ? Gyerekmunkasokat Mo-n nem szabad alkalmazni :D
35. martin  Főszerkesztő
2016.10.15. 19:21:19
LV27
Válasz 29. Luke üzenetére:
Gondolod, hogy én bármilyen tesztnek jobban hiszek, mint a kollégámnak, akivel egy évtizede együtt dolgozom? :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
34. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.10.15. 18:47:42
LV28
Válasz 33. mentoloshypo üzenetére:
*PewDiePie
33. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.10.15. 18:46:26
LV28
Válasz 29. Luke üzenetére:
Ez az "Otherwolrd" (ami nagyobb mainstream ribanc lett mint maga PewDiePiw de mindegy) egyáltalán foglalkozik még a konzolokkal? Az exkluzívokat leszámítva persze.
32. Otodik  PlayStation.Community tag
2016.10.15. 18:19:47
LV2
Válasz 29. Luke üzenetére:
Egyébként én is többet vártam.
31. Otodik  PlayStation.Community tag
2016.10.15. 18:18:13
LV2
Válasz 29. Luke üzenetére:
"ez nem mafia sajnos"

Bírom ezeket a kijelentéseket :D
Ez nem mafia, ez nem Resi, lassan kijelenti valaki, hogy egyáltalán nem is játék...
30. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2016.10.15. 17:47:38
LV3
+1
Sajnálom, hogy nem tudták élettel megtölteni a várost, jogosak a kritikák, de nekem ettől függetlenül bejön. A 7 pont reális szerintem.
29. Luke  PlayStation.Community tag
2016.10.15. 17:00:49
LV2
-1
Válasz 10. martin üzenetére:
A 7 pont meg ps2-n is sok lett volna. A grafika undorito, a technikai megoldasok borzasztoak. Az egesz egy bughalmaz, ez nem mafia sajnos.
Ezt a tesztet erdemes vegignezni(igaz Pc-teszt, de komzolon borzasztobb)
https://youtu.be/tJ1wDnWSdV4
Luke
28. Greg  PlayStation.Community tag
2016.10.15. 16:30:30
LV25
Válasz 23. ColdHand üzenetére:
Igen az komoly volt.
LV426
27. Petunia  Szerkesztő
2016.10.15. 16:12:57
LV12
Válasz 26. Petunia üzenetére:
... Igaz, a fütyülés a Mafia III-ban a bal iránygomb, itt azzal sem mennék sokra. :P
Endure and Survive
26. Petunia  Szerkesztő
2016.10.15. 16:10:58
LV12
Haha! Én már az új TR-ben is fütyülni akartam a lopakodós résznél, csak a Körrel itt gyakorlatilag kivágódtam a bokorból az ellenfél lába elé. :DD
Endure and Survive
25. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2016.10.15. 14:30:47
LV28
+1
Válasz 12. ColdHand üzenetére:
Pontosan.
Egyik ismerősöm 2-3 óra után megunta az MGS5-t, én 200 órát súrolom alul és az okoz problémát, hogy letegyem. Ha tárgyilagos nézem az összképet akkor tényleg unalmas sokszor, de a sztori, a lehetőségek tárháza és a menedzsment durván elviszi a hátán az egészet.
24. MrZ  La Peste Noire
2016.10.15. 14:27:25
LV12
Ha jól emlékszem, régen a konzol magazinban még ennél is kevesebb pontot kapott a ps2es Mafia 1.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
23. ColdHand  Szerkesztő
2016.10.15. 13:19:06
LV22
Válasz 22. Greg üzenetére:
Az a hülye, csaló autóverseny hogy felhúzta az agyamat anno. Mérgemben majdnem kiestem (véletlenül) az erkélyről.
...a többit képzeld hozzá.
22. Greg  PlayStation.Community tag
2016.10.15. 13:11:20
LV25
Válasz 21. ColdHand üzenetére:
Azért az első részt én jóval változatosabbnak éreztem, mármint a másodiknál (ezzel még nem játszottam). Volt abban minden még valami verseny is egy korabeli autóval, szeszcsempészet, orvlövészet, stb stb. Persze végül mindig lövöldözés volt de a mafia élet már csak ilyen.
LV426
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
MAFIA III
2K Games
Látványosság:
Átlagos
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene / Hang:
Hangulat:
7/10
Pozitívum
Jó sztori, színvonalas narratíva, korhű hangulat
Negatívum
Sablonos küldetések, a grafika nem elég erős és bugos

MARTIN BELESZÓL
Szégyellni nem szégyellem, de most talán kicsit bánom, hogy eddig én egyetlen Mafia epizódot sem vittem végig. Ennek a tesztnek, a trailereknek, azok zenéjének, és talán még ezeknek a képeknek hála ezt a harmadikat most megkívántam, és olyan szomorkás lett a hangulatom, hogy ez is valószínűleg kimarad...