PlayStation.Community

2015.12.12. 15:43 Játékteszt
63 hozzászólás
Szerző: Binder
Értékeld a cikket!
Csak mert!

A svéd Avalanche Studios nemrég PS4-re is piacra dobta a fantasztikus MadMax játékot, majd nem sokkal ezután megérkezett a Just Cause sorozat legújabb felvonása, szám szerint a harmadik. Ez a rész kifejezetten az új generációra készült, így PS3-as verziója nincs.
Bizonyára vannak, akik sosem hallottak még a szériáról, ezért pár szóban bemutatnám. Jómagam nagy rajongója vagyok a sorozatnak, melynek első része 2006-ban jelent meg, és amit eleinte GTA klónnak csúfoltak, de mára kinőtte magát. Az óriási nyitott világú, meseszép környezetben játszódó TPS egyedisége az, hogy kicsit sem akarja komolyan venni magát: vegytiszta szórakozás akciófilmes klisékkel fűszerezve, hatalmas, szabadon bejárható terület, brutális robbanások és kampókéz. Ez a Just Cause világa.
Ha magyarra fordítjuk a címét, máris sokat megtudhatunk a játékról. Minden kérdésedre a válasz maga a cím:

Csak mert!

Jómagam a 2010-ben megjelent második résszel kapcsolódtam be a sorozatba. Fantasztikusan szép (erős színei miatt talán kissé meseszerű) grafika és hatalmas terek kápráztattak el PS3-on. Bár... nem volt szerelem első látásra. Valahogy át kellett vészelni az első órát, de amint a program elengedte a kezem, azonnal beleszerettem. Ez egy ilyen játék. A szabadságról szól, mindenekfelett. Talán érezte ezt a fejlesztő csapat is, ugyanis ez az új rész, a Just Cause 3, már minden porcikájával ezt szolgálja.
Van sztorija is, de semmi sem kötelez minket arra, hogy mindenképp foglalkozzunk vele, anélkül is hónapokig le tudja kötni az embert a felfedezés, a barangolás és a rombolás. Itt ugyanis ezeknek van a legnagyobb szerepe. Én bevallom, teszt ide vagy oda, alig haladtam a sztorival. Sokat úgysem szeretnék lelőni belőle, de nagy vonalakban...
Főhősünk, Rico Rodriguez, évekkel a JC2 eseményei után hazatér szülőföldjére, Medici szigetére, ahol a gaz Di Ravello tábornok zsarnokoskodik. A mi dolgunk az, hogy a lázadók oldalán felszabadítsuk az egész szigetet, megállítsuk a tábornokot, majd elhozzuk a békét. Persze ehhez be kell mocskolnunk a kezünket. Kő kövön nem maradhat! Ebben Rico segítségére lesznek régi barátai, Mario és Dimah, akik már jó ideje az ellenállás oszlopos tagjai. Utóbbi egy tudós, aki hősünk fő fegyverét, az ikonikus Grappling Hookot, azaz a csáklyát azonnal kezelésbe is veszi. (Javaslom az első pár küldetést ezen okból azonnal teljesíteni… én nem tettem, pórul is jártam.) Az előző részhez képest sokkal többre lesz képes, erősebb és hasznosabb lesz, mint valaha. Nem mellesleg, aki a gyűjtői verziót vásárolta meg, az megkapta az 1:1-es replikáját ennek az új eszköznek! Nekem itt pihen a polcon. Gyönyörű, nagy gonddal kidolgozott darab.
Vele tart még barátja Sheldon is. Az előző részben sok kalandot éltek át együtt az öregedő Hawaii-inges Cowboy-jal, aki amúgy valami kivénhedt kormányügynökféle (csakhogy minél több klisét találjunk).

A játék kezdetén célunk felszabadítani a fővárost és felrobbantani a Vis Electra erőművet, mely ellátja a katonai bázist. A tábornok válaszul lebombáztatja Costa del Porto-t, a mi feladatunk megállítani őket.
Di Ravello fő célja azonban a világuralom megszerzése (mi más) egy új, veszélyes ásvánnyal, a mágneses és erősen robbanékony Bavariummal.
Lényegében bázisról-bázisra haladva, szép lassan vissza kell szorítanunk a kegyetlen zsarnokot, végül legyőzni őt és embereit. De lesz itt Bavarium-pajzsos Imperator tank, meg fekete fenegyerek, szőke csempész cicababa és minden, ami csak kellhet egy kliséktől hemzsegő akciófilmbe. Mintha csak a Feláldozhatók egyik új részével játszanánk!
Itt minden fel fog robbanni és ami pukkan, az elképesztően nagyot szól. Még egy robogó is brutálisat durran, hát még amikor beszabadul az ember egy gáz- és üzemanyagtartályoktól hemzsegő katonai bázisra! Izzad is a PS4 rendesen. Egy komoly hangtechnika épp ezért nem árt a játékhoz (vagy egy jó füles).

Rengeteg alapvető változáson esett át a Just Cause világa, már csak az előző részhez képest is. Hogy ezek közül melyik mennyire hasznos, azt döntsétek el ti magatok.
Egy biztos: itt minden a mi szórakozásunkat szolgálja. Kiválóan sikerült megoldani mindent. Lássuk hát tételesen:
- A játék indításakor, amíg a konzol telepít a háttérben, kapunk egy gyakorlószigetet, ahol kedvünkre őrjönghetünk. Kezdő és veterán fanatikusok számára egyaránt hasznos.
- Rengeteget javult a grafika, ami persze az új generációban elvárható volt. Az összkép alapvetően nagyon hasonlít a JC2-re, ami a maga korában kiemelkedően szépnek számított (nem részletesnek, hanem szépnek). Ez itt is megvan, persze a jelen generáció elvárásaihoz mérten. Csodás mediterrán környezet, fantasztikusan hangulatos, gyönyörűen van ábrázolva, amit a zenék csak fokoznak. Élénk, gyönyörű színek és fények, csodás bevilágítás, továbbra is változó időjárás és napszak. A tengerpartok, a vízalatti világ, a járművek és az épületek, meg úgy az egész, fantasztikusan szépen kidolgozott, részletgazdag. A természetben állatok rohangálnak, a városokban az emberek élik mindennapjaikat. Kissé hiányolom a mélységélességet, igazán jót tenne a látványnak.
- A karakterek kidolgozása is sokkal jobb lett. A mozgás is szép folyamatos. Az átvezetők pedig csodásak lettek! Ezt azért írom így le, mert a JC2-ben az átvezető randább volt, mint maga a játék, ami igen ritka!
- A robbanások is javultak. Bár az előző részben sem voltak rosszak, de itt tovább dolgoztak rajta és valami elképesztő brutális élmény lett a rombolás! Mind a látvány, mind a hang velőt rázó. A játék maghatározó, már már ikonikus elemei. Sajnos a hang néha hibás, ha sok dolog történik egyszerre: leggyakrabban a légvédelmi ütegnél tapasztalom, 4 csövéből csak 1-2 szólal meg.
- A terület nagysága nem változott, továbbra is egy 30x30km-es alapterületről beszélünk, de arányosan itt kevesebb a szárazföld, mint a JC2-ben.
Most azt gondolhatnánk, hogy ha kevesebb a szárazföld, azaz a bejárható terület, akkor ez rosszabb, mint az előd. De nem így van. Ugyanis itt egy nagyon okos dolgot találtak ki. A JC2-ben az volt a gond, hogy ugyan volt 368 felfedezhető/felszabadítható falu/bázis/város, benne a sok szétlőhető cuccal, de sajnos amint ezeket elpusztítottuk, a játék üres lett.
Itt jön a képbe a JC3 újítása, a Challenge. Van sokféle. Lőtéri kihívás, autó- vagy repülőversenyek, WingSuit extrém bázisugrás, ahol alagutakon át vezet az utunk, célpont robbantása autóbombával, és még sok más, de a legérdekesebb az, ami egy-egy bázis felszabadítása után nyílik meg. Itt lényegében egy kis minijáték keretében újraépül a bázis, majd egy bizonyos idő alatt, adott fegyverrel le kell bontani, amennyire csak tudjuk.
Pontjainkat a barátainkéval összevetve látjuk, ki volt ügyesebb. Ezzel jócskán kitolták a játékidőt és megoldották az előző rész problémáját is. A versenyek nagyon jól be lettek állítva, nem túl könnyűek, de nem is lehetetlen a perfekt kivitelezés. Egyszóval tökéletes lett!

- Kaptunk karakterfejlődést is. Már nem csupán a fegyvereket és a járműveket, hanem eszközeinket és Rico képességeit is fejleszthetjük.
Ezek a fejlesztések már nem ládák gyűjtögetésével történnek, mint az előző részben, hanem a Challenge-ek teljesítése közben, az eredményeink függvényében, bizonyos mennyiségű, kraftoláshoz használható elemet (fogaskerekeket) szerzünk.
Ezeket már nem szabadon használjuk fel, mint a JC2-ben, hanem szép sorban nyílnak meg a képességek, többek közt a precíz célzás, a különféle gránát modok, jármű- és karakterfejlesztések, valamint a csáklya és a szárny tuningjai.
Ha a csáklyát akarjuk fejleszteni, akkor olyan Challenge-eket kell tolni, amiben azt kell használni, ha a repülőket, akkor replő versenyeket, az autókhoz autóversenyeket, és így tovább.

- Fejlődött a Grappling Hook, azaz a csáklya is. Már egyszerre több kampó is kilőhető, a mechanika pedig irányítható, azaz a kilőtt kábeleket mi húzzuk be az L2-vel. Kilőhetünk vele dolgokat, összehúzhatunk szinte bármit bármivel. Ereje és a kampók száma fejleszthető. Eleinte csak 2 kábel áll rendelkezésünkre, később 4, majd végül egyszerre 6, melyekkel akár szobrokat is döntögethetünk.
Ez a rombolást egy új szintre emelte. Egy robbanó hordót odarántunk egy gáztartályhoz és bumm. Továbbra is odaköthetjük magunkat (vagy bármi/bárki mást) egy gázpalackhoz, majd azt meglőve rakétaként felrepülhetünk az égbe. A helikoptereket a levegőben egymáshoz vagy a földhöz köthetjük, aminek a vége nagy badabumm.
Ha emberre célzunk vele, már nem őt húzzuk magunkhoz, hanem fordítva, mi repülünk felé, majd egy baráti melberúgással üdvözöljük. Természetesen ez is fejleszthető.

- Ebben a részben erősen javallott elsőként a sztorival foglalkozni. Én amolyan lázadóként, amint lehetett, mentem csatangolni. Napok teltek el és csak 2 sztoriküldetést teljesítettem. Így utólag viszont azt javaslom mindenkinek, haladjon szépen a sztorival, mert először is sokmindenre megtanít, másodszor a Challenge-ek így nyílnak meg, a fejlesztésekhez pedig csak ott szerezhetünk fogaskerekeket. Szóval itt minden mindennel összefügg, de semmi sem kötelező.

- A fegyveres harc is sokkal jobb lett. Ugyan a precíz célzást meg kell nyitni, de ez az elsők közt válik elérhetővé, így sokáig nem kell nélkülöznünk azt. Ha megkapjuk, akkor akár 130m-ről is oszthatjuk a fejeseket.

- A Rebel Drop rendszer is megújult. Aki nem játszott az előző résszel, annak röviden felvázolom, mi is ez: a lázadók oldalán harcolva lehetőségünk van tőlük támogatást kérni. Ehhez rendelkeznünk kell egy jeladóval (Beacon). Ezt a térképen jelölt pontokon szerezhetjük be, eleinte ebből egyszerre csak egy lehet nálunk. Később ez is fejleszthető. Előbb 3, majd 5 fér a zsebünkbe.
A térkép bármely pontjára kérhetünk ilyen szeretetcsomagot, mely összesen maximum 4 dolgot tartalmazhat.
*Two-Handed (kétkezes fegyver)
* Dual Wield (egykezes fegyver mindkét kézbe)
*Special (komolyabb tűzerő, pl. gránát/rakétavető, mesterlövész puska stb.)
* Vehicles (bármilyen szárazföldi, vízi, repülő jármű)
Kategóriánként csak egy kerülhet a csomagba. A csomagot előre összeállíthatjuk, a szoftver megjegyzi nekünk, és amikor szükség lesz rá, aktiváljuk, aztán csak el kell dobunk a jeladót. Ahová dobtuk, oda zuhan egy méretes konténer, benne a kért dolgokkal.
A lista eleinte elég szűkös, de idővel egyre több dolgot kérhetünk, bizonyos fejlesztések után egyszerre akár 4 konténert is.
Egy jó tanács: vízre is rendelhetitek a konténert, ha pl. csónakot akartok, ez elengedhetetlen. Viszont fegyvert ne kérjetek, mert elég macera felszedni, főleg ha cseréről van szó. Ugyan a fegyvereket egy a vízen lebegő egységben kapjuk, de arra felmászni elég kacifántos.
- A járműveket most is gyűjthetjük, de itt már kissé összetettebb a dolog. Először is csak azt a járművet kérhetjük a Rebels Dropban, amit már feloldottunk. Ha beülünk egybe, bal alul írja, hogy megvan-e már. Ha nincs, akkor elvisszük a garázsba. Garázst a felszabadított városokban találunk. A bázisok felszabadításával is nyithatunk meg néhány (leginkább harci) járművet és fegyvert, amit utána bármikor bekérhetünk a Rebel Droppal.

- A gyűjtögetés sokkal átláthatóbb és finomabb lett. A JC2-ben több mint 6000 szétlőhető, összeszedhető dolog volt. Itt a guberálás kimerül pár ép ésszel felfogható számú dologban. Kereshetünk hangszalagokat, ásott gödröket és gyertyát gyújthatunk. Ezek mind egy-egy speciális cuccot (fegyvert/járművet) nyitnak meg. Pár száz darabról beszélünk összesen, tehát egyik sem olyan brutális már, mint az előző részben, ráadásul a térkép is jelöli őket (már ha felszabadítottuk az adott területet).
- A gyűjthető cuccok közelében továbbra is megjelenik a kis radar (akkor is, ha még nincs felfedezve az adott terület), ami jelzi, hogy a közelben találhatunk valamit. Húsz méteren belül megjelenik a keresett dolog pontos helye, egy kis ikon formájában.

- Van már Fast Travel is. Ez is egy megnyitható képesség és ehhez is szükség van egy ezt aktiváló elemre (Flare/fáklya), amiből eleinte egyszerre csak egy lehet nálunk. Ez is fejleszthető. Előbb 3, majd 5 darabra bővül a tárhely. Ez a képesség is az első küldetések alatt nyílik meg. Használatához a térképen ki kell választani egy már felfedezett (nem baj, ha nincs felszabadítva) várost vagy bázist, ahová helikopterrel megérkezünk és a mélybe vetve magunkat, mehetünk dolgunkra.

- Kaptunk random feladatokat is. Autókat kell leszállítanunk, likvidálni célpontokat, segíteni idős embereknek kinyitni a kaput (nem vicc), vagy tűzharcban a lázadó kispajtásainknak a segítségére sietni, és hasonló finomságok. Ezekkel megnyithatunk extra pontokat a térképen, ahol fáklyát és/vagy jeladót találunk.

- A katonai bázisok felszabadítása is jobban átlátható lett. Folyamatosan követhetjük a kép bal oldalán, miket kell a bázison megsemmisíteni. Ráadásul itt már a térképen látjuk, hogy mi hol található. Elég idegesítő volt régen, mikor már csak egy apró valamit kerestünk órákon át, egy hatalmas bázison vagy kikötőben. Ezt csak a bázisoknál csinálták meg, a városokban mondjuk nincs is annyira sok dolgunk.

- Megmaradt az ejtőernyő, viszont egy fantasztikus újdonságot is kaptuk mellé, ez pedig a Wingsuit. Ezzel a ruhánkba épített szárnnyal fantasztikus dolgokra leszünk képesek. A GrappHookkal kombinálva szinte a végtelenségig repülhetünk, elég nagy sebességgel. Kell egy kis idő, amíg belejön az ember, de ha ráérzel, imádni fogod! Fantasztikus érzés, mikor először sikerül egy barlangon, vagy szűk alagúton átrepülni. Csodás és ijesztő egyben, amikor centikre húzol el a szikla peremétől, a fák lombkoronája a hasadat simítja, aztán megnyílik alattad a mélység. Extrém bázisugrók videóiban már láttam ilyet, ott is brutális élménynek tűnt, de ezt most én magam irányíthatom.
Véleményem szerint ez az egyik legjobb újítás. Természetesen ez is fejleszthető, idővel megtanulunk gyorsítani, lassítani és leszállni is. Egyet nem tudunk csupán: lőni. Ez mondjuk érthető, ugyanis a karjaink, mint szárnyak funkcionálnak.

- Az életerőnk immár visszatöltődik, nem kell EÜ csomagokat keresgélni. Ennek fényében nem jelzi semmi sem, hogy mennyi az annyi, csupán ha túl sokat kapunk be, elszürkül a kép, ekkor jobb fedezéket keresni, amíg nem leszünk jobban. Ez szerintem szuper dolog. Az elmúlt héten egy kezemen meg tudom számolni, hányszor haltam meg. Ez is csak azt segíti elő, hogy még felhőtlenebbül szórakozhassunk, hisz ez a játék töményen erről szól. Az ellenálló képességünk fejleszthető.
- Úszás közben a levegőnk idővel elfogy és megfulladunk, sajnos, hogy mennyi van hátra, azt nem jelzi semmi, csak az utolsó pillanatokban Rico nyögdécselése lesz az, ami ráébreszt minket arra, hogy hamarosan kinyúlunk.
- Megszüntették a QTE-ket. Ha mondjuk légvédelmi ütegeket hekkelünk, csak nyomunk egy Háromszöget, Rico pedig pár másodperc alatt elintézi azt, anélkül hogy nekünk a DS4-en kéne zongorázni. Ha eltalálják hősünket, megszakad a folyamat, kezdhetjük előlről. Bár ez a QTE-k idejében is így volt, de itt jóval kevésbé bosszantó, mivel nem kell gombkombinációkkal babrálni.
- A JC2-ben a járművek elfoglalása is egy háromlépcsős QTE-vel történt. Szerencsére ezt is törölték. Itt már egyszerűen beszállunk és kész.
- A felrobbantandó dolgoknál már nem látunk életcsíkot. Ez picit hiányzik, de megvagyok nélküle. Így jóval letisztultabb az összkép.
- Eltűnt a Minimap, azaz játék közben nincs térkép a sarokban, azt csak a tapipaddal tudjuk előhozni. Célpontot továbbra is jelölhetünk, ahová a GPS elvezet minket.
- Kaptunk helyette egy sebességmérőt, ami szárazföldi és légi járműveknél km/h-ban, hajóknál csomóban méri a sebességünket, viszont sajnos nincs benne magasságmérő a repülőkhöz.
- Kaptunk továbbá újratöltődős nitrót, nem csak autókhoz, hanem helikopterekhez, repülőkhöz és hajókhoz is. Ezeket külön kell megnyitni a három kategóriában. Nagyon gyorsan újratöltődik, a járművek extrém módon begyorsulnak, ellenben nem lesznek tőle irányíthatatlanok.
- Ha már itt tartunk, ugratni is lehet a földi járművekkel (autó, motor, hajó). A fejlesztőket mikor kérdezték, hogy ezt miért, a válasz ennyi volt: "Just Cause"...
- Nincs futás, sem fedezék. Utóbbi eddig sem volt, de a futás létezett a JC2-ben. Fura, hogy ezt elhagyták.
- A járművekben nincs belsőnézet, ami nem gond, eddig sem volt, csak gondoltam szólok, ne keressétek. Csak egy fix külső nézet van.
- Az autók irányítása sokat javult. Sokkal pontosabb és közvetlenebb lett. A motorok továbbra is rettenetesen kezelhetetlenek, ellenben a repülők változatlanul használhatóak maradtak. Utazáshoz mondjuk egyiket sem fogjuk használni, lévén ott a szuper WingSuitünk, de a versenyek alatt kénytelenek leszünk megszokni mindet.
- A kamera mozgásának intenzitása, azaz a célzás a löveggel rendelkező járműveknél (tankok, helikopterek) állítható lett. Alapból a felső harmadban van a csúszka, ezt javasolt középre rakni, mert a gyári beállítás kissé ideges, ezt többen jeleztétek itt a fórumon.
- Eltűnt a pénz, mint fizetőeszköz. A JC2-ben így lehetett járművet és fegyvert vásárolni. Itt a Rebel Drop korlátlan és ingyenes.
- Manuális mentés már nincs, ellenben elég sűrűn ment a program.
- A lerombolt hidak/benzinkutak idővel újraépülnek, ami nagyon jó, hisz így mindig lesz mit rombolni. Márpedig a kutak nagyot szólnak, a hidakat meg egyszerűen őrült jó lerombolni, aztán csak nézni, ahogyan a vonatok a mélybe hajtanak, a tartalmuk meg szanaszét repül. Minap ezzel vagy egy órát elszórakoztam.
Online: multi vagy Coop ugyan továbbra sincs, amin sokan fennakadnak, de a fejlesztők kijelentették, hogy ők bizony nem értenek a multihoz, így nem is akarnak vele foglalkozni, inkább összpontosítanak a tökéletes egyjátékos élményre. Én ezt nagyon becsülöm. Ezt így 2015-ben nem sok stúdió vállalná fel! Kell, úgyhogy gyártanak bele, ugyan emiatt a sztori el van kapkodva, a multi meg úgy sz*r, ahogy van. Aztán peccselhetik orrba-szájba, ami csak ront rajta. Szóval ez itt nincs és én ezt nem vagyok hajlandó a negatívum blokkba írni. Ha mindenképp, akkor inkább pozitívumként beszélnék róla. Persze jó volna együtt mókázni a haverokkal, de azzal rengeteg dologból vissza kéne venni.

Került a játékba egy online ranglista rendszer is. Lényegében bármit csinálunk, azt ranglistára pakolja. Ha repülünk méri, mennyi ideig vagyunk a levegőben, vagy ha körözés alatt állunk, akkor azt, esetleg az egyhuzamban végrehajtott rombolásunkat, fejlövéseket, s közben látjuk, a barátaink milyen eredménnyel rendelkeznek.
Ezen kívül minden verseny és Challenge is rendelkezik ilyen ranglistával, ahol lehetőség van Ghost betöltésére is. Bárkit kiválaszthatunk a ranglistáról.
Mivel ez real time megy, ehhez javasolt a netkapcsolat, de nem kötelező játékelem, azaz a játék megy net nélkül is. Ilyenkor értelemszerűen ezen listákat nélkülözzük.
Furcsaság, hogy nincs külön barátlista, hanem vegyesen berak olyanokat is a listába, akiket nem ismerek. Úgy gondolom ezt azért teszi, hogy legyen kit megelőzni, de remélem idővel ezt javítják, mert bevallom, én vadidegenek eredményeire nem vagyok kiváncsi.

Töltési idő; sokan most biztosan felhúzzák a szemöldöküket. Nyugalom! A sima barangolás közben nincs töltőképernyő, ellenben a játék, mint fentebb írtam, rengeteg Challenge-et tartalmaz. Komplett bázisokat rombolhatunk le időre, ez pedig minden alkalommal újra kell építeni, így a Challenge-ek és versenyek előtt a játék tölt. Sokan panaszkodnak hosszú töltési időre, jómagam eddig egy alkalommal futottam bele egy 4 perces töltőképernyőbe, amúgy átlag 20-25, legrosszabb esetben 30mp, ha újraindítunk egy versenyt. Első startnál viszont 5mp alatt betölti. Reméljük ezt is tudják javítani, mert úgy tűnik, a ranglista miatt a szerverek esetleges túlterheltsége lehet a ludas, hiszen ugyanaz a verseny egyszer 4 perc, másik alkalommal 5mp.

Framerate: a rombolás, mint említettem fantasztikusan jól néz ki, hidakat bonthatunk le és néha már-már atombomba méretű robbanásokat láthatunk. Sajnos a PS4 ehhez kevés. Néha elég durván be tud lassulni az akció. Persze ezeket reméljük mihamarabb javítják. Egy biztos, jelen pillanatban a játék nem egy betonstabil 30fps.

A végére hagytam egy kis okosságot. A játék gyönyörű, de sajnos fotómód hiányában nem tudunk megörökíteni beállított képeket. Ellenben, ha játék közben rátenyerelünk az Options gombra, a kép kimerevedik, kap egy kis mélységélességet, a háttér elhomályosul, és felkerül jobboldalra a JC3 felirat. Alatta a menü is látható lesz pár sorban, de ezt kis utómunkával gond nélkül el lehet tüntetni, így hangulatos képeket tudunk csinálni.

A Just Cause 3 tehát azt adja, amire vágytunk. Nem hibátlan, ahogyan egyik játék sem az, de jelenleg úgy érzem, nincs benne semmi javíthatatlan, amit egy peccsel ne lehetne orvosolni.
Ebben a részben is töménytelen mennyiségű baromsággal fogtok találkozni. Egy cseppet sem komolyodott a játék, aminek mi nagyon örülünk. Továbbra is rengeteg a rejtett dolog, utalás ismert filmekre, más játékokra, akár az előző részre is. Elképesztő mennyiségű ökörség lelhető fel, aminek a sztorihoz semmi köze, csupán poén. Aki ismeri ezt a játékot, az nagyjából tudja mire számíthat; aki nem, az el sem tudja képzelni.
Mindenesetre hatalmas móka, elképesztően jó kikapcsolódás. Beszerzése erősen javallott!

(A játékot partnerünk, a Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából a linkre bökve meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
63. Binder  Drift & Photo
2015.12.21. 15:31:11
LV22
+1
Nakérem...végigvitem a sztorit, és a következő okosság derült ki...bevallom én rettenetes örömmel fogadtam mert már az előző részben is ezt kellett volna.

Arról van szó, hogy amikor letudjátok az utolsó küldetést, megnyílik a Sandbox Mode.
Ez azt jelenti, hogy bármikor újra tudjátok építeni a bázisokat hogy újra lerombolhassátok!!! Lényegében Newgame+. :)

A Challenge-ekben ugye csak 2-3 perced van hogy lebontsd a bázist, és csak adott fegyverekkel lehet, itt viszont minden szabad!!!

A Re-Oppress opciót kell választani és újra felépíti a bázist. Kiváló gondolat. Kajak ezen agyaltam hogy ezt miért nem lehetne megcsinálni, mert ezzel meg lenne oldva az egész...és erre beadta ezt...imádom!!! Mondtam én hogy ez egy 9 pontos játék!!! :)

Bár azok akik alapból is tudják unni, nekik ezt nem pozitívum...xD

A terület kék marad, csak az adott bázis lesz újra piros.
Azt még nem próbáltam hogy egyszeree lehet e többet is visszaépíteni...de gondolom minden további nélkül. :)
62. Binder  Drift & Photo
2015.12.17. 14:38:02
LV22
Válasz 60. HUN_hatrix üzenetére:
No a töltési idő Challenge-ek restartja sokrán már stabilabn 20 mp. Nekem mondjuk eddig is 25 körül volt, de most már barátail is tapasztalják.
A peccs amúgy 2.7 GB volt...nem 132.1 mb...xD
61. Binder  Drift & Photo
2015.12.16. 17:44:02
LV22
Válasz 60. HUN_hatrix üzenetére:
Gyors volt...
60. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.16. 15:22:43
LV29
+1
Just Cause 3 - PATCH 1.02

We’re pleased to announce that Patch 1.02 is coming to PC & consoles this week. The patch will be hitting PS4 in Europe first this morning, rolling out across other consoles over the next day or two, pending final approvals, with the PC version landing on Friday.

Since launch, we’ve been pouring through your reviews and comments to help us prioritise our fixes accordingly. We know many of you have been patiently awaiting today’s patch, and this update is part of a much larger plan to optimize and improve the game. Thanks for your patience here.

In the 1.02 patch (132.1MB), you can expect:
+ Significantly improved loading times
+ Optimizations to online stats
+ General stability fixes
+ Fixed an issue related to challenges, wherein vehicles sometimes disappeared when starting a challenge
+ Fixed issues related to screen resizing and closing the game window before the game has fully started up [PC ONLY]
--
To those of you still having issues, rest assured we are working hard to alleviate these, and are listening very closely to everything that’s being said.
While the patch will improve performance on the whole, we’ve listened to some of the other concerns raised about the game and put together a little list of points which might alleviate these issues:

UNSKIPPABLE CUTSCENES
You can skip cutscenes, in fact – all you need to do is hold B on your gamepad, or hit ‘Skip’ from the pause menu.

NO SPRINT BUTTON
This isn’t an oversight; it’s very much intended. Our designer’s intent was to encourage you to use Rico’s unique grapple to move around Medici far quicker than his legs would allow, as well as giving you the ability to traverse vertically.

NO CROUCH
Rico doesn’t hide. Getting him up in the air is our version of the cover mechanic. Rico is far more deadly in the skies, than pinned behind a container on the ground.

FINDING THE LAST CHAOS OBJECT
While there’s no mini-map to help you liberate bases and towns, you can always bring up your map to help find Chaos objects. When you’re down to the last few objects in any given settlement, an approximate location for these will be displayed on the map.

For more hints and tips for improving your experience and really getting the most out of the game, check out our Hints and Tips thread on Steam, and feel free to add your own.

Again, a huge thanks for your support over the past week, and look out for more news soon.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
59. Binder  Drift & Photo
2015.12.16. 14:15:10
LV22
Válasz 56. ColdHand üzenetére:
Talán azért sem maradt meg az emlékeimben a JC2 verseny szekciója, mert anyira ótvar volt az autók irányítása, hogy a játékidőm 1-2%-át ha kitette ez az elfoglaltság.
Alapvetően a sztorit is csak letoltam aztán mentem JÁTSZANI.
Itt jóval nagyobb teret kap minden más is, és jóval nagyobb értelme is van ezeknek, főleg ha rendbeteszik a léderbordot!

Szerintem ez egy fantasztikus játék lett, szórakoztató és szép...aki meg ezt megunja, hát azat nagyon tudom sajnálni...
Tegnap egy földalatti bázist pucoltam meg, és ugye mivel kezdek egyre jobban belejönni, egyre komolyabb fegyvereim vannak, egyre brutálisabban és látványosabban tudom intézni a bontást. :)
A káosz lassan 600.000, és egyre jobban élvezem. :)
58. martin  Főszerkesztő
2015.12.16. 12:53:40
LV27
Válasz 54. Binder üzenetére:
Én biztos nem pontozok olyan játékot, amit nem próbáltam. Egyébként meg ha te így érzed, akkor ennyi, a teszt alátámasztja az értékelést. Bízz magadban.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
57. zodiac55  PlayStation.Community tag
2015.12.16. 07:18:58
LV12
Válasz 33. Ragle üzenetére:
Te szerencsétlen...
"Si vis pacem, para bellum."
56. ColdHand  Szerkesztő
2015.12.16. 05:36:14
LV22
Válasz 54. Binder üzenetére:
Race, challenge, mi a különbség? :)
De igazad van, mind a kettő fejlődött valamit.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
55. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.16. 00:14:03
LV29
Ma akartam vele játszani, de nem volt a lemez a gépbe, így nem indult el.
Ezt a bugos sz@rt! XD
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
54. Binder  Drift & Photo
2015.12.15. 23:11:37
LV22
Válasz 49. ColdHand üzenetére:
Mondtam már...rühellem pontozni...nálam 9 továbbra is...lehet hogy masnak 8 vagy csak 5...ki mit nez...a psc pontozasa szerint 9 az aminek a polcon a helye, soha roszabbat...es ez sztem boven az!
De majd ugy csinaljuk ezutan, hogy en a tesztet irom, a főnök elolvassa, és majd ő kifundálja a pontot azalapján amit leírtam...
Mer nálam az a játék, aminek nincs jatekot befolyasolo es egetrengető hibája, és minden nap ájulásig játszok vele, az 10/10...:)

Fast travel? Hát lényegében ja...akkor fogalmazzunk ugy hogy fejlődött az is...
Challenge-ek nem voltak...csak par verseny...de ez a bazisepitos újralebontos hejehuja, ez nagyon jo!!!
53. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2015.12.15. 20:12:39
LV3
Egy tökéletes világban nem mondunk véleményt dolgokról amiket nem próbáltunk... Ezt azonban mindannyian szeretjük elfelejteni.
52. martin  Főszerkesztő
2015.12.15. 17:47:33
LV27
Válasz 51. ColdHand üzenetére:
Lol beszéltük is a Binderrel a 8-at, de azt mondta Hidd el főnök kurvajó játék. Hat mondom rajtam ne múljon. :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
51. ColdHand  Szerkesztő
2015.12.15. 17:40:06
LV22
Válasz 50. martin üzenetére:
Nyolc. Ha kicsit szigorúbb lennék, akkor hét. A kilencet szerintem nem éri el.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
50. martin  Főszerkesztő
2015.12.15. 17:33:36
LV27
Válasz 49. ColdHand üzenetére:
Mi lenne a te pontszámod?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
49. ColdHand  Szerkesztő
2015.12.15. 16:41:53
LV22
Ha megvan a játék PS4-re és ha már beleöltem 25-30 órát, akkor leírhatom, hogy szerintem kicsit túl van pontozva? Mert szerintem kicsit túl van pontozva. De ezt már a topikban kitárgyaltuk. :)

Plusz halkan megjegyezném, hogy fast travel és challenge már az előző részben is volt. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
48. ColdHand  Szerkesztő
2015.12.15. 16:34:53
LV22
+1
Válasz 46. Emberboy üzenetére:
Ez egy átmentett "hagyomány" a régi 576 Konzol magazinból.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
47. martin  Főszerkesztő
2015.12.15. 13:45:24
LV27
Válasz 46. Emberboy üzenetére:
Ejnye, de kötekedős vagy már megint. Hát bal lábbal keltél, csillagom?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2015.12.15. 11:16:17
LV3
-1
Komolyan mondom ez a martin beleszól dolog a legnagyobb ökörség amit egy ilyen oldalon láttam. :D Oké, hogy főszerkesztő vagy meg minden, de legalább tiszteld meg annyivel a tesztelőt, hogy nem írsz oda valami tökre felesleges dolgot, pláne úgy hogy még hozzá se nyúltál a tesztelt játékhoz. Nem értem miért nem elégszel meg a komment szekcióval. Ott kell beleszólni, nem pedig az értékelő dobozka alatt.
45. TCr64EU  Choose life
2015.12.15. 10:36:05
LV22
+1
Válasz 39. Binder üzenetére:
Hagyd a picsába, a PSC főtrollja.
Okos, mindenkinél mindent jobban tud.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
44. martin  Főszerkesztő
2015.12.15. 08:20:27
LV27
Válasz 32. cjnin üzenetére:
Neked megvan már PS4-re?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
43. martin  Főszerkesztő
2015.12.15. 08:19:24
LV27
+1
Válasz 38. Ragle üzenetére:
Neked megvan már a játék PS4-re?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
42. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.14. 23:07:40
LV29
+1
Ha minden tesztelő csak fele annyi időt töltene egy játék tesztelésével, mint Binder, akkor nem születnének akkor ökörségeket tartalmazó tesztek.

Komolyan nem értem azokat akik nulla játéktapasztalattal "mert ő ezt jobban tudja" magabiztossággal, leállnak vitázni egy olyan tesztelővel aki több tucat órát ölt a játékba.

De biztos Binderrel van a hiba.
Szerintem legközelebb trailer lapján írj játék tesztet öregem, mert az a tuti. Abban minden benne lesz. ;)
Elkurvult világ!
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
41. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.14. 22:59:33
LV29
+1
Válasz 33. Ragle üzenetére:
"az a játék, ami konzolon nem tudja a fix 30 fps-t sem, az egy trágyahalom."

Mint a "The Witcher 3, GTA5, Until Dawn, Bloodborne, Fallout 4, ...stb. !?
:D :D :D :D :D :D :D :D
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
40. Binder  Drift & Photo
2015.12.14. 18:59:05
LV22
No a játékkal kapcsolatban...belefutottam egy érdekességbe.
Templomok előtt a pap segít nekünk, eltünteti a körözést és a napszakot is átváltja...nappalról éjjszakára és fordítva. :)
39. Binder  Drift & Photo
2015.12.14. 18:56:07
LV22
+1
Válasz 38. Ragle üzenetére:
Ódeszeretem mikor más jobban tudja én mit érzek...
Én max reménykedtem hogy fain lesz...

Nincs magyarázkodnivalóm...mondtam. Amit leírtam, azt tartom...ha azzal kapcsolatban van mondanivalod, hallgatlak...
38. Ragle  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 18:52:56
LV5
-1
Válasz 37. Binder üzenetére:
" 1-2 óra játék után, vagy videók alapján, milyen felületes teszteket basznak ki, az megint nem hat meg."
Mondod te, aki már a játék megjelenése (értsd kipróbálása előtt) elkönyvelted, hogy baromi jó lesz :D :D :D Hagyjuk már a magyarázkodást, elfogult vagy, és ennyi a történet.
37. Binder  Drift & Photo
2015.12.14. 18:32:41
LV22
Én nem szeretek pontozni, de kell...ennyi.
Pontszámon lovagolni felesleges...ennyit írtam, így is marad.

Nem vagyok elfogult, de az előző részt szerettem, mert jó móka volt, ahogyan ez is az! A cikkben mindent leírtam róla.
Azokat az embereket és a véleményüket pedig nem tudom komolyan venni, akik látatlanban, mások elmondásai alapján szaroznak, ótvaroznak, hulladékoznak.

A cikkem minden szavát tartom, aki más véleményen van, az egyszerűen másképp látja a dolgokat. Ennyi.

Végezetül a cikk az enyém...nem pedig egy közösségé...ez a teszt nem a psc véleménye, hanem az enyém!!! Az meg hogy más oldalak meg más tesztelők, 1-2 óra játék után, vagy videók alapján, milyen felületes teszteket basznak ki, az megint nem hat meg.

Én így látom ezt a játékot, élvezem, számomra jó szórakozás...akit meg bővebben érdekel, elolvassa a cikket.
36. Ragle  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 18:18:06
LV5
Válasz 35. ColdHand üzenetére:
Mivel a PSC-n publikált (nem blogba, nem kommentbe), ezért szerintem tök nyugodtan rá lehet vetíteni innentől kezdve az oldalra is a véleményét, mert ez a hivatalos PSC értékelés.
35. ColdHand  Szerkesztő
2015.12.14. 17:52:45
LV22
Válasz 34. Ragle üzenetére:
Maximum csak a tesztelő a sorozattal. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
34. Ragle  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 17:35:17
LV5
Bizonyára véletlen, hogy 6 ponton áll metacriticen a felhasználók, és 7 ponton a kritikusok szerint. PSC kicsit sem elfogult.
33. Ragle  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 17:34:05
LV5
Válasz 20. Binder üzenetére:
Már bocs, de az a játék, ami konzolon nem tudja a fix 30 fps-t sem, az egy trágyahalom.
32. cjnin  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 17:15:08
LV10
Válasz 31. Binder üzenetére:
Akkor újra. Leírod, hogy vannak hibák (fentről: "Nem hibátlan, ahogyan egyik játék sem az, de jelenleg úgy érzem, nincs benne semmi javíthatatlan, amit egy peccsel ne lehetne orvosolni", de ezek nem zavaróak túlzottan (neked), majd általánosságban írsz (!), hogy a néhány javítás letöltögetése ma már alap dolog. Én erre reagáltam (persze nyilván nem véletlenül került a két mondatrészed egymás után, a második védi az elsőt). Szóval semmi gonosz és csúnya dolog nem történt. Mondjuk, ha nálad ez 10 pont és a technikai hiányosságokkal jön ki a szigorú 9, akkor nincs is miről beszélni, legyen így.
No mission too hard, No challenge too big
31. Binder  Drift & Photo
2015.12.14. 13:40:07
LV22
Válasz 26. cjnin üzenetére:
Nagyon csúnya és gonosz dolog kiemelni egy mondat egy bizonyos részletét és azt totál más (esetünkben konkrétan ellentétes) mondanivalóként beállítani. Én ezt írtam:

"Másrészt a cikkben leírtam ezeket a dogokat...mind a Framedrop-ot, mind a barátlistás dolgot...de egyik sem túl zavaró vagy javíthatatlan dolog...ma már figyelembe kell venni, hogy egy adott játék megjelenéskor még igényel pár pöccsöt...ez viszont nagyonis egyben van...nem "foshalmaz", és egyáltalán nem bugos...aki ilyet ír az nem tudom mivel játszik..."


A másik...

"Nem, nem kellene, hanem lepontozni a g*cibe. Ha valaki nagyon mimóza lelkű, akkor maradjunk annyiban, hogy minimum érzékeltetni a pontszámon."

Le is pontoztam...ezért lett 9...és nem 10...ennyi.
30. LaXiKa_hun  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 11:36:43
LV9
jó is egy kis rombolás, le lehet vele vezetni a fölös feszkót. lehet hogy sok az indie, de számomra annyi AAA játék jelenik meg, higy már nincs időm minddel játszani. ezt viszont tutira be kell szereznem valamikor!
PSN ID: LaXiKa_hun
29. Yokozuna  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 08:52:07
LV6
uuu kedvet kaptam a 2. részhez megint, mert bár régóta csücsül a gépemen de az eleje annyira gagyesznak tűnt hogy ezeddig nem folytattam...
"Csináltunk fényt. A végén már Unikumból."
28. Rosszarc  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 08:35:33
LV1
Az elso ket resz is tetszett, ezt is be fogom szerezni. Imadom a Just Cause sorozatot.
27. cjnin  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 04:25:12
LV10
+1
Válasz 24. HUN_hatrix üzenetére:
"Vagy az Uncharted 3 ahol egyes cheakpointok törlik a nálad lévő fegyvereket, lövöd a láthatatlan falakat, vagy beesel a falba"

A harmadik példa ritka bug (ami azért nem teljesen független a plusz nehézségtől), az első kettőt viszont ne keverjük ide. Bizonyos átvezetők után a játék fix fegyvert ad a sztori alakulásától függően, ez fejlesztői döntés, amit hozzáigazítottak a nehézséghez. A második már érdekesebb, mert igazából még crushingon se veszi észre az ember, csak mivel brutal nehézségen elképzelhetetlenül gyorsan meg lehet dögleni, így ugye a normál fedezékből lövök megoldás nem működik, hanem helyenként a tárgyak mögött állva kell a pixeleket vadászni (najó, nem kell, de egyszerűbb). Itt jön ki az, hogy simán csak pár adatot átírtak a kódban, nem lett a játékalapokhoz igazítva az új nehézség, így a játékos nem rendeltetésszerűen használja a játékmechanikát, ami miatt olyan hibába is belebotlik, amivel amúgy nem találkozna (lásd a gyökér speedrunokat, amik lényegében ezek megtalálására épülnek).
No mission too hard, No challenge too big
26. cjnin  PlayStation.Community tag
2015.12.14. 03:57:40
LV10
+3
Válasz 20. Binder üzenetére:
"ma már figyelembe kell venni, hogy egy adott játék megjelenéskor még igényel pár pöccsöt"

Nem, nem kellene, hanem lepontozni a g*cibe. Ha valaki nagyon mimóza lelkű, akkor maradjunk annyiban, hogy minimum érzékeltetni a pontszámon. De hát ez van: DLC, Season Pass és a szarabb PSN ellenére fizetős multi frontján már gyakorlatilag eltörölték a játékosok ellenállását (mivel nálam több év kimaradt a PS3 eladása és a PS4-re beruházás között így még inkább szembeötlő a különbség) és az első napos javításokkal is jól haladnak, aztán majd jöhet a részekre bontás (persze csak a játékosok érdeke miatt, mert az ilyet a többség tényleg elhiszi), mikrotranzakció, játék közbeni légfrissítő reklámok, meg amit még ki tudnak találni...
No mission too hard, No challenge too big
25. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.13. 22:46:44
LV29
Just Cause 3 PS4 vs Xbox One Frame-Rate Test
https://www.youtube.com/watch?v=sjDWu6dEuxA
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
24. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.13. 22:27:48
LV29
+1
Válasz 19. Lezlie81 üzenetére:
Ez minden csak nem félkész bughalmaz.
Az a BATMAN volt PC-n.
Igen sajnos olyan világban élünk, hogy a hülyeség 5 perc alatt megkerüli a földet, amíg az igazság csak felhúzza a cipőjét.

Mellesleg fps szám csökkenést olyan mértékben még soha nem tapasztaltam ebben a játékban ami tönkretenné a játékmenetet, vagy az élvezetet, pedig finnyás vagyok az ilyenre. Mellesleg felszabadítottam már legalább a térkép felét, szóval nem "mások szavajárásából" táplálkozok.

Láttam Xone vs. PS4 verzió összehasonlítást, ahol a Xbos-on minden alap dolognál ingadozik az fps szám, pl. egy kamera forgatástól leesett 25 fps-re kapásból, ami PS4en meg se érzett a cucc.

Az hogy valakinek produkál ilyeneket a játék, előfordulhat.
Az se mindegy manapság már, hogy mennyire töredezett a HDD-d, meg hogy a kormány be van-e dugva ha elindítod a játékot, mert utólag nem ismeri fel.

Egy valamit elfelejt mindenki: NINCS HIBÁTLAN JÁTÉK!
- Gondolom a GTA5 nem baszott ki senkit online, nem dobta szét soha a barátoktól egy küldetés után, vagy olyan se történ soha vele, hogy invitet nem tudott küldeni a barátoknak. Ez bughalmaz? Ugye nem?
- Vagy az Uncharted 3 ahol egyes cheakpointok törlik a nálad lévő fegyvereket, lövöd a láthatatlan falakat, vagy beesel a falba. Ez is bughalmaz? Ugye nem?

Szóval meggondolatlanul ismeret nélkül bughalmaznak nevezni, egy olyan játékot aminek semmi baja... nem kellene. KÖSZÖNÖM!
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
23. Binder  Drift & Photo
2015.12.13. 21:49:02
LV22
Válasz 22. ColdHand üzenetére:
Akkor a ti verzátok hibás...a gyüjtőivel nincs gond...xD
22. ColdHand  Szerkesztő
2015.12.13. 21:42:16
LV22
+1
Válasz 19. Lezlie81 üzenetére:
Rohadtul beszaggat? Ma azt hittem kifagyott a játék, annyira kimerevedett. Le is videóztam, összevágom majd a többi "érdekességgel" és feldobom. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
21. Binder  Drift & Photo
2015.12.13. 19:30:26
LV22
Válasz 18. csigahaver üzenetére:
A ranglistán én konkrétan a barátlistát hiányolom, többi nem is érdekel!
20. Binder  Drift & Photo
2015.12.13. 19:28:08
LV22
Válasz 19. Lezlie81 üzenetére:
"É konkrétan a framerate csökkenésre gondoltam. Rohadtul beszaggat!"

Akkor azt írjad...
Először is a FramDrop-tól nem lesz valami "félkész bughalmaz"!!!

Másrészt a cikkben leírtam ezeket a dogokat...mind a Framedrop-ot, mind a barátlistás dolgot...de egyik sem túl zavaró vagy javíthatatlan dolog...ma már figyelembe kell venni, hogy egy adott játék megjelenéskor még igényel pár pöccsöt...ez viszont nagyonis egyben van...nem "foshalmaz", és egyáltalán nem bugos...aki ilyet ír az nem tudom mivel játszik...
19. Lezlie81  PlayStation.Community tag
2015.12.13. 19:21:29
LV2
Válasz 18. csigahaver üzenetére:
É konkrétan a framerate csökkenésre gondoltam. Rohadtul beszaggat!
18. csigahaver  PlayStation.Community tag
2015.12.13. 19:14:22
LV1
Válasz 17. Lezlie81 üzenetére:
Szerintem nem félkész, ezt ennyire komolytalannak szánták :D
Orbitális baromságok tudnak benne történni, a GTA komoly emberi animációihoz képest ez kedetlegesnek hat, de így is nagyon jókat lehet vele marhulni. Szerintem hosszútávon is van miért elővenni, nem egyszerű minden felszerelést kimaxolni, fejlődni kell ügyességben, hogy a challengeket jól tudd teljesíteni. Nálam a leaderboardok nem mennek, max 10 ember van rajtuk mindig (mások is ezt írják, a fejlesztők is dolgoznak ezen elvileg), de ha azt megcsinálják, akkor azzal is jól ell lehet lenni, hgy mások statisztikáihoz képest te milyen ügyes vagy.
A grafika meg szemet gyönyörködtető, imádok a dús aljnövényzet felett suhanni. Bár a lerombolt tárgyak darabjai nagyon hamar eltűnnek, sokszor már a levegőben, úgy tűnik kevés a vas a fizikai számításokhoz....pár generáció múlva talán lesznek olyan játékok amik ezt kiküszöbölik :D Addig is ez a legjobb robbantgatós játék :)
17. Lezlie81  PlayStation.Community tag
2015.12.13. 18:49:08
LV2
Válasz 15. Binder üzenetére:
Ezt alá is tudod támasztani, mert olvastam már PS tulajtól is hogy félkész foshalmaz az egész.
16. Binder  Drift & Photo
2015.12.13. 18:03:22
LV22
Válasz 13. Tuco78 üzenetére:
No mielőtt nagyon elkezdjük egymást félreérteni, nem háborodtam fel, mosolyogva írtam azt amit írtam, szóval csak vicceskedni akartam. :)

Úgyhiszem az előző hsz-emben válaszoltam akérdésedre, de ha az nem lenne elég, annyit tennék még hozzá, hogy szerintem leginkább az számít, az adott téma, le tud e annyira kötni, hogy ne merüljön fel számodra az unalom szikrája se.
A repetitív szót agyjuk inkább, mert hiába repetitiv, ha élvezem. a GT6-ban csak a Nordschleife pályán több mint 10.000km-t vezettem meret annyira szeretem. Nemegyszer 4 órát vezettünk egyhuzamban, fel sem tűnt.

Az általad említett játékokról is olvastam sokszor szöges ellenkezőjét annak amit írtál, szóval ezér mondom, leginkább az számít, maga a téma, le tud e kötni.

Így legnagyobb jóindulattal én azt tudom neked modani, ezt a játékot került el messzire, ugyanis ha neked az előző rész nem jött be, nem hiszem hogy ez be fog. Ugyan sokkal jobb lett minden tekintetben, még brutálisabb robbanások és sokkal szebb grafika, de ha ez a Mediterán környezet nem varázsol el, az eszeveszett rombolás nem hoz lázba, akkor inkább hagyd ki. :)

"Egyébként nem minden játék repetitív jó példa erre a witcher3 vagy a red dead redemption amik a nyilt világuk. ellenére eszméletlenűl sokrétűek és sosem váltak unalmassá a számomra!"

Engem pl a Wicser nem izgat fel...a RedDead-et meg félbehagytam...szóval...kinek mi.
15. Binder  Drift & Photo
2015.12.13. 17:54:35
LV22
Válasz 14. Lezlie81 üzenetére:
Rossz helyeken olvasol. :)
Nem félkész és nem bughalmaz, csak a tesztelők jórésze a viccboxon tesztelte...xD
14. Lezlie81  PlayStation.Community tag
2015.12.13. 17:24:04
LV2
Ez az a bughalmaz amit félkészen adtak ki? Mindenhol ezt olvasom...
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
JUST CAUSE 3
Square Enix
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Hamisítatlan Just Cause hangulat, hatalmas, gyönyörű és változatos, élmény a szárnyasruhával repülni
Negatívum
Néha hosszú töltési idő a Challenge-eknél, nagyobb balhéknál nem stabil a 30fps

MARTIN BELESZÓL
A képeket elnézve eléggé tátva maradt a szám. Oké, akkor ezt úgy tűnik kár lenne kihagyni.