PlayStation.Community

2015.12.03. 16:30 Kedvcsináló
19 hozzászólás
Szerző: Binder
Értékeld a cikket!
Szabadság… szeretem.

Egy éve, amikor a ubisoftos The Crew PS4 bétájáról írtam, így zártam a cikket: “Végszóként azt mondom, messze nem hibátlan a The Crew, de a hangulata az nagyon megvan. Gyönyörű fények, naplementék, fantasztikus bevilágítás, él a környezet, állatok rohangálnak át az utakon, néhol repülők húznak el felettünk pár méterrel. Nagyon jó benne vezetni, de persze csak annak, aki erre fogékony. Kontrollerrel is nagyon kellemes, de kívánja a kormányt a kellemesen kidolgozott és testre szabható belső nézet.
A megjelenésig még csiszolgatnak rajta ezt-azt, így reméljük, problémamentesen startol majd. Tiszta szívemből kívánom, hogy így legyen.”


Úgy éreztem, hogy ugyan a játékban megvan a potenciál, a hangulattal sincs baj, a terület is hatalmas, mégis üres. Aztán ezek az érzések egyre erősödtek és sajnos vissza is igazolódtak azon barátaimtól, akik megvásárolták első nap a szoftvert. Így tudtam, én magam várok még a beszerzéssel.
Úgy hozta a sors, hogy napra pontosan egy évvel később tettem magamévá a játékot, mikor is megjelent a bővített kiadás, a Wild Run. Jelen írás erről fog szólni. Minden mást a programról LEÍRTAM egy éve itt az oldalon, amit utána Duke kolléga egy végleges játékról írt TESZTTEL még meg is toldott, és ezek még mindig érvényesek; most csupán a változásokról és az újdonságokról fogok firkálni.
PS+

Vágjunk is bele. Nézzük elsőként a legfőbb változásokat az alapverzióhoz képest.
Ha jól hallottam, az alapjáték nem volt játszható PS+ előfizetés nélkül. Ez jelen helyzetben annyiban módosult, hogy játszani lehet, de mindennemű coop-móka ki van lőve, azaz nem csatlakozhatunk barátainkhoz a csapatba, így nem nyomulhatunk közösen küldetésekben vagy versenyekben. Ellenben a térképet járhatjuk velük együtt, látjuk egymást.

Grafika

A másik nagy változás a grafika. Talán leglátványosabb része a manapság oly divatos esőeffekt, ami pazar lett. A földúton összemocskolt járgányainkat egykettőre lemossa az égi áldás és gyönyörű cseppekben gyöngyözik a kasznin. Belső nézetben is egész jól fest. A szélvédőn és az oldalablakokon legördülő vízre a gyorsítás és a sebesség hatással van.
Picit szebbek lettek a tükröződések, a bevilágításon is igazítottak, és jóval kontrasztosabb lett az egész. Éjjel, esőben, úgy fest, mint az új NFS.
Sajnos a textúrákon nem nagyon húztak, s a matricák sem lettek szebbek. Legalábbis azok amik eddig randák voltak, így továbbra is pixelesek.
A tükör még mindig nem az igazi, de már sokkal jobb, mint volt.
Fontos még megemlíteni, hogy ugyan a közel 7GB-os frissítés a Wild Runnal együtt érkezett, de az alapjáték is megkapta. Tehát aki nem tervezi beszerezni a Wild Runt, az is vizes lehet.

Hangok

Sajnos a hangok kicsit mintha romlottak volna. Ezt többen írtátok is a fórumon, de jómagam is úgy vélem, a bétában picit jobb volt (a GT-től még mindig jobb). Bár bevallom, már a bétában is sajnálkoztam, hogy az átvezetőkben annyira öblös, mély és brutális hangja van minden vasnak, aztán mikor megkapom az irányítást, sokkal szerényebben duruzsol.
Néha indokolatlan mértékű visszhang is társul hozzá. Mindennek tetejében nálam párszor előfordult már, hogy eltűnt az autó motorhangja. (Egy járműváltás megoldja.)

Gázt!

Elérkeztünk a lényeghez. Nézzük hát, milyen plusz tartalmat nyújt nekünk a Wild Run.
Tisztázzuk elsőként hogy ez nem egy külön megvásárolható és futtatható cucc. Ez bizony egy kikészítő, ami igényli az alapjátékot. Külön lemezen nem is lehet megvásárolni, csak a Store-on van erre lehetőség, 9.000Ft körüli értékben. Lemezen csak az alapjátékkal egybecsomagolt változat kapható, 15.000 körüli áron. Itt fontos letisztázni, ha valaki arra játszana, hogy majd ezt használtan szerzi be, el kell keserítsem: nem nyomtak új lemezt. Csupán egy új borítót kapott a játék, a dobozba az eredeti lemez került, mellé pedig egy papiroson a Wild Run letöltőkódja.
Legnagyobb fájdalmam, hogy még a játék ikonja sem változott a PS4 menüjében...

Ide tartozik még hogy a Season Pass: ebben a verzióban nincs benne, ahogyan a Season Pass sem tartalmazza a Wild Runt. (Remélem tudtok követni...)
Kizárólag a Store-on vásárolható meg egy Complete Edition, ami tartalmazza az alapjátékot, a Season Pass-t és a Wild Runt, ára 21.000Ft.
A Season Pass tartalma amúgy külön-külön is megvásárolható, hiszen csak autókat tartalmaz. A kereskedésekben a DLC tartalmaknál nem a játékbeli fizetőeszközzel írja az árakat, hanem forintban látjuk azt, így akár 600Ft-ért is beszerezhetjük a kedvenc paripánkat.
Természetesen ezeket a járgányokat is elvihetjük vásárlás előtt pár tesztkörre anélkül, hogy leperkálnánk érte a vaskos forintokat.

Maga a bővítés azonban túlmutat mindenen!
Leginkább a borítón is látható új járgányok fognak mindenkit elkápráztatni. Monster, Dragster, Drift vasak és motorok is kerültek a kínálatba.
Utóbbi külön kereskedést is kapott, ahol összesen jelenleg 7 paripát találunk, 60.000-515.000-ig. Ezek mind tuningolhatóak bizonyos kategóriákban.
Motorosunk ruházatára is költhetünk súlyos pénzeket. Emberünk minden gépkategóriában más típusú bőrszerkóban feszít, így több százezer kredittel leszünk rövidebbek, ha nekiállunk babázni. Gond nélkül elkérnek akár 60.000-et is egy sisakért/bőrjakóért, ami lényegében csupán színében különbözik.
Motorunk is jócskán alakítható. Sárvédő, kipufogórendszer, díszes légszűrők, nyergek és még sok apróság viszi majd el a nehezen megkeresett pénzünket.
Ja és a legjobb: emberünk, ha nagyot ugrunk, trükközni kezd. Magától csinálja és mivel nem számítunk rá, néha meg is tud lepni vele, így hát javaslom mindenkinek egy KTM Dirt/Raid építését, aztán külső nézetben irány a dombság!

A Drift, a Monster és a Drag tuning külön lapra került (Extreme). Áruk 400-450-500 ezer, ami elég húzós, de kicsit később írok majd róla, hogyan juthattok hozzá ezekhez fizetés nélkül.
A lényeg, hogy az elején kaptok egy biankó ESK (Extreme Starter Kit) kártyát, amivel akármelyik tuningot ellőhetitek ingyen! Jól gondoljátok meg melyiket választjátok!
(Én a Dragstert javaslom, az ugratós Skill Game-eknél jól jön.)

A másik nagy újítás a The Summit nevű rendezvényt, amit leginkább a Gran Turismo Seasonal Eventjeihez tudnék hasonlítani, de annál sokkal komolyabb, összetettebb és izgalmasabb dolog. Valami elképesztő hangulatos, mikor odagurulok és minél közelebb érek hozzá, egyre hangosabban hallom a zenét és a rendezvény zajait, a hangosbemondón át a porondmestert.
A rendezvényre bejutni úgy lehet, ha előbb teljesítünk pár amolyan kvalifikációszerűséget, ahová a beugró szintén valami egyedi feladat teljesítése. Ezek a selejtezők csupán pár napig tartanak. Most pl. a decemberi Summit, dec. 28-jan. 3-ig tart majd, addig lesz 8 selejtező, ebből legalább 3-on érmet kell szerezni, így juthatunk be a decemberi Summitra. A fő cél viszont az év végi nagy SUMMIT rendezvény, ehhez 20 érem a beugró!

Tehát a rendezvény lényege, hogy amíg tart, a lehető legjobb helyezést kell elérni a versenyeken. A végén értékes nyeremények közül sorsolnak nekünk, szerencsekerékszerűen. Minél előrébb végeztünk, annál nagyobb esélyünk van az értékesebb nyereményekre, ami lehet akár egy szuper járgány, vagy egy rakat Crew Credit, alkatrész/boost pakk, vagy egy Extreme tuning kártya!
Fentebb írtam hogy lehet szerezni ingyen Extreme Starter Kit kártyákat. Nos, az egyik módja ez, de ugye ez lutri, mert kicsi az esélye, hogy pont azt kapjuk, ami kéne. Van azonban egy gyorsabb és biztosabb módszer is. Játszani kell a Summit rendezvény versenyein. Ezzel gyűlik az Extreme Points, ami minden verseny végén egy narancssárga csíkként látható az eredményeink alatt, a csík végén egy kétbetűs ikonnal, ami a tuningkártya fajtájára utal. Ha ez megtelik, megkapjuk az adott Extreme Starter Kit kártyát, amit tetszés szerint ellőhetünk bármelyik, erre alkalmas járgányunkra. Arra figyeljetek, hogy minden verseny más értékű, azaz van, ami 80, de van, ami csak 5 ilyen Extreme pontot ad.
Ebből a kártyából bármennyi lehet nálunk, a főmenüben nyomon is követhetjük, miből mennyit gyűjtöttünk. Ebből én arra következtetek, hogy ez nem egy programhiba, hanem a készítők így akarnak ösztönözni arra, hogy minél többen játszunk a Summit rendezvényeken. Ezt amúgy sem kell kétszer mondani, mert elég izgalmasak és jól fizetnek, akár egymagunk vágunk neki, akár csapatban. Természetesen haverokkal sokkal mókásabb gyorsulni vagy ugratókon marhulni.
Ha valaki most veszi meg a programot és nulláról kezdi, a Summitekkel pár nap alatt fullra tolhatja a játékban megszabott maximális 50-es szintet (ami ajánlott, mert hamarabb elérjük a magasabb tuningokat és a Platina medálokat a feladatokhoz), ugyanis az itteni megmérettetések olyan jól adják az XP-t, hogy akár egy szintet is léphetünk, két menet alatt. Nem mellesleg pénzt keresni is kiválóan lehet a versenyekkel.
Pár szóban a versenyekről

Ha bejutottunk a rendezvényekre, természetesen a klasszikus a PvP-k, Time Trialok, ugratók és egyéb kihívások mellett, leginkább az új vasakat futtatja.
Ennek értelmében, az egyik főszám a Drag, azaz a gyorsulás, ami barátok ellen órákra leköt, amikor mindenki próbálja elkapni a tökéletes rajtot és a századokat, ezredeket kergetitek. Nagyon jó móka. Futam előtt gumiégetés van, aztán tökéletes rajt és utána manuálisan pakolgatni kell a fokozatokat. Ha minden jól megy, már csak az úton kell tartani és jókor kell ellőni a nitrót. Minden apróság számít. Elég élvezetes és látványos lett. A futam végén fékezőernyők állítják meg a több ezer lóerős szörnyeket.
A Drift is nagyon jól sikerült. Picit rá kell érezni, de ha belejön az ember, nagyjából Gran Turismo-szerű élmény lesz benne karcolni. Teljes mértékben mi uraljuk az autót.
Egy futam 3 perces, ez idő alatt kell a legtöbb pontot összehozni.
A Mostereknek külön építettek arénákat, amit amúgy a rendezvényen kívül is megtalálunk szerte a térképen. A verseny abból áll, hogy 3 perc alatt a lehető legtöbb pontot kell összeszedni a pályán elszórt tokenek összetörésével, és az ugratókon bemutatott trükkökkel.

Érdemes azonban mindenféle autót vásárolni és tuningolni őket, mert a Summit rendezvény versenyei autó-specifikusak. Jelenleg pl. új amerikai autókkal kell nevezni bizonyos futamokra. Ellenben nem kell megijedni. Nem kényszerítenek rá semmire. Pusztán arról van szó, hogy így szeretnék az embereket ösztönözni arra, hogy ne üljenek a pénzükön, hanem költsék azt és vásároljanak minél többféle járgányt. A mostani selejtezők ikonjaiból is látni, hogy az elkövetkező futamokon lesz olasz, meg angol selejtező is.
A legjobb dolog az egészben az, hogy akár a kezdők is csatlakozhatnak a kihíváshoz, ugyanis ha nincs megfelelő járgányod az adott versenyhez, kapsz egy alapot. Ha rendelkezel a kritériumoknak megfelelővel, akkor mehetsz a sajátoddal, ami kissé egyenlőtlenné teheti a küzdelmet a ranglistán, barátok közt, de csak ott. A kölcsönvasakkal is gond nélkül be lehet kerülni a világranglista aranyérmes blokkjába.
Egy apróság: a PvP versenyek a térképen random megtalálhatóak, de ott mindenki a saját autójával hasít. Ellenben, ha a Summit rendezvény keretein belül nyitjuk meg a PvP blokkot, ott mindenki ugyanolyan vasakkal fog menni. Ez így jóval kiegyensúlyozottabb versenyeket eredményez, hiszen csak az számít, ki a jobb sofőr.

Az online amúgy továbbra is kötelező, net nélkül nem megy a játék (a mentésünk a szoftver szerverein található, emiatt nincs lehetőség pl. új játékot kezdeni), ellenben a meccsek közben elég sok a lag. Hogy ez az én ótvar netemnek köszönhető-e, azt nem tudom, de egy szimpla versenynél még annyira nem is zavaró, bár ott sem kellemes, amikor sokan vagyunk az elején egymás hegyén hátán és pattognak az autók. Leginkább zavaró számomra az volt, amikor egy olyan feladatban vettem részt, ahol valaki menekül, a többiek meg üldözik. El kell ütni ahhoz, hogy átvegyem a szerepét (kb. fogócska). Na, itt a lag elég zavaró, amikor becélzom, aztán odébb teleportál 5 méterrel.
Ezt leszámítva a netkapcsolat stabil, a szobákban jó a hangulat. Előbb fognak kilépni mert vesztésre állnak, mint hogy ledobjon valakit.

Került még egy igen hasznos dolog is a csomagba. Ez pedig nem más, mint a Free Drive. Ezt a d-pad jobbra-balra nyilaival tudjuk előhozni. Játék közben egyszerűen rá kell bökni és máris indul a csapatunk számára egy jó kis móka.
Két módozat van. Jobbra az FR.Stunts nyílik meg, ahol nemes egyszerűséggel különféle feladatokat kapunk, pl. hajtsunk koccanásmentesen 150km/h fölött az ellenkező sávban, vagy előzzünk meg 20 autót, vagy egykerekezzünk 300m-t, vagy hajtsunk a megjelölt célhoz, és így tovább. Aki előbb teljesíti a feladatot, az nyeri a kört. Aztán jön a következő feladat. Jó móka.
A másik a balra nyíllal előcsalható FD.Challenge. Ez egy útvonaltervező. Összesen 10 checkpointot tudunk lerakni, ellenben az út akármilyen hosszú lehet. Minél hosszabb, annál többet fizet. Alkothatunk akár egy óránál is hosszabb futamot is.

Egy éve, azt írtam, “Kormánytámogatás-ügyben ez a játék is kérdéses még. Reméljük a megjelenés után a Logitech tulajok is örülhetnek.” Itt ugye a régebbi Logitech kormányok PS4-es támogatásának mizériájára utaltam burkoltan. Nos, ez azóta sem oldódott meg. Történt ugyanis hogy a Logitech kiadott egy új perifériát, a G29-es kormányt. Ezt kifejezetten PS4-hez készítették, ellenben a supportokkal nem bíbelődtek, így nem meglepő, hogy jelen teszt írásakor sem üzemel még a PS4-es The Crew-val! A gyártó saját fórumán többen jelezték feléjük a dolgot, már hónapokkal ezelőtt, tudnak róla, dolgoznak az ügyön.
Sajnos a régebbi kormányok (DFGT, DFPro, G25/G27) továbbra sem működnek együtt az új generációval, lassan le kell mondanunk róluk.
Ha tekergetni akarsz a játékban, jelen helyzetben be kell érned a Thrustmaster kínálatával.

Végszóként az egy évvel ezelőtti cikkem utolsó sorát idézem:
“Decemberben találkozunk a 140x60-as USA-ban!”
Hát végül is nem hazudtam. Nem írtam oda, melyik évben.
Ma viszont már mindenkinek bátran ajánlom ezt a játékot. Belekerült az a csipet só, ami kihozza az ízeket. A szoftver elkészült. Így kellett volna kiadni egy éve.
Beszéltem a PSC-s perrel kollégával, akinek megvan a játék premier óta és azt mondta, szerinte is sokat dobott a Wild Run az összképen. Sokan kivártak és rengetegen vették/veszik meg most ezt a verziót, ami a régi játékosokat is újra a gép elé csábítja. A Summit rendezvényein belül egyenlőbb küzdelmeket és messzemenő célokat kapunk. Ezt én magam is így gondolom. Egy hete van a tulajdonomban, de nem aludtam többet 2-3 óránál, amióta megvan.
Ha szeretnéd kipróbálni az új grafikát és az új járgányokat, irány a Store, kapd le a demót, ahol egy óra áll a rendelkezésedre, hogy kipróbálj mindent. (Az alapjátékra kell kattintani, ott lesz a vásárlás alatt a Try Free Demo gomb.)
Ha megtetszik és beszereznéd a fullos verziót, azzal légy tisztában, hogy új játék kezdésére nincs lehetőség: onnan fogod folytatni, ahol a demót abbahagytad...

(A játékot a forgalmazó PlayON.hu biztosította tesztelésre. Köszönjük! Játszanál vele? Vedd meg támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy rendeld meg webshopjából.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
19. Zozo8  PlayStation.Community tag
2015.12.11. 14:56:00
LV24
Válasz 16. Binder üzenetére:
:D Örökélet +1 nap :D
T.függő és -.len blog: http://zar-ido.blogspot.hu
18. Binder  Drift & Photo
2015.12.09. 23:17:23
LV22
Válasz 17. HUN_hatrix üzenetére:
Lényegében minden amit hiányoltunk. :)
17. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.09. 10:54:32
LV29
+1
Mik várhatók a jövőben...
- Fotómód
- Videómód
- Útvonalszerkesztés
- Új tuningok
.... STB!!!!!!
http://playstationcommunity.hu/@store/forum/i[...]
<3 <3
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
16. Binder  Drift & Photo
2015.12.06. 19:50:32
LV22
Válasz 15. Zozo8 üzenetére:
Sosemondtam hogy nem...de tény hogy nem szeretem a nyarat, a napsütést meg az embereket...imádom az esőt és az éjjszakát. :)
15. Zozo8  PlayStation.Community tag
2015.12.06. 19:31:54
LV24
+1
Válasz 10. Binder üzenetére:
Én még mindig tartom, hogy vámpír vagy :D
T.függő és -.len blog: http://zar-ido.blogspot.hu
14. Binder  Drift & Photo
2015.12.05. 16:00:28
LV22
Válasz 13. lesliebuz1977 üzenetére:
Nem tom...ha kapok tesztlemezt már írom is...
13. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2015.12.05. 15:26:12
LV4
Need for Speed teszt mikor lesz? Én már arra lennék kíváncsi.
I love games!
12. SektorFlop  PlayStation.Community tag
2015.12.05. 02:16:33
LV2
Jó írás :)
PSN: sektorflop
11. ricfiam  PlayStation.Community tag
2015.12.04. 16:01:14
LV1
Fasza :D
PSN ID: Rics78
10. Binder  Drift & Photo
2015.12.04. 14:29:14
LV22
Ja és nem iszok, meg utálokm az embereket, így az ilyen bebaszóscégesbulizós dolgok kimaradnak, így több idő marad minden másra. :)
9. Binder  Drift & Photo
2015.12.04. 14:28:19
LV22
Válasz 8. ricfiam üzenetére:
Fogalmam sincs miről beszélsz...én egy héten egyszer alszok...a többi napod ledölök 2 órácskára hajnalban...xD
Így van idő mindenre...:)
8. ricfiam  PlayStation.Community tag
2015.12.04. 14:14:34
LV1
Válasz 7. Binder üzenetére:
Kerek 3 méterre ülök a tv-től, ez pont ideális. Más játéknál nem volt ilyen gondom csak ennél.
Igen nagyon keresem már az alkalmat hogy este tudjuk tolni, de ma bebaszok, holnap céges buli, vasárnap kéne aludni is, és ott az asszony is.. csupa ismerős dolog mi? :D
PSN ID: Rics78
7. Binder  Drift & Photo
2015.12.04. 13:44:30
LV22
Válasz 5. ricfiam üzenetére:
Milyen feliratok? Honnan játszol? 30 méterről? Én 101-esen tolom és ilyen dolog még nem tünt fel...
A többi felvetésed, miszerint kusza, valszeg azért lehet meg most ültél le elé...majd megszokod, mert én ebből sem érzek semmit.
Először is a versenyek végén nyert tuningok kétfélék lehetnek. az egyik az, ami növeli az autó pontját, amásik ami csökkenti. Najó...van az, ami esetleg magasabb szintű mint ahol tartasz, de ez csak az elején fordulhat elő. Nos ez azt jelenti hogy ami javítja, azt ugyis felraknád, nincs vele sok dolgod, megkapod és nyomsz egy X-et...felrakja. Alatta két lehetőséged van álltalában. Egyikkel berakod a garázsba, másikkal meg megnézheted hogy vannak e elpakolva olyanok amit fel tudnál rakni és esetléeg javítja az összpontot. De ezekkel nem kell foglalkozni, csak lehet. Ne boyolítsd túl.

Később ha akarsz, a garázsban megnézheted miket nyertél...és variálhatsz is velük, mivel ugye van néha olyan, hogy egy bizonyos tuning javítja a végsebességet, de rontja a tapadást...ez rád van bizva. PL. egy Dragsternél kit érdekel a kanyartartás, vezethetőség, ott a gyorsulás és a végsebesség a lényeges.

Egyik este ha ráérsz, ugorj be oszt árfutjuk ami kérdéses...:)
6. FCBARCELONA  PlayStation.Community tag
2015.12.04. 13:00:10
LV2
Válasz 5. ricfiam üzenetére:
Bazz 127 cm TV-n?:O Azért annál nagyobb tényleg ritka a háztartásokban, szóval ez tényleg idegesítő lehet.
Nincs!
5. ricfiam  PlayStation.Community tag
2015.12.04. 09:00:05
LV1
Jó írás, köszönöm! Mennem is kell summit versenyekre, mert kevés a csenta!
Amúgy nekem is nagyon tetszik a Wild Run. Változatos, sokszínű, órákra leköt, főleg ha haverokkal játszik az ember. De azért van néhány apró negatívum, inkább idegesítő dolog. Pl. 127cm tv-n is alig látni mit ír ki olyan picik a betűk. Egy verseny után túl van bonyolítva hogy miket kap az ember. Próbálom végigfutni mi hogy áll de nekem kissé kusza. Ezek a különféle tuningok és műhelyek, kártyák, xp pontok, pénz, egy kicsit sok.
Na mindegy majd belejövök, mert amúgy szuper játék!
PSN ID: Rics78
4. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.12.04. 00:57:16
LV29
+1
The Crew™ Wild Run - PvP Drag race
https://www.youtube.com/watch?v=tvaC0Xi4mgI

The Crew™Wild Run - Summit 12.01 Time Attack
https://www.youtube.com/watch?v=j38myqNaGtI
Ez már egy számomra elégséges kör volt... az 57. helyezéssel.
A GPS itt elég hülye. Eleve sötét van nem látod merre az utca ez meg átmutat a kerítésen és hopp koppansz. Van egy rész ahol simán egy ellentétes irányba kanyarodó utcába fordultam be sokszor. Meg sokszor azt érzem tőle, hogy hamarabb van a kereszteződés, közben meg sehol semmi.

The Crew™Wild Run - PvP Little Eagle Speedrome
https://www.youtube.com/watch?v=b_uU8VOhpW0
Egy kis PVP verseny. nem lehet ütközni mindenki szellem.
Mindenki hegyén hátán... próbálj meg nyerni. :)
Szerencsém volt, jó volt az időzítésem. :)

The Crew Wild Run - Jump skill 31
https://www.youtube.com/watch?v=M7bgzMryXhQ

Ez meg a jó kis "THE BIG D"...
The Crew™Wild Run - The Big D - Kawasaky Ninja ... FPS NÉZETBAN :)
https://www.youtube.com/watch?v=mjlwK_vIpTM
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
2015.12.03. 23:46:05
LV2
+1
Annyit füznék hozzá hogy kb 2 - 2 és fél órát tudtam a demóval játszani lehet inkább sztori függő lehet az idő tartam. Eléggé erőlteti is hogy csináld. Jó a cikk megérte beruházni rá csak jönne már meg :D.
2. Binder  Drift & Photo
2015.12.03. 18:09:10
LV22
The Crew Wild Run (PS4) - Free Drive Challenge - HillClimb - Kawasaki Ninja H2 vs BMW S1000RR
https://youtu.be/_SLzDwGAt1o
1. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2015.12.03. 17:45:07
LV24
+1
Ennyi!
Playstation
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Skorecery (PS4, PSN)
2019.08.24. 10:23 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Az újragondolt Pong.
Observation (PS4, PSN)
2019.08.23. 10:46 PlayStation Network
2 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Szellem a gépben.
DOOM trilógia (PS4, PSN)
2019.08.22. 17:16 Kedvcsináló
18 hozzászólás
Szerző: martin
Pokoli nosztalgia.
Mozi - Volt egyszer egy... Hollywood
2019.08.20. 12:31 Cool-Túra
34 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Hollywoodi (rém)álom.
Everybody's Golf VR (PS4, PSVR, PSN)
2019.08.20. 12:19 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: DrZaius
Akkor sem megyek ki a szabadba golfozni!
Blast Zone! Tournament (PS4, PSN)
2019.08.16. 09:15 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: GrayFox
A lemásolt házifeladat esete.
Songbird Symphony (PS4, PSN)
2019.08.15. 12:01 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: MolonLave
"Hajnalonta engemet / gerle-galamb költöget"
Mozi - Halálos iramban: Hobbs & Shaw
2019.08.15. 11:48 Cool-Túra
6 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A macsó kopasz bácsik visszatértek.
Attack of the Earthlings (PS4, PSN)
2019.08.14. 11:30 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: HTB
A vadkapitalizmus túlkapásai.
Wolfenstein: Cyberpilot (PS4, PSVR, PSN)
2019.08.12. 20:19 PlayStation Network
14 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Cyber-langweilig.