PlayStation.Community

2015.11.14. 14:34 Játékteszt
40 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
Black Ops, vagy lekopsz?

Beszédes, hogy Martin úgy keresett meg az éppen aktuális Call of Duty teszttel, hogy ad nekem Season Pass-t és még a csillagokat is levadássza az égről, csak lécci-lécci, senkit nem mozgat annyira a cucc, hogy írjon róla.
Üsse kavics, leteabeggelünk pár tizenévest; különben is, az eladási számok is azt sugallják, hogy ez a játék jó, jó kell legyen! Egyél szart, egymillió légy nem tévedhet!
Félretéve az ironizálást, a Call of Duty szériával azt leszámítva, hogy minden évben kb. teljesen ugyanaz különösebb baj nincs (sőt, sokaknak ez a kiszámíthatóság a legnagyobb pozitívum). Idén a Treyarch fejlesztőcsapata volt soron, hogy elhozza nekünk az éppen aktuálisat, a Call of Duty: Black Ops III-at; a formula a jól megszokott kampány-zombik-multiplayer triumvirátusra lett felhúzva, megspékelve még több zombival, úgyis járkáló halottak folynak a csapból is manapság (mondjuk az Ash vs. Evil Dead pont nagy királyság lett).
Kezdjük a kampánnyal! Sokan meglepődtek, amikor ilyen-olyan okokra hivatkozva bejelentésre került, hogy a kampány, illetve annak egyes küldetései már a játék legelejétől elérhetőek, nem kell azokat sorrendben teljesíteni. Régi vágású játékosként én kronologikus sorrendben abszolváltam a feladatokat, az új nehézségi fokon, a realisticen. Na most: ez olyannyira realisztikus, hogy egy beszopott találattól már kampeca. Lehet ugyan kooperatívan is kampányozni, azonban nekem csak rusholós hülyegyerekeket sikerült kifognom a realisztikusnak mondott fokozathoz, így inkább vánszorogtam előre szenvedve egymagamban.
Mivel ellenségeink kapcsán mesterséges intelligenciáról nem beszélhetünk, ez általában úgy néz ki, hogy az adott pályaszakaszhoz megérkezvén beindul a script, ránkspawnol egy rakás ellenség, egy része behúzódik fedezék mögé lövöldözni ránk, míg egy másik része megindul mifelénk all guns blazing. Társaink mozgatórugója sem sikerült valami fényesre, nem egyszer akadtak el valahol a pályán és kezdhettem újra az adott szakaszt, illetve rohannak előre ész nélkül, lövöldöznek a levegőbe, magyaráznak nekünk, egyéb funkciójuk nem nagyon van.
A történet (van ilyen is!) ezúttal ilyen jövőbeni-micsoda, egy rézfaszú bagollyal kiberkatonával kell igazságot osztanunk a szokásosan hektikus cselekmény közepette. Szegény főhősünket – a toposzként visszatérő elem, a kötelező sokkolóan brutális jelenetsor során – egy robot miszlikbe tépkedi a játék elején (már amennyiben nem ilyen elvont hipszter gyerek vagy és az utolsó küldetéstől haladsz visszafelé), torz torzóját pedig kibernetikus alkatrészekkel pótolják a fiktív jövő nagyokosai. Ugyan a játék végére ütősnek szánt nagy csavart álmodtak a Treyarch dramaturgjai, eléggé nehéz komolyan venni a cselekményt, miközben társaink zs-kategóriás akciófilmeket megszégyenítő monológokkal szórakoztatnak (fogadtam xyz-vel, hogy túl se éled az első bevetésedet, úgyhogy ha itt végeztünk, jössz nekem 100 dollárral). Így is nehezen követhető, hogy aki egyik percben még velünk van, tíz perc múlva már ellenünk, aztán közben meg mégsem – mi van? Komolyan, lehet az én felfogásom kopott meg az évek múlásával, hiszen régen is eléggé hektikus volt a CoD cselekmény a sok helyszín- és szereplőváltás miatt, de ezt a történetet nehézkesen követtem, élvezni pedig végképp nem élveztem. Vannak még kötelezően összedőlő épületek, járműből minigunozás, csupa-csupa eddig soha nem látott meglepetés.

Férfi főhős mellett ezúttal hölgyet is választhatunk, hisz nagyon felvilágosodott legények ezek a Treyarchosok, kár, hogy az átvezetők során a nőre is férfiként utalnak (mondjuk ez is a felvilágosodottság egy formája - ladyboyok és kobrawhisky, hell yeah!). Gépkarabélyaink mellett fontos eleme a játéknak az augmentált valóság, társaink kiberagyára csatlakozva akár a fal mögül is láthatjuk az ő látószögükben lévő ellenségeket, illetve a fedezékből kikukucskálva adott ideig a biztonságba visszamászva apríthatjuk őket a tereptárgyakon, falakon keresztül. A legális wallhack mellett háromféle képességfa szerű skill variáció is könnyíteni hivatott haladásunkat. Az egyikkel meghackelhetjük, átvehetjük az irányítást a robot ellenségek felett (vagy nemes egyszerűséggel felrobbanthatjuk őket a ’csába), a másik a nyers erőt képviseli, a harmadikkal pedig pusztítást, őrületet és káoszt varázsolhatunk a csatatérre.
Minden képesség használata után van egy kis várakozási idő, amíg katonánk kicseréli a Duracell elemet a kiberkobakban. Muszáj megemlítenem, de a pályák egy elhanyagolható hányadánál lehetőségünk van több út közül választani (ne komolyabb elágazásokat érts ez alat, egyszerűen csak választhatsz, hogy jobb oldalt, középen, vagy bal oldalt teszed meg a következő 200 métert), kooperatív játék során van ennek igazából komolyabb jelentősége, lehet menni oldalba lőni mindenkit meg figyelmet elterelni, taktikusnak lenni nagyon. Ami viszont nagyon bejött, az a parkourködés bevezetése, lehet falon futni és közben onnan dobálni a headshotokat.
A küldetések közötti időt a szupertitkos CIA rejtekhelyen tölthetjük, itt lehet fejleszteni fegyvereinket, mazsolázni a pályán összegyűjtött biszbaszok között és azokat rendezgetni virtuális polcunkon, mikromenedzselni katonánk kinézetét.
A történetet végignyomkodva lehetőségünk van visszatérni a pályákra azzal a csavarral, hogy darabosan lépkedő robotok helyett (melyek mozgása néha az Andy „tévékettő” Vajna-féle klasszikus Terminátorban látottakat idézte kidolgozottságban) császkáló élőhalottalak küzdjünk meg, mert kitört a zombijárvány, vagy mi a szösz, ezzel adva egy furcsa csavart az egyszemélyes kampánynak és kitolva annak játékidejét.

A Call of Duty sorozatnak mára szintén kötelezően visszatérő eleme a túlélő co-op zombi mód. Három társunkkal ezúttal is felkaphatjuk a túlélőkészletet és nekiindulhatunk a hullámokban egyre erősödő élőholt seregek megtizedelésének. Szemeimnek felüdülés volt a kampánynak a Crysis német modorosságára emlékeztető látványvilágának lecserélése egy 1940-es amerikai, lepusztult városra. A négy, sötét múltú karakter olyan, mintha a Rettegés Arkhamban társasjátékból léptek volna elő (revütáncos, mágus, bokszoló és a kalapos rendőr, egysoros benyögéseiket pedig Ron Perlman, Jeff Goldblum, Neal McDonough és Heather Gram olvasta fel). Lovecraft szellemisége amúgy is visszaköszön, az egyik power uppal például egy csápos entitássá változhatunk ideiglenesen és így pofozhatjuk agyon a vonagló hullákat. Minden egyes hullám egyre nagyobb kihívás, nagy szerep jut az okos csapatjátéknak, a power upok megfelelő használatának és időzítésének, az egyre bővülő pálya ismeretének, valamint a meccs közben összeharácsolt kreditjeinknek az okos elköltésének. Általában nem szoktam rajongani a CoD-féle zombis őrületért, de itt a hangulat vitt magával és több órát beleraktam a zombi-irtásba, mint amit szívesen vallanék be majd a halálos ágyamon.
És akkor ott van ugye a klasszikus ereszdelahajam multiplayer. A szokásosan gyors és pörgős (olykor túl gyors és pörgős) hacacáré. Miközben potyogtak az égből a rakéták, rohantak felém a digitális klónok, távirányítós robbanóautók, én meg választott kasztom speckó képességével letapogattam a környezetet, hogy felfedje a közelemben megbúvókat, pont azon morfondíroztam, hogy 15 évvel ezelőtt, ha valaki ilyet csinált egy játékban, wallhack és mi egyéb miatt úgy dobták ki az adott internet kávézóból, mint macskát szarni, most meg alapból benne vannak az ilyen funkciók; változik a világ és az igények is... Új móduszként egy robot kísérgetése szerepel és az egyik legjópofább lehetőséggé avanzsált ez az opció, nagyon mókás szituációkat eredményez, amikor szűk folyosókon akad be és megy körülötte a hacacáré, pusztít mindenki, akit csak ér és lát.
Utaltam rá, hogy különféle kasztok vannak, ebből négy alapból megnyitható, a maradékot pedig a releváns szintek meglépegetésével nyithatjuk meg. Minden kaszt két speciális támadással/képességgel rendelkezik és a különféle fegyvermodifikációval, passzív skillekkel mindenki saját játékstílusához igazíthatja karakterét. A pályák ügyesen lettek kialakítva, mindenhol vannak nagyobb, nyílt területek amik a mesterlövészeknek kedveznek, szűkebb folyosók, ahol lehet zúdítani egymásra az össztüzet, kerülőutak az oldalba lövős sunnyogóknak, szóval van itt minden; ilyen szempontból nem is lehet panasz, hisz a Call of Duty mindig is megteremtette a célközönségének igényeihez szabott környezetet, én személy szerint jobban preferálom a taktikusabb shootereket, de értelemszerűen a kínálat mindig a kereslethez igazodik, tizenévesen én is biztos szerelmes lettem volna a programba. Dedikált szerverek hiányában némi szakadozással mindenképpen kell számolni, az Activisionnek valószínűleg nem futja ilyenekre, viszont olyan nem volt, hogy fél percen belül ne találjak játékot, úgyhogy nem kell sokat várakozni két meccs között.

Kis érdekesség: ugyan mi a PS4-es verziót teszteltük, de a PS3-as CoD-ból úgy ahogy van kimaradt az egyszemélyes kampány. Hőbörögtek is sokan emiatt - szerintem nem feltétlenül rossz az elképzelés és simán el tudnám képzelni, hogy az egyszemélyes történetet hanyagolják a nagytesónál is; az így nyert idővel például ráfeküdhetnének a grafikára, ugyanis folyamatosan hasító engine ide vagy oda, amit látvány terén nyújt a játék, kritikán aluli – a környezetünket ért találatok (üvegek, monitorok, stb.) visszarepítettek egy olyan időbe, amikor a Diamond Monster II-es videokártyámmal én voltam a Jani a házban és minden haverom csodájára járt annak, hol tart ez a videojáték-ipar és milyen szépeket lehet benne csinálni.
Moralizálás helyett a végére csak annyi, hogy lehet a CoD szériát szeretni, nem szeretni, a számok az Activisont igazolják és azok, akiknek a játékot szánják, hosszú és tartalmas szórakozásra számíthatnak!

(A lövöldét a kiadó Activision biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Konzolok Szervize budapesti boltjában, vagy webshopjából kényelmesen meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
40. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2015.11.20. 12:03:46
LV4
A legrosszabb storyval rendelkezik idáig a codok között...
So.. this is what it feels like
39. hyperion  PlayStation.Community tag
2015.11.20. 10:15:48
LV1
Válasz 38. Onimushaman üzenetére:
az kemény. Láttam már sok, mozdulatlanul, sarokban, hason fekvő hülyegyereket, elfuto kill re várva,.... De ilyet, kicsit elveszi a kedvét az embernek.
38. Onimushaman  Szerkesztő
2015.11.19. 22:02:43
LV24
Válasz 37. hyperion üzenetére:
Itt nagyjából azt, hogy álló emberek indián körben lövik egymást. Nem játszanak, csak húzzák a szintet.
señor
37. hyperion  PlayStation.Community tag
2015.11.19. 12:57:06
LV1
Válasz 36. sonerone üzenetére:
Majdnem szégyenlem megkérdezni..... De mi az a boostolás? :)
36. sonerone  PlayStation.Community tag
2015.11.19. 08:08:01
LV11
Válasz 30. hyperion üzenetére:
Valszeg megvolt neki pár nappal előtte, és nem aludt és boostolt :)
hehe
35. Resiskull  PlayStation.Community tag
2015.11.18. 09:22:31
LV22
Hát a kampány valóban nem ér egy kalap ku*át se, valamint szerintem jóval butább is mint az előző COD storija én bánom hogy elsiettem a megvételét.:S
34. Alien  PlayStation.Community tag
2015.11.17. 14:09:28
LV10
de ti legalább be meritek vállalni...:) kint szórják a 9.2-ket évről-évre. Egyébként a látvány valóban messze van a gyengétől, egy-két pályán elég brutális az összkép (nekem a volumetrikus fények nagyon bejönnek), de az AW sokkal egységesebb, stabilabb és jobb volt. Nekem a hang is csalódás, az előző brutálisan szólt, ez viszont annyira nem.

a technikai hibákat továbbra sem értem egy 3 éves fejlesztési ciklus végén és ekkora borítékolhatóan nagy siker mellett.... látszik, hogy sz*rnak rá, a nép úgy is megveszi.
33. martin  Főszerkesztő
2015.11.17. 08:20:28
LV27
Válasz 30. hyperion üzenetére:
Nem aludt, mióta megvette. Vagy boostolt. Vagy ki tudja.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
32. LaXiKa_hun  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 14:39:06
LV9
én pl. már nagyon rég nem játszok coddal az uccsó az mw3 volt, de azért azzal én se értek egyet hogy csak agyatlan hentelés a játék. a core tdm és free for all persze általában az, de a hardcore játékmódoknál azért más a helyzet ott érdemes picikét átgondoltabban játszani. mindez úgy mondom hogy egyáltalán nem szeretem már a cod-ot mint játékot de inkább az instabilitása és spawn rendszere miatt mintsem a játék mechanikája miatt.
PSN ID: LaXiKa_hun
31. vbalazs  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 13:38:58
LV3
+1
Szerintem a grafikával nincs semmi baj, lehetne szebb persze de amilyen pörgős a játék úgysem lehet elveszni a részletekben. Gyengének azért abszolút nem mondható, akkor a Fallout 4 mit fog kapni? :) Én elvagyok vele, tartalom van benne elég, meg nálam mérvadó hogy sok havernak is megvan így együtt nyomjuk 2-3 hónapig biztos!
30. hyperion  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 13:34:18
LV1
Én ps4 en játszom vele multit, szerintem a grafikával semmi baj nincs, inkább a játékmenet túl pörgős. Ha megállsz.... Meghalsz.. És bár a megjelenés napjátol játszom vele, még mindíg elég szar vagyok, nagyon kell ismerni a pályákat ahhoz, hogy szépen tudj vele játszani. A berohanós... Rambó, itt tényleg nem működik viszont ami nekem furcsa volt , hogy már a kiadás napján találkoztam lv 40es 50es szintű ellenfelekkel amikor én 1es voltam:) az hogy??
29. Amiga  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 13:16:46
LV1
Talán félreértesz, a K/D valaminek az eredménye és nem a célja, vagy oka. Arra utaltam, hogy ha bemész egy CoD-partiba agyatlan rambóként, könyörtelenül le fognak darálni.

Ahogy egy másik hozzászóló is írta, a különböző játékmódok szintén adnak lehetőséget a taktikázásra, és itt is igaz (pl. egy S&D-ben), hogy ha nincs koncepciód, akkor bukni fogsz.

A "hasító engine" kifejezéssel ellenpontba állítottad a látványt, így abban a mondatodban a "hasító engine" még pozitívumként értelmezhető.

Nem akarom feleslegesen marcangolni a témát, a grafika szerintem funkcionális, és ezen belül igenis működik: szép, színes, gyors. De tény, hogy embere válogatja, ismerek olyat, akinek minimális fps drop is élet-halál kérdése, már csak azt nem értem, mivel játszott ő a C64-es érában...

Ám a válaszod végkicsengésével tökéletesen egyetértek. Még az is meglehet, hogy a teszt alatt te is tarkón lőttél párszor. ;-)
28. HTB  Szerkesztő
2015.11.16. 12:59:58
LV6
Válasz 25. Amiga üzenetére:
nézd, megfogalmazon másképpen
te minősíted magad, azzal amit írsz, ahogy azzal is, hogy számodra egy játék taktikussága a K/D arányban fejezhető ki

a beidézetthez meg ajánlanám neked a 6-os pontot az alábbi linken:
http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_sz[...]

én örülök, hogy neked tetszik a játék (nekem is, de attól még a helyén kezelem), szórakozz vele jól, legyen részed sok "taktikus" csatában; a nap végén úgyis az a legfontosabb, hogy azt kaptad a pénzedért, amit vártál
Just another freak in the freak kingdom
27. Drivolis  Felséges Úrnő
2015.11.16. 12:53:55
LV23
Gyenge látvány? Há mi történt?
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
26. BoroSati  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 12:11:01
LV2
Mi 6-fős csapatban hardcore CTF-et, Dominationt vagy S&D-t szoktunk játszani és azokhoz azért igenis kell taktika. Főleg ha egy másik csapattal futunk össze. A Combine pályán pl. baromi nehéz elvinni a százlót, ha az ellenfél is megfelelően játszik. Bár nyilván nem egy Rainbox 6 Siege. Egyébként szerintem a multija jobb mint az előző 2 résznek. Dedikált szerverek azért nagyon kellenének.
Nyugi Dagi, nyugi, nem csak foci van a világon!
25. Amiga  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 11:54:32
LV1
Válasz 23. HTB üzenetére:
Én nem mondtam, hogy a generáció csúcsa lenne, ellenben ugyanezen a konzolon a CoD:AW "jó" értékelést kapott tőletek, márpedig látványban ez a rész is hozza azt a szintet, így számomra a "gyenge"-t nem igazán indokoltad meg. Screenshoton szép, de nekem nem jön össze a "mozgás közben" és a "folyamatosan hasító engine".

"No offense", azért mégiscsak minősítettél. Ne mondd, hogy nincs taktika, ha meccsenként stabilan hozok egy 1,2-1,5-ös arányt, miközben pályánként kell átgondolnom, melyik karakterrel, melyik fegyverrel, hogyan vagyok a leghatékonyabb és hogyan tudom a stílusomat a csapattársakéhoz igazítani.
Ha bejön valaki hozzánk, aki a pofozózsák szerepét ölti magára, az persze romba tudja dönteni a partit, de azért nem szükségképpen agyatlan hent a multi.Az ízlésemmel nincs túl sok gond szerintem, Bloodborne platina, Driveclub platina, a jó játékokat szeretem és az új CoD multija szerintem elég jó.

Eddig találkoztam ugyan párszor laggal, de olyankor ott is hagyom a szervert, és ez 200 meccsből ha néhányat érintett, ami azért nem vészes.

Mindegy persze, természetesen ez nem feloldható ellentét, másképpenlátjuk a játékot, ennyi. Azért lehet, hogy ezúttal - no offense - a CoD: AW-t tesztelő kollégának kellett volna kiadni ezt a címet is.
24. wooltur  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 10:36:44
LV16
Válasz 21. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Nem mondanám, h hűha de nagyon szép, de egy közepest simán megérdemelne.
R.I.P. Brúnó :-(
23. HTB  Szerkesztő
2015.11.16. 10:05:08
LV6
+1
Válasz 22. Amiga üzenetére:
igazad van, ez a grafikai creme de la creme, a generáció csúcsa, a követendő példa

amit a cod tud az ps3-on is max átlagos, ha neked ez nem gyenge (főleg mozgás közben, a screenshotok csalókák), akkor bocs, de más az ingerküszöb az új generációval kapcsolatban

taktikusnak nevezni ezt a játékot (no offense) valahol minősíti az ízlésedet. persze ezzel semmi baj, különbözőek vagyunk.

a bf pedig (legalábbis az utóbbi részek, amikkel játszottam) ugyanúgy kimeríti a nullkreatív tucat fogalmát, mint ez. ettől független, mindkettővel jól el lehet lenni, bár multiban a dedikált szerverek hiánya szintén eléggé kabbeaf@szom, de az activision megteheti, miért ne tenné, ugye?

mihez képest 7/10? egy 10/10 pontos játékhoz viszonyítva, mindenképpen.
Just another freak in the freak kingdom
22. Amiga  PlayStation.Community tag
2015.11.16. 09:29:10
LV1
Gyenge a látvány? Talán nem egy fekete-fehér Junoszty-tévén kellene tolni. :-)

Vitatnám azt a divatfikát is, hogy ez nem taktikus lövölde, hanem a tizenévesek játszótere. Igenis van mélység a multiban, tény, hogy ehhez együttműködő csapattársak is kellenek, de ha megértitek egymást, akkor nagyon komoly stratégiákat lehet megvalósítani.

Nem tudom, mihez képest 7/10, de nagyon kiváncsi leszek a Star Wars Battlefront tesztre, ami a béta alapján ehhez képest egy fos.
21. KAMIKAZE-HUN  Az utolsó cserkész
2015.11.15. 23:23:03
LV7
Válasz 20. wooltur üzenetére:
A játékhoz nem volt szerencsém, de a képeket elnézve tényleg az!
"Örökké nem eshet"
20. wooltur  PlayStation.Community tag
2015.11.15. 22:03:58
LV16
Azért a grafikára egy gyenge minősítést adni igen erős szerintem.
R.I.P. Brúnó :-(
19. VictorVance  Szerkesztő
2015.11.15. 20:36:48
LV18
Válasz 18. MagsziM2 üzenetére:
Nagyon fáj neked, igaz?
Örülünk?
18. MagsziM2  PlayStation.Community tag
2015.11.15. 19:42:13
LV1
Válasz 17. VictorVance üzenetére:
Nem unod már ezt a fárasztó eminem profilképet?
Always Konzol
17. VictorVance  Szerkesztő
2015.11.15. 16:04:19
LV18
Szóval a kampány felesleges? Tervezem, hogy beszerzem majd később, olcsóbban, a szingli miatt, egyszer mindenképp végig kellene vinni.
Örülünk?
16. martin  Főszerkesztő
2015.11.15. 16:01:42
LV27
+2
Válasz 15. Igjoe üzenetére:
...alulról. :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
15. Igjoe  Extremely Solid
2015.11.15. 15:59:16
LV3
A látvány szerintem egy közepes szintet azért elér, de a többivel egyetértek.
14. BoroSati  PlayStation.Community tag
2015.11.15. 12:07:18
LV2
A látvány gyenge? Na ne vicceljünk már!
Nyugi Dagi, nyugi, nem csak foci van a világon!
13. G-men  PlayStation.Community tag
2015.11.15. 11:45:41
LV11
Max, a sztori érdekelne, de már az se.
SicKLy SaVaGe
12. martin  Főszerkesztő
2015.11.15. 11:12:04
LV27
+1
Válasz 9. Adamska üzenetére:
Mindig az első a tesztelt verzió (vagy amelyik rendesen ki van írva, pl. PLAYSTATION 4, PS3), és itt a cikkben szó van a PS3 verzióról is, ezért kell a címbe az is. Amikor kapunk két verziót, mindkettőről írunk.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
11. KAMIKAZE-HUN  Az utolsó cserkész
2015.11.15. 08:14:00
LV7
+1
-2
Ha ennek a látványossága gyenge akkor a Fallout milyen jelzőt fog kapni vajon?
"Örökké nem eshet"
10. ufonauta  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 23:38:46
LV15
Válasz 9. Adamska üzenetére:
ha ps4es verzió 7 pont akkor ps3as olyan 4 kb és grafika "gyenge" helyett az lett volna ott hogy "okádék" ps3as esetében, ennyi és pont .
9. Adamska  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 18:01:35
LV2
CALL OF DUTY: BLACK OPS III (PS4, PS3) - amugy valaki szova tette mar valaha, hogy mennyire kovetkezetlen (a pontozunk, nem pontozunk szitu mellett), tobb platform feltuntetese, mikor csak egyet teszteltek? Plane, hogy az utobbi masfel evben egyre tobb az olyan crossgen cim, ahol jelentos a kulonbseg. Peldaul ebben az esetben.
8. sonerone  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 17:33:26
LV11
Aki a tesztet írta megkérdezném h a battlefieldet mennyire szereti ?
hehe
7. Sora  Kingdom Hearts & Koei Fan
2015.11.14. 17:31:27
LV19
Válasz 2. gabor96 üzenetére:
Nem!
Mia San Mia
6. sonerone  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 17:31:27
LV11
Válasz 5. prototype üzenetére:
Ádámmal úgy is hívjuk :)
hehe
5. prototype  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 16:50:13
LV11
+1
Válasz 4. sonerone üzenetére:
Az erdős pálya az tiszta Endor koppintás :)
"Brave. Not particularly clever, but brave."
4. sonerone  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 16:36:00
LV11
Látvány gyenge? Na! Azért na! En nem vagyok COD buzi, attól függetlenül h mindel játszottam, talan 3 rész ami rendesen tetszett, de h a látvány ebben gyenge lenne azert arról vitatkoznék, bár a kampányt nem láttam, a multi kinézete sztem egész jó. Főleg az erdős pálya sztem piszok jól néz ki
hehe
3. Peet04  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 16:28:38
LV1
Én csak annyit kértem hogy az aw-nál legyen jobb és jobb is szerintem.
2. gabor96  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 16:15:15
LV5
Látvány gyenge?
Brugge egy rossz hely.
1. lhblhb  PlayStation.Community tag
2015.11.14. 14:38:56
LV2
Na mi van, nem jött még egy igazán jó CoD ebben a generációban? Pedig ez már a harmadik.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
CALL OF DUTY: BLACK OPS III
Activision
Látványosság:
Gyenge
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Hangulat:
7/10
Pozitívum
Hangulatos zombi módok, pörgős multiplayer, Call of Duty életérzés
Negatívum
Felesleges kampány, gyenge látvány, Call of Duty életérzés

MARTIN BELESZÓL
Mindig annyira várom HTB cikkeit, hogy mik lesznek a kis dőlt betűs meg áthúzott poénok. A játékkal kapcsolatban annyit, hogy megleptek ezek a női szereplők.