.
 

PlayStation.Community

2009.05.22. 10:51 Játékteszt
72 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
A gonoszt néha csak a még gonoszabb győzheti le.

Vin Diesel színészi képességeit már méltattam korábban – mondjuk a Wheelman tsztemben is –, egy dolog azonban biztos: ahogy a közmondás tartja, mindenki jó valamiben, és ő bizony nagyon jó abban, hogy Riddick legyen. Ezt az érdemet nem lehet elvitatni Dieseltől: ő a tökéletes kopasz gyilkológép, a keveset beszélő, trikót viselő, dörmögő hangú gonosz ideális karaktere.

Richard B. Riddick a galaxis egyik legkeresettebb bűnözője. Személye töbször, több helyen is felbukkant már. Mozgóképen a felejthető Pitch Black (22 évente sötétség – 2000) és a nagyon komolyra sikeredett The Chronicles of Riddick (Riddick – A sötétség krónikája – 2004) sci-fi mozifilmekben, valamint a The Chronicles of Riddick: Dark Fury (2004) animációs, DVD-re készített moziban. Játékszinten 2004-ben debütált, a The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay című, PC-re és Xbox-ra megjelent, a maga idejében rendkívül minőségi programban, valamint vendégszereplőként feltűnt a Fallout Tactics és Deathrow című stuffokban is.
Legújabb előfordulása a Playstation 3-as The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Blu-ray lemezen érhető tetten, amely kvázi egy gyűjtemény: tartalmazza a 2004-es Escape from Butcher Bay felhúzott változatát, valamint a folytatását, az Assault on Dark Athena epizódot is.
Kronológiai szempontból a Butcher Bay game a történet eleje, ezt követi a Dark Athena játék, utánuk a Pitch Black mozi, majd a Dark Fury rajzfilm, a sort pedig a Riddick mozifilm zárja. Elvileg a Diesel által működtetett (ő a fő producer) produkciós iroda trilógiának tervezte a Riddick filmeket (tehát még két részről volt szó), de hogy mikor érkezik a folytatás, arról csak megbízhatatlan és ködös információk keringenek a neten…A Butcher Bay története mondhatni tipikusan indul: Riddicket éppen az egyik legszigorúbban őrzött galaktikus fegyházba szállítja egy William J. Johns nevű fejvadász, busás vérdíj reményében. Antihősünk célja három szóban foglalható össze: megszökni a börtönbolygóról.
A Dark Athena sztorija „csöbörből-vödörbe” szituációt mesél el: gondolom nem lövök le orbitális poént, ha elárulom, a nagy nehezen megpattanó Riddick űrhajóját elcsípi egy zsoldosok által üzemeletetett űrállomás, ahol újfent arra kell fordítania minden gonoszságát, hogy valamilyen módon újra szabadságát élvezhesse

A Dark Athena lemez két címe véleményem szerint nem értékelhető külön-külön, ezért e feladattal én nem is próbálkoznék meg. Önmagában mindkét játék kevés arra, hogy 2009-ben teljes árú programként lehessen értékesíteni, ellenben így a kettő együtt számomra fantasztikusan jó élményt adott, annak ellenére, hogy a BB sztorit már ismertem, hisz első megjelenésekor természetesen végigtoltam Xbox-on. Kifejezetten jó móka volt újraélni Riddick első virtuális kalandját, majd ezt követően érdekes volt ennyi év után látni a folytatást is. Azok az echte Playstation 3 gamerek, akik tesztem alapján kedvet kapnak Riddick kalandjaihoz, most találkoznak vele először játékban, és magukévá tudják tenni a két program meglehetősen sajátságos, a mai kínálatban akár egyedülállónak is titulálható stílusát, borítékolhatóan kellemesen fognak szórakozni!
A Butcher Bay egy 2004-es game felújított változata, amely a maga idejében mind technikailag, mind játékmenetében, mind pedig tartalmában kimondottan erős színvonalat képviselt. Öt év elteltével azonban e háromból egy, a látvány nagyon megkopott: hiába húzta fel a fejlesztő Starbreeze HD-be a grafikát, a játékot hajtó motor sajnos már nagyon nem aktuális. Ami 2004-ben még szemtápláléknak számított – a sok részletes textúra, a fény-árnyék hatások, bump-mapped felületek, fémes anyagok – az most 2009-ben már nagyon gagyinak fest. A karakterek műanyagból fröccsöntöttek legóhajjal (már akinek van, hisz a fejlesztők előszeretettel vettek majdnem mindenkit kopasza az egyszerűség kedvéért), a kép gyakran úgy szét van mosva, mint egy agyonhasznált mosogatórongy, a textúrák pedig itt-ott leginkább taknyos pacákra hajaznak. Az animáció hahotázásra készteti a játékost, a fény-árnyék effektek meg olyan kezdetlegesnek mondhatók technikailag a mai színvonalhoz képest, mint amikor egy töksötét szobában felkapcsolod a villanyt: van fény, nincs fény. Működni működik a sötét-világos hatás, de tréül néz ki, ez tény. Egy azonban biztos: a Butcher Bay annyira jó játék, hogy ha elkapod benne a fonalat, maximum egy-két pillanatra mosolyodsz majd el azon, mit látsz a képernyőn. Konstatálod, hogy ez akkor így nézett ki, és a képernyőre tapadva lopakodsz tovább a sötétben, hogy a lámpák fényét elkerülve kitörhesd valaki nyakát…
A 2009-es BB úgy gondolom nem az Xbox-os verzióból készült, hanem a PC-sből. Ezt a megérzést arra alapozom, hogy az eredeti X-es kódban több apró játékmenetbeli hiba is volt – valami néha nem nyílt ki, egy tárgy néha nem volt a helyén, meg effélék –, melyekkel a végigjátszás során én egyáltalán nem találkoztam. Hibák természetesen vannak, de ezek a gyengébb engine-re fogható átlógások meg rángatózások. A mesterséges intelligencia sem lett okosabb, de frankón, ez sem annyira zavaró tényező. Találkoztam továbbá az epizódban egy olyan rövidebb, mechás részel, ami, ha emlékezetem nem csal, az Xbox-os változatban nem volt benne.

Milyen játék az Escape from Butcher Bay? Egy fantasztikusan szórakoztató, különlegesen sok stílust ötvöző, nagyon egyedi kaland. A nézet FPS és külső kamera keveréke: haladni, kommunikálni, verekedni és fegyverrel harcolni saját szemszögben fogsz, a mászásokat azonban kívülről mutatja az operatőr. A game első felében a börtön „könnyedebbik” szárnyának lakóival ismerkedsz majd meg, fő- és mellékfeladatok sokaságát végrehajtva, ha kell az öklöddel – és a talált ilyen-olyan fegyvernek látszó tárgyakkal – szerezve érvényt akaratodnak. Ezt követően aztán egy zordabb részlegbe kerülsz majd, ahol megismered a fura szabályokkal üzemelő létesítmény minden titkát, minden bizarr lakóját, és titkos zegzugát is.
Az EFBB egyszerre FPS, beszélgetős kaland, misszió-végrehajtó akció, ügyességi és gyakran logikai feladatokkal fűszerezett egyveleg. Ilyen manapság már nincs, ezt a játékgyártók már nem merik megcsinálni. A hatalmas bejárható terület még akkor is jegyzetek és térképek rajzolására készteti a szökni vágyó gémert, ha az tudja, ott a menüben a map opció. Számtalan alkalommal el lehet tévedni, el lehet akadni, és figyelni kell a karakterekkel lefolytatott párbeszédekre is, mert azt, hogy a következőkben mit is kell majd csinálni, és hol, bizony tőlük tudod meg. Jó kis angolgyakorlat, az tuti.
Riddick a sötétség gyermeke, speciális, sötétben látó képességét pedig arra használhatja, hogy a fényes területeket elkerülve, vagy a világítótesteket elpusztítva, kilőve, mesterséges árnyékot vagy vaksötétet kreálva, lopakodva, hátulról, egy hang nélkül lepje meg ellenfeleit, és küldje át őket a másvilágra. Persze ha úgy akarod – vagy ha nincs más lehetőséged –, harcolhatsz a fényben is, szemtől-szemben puszta kézzel, késekkel, bunkókkal, később pedig akár lőfegyverekkel is.
Beszélsz valakivel, aki megkér, hogy intézz el neki valamit. Közben újabb és újabb alakokat ismersz meg, akik mind tőled kérnek szívességet. Tárgyakat kutatsz fel, találsz meg, vagy nyersz el karakterektől. Pénzt gyűjtesz és cuccokat vásárolsz. Ládákon és ládákra mászol, falakon függeszkedsz, védelmi rendszereket cselezel ki, és végeláthatatlan hosszúságú szellőzőjáratokban osonva fedezed fel a teljes börtönt. Hidd el, mindez tökéletesen van megoldva: a game olyan, mint egy izgalmas regény, ahol minden lap egy új helyszín, és minden helyszín egy új feladat, ami megoldásra vár. Szobák, termek, folyosók sokaságát kell bejárni, megjegyezni, mit hol láttál; hol volt egy zárt ajtó, egy rejtett járat, egy lift, vagy egy lépcső, ahova később vissza kell menned a továbbjutásért.
Az EFBB előbb ismertetett nagyon minőségi játékmenetéhez tökéletes játszhatóság és kezelhetőség társul. A haladási sebesség optimális, a fegyverváltás egyszerűen csúcs, a gombkiosztás tip-top, minden kézre ál és jól működik – az egész egy nagy vajazott pálya, ahol egy másodpercig sem kell a kezelésre figyelned, csak a játékra. Futásból ugrasz a létrára, onnan a dobozra, majd függeszkedsz a plafonon, végül rávetődsz egy őr fejére, így harcképtelenné téve.
A játék egyik legjobb alkotóeleme a hangja és a zenéje. Riddick szinkronja egyszerűen fenomenális, ezt nagyon tudja adni Vin Diesel. Keveset beszél, akkor is leginkább frappáns, egymondatos közhelyekben, melyekkel általában rövidre is zárja a beszélgetéseket. A game zenéi is nagyon rendben vannak, fullos sci-fi muzsikák és metálok szólnak – ez az értékelési szempont egyedül azért nem kapta meg tőlem a maximális értéket, mert néha pár hanghatást kevésnek éreztem, és a helyzetfeszültséget is valamivel jobban lehetett volna fokozni egy kicsit erőteljesebb kontraszttal.
A game szavatossága az a téma, ami ugye az egyik legszubjektívebb – gondolok itt a mindent „okosan” 5 óra alatt ledaráló playerekre –, ezért itt csak saját példával tudok élni: úgy, hogy nagyjából emlékeztem, mit kell majd csinálni, körülbelül 5 estémbe került végigtolni az Escape from Butcher Bay-t. Ez biztos, hogy megvolt 10+ óra. Néha megakadtam, akkor pihentettem, néha pedig megszívatott pár trükkösebb rész, azért kellett leraknom a kontrollert. Akárhogy is, pont elég volt az élvezetekből, a vége főcím éppen akkor jött be, amikor csordultig teltem Riddick első kalandjával. Kellemes, barangolós, kalandozós, nem túl stresszes, nem egy túlhajszolt történet volt, minden játékelemből éppen optimális mennyiségben hozzáadva.
A folytatás, az Assault on Dark Athena lényegében a Butcher alapjaira épül, ezért a fent leírt információk többsége ide is beillik. Grafikailag talán egy minimális mértékben erősebb – főleg a külső helyszínek miatt –, de ez inkább a látvány összhatását érinti, technikailag ez is elég gyatra. Ez a rész mindamellett szerintem cseppet ötletszegényebb, mint az EFBB: logikai feladat szinte egyáltalán nincs benne, az ügyességi kihívások – például egy tenyérizzasztó mászós rész, ahol egy pásztázó robotlámpa fényétől kell távol maradni – viszont nagyon el lettek találva. A kalandvonalat sajnos ebben a játékban mondhatni teljesen elhagyták, itt inkább a harc – mind a lövöldözés, mind pedig a lopakodós gyilkolás – kerül előtérbe.
Az AODA láthatóan lineárisabb, mint az EFBB: itt nem kell oda-vissza megtenni ugyanazt az útvonalat ötször-hatszor, valamint a cselekmény is inkább előremutató. Valószínűleg elfogyott az ötlet, vagy szerényebb volt a forgatókönyv. (Pont ezért mondtam az elején, hogy önmagában 2009-ben egyik game sem állná meg a helyét, így együtt azonban tökéletesen kiegészítik egymást.)
A játszhatóság itt is hiba nélküli, a hangok/zenék passzentosak, a szavatosság pedig valamivel szerényebb: mivel egy kisebb gyűjtögetős-feladatvégrehajtós szakasz után leginkább már csak a végcél felé menetelünk, mindenen és mindenkin átgázolva, olyan hat óra alatt ki lehet végezni az Assault on Dark Athena-t. Szuper kombináció, hogy ezalatt az idő alatt már feltűnnek a kifejezetten főellenségnek szánt kihívások is, valamint a harcok is egyértelműen intenzívebbek.
A játék tartalmaz multiplayer opciót is, ami… hát, őszinte leszek, rém sz*r. Tényleg. Valami olyat képzeljetek el, mint az első Quake, ami 1996-ban jött ki – és ez pont ugyanaz a színvonal. Tréfás karakterek, vicces mozgás, gagyi fegyverek, és vérprimitív deathmatch. A játékmódok között elvileg van egy olyan, amit források élvezetesnek mondanak – ez hasonlít legjobban magára az alapjátékra –, de ilyen típusú meccset sokszori próbálkozás után sem találtam online: az a pár arc, aki fent volt, egymást üldözte a Riddick-Quake-ben.

Összefoglalva: kapunk egy nagyon király, két játékon átívelő, szórakoztató történetet, egy olyan csúcs kalandot, mely során az első epizód kalandosabb és a második rész akciódúsabb megközelítése tökéletesen egészíti ki egymást. A sztori klasszikus, nincs telezsúfolva csúcspontokkal, ezért eléggé élvezetes, emészthető. A játszhatóság egyszerűen hibátlan, a nehézség normálon teljesen elfogadható, pont elég kihívást nyújt. A szinkron pazar, a zenék pedig kellemesen festik alá az aktuális történéseket A teljes játékidő kb. 15 óra, ami egy ilyen stílusú játéknál pont elég. A hangulat maximális, szinte végig a tetőfokon tanyázik, a pár kisebb visszaesés simán benyelhető. Sajnos a koros motornak köszönhetően a game minden pályarészlet után idegesítően sokat tölt, de hát ez nem egy mai program. A látvány pedig olyan, amilyen, de ez játék közben nem lesz igazán zavaró.

A The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena gyűjtemény nagyon különleges darab: stílusával, felfogásában, technikailag az előző generációt idézi, annak minden pozitív és negatív összetevőjével együtt. Ma már nem készítenek ilyen játékokat. Nekem bejött, érdemei szerint értékelem, de meg kell jegyeznem: tartok tőle, hogy a friss játékos generáció nem fogja díjazni Riddick üzenetét. Ha egy kellemes időutazásra vágysz, ez a te játékod!

(Megtetszett a játék? Megvásárolható szoftverdealerünknél, a Platinum Shopnál.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
72. pank2
2009.09.04. 07:08:07
LV2
nem rossz már csak kikell probálnom
PSN ID: paradilaci
2009.08.28. 13:03:52
LV1
A játék? kiiiiirááááàly
Jani
70. Barneyzero  PlayStation.Community tag
2009.06.23. 15:09:49
LV11
Válasz 67. Greg üzenetére:
A víz az nekem is nagyon tetszik a játékban!
69. Petunia  Szerkesztő
2009.06.03. 14:30:54
LV12
Nna, nekiültem végre elolvasni a távollétem alatt keletkezett új teszteket, tszetesen Martinéval indítva... nem csalódtam. :) Biztos jó játék ez, de nekem vhogy túl sötét... (főleg most nyáron. :D)
Endure and Survive
68. Greg  PlayStation.Community tag
2009.05.30. 21:42:36
LV25
Válasz 66. t2nbp üzenetére:
No annál azért több szerintem, a 8 pont korrekt....
LV426
67. Greg  PlayStation.Community tag
2009.05.30. 21:40:43
LV25
A "hullámzás efekt" a szabadtéri pályán nagyon ott van a szeren, még a Bioschok-ot is lepipálja.
LV426
66. t2nbp
2009.05.30. 16:53:53
LV3
aszerintem 5 pont
"Isten teremtete a Sony PSP -t,,
65. Barneyzero  PlayStation.Community tag
2009.05.28. 19:17:00
LV11
Válasz 63. synapse üzenetére:
Szerintem is nagyon kevés lett a lopakodós rész az Athenában, a szabadban például szinte lehetetlen lopakodni mivel nappal játszódik és alig van árnyék...
2009.05.28. 10:44:11
LV4
occsóért biztos beszerzem majd
no pain, no gain
2009.05.27. 16:29:40
LV1
szerintem a pitch black sokkal jobb volt, mint a chronicles of riddick (azért futni a napfény elől nem gyenge)...

játékok terén is az első rész volt a jobb szerintem. nekem ez a folytatás nem jött be annyira, túl sok volt benne a lövöldözés. de nem azt mondom, h ez egy rossz játék, de kicsit csinálhatták volna lopakodósabbra is.
psn id: anyadlohaton
62. Lucsy  PlayStation.Community tag
2009.05.26. 16:18:12
LV12
Válasz 60. kirugy21 üzenetére:
Grafikailag biztos.
Szerény véleményem szerint a Butcher's Bay az egyik legjobb fps amivel eddig valaha játszottam. És elég sok fps-sel gyűrtem már.
Talán azt is megkockáztatom, hogy a BB a kedvenc fps-em.
nagy volt a pofam, elnezest kerek
61. Zazu
2009.05.26. 15:27:31
LV1
Az Escape from Butcher Bay nekem jobban bejött, de a hangulat itt is átjött. Nekem tetszik.
60. kirugy21  PlayStation.Community tag
2009.05.26. 14:23:11
LV4
Nem rossz de van egy rakat fps ami jobb nála
59. Exinor  Velociraptor
2009.05.26. 06:47:41
LV11
Diesel papa az egyik legjobb, meg a filmet is szerettem, a játékhoz nem volt szerencsém, lehet, hogy beszerzem.
SKILL: Low◄╣═══════▓═╠►High
58. Lucsy  PlayStation.Community tag
2009.05.25. 14:20:17
LV12
Válasz 57. Yokozuna üzenetére:
Nem fojtogatják, hanem ütik mint a répát! :D
nagy volt a pofam, elnezest kerek
57. Yokozuna  PlayStation.Community tag
2009.05.25. 14:00:53
LV6
a második sor első képén ugye a martint fojtogatják éppen?! :D
"Csináltunk fényt. A végén már Unikumból."
56. kluft  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 22:27:21
LV8
Nekem is az egyik kedvenc játékom volt az Escape from Butcher Bay, természetesen Xbox-on, de nem érzem úgy hogy az Assault on Dark Athena-t most így azonnal meg kellene szereznem, így is van még bőven elmaradásom.

Kell majd mert van egy egyedi hangulata a cuccnak, illetve tetszik hogy tartalmazza az első részt is felújítva...ezen meg besz*rtam: "A karakterek műanyagból fröccsöntöttek legóhajjal" xD

Köszönöm a tesztet, ütős lett :)
Semper Fidelis
55. Lucsy  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 18:22:47
LV12
Jesszusom! Hogy imádtam én az Escape from Butcher's Bay-t Xboxon! Egyik kedvenc játékom volt a masinán.
Annak idején kevés játék volt (majdnem, hogy egyetlen egy sem), amit kétszer végigvittem. Nos mondnanom sem kell, a Riddicket kétszer vittem végig. Olyan élmény a játék, hogy nem igaz. Szökés a börtönből, király sérülés model, fasza bunyók, mech-ben való lövöldözés. Imádtam! Olyan jó volt nyáron, amikor nincs suli, játszani a sötétített hűvös szobában. Leteszem a játékot, elmegyek moziba, elvagyok mint befőtt, késő délután újra otthon, játék bekapcs és lopakodás, bunyók no meg lövöldözés ezerrel.
Király!
Szerezzétek be. Majd én is be fogom, mert tetszett a demo, de még a kinézete is. :P Meg úgy enblokk kíváncsi vagyok a Dark Athenara.
nagy volt a pofam, elnezest kerek
54. Logan
2009.05.24. 18:19:36
LV1
Válasz 51. martin üzenetére:
Űtősen hangzik. Sztem akkor beszerzem
53. Bula
2009.05.24. 17:50:11
LV10
Dízel mellett a "Védd magad!" okán ki kell álljak.
TROLL VOLTAM, MEGSZOPTAM.
52. Firethrower  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 15:26:28
LV3
Én kb. egy hete vettem meg a játékot, de sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni. :(
Viszont jövő héten már muszáj lesz! :P
51. martin  Főszerkesztő
2009.05.24. 14:13:59
LV27
Válasz 45. Logan üzenetére:
A kérdezz-felelek rész nem túl bonyolult: arra jó, hogy felvedd a küldetéseket, és információt szerezz. Az EFBB-ben elég nagy a terület, és tényleg keresztbe-kasul be kell járni minden irányba, pincétől a padlásig. Ez echte kalandjáték akciórészekkel.

Az AODA sokkal lineárisabb, az tulajdonképpen az FPS rész. It is nagy a terület, amin végig kell menni, de nincsenek elágazások - csak, mint írtam is, egy gyűjtögetős rész.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
50. lev  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 14:13:28
LV7
Láttam a filmeket,kipróbáltam a demót,mindegyik bejött(sztem a Pitch Black is jó de a krónikák mégjobb,ultrajó sci-fi,amilyen rég volt)Ugyanazt tudom mondani mint több előttem szóló,majd ha olcsóbb lesz.(csóró v vazze:)
49. CountofHell  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 13:57:21
LV14
Válasz 47. girgosz üzenetére:
Szerintem is érdemes lesz beszerezni / majd ha lemegy az ára. /
A F.e.a.r. 2 -vel együtt fenn van a beszerzendő listámon.
PSN - CountofHell_HUN
48. Penge70  Veterán PSC tag
2009.05.24. 13:17:09
LV22
Király játék, király Riddck filmek !!
2009.05.24. 12:39:08
LV5
Nekem a Pitch Black jött be legjobban Riddick kalandjaiból. A többi nem volt annyira jó. Ami a játékot illeti, a demo alapján nekem nagyon nem jött be, de a pozitív revie felkeltette az érdeklődésemet. Talán majd ha lemegy az ára beszerzem használtan.
46. SteveY  the gunner
2009.05.24. 12:28:14
LV22
Köszi a cikket.A játékot beszerzem, csak erre vártam, hogy kapjak róla egy objektív véleményt.
Kedvellek öreg, de bántani foglak!
45. Logan
2009.05.24. 12:13:33
LV1
A cikket elolvastam, és az első rész tehát sandbox stílusjegyeket képvisel? nagy bejárhatóság, stb? sok választási lehetőségekkel a párbeszédeknél?
2009.05.24. 11:47:52
LV3
Válasz 43. CountofHell üzenetére:
SPOILER



de aztán szépen visszakapta xD
ez van.. ezt kell szeretni ?!
43. CountofHell  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 11:37:47
LV14
Nekem az tetszett a legjobban amikor Riddick kilopta a hajtűt a nő fejéről xD.
PSN - CountofHell_HUN
42. Chriss
2009.05.24. 11:33:49
LV12
Válasz 37. martin üzenetére:
most miért? Jó teszt..... :D
PSN ID: GjChriss
2009.05.24. 11:12:13
LV3
Válasz 40. xetron üzenetére:
szerencsére ez nem csak szimpla FPS ahol csak azt kell figyelni hogy ki kerül a célkeresztbe.
ez van.. ezt kell szeretni ?!
40. xetron  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 11:04:51
LV20
nem szeretem az fps-eket ,de ez game ütős az már szent:)
Ultra Super Mega Combo Breaker .....
2009.05.24. 10:57:21
LV3
Válasz 38. martin üzenetére:
azért nem semmi hogy pont a Game Informer-től kapta a legnagyobb elismerést. biztosan ők nem próbálták ki a demo-t xD
ez van.. ezt kell szeretni ?!
38. martin  Főszerkesztő
2009.05.24. 10:38:37
LV27
95 Game Informer
91 Gaming Age
90 GamePro
90 Cheat Code Central
90 ZTGameDomain
90 Vandal Online
90 NZGamer
87 Play UK
87 Games Master UK
86 Gamer 2.0
85 Gamers.at
83 3DJuegos
83 The Onion (A.V. Club)
80 ImpulseGamer
80 Eurogamer Portugal
80 GameDaily
80 Playstation: The Official Magazine (US)
80 Playstation Official Magazine UK
80 PSW Magazine UK
80 Gameplanet
80 Cynamite
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
37. martin  Főszerkesztő
2009.05.24. 10:29:16
LV27
Ezt a játékot nem célszerű egy demo alapján megítélni, de egyébként mindegy, ti úgyis jobban tudjátok.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
36. Chriss
2009.05.24. 09:56:12
LV12
Válasz 24. Agoston üzenetére:
ááá bazze télleg! martin varrass a koponyádra valamit :D:D:D
PSN ID: GjChriss
35. mis10
2009.05.24. 08:03:58
LV8
én is csak a demót próbáltam de azon egyáltalán nem jött be. :(
a látvány tényleg szar egy kucsit.
A sebek a múltra emlékeztetnek, de nem kell meghat
34. kimi79
2009.05.24. 07:51:04
LV7
Válasz 2. Sakamoto_14 üzenetére:
Szerintem nem demo alapján készült a teszt;)
Fanta LOL
33. Foxhound  Szerkesztő
2009.05.24. 02:22:25
LV14
Demót próbáltam csak, de annak a látványa elvette a kedvem az egésztől. Anno PC-n full beállításokkal vittem végig és sztem nem éri el azt a szintet ez a remake. Persze majd megszerzem ha olcsó lesz, mert Riddick azért csak kötelező tétel.
"Why did i move here? I guess it was the weather."
32. rorr  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 02:12:47
LV1
Quake 1966?
Érdekes..... :)
Akkor a Doom 1963-as?
ááááá
31. metadata  PlayStation.Community tag
2009.05.24. 01:07:32
LV15
Válasz 26. wallace üzenetére:
A demo után nekem se jött be.
FatHead
2009.05.24. 01:03:15
LV1
Válasz 26. wallace üzenetére:
Nemtudom mi a bajod vele, én annakidején az X-Box-os korszakban elég sokáig elvittem, és habár néhol rohadtul nem logikus a továbbjutás, imádtam a cuccot. Sajnos ez a verzió még nem került a kezeim alá, így nemtudok róla nylatkozni. De ha az előzőt szerettem nyilván ezt a felturbózottat is tudnám.
29. adamq
2009.05.24. 00:08:18
LV2
gyenge? még jó hogy nem szar /
For mother russia!
28. atesz11  PlayStation.Community tag
2009.05.23. 23:57:26
LV22
JO akkor?
PSN ID : atesz11
27. kryss777  PlayStation.Community tag
2009.05.23. 23:34:21
LV7
Éppen ma kezdtem el játszani, tetszik.
26. wallace  Dark Passenger
2009.05.23. 22:59:31
LV18
En a demo utan ugy tartottam el magamtol mint Toldi a petrences rudat. A latvany meg tenyleg borzaszto volt.
25. Greg  PlayStation.Community tag
2009.05.23. 22:56:41
LV25
Válasz 24. Agoston üzenetére:
Te kész vagy ! :) Egyébként tényleg csak a tetkók nélkül...
LV426
2009.05.23. 21:04:31
LV6
A 4. képen a tetoválásos kopasz fickó, úgy néz ki, mint martin:D
23. Chriss
2009.05.23. 20:41:02
LV12
Válasz 20. Barneyzero üzenetére:
hát a fallout 3 meg ez ég és föld azért. Ez előző generáció.
PSN ID: GjChriss
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
THE CHRONICLES OF RIDDICK: ASSAULT ON DARK ATHENA
Atari
Látványosság:
Gyenge
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Zene / Hang:
Hangulat:
Kiemelkedő
8/10
Pozitívum
Tökéletesen ötvözött különböző játékhelyzetek, egy tényleg csúcshangulatú kalandban
Negatívum
Elavult, technikailag ósdi, gyakran kritikán aluli látványvilág, vérlázítóan sokat tölt