.

PlayStation.Community

2015.04.23. 12:41 Classic PlayStation
40 hozzászólás
Szerző: Dragonken
Értékeld a cikket!
Van egy bunyós játék, amiben ki lehet tépni a másik szívét! Nem kamuzok, esküszöm!

Örömmel jelenhetem be, hogy ezzel a cikkel útjára indítunk egy vadonatúj rovatot itt a PSC-n, amelyben régebbi PlayStation játékokat fogunk kivesézni, vagy éppen csak sztorizgatni róluk informatív jelleggel. Első alanyom egy rendkívül terjedelmes téma, hiszen a Mortal Kombat mára egy igazi franchise, amely mindenféle iparágban megvetette már a véres lábat. Mindenféle további időhúzás nélkül vágjunk is bele a dologba!

1991. A játéktermek fénykorukat élik, a 16bites Sega MegaDrive és Super Nintendo konzolok pedig az otthonülő játékosokat kényeztetik hatalmas sikerrel. Verekedős stílusban a Capcom által fejlesztett Street Fighter II az abszolút egyeduralkodó. Sok játékteremben több kabinet is van belőle egymás mellett, amelyek előtt mindig kígyózik a kihívókból álló sor.
Ez idő tájt Chicagóban egy apró, négyfős csapat a Midway felügyelete alatt egy beat’em up programon kezd el dolgozni. A designer John Tobias és a programozó Ed Boon elképzelése szerint maga Jean Claude Van Damme lenne a főszereplője ennek a játéknak! A projekt sajnos kudarcba fullad, hiszen a belga harcművész ekkor volt éppen a karrierje csúcsán, így nem tudott rá időt szakítani a filmforgatások miatt.
A csapat nem adja fel, hanem tovább gondolva az ötletet, az ekkoriban rendkívül sikeres balról jobbra haladó, mászkálós-verekedős stílus helyett egy hagyományos, egymás elleni bunyós cucc létrehozása lesz a cél. Az egyedi látvány érdekében valódi embereket fognak bedigitalizálni a szoftverbe, és ők fogják lemodellezni a támadásokat is. (A hiedelmekkel ellentétben nem a Mortal Kombat volt az első verekedős játék, ami digitalizált szereplőket használt: az Atari által fejlesztett Pit-Fighter előbb jött ki ezzel a koncepcióval, Boonék pedig tanultak ennek a játéknak a hibáiból.)
Magának a játéknak a címe azonban hosszú ideig kérdéses volt. Rengeteg sablonos név merült fel, pl. Dragon Attack, Kumite, Death Blow... többek között. Valaki azonban felírta az ötletek közé a Combat szót, de „K” betűvel - ebből alakult ki végül a végleges cím. Ezzel egy időben született meg az a tradíció is, hogy a szavakban-nevekben kicserélik a „C” betűket „K” betűkre – ez alól szinte csak Cage neve kivétel.
Úgy gondolták, hogy a történetnek kellően izgalmasnak, misztikusnak kell lennie, hogy megadja a játék alaphangulatát. Az ázsiai mitológiák nagy hatást gyakoroltak az írókra. Az eredetileg elképzelt háttértörténet viszont sok helyen különbözik attól, amit mára megismerhettünk.
Shang Lao (akit később Shang Tsungnak neveztek át), egy neves hadúr rendezi meg a legendás viadalt a saját, erődszerű szigetén, ahol a világ legjobb harcosai mérkőznek meg egymással. Valóságban Shang Lao egy démon, akinek valódi harcosok vérét kell ontania az istenei számára, hogy megőrizhesse a halhatatlanságát. Amióta Gongoro (Goro) 500 éve folyamatosan bajnok, Shang kénye-kedve szerint tudja manipulálni az eseményeket. Az istenei el akarják foglalni a Földet, ehhez azonban káoszt kell létrehozni a különböző dimenziók között. Amint ez megtörtént, átléphetnek ebbe a világba.

A Mortal Kombat fejlesztői igyekeztek gondosan megválogatni a harcosokat, hogy mindenki találjon magának szimpatikus figurát.
- Végül a Van Damme által inspirált karakter is belekerült a játékba Michael Grimm, később Johnny Cage néven – ha jobban szemügyre vesszük, akkor láthatjuk, hogy ruhája egyértelműen a Véres Sport főhősének állít emléket.
- Viszont nem ő lett a főszereplő, hanem egy Shaolin szerzetes, Yoshitsune Minamoto, vagyis ahogyan ma ismerjük, Liu Kang. Az őt alakító színész, Ho Sung Pak nem volt hajlandó leborotválni a fejét, ezért a karaktert muszáj voltak gyökeresen átalakítani.
- Két ninja, egy vad (Sub-Zero) és egy vadász (Scorpion) gondoskodtak a rejtélyről és az ellentétekről.
- Raiden, a Föld védelmezője és a villámok istene; őt a „Nagy zűr kis Kínában” című Kurt Russel film egyik karakteréről mintázták.
- Goro, a négy karral rendelkező izomagy, akivel a főellenség előtt kell megküzdeni.
- Kitsune, Shang ifjú hercegnője, aki cserben fogja hagyni apját, mert beleszeret Liu Kangbe.
- Végül pedig Kano a zsoldos bűnöző és Kurtis Stryker titkos ügynök, aki a nyomába ered.
Kitsune-t egy nem választható, "háttérkarakternek" tervezték, de végül nem került bele a végleges verzióba; ő lenne Kitana prototípusa egyébként. Viszont mindenképpen szükség volt egy női harcosra, ezért Stryker sztoriját megkapta egy új harcias amazon, Sonya Blade. Őt szintén egy harcművész sztárról mintázták, a karate mester Cynthia Rothrockról.
Költségkímélés érdekében néhány színész több karaktert is megformált: például Daniel Pesina alakította Raident és a két ninját is. (Pontosabban csak az egyiket, hiszen Sub-Zero sértésnek veszi ezt a megnevezést, ő Lin Kuei harcosnak nevezi magát.) Goróval volt a legtöbb problémájuk, hiszen ő egy rendkívül precízen kialakított bábfigura volt, akit a körülményes Stop Motion eljárással keltettek életre. Két Goro figura készült összesen, mert az első teljesen tönkrement a forgatások alatt, így a másodikkal kellett befejezni a munkát. Utóbbi tökéletes állapotban van a mai napig - Boon féltve őrzött trófeáinak egyike!

Mindezek azonban semmit sem érnek, ha a játékmechanika nem élvezetes. Igyekeztek minden tekintetben valami egészen mást létrehozni, mint amit a Street Fighter II nyújtott. Amíg az 6 gombos irányítással rendelkezett és erősség szerint voltak megadva a támadások, itt 4 gomb volt, amik végtag és magasság szerint vannak elosztva (magas és kis ütés/rúgás). Volt egy ötödik gomb is, ami a védekezésre szolgált – szintén egy innovatív újítás, ami egyedivé tette a játékot.
Az SFII speciális mozgásai vagy negyedkört, vagy charge-olást igényeltek (irány lenyomva tartása X ideig, majd ellentétes irány + gomb). Itt is voltak negyedkörös mozdulatok, de mellettük rengeteg olyan is akadt, amihez két irányt, majd gombot kellett nyomni. Sőt, volt olyanok is, amikhez gombra sem volt szükség, csupán irányokra. Hátra, hátra, előre, és ALIBABAJÉÉ! – mondá' Raiden nagyúr.
A játék legnagyobb húzása azonban a fröcsögő vér és a mérhetetlen brutalitás volt. A menet közben benézett támadásoktól szinte mindig megszabadultunk pár deci vértől, ami rendkívül szokatlan látványelem volt ekkoriban. Boon mindig is szerette az olyan mozdulatokat, amik lehetőséget nyújtottak egy "ingyen" találatra; így született meg Scorpion szigonya, vagy Sub-Zero fagyasztása. Ennek az ötletnek a továbbgondolása vezette őket végül a mérkőzés végén beadható kivégzésekhez.
Ez valahol a játéktermi agresszív mentalitás csúcspontját is jelentette: nem elég, hogy legyőzted az ellenfeledet, de nyilvánosan meg is tudtad alázni ráadásképpen. Ebből következett a game körül kialakult hatalmas hype további elterjedése. Akkoriban szinte elképzelhetetlen volt, hogy egy játékban mutassák azt, hogy valakinek kitépik a még dobogó szívét a mellkasából, vagy kirántsák a gerincét. Azért, hogy ne legyenek annyira egyszerűek a dolgok, minden kivégzés teljesen egyedi gombkombinációt igényelt, amiket bizony nehéz volt kitanulni egy internet nélküli korban. Ez alól mindösszesen egy darab kivétel volt: a Pit pályán elég volt egy szimpla felütés, hogy ellenfelünket a híd aljára küldjük a kiálló tüskékbe.
Minden szép és jó volt kívül, azonban belül akadnak problémák dögivel: különböző audio/vizuális glitchek bukkannak elő itt-ott, ráadásul a gép mesterséges intelligenciája is szeret rendkívül bekeményíteni. Ha abban a kiváltságban részesültél, hogy az utolsó két ellenfélig eljutsz, akkor sincs okod pezsgőt bontani még, hiszen Gorót közel lehetetlen volt legyőzni az első néhány revízióban.

A 3.0-ás frissítéssel aztán egy odáig sohasem látott új lehetőség került be a játékba: megküzdeni egy titkos karakterrel, Reptile-lal. A zöld ninja elvétve beugrott egy gyors, rejtélyes üzenet erejéig a küzdelmek elejére, majd angolosan távozott, ezzel rengeteg fejtörést okozva a játékosoknak. Kihívásához mindössze arra volt szükség, hogy egy játékos módban, a Pit pályán alakokat láss a hold előtt - ez minden hatodik alkalommal fordul elő a hídon. Már csak egy Double Flawless, azaz kétszeres hibátlan győzelemmel kell legyűrnöd ellenfeledet védekezés nélkül, majd ki is kell végezned. Ha minden kritériumnak megfeleltél, akkor irány a híd aljára, és már küzdhetsz is a zöld kosztümös ellenfeleddel. Természetesen nagyon kevés alkalommal lehetett ezt látni, legalábbis az elején; de ha ez mégis megtörtént, akkor garantáltan egy emberként üvöltött fel a játékterem és dobálták alsógatyáikat a levegőbe a népek.
Több se kellett az embereknek, innentől kezdve beindult a mesedélután: valaki egy háromfejű ló ellen küzdött, más pedig egy meztelen Sonyát tudott kiválasztani, valamilyen megcsinálhatatlan feladatsor után. Egy legenda azonban szélsebesen terjedt akkoriban. A gép Audits menüjében különböző statisztikákat lehetett olvasni, pl. kit hányszor választottak, hányszor nyomták végig a játékot, hányszor találkoztak Reptile-lal, egyebek. Minden egyértelmű, kivéve az „Ermacs” számlálót. Egy bugnak köszönhetően olykor Scorpion ruhája pirossá változott, így született meg Ermac a közösség szemében. Akkoriban azonban nem létezett még a karakter; viszont szerencsére Boonéknak van humorérzékük és tudják kezelni a communityben hallottakat – erről azonban majd később, bőven lesznek rá példák.
A hihetetlenül nagy siker legnagyobb alkotóeleme azonban mindenképpen a vér és kivégzések voltak. Muszáj kihangsúlyozni: akkoriban elképzelhetetlen volt a patakokban folyó vámpírnedű és a brutális, öncélú gyilkolás egy videojátékban, legalábbis ilyen reális formában. Híradók foglalkoztak a játékkal, a tanárok és szülők pedig egy új Anti-Krisztus eljövetelét látták a „FIGHT!” felszólítás után. Kevésbé ismert tény, hogy nagyrészt a játék miatt született meg az ESRB videojátékos korhatár besoroló bizottság is!
A kezdet tehát rendkívül sikeres és meglepő volt: még maguk a fejlesztők sem tudták, hogy mit szabadítottak rá a földi birodalomra. Habár a rivális Street Fighter II szívét nem tudták kitépni mellkasából, azonban mindenképpen méltó riválisra talált a Capcom a verekedős játékpiacon. Anno szinte minden platformra kijött a szoftver, amin csak játszani lehetett, legyen az konzol vagy handheld. Talán a SNES tulajok járhattak a legrosszabbul, hiszen az ő verziójukban vér sem volt, valamint a kivégzések is alternatív bohócságok lettek.
Amennyiben szeretnéd kipróbálni vagy újra átélni ezt a klasszikust eredeti arcade minőségben, akkor a Mortal Kombat Arcade Kollection lesz az ideális döntés, amit megtalálhatsz PS Store-on.
Természetesen messze nincsen vége itt a történetnek, bőven van még mit mesélni az MK univerzumról…
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
40. Enymus23  PlayStation.Community tag
2015.05.27. 18:54:26
LV1
Nagyon jó cikk!!!
Remélem sok ilyen lesz még! :) (Y)
39. DUDVA83  PlayStation.Community tag
2015.05.05. 13:35:38
LV2
Nem jön a 2.rész?
38. Yokozuna  PlayStation.Community tag
2015.05.03. 20:07:24
LV6
jó írás köszi! :)
a Pit-Fighter-rel sokat nyomtam... :)
"Csináltunk fényt. A végén már Unikumból."
37. Old_Raiden  A megváltást váró ember!
2015.05.02. 23:53:29
LV21
Válasz 30. VGPredator üzenetére:
Így van ! Sajnálom is, hogy nem került a korongra az eredeti MK rész árkád verziója ! :/
Rendbe vagyunk ?
36. spatz  PlayStation.Community tag
2015.04.27. 20:43:13
LV3
Válasz 7. Noob üzenetére:
Ja, mikor ezt először megtudtam, Noob Saibot, a két alapító nevei, hát dobtam egy hátast....
SpatZ blog,Demons Souls FAQ,Dark Souls magyar wiki
35. REWEN87hu  PlayStation.Community tag
2015.04.27. 14:21:52
LV8
Jöhet a 2. rész
PS3 ID: rewen87hu ps4 id: vsanya87
2015.04.26. 08:50:44
LV2
Válasz 16. jime üzenetére:
eriggymá sose vót megadrájvod:P
33. gabe83  PlayStation.Community tag
2015.04.25. 23:50:41
LV21
Remek írás! Gratulálok!
Mai fejjel mennyire primitív move list, de akkor - gyerekként - óriási élmény volt!
32. Dragonken  Szerkesztő
2015.04.25. 22:56:34
LV16
+1
Nem örülök neki, hogy siker lett, így muszáj leszek folytatni :(
Köszi srácok!
de miért nincs DK-n nadrág?
31. joeBLIND  PlayStation.Community tag
2015.04.24. 20:19:12
LV1
Elismerésem a cikkért.
JÂTÉK AZ ÉLET_a vége-GAME OVER.
30. VGPredator  PlayStation.Community tag
2015.04.24. 06:30:00
LV1
Válasz 28. Onimushaman üzenetére:
PS2-n, csak 2-3 volt...
A Midway Arcade Treasures 2.-n ,
Hogyha egész pontos akarok lenni.
Utálom hogy sehol sem tom kiírni a teljes nevem
29. Onimushaman  Szerkesztő
2015.04.24. 01:29:12
LV23
A 2. résszel kezdtem és örökre meghatározó cím maradt. Az első részt később próbáltam, így az már elavultnak tűnt. Mint egy Tekken vs Tekken2. :)
señor
28. Onimushaman  Szerkesztő
2015.04.24. 01:27:47
LV23
Válasz 26. csibiur üzenetére:
Igen az PS3/X360. PS1-re volt a Trilogy, PS2-re pedig a Midway válogatás korongon kapott helyet az MK1-3.
señor
27. SiC  PlayStation.Community tag
2015.04.24. 01:05:30
LV14
"ALIBABAJÉÉ!" - epik!

Sok erdekesseg, jo volt olvasni! Varom a tobbit, remelve, hogy mas VS cim is jon majd.
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
26. csibiur  Szerkesztő
2015.04.24. 00:44:41
LV1
Eletem tan elso videojatekkal mint fogalommal valo talalkozasa volt a Mortal meg egy Balatonfuredi strandon ezer eve, igazi klasszikus :) Az MK Arcade Kollection az kizarolag PS3? Multkor kerestem es nem talaltam.
25. metadata  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 22:18:44
LV15
Válasz 23. Adamska üzenetére:
MK Trilogy volt.
FatHead
24. metadata  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 22:18:17
LV15
+1
Remek cikk, nagyon jó volt olvasni! :) Az Ermac-os dolog még nekem is új!!

Annyit hozzáfűznék még, hogy MO-n a játéktermekben igen is kitépte az SF szívét! Én semmi más játékot nem láttam ami annyira népszerű lett volna az árkádokban mint az MK - MKII (minden játéktípust beleértve). SF is népszerű volt, de pont csak addig amig meg nem jelent az MK. Onnantól az SF labdába nem rúgott. Persze mi tudjuk ha nincs SF akkor nincs MK sem. Meg ugye az SF régebbi is volt, valójában nem is úriemberhez méltó dolog összehasonlítani őket. De ha tényleg csak a tényeket nézzük, akkor játékteremben kizárólag a Killer Instict tudta megszorongatni az MK-t.

Az biztos hogy számomra az volt életem legnagyobb videojátékos flash-e mikor előszőr láttam-hallottam MK kabinetet.
FatHead
23. Adamska  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 22:11:16
LV2
Oszt` ez nem is vót psre.
22. petyoka  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 21:28:12
LV6
+1
Mekkora játék volt már ez anno.A helyi játéktermekbe anno többen jártak mint a suliba a fiatalok.Mekkora címek voltak már akkoriban pl Samurai Shodown,king of fighters,fatal fury,double dragon,Cadillacs and Dinosaurs és még lehetne sorolni.
21. rottenbull  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 21:16:41
LV8
20. zodiac55  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 20:30:58
LV11
+1
Válasz 16. jime üzenetére:
És milyen lassú volt, te jó ég...:D ABACABB - az Aladdinos 576 Kbyte-ban írta Martin. Mennyi szép emlék jött elő eme cikk olvasása után. Köszönöm! :)
"Si vis pacem, para bellum."
19. HunNicoBellic  Mérnök Úr
2015.04.23. 19:32:52
LV17
Válasz 15. jime üzenetére:
Lehet, hogy az alkoholizmusod részben a Mortal Kombat-nak köszönhető? :)
trance 'n' progressive
18. HunNicoBellic  Mérnök Úr
2015.04.23. 19:31:23
LV17
Nagyon ígéretesnek tűnik ez a Classic PS cikksorozat. Csak így tovább!
trance 'n' progressive
17. xerox  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 18:54:15
LV16
Legjobb grafika a mai napig. =)
Sajnálom, de engem már nem köt le, sőt nem is érdekel úgy, mint régen az első 3-4 része.
16. jime  non-alcoholic
2015.04.23. 18:37:12
LV28
Válasz 13. Foxhound üzenetére:
így van!

fuu mennyire csalódott voltam mikor megadrive-ra megvettem... te jó ég, majdnem kivágtam az ablakon xD
abra-goddamn-cadabra
15. jime  non-alcoholic
2015.04.23. 18:35:52
LV28
+1
régi szép idők, mikor az általános suliban inkább kihagytuk az ebédet csakhogy a többiek előtt érjünk a közeli kocsmába, különben várhattunk órákat mire játszhattunk xD
nálam mindenképp mérföldkő volt a játék, hamarabb volt hozzá szerencsém, mint a street fighter sorozathoz, így mindig ez maradt a szívem csücske.
hatalmas mélyrepülései voltak a sorozatnak, főleg a ps2-es részek.... de azért mindig reménykedtem, hogy visszatalálnak a helyes útra, ami meg is történt hála az égnek :)

jó írás volt, köszi, nosztalgikus érzések kerítettek hatalmukba :D
várom a folytatást.
abra-goddamn-cadabra
14. Dragonken  Szerkesztő
2015.04.23. 18:26:14
LV16
Válasz 12. talos86 üzenetére:
Foxhound jól mondja. Akkor ti romhack verzióval toltátok, én is találkoztam ilyenekkel anno.
de miért nincs DK-n nadrág?
13. Foxhound  Szerkesztő
2015.04.23. 17:27:12
LV14
Válasz 12. talos86 üzenetére:
Cáfolom. A Megdrive verzíóból lehetett kicsalni vért meg kivégzéseket, de az vmi ótvar ronda volt. MKII-nél tértek észhez a SNES verziót illetően, onnantól hozta a játéktermi kontentet a Nintendo.
MK SNES gameplay -> http://youtu.be/Ln_Hu0uOng0
"Why did i move here? I guess it was the weather."
12. talos86  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 16:59:50
LV3
"Talán a SNES tulajok járhattak a legrosszabbul, hiszen az ő verziójukban vér sem volt, valamint a kivégzések is alternatív bohócságok lettek."

Ez nem igaz, legalábbis a PAL kiadás ugyan olyan volt, mint a játéktermi gép verziója. Rengeteget toltuk anno Győrben a Nintendo kölcsönzőben(ha jól emlékszem Ikva u. 36. alatt volt a 4 emeletes aljában).
11. Peet04  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 15:27:54
LV1
Jó írás köszi :)
10. DUDVA83  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 15:21:55
LV2
Remèlem most nem mondtam hülyesèget.
Úgy tudom nincs 4-re.
9. DUDVA83  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 15:20:50
LV2
Ps4-re is jöhetne ez kollekció
8. Onimushaman  Szerkesztő
2015.04.23. 14:41:31
LV23
Alig várom, hogy az Armegeddonhoz érjünk. :D
señor
7. Noob  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 14:35:33
LV2
Boon és Tobias kedvenc karakterem névadói. Nagyon jó cikk! Emlékszem, mekkora Mortal őrület volt akkoriban, még az SF-t is lenyomta népszerűségben.
Én mindig igazat mondtam, akkor is, ha hazudtam.
6. Drivolis  Felséges Úrnő
2015.04.23. 14:23:51
LV23
De jó! Ha hazajöttem mindenképp végignézegetem őket.
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
5. pepe  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 14:17:15
LV1
...nagyon király kis iromány lett, a mai napig kedvenc játékom egyike és mondanom se kell a mai napig nyomatjuk.....:)
4. Old_Raiden  A megváltást váró ember!
2015.04.23. 14:11:53
LV21
Fasza kis ismertető volt a kulisszatitkokról ! Még több ilyet ! :D
Rendbe vagyunk ?
3. PSti  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 13:24:55
LV5
Aaaaaa, nagyon jó cikk, várom a folytatást! :) Azok a régi szép játéktermes idők!
2. probi  PlayStation.Community tag
2015.04.23. 13:24:47
LV7
+2
Régi szép idők, rengeteg emlék jön elő ilyenkor. Szerintem minden idők legjobb MK-ja a 2. rész lett. 9-ben jól visszahozták a retro érzést de a X-nél kicsit elgurult a gyógyszer. Köszi a cikket!
PSNid HU: smuge
1. Foxhound  Szerkesztő
2015.04.23. 13:10:06
LV14
Nagyon szuper ismertető lett. Osztva. Köszi!
"Why did i move here? I guess it was the weather."
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Resident Evil Code: Veronica X (PS4, PSN)
2017.07.25. 19:11 Kedvcsináló
14 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Ráadásrandi Verával.
Mozi - A majmok bolygója: Háború (2017)
2017.07.25. 14:01 Cool-Túra
5 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Majom-exodus.
Human Fall Flat (PS4, PSN)
2017.07.22. 14:46 PlayStation Network
5 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Lábból emeld, ne derékból!
TEARAWAY UNFOLDED (PLAYSTATION 4)
2017.07.19. 18:41 Játékteszt
17 hozzászólás
Szerző: martin
Szoktál te még egyáltalán JÁTSZANI?
Chime Sharp (PS4, PSN)
2017.07.19. 12:23 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: eszg_
Tetrisezés diszkóritmusban.
Nex Machina (PS4, PSN)
2017.07.18. 09:42 PlayStation Network
18 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Epilepszia vonat érkezik Helsinkiből, a szerelvény minden állomáson és megállóhelyen megáll.
Perception (PlayStation 4, PSN)
2017.07.17. 09:43 PlayStation Network
5 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Vaksötét.
LocoRoco Remastered (PS4, PSN)
2017.07.16. 21:16 Kedvcsináló
13 hozzászólás
Szerző: eszg_
A világ legvidámabb játéka kirobbanó formában tér vissza!
Butcher (PlayStation 4, PSN)
2017.07.15. 21:53 PlayStation Network
12 hozzászólás
Szerző: Dzson
Minden retro pixeles, de nem minden pixeles retro.
Mozi - Pókember: Hazatérés (2017)
2017.07.13. 07:13 Cool-Túra
8 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A tékozló Pók végre otthon van.