PlayStation.Community

2015.02.06. 20:50 Kedvcsináló
21 hozzászólás
Értékeld a cikket!
Rendőr vagy bűnöző, ez itt a kérdés!

Le merem fogadni, hogy a PlayStation Network rendszerének a downloadok menedzseléséért felelős vonalát az utóbbi napokban (mondjuk harmadika óta) az Electronic Arts új rendőrös-bűnözős FPS-e, a Battlefield Hardline nyitott bétájának letöltése terhelte le legnagyobb mértékben. A tesztlehetőség a Sony konzoljai közül PlayStation 4 és PlayStation 3 rendszereket érinti, és, bár a szériának legalább annyi szapulója akad, mint rajongója, azért szerintem a shooter-kedvelők közül többek éltek a kóstoló lehetőségével, mint ahányan ignorálták.
Az Electronic Arts mindig is nagy hangsúlyt fektetett a széria számozott "fő" részeire, ugyanakkor a "mellékszálakat" sem hanyagolta el soha; ezen útkereséseknek legújabb végterméke lesz az a Hardline, mely Európában március 19-én kerül forgalomba. A BFH gyakorlatilag a jól bevált alapokból építkezik, azonban a harcterek háborúit a városi utcákra helyezi, ahol bűnelkövetők és bűnüldözők vívják nagy csatáikat.
A téma nem új, nem példa nélküli. Nemrégiben még ott ciripelt a mérsékelt sikereket elérő PayDay és folytatása, de ott dübörög mai napig a Grand Theft Auto Online is, mely jelentős számú gengsztert szólított akcióba. Vajon sikerül-e az EA-nek ezen a poszton is bankot robbantani?

A bétás élményeket ezúttal nem egy PSC-szerkesztő szállítja, hanem két lelkes fórumtársunk, soliduss és zdarovje!
Mi tesz igazán jóvá egy multit? Szerintem a mindent elsöprő hangulat az a bizonyos plusz, ami elfeledteti veled egy nehéz nap minden nyűgét és baját. A Battlefield Hardline egyszerre akar megfelelni a patinás névnek és valami újat mutatni a FPS-ek világában. Az eddig horrorban utazó fejlesztőgárdának sikerül valami újat nyújtani ebben a csúcsra járatott kategóriában?
A nem éppen csekély 11GB letelepítése után égtem a vágytól, hogy belevessem magam az online harctér újabb fejezetébe, kíváncsi voltam, mi új van a nap alatt. Telepítés után az alapbeállítások átböngészése végeztével (nekem minden teljesen kézre állt) rögtön belecsaptam az akcióba. A bétában háromféle mód áll rendelkezésre. A szokásos Conquest Large (pontfoglalós), a Hotwire (autós üldözéses móka pontfoglalós módra), valamint a Szemtől szemben mozi által ihletett Heist (bankrablás egy icipici Rush utánérzéssel).

Kezdjük a jó öreg Conquest Large móddal, ez minden Battlefield alap játékmódja. Gyors éledés után rögtön a pályán találtam magam, Las Vegasi külvárosi, amolyan sivatagi lakóparkjában. Rengeteg lehetőség adódik a házak betámadására, elég nagy nyílt területtel, mely a mesterlövészek paradicsomává változatja rögvest a játékteret. Rövid autókázás és a pálya közepén találjuk magunkat.
Picit hosszúnak érzem a bevezető szakaszt. Nyilván a spawn-campingezés elkerülése végett, de gyalog minimum 2 perc, amíg eljutunk a tényleges akció sűrűjébe, ha nincs a bázison jármű. Kapjuk, osztjuk a golyókat, karakterünk ékes gengszter-szlenggel kommentálja cselekedeteinket.
Az első feltűnő furcsaság, hogy az alap kaszt alapfegyverének elég nagy a szórása. A találatok érzékelése sem 100%-os. Főleg a testet érő golyók ballisztikai érzékelésében vélek kisebb zavart felfedezni, a találatokat nem jelzi be sokszor a játék. Vegyes érzelmekkel telve nyomom le az első meneteket; nem rossz eddig a multi, de semmi kiemelkedőt nem vélek benne felfedezni. A gunplay-t én gyengébbnek érzem, mint az előző, 4. részben.
Következő kör itt jövök, 1 menet alapján nem alkotunk véleményt! Ekkor jön a nagy meglepetés. A menet közepén felbukkan az egyik ház mögül egy helikopter és kegyetlenül bedarálja a squadomat. Rutinos BF-esként rögtön kasztot váltok, ugrás a szerelőre (mechanic), hisz eddig mindig neki volt a legnagyobb esélye semlegesíteni a légi fenyegetést. Ekkor jön az első megdöbbenés! Mivel nem alapfelszerelés a SWAT/Gengszter osztagnál az RPG, vagy a STINGER, így konkrétan nincs egyetlen kaszt sem, mely hatékonyan fel tudná venni a légi járművek ellen a harcot. Ezt mégis, hogy gondoltátok kedves Visceral? Konkrétan egy jó képességű pilóta simán 45/3 statot tud csinálni minden szenvedés nélkül.
Pár menet után jött a felismerés, hogy a szokásos BF-tendencia itt nem működik. Hiányoznak a támadó és védekező járművek, melyek valamelyest védelmet nyújtanak a levegőből ránk leselkedő veszélyek ellen. Vannak ugyan csapatszállító és sima kommersz rendőrautók, de ezek fegyverzetei és védelmi képességei nagyon gyengék. Egyszerűen nem érzem azt az egyensúlyt, melynek illúziója a régebbi részekben megtalálható volt.
A téma megközelítése (városi jó fiuk vs. városi rossz fiuk) elég erősen bekorlátozza a felhasználható és játékba építhető felszerelési tárgyak mennyiségét. A 4. rész óta a pályákon elszórva lehetőség van felvenni speciális fegyvereket, melyek itt is tiszteletüket teszik. Vélhetőleg így akarták kompenzálni a fent feltárt hibákat a készítők. Szerencsére található légvédelmi és sima rakéta is közöttük, de ha az ellenfél bevédi azt a kis pontot, konkrétan lehetetlen lesz leszedni egy helikoptert. Így a játék BF-eszenciát csak nyomokban tartalmaz, mert túl komoly lépéselőnyt biztosít egyes járműveknek és kasztoknak. Gyorsan felejtsük is el ezt a módot, ugorjon be egy jó kis autós üldözésbe.

A Hotwire módhoz hasonlót még garantálom, hogy nem láttál! Tömören a játékmód lényege, hogy a pályákon van 3-4 speciális autó, melyeket meg kell szerezni, majd bepattanva a volán mögé, max gázon (ha nincs padlógáz, nem érsz konkrétan semmit) vezetve a pályán, ész nélkül száguldozva tudjunk az ellenfél pontjait csökkenteni. Minél több autót uralunk, annál nagyobb ászok vagyunk. Menekülünk eszeveszetten, az ellenséges banda meg próbál minket levadászni. Jól hangzik?
Az a baj, hogy csak hangzik. A bétában konkrétan a pici pályák miatt 1, maximum 2 útvonal között választhatunk, ami úgy a harmadik menetre unalomba is fullad. Pont azokon a pontokon fogják kilőni alólad a kocsit, ahol az előző három alkalommal. Az már külön vicc, hogy konkrétan 2 tár és annyi is a spéci kocsidnak.
Jó ötlet pocsék megvalósítása. Sarokban guggoló, mindent aláaknázó sunyi dögök előnyben.

Láttátok a Szemtől szemben című 1995-ös mozit? Al Pacino és Robert De Niro filmjének az egyik tetőpontja, amikor a bankrablók és a rendőrök élethalál harcok vívnak egymással a nyílt utcán. Vélhetőleg ez a szituáció lehetett az egyik alapötlet, mert ez a móka, a harmadik mód, a Heist, 100%-ig erre hajaz.
Adva van egy bank és benne egy trezor. Ezt kell a mackósoknak megfúrniuk és megpattanni a pénzel, mielőtt a rendőrség rajtunk üt. Csendben elvégezni a melót lehetetlenség, így jó kis parázs harc alakul ki, mely romba dönti a bankot és a környező utcákat. Lehetőség van taktikára, több alternatív útvonal is létezik mind a betörése, mind a menekülésre. Igazi adrenalin bomba, amikor cipeled a pénzes táskát, süvítenek a fejed mellett a golyók, a társaid fedeznek, hisz tudják, tőled függ, hogy a nyugdíjalapjuk gyarapodik-e egy nagyobb összeggel, vagy nem.
Újdonság, hogy a fejlődési rendszert itt most nem XP alapú. A mindent átitató zöldhasú az, amiért fegyvereket és tárgyakat vásárolhatunk. Kár, hogy a legérdekesebb és a legtöbb lehetőséget rejlő módból kapunk a legkevesebbet. Több pályával és egy jó csapattal igazán ki lehet aknázni ebben a módban a lehetőségeket. Ez jött be a legjobban a bétából, itt érhető tetten az a bizonyos Hardline hangulat, amit a készítők szeretnének elérni a játékkal.

Összességében engem nem győzött meg teljesen a béta. Kicsit olyan érzésem van, hogy ha ezt a játékot egy külön IP-ként adták volna és nem a Battlefield név alatt, sokkal elnézőbbek lennének vele az emberek. Nem egy rossz játék, csak az elődök fényében nagyon keveset mutat. Ilyen szűkre szabott keretek közt kis túlzással egy DLC-ként is megállta volna a helyét a 4. részhez csapva. Lehet jobban jártunk volna vele...

(írta: soliduss)
Korábban azt nyilatkozta a DICE, hogy szeretnék a jövőben megjelenő Battlefield-részek életciklusát még tovább kiterjeszteni. Ez jó dolog lehet, mivel így kevésbé hígulhat fel kedvenc FPS játékunk...
...aztán egyszer csak hírt kaptunk az egyik E3-on, hogy új BF-rész várható. Már a cover-képek alapján láttuk, hogy ez most egy kicsit más lesz. Mindig a játékosokon múlik, hogy milyen fogadtatása lesz egy-egy ilyen „letérésnek az ösvényről”. Nekem, amit akkor láttam, nagyon tetszett; bár tudjuk, hogy az összevágott videók a legjobb akciójeleneteket dúsítják egybe, és sok esetben ritkán tudjuk azt reprodukálni játék közben, mivel sok dolognak kell teljesülnie - és persze szerencse is kell hozzá.
Február 3-án lehetőséget kapott a nagyobb tömeg is a Hardline tesztelésére. Már a closed beta esetében is megosztott véleménnyel voltak a játékosok, és ez most is így van. Veterán BF-játékos vagyok, egyetlen részt sem hagytam ki, legyen az digital-only, vagy teljes kiadású változat.
Azt elmondhatom, hogy eddig sosem éreztem úgy, hogy végleg meguntam volna ezt a sorozatot. A másik nagy „shooter”-rel nem akarom itt összehasonlítani, mindkettőben más a fun-factor, máshogy érvényesülnek a játékmódok.

Számomra a Hardline érdekes érzéssel indult, talán úgy, mint a legtöbb játékosnak. Felmerült bennem a kérdés, hogy „Ez mi?”, és hogyan lesz ebből izgalmas és lehengerlő BF érzés, hisz végtére is a „thrill” az, amit keresünk ebben a szériában, a fent említett szerencsés véletlenek, vagy nem véletlenek együttállása.
A kezelőfelület első ránézésre bonyolultnak tűnik. Hirtelen úgy érzed magad, hogy nem is tudod mit nézz meg, annyiféle újdonság és változtatás bombázza az agyad. Ez az érzés egy teljes délutánomat kitöltötte, így azon a határon voltam, hogy nemes egyszerűséggel elítéljem a játékot anélkül, hogy a lényegi mélyére ástam volna. Úgy gondolom, a legtöbben ebbe a hibába esnek bele, amikor ezeket a kinyilatkoztatásokat teszik: „Ez már nem Battlefield, ez nem ide való, stb….”
Ezután az történt, hogy úgy gondoltam arra a napra: elég volt az „élmény”, hadd ülepedjen a dolog, majd másnap újra nekifutok. Nagyon fontos megemlíteni még itt, hogy az egynapos tanulófázisban a megszokott baráti társaság nélkül futottam neki a stuffnak, véleményem szerint ez is nagyon sokat lendíthetett a negatív kép felé.
Az Open Beta második napján újra nekiálltam, ezúttal szigorúan baráti társasággal. Mintha egy másik játék lett volna a Hardline, teljesen más nézőpontból tudtam tekinteni rá. A társak közül páran már részt vettek a Closed Beta-ban, de így is sok újdonságot tudtam nekik bemutatni, és minden esetben valami olyasmi volt a reakció, hogy „ez mekkora királyság”.
Először a 64-emberes Conquest módot próbáltunk ki: kíváncsian vártuk, hogy miben lesz ez más, mint a BF4. Friss, új élményeket szereztünk. A fejlesztők saját elmondása szerint változtattak a karakterek mozgásán egy kicsit; én úgy éreztem, hogy a BF4-ben tapasztalható dinamikus mozgás mintha egy kicsit csökkentve lett volna. De csak pont olyan mértékben, amivel még megmarad ez a fajta mozgás, és nem redukálódik le a karakter egy statikus bábuvá.

És akkor a jelenleg elérhető játékmódokról bővebben:

- Heist: Nagyszerű, a sorozatban eddig még nem szereplő dolog a pénz gyűjtése, mivel így nem kell a fegyver/felszerelés eléréséhez a szinteket „grindolni”. Ide kapcsolódóan: vicces az, amikor a Heist módban nálad van a pénzeszsák és futás közben hullanak ki a bankók utánad. Az ellenség számára még figyelemfelkeltő is, így te vagy az első számú célpont. Ez a típusú meccs más játékból, vagy játékokból ismerős lehet, van benne potenciál, de egy map alapján nehéz azt mondani, hogy mennyire lesz ütős. Páncélszekrényt kell megfúrni és falakat kirobbantani, hogy sikeres legyen a rablás, majd a biztonságos helyre elszállítani a megszerzett zsákmányt.
A másik oldalról (védők) az a feladat, hogy ezt megakadályozzuk. Szerintem ennek sikeressége azon fog eldőlni, hogy milyen taktikai lehetőségeket találnak ki a fejlesztők a térképek esetében.

- Hotwire: Nos, ez az a játékmód, ami a legpörgősebb érzést kívánja átadni. Tulajdonképpen mozgó pontokkal megspékelt Conquestről van itt szó. Elsőre egyszerűnek tűnhet, de belemerülvén rájössz, hogy folyamatosan adja magát az akció, a lehetőség. Itt aztán van opció csapatjátékra, úgy, hogy közben együtt maradtok és nem széled mindenki szanaszét a térképen.
Vegyünk példának egy B „pontot”, ez egy 4 személyes autó, amibe majdnem, hogy belefér a már 5 taggal indítható squad. A beta elején nem sok ember nyitotta meg az itt nagyon fontos szerepet betöltő „hegesztőt”, tehát a már jól ismert javítókészletet, így annak a csapatnak, aki ilyennel rendelkezett, óriási előnye volt.
Itt mindenkinek jut szerep. Sofőr, javító, gunmanek. Hasznos és mókás dolog, hogy ki lehet ülni az ablakba az R3 megnyomásával, ilyenkor 360 fokban tudod osztani az áldást. Óriási érzés az, amikor azt látod magad előtt, hogy jön szembe az ellenség a másik (ugyanúgy tele) járművel, és közben szinte egyszerre lövitek egymásra a gránátvetőből a muníciót. Ilyenkor lehet egymással ordítozni, hogy „javíts, javíts”, „kanyarodj, lőj már”. Pillanatok alatt eldőlnek az ilyen csaták és még durvább helyzetek alakulhatnak ki, ha esetleg több autó is összetalálkozik.

- Classic Conquest: A BF4-hez hasonló, 64 ember esetében szüntelen akcióról van szó. Bárhová nézel, biztosan látsz célpontot! Jellemző például, hogy a sniper pontokon egyszerre 4-5 ember is campel. Ideális célpontok az Intervention SUV-ból való Minigun használathoz!

Ezek után pár szó a fegyverekről, járművekről, perkekről.

- Alapvetően 4 class elérhető, zárójelben a BF4 megfelelője: Operator (Assault), Mechanic (Engineer), Enforcer (Support), Professional (Recon)
- Kétféle frakció van (Law Enforcement-Rendőrök, és Criminals-Bűnözők), és ezeken belül is 2-2 oldal, összesen 4-féle variáció.
- Habár ez nem is látszik elsőre a menüben, de 51 fegyver és 28 kütyü (gadget) áll rendelkezésre.
- Megmaradtak a Battlepackok, ezúttal találhatsz bennük úgynevezett „Voucher”-eket, amik egy-egy fegyver attachment gyors elérését teszik lehetővé, ingyen. Szereztem például 2 ACOG attachment vouchert, ezeket az általam választott fegyverhez fel tudtam használni.
- Perk rendszer: ahogy halad a csata és teljesítesz, az R1 hosszú megnyomásával egyszerre két perk közül választhatsz. Összesen 4 perk unlockolható. Nagyon szívmelengető, amikor egyszer csak beugrik az a perk, amivel még több GL lehet nálad egyszerre. Talán a Hotwire módban ez el is veszti a „noob-tube” címét, mivel a járművek ellen nem annyira sportszerűtlen, mintha simán csak katonákra lőnéd.

Ezeken felül a járművek is fejleszthetők, és megjelent egy olyan lehetőség, hogy bizonyos ideig extra képességeket használhatsz. Ezt ugyanúgy kell elképzelni mint az XP boostereket, de ezúttal beállíthatsz belőle többet, például faster-aim, vagy reload boost.
Várhatóan, ahogy az előző BF részek esetében is tapasztaltuk, bőven lesz még tweak és változtatás a többjátékos rendszerben, viszont a BF3 és BF4 beta esetében látott textúra elmosódás, vagy késő betöltés itt egyáltalán nem tapasztalható, kis túlzással release-readynek mondható a jelenlegi állapot. Persze, network oldalról már vannak problémák, de azt írják, igyekszik kijavítani.

Én úgy érzem, mindenképp van létjogosultsága ennek a résznek, viszonylag pont jó időben is jöhet azoknak, akik már kicsit unják a BF4-et. A végleges verzióban még több játékmód fog szerepelni, ezért kíváncsian várom hogy az általam imádott Rush módot melyik fogja felülmúlni. Végül jöjjön a kedvenc idevágó idézetem Youtube-ról: "I knew it! Battlefield having heists sooner than GTA Online!"

(írta: zdarovje)

Mint az a fenti két élménybeszámolóból is kiválóan látszik, a Battlefield Hardline a szokásosnak mondható, szinte mindenki által kedvelt, a friss rendőr-bűnöző felállástól függetlenül tipikusan battlefieldes Conquest mód mellett két olyan speciális játékmechanikát is kínál, melyek szélsőségesen megosztják a játékosokat, viszont habitustól függően egészen különleges, újdonságnak ható, érdekes élményt is okozhatnak...
...és ezt - talán - már félsikerként könyvelheti el az Electronic Arts.
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
21. Penge70  PlayStation.Community tag
2015.02.17. 19:01:40
LV22
Válasz 20. darkferro üzenetére:
talán ha félórát bírtam, szerintem is 0
20. darkferro  PlayStation.Community tag
2015.02.14. 22:09:59
LV1
számomra ez a Béta = 0
id: darkferro73
19. LyozsFM  PlayStation.Community tag
2015.02.11. 21:26:43
LV4
Szomorúan látom,hogy követik a bf4 vonalát.
Hát kihagyom ezt a sorozatot is mostantól.
Lüvüdözös gyerek !!!
18. soliduss  A Krónikás
2015.02.10. 12:58:31
LV25
Válasz 17. GOD üzenetére:
Nem egy menet volt, ahol a pilóta magasan 40 felett ölt. A kis támadó heli gépágyúja túlontúl nagyot sebeztek. 2 golyó és feküdtél is.
17. GOD  PlayStation.Community tag
2015.02.10. 10:29:33
LV4
Egyébként a jó pilóta nem csinál benne 42/3-at mivel ebben a játékban a helikben nincs csak oldalt fegyver, azaz egy jó pilóta óriási assist pontot kap maximum, ha a oldalt lévő lövészek szépen tudják nyomi az R2-t, mert ugye egy jó pilóta mellett nem nehéz célozni! ;)
K I L L U M I N A T I
16. GOD  PlayStation.Community tag
2015.02.10. 10:23:14
LV4
Ha már egy játékban ott akarnak valami pluszt letenni, hogy pl egy harmadik kéz ad egy tárat, vagy hogy a rakéta vetőt úgy töltöm hogy feldobom a rakétát és alátartom a vetőt.. na ott bibi van! BF szériák igényességi sorrrendben: BAD COMPANY széria a legjobb ettől szarabb és jóval részlet szegényebbek a SZÁMOZOTT részek, és most a HARDLINE-al megérkezett a széria LEGALJA, a legkisebb a leggagyibb, a legrészletszegényebb, és a rombolás híre se hanva sem lehető már fel benne! COD után egy felüdülés még így is, de BF4 után elég bosszantó!
K I L L U M I N A T I
15. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.02.09. 08:56:46
LV30
Válasz 14. HUN_hatrix üzenetére:
Link jav: http://www.youtube.com/watch?v=0-TTSOhXSx8&am[...]
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
14. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.02.09. 08:56:24
LV30
Tegnap összejött egy jó kis rablás.
Mind a két zsák pénzt én vittem be. :)
Az első sima menet volt.
A másik már kicsit merészebb. :D

Battlefield™ Hardline Beta - 2 zsák pénz
https://www.youtube.com/watch?v=0-TTSOhXSx8&a[...]
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
13. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2015.02.08. 23:52:08
LV28
Az az egyetlen szerencséje (legalábbis részemről) hogy semmilyen más multi orientált FPS nem jelenik meg mostanában.
SW Battlefront-ig elmolyolgatok vele néha napján, kb ennyit ér ez a teljes árú DLC.
12. zoli12i  PlayStation.Community tag
2015.02.08. 14:58:33
LV11
Nemhogy már a bc3-at csinálnák már.......
11. KJ_1985  PlayStation.Community tag
2015.02.07. 19:44:20
LV2
Vélemény? 3 szóban össze lehet foglalni:
Battlefield: Global Offensive
"Felhívom mindenki figyelmét a gyilkolo gépek klán
10. ALF22  Son of Liberty
2015.02.07. 15:57:27
LV26
ps3on nem sok vizet zavar az a heli
Egyrészt alig tudnak repülni az emberkék, másrészt a stingert soha senki nem védi. Mondjuk nekem se jutna eszembe ott maradni és lesni mikor jön arra vki érte, miközbe a pontok messzebb vannak.

De ahogy több helyen leírtam a B pont ott a sivatag közepén eszméletlen hangulatot adnak. nekem totál átjön a zsaru/kartell háború. Pont annyira amennyire a korábbi BF-knél egy egy háborús ütközet.

Hotwire fura, hogy mindenki ezt dícséri. vagy rossz társaságot fogtam ki vagy ps4en jobban fest. Ps3on ronda, és bugyita a kocsikázás. Plusz ez a körbe-körbe száguldozás.....végig azt volt a fejembe,hogy ezt kár volt beletenni.

Heist. Na ez legalább új és még jó is. Leginkább az tetszik,hogy változatos tud lenni. Főleg, ha van kihívás és jó az ellenfél.
9. soliduss  A Krónikás
2015.02.07. 15:25:54
LV25
Válasz 7. vbalazs üzenetére:
Sajnos ne legyenek illúziód, majd 1 hónappal a megjelenés előtt nem fog semmi változni. Day 1 patchban esetleg.
8. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.02.07. 15:04:48
LV30
Nekem minden BF játékban megvan, hogy melyik játékmód köt le.
A többit lesz@rom.
Itt a CQ tuti nem fog érdekelni.

Viszont engem ez a bankrablás annyira megfogott, hogy azt az üldözéses mókát ki se próbáltam. XD
Majd ma, majd ma, de végül mindig inkább bankba megyek. :D
Két videóm...

RENDŐRÖK...
http://www.youtube.com/watch?v=c8vrdCwxXGg

RABLÓK...
http://youtu.be/-iNN1mLb7Dk
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
7. vbalazs  PlayStation.Community tag
2015.02.07. 13:01:09
LV3
Nekem bejön a béta. Tény hogy sok hiba van benne, de még valamit lehet javítanak. Engem is az zavar a legjobban egyébként, hogy nincs semmi védekezés a helikopterek ellen. Ez orbitális hiba, kibaszott idegesítő! Viszont az hogy kb 5 másodpercet tölt a játék, az dícséretes :)
6. soliduss  A Krónikás
2015.02.07. 08:56:21
LV25
Válasz 5. Hitmanson üzenetére:
Hát igen.... picit furcsa, meg a karakterek mozgása se 100%-os a hit detectionról meg ne is beszéljünk.

Pár menet után tegyétek be a Bf3-at vagy 4-et..... ég és föld lesz a különbség sajnos nem jó értelemben.
5. Hitmanson  PlayStation.Community tag
2015.02.07. 02:58:55
LV2
nagyon nem tetszik a fizika benne. :(
4. Lotar  PlayStation.Community tag
2015.02.07. 01:53:21
LV18
Holnap remélem,hogy ki tudom próbálni.
psn/sen id: pcpmate
3. Peet04  PlayStation.Community tag
2015.02.06. 23:03:26
LV1
Bf3hoz és bf4hez képest egy kaki szerintem.
2. RedFOX_ReLoad  PlayStation.Community tag
2015.02.06. 22:35:59
LV1
Kipróbáltam, rank 41-ig feltoltam és meg is untam, pedig a hotwire mód nagyon tetszett (lehet a fiatal koromban lévő rendőrős motoros üldözések miatt tudtam beleélni magam, a régi időket felidézte... XD) mindenesetre meguntam rövid időn belül. BF4-hez jön még DLC inkább azt várom mint ezt.
1. martin  Főszerkesztő
2015.02.06. 21:13:24
LV27
Jó írások, köszönöm!
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Hardver - DualShock 4 Back Button Attachment
2020.02.24. 11:16 Techno
1 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Pssz! Haver! Kell két új gomb a DualShockodra?
Mozi - Úriemberek
2020.02.24. 11:06 Cool-Túra
0 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Az igazi gengszterek tényleg öltönyt viselnek.
Untitled Goose Game (PS4, PSN)
2020.02.23. 18:17 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Petunia
Minden idők legnagyobb rémsége.
Lornsword Winter Chronicle (PS4, PSN)
2020.02.23. 18:09 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: DrZaius
Az unalmas tél közeleg.
Dragon Ball FighterZ - FighterZ Pass 2
2020.02.21. 19:39 Kedvcsináló
0 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Folytatódik a küzdelem.
Beholder 2 (PS4, PSN)
2020.02.21. 16:39 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: nadasurf
"Leugrani egy szikláról és zuhanás közben szárnyat építeni."
Patapon 2 Remastered (PS4, PSN)
2020.02.20. 16:00 Kedvcsináló
0 hozzászólás
Szerző: Angyalkus
Ritmikus harci dobok háborúja.
Mozi - Ragadozó madarak
2020.02.18. 21:00 Cool-Túra
10 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Erős Nők, Akiknek Nincs Szükségük Férfiakra.
EarthNight (PS4, PSN)
2020.02.18. 20:48 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Bandage_520
Sárkány ellen sárkányfű… akarom mondani Skydive?
Dark Devotion (PS4, PSN)
2020.02.16. 13:31 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Pixeles kereszteslovagok Dark Souls-a.