.
 

PlayStation.Community

2014.12.09. 20:11 Kedvcsináló
56 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Kell-e egy játéknak mást is tartalmaznia, mint amit a jól megszokott recept előír?

A lecsó egy nagyon egyszerű, mondhatni szinte primitív étel, melyre sokan magyar szabadalomként tekintenek; ettől függetlenül ilyen-olyan formában jelen van a világ sok országában. Finom, laktató, egyszerű elkészíteni - akármilyen módszerrel csinálod, úgyis szépen összeáll -, és legyünk őszinték, még közepes, vagy gyengébb minőségű hozzávalókból is remek eredményt képes kihozni belőle bárki - gondoljunk csak a piacokon a standok szélein kínált, kissé cirmos, kissé fáradt, de a célnak mégis tökéletesen megfelelő, ráutaló nevű lecsópaprikára.
Ugyanakkor azzal már kevesebben foglalkoznak, hogy a lecsófőzést is lehet egy oktávval feljebb zongorázni (és itt nem arra gondolok, hogy a végén ütsz rá két tojást). Cukkinivel, padlizsánnal, tökkel, patisszonnal, vajbabbal, burgonyával dúsíthatod, négy-ötféle eltérő fajtájú paprikával dolgozhatsz a textúra- és színhatás miatt, a mixet vajjal tovább krémesítheted, húsok és húskészítmények variációit apríthatod bele, és más apróbb fogások sokaságát vetheted be a különlegesebb végeredmény érdekében - de a legfőbb kérdés az, szükség van-e egyáltalán arra, hogy egy lecsó ilyesformán "több" legyen?

A Santa Monica Internal Studio / Ready at Dawn által fejlesztett The Order: 1886 egy PlayStation 4 exkluzív játék, melyet többek között én is úgy kommunikáltam bejelentése óta a hírekben, hogy ez egy viktoriánus korban játszódó Third Person Shooter, azaz egy külső nézetes lövölde. A tegnapi napon azonban a Sony Computer Entertainment rendelkezésemre bocsátotta a szoftver egy nyúlfarknyi előzetes verzióját, mely kipróbálása után már sajnáltam, hogy nem árnyaltam jobban a szoftver definícióját. A viktoriánus kor ugyanis stimmel, a TPS részek is megvannak, azonban a játék egészét nézve jobban rá kellett volna mennem annak a "filmszerű" hatásnak az előtérbe helyezésére, amit a Ready at Dawn már kezdetek óta hangsúlyoz, de valahogy hajlamosak voltunk kihagyni a képletből.

Az Order demója gyönyörűséges, zokogó hegedűvel aláfestett nagyzenekari muzsikával, valamint egy szürke, gomolygó ködös főképernyővel és a game patinás logójával indít, mely kompozíció annak az alternatív, eléggé steampunkos, viktoriánus kornak a hangulatát vetíti előre tökéletes felütéssel, mely a történet keretét adja. A helyszín Anglia, London és "környéke", ahol a történelem és a nagy ipari forradalom folyama teljesen más arcát mutatja, mint azt a könyvekből és az iskolában megismerhettük.
A középpontban az a Rend nevű társaság áll, mely a legendák szerint évezredek óta óvja nemes lovagjai által az emberiséget az olyan, elfajzott lények ellen, mint például a félig ember, félig állat szörnyek. Ez a komplikált, ugyanakkor fantasztikusan izgalmas történelmi időszak ugyanakkor nem csak az ősi háború kiteljesedése miatt érdekes, hanem az e világi események okán is, hisz a Londonban épp egyfajta polgárháború folyik, ahol a Lázadók szövetsége az uralkodó osztály ellen küzd. A Rend lovagjai emiatt gyakorlatilag két tűz közé kerülnek: a misztikus lények hordái és a lázadók csapatai satujában próbálják uralni a helyzetet, amit tovább súlyosbítanak azok az aggasztó jelek, melyek hitük és titkos társaságuk átformálódására mutatnak. A szövevényes, korokon átívelő, az életet meghosszabbító titkokat feszegető, rengeteg "összeesküvés elméletes" kikacsintásban bővelkedő történetről egyelőre többet nem mondanék, hisz ez majd a játék tesztjének része lesz, meg aztán felfedezése is inkább rád vár. Ugyanígy nem mesélem majd el a teljes preview-pályát sem, legyen ez az öröm is a tiéd.
A demo a játék ötödik fejezetét - "Agamemnon Rising" - prezentálja, ahol a négy főszereplő épp a világ legnagyobbnak mondott léghajójába hatol be, hogy egy állítólagos merényletet hiúsítson meg.

Ha esetleg a kezdőképernyő még nem hozta meg a kedved a gépzsír- és tömjénszagú neo-viktoriánus akcióhoz, akkor a folytatás biztosan megteszi. A hatalmas, történelmi mércével mérve koridegen, fenyegető fémmonstrum hajó magasan London felett, a felhők között halad célja felé. Lovagjaink épp ekkor érkeznek meg felső részére, hogy oldalán leereszkedve bejussanak. Igazából én már a menü zenéjétől is elaléltam, de a bizsergés csak tovább fokozódott, amikor megláttam ezt a festői képet és a négy nemes embert, ahogy a szél tépi korabeli, de mégis futurisztikus ruházatukat.
Nagyon fontos tudvalevőleg, hogy egy játék milyen hőst, hősöket prezentál a playereknek. Nem véletlenül vannak a japán kalandokban óriásmellű diáklányok és babaarcú tini fiúk, az amerikai produktumokban izomagyú, marcona zsoldosok, és bizonyára nem véletlenül kerültek be az Orderbe ezek a klasszikus vágású, finom európai arcok sem. Már a nevük is felemelő: Sebastian Mallory, alias Sir Percival, a még élő lovagok legkiválóbbika; Grayson, alias Sir Galahad, a bátor harcos, kinek Mallory a mentora; Isabeau D'Argyll, alias Lady Igraine egy csinos, de kemény hölgy, a Rend egyik legfiatalabb ügynöke; valamint velük van még Marquis de Lafayette, az erős akcentusú francia katonai stratéga, aki a francia és amerikai forradalomban is harcolt már, komoly hírnévre szert téve.
Ez a négy, előkelő karakter egy tökéletesnek tűnő katonai hadművelet benyomását keltve indul bevetésre. Sir Percival osztja a parancsokat, melyeket mindenki hűen követ. Megszólalnak a szinkronhangok; mindenki feszes, tudja a dolgát; Lafayette akcentusa óriási; az arcok egyszerűen hihetetlenek: ápolt szakáll és arcszőrzetek, a hölgynek fonott haj, a hátakon becsomagolt fegyverek, tőrök.

Alapállapotban ez ugye az ötödik felvonás a játékban, viszont itt nekem még minden új. Mondhatni egyből a mély vízbe csöppenek. A kamera felülről mutatja az akciót, a feladatom az ereszkedés. Ez a játék interaktív filmes összetevőjének bemutatkozása, mely alkotóelem egyébként végigköveti a teljes pályát, időközönként megjelenve. Húzom az analóg kart, emberem tempós haladásba kezd. Az egész mechanika zökkenőmentesen folyik átvezetőből a valóban irányítható részekbe, azonban egyéni akcióra nincs opció. Az irány adott, a mozdulatok adottak, nincs lehetőség arra, hogy inkább a léghajó másik oldalán mássz át és mondjuk a légcsavaron át tarzan-lengésben juss el célodig. Még meghalni vagy rontani sem lehet. Egyet tudsz: vezérled és élvezed a filmet, bámulod a hibátlan animációt, lenyalod a látvány miatt a szád szélén megjelenő nyálcseppet, és csinálod, ami természetesen adódik a feladat jellegéből, miközben a másik karral szét- és lenézel a mélybe, Londonra, mely az itt-ott felszakadozott felhők között bukkan elő.
Lélegzetelállító látvány. A figurák tökéletesek, a mozdulatok hihetetlenül dinamikusak, a részletek fájóan szépek, az anyagok egyszerűen elképesztőek. Most így elsőre azt mondom, én videojátékban szebbet még nem láttam soha korábban, de szépségről ugyebár nem szívesen nyitnék vitát, sem ízlésről. Emberem az ereszkedés után még némi tempósabb, elrugaszkodós akciózásba kezd, majd a léghajó alsó állványzatára érkezve Percival kiadja a parancsot: irány a zsilipajtó. Kinézek London egére, a nap elvakít, ahogy végigmossa a réz felületeket.
Az irányítható és átvezető jelentetek egymást váltogatják, akadásmentesen csordogálva. A drámai hatás egyre erősebb: sem a Lovagok, sem a játékos nem tudja, mire számíthat. Az akció vezetője két párosra osztja az osztagot, újabb feladatokat kiadva. Mindenki feszült, én is az vagyok. A zene még rá is tesz egy lapáttal.

Megjelenik a klasszikus TPS külső nézet. Baljós zene, de látszólagos nyugalom. Duónk - én Galahad, társam Lafayette - feladata az irányítókabin elfoglalása. Már az ijesztő méretű gép belsejében vagyunk, de sehol egy lélek... ámulva merülök el a fémfelületek szépségében és figurám ruházatának részleteiben, miközben tudom, hogy nem sokáig lesz itt csend. Beszédet hallunk, lent őrök vannak.
Ha most azt kérdezed, a következő percekben mit kell csinálni, csak azt tudom mondani neked: ki kell élvezni azt, ami a szemed előtt történik, aminek része vagy. Nincs lövöldözés, nincsenek robbanások, nincs folyamatos duma, csak te vagy és partnered, ahogy mindenre felkészülve haladtok előre. Ismétlem magam: feszültség van, melynek mértéke attól függ, mennyire tudsz kikapcsolni és beleélni magad a szituációba. Pont, mint egy filmben. Kis "elektromos lockpick" ügyességi intermezzo következik.
Propaganda rádiót hallok, nekivetődök a falnak. Élvezem. Talán nem is kéne úgy nekifeszülnöm a fotelnek, ahogy karakterem a fémnek, de én mégis megteszem. Nevetek magamon - működik a varázslat, a játék része lettem. Nem A-ból B-be megyek. Játszom.
Rövidesen megtaláljuk a kabint. Berontunk; innen az események ismét interaktív "QTE" filmbe mennek át. Elkerülsz egy lövést, majd egy "ismerd fel gyorsan a helyzetet" mozdulattal hárítasz egy vágást... HA sikerül. Nekem nem sikerül elsőre. Másodikra sem. De aztán rájövök: újra betöltődik a közeli checkpont, én meg most már sokkal felkészültebben és jobban összpontosítva megoldom a feladatot és verem bele az angol-kalapos, lódenkabátos felkelő parasztgyerek vörös bajuszos fejét a fém falba.
Nem is mondtam: a lovagok az alternatív ipari forradalom csodálatos vívmányának köszönhetően vezeték nélküli rádióval kommunikálnak. Nikola Teslára és az őt körülvevő titokzatos történetekre gondolok. Eszembe jut a Dishonored világa. Nagyon jól érzem magam.

Átvezető és játék még mindig úgy váltja egymást, hogy nem érzel határvonalakat. Egyedül vagyok. Micsoda folyosó, micsoda fémbetétek, micsoda drapériák! Mehetnék gyorsan is, de én lassan megyek.
Beindul a lopakodás nagyüzeme falhoz lapulással és kivárással, ahol a viharlámpával járőröző őröket kell csendben likvidálni egy gombnyomásos-időzítős metódussal, hátulról.
Lopakodás sok játékban volt már. Sikerült már jól megcsinálni, nem is egyszer. Az Order lopakodása érdekes módon képes ettől függetlenül újszerű lenni, mégpedig azzal, hogy félelmetesen életszerű, hihető. Szinte a csizmák kopogását is szeretnéd tompítani, levegőt sem venni, és azon izgulsz, hogy embered nehogy rosszkor nézzen ki egy búvóhely mögül. Egyébként persze nem fog, de ha sikerül elhitetni a playerrel, hogy ez esetleg megtörténhet, és abból nagy baj lesz, szerintem a szisztéma jól működik.
Egy nyomást elnézek. Agyonlőnek, mint egy kutyát. Checkpont, most már figyelem, merre megy az őr. Az elsőt hátulról szúrom agyon, a másodikat viszont az előző halálomból tanulva nem követem le, hanem bevárom és egy pult mögül kapom el. Kis variációs lehetőség, konstatálom.
Itt az ideje némi komolyabb akciónak, amit a játék a megfelelő ponton mentetrendszerűen be is dob. A mentőakció majdnem meghiúsul, tűzharc tör ki. Egy ósdi módon szupermodern sniperrel próbálok likvidálni pár felkelőt, fedezékből. Nincsenek sokan, talán tíz, összesen talán tizenöt, de keményen harcolnak. Minden találat számít, nincs tökölés. Két-három találat után bevörösödik a világ, ez a normál fokozat. Egyszer le is lőnek - túl sokat vacakolok a célozgatással.
Fegyvert váltok: a siper mellett egy porosz pisztoly van nálam, ezzel lerontok a lépcsőn egy bálterembe. TPS a javából! Zakatoló fegyverek, csíkot húzó lövedékek, ordibálás, fröcskölő vér. A fedezékben dekkoló felkelők, akiket néha csak épp kézfejen lehet lőni, nem adják magukat könnyen. Felkapok egy gránátot, közéjük vágom. A beszédült figurák közé rontok és automata pisztolyommal kapok le párat. A sorozatok rövidek, falsot lőni nem lehet. Töltés, kivárás, tűz. Tiszta vér a köpenyem, vállon lőttek. Töltés, kivárás, és agyonlövök egy veszett legényt, akitől egy shotgunt zsákmányolok. Intenzív gunplayre készülök.
Lafayette újra mellettem. A konyhán kell átjutnunk. Ötig számolok a fedezék mögött, majd lendületből kihajolva gyomron lövök egy gyanútlan felkelőt, aki szétroncsolódott testtel vágódik egy pultnak. Riadó! Élve fogunk kijutni, de nem egykönnyen.
Nagyjából, egy pálya alapján egy ilyen, filmszerű, fantasztikusan hangulatos akciójáték az Order. A game folytonossága egy interaktív történelmi akciófilmes hatást okoz, amiben a részben és szabadon irányítható, "egybemosott" szakaszok váltják egymást az életszerű mennyiségű ellenfelet felvonultató tűzharcokkal, közéjük pedig sztorizós és minijátékos kihajlásokat iktattak.
A látvány már az ábrázolt kornak hála is csodás, de a már-már túlzásba hajló részlet-kidolgozás (az anyagok láthatóan kiemelt figyelmet kaptak) még erre is rátesz egy lapáttal, és akkor a dolog technikailag is kiemelkedő minőségéről még nem is áradoztam. Az alkalmazott szűrők nagyon szépen "avultatják" ezt a viktoriánus technokrata világot, melyet tovább árnyalnak a PlayStation 4 jellegzetes, egyre több játékban alkalmazott, így egyre jobbá váló "nextgen" fényeffektjei.
Az animációk talán egy-két "kameratekert" póztól vagy hirtelen mozdulattól eltekintve szinte tökéletesek, például az izgatott lélegzetvétel és a fedezéknek vetődés egészen elképesztő. A fegyverváltás gyors, egyszerű, az irányítás finom, bár láthatóan a fedezékből való küzdelmet favorizálja és nem a darálást. (Szerintem a nehéz fokozat lesz az optimális, mondjuk elsőre nem biztos...) Az akciót szerintem sem lassabbra, sem gyorsabbra nem kellett volna kalibrálni, ebben a környezetben ez jónak tűnik.
Mint mondottam, a zene valami egészen átütő mindvégig, ez megint csak egy olyan tipikus PlayStation-exkluzív szokás (pl. Uncharted). A szinkron tökéletes, dinamikus, teljes mértékben egy blockbuster kalandfilmével egyenértékű.
A The Order: 1886 felvonásai a hírek szerint sokféle helyszínt megmutatnak majd, a bemutatott szűk léghajótól kezdve a nagyvárosig. Villantottak több látványtervet is, a várható felhozatal gazdagnak ígérkezik. Lesznek nyitottabb és zártabb pályák. Biztos lesz romos utca, nagyobb tér, nemesi villa, szegénysor, és talán csatorna is. Meg lennék lepve, ha nem lenne. Éppen ezért így, ebből a demóból nem lehet megmondani, hogy milyen arányban áll majd össze film, QTE, interakció és gunplay a játékban. Személy szerint csak reménykedni tudok benne, hogy kb. 1/4 rész kerül bele mindenből, és egy kiváló exkluzívval leszünk gazdagabbak. Mert A REND a lelke mindennek.

Megjelenés: 2015. február 20., kizárólag PlayStation 4-re.

...és, hogy kiknek ajánlom ezt a játékot így e kis próba után? Visszautalva bevezetőmre leginkább azoknak, akik merik a lecsófőzést egy oktávval feljebb zongorázni. Én még tovább kóstolnám, forradalom ide vagy oda.

(A játékból saját képet és videót nem engedélyeztek kiszedni. Twitch-sugárzás sem volt lehetséges. A demo a leírás szerint egy korai kódot/verziót mutat be, a szoftvert tovább fejlesztik.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
56. martin  Főszerkesztő
2014.12.16. 11:58:11
LV27
Válasz 53. qwertyasderf üzenetére:
Elvileg csak single.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
55. kisst-1  PlayStation.Community tag
2014.12.16. 11:24:17
LV4
Kissé hosszabban a küldetés:
http://www.youtube.com/watch?v=lVxFM3DDM-M#t=[...]
A hsz kizárólag a felhasználó véleményét tükrözi..
54. kisst-1  PlayStation.Community tag
2014.12.16. 10:13:00
LV4
Mesésnek tűnik, végre valami igazi game.
Emellett remek írás, lecsóstól együtt:)
A hsz kizárólag a felhasználó véleményét tükrözi..
53. qwertyasderf  PlayStation.Community tag
2014.12.15. 11:25:30
LV9
"milyen arányban áll majd össze film, QTE, interakció és gunplay a játékban"

Martin feltette a kérdést ami az utolsó gameplay óta bennem is felmerült... ezért várok az előrendeléssel, szeretném tudni milyen hosszú kampányt kapunk, milyen arányokkal a fentiekből.

Az egyjátékos kampányon túli tartalomra azért nem emlékszem mert eddig még nem beszéltek róla, vagy kategórikusan ki is jelentették, hogy ez egy single player only cím lesz?
52. GONDOCS  PlayStation.Community tag
2014.12.14. 11:44:06
LV1
Én értékelem és imádom a könnyed lövöldözéssel megáldott filmszerű tps-eket (just cause, Kane and Lynch, Lost Planet, Stranglehold ) Ezis tetszik csak nincs meg benne az a plusz amit nem tudok megmagyarázni.
51. martin  Főszerkesztő
2014.12.11. 16:01:59
LV27
Válasz 49. vbalazs üzenetére:
A fekete csíkról annyit, hogy játék közben nem is láttam. Amikor a képeket raktam be, utána újra betöltöttem a játékot, mert nem emlékeztem a csíkra. Szóval ne ezt keresse a szemed, nem fogod észre sem venni.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
50. gaccsi  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 15:51:46
LV4
Válasz 40. martin üzenetére:
Nyilván nem, de hát tudod milyen, mikor elkap a gépszíj. :)
49. vbalazs  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 15:04:28
LV3
Így is-úgy is megveszem, csak nálam ront az összképen. Maga a játék bitang jó lesz az tuti, de szerintem kevés olyan ember van akinek az tetszik hogy 10%-al kevesebbet lát a képből...
48. balays82  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 14:48:27
LV2
Válasz 47. vbalazs üzenetére:
Abszolút nem nagy elvárás, csak éppen a játék nem fogja teljesíteni, mert a készítőknek más volt az elképzelése erről. Mi pedig maximum eldönthetjük majd, hogy tetszik-e így vagy sem.
47. vbalazs  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 13:45:07
LV3
Válasz 45. balays82 üzenetére:
Elfogadom, mit tudok csinálni :) De akkor is zavar, EW-nél is zavart végig. Teljes képernyőn szeretnék játszani, már ez is nagy elvárás? :)
46. Sakamoto_14  A bölcs
2014.12.11. 12:27:48
LV20
Utálom a lecsót.

Ez a széles vászon elég furcsa, játék közben remélhetőleg elkerüli a figyelmemet.
Szépen írsz, Martin, gratulálok!
45. balays82  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 09:54:56
LV2
Válasz 43. vbalazs üzenetére:
Ha elfogadjuk tényként, hogy a filmszerű hatás kedvéért van fekete csík, vagyis a fejlesztői koncepció részeként ilyen, akkor miért tennék opcionálissá? Azt akarták, hogy ilyen legyen, azt akarták, hogy a játékosok is ilyennek lássák, nyilván akkor nem is lesz opcionális.
44. Totoro  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 09:54:32
LV6
a steampunk a király, nagyon várjuk a játékot!!!!
Mirror, mirror on the wall..
43. vbalazs  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 23:38:01
LV3
Válasz 30. gugello üzenetére:
Szar duma! Akkor tegyék opcionálissá, had döntse el a játékos, hogy bekapcsolja a csíkokat vagy sem.
42. zodiac55  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 21:41:10
LV11
Az ilyen írások miatt örülök annak, hogy még mindig játszok. Eddig nem érdekelt különösebben a játék, de valahogy muszáj lesz vele játszani. Kösz a kedvcsinálót! :)
"Si vis pacem, para bellum."
41. martin  Főszerkesztő
2014.12.10. 20:50:42
LV27
...és kösz mindenkinek a jó szavakat.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
40. martin  Főszerkesztő
2014.12.10. 20:50:15
LV27
Válasz 39. gaccsi üzenetére:
Ne egy játék miatt vegyél gépet.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
39. gaccsi  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 19:55:29
LV4
Eeeeeh...csak össze kéne valahogy kaparni a pézt egy billegőre...
38. Bandage_520  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 18:53:26
LV5
Eddig nem foglalkoztam ezzel a játékkal, a kedvcsináló viszont megtette hatását, figyelemmel kísérem mostmár ezt is. Köszönöm.
37. Luki05  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 18:02:19
LV3
Jól megírt kedvcsináló,ez a gém tuti vétel lesz
36. HUN_ter  Dark Soul
2014.12.10. 17:37:07
LV26
Éhes lettem
So many games, so little time...
35. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 16:35:09
LV4
Premier vétel lesz!
I love games!
34. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2014.12.10. 14:26:57
LV28
Válasz 31. simon7109 üzenetére:
Mert akkor nem lenne aki felül értékelné a X1-es exkluzívokat. :)
33. KROTCHY  a here
2014.12.10. 13:04:27
LV29
Válasz 32. simon7109 üzenetére:
Engem a Dragons Dogma-ban idegesített marhára ... nehéz volt megszoknom.
Playing: Uncharted 3 multi
32. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 12:28:25
LV18
Válasz 26. vbalazs üzenetére:
Fejlesztők azt mondták, hogy a stílus végett van és bár tényleg nyernek vele kis extra erőforrást, de akkor is ilyen lenne ha nem nyernének.
Én elhiszem nekik. The Evil Within-nél is ott volt, még PC-n is, pedig ott aztán igazán nem kell erőforrásra figyelni.
PSN: misi2mezei
31. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 12:26:58
LV18
Miért nem ír martin többet az oldalra? :)
Ezt élmény volt olvasni.
PSN: misi2mezei
30. gugello  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 11:42:28
LV14
Válasz 26. vbalazs üzenetére:
Azt mondják, hogy a filmes hatás kedvéért van benne a két fekete csík!
- lazíts ha bírsz -
2014.12.10. 11:20:34
LV2
Tènyleg a règi idöket idèzö teszt,mint anno az 576-os olvasmànyok!! Nekem ez a jàtèk a villantàs òta nagy kedvencem. Remèlem nàlunk is kaphatò lesz a szobros gyüjtöi.Persze annak is örülnèk ha vègre ez rendesen tudna jönni februàrban,ès nem azt müvelik vele mint a Witcher 3-al!!
2014.12.10. 10:33:15
LV1
valahogy ugy belemélyedtem az olvasásba mint mikor az 576-ban az MGS teszteket írtad :)
27. noozi  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 10:29:48
LV17
Válasz 22. DanielBiG üzenetére:
Már tolom,de sajna ps3 on Még :)
PSN ID; No_Ozi_
26. vbalazs  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 09:50:52
LV3
Engem csak az a két fekete csík bosszant, ami az Evil Withinnél is volt. De az nagyon! Gondolom ez kellett hogy legalább a stabil 30 fps meglegyen. De még sony exlúzív játéknál is? :( Mindenesetre első napos vétel persze.
25. soliduss  A Krónikás
2014.12.10. 09:31:11
LV24
Válasz 4. gugello üzenetére:
Engem is elkapott a régi feeling teszt olvasás közben.
24. KROTCHY  a here
2014.12.10. 09:15:23
LV29
Válasz 14. Binder üzenetére:
"anál" xD

bocs, ez szemet szúrt
Playing: Uncharted 3 multi
23. KROTCHY  a here
2014.12.10. 09:09:33
LV29
Isabeau D'Argyll alias Lady (M)Igraine =D

eddig is érdekelt ez a játék, de sikerült még jobban meghozni hozzá a kedvem x)
Playing: Uncharted 3 multi
22. DanielBiG  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 08:28:29
LV5
Válasz 13. noozi üzenetére:
Na és mi lesz a Dragon Age Inquisitonnal? Azt nem veszed meg?
Ghost Recon WILDLANDS Magyar Közössége
21. legolas  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 08:16:29
LV1
Még mindíg nagyon jól írsz köszi élmény volt olvasni, a játékot meg veszem premierkor...
20. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.10. 07:26:31
LV22
Jó írás, de továbbra sem esélyes a premieres vétel.
...a többit képzeld hozzá.
19. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2014.12.10. 06:29:15
LV28
Válasz 14. Binder üzenetére:
Olyat is láttunk, hogy X csúsztatás után is alfa állapotban adták ki. (WD)
18. Alien  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 05:39:21
LV10
az a fajta írás ami után gondolkodás nélkül vágnám földhöz a malacperselyt és mennék költeni.


respect.
17. ufonauta  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 00:39:10
LV15
Hogy tudsz te ilyen profin fogalmazni komolyan mondom hihetetlen :) Erre nem lehet azt mondni évek meg rutin mert erre születni kell . Sikerült kíváncsivá tenned a játékra pedig sokat nem vártam tőle de ahogy megfogalmaztad és hogy bánsz a szavakkal , az valami hihetetlen . Köszönöm ezt bemutatott ennyit tudok csak mondani :)
16. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 23:32:07
LV5
nagyon hangulatos bemutató, így kell ezt csinálni.. a játék továbbra is kihagyhatatlan.
..loading, please wait..
15. MagsziM2  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 23:09:35
LV1
Szerintem szarúl néz ki.:)
Always Konzol
14. Binder  Drift & Photo
2014.12.09. 22:42:12
LV22
Válasz 12. mentoloshypo üzenetére:
Szóljon...naés...bevallom engem sosem zaklatott fel ha egy játék késik...az már anál inkább ha félkészen jön ki...szóval ha kell, csúsztassák csak...legyen kész amikor kijön...mert ugye manapság........
PSN ID: Binder333 http://fb.me/PSGamePhoto
13. noozi  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 22:21:18
LV17
Talán ez lesz az első játékom a nagygépre! Köszönöm a beszámolót rég keltette fel valami így olvasva ennyire a figyelmem.
PSN ID; No_Ozi_
12. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2014.12.09. 21:40:48
LV28
Válasz 8. Binder üzenetére:
Csak nehogy a következő hír a csúsztatásról szóljon.
11. ikaralyos01  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 21:37:43
LV2
Gyönyörű írás!
Ilyen részletességgel, a teljes játék tesztjét kiadhatnád könyvként ;)
10. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 21:30:02
LV5
martin ez gecijó iromány lett! Azért azt érezni rajta(d), h várod te is ezt a gammát!
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
9. PSti  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 21:25:48
LV5
De ez az extra-szélesvászon miért kell? Vagy nem tudják teljes képen hozni a kívánt sebességet?
8. Binder  Drift & Photo
2014.12.09. 21:15:54
LV22
Tökéletes...várjuk a februárt...:)
PSN ID: Binder333 http://fb.me/PSGamePhoto
7. VictorVance  Szerkesztő
2014.12.09. 20:59:38
LV17
Az első pár mondatot olvasva nagyon megéheztem egy jó kis lecsóra :D
A kedvcsináló nagyon jó lett, szinte láttam magam előtt a játékot mozgás közben, a leírt cselekménnyel. Eddig is akartam PS4-et venni, de ezek után mostmár amint lehet, beszerzek egyet, legkorábban januárban sor is kerülhet rá, aztán februárban jöhet ez. Úgy érzem nem fogunk csalódni.
Örülünk?
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Elmélkedő - Polkorrekt tartalmak a videojátékokban
2018.12.16. 11:00 PlayStation.Community
48 hozzászólás
Szerző: martin
Most akkor milyen bőrszínű és mely vallású ember ölhet büntetlenül milyen neműt és milyen korút?
RiftStar Raiders (PS4, PSN)
2018.12.09. 21:48 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Shoot-Loot-Death-Restart-Death-Restart.
Marvel's Spider-Man - Turf Wars kiegészítő csomag
2018.12.08. 09:33 Kedvcsináló
11 hozzászólás
Szerző: JediEco
Kevésbé ütős a műanyag kalapács.
Oh My Godheads (PS4, PSN)
2018.12.07. 09:08 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Az istenek a fejükre estek.
Nefarious (PS4, PSN)
2018.12.06. 19:17 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Fordul a kocka, avagy egy bűnöző családjában is történhet tragédia.
11-11: MEMORIES RETOLD (PS4)
2018.12.05. 12:43 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A Nagy Háború vérmocskos poklának gyönyörűen megfestett tablóképe.
Neverout (PS4, PSVR, PSN)
2018.12.05. 09:24 PSC egyperces
1 hozzászólás
Szerző: MolonLave
A tömör kocka.
DARKSIDERS III (PS4)
2018.12.04. 11:21 Játékteszt
26 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Wake up, Prince, wake up!
The Forest (PlayStation 4)
2018.12.03. 17:00 PlayStation Network
6 hozzászólás
Szerző: martin
X-akták + Lost.
Valthirian Arc: Hero School Story (PS4, PSN)
2018.12.03. 09:48 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: angyalkus
Kalandok a varázslatos igazgatói irodában.