PlayStation.Community

2014.08.17. 12:14 Kedvcsináló
51 hozzászólás
Szerző: Petunia
Értékeld a cikket!
The only me is me, are you sure the only you is you?

Amitől korábban tartottam, az bekövetkezett: elég volt egyszer saját kézből megtapasztalnom, mire képes a Sony legújabb csodamasinája, hogy szinte rögtön megvegyem a sajátomat. Ám ennek lassan tényleg itt volt az ideje. A Murdered: Soul Suspect ugyan a kritikák alapján a középmezőnyt erősíti, biztos vagyok benne, hogy a magamfajta krimi rajongó számára kihagyhatatlan. A TLOU: Remasterednek azzal együtt is nehezen állok ellent, hogy harmadik körömet kezdeném a saját gépemen (fogom is hamarosan). Továbbá, a PS4-et egy, a Lego The Hobbitot tartalmazó csomagban vettem meg, mely utóbbi hasonló szimptómákat produkál bennem, mint a TLOU... a szemem egész egyszerűen még mindig nem szokta meg ezt a képminőséget, legszívesebben nonstop nézném.
A gép instant beszerzésére ösztönző, negyedik, említésre érdemes programocska pedig jelen cikk tárgyát képezi.

Elképesztő, hogy a P.T. Demo mekkora légüres térből bukkant elő, hogy aztán egyetlen csapásra alapjaiban rengesse meg a Silent Hill rajongók világát, korbácsolja fel a Silent Hill univerzumának az utóbbi években egyre nyálkásabbá, sekélyebbé váló állóvizét. De hát így működik a derült égből érkező villámcsapás. Az idei Gamescomon egy mindenki számára teljesen ismeretlen stúdió, a 7780s által bemutatott, horrorként felcímkézett, éjszakai kameramódban rögzített, már-már halálra rémült játékosok reakcióval fűszerezett, sötét és szemcsés trailert követő interaktív demó végén zuhant le a bomba, mikor kiderült, hogy mindez a következő, asztali konzolos Silent Hill játék előszele, a szálakat pedig nem más, mint a zseniális Hideo Kojima mozgatja a függöny mögött. Ugyan Hideo bábáskodásának tényéről már szivárogtak ki hírek hónapokkal ezelőtt, jómagam olyannyira a pletyka szintjén kezeltem ezen információ morzsákat, hogy szinte teljesen elfelejtkeztem róluk. Az interaktív demo a PS4 játékosok számára ingyenesen letölthető (PlayStation Store) formában a bejelentés után szinte azonnal elérhetővé is vált. (Ezzel további eladásokat generálva a gépnek, mint esetemben is látszik.)
Be kell valljam, a trailerben bájosan sikoltozó hölgyike először röhögésre ösztönzött – kiindulván a horrorjátékok terén az utóbbi bő tíz évben szerzett tapasztalataimból, melynek során maximum a feszült anyázásig jutottam, de igazi rettegést, heves szívdobogást soha nem éreztem, nemhogy visítoztam volna. Nagyon megjátszás szagot éreztem a trailer ezen pontján. Azután elkezdtem a demót kora délután, ugyanis nem bírtam várni, míg besötétedik. Mint néhány órával később kiderült, ha megvártam volna az estét, ugyanígy visítoztam volna azon a bizonyos ponton, és ha még fülhallgatóval is megkoronázom az eseményt, nyugtató injekciók nélkül nem értem volna meg a mai szép reggelt.
„My voice, can you hear it?
This sign, can you hear it?
I’ll wait forever if you’ll just come to me.”


Miután nekiültem a demónak, egy dolog rögtön világossá vált: itt valóban egy interaktív teaserről beszélünk. A P.T. ugyan Playable Teasert jelent, klasszikus értelemben, az arcodra kiülő mosolyt, vidámságot célzó játékról szó sincs. Annál inkább egy szinte már-már a mai sztenderdeken jócskán túlmutatóan gondolkodásra, tapasztalásra ösztönző, és hihetetlenül ijesztő, félelmetes, mégis szórakoztató élményről. Az alapfelállás roppant egyszerű: egy családi ház alsó szintjének folyosóján mozgunk, és újra és újra végigmegyünk rajta, az egész teasert magába foglaló, komplex rejtvény aktuális állásának megfelelően. A nézet első személyű, erősen a Silent Hill 4: The Roomra emlékeztető módon. A folyosó pont úgy fest, ahogy a zsánertől elvárjuk: beázás, helyenként lepattogzott festék a falakon, felhalmozott szemét, üres üvegek, sörös dobozok a sarkokban, régi rádió, vonalas telefon, gyógyszerek, bekeretezett, boldog párt ábrázoló, fekete-fehér képek, antik, kopott lámpák. A hangulat, látványvilág kezdettől fogva rémisztő: a szemcsés kép, a fotórealisztikus fény-árnyék viszonyok, idegborzoló, nyöszörgő hangok, hordó mélyéről jövő, fájdalmas csecsemősírás... A rejtvény minden egyes állomásán szinte pontról-pontra végig kell néznünk, meg kell figyelnünk környezetünket, mert apró dolgok változnak, melyekkel interakcióba kell lépnünk. A trailer semmilyen utalást, utasítást nem ad. A kontroller csupán egyetlen gombjának használatával kell mindent végeznünk, és természetesen nekünk kell kitalálnunk, ez melyik és hogyan kell használnunk. A rejtvény aktuális szakaszának megoldását a pincébe vezető ajtó kinyílása jelzi. A feszültséget, félelemérzetet fokozza, hogy soha nem tudhatjuk előre, mikor történik valami ijesztő, meglepő fordulat, már-már horrorfilmbe illően realisztikus megvalósításban.

A demó részét képezi egy hét darabból álló kép egyes elemeinek megtalálása. Utólag tudom, hogy fogalmam sem volt arról, hogy amikor egyet-egyet megtaláltam, az ez volt... és egyáltalán nem könnyű fellelni őket. Ám ha idáig eljutsz – több óra rettegés árán –, nyugtasson meg a gondolat, hogy a neheze még hátravan. A záró rejtvényről mostanra szinte legendák keringenek a neten. Elég annyi róla, hogy szükséges hozzá mikrofon vagy headset, számolni kell a lépéseinket, a csecsemősírásokat, nevetéseket, telefoncsengést, figyelni a kontrollervibrálást. Vagyis itt tényleg majd behorpad az ember feje az igyekezettől, hogy egyáltalán fogalma legyen arról, mit kell csinálni, egyedül szinte lehetetlen kitalálni. Több megoldás van, sőt természetesen egyéni stratégiák is léteznek. Nekem sem sikerült persze még a vége, de idegileg annyira kikészítettek az előzmények, hogy nem volt már erőm folytatni, kísérletezni, de nem adtam fel. Mindenesetre a végén fog kiderülni, miről szól ez a játék majd voltaképpen...
„Her words – To where they lead?
Be the first in the world to find out...”


Tegyük fel, hogy a világon elsőként kitaláltuk. Már említettem, hogy a kormányt ezúttal Hideo Kojima, a Metal Gear Solid sorozat apukája tekeri. A trailer „profilképén” szereplő erdős részlet a fejlesztő hátsó kertjében készült. A 7780s-ról egy érdekes teóriát a netről csipegettem fel: az S a japán „Shizouka” szóra utal, melynek jelentése körülbelül a „Silent Hill”-ével egyezik meg. Japánnak van egy ilyen nevű régiója, melynek területe nagyjából 7780 négyzetkilométer – így áll össze a 7780s. Jó kis összeesküvés-elmélet...
No, de menjünk tovább a tényként kezelhető dolgokra. Hideo az új játékhoz társrendezőként a hollywoodi Guillermo del Torót (Penge 2, Pokolfajzat, A Faun labirintusa – hehe, ezek nekem való filmek :) vette maga mellé. Eme párost szemlélve kezdem azt hinni, a Silent Hill sorozat esélyesen vissza fog térni régi önmagához, a legújabb generációs technológiát használva, egy olyan végeredményt produkálva, amely akár még a legjobbnak számító SH2-t is maga mögé utasítja. A játék címe Silent Hills, mely „s” többes számot jelent, és legszebb reményeink egy széria előfutárának tekinthető. Ez a trailer nem a leendő nagy játékból lett kivágva – melyet különben harmadik személyű nézetűre terveznek –, létezésének célja pusztán a bomba robbantása. Ilyet se pipáltunk mostanában... A zenéért ismételten Akira Yamaoka fog felelni. Ugye, hogy ezek olvastán a legtöbb SH veterán már kendővel törölgeti a homlokáról az izzadságot?

Elnézést, ha picit hosszúra nyúltam ebben a cikkben... amint szokásom. De elvetemült Silent Hill rajongóként lehetetlen volt nem írnom a demóról. Remélhetőleg nem sok poént lőttem le azon playerek számára, akik még csak ezután fognak megpróbálkozni a demóval. Viszont ehhez tényleg csak a zsáner szerelmesei veselkedjenek neki, és még ők is készüljenek a legrosszabbakra... vagyis a nekik legjobbakra, ha relatíve nézzük. Én még akkumulálok pár órát a Hobbittal, aztán nekifutok ismét a záró, megagiga rejtvénynek.
Köszönöm figyelmeteket.
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
2015.08.24. 12:23:38
LV1
Sziasztok lehet olyat hogy újból kezdem a demot ? Vagy talàn akkor amikor végig vittem ?
50. komsztok-atya  PlayStation.Community tag
2014.10.07. 03:33:41
LV1
Válasz 24. CambiHUN üzenetére:
tehát nem :]
Ki mondta, hogy az emberi faj logikus?
49. tgabesz  PlayStation.Community tag
2014.08.22. 11:47:10
LV14
Egy újabb elmélet az utolsó feladványról: https://www.youtube.com/watch?v=nUTTCfZe8Yc
48. PS3csovi  PlayStation.Community tag
2014.08.22. 08:48:12
LV1
Kiprobálás után azt kell hogy mondjam tényleg nagyon klassz a játék félelmetes a hangulat és nagyon igéretes de sajnos azt is kell hogy mondjam bizony könnyü elakadni benne és akkor bizony hopsz a félelemnek mert csak fel alá járkálsz és probálod kitalálni.Én úgy érzem ha horror kell akkor kapcsolon ki fossam össze magam és nem akarok lépéseket számolni. Majd meglátjuk .......ja és az R3 meg az O használata együtt de most komolyan ebben mi a jo?
47. Petunia  Szerkesztő
2014.08.21. 09:23:17
LV12
Válasz 44. Penge70 üzenetére:
Az idézeteken kívül melyek azok a szavak, amiket nem értesz? Úgy talán könnyebb elkerülnöm ezeket a jövőben. (Az idézeteket nem fogom. :)
Endure and Survive
46. neoptolemos  Apu ökölbe szorult keze
2014.08.20. 20:57:02
LV8
Válasz 44. Penge70 üzenetére:
Ne folytasd, mert 2 percen belül lekopaszoz valaki.
Én is igy jártam múltkor a !b..i! blogommal..:D
45. thefirstagentz  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 17:58:45
LV1
Válasz 41. tgabesz üzenetére:
nem, nem kell.
PSN/Battlelog: thefirstAgentZ
44. Penge70  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 15:58:04
LV22
Válasz 42. Petunia üzenetére:
számomra nem az a gond, hogy nem értem, inkább az, hogy túl sokszor és szerintem feleslegesen van használva, pl többek között a blogjaid zöme is ilyen :)

"melyeket mindenki megért"
szerintem itt a magyart még többen, és ráadásul sokkal szebb nyelv mint az angol :)
ettől függetlenül, megértem az indokaidat
43. tgabesz  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 14:37:50
LV14
Válasz 42. Petunia üzenetére:
A munkahelyemen mi is "hungrishül" beszélünk:)
42. Petunia  Szerkesztő
2014.08.20. 14:35:19
LV12
Válasz 37. Penge70 üzenetére:
Részemről tudd be annak, hogy multinacionális környezetben dolgozom immáron 7. éve. :) Egyébként sztem olyan szavakat használok csak angolul, melyeket mindenki megért - nem kell hozzájuk komoly tudás, az alapot meg minden konzoljátékos kénytelen-kelletlen felszedi.
Endure and Survive
41. tgabesz  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 11:42:43
LV14
Válasz 38. thefirstagentz üzenetére:
Kitalálom: rá kell zoomolni, hogy olvasható legyen az R3 felirat.
40. Penge70  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 11:02:04
LV22
Válasz 39. neoptolemos üzenetére:
sajna még nem, cimborámnál próbáltam ki :)
39. neoptolemos  Apu ökölbe szorult keze
2014.08.20. 09:45:44
LV8
Válasz 37. Penge70 üzenetére:
Hmm..Csak nem!?;) Beújítottál egy billegőst?
38. thefirstagentz  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 09:04:03
LV1
halkan jegyzem meg az R3 fanyalgóknak, hogy az egyik körben le van esve egy kis kép a falról. ha a földön ránézel az összetört képre rajta van az R3 felirat. nahát!
PSN/Battlelog: thefirstAgentZ
37. Penge70  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 06:46:33
LV22
meglepően jó a demó, nekem tetszett :)

kedves Petúnia
megfigyeltem, hogy előszeretettel használsz angol szavakat és mondatokat, pedig szerintem semmi nem indokolja.
ez miért van?
annyira szép az anyanyelvünk, miért kell ez a "trendiség"?
amúgy másoknál is észrevettem, amit tényleg nem értek :)
36. neoptolemos  Apu ökölbe szorult keze
2014.08.20. 02:21:51
LV8
35. EkarttwoBaal  PlayStation.Community tag
2014.08.20. 00:59:23
LV2
Válasz 34. Petunia üzenetére:
Nana, ott a The Room... emlékeim szerint elég rendesen rohangásztak benne szellemek...
"Honaljszőrömön a mezők illata lóg..." - B. Brecht
34. Petunia  Szerkesztő
2014.08.19. 15:57:09
LV12
Válasz 29. tgabesz üzenetére:
Ja, hogy az meghalás volt...? Upsz! :P :DD Most, hogy írod, nekem is volt egy ilyen élményem, és a pincében ébredtem. De akkor nem tudtam, mi történt, azt hittem, ez is része a "sztorinak". :P

Egyébként akartam is írni a tesztben, hogy szellemek eddig a sorozatban nemigen vtak, inkább szörnyek. Most akkor lehet, hogy lesznek? Mert akkor félni fogok... :D
Endure and Survive
33. Petunia  Szerkesztő
2014.08.19. 15:54:53
LV12
Válasz 32. prototype üzenetére:
Erről annyit, hogy nincs olyan sok gomb a kontrolleren. :) Ilyen helyzetben én sorban nyomkodok mindent, hátha lesz vmi... lett is.

Hozzá vagyunk szoktatva az instant megoldásokhoz, és hogy mindent azonnal megkapjunk. Ezért könnyűek a mai játékok a régiekhez képest - kivéve a P.T. Demót. :)
Endure and Survive
32. prototype  PlayStation.Community tag
2014.08.18. 21:46:50
LV11
Válasz 28. Petunia üzenetére:
De most komolyan azért ne menjen tovább a játék, mert 5 perce állok a résnyire kinyílt fürdőszoba ajtó előtt, és addig nem történik semmi amíg R3-at nyomsz? Ha ott vagyok ahol kellene lennem, meg nézem, amit kellene, akkor miért van az R3-hoz kötve az esemény???

És ahogy wooltur írta, pont azért tetszett nekem is mert ugyanaz a folyosó volt több féle képpen, csak a játék hülyeségei miatt teljesen kizökkentett az atmoszférából.
"Brave. Not particularly clever, but brave."
31. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2014.08.18. 18:34:41
LV5
Ha egyáltalán van vége, én még nem értem oda. Tök random az egész. Egyszer egy óra kellett, most meg 20 perc, h a harangzúgás meglegyen. De onnan fingom nincs. Előugrott egy hófehér képernyő, majd mintha újra elölről kezdeném, de mégsem. Mi itt a cél, mit kell elérni(kit kell megcsinálni)))?
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
30. mts001
2014.08.18. 18:31:14
LV1
Válasz 22. quaid77 üzenetére:
Na persze :D Ez a 2D-ből 3D-be semmit nem ér, függetlenül a megjelenített tartalomtól...
29. tgabesz  PlayStation.Community tag
2014.08.18. 17:21:09
LV14
Válasz 27. Petunia üzenetére:
Tudom. Megint hiányosan fogalmaztam, csak szűk szobákra gondoltam:)


Ma Lisának sikerült megint megszállnia. Tök poén amikor látom és hallom, hogy bármelyik másodpercben medögölhetek. Úgy tűnik ez is random, hogy erre meddig kell várni (ennél mondjuk nem is gond).
28. Petunia  Szerkesztő
2014.08.18. 15:47:04
LV12
A záró rejtvényről megoszlanak a vélemények. Hideo célja pont az volt, hogy egyedül szinte lehetetlen legyen megoldani. Azt akarta, hogy a játékosok együttműködve oldják meg. Vagy hogy teljesen különböző, random megoldások legyenek... ki tudja?? Az biztos, hogy elérte a célját: felhívta a figyelmet a játékra, nem éppen hagyományos keretek között. És igenis, egy SH rejtvény legyen pont olyan nehéz, mint a zoomolás saját magunktól történő kitalálása. Idő kell neki, pont mint 15 évvel ezelőtt, mikor az első rész megjelent.

Összességében az előjelek több, mint biztatóak. Szeretnék hasonlót látni az új TR-hez, amely nem az U-t majmolja, hanem visszatér korábbi önmagához, a saját, eredeti szellemiségéhez, hagyományaihoz.
Endure and Survive
27. Petunia  Szerkesztő
2014.08.18. 15:42:04
LV12
Válasz 25. tgabesz üzenetére:
Az SH4-ben sem mindenütt van FPS nézet. :) Van utalás ezen kívül is. Pl. a lyuk a kád felett, amin leskelődtünk... :) Én azért vhol remélem, az új SH nem lesz ennyire ijesztő... bár Hideo szerint igen... :D
Endure and Survive
26. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.08.18. 15:33:24
LV18
Válasz 25. tgabesz üzenetére:
Lehet, de kizártnak tartom, hogy az egész játék FPS nézetben játszódjon.
PSN: misi2mezei
25. tgabesz  PlayStation.Community tag
2014.08.18. 10:30:13
LV14
Válasz 14. simon7109 üzenetére:
A P.T.-ben és a SH4-ben is szerintem azért van fp nézet, mert ilyen szűk helyeken nem lehetne rendesen elhelyezni tp kamerát.
2014.08.17. 22:24:34
LV2
Többieknek is természetesen, majd kipróbálom.
2014.08.17. 21:50:36
LV2
Válasz 22. quaid77 üzenetére:
Jah, így már értem, köszönöm.
22. quaid77  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 20:58:10
LV3
Válasz 18. CambiHUN üzenetére:
Maga a PT nem támogatja a 3D-t, viszont minden 3D tévé képes 2D forrást átalakítani 3D-be. Egy 50 colos Pana plazmán tolom, a szűk folyosó marha jól néz ki 3D-ben, ahogy alucccard is mondja durva mèlységet ad az egésznek, majd bevizelem mikor rámugrott az a lidérc/szellem rémség. A TV távirányítóján megtalálod a 3D gombot.
21. MajorJoca  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 20:52:22
LV5
Válasz 18. CambiHUN üzenetére:
3D-s TV-k átalakítják a képüket 3D-re, akár arra van tervezve egy játék, akár nem. Néha jól jön, érdekes élmények szerezhetők, de nekem úgymond gagyi, mert egy perc után rettentően megszokom, és észre sem veszem.
"Killing monsters."
20. alucccard  A retkes
2014.08.17. 19:54:05
LV22
Válasz 18. CambiHUN üzenetére:
Tv emulálja vagy, h is mondjam, én is kipróbálom majd, ad egy kis mélységet.
19. alucccard  A retkes
2014.08.17. 19:53:07
LV22
Válasz 14. simon7109 üzenetére:
silent hill 4-ben is van fps nézet.
2014.08.17. 19:52:22
LV2
Válasz 13. quaid77 üzenetére:
Hogy lehet 3D-ben játszani? Opcióknál nem látok ilyen beállítási lehetőséget.
17. alucccard  A retkes
2014.08.17. 19:51:04
LV22
én már 4x kijátszottam, most egy barátom játszott vele és kb 2 perc alatt megcsinálta a végét, persze mondtam, h mit kell de gyorsan felnevetett a baba másodjára is, innentől kezdve meg már gyerekjáték volt.
azt hozzá tenném, h csak mászkált és nem zoomolt semmire, nézelődött és egyszer át is ment rajta a szellem, szal ez tényleg random vagy vmit jól csinált. 2dik nevetést nehéz behozni, a többi viszont rendben van.
16. xerox  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 18:36:08
LV18
Válasz 15. xerox üzenetére:
LOL! Amíg keresgéltem a neten a megoldást, magától megszólalt a telefon XD
psn id: zomimi78
15. xerox  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 18:21:47
LV18
Most próbálom befejezni másodjára, de nem akar összejönni. Az tuti, hogy amint vége a harangszónak 10 lépést kell tenni az első nevetésig. Azután gőzöm nincs mit csináljak, pedig egyszer már összejött mindenféle számolgatás nélkül.
psn id: zomimi78
14. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 18:13:26
LV18
Válasz 8. jime üzenetére:
Nem ilyen lesz a játék. Sőt, még a grafikát is lerontották szándékosan, hogy egy indie horrornak nézzen ki. Az fps nézet is ezt szolgálja.
Kétlem, hogy felvették volna Norman Reedust ha aztán nem is látnánk :D
PSN: misi2mezei
13. quaid77  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 18:00:42
LV3
Érdemes 3D-ben nyomni, rátesz még egy lapáttal az alapból is félelmetes atmoszférára.
12. tgabesz  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 17:52:27
LV14
Válasz 8. jime üzenetére:
Azt hiszem a Silent Hills videó végén kiír valami olyasmit, hogy a teasernek semmi köze a játékhoz.
11. wooltur  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 17:34:50
LV16
Nekem nagyon bejött a demo. Eszméletlen, h egy kb. 20 méteres folyósót hány féleképpen tudja a frászt hozni rád.
R.I.P. Brúnó :-(
10. jime  non-alcoholic
2014.08.17. 17:21:30
LV29
Válasz 9. xerox üzenetére:
+1
"wake up, you're dead!"
9. xerox  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 17:17:59
LV18
Addig jó a demó, amíg nem kell várni arra a szerencsétlen telefoncsörgésre. Azon a ponton már unalmas a céltalan ténfergés, és már nem is annyira félelmetes a a játék atmoszférája. Sokkal inkább bosszantó.
psn id: zomimi78
8. jime  non-alcoholic
2014.08.17. 17:05:31
LV29
én azért remélem, hogy a majdani tényleges játékmenethez köze nem lesz ennek a demónak :)
"wake up, you're dead!"
7. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 15:30:50
LV18
Válasz 6. Luki05 üzenetére:
Mert ő lesz a főszereplő a játékban :D
Mármint nem Daryl hanem a színész aki őt játssza, Norman Reedus.
PSN: misi2mezei
6. Luki05  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 15:21:56
LV3
Az első képen mintha Daryl Dixon lenne a Walking dead-ből nem?
2014.08.17. 15:05:57
LV3
A demo szerintem zseniàlis,pàrszor majdnem alsòt kellett cserèlnem!Pedig szeretem a horrort legyen az könyv,jàtèk vagy film.Az elsö a müfajba a 96-os resi volt,aztàn jött a többi rèsz is.De ami igen megfogott az az elsö silent hill volt.Azòta mindegyik sorozat vàltozott nagyon sokat,sajnos negatìv irànyba.Ennek köszönhetöen megkopott cìmek lettek.Ez a demò ès a csapat aki mögötte àll,mutatja hogy van visszùt.De èrzèsem szerint csak a silent hillnek.Örülök hogy a cikkben vàlaszt kaptam a kèrdèsemre,miszerint a jàtèk külsö nèzetet fog hasznàlni.Mert ugyanis èn aggòdtam egy picit hogy fps-t csinàlnak a silent hillböl.A the roomba is nagyon zavart az a gagyi megoldàs.Jò lenne ha az elsö rèszèt is megcsinàlnàk ezzel a motorral,ugyis a remastered kiadàsok reneszànszàt èljük!!
4. tgabesz  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 14:28:16
LV14
Válasz 3. simon7109 üzenetére:
Én kedd este bent ragadtam a fürdőszobában. Azután csak tegnap játszottam vele és egy későbbi résznél folytatódott.


A teaserben mindent imádok a feladványokat kivéve. Azokat viszont gyűlölöm. A jó kis fosást hamar felváltotta a frusztráció ezzel a zoomolj mindenhova, várj erre, számold azt agyonscriptelt baromságokkal.
3. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 14:02:27
LV18
Sokan azt írják, hogy a játék teljesen random és nincs tényleges megoldása.
Volt olyan is aki csak otthagyta a játékot 1 órára és mire visszaért csörgött a telefon.
PSN: misi2mezei
2. prototype  PlayStation.Community tag
2014.08.17. 12:40:43
LV11
A hangulat rendben van, de mint demo nálam bukott. Nem tudom mennyibe tartott volna kirakni a kezdőképernyőre, hogy R3-al lehet zoom-olni, különösen annak tudatában, hogy zoom nélkül nem lehet tovább jutni, nem bírom felfogni hogy miért nem megy tovább ha már 53-szor megnéztem amit kellett, semmilyen indikáció nincs a játékban, hogy az R3 létezik, mint funkcióval rendelkező gomb, azt meg pláne nem értem, hogy ki találta ki, hogy R3 közben nyomjál X-et. Végülis nincsen csak másik 14 gomb azon a kontrolleren, olyat kellett választani, amit nehogy be tudjál nyomni egy kézzel. Játékot nem tudok mondani, amiben nem az L2 a zoom...

Az a bajom vele, hogy nagyon jól tudtam mit kellene csinálni, de nem elég ránézni, r3-al kellránézni, zseniális. Úgyhogy a kezdeti lelkesedést meg hangulatot igen hamar porba tiporta nálam a fentebb leírt dolog.
"Brave. Not particularly clever, but brave."
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Door Kickers: Action Squad (PS4, PSN)
2019.12.06. 12:18 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Szolgálunk és rád rúgjuk az ajtót!
Paper Dolls Original (PS4, PSN)
2019.12.04. 18:36 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Petunia
Rettegés a Csing-dinasztia korából.
Woodle Tree Adventures Deluxe (PS4, PSN)
2019.12.04. 18:26 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Melyik a legkisebb favicc? A fűrészpor...
TERMINATOR: RESISTANCE (PLAYSTATION 4)
2019.12.02. 14:09 Játékteszt
12 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Trashminátor.
Indivisible (PS4, PSN)
2019.12.01. 14:11 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Kezdünk egy kicsit túl sokan lenni.
Ling: A Road Alone (PS4, PSN)
2019.12.01. 11:29 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: MrZ
Magányos délutáni séta.
Rebel Cops (PS4, PSN)
2019.11.30. 12:37 PlayStation Network
3 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A szükség törvényt bont.
Aggelos (PS4, PSN)
2019.11.28. 19:56 PlayStation Network
3 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Pixelhős a poligonkorban.
PLANTS VS. ZOMBIES: BATTLE FOR NEIGHBORVILLE (PS4)
2019.11.28. 10:37 Játékteszt
5 hozzászólás
Szerző: DaveUnchained
Kissé túlérett, de még mindig finom termés.
The Game Awards 2019 - íme az idei jelölések
2019.11.27. 10:52 Komment
12 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Te mely játékokra szavazol?