.
 

Fórum ›› PlayStation®4 játékok

Dashboard

250 hozzászólás

Utolsó hozzászólás: Attis37

2019.01.30. 18:50:00

1 / 5 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5    ››
250. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.30. 18:50:00
LV5
Válasz 224. ColdHand üzenetére:
Elnézést,csak most válaszolok,csak kórházban 'wellneseztem" a hét elején :/ A véleményeddel egyetértek,és tiszteletben tartom ;) Mondjuk,a Heavy Rain/Beyond duót mostanság hanyagoltam újrajátszás szempontjból...Bár lehet,utóbbinál is a történet/sztori végett voltam megbocsátó...
Az életben legfontosabb a Család.
249. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.29. 20:41:58
LV25
Válasz 247. Aki23 üzenetére:
Nem baj ez csak ugyanilyen szintű játékokat csináljanak.
LV426
248. VictorVance  Szerkesztő
2019.01.29. 20:15:38
LV17
Válasz 247. Aki23 üzenetére:
Ha továbbra is tudják tartani azt a minőségi szintet, amit eddig, akkor nem olyan nagy baj ez.
Örülünk?
247. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.29. 20:09:55
LV19
Na a QD elvileg nem csinál több exkluzív játékot, multiplatform stúdió lettek, minél több platformra el akarják vinni a játékaikat.
psn id: raul-23_
246. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 19:52:19
LV22
Válasz 245. Aki23 üzenetére:
Ezzel egyetértek. A Beyond volt a legalja a QD történetében, mint interaktív sztori (nem, nem magára a történetre értem, az király volt) a HR vagy a Detroit sokkal jobban adta. Már csak az a parafaktor, hogy - szinte - bármikor elveszíthetted a karaktereket. Ez a Beyondból hiányzott, ha béna is voltál a QTE szegmensekben, akkor is végig tudtad vinni a játékot. Max a legvégén halálozhattál el.
...a többit képzeld hozzá.
245. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 19:43:46
LV19
Válasz 242. ColdHand üzenetére:
Jó, de ezeket én nem nevezném interaktív mozinak, a beyond tényleg talán az ami közelebb van hozzá, de pl ennél vagy a heavy rain nem érzem, h kevesebb játék lenne mint pl egy cső fps. Most az, h nem a játékmenet a játék fő aspektusa, hanem a sztori elmeselese nem tekintem hátránynak.
psn id: raul-23_
244. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 19:40:11
LV22
Válasz 243. Greg üzenetére:
A kijutást, meg a menekülést, azt adom. De az odáig való eljutás... követed a gépet és csinálod, amit mond, mint egy jó szolga.

Szerintem kicsit eltértünk a témától. :)
...a többit képzeld hozzá.
243. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 18:19:27
LV25
Válasz 239. ColdHand üzenetére:
Az egész küldetés felépítése. Ahogy el kell jutnod a ház tetejére ahonnan leadod a lövést, majd onnan kijutni és mindezt egy legendás helyszínen. Kb ennyi.
LV426
242. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 16:30:57
LV22
Válasz 240. Aki23 üzenetére:
Amúgy ha érdekel a téma, akkor a "ludológia" kifejezésére keress rá!
...a többit képzeld hozzá.
241. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 16:30:14
LV22
Amit lejjebb írtam, az inkább csak az én megfogalmazásom a játék fogalmára, de Google-val nagyon nehezen lehet találni korrekt, pontos megfogalmazást. Sok helyen olvastam (most is) a "kötetlen" kifejezést. Jó, persze minden játék kötött valamilyen szinten és ezek az interaktív történetek a legkötöttebbek játékmenet terén. Éppen ezért jó pár embernek (és innen indult ki ez az egész eszmecsere) az interaktív mozi nem videojáték. Nálam sem teljesen tartozik bele. De ezt lehet a Beyond tette belém. :)
...a többit képzeld hozzá.
240. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:50:13
LV19
Válasz 234. ColdHand üzenetére:
Jó de most ez szerinted egy játék definíciója vagy alapból? Mert én akárhol olvastam sehol nem voltak ilyen feltételei, h videójateknak hívjuk.
psn id: raul-23_
239. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:27:32
LV22
Válasz 238. Greg üzenetére:
Mitől olyan zseniális?
...a többit képzeld hozzá.
238. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:20:15
LV25
Válasz 236. ColdHand üzenetére:
Látod ott is hiába vagy "rákényszerítve" bizonyos dolgokra attól még zseniális az egész pálya úgy ahogy van. Az az egy küldetés magában jobb mint a COD 4 összes többi pályája.
LV426
237. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:16:43
LV25
Válasz 235. ColdHand üzenetére:
Mind a kettővel egyszerre. Pl a Beyond-ban tetszett az is hogy a verekedéseket az analóg karral kellett levezényelni, még ha elsőre szokatlan is volt.
LV426
236. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:12:11
LV22
Válasz 233. Aki23 üzenetére:
Mint pl. a híres csernobili pálya. Igen, az sincs rendben ilyen tekintetben.
...a többit képzeld hozzá.
235. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:11:03
LV22
Válasz 232. Greg üzenetére:
De a játékmenetével hat rád, vagy a körítéssel?
...a többit képzeld hozzá.
234. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:09:59
LV22
Válasz 229. Aki23 üzenetére:
Alapvetően inkább a játék fogalmát kellene megtanulni. Ha a gép eléd tár egy feladat elvégzéséhez több eszközt (mozgás, fegyver, eszközök, terepviszonyok, egyéb körülmények, stb.) és azokkal te úgy tudsz garázdálkodni, ahogyan te szeretnél, és a kisebb döntéseid eredménye a végkimenetel, akkor már beszélhetünk játékról. Mint a sakk. A győzelmed, vagy a bukásod azon múlik, hogy a számtalan variációs lehetőséggel hogyan dolgoztál az eltelt lépések alatt.

Azzal meg, hogy a gép kiírja neked egy QD, vagy egy TTG játéknál a lenyomásra parancsolt gombot, amit neked időben kell megnyomnod a tetted eredménye (siker/hiba) előre van determinálva, le van már modellezve az is, amikor benyalod az ütést, és az is, amikor hárítod. Az interaktivitás abban teljesedik ki (és ott meg is áll), hogy formálhatod a történéseket. Mindezt iszonyat szűk korlátok között. De mindez totálisan ráillik a műfajukra: Interactive storytelling
...a többit képzeld hozzá.
233. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:02:21
LV19
Válasz 231. ColdHand üzenetére:
De a cod is rakenyszerit amit ő akar pl, csak ott jobban a kezedbe adja az irányítás illúziójat, de ha készítő azt akarta, h ezt csináld akkor te azt csinálod.
psn id: raul-23_
232. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:57:43
LV25
Válasz 230. ColdHand üzenetére:
Az Uncharted-ben a Hint-et azt hiszem kiírja de persze nem kötelező. ( a D pad valamelyik irányban).
Az a játék ami érzelmileg tud hatni rám az már eleve nem lehet bukott, persze ha társul hozzá elfogadható látvány és irányítás is. (lásd pl The Last Guardian, The Shadow of the Colossus, Shenmue, stb stb).
LV426
231. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 14:51:38
LV22
Válasz 228. Aki23 üzenetére:
Amikor a program folyamatosan rákényszerít valamire és semmi szabadságot nem enged, na ott ér véget a játék fogalma. De szerencsére azért nem a játékok 70%-a ilyen, különben már rég lejöttem volna róluk, vagy retróznék. :)
...a többit képzeld hozzá.
230. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 14:49:08
LV22
Válasz 226. Greg üzenetére:
Az MGS-ben, vagy hasonló játékban (írhattam volna az Uncharted 4-et is) nem emlékszem, hogy a gép kiírta volna nekem, hogy most gyorsan nyomjam meg ezt, vagy azt a gombot.

"A QD főleg az érzelmek felkorbácsolásában nagy mester és ez működik."

Igen ez így van. De ez nem játékelem, ez egy filmes elem. Ha ez az, amivel te kötődsz egy játékhoz (akármelyikhez), akkor ott valahol a játék megbukott és te a filmet, a történetet szereted benne.
...a többit képzeld hozzá.
229. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:43:13
LV19
Válasz 228. Aki23 üzenetére:
A videojáték fogalma meg alapból annyit ad meg, h te interakciót tudsz adni, ha ez annyiból áll, h 2 gombot kell lenyomni akkor is az.
psn id: raul-23_
228. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:38:39
LV19
Válasz 225. ColdHand üzenetére:
Amit most leirtal akkor a játékok 70% nem videójatek. Egy csomó játékban semmi döntésed nincs, ha játék azt akarja, h ölj meg vkit hiába tudnál elmenni mellette meg kell ölni, sőt sokszor még a fegyvert is a játék kényszeríti rád, h muszáj ezzel csinálnod.
psn id: raul-23_
227. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:37:15
LV25
Egyébként meg valamilyen szinten minden játékban be vagy korlátozva.
LV426
226. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:34:35
LV25
Válasz 224. ColdHand üzenetére:
"Vagy időben lenyomod a gombot vagy nem."
De Coldy ez minden játékban így van. Még az MGS-ben is, ha nem nyomod le időben az őr megfordul és indul a fight. Amúgy persze az MGS-ben nagyobb a szabadság de nem kell a QD játékaihoz hasonlítani más a kettő nagyon. A QD főleg az érzelmek felkorbácsolásában nagy mester és ez működik. ;) Engem sosem zavart ha egy játék megvezet akár egy csőben is ha maga a tálalás lehengerlő kalandos és változatos (ilyen volt pl a Beyond is).
LV426
225. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 01:46:24
LV22
Válasz 223. Greg üzenetére:
Technikailag valóban nem adják. De történetileg...
Amikor a két rossz közül kell kiválasztanod a kevésbé rosszat, az azért odabassz! A Galaxis Őrzői szinte csak erről szólt, s közben karakterek haltak meg. Ez is egyfajta interaktív történetmesélés, de a QD játékaival ellentétben nem is akar több lenni, mint ami.
...a többit képzeld hozzá.
224. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 01:43:42
LV22
Válasz 221. Attis37 üzenetére:
Alapvetően ott a gond ezeknél a címeknél, hogy folyamatosan A, B, vagy C választása elé állítanak ezek a programok, majd ezeknek a döntéseknek összessége adja ki a végkimenetelt. Sajnos ez mind előre van determinálva, az ügyességen - ami alapvetően egyfajta videojátékosbeli sajátosság - vajnyi kevés múlik. Vagy időben lenyomod a gombot, vagy nem. Éppen ezért nem lehet teljes mértékben a videojátékok kategóriájába sorolni, mivel voltaképpen "vágányokon" kanyarodik a sztori, s közben teljesen kötött a játékmenet.
Ellenben mondjuk egy MGS-sel.
"Ott egy őr. Megöljem lesből vagy sem? Ha nem ölöm meg, akkor balra, vagy jobbra kerüljem ki? Ha megölöm, akkor pusztakézzel, vagy távolról? Vagy inkább altassam el, kockáztatva azt, hogy később felkelhet?"
Ezeket a döntéseket mind magad hozod meg pillanatok alatt, nem pedig az arcodba tolva követeli ki a választ a program. Plusz jön még az ügyesség faktora, azaz hogy képes vagy-e végrehajtani azt, amit elterveztél, vagy sem. Voltaképpen az egész egy rejtvény, amit Te adsz fel magadnak! Aztán vagy meg tudod oldani, vagy sem. De ha megtudod, akkor az a Te diadalmad, a Te sikerélményed, a Te játékosélményed lesz! Főleg, ha egy olyan módon oldod meg a dolgokat, amire a játék nem vezet rá.
Ez a videojáték!
Folyamatosan csak és kizárólag az A, B, C közül választani nem az.

Félre értés ne essék, szeretem a QD "játékait"! De ahhoz, hogy ezt ténylegesen videojátéknak lehessen nevezni, ahhoz rohadt sok változót be kell iktatni a történet egyenletébe. Ez például - szerintem - a Detrotban megvolt. A Beyondban már viszont nem.
...a többit képzeld hozzá.
223. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 18:56:34
LV25
+1
Válasz 220. ColdHand üzenetére:
Igen valóban... próbáltam is Walking Dead-et de valahogy nekem nem hozta azt amit a Quantic Dreams játékai.
LV426
222. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 18:08:51
LV5
Válasz 220. ColdHand üzenetére:
Ez igaz,de valahogy ott nem jött át nekem a hangulat,a sztori.
Az életben legfontosabb a Család.
221. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 18:07:36
LV5
Válasz 217. ColdHand üzenetére:
Én úgy gondolom,a Detroit picit több egy interaktív mozinál. Mint ahogy HR,Beyond is többek voltak,de idesorolnám a Fahrenheitet is. A sztori mindegyiknél remekül sikerült. Páran sopánkodatak az irányításbéli nehézségek miatt,de én nem tapasztaltam igazából ordas nagy hibákat. A Detroit témája egyrészt aktuális is lehetne,másrészt a döntések,mint a valós eletben,dilemma elé állítják az embert.
Az életben legfontosabb a Család.
220. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.26. 17:46:52
LV22
+1
Válasz 219. Greg üzenetére:
A Telltale Games csak ilyen sorozatokat nyomatott.
...a többit képzeld hozzá.
219. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 17:30:39
LV25
+1
Válasz 217. ColdHand üzenetére:
Nézőpont kérdése. Nekem az... még hozzá csupa nagy betűvel. ;) Azt picit furcsállom hogy több hasonló játék más cégektől nem érkezik. Valahogy már észrevehetnék hogy ez a stílus ez a vonal nagyon átütő tud lenni...
LV426
218. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 15:33:10
LV5
+1
Válasz 216. Greg üzenetére:
Így van,ahogy írtad ;) Fahrenheit,Heavy Rain,Beyond:two souls és most a Detroit. Mindegyik egy remekmű...
Az életben legfontosabb a Család.
217. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.26. 15:22:37
LV22
Válasz 216. Greg üzenetére:
Az interaktív mozi nem videojáték.
...a többit képzeld hozzá.
216. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 13:21:06
LV25
+1
Válasz 214. Attis37 üzenetére:
Én sem értem soha mikor kritikaként hozzák fel hogy egy interaktív mozi stb stb. Hiába az ez a csapat amit eddig összehozott az mind zseniális volt.
LV426
215. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 10:59:27
LV11
+1
Válasz 214. Attis37 üzenetére:
Lenyűgöző játék, én 4 végigjátszás után sem tudtam minden lehetőséget kihozni belőle, bár azt is elmondhatom, hogy ennyi is bőven elég volt belőle egy jó időre. Pl ezt sem tudtam, hogy a hajón is meghalhatnak Kara-ék :)
Nincs itthon senki
214. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 10:52:35
LV5
Meló mellett játszom a gámát napi 1-2 órácskát... Letehetetlen...epikus...A sztori ,a történet alakulása döntéseink nyomán,a zenei-,és látványvilág védhetetlenül beszippnat. Lehet fanyalogni,a QTE miatt,lehet fanyalogni,hogy részben interakítv mozi ez is,mint elődjei,de... Nem érdekel. A történetben most ott tartok,amikor a Jerichón az FBI-egységei rajta ütnek az androidokon.A döntésem nyomán meghalt Kara és Alice :( A szívem szakadt meg,pedig tudom,csak egy játékról beszélünk. Végig fogom tolni még párszor a gámát/vagy a fejezetet,mert kíváncsi vagyok,ha máshogy döntök,mi lesz a sorsuk.
Az életben legfontosabb a Család.
213. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.24. 08:14:27
LV11
+1
Válasz 212. tiNk üzenetére:
Basszus... Chapter selecttel csináltam a hiányzó kettőt, akkor ez volt a baj :/ Köszi, akkor nekiugrom mégegyszer. Valamikor ...
Nincs itthon senki
212. tiNk  PlayStation.Community tag
2019.01.24. 04:58:02
LV18
Válasz 211. vkrisz üzenetére:
Egy végigjátszásban kell összehozni mindet.
"We don't have to do this. You know that, right?"
211. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.23. 17:39:58
LV11
Nézem a folyamatábrákat és ahol Connornak meg kell halnia, ott meg is halt, mindegyik ilyen négyzet kék színű és aktív, tehát mind a 10 helyen ahol meghalhatott, ott meg is halt, viszont az I'll be back trofit nem kaptam meg. Már csak ez hiányzik a platinához, de nem értem, mi lehet a baj. Nem szeretnék már újabb végigjátszást.
Nincs itthon senki
210. soliduss  A Krónikás
2019.01.10. 08:16:54
LV25
Válasz 209. vkrisz üzenetére:
... és milyen szivszorító ha nem kerülsz oda.
209. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.09. 21:45:25
LV11
A francba, a recycling centeres rész Kara-ékkal mennyire szívszorító fejezet volt...
Nincs itthon senki
208. Dolly91  PlayStation.Community tag
2019.01.08. 22:08:13
LV14
Amiket megtaláltam én is elolvastam, érdekesek :)

Meg a teszt is tetszett, amit a menüben lehet kitölteni, jó volt, hogy mutatta, melyik válaszra milyen arányban jöttek szavazatok :D
207. Sakamoto_14  A bölcs
2019.01.07. 17:27:46
LV20
Válasz 205. Dolly91 üzenetére:
Pedig ez nem az a fajta játék, ahol annyira el lehet dugni őket. A legtöbb nekem is meglett, de párat nem volt kedvem ott helyben elolvasni. Viszont tényleg érdemes, megmutatja, hogy milyen jövőképet vizionáltak a fejlesztők. Kicsit szkeptikus vagyok, hogy 20 éven belül ilyen androidjaink lesznek, de félelmetesen hihetőnek tűnt nagyon sok minden abból a jövőből.
206. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 15:10:16
LV11
Válasz 205. Dolly91 üzenetére:
Nem szeretem a gyűjtögetős trofikat, de nekem 6 darab maradt ki az első végigjátszás végén, hármat chapter select segítségével pillanatok alatt megszereztem, ma estére van a maradék. Egyébként izgalmas írások vannak a magazinokban, érdemes őket elolvasni.
Nincs itthon senki
205. Dolly91  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 14:55:29
LV14
Hááát, nekem ez nem lesz platkó :) Ez az újságkeresgélés nekem nem fekszik :D
204. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 07:48:10
LV11
Válasz 203. Sakamoto_14 üzenetére:
Én harmadjára futottam neki, egyre újabb irányokat találtam a folyamatábrákon, iszonyatosan sok lehetőség van, de szerintem ez lesz az utolsó végigjátszásom most egy darabig.
Nincs itthon senki
203. Sakamoto_14  A bölcs
2019.01.06. 22:34:52
LV20
Első sztori egy hétvégét élt meg. Most nem emlékszem, hogy a Beyondban hogy végződött az első köröm, de a HR-ben szerintem a lehető legrosszabb eredmények születtek. Most is, háromból kettőt gyönyörűen elcsesztem, ilyen globálisan 1 és 3%-os kimenetelekkel. Egész más élmény, mint az előző címek, pedig hasonlót vártam. Kis hiányérzetet hagyott emiatt, de sok olyan új gondolatot is kiváltott, amit azok nem. Muszáj félretenni egy időre, legközelebb még guide nélkül egy ellentétes sztorit szeretnék összehozni. Azok a folyamatábrák nem semmik, van még ott felfedezni való bőven.
202. vkrisz  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 16:31:14
LV11
Válasz 201. HolfyTeebee üzenetére:
Magyar felirattal játszom, nincs gyufa volt kiírva, így buktam is ezt a részt.
Nincs itthon senki
201. HolfyTeebee  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 15:40:47
LV3
Válasz 199. vkrisz üzenetére:
Ha azt írja, not match, az azt jelenti nem egyezik, nem a gyufás változat :D

Meg kell találni melyik működő alkatrész illeszkedik másik androidba. Több változat is van.
Pl a játék elejéről Danielt, vagy a leszbi csajt is életre lehet kelteni. Kb ugyanaz a szitu mint amikor az elején a roncstelepen keresgélsz magadnak.
Match vagy nem match, ez itt a kérdés :)
Keresztet fogok a majmának, azt PÁFÓ! :)
1 / 5 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5    ››


Aktív fórumtémák
Metro: Exodus
Utolsó hozzászólás: Greg
2019.02.16. 09:23:22
Resident Evil 2 (Remake)
Utolsó hozzászólás: mentoloshypo
2019.02.16. 08:44:36
Hitman: Absolution
Utolsó hozzászólás: Oliv3r
2019.02.16. 07:54:22
Mutass képet új szerzeményeidről!
Utolsó hozzászólás: vkrisz
2019.02.16. 06:54:57
Gran Turismo Sport
Utolsó hozzászólás: Brundle_86
2019.02.16. 00:31:32
Filmek - mi tetszett, mi nem?
Utolsó hozzászólás: VictorVance
2019.02.15. 20:13:35
Dark Souls
Utolsó hozzászólás: szikla85
2019.02.15. 19:34:07
Far Cry: New Dawn
Utolsó hozzászólás: ALF22
2019.02.15. 16:02:48
Hedonisták - éppen mit eszel/iszol?
Utolsó hozzászólás: HTB
2019.02.15. 15:57:16
Relaxációs topik - csinos lányokkal
Utolsó hozzászólás: eandre
2019.02.15. 11:28:25
Forma 1
Utolsó hozzászólás: HUN_hatrix
2019.02.15. 11:01:21
Általános sport topik - tenisz, hoki, bármi
Utolsó hozzászólás: Greg
2019.02.15. 09:45:48
Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Utolsó hozzászólás: takitibi2000
2019.02.15. 09:04:04
PlayStation®Store
Utolsó hozzászólás: HUN_hatrix
2019.02.15. 08:52:32
Tom Clancy's The Division 2
Utolsó hozzászólás: HUN_hatrix
2019.02.15. 07:31:03