Fórum ›› PlayStation®4 játékok

Dashboard

260 hozzászólás

Utolsó hozzászólás: ponyva82

2019.05.23. 20:44:26

1 / 6 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5  6    ››
2019.05.23. 20:44:26
LV1
Válasz 259. JackBauerHUN üzenetére:
Nem.
259. JackBauerHUN  PlayStation.Community tag
2019.05.16. 23:46:01
LV2
Ha új játékot kezdek akkor eltűnnek azok a folyamatábrák akiket első végigjátszásnál szereztem?
2019.04.11. 20:27:42
LV1
+1
Válasz 252. soliduss üzenetére:
HEHE- mar ertem, hogy milyen "jericho lerohanasrol" beszeltel.
Ma ertem egy masodik vegigjatszasnak a vegere, de az elsobol ez a lerohanas kimaradt, mivel ott mar Connor szét volt szerelve:D és markussal az agressziv stilust vittem, most viszont connor is sikereel jart es markus bekes volt vegig.

Sikerult egy marha jo kis endinget osszehozni, happy end lett (kiveve jerrynek es simonnak:)

Most azert egy jo idore felreteszem, kicsit sok volt ez az 1 het alatt ketszer vegigjatszas.
Van a youtubeon egy 4-5 oras video ( detroit become human : all 99 endings+secret endings), lehet majd belenezek abba is.

Tudod mi kene?egy 100% flow chart kepekben, minden chapterrol.Lehetne angol is,nem feltetlen kell magyarul.
Tudom, hogy vannak ilyenek, de ha megnagyitom semmi nem latszik belole ,mert annyira apro, tovabbi nagyitasra meg fullra el van mosodva, olvashatatlan.

De ki is lehet kovetkeztetni persze ha nincs odairva akkor sem, hogy mik az ujabb lehetosegek egy elagazopontnal.
De persze vannak olyam esetek, mikor az kioldhatatlan, ha igy-vagy ugy dontottel egy korabbi chapterben, az hatassal van jopar helyen erre.
257. soliduss  A Krónikás
2019.04.10. 08:25:56
LV25
Válasz 254. ponyva82 üzenetére:
kell az update. Ott javítanak rengeteg bugot... ez a 90% csak rosszabb lesz csak a window updatekre igaz :D
2019.04.10. 04:43:17
LV1
A jateknak viszont egy eleg gyenge pontja a kamerakezeles, a sok pozitivum melle ezt meg megemlitem.

A grafika,te jo eg, kb szebb mint a valosag:D
Replay value 10/10, graphics 10/10

Viszont van benne 2-3 eleg uncsi resz, foleg ha tobbedszerre csinalod. (Pl a roncstelepen markus az eleje fele, meg mikor jerichot keresi.

En a QTE-ket imadtam mindig is, csak mert lattam errol is volt itt szo.
2019.04.09. 13:12:57
LV1
Válasz 252. soliduss üzenetére:
Tehat az agresszivabb tipusu markust vitted? (Nem bekes demonstracio,rendorokkel harc stb?)

Az elso vegigjatszasom nekem is a rosszabb fajtakbol valo volt D
A vegen a fegyveres harcnal benaztam markussal, sok jerichos meghalt, markus es north elmenekult, majd egy boltban valo rentozkodes utan megadtak magukat, de igy is lelottek mindkettot.

Alica kanada partjain halt meg, mig karat megtalalta vki. (Elemlampa fenyeben allt megdermedve. Ez nyitott vege karanak, ra van bizva az illetore, hogyan gondolja tovabb.
2019.04.09. 13:07:40
LV1
Válasz 253. probi üzenetére:
Akkor chloe-tol bucsut vettem:D

Rossz dontesem volt, na...

Utalom az updateket, az esetek 90%ban csak sz*rabb lesz tole az,ami mar jo volt elotte:)
253. probi  PlayStation.Community tag
2019.04.09. 09:44:16
LV8
Válasz 251. ponyva82 üzenetére:
Ha azt szeretnéd, hogy visszajöjjön muszáj lesz netre menned és updatelni a játékot mivel egy patch után hozza vissza Chloe-t.
\W/
252. soliduss  A Krónikás
2019.04.09. 08:25:57
LV25
Válasz 251. ponyva82 üzenetére:
én 1 hétig csak a Jeriko rohamánál mahináltam mindig valamit . Csak ott 5-6 féle befejezést hoztam elő.

Minden este csak 1 kulcs mozzanatot változtattam meg.
2019.04.09. 04:15:55
LV1
+4
Zsenialis ez a game,varazslatos:)

Nem uj nekem sem a mufaj ,igaz jo reg nyomattam ilyesfajta jatekkal. Talan cirka 20 evvel ezelott a fahrenheittel:D Ha jol tudom az is QuanticDreames fejlesztoi csapattol jott.

1 hete vettem meg BR lemezen, jo draga volt ez is:(
Mar a 2. vegigjatszast kuldom. A replay value a legnagyobb erossege ennek a mufajnak. Csak 1x vegigvinni olyan,mintha egy hagyomanyos jatekot egyszer sem vinnel vegig, mintha nem fejezned be:)

Olvastam, h tobb (de minimum 45 befejezese van a cuccnak)

Azt nagyon megbantam, h Chloe-t elengedtem a menubol az elso kör vegen, annyira ures igy a menu...

Olvastam yton, h felajanlja a program kesobb, h visszajojjon-e ,de nekem meg nem jott ki ez a kis ablak. Remelem nem azert mert net nelkul hasznalom a ps4em.

Amugy a gepem is csak kb 3 hetes, slimet vettem bundle-ben, 1TB-os.
Jott vele eredeti the last of us remastered es az uncharted 4.
Mindkettot vegigtoltam mar 1x.

Most egy darabig maradok ugyis a detroitnal.

250. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.30. 18:50:00
LV5
Válasz 224. ColdHand üzenetére:
Elnézést,csak most válaszolok,csak kórházban 'wellneseztem" a hét elején :/ A véleményeddel egyetértek,és tiszteletben tartom ;) Mondjuk,a Heavy Rain/Beyond duót mostanság hanyagoltam újrajátszás szempontjból...Bár lehet,utóbbinál is a történet/sztori végett voltam megbocsátó...
Az életben legfontosabb a Család.
249. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.29. 20:41:58
LV25
Válasz 247. Aki23 üzenetére:
Nem baj ez csak ugyanilyen szintű játékokat csináljanak.
LV426
248. VictorVance  Szerkesztő
2019.01.29. 20:15:38
LV18
Válasz 247. Aki23 üzenetére:
Ha továbbra is tudják tartani azt a minőségi szintet, amit eddig, akkor nem olyan nagy baj ez.
Örülünk?
247. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.29. 20:09:55
LV19
Na a QD elvileg nem csinál több exkluzív játékot, multiplatform stúdió lettek, minél több platformra el akarják vinni a játékaikat.
psn id: raul-23_
246. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 19:52:19
LV22
Válasz 245. Aki23 üzenetére:
Ezzel egyetértek. A Beyond volt a legalja a QD történetében, mint interaktív sztori (nem, nem magára a történetre értem, az király volt) a HR vagy a Detroit sokkal jobban adta. Már csak az a parafaktor, hogy - szinte - bármikor elveszíthetted a karaktereket. Ez a Beyondból hiányzott, ha béna is voltál a QTE szegmensekben, akkor is végig tudtad vinni a játékot. Max a legvégén halálozhattál el.
...a többit képzeld hozzá.
245. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 19:43:46
LV19
Válasz 242. ColdHand üzenetére:
Jó, de ezeket én nem nevezném interaktív mozinak, a beyond tényleg talán az ami közelebb van hozzá, de pl ennél vagy a heavy rain nem érzem, h kevesebb játék lenne mint pl egy cső fps. Most az, h nem a játékmenet a játék fő aspektusa, hanem a sztori elmeselese nem tekintem hátránynak.
psn id: raul-23_
244. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 19:40:11
LV22
Válasz 243. Greg üzenetére:
A kijutást, meg a menekülést, azt adom. De az odáig való eljutás... követed a gépet és csinálod, amit mond, mint egy jó szolga.

Szerintem kicsit eltértünk a témától. :)
...a többit képzeld hozzá.
243. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 18:19:27
LV25
Válasz 239. ColdHand üzenetére:
Az egész küldetés felépítése. Ahogy el kell jutnod a ház tetejére ahonnan leadod a lövést, majd onnan kijutni és mindezt egy legendás helyszínen. Kb ennyi.
LV426
242. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 16:30:57
LV22
Válasz 240. Aki23 üzenetére:
Amúgy ha érdekel a téma, akkor a "ludológia" kifejezésére keress rá!
...a többit képzeld hozzá.
241. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 16:30:14
LV22
Amit lejjebb írtam, az inkább csak az én megfogalmazásom a játék fogalmára, de Google-val nagyon nehezen lehet találni korrekt, pontos megfogalmazást. Sok helyen olvastam (most is) a "kötetlen" kifejezést. Jó, persze minden játék kötött valamilyen szinten és ezek az interaktív történetek a legkötöttebbek játékmenet terén. Éppen ezért jó pár embernek (és innen indult ki ez az egész eszmecsere) az interaktív mozi nem videojáték. Nálam sem teljesen tartozik bele. De ezt lehet a Beyond tette belém. :)
...a többit képzeld hozzá.
240. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:50:13
LV19
Válasz 234. ColdHand üzenetére:
Jó de most ez szerinted egy játék definíciója vagy alapból? Mert én akárhol olvastam sehol nem voltak ilyen feltételei, h videójateknak hívjuk.
psn id: raul-23_
239. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:27:32
LV22
Válasz 238. Greg üzenetére:
Mitől olyan zseniális?
...a többit képzeld hozzá.
238. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:20:15
LV25
Válasz 236. ColdHand üzenetére:
Látod ott is hiába vagy "rákényszerítve" bizonyos dolgokra attól még zseniális az egész pálya úgy ahogy van. Az az egy küldetés magában jobb mint a COD 4 összes többi pályája.
LV426
237. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:16:43
LV25
Válasz 235. ColdHand üzenetére:
Mind a kettővel egyszerre. Pl a Beyond-ban tetszett az is hogy a verekedéseket az analóg karral kellett levezényelni, még ha elsőre szokatlan is volt.
LV426
236. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:12:11
LV22
Válasz 233. Aki23 üzenetére:
Mint pl. a híres csernobili pálya. Igen, az sincs rendben ilyen tekintetben.
...a többit képzeld hozzá.
235. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:11:03
LV22
Válasz 232. Greg üzenetére:
De a játékmenetével hat rád, vagy a körítéssel?
...a többit képzeld hozzá.
234. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 15:09:59
LV22
Válasz 229. Aki23 üzenetére:
Alapvetően inkább a játék fogalmát kellene megtanulni. Ha a gép eléd tár egy feladat elvégzéséhez több eszközt (mozgás, fegyver, eszközök, terepviszonyok, egyéb körülmények, stb.) és azokkal te úgy tudsz garázdálkodni, ahogyan te szeretnél, és a kisebb döntéseid eredménye a végkimenetel, akkor már beszélhetünk játékról. Mint a sakk. A győzelmed, vagy a bukásod azon múlik, hogy a számtalan variációs lehetőséggel hogyan dolgoztál az eltelt lépések alatt.

Azzal meg, hogy a gép kiírja neked egy QD, vagy egy TTG játéknál a lenyomásra parancsolt gombot, amit neked időben kell megnyomnod a tetted eredménye (siker/hiba) előre van determinálva, le van már modellezve az is, amikor benyalod az ütést, és az is, amikor hárítod. Az interaktivitás abban teljesedik ki (és ott meg is áll), hogy formálhatod a történéseket. Mindezt iszonyat szűk korlátok között. De mindez totálisan ráillik a műfajukra: Interactive storytelling
...a többit képzeld hozzá.
233. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 15:02:21
LV19
Válasz 231. ColdHand üzenetére:
De a cod is rakenyszerit amit ő akar pl, csak ott jobban a kezedbe adja az irányítás illúziójat, de ha készítő azt akarta, h ezt csináld akkor te azt csinálod.
psn id: raul-23_
232. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:57:43
LV25
Válasz 230. ColdHand üzenetére:
Az Uncharted-ben a Hint-et azt hiszem kiírja de persze nem kötelező. ( a D pad valamelyik irányban).
Az a játék ami érzelmileg tud hatni rám az már eleve nem lehet bukott, persze ha társul hozzá elfogadható látvány és irányítás is. (lásd pl The Last Guardian, The Shadow of the Colossus, Shenmue, stb stb).
LV426
231. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 14:51:38
LV22
Válasz 228. Aki23 üzenetére:
Amikor a program folyamatosan rákényszerít valamire és semmi szabadságot nem enged, na ott ér véget a játék fogalma. De szerencsére azért nem a játékok 70%-a ilyen, különben már rég lejöttem volna róluk, vagy retróznék. :)
...a többit képzeld hozzá.
230. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 14:49:08
LV22
Válasz 226. Greg üzenetére:
Az MGS-ben, vagy hasonló játékban (írhattam volna az Uncharted 4-et is) nem emlékszem, hogy a gép kiírta volna nekem, hogy most gyorsan nyomjam meg ezt, vagy azt a gombot.

"A QD főleg az érzelmek felkorbácsolásában nagy mester és ez működik."

Igen ez így van. De ez nem játékelem, ez egy filmes elem. Ha ez az, amivel te kötődsz egy játékhoz (akármelyikhez), akkor ott valahol a játék megbukott és te a filmet, a történetet szereted benne.
...a többit képzeld hozzá.
229. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:43:13
LV19
Válasz 228. Aki23 üzenetére:
A videojáték fogalma meg alapból annyit ad meg, h te interakciót tudsz adni, ha ez annyiból áll, h 2 gombot kell lenyomni akkor is az.
psn id: raul-23_
228. Aki23  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:38:39
LV19
Válasz 225. ColdHand üzenetére:
Amit most leirtal akkor a játékok 70% nem videójatek. Egy csomó játékban semmi döntésed nincs, ha játék azt akarja, h ölj meg vkit hiába tudnál elmenni mellette meg kell ölni, sőt sokszor még a fegyvert is a játék kényszeríti rád, h muszáj ezzel csinálnod.
psn id: raul-23_
227. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:37:15
LV25
Egyébként meg valamilyen szinten minden játékban be vagy korlátozva.
LV426
226. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.27. 14:34:35
LV25
Válasz 224. ColdHand üzenetére:
"Vagy időben lenyomod a gombot vagy nem."
De Coldy ez minden játékban így van. Még az MGS-ben is, ha nem nyomod le időben az őr megfordul és indul a fight. Amúgy persze az MGS-ben nagyobb a szabadság de nem kell a QD játékaihoz hasonlítani más a kettő nagyon. A QD főleg az érzelmek felkorbácsolásában nagy mester és ez működik. ;) Engem sosem zavart ha egy játék megvezet akár egy csőben is ha maga a tálalás lehengerlő kalandos és változatos (ilyen volt pl a Beyond is).
LV426
225. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 01:46:24
LV22
Válasz 223. Greg üzenetére:
Technikailag valóban nem adják. De történetileg...
Amikor a két rossz közül kell kiválasztanod a kevésbé rosszat, az azért odabassz! A Galaxis Őrzői szinte csak erről szólt, s közben karakterek haltak meg. Ez is egyfajta interaktív történetmesélés, de a QD játékaival ellentétben nem is akar több lenni, mint ami.
...a többit képzeld hozzá.
224. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.27. 01:43:42
LV22
Válasz 221. Attis37 üzenetére:
Alapvetően ott a gond ezeknél a címeknél, hogy folyamatosan A, B, vagy C választása elé állítanak ezek a programok, majd ezeknek a döntéseknek összessége adja ki a végkimenetelt. Sajnos ez mind előre van determinálva, az ügyességen - ami alapvetően egyfajta videojátékosbeli sajátosság - vajnyi kevés múlik. Vagy időben lenyomod a gombot, vagy nem. Éppen ezért nem lehet teljes mértékben a videojátékok kategóriájába sorolni, mivel voltaképpen "vágányokon" kanyarodik a sztori, s közben teljesen kötött a játékmenet.
Ellenben mondjuk egy MGS-sel.
"Ott egy őr. Megöljem lesből vagy sem? Ha nem ölöm meg, akkor balra, vagy jobbra kerüljem ki? Ha megölöm, akkor pusztakézzel, vagy távolról? Vagy inkább altassam el, kockáztatva azt, hogy később felkelhet?"
Ezeket a döntéseket mind magad hozod meg pillanatok alatt, nem pedig az arcodba tolva követeli ki a választ a program. Plusz jön még az ügyesség faktora, azaz hogy képes vagy-e végrehajtani azt, amit elterveztél, vagy sem. Voltaképpen az egész egy rejtvény, amit Te adsz fel magadnak! Aztán vagy meg tudod oldani, vagy sem. De ha megtudod, akkor az a Te diadalmad, a Te sikerélményed, a Te játékosélményed lesz! Főleg, ha egy olyan módon oldod meg a dolgokat, amire a játék nem vezet rá.
Ez a videojáték!
Folyamatosan csak és kizárólag az A, B, C közül választani nem az.

Félre értés ne essék, szeretem a QD "játékait"! De ahhoz, hogy ezt ténylegesen videojátéknak lehessen nevezni, ahhoz rohadt sok változót be kell iktatni a történet egyenletébe. Ez például - szerintem - a Detrotban megvolt. A Beyondban már viszont nem.
...a többit képzeld hozzá.
223. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 18:56:34
LV25
+1
Válasz 220. ColdHand üzenetére:
Igen valóban... próbáltam is Walking Dead-et de valahogy nekem nem hozta azt amit a Quantic Dreams játékai.
LV426
222. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 18:08:51
LV5
Válasz 220. ColdHand üzenetére:
Ez igaz,de valahogy ott nem jött át nekem a hangulat,a sztori.
Az életben legfontosabb a Család.
221. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 18:07:36
LV5
Válasz 217. ColdHand üzenetére:
Én úgy gondolom,a Detroit picit több egy interaktív mozinál. Mint ahogy HR,Beyond is többek voltak,de idesorolnám a Fahrenheitet is. A sztori mindegyiknél remekül sikerült. Páran sopánkodatak az irányításbéli nehézségek miatt,de én nem tapasztaltam igazából ordas nagy hibákat. A Detroit témája egyrészt aktuális is lehetne,másrészt a döntések,mint a valós eletben,dilemma elé állítják az embert.
Az életben legfontosabb a Család.
220. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.26. 17:46:52
LV22
+1
Válasz 219. Greg üzenetére:
A Telltale Games csak ilyen sorozatokat nyomatott.
...a többit képzeld hozzá.
219. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 17:30:39
LV25
+1
Válasz 217. ColdHand üzenetére:
Nézőpont kérdése. Nekem az... még hozzá csupa nagy betűvel. ;) Azt picit furcsállom hogy több hasonló játék más cégektől nem érkezik. Valahogy már észrevehetnék hogy ez a stílus ez a vonal nagyon átütő tud lenni...
LV426
218. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 15:33:10
LV5
+1
Válasz 216. Greg üzenetére:
Így van,ahogy írtad ;) Fahrenheit,Heavy Rain,Beyond:two souls és most a Detroit. Mindegyik egy remekmű...
Az életben legfontosabb a Család.
217. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.26. 15:22:37
LV22
Válasz 216. Greg üzenetére:
Az interaktív mozi nem videojáték.
...a többit képzeld hozzá.
216. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 13:21:06
LV25
+1
Válasz 214. Attis37 üzenetére:
Én sem értem soha mikor kritikaként hozzák fel hogy egy interaktív mozi stb stb. Hiába az ez a csapat amit eddig összehozott az mind zseniális volt.
LV426
215. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 10:59:27
LV11
+1
Válasz 214. Attis37 üzenetére:
Lenyűgöző játék, én 4 végigjátszás után sem tudtam minden lehetőséget kihozni belőle, bár azt is elmondhatom, hogy ennyi is bőven elég volt belőle egy jó időre. Pl ezt sem tudtam, hogy a hajón is meghalhatnak Kara-ék :)
We have a city to burn.
214. Attis37  PlayStation.Community tag
2019.01.26. 10:52:35
LV5
Meló mellett játszom a gámát napi 1-2 órácskát... Letehetetlen...epikus...A sztori ,a történet alakulása döntéseink nyomán,a zenei-,és látványvilág védhetetlenül beszippnat. Lehet fanyalogni,a QTE miatt,lehet fanyalogni,hogy részben interakítv mozi ez is,mint elődjei,de... Nem érdekel. A történetben most ott tartok,amikor a Jerichón az FBI-egységei rajta ütnek az androidokon.A döntésem nyomán meghalt Kara és Alice :( A szívem szakadt meg,pedig tudom,csak egy játékról beszélünk. Végig fogom tolni még párszor a gámát/vagy a fejezetet,mert kíváncsi vagyok,ha máshogy döntök,mi lesz a sorsuk.
Az életben legfontosabb a Család.
213. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.24. 08:14:27
LV11
+1
Válasz 212. tiNk üzenetére:
Basszus... Chapter selecttel csináltam a hiányzó kettőt, akkor ez volt a baj :/ Köszi, akkor nekiugrom mégegyszer. Valamikor ...
We have a city to burn.
212. tiNk  PlayStation.Community tag
2019.01.24. 04:58:02
LV18
Válasz 211. vkrisz üzenetére:
Egy végigjátszásban kell összehozni mindet.
"We don't have to do this. You know that, right?"
211. vkrisz  PlayStation.Community tag
2019.01.23. 17:39:58
LV11
Nézem a folyamatábrákat és ahol Connornak meg kell halnia, ott meg is halt, mindegyik ilyen négyzet kék színű és aktív, tehát mind a 10 helyen ahol meghalhatott, ott meg is halt, viszont az I'll be back trofit nem kaptam meg. Már csak ez hiányzik a platinához, de nem értem, mi lehet a baj. Nem szeretnék már újabb végigjátszást.
We have a city to burn.
1 / 6 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5  6    ››


Aktív fórumtémák
Mivel játszol éppen?
Utolsó hozzászólás: ALF22
2019.06.24. 11:50:08
Crash Team Racing: Nitro-Fueled
Utolsó hozzászólás: Aki23
2019.06.24. 10:40:00
Tom Clancy's The Division 2
Utolsó hozzászólás: Aki23
2019.06.24. 10:35:48
Days Gone
Utolsó hozzászólás: soldi71eeer
2019.06.24. 09:43:02
Football
Utolsó hozzászólás: MazaHUN
2019.06.24. 09:23:54
Forma 1
Utolsó hozzászólás: Attis37
2019.06.24. 09:03:57
Művészlelkek - festőknek, rajzolóknak
Utolsó hozzászólás: Ayame90
2019.06.24. 07:51:56
Filmek - mi tetszett, mi nem?
Utolsó hozzászólás: Onimushaman
2019.06.24. 07:47:19
Judgment (Project Judge)
Utolsó hozzászólás: Onimushaman
2019.06.24. 07:44:58
High Definition Audio
Utolsó hozzászólás: jocek
2019.06.24. 06:21:55
Star Wars Battlefront II
Utolsó hozzászólás: Matichku
2019.06.24. 00:12:05
Könyvmoly - mit olvasol?
Utolsó hozzászólás: Sakamoto_14
2019.06.23. 20:02:53
Gran Turismo Sport
Utolsó hozzászólás: Lotar
2019.06.23. 18:32:26
Devil May Cry 5
Utolsó hozzászólás: takitibi2000
2019.06.23. 18:07:32
Politika - minden, ami belefér
Utolsó hozzászólás: Noob
2019.06.23. 18:01:05