Fórum ›› PlayStation®4 játékok

Dashboard

24 hozzászólás

Utolsó hozzászólás: CortezCorleone

2020.01.25. 11:40:54

1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
24. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2020.01.25. 11:40:54
LV6
Válasz 22. Kenshinxxx üzenetére:
Ezt meg nem lattatok? :D Szerintem tok jol sikerult. Van feliratos verzio is ;)
物の哀れ
23. Nova  vas Normandy
2020.01.24. 17:26:01
LV14
Válasz 22. Kenshinxxx üzenetére:
Na ezt később megnézem! :D
" I'm my own worst enemy "
22. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 17:03:00
LV4
+1
https://www.youtube.com/watch?v=vwnT8ktUVcY

Beszarás. :D
your simple words just don't move me
21. probi  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 13:27:43
LV8
Válasz 19. Kenshinxxx üzenetére:
Szerintem mindkettőnek de inkább a drasztikus stílusváltásnak tudható be. Nekem pl. nagyon nem jön be yakuza szérián belül ez a körökre osztott játékmenet így lehet ki is hagynám :(
20. Nova  vas Normandy
2020.01.24. 12:46:52
LV14
Válasz 19. Kenshinxxx üzenetére:
Imádom Kiryu-t, de a végtelenségig nem lehet húzni az ő sztoriját sem. Persze 1-2 rész még simán beleférne az "öregnek".
Amúgy nem lepődnék meg ha visszatérnének még hozzá a jövőben.
De így vagy úgy, bárki legyen a főszereplő én venni fogom a Yakuzákat.
Csak kár, hogy nem teljesítenek jobban az eladások.
" I'm my own worst enemy "
19. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 05:25:53
LV4
Válasz 18. CortezCorleone üzenetére:
Számomra az a kérdés, hogy vajon a stílus váltás miatt köszönhető ez az eredmény? Félek itt is így fog járni.

Első heti eladások Japánban:

[PS2] Yakuza - 135,000

[PS2] Yakuza 2 - 274,882

[PS3] Yakuza 3 - 372,000

[PS3] Yakuza 4 - 383,972

[PS3] Yakuza 5 - 356,757

[PS3&PS4] Yakuza 0 - 236,329

[PS4] Yakuza 6 - 218,168

[PS4] Yakuza 7 – 156,993

The Remakes

[PS3&PS4] Yakuza Kiwami - 163,683

[PS4] Yakuza Kiwami 2 - 131,931

Spin-Offs

[PS3] Yakuza Kenzan - 282,800

[PS3] Yakuza Dead Souls - 309,058

[PS3& PS4] Yakuza Ishin - 212K


Egyébként én pont Kiryu karakterétől nem váltam volna meg, mint főszereplő. Sokkal jobban tették volna, ha egy kizárólagos új helyszínt találnak. Ha jól tudom, itt is el kell majd menni Kamurocho-ba. Szerintem rossz irányba újítottak.
your simple words just don't move me
18. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2020.01.22. 17:45:46
LV6
Nem teljesít túl jól a kasszáknál a Yakuza 7, már ha a korábbi mainline (nem remake / remaster) Yakuzákat nézzük :(

http://www.pushsquare.com/news/2020/01/yakuza[...]
物の哀れ
17. pityesz555  PlayStation.Community tag
2019.12.03. 19:27:40
LV1
Miért számozott résszel akarnak ekkorát váltani? Eddig is voltak érdekes dolgok a szériában,de a fő sztorit nem komolytalankodták el.Nagyon szeretem a szériát és remélem nem nyírják ki nyugaton.
16. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.12.03. 11:24:41
LV6
+1
https://www.youtube.com/watch?v=5YsVetiKAnA

Goro(mi) is back on the market :D
物の哀れ
15. Nova  vas Normandy
2019.11.14. 23:59:21
LV14
Válasz 14. CortezCorleone üzenetére:
Ez igen, szép részletes vélemény. :]
A többségével egyetértek. (a minijátékokat mondjuk nem próbáltam)
A harc valóban nevetségesebb köntösben tetszeleg.
Illetve, hogy akció helyett körökre osztott jrpg szerűség az egész.
Elhiszem, hogy megosztja a Yakuza fanokat a játék.
Én ugyan nem tartozok a legfanatikusabb rajongók közé, de azért legalább 1x játszottam minden résszel. A Dead souls-t kivéve.
Személy szerint nekem egy picit már elegem van a bunyóból így a 7 rész után. (plusz egy Judgment is volt itt ugye)
Szóval én örülök ennek a változásnak. De ez teljesen szubjektív persze.
Kíváncsi vagyok miként fog teljesíteni a játék, milyenek lesznek a visszajelzések miután megjelent.
Azon sem csodálkoznék ha az ezután következő részben visszatérnének a korábbi harcrendszerhez.
Én azért továbbra is várom ezt az agyatlan szórakozást amit a játék kínálni fog. :D
" I'm my own worst enemy "
14. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.11.14. 23:27:28
LV6
+1
Végigtoltam én is a demót. Azért a benyomásaim egy picit vegyesek, továbbra is :) A sztorirészeket én is nagyrészt átpörgettem, de majd most leszedem a hong kongi store-ból a kínai változatot, és akkor végre mindent pontosabban fogok érteni, hogy mi történik. Nyilván nem segíti a megértést az sem, hogy ez nem egy prológ demó, hanem egyből a negyedik fejezetbe ugrunk.

A pozitívumok:
- Marha nagy a térkép már a demóban is! Szerintem méretre ez a most bejárható Isezakicho nagyjából akkora, mint Kamurocho, és egy csomó helyre itt nem is tudunk bemenni, szóval tényleg reális az, amit anno mondtak, hogy háromszor akkora a bejárható terület, mint a korábbi játékokban. Ráadásul Isezakicho egyedi is a korábbi városrészekhez képest, kellően puttó és lerobbant ahhoz, hogy érezd, ez nem a turistamekka Tokyo, hanem egy Yokohama. Van ugyan a városnak fancy része is az óriáskerékkel, látok rá esélyt, hogy az is bekerüljön a szórásba, az már inkább adja a Kamurocho feelinget. Egyébként nagyon furcsa volt úgy mászkálni a játékbeli Isezakichoban, hogy korábban már a valós verziójában jártam, eddig mindig előbb volt a játék aztán a valóság.

- A minijátékok továbbra is kellően viccesek és érdekesek. A gokart lesz az új drónverseny (bár itt végre az irányítást nem basszintották el + dobtam egy hátast, mikor megláttam, hogy ki a góré a gokart bizniszben :D), de nekem a mozis is bejött, kellően elborult (illetve éreztem némi Catherine-es kikacsintást, de lehet, hogy ezzel egyedül vagyok). Megmaradt mindenki kedvence, a mahjong és hű társa, a shogi. Visszajött a karaoke (ráadásul már a demóban Machine Gun Kiss volt, mennyire király). Ez a szemétszedés jópofa dolognak tűnik (és már rájöttem, hogy itt lehet majd lóvét farmolni). Sajnos a magyarul viccesen hangzó PIA buildingbe nem enged be a demó, de ez vagy valami hostessjáték lesz, vagy pedig valami kvíz, az épületet körülölő dekorációk nagyjából ezeket az opciókat szuggerálják. Összesen egyébként 15 minijáték-helyszínt jelöl a térkép, szerintem lesz itt még a szokásos darts, kaszinó és ázsiai szerencsejáték barlang is.

- A substory-k továbbra is elborultan viccesek vagy pedig kellően szomorúak ahhoz, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót. A számozásból ítélve lesz egy pár substory amúgy.

- A zene megmaradt fenomenálisnak.

- A karakterfelhozatal eddig pazar. Pumukli Ichibantól egy kicsit tartottam, de érdekes figurának tűnik, főleg a backstory-ját is hallgatva. Nanba hozza a sztereotíp kiégett japán zsaru alakját, Nanba meg... hát, egy csöves :D Elvileg lesz majd hostess party member is, szóval érdekes a felhozatal, meg kell hagyni.

- Vannak Final Fantasy XV-höz hasonló summonok (hasonló cool cutscene-ekkel lehet őket megidézni, mint ott Ramuht meg Titant :D). Nugget helyett most a poén központja egy homár lesz, neki is van saját summonja, illetve felbukkan Gary Buster Holmes és a pelenkás brigád is. A legelborultabb revelationökre hajaznak ezek a summonok, már-már a frankó heat actionöket is kezdem megbocsátani.

És akkor jöjjenek a negatívumok:
- Dragon Questes, körökre osztott harcrendszer. Én már a DQXI-ben is a falat kaparom attól, hogy a karaktered harc közben tud mozogni, de ellentétben a Tales of játékokkal tök mindegy, hogy mi a francot csinálsz, mennyire vagy messze az ellenféltől, nem tudsz dodge-olni, mert akció RPG-t játszol, hanem körökre osztott rendszerben vagy. Megadják azt az illúziót, hogy kontrollálod a karakteredet, de igazából mégsem... Ha tényleges körökre osztott a játékot, akkor szerintem felesleges és zavaró ez az illúzió, inkább ne mozognának a karakterek. Mentségükre szóljon, próbálták tényleg dinamikusabbra varázsolni a harcot, hogy a tereptárgyak is szóba jöjjenek, tehát valamelyest csak számít, hogy hol vagy, de azért mégsem... Csapattagok közötti kombókat lehet úgy nyomni, hogy ugyanaz a target, és akkor a még sorra nem került csapattag tud follow-up támadást indítani, szóval lehet taktikázni egy bizonyos fokig. A dinamika ára viszont az, hogy elég lassúnak érződik a harc, a támadási animációk sok időt elvisznek. Ha egy-egy erősebb csapatba kötsz bele az utcán, akkor simán 4 perc, mire lerendezed őket. Ilyen a korábbi beat 'em up részekben nem fordult elő.

- Job-based fejlődési rendszer. Na nekem ez a másik halálom a klasszikus JRPG-kben. Ezt lehet nagyon jól csinálni meg nagyon rossz, nettó szopatás módon. Egyelőre ez az egy fejezet kevés volt rá, hogy megítéljem, ez melyik kategória (pl. jobokat nem tudtam váltani a karaktereknél), majd eldől idővel, ha látjuk a teljeset. Itt szokott az lenni, hogy ha elcseszel egy fejlesztési irányt vagy a sima mobokra működő csapatkompozíciód nem a fejlesztők által ideálisnak vélt logikát követik, akkor akár bizonyos bossokat lehetetlen lenyomni (khm khm, Final Fantasy III, Final Fantasy V, de mondhatnék frissebb címet is, pl. Bravely Default...).

- Ugyan kapcsolódik a job systemhez, de mégis másabb jellegű kifogás: ez a tucatanime fantasy (vagy nevezzük Dragon Questnek) setting szintén nagyon idegesítő. Oké, egy-két dolog tud poén lenni, pl. mikor Nanba mágusként az ellenfél elé hinti a kenyérmorzsákat, hogy aztán a madarak magic damage-et okozzanak szerencsétlen ellenfélnek... De ez hosszú távon fárasztó lesz, mert lehetetlenül komolytalanná teszi ezt a játékot. A sorozat eddig jól lavírozott abban, hogy a fő sztori egy komolyabb crime dramát jelentett, amit mindenféle hülyeség oldott a nem-kánon mellékes tartalom képében. Most a játék szerves részét adó harcrendszert komolytalankodják el a végtelenségig, ami miatt kifejezetten tartok attól, hogy milyenek lesznek ebben a játékban a bossfightok. Az ellenfél design is nagyon idegesítő: ugye az egész alapkoncepció az, hogy Ichiban mit képzel a fejében. De amikor a yokohamai gengszter felvesz egy fadarabot, mint kardot, és leveszi a kukafedőt, pajzsként maga elé tartva, hááát... elkezdek gondolkodni azon, hogy Nagoshi maga mit szívott, amikor ezt a koncepciót leokézta.

Összességében a harc és annak komolytalansága azok a fő területeket, ahol én ezt a projektet kockázatosnak látom. Nem akarom előre temetni a játékot, mert biztosan fog azoknak imponálni, akik kedvelik a japán játékokat, de a beat 'em up játékmenettel nem tudtak megbarátkozni, viszont azt is látom, hogy a meglévő, erős Yakuza fanbase-t erősen megosztotta ez a játék, sok helyütt bele lehet szaladni bojkott-kezdeményezésekbe, ami a vetőkártya szerint azért annyira nem jó jel. És a legutóbbi story trailer után kezdem azt érezni, hogy Nagoshi és csapata sem bízik teljesen a projekt sikerében. Legalábbis én csak a seggvédős fanpleasing jeleként tudom értelmezni azt a bizonyos cameót (?) a trailerben.
物の哀れ
13. Nova  vas Normandy
2019.11.13. 21:15:26
LV14
+1
Válasz 12. CortezCorleone üzenetére:
Már gyorsan kipróbáltam. :]

Az átvezetőket, párbeszédeket elnyomtam.
Egyrészt mert minél kevesebb spoilert szeretnék, másrészt a japánom nagyon alapszintű.
A harcra, játékmenetre voltam kíváncsi.
Semmi extra, jrpg-s rendszer. De nekem tetszik.
Néhány mozdulat egészen mókás, és a summonok is nevetségesek.
Szuper lesz ez. :D
" I'm my own worst enemy "
12. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.11.13. 18:32:25
LV6
Válasz 11. Nova üzenetére:
Minél gyorsabban kell cselekedni, ki tudja, mi fog itt történni a demóval :D (khm khm, international Yakuza 6 demo, japán Judgment demo) :D
物の哀れ
11. Nova  vas Normandy
2019.11.13. 10:33:37
LV14
Válasz 10. CortezCorleone üzenetére:
Köszi, később leszedem.
" I'm my own worst enemy "
10. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.11.13. 08:45:14
LV6
+1
Ma reggel a japan store-on kijott a demo :)
物の哀れ
9. Nova  vas Normandy
2019.09.12. 17:12:58
LV14
Válasz 8. CortezCorleone üzenetére:
Jónak tűnik. Azt nem mondtam, hogy jó is lesz. :D
" I'm my own worst enemy "
8. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.09.12. 16:58:40
LV6
Válasz 7. Nova üzenetére:
A drónozás után azért vannak fenntartásaim :D
物の哀れ
7. Nova  vas Normandy
2019.09.12. 16:22:28
LV14
Oké, a minijátékok is jónak tűnnek.
Főleg a Dragon Kart. :D
" I'm my own worst enemy "
6. Nova  vas Normandy
2019.09.12. 13:33:45
LV14
Válasz 5. CortezCorleone üzenetére:
Igaz. :D
Bár gondolom itt is majd el lehet futni az ilyen nem kívánatos utcai harcok elől, és lesz valamilyen tárgy/képesség is ami segít ebben.
Ez lenne logikus, aztán ki tudja.
" I'm my own worst enemy "
5. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.09.12. 13:28:34
LV6
Válasz 4. Nova üzenetére:
Hát igen. Csak ha scaling van, az akkor szopó :D
物の哀れ
4. Nova  vas Normandy
2019.09.12. 11:30:50
LV14
Válasz 3. CortezCorleone üzenetére:
Remélhetőleg ahogy haladunk és erősödik a csapat, gyorsabbak lesznek az ilyen kisebb összecsapások.
Amúgy nekem is tetszik így első ránézésre.
" I'm my own worst enemy "
3. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.09.12. 11:02:18
LV6
Válasz 2. Nova üzenetére:
Ez annyira nem nez ki szarul, egesz erdekes. Bar ha ezek sima mezei mobok voltak (marpedig annak tunnek), akkor ez hosszutavon durva grindfest lesz, eleg lassan folyt le ez a harc.
物の哀れ
2. Nova  vas Normandy
2019.09.12. 10:52:16
LV14
Egy kis gameplay is érkezett.
Yakuza: Like a Dragon - Gameplay Demo TGS 2019
https://www.youtube.com/watch?v=9djCUMELyYg
" I'm my own worst enemy "
1. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.09.12. 09:12:53
LV6
+1
https://www.youtube.com/watch?v=frN8txA77kY

Angol announcement trailer :)
物の哀れ
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››


Aktív fórumtémák
Mivel játszol éppen?
Utolsó hozzászólás: ColdHand
2020.02.18. 03:59:10
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Utolsó hozzászólás: ALF22
2020.02.18. 00:11:03
Red Dead Redemption 2
Utolsó hozzászólás: Rockstar69
2020.02.17. 22:36:46
PlayStation® Trófeák
Utolsó hozzászólás: Rockstar69
2020.02.17. 22:33:21
Gran Turismo Sport
Utolsó hozzászólás: bobacrom
2020.02.17. 22:05:46
Mutass képet új szerzeményeidről!
Utolsó hozzászólás: zola0306
2020.02.17. 21:29:52
Zene füleinknek - mit hallgatsz?
Utolsó hozzászólás: TCr64EU
2020.02.17. 21:04:53
Bayonetta
Utolsó hozzászólás: Sparrow
2020.02.17. 20:37:39
Politika - minden, ami belefér
Utolsó hozzászólás: Greg
2020.02.17. 19:53:36
Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr
Utolsó hozzászólás: Rigel77
2020.02.17. 18:13:43
Tom Clancy's The Division 2
Utolsó hozzászólás: arhatati
2020.02.17. 18:09:54
Jóárasított gyűjtői kiadású játékok
Utolsó hozzászólás: Balee
2020.02.17. 16:44:05
Filmek - mi tetszett, mi nem?
Utolsó hozzászólás: Greg
2020.02.17. 14:47:27
Manga és anime - a japán vonal
Utolsó hozzászólás: GrayFox
2020.02.17. 14:36:50
Grand Theft Auto V
Utolsó hozzászólás: WoodooKilla
2020.02.17. 13:16:26