Fórum ›› PlayStation®Network játékok

Dashboard

213 hozzászólás

Utolsó hozzászólás: CountofHell

2020.02.26. 00:04:54

1 / 5 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5    ››
213. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.02.26. 00:04:54
LV15
Válasz 212. Mofarguru üzenetére:
Lehet a supporter pack-ok tehetnek róla. Azokat nyomatják folyamatosan és ebből akartak egy rendszert csinálni, gondolom erről már rég összedugták a fejeket és megdumálták mikor lenne jó mindig egy új ligával előhozakodni.
Azt én is elismerem, hogy mindig betartják azt amit ígérnek újdonságok terén csak hát ez azzal is jár, hogy a hibák is megnövekszenek amiket majd javítani is kell nekik. :-)
Ezt a Deliriumot majd 16-a után durván 1 héttel később fogjuk megkapni PS4-re és jól le fogja dolgoztatni a konzolt az fix. :-)
Ráadásnak minden eddigi kontentot rewampoltak ezzel a deliriummal.
Nem tudom ebből mi kerül majd standard-be de én majd egy kicsit ott is fogok tevékenykedni hiszen végre kirakhatom majd a Perandus Manor-om. :-) És remélhetőleg ezzel akkor végleg minden egyes mapot megcsináltam az Atlas-on. :-)
Nem írták, hogy a Metamorph megy -e standard-be de erről még lesz majd infó szerintem.

Én az új skill -tree-re és az új skill- és support gemekre vagyok kíváncsi mert ezek további build lehetőségeket adnak.

Dying Sun-t hiányolók örülhetnek mert 2 db. divination card-ból most majd ki lehet rakni egy ilyen flask-ot. Kötelező flask projectile-os buildoknak. :-)
Nem kell drágán megvenni sem a Shaper-t farmolni.
De megkockáztatom, hogy maga a Card többe fog fájni mintha magát a flask-ot megvenném, erre majd oda kell figyelni. :-)
PSN - CountofHell_HUN
212. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.02.25. 20:06:11
LV4
Válasz 211. CountofHell üzenetére:
Eddig nem is láttam. :D Nekem kicsit a Legion ligára hajaz. De elég jónak tűnik. Főleg az a skilltree! Te jó ég!! :D

Amúgy komolyan nem hiszem el, hogy 3 hónap alatt, hogy lehet kitalálni mindig egy új mechanikát, nemhogy összerakni és kiadni?! Amúgy nem is értem, hogy miért 3 hónapban limitálják egy liga hosszát?!
" örökké nem eshet... "
211. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.02.25. 18:45:53
LV15
Válasz 210. Mofarguru üzenetére:
Az új liga előzetese már kiszivárgott, elég érdekes lesz :-)

https://youtu.be/fapKac1eA6Y

PSN - CountofHell_HUN
210. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.02.25. 17:11:23
LV4
Válasz 209. CountofHell üzenetére:
Igen rengeteg féle cyclone build van. Én még csak egy kettőt próbáltam, de az mind ütős volt. Ez a jelenlegi meg főleg!

Amúgy a bow buildket én is preferálom, nekem is nagyon bejönnek. Abból már van jó pár. Ha jön az új liga, még nem tudom, hogy milyen buildel próbálkozzak. A lehetőségek tárháza végtelen. :D
" örökké nem eshet... "
209. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.02.25. 02:21:08
LV15
Válasz 208. Mofarguru üzenetére:
Jó móka, hallottam olyan cycloneokat akik magma orbokat vagy discharge-t szórnak. Egész érdekes buildeket lehet kreálni vele, de még a Facebreaker fegyver nélküli pusztakezes cyclone is nagyon jól elvan.
Én maradok a bow buildoknál de egy animate guardian/animate weapon és Ancestral Warchief Ascendant-al már nagyon szemezek. :-)
PSN - CountofHell_HUN
208. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.02.24. 21:53:49
LV4
+1
Tudom, hogy lassan nyakunkon a következő liga, de azért még felhúztam (lvl80) egy Cyclone Duelist Slayer-t. Ezzel kellett volna kezdenem! Ez a build valami brutál. Nagyon durva a clearspeed-je a sebzésről már nem is beszélve! Igaz befejezni már nem fogom tudni ezen 1-2 hét alatt, de nagyon jó ki móka volt felhúzni. Hozzáteszem ezzel a buildel tartott a legkevesebb ideig Act1 - Act10. Szerintem az új ligában is le fogok tolni egy ilyen buildet.
" örökké nem eshet... "
207. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.02.11. 20:23:14
LV4
Válasz 206. CountofHell üzenetére:
Én most egy kicsit hanyagolom az előző buildet, és kipróbáltam Explosive Arrow Raider-t. Meg kell hagyni nem rossz build! Starternek igen csak menő, arról nem is beszélve, hogy baromi gyorsan lehet vele haladni. És nem is egy drága build. Egyedül a sapka az ami kicsit húzós (a prófécia miatt) de a többi cucc az low budget. Arról nem is beszélve, hogy nem is kell hozzá az összes cuccba link. Így pl. a chest simán lehet egy Khaom's Heart (potom 20c mindösze :D).

Én most ezzel tolom. Épp tegnap végeztem az Act10-el, szóval most irány a map. Ja meg persze még van 2 labirintus is. :)
" örökké nem eshet... "
206. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.02.11. 16:28:32
LV15
Válasz 205. Mofarguru üzenetére:
Érkezett egy új patch de még mindig nem játszom vele, majd később viszont van már egy olyan build elképzelésem amivel végre hasznát vehetném a Tukohama's Fortress Shieldemnek és a Flash & Stone 21/23-as skill gem-nek. :-)
PSN - CountofHell_HUN
205. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.02.02. 15:44:58
LV4
Válasz 203. CountofHell üzenetére:
Igen, sajnos elmondható, hogy ez PS4 port nem lett a legütősebb. De igen, én is nagyon kíváncsi leszek a második részére arról már nem is beszélve, hogy vajon milyen lesz PS5 konzolon? Nagyon remélem, hogy a mostani gyermekbetegségeket le fogják tudni, és a PC-vel közel megegyező lesz a port.

" örökké nem eshet... "
204. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.02.01. 01:00:52
LV15
Válasz 203. CountofHell üzenetére:
Új patch, három nappal ezelőtt :
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread[...]
PSN - CountofHell_HUN
203. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.31. 00:16:15
LV15
Válasz 202. Mofarguru üzenetére:
A technikai gondok eredetét sajnos nem tudni viszont az még előfordulhat, hogy olyan eredetű amit nem lehet patchelni bár ezt egyáltalán nem hangoztatták ki a fejlesztők.
"Házilag" egy kicsit lehet javítani a teljesítményen pl. PS4Pro-ra váltás, gyorsabb merevlemez, teljes újratelepítés.
Remélem a PoE2 újgenerációs konzolon jobban fog futni mert maga a játék nagyon ígéretes.
PSN - CountofHell_HUN
202. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.30. 21:39:06
LV4
Válasz 201. CountofHell üzenetére:
Nem olyan sok a stash tab. :) Viszont ugyebár minden egyes karakternek megvan az összes, és külön külön számolja. Mivel van vagy 20 karakterem idáig, szóval van bőven. :D

Igen ez a játék PC-re lett kitalálva, és értelem szerűen ott van a mag. Ja és nem árt ha az ember benne van valamilyen guild-ban, mert ugyebár úgy sokkal mókásabb és tudjuk egymást segíteni.

Sajnos ez az ami nagyon hiányzik a konzolos portból. Ja meg a normális optimalizálás. Komolyan nem értem, hogy (ha mást nem) miért nem lehet megoldani a V-sync-et valahogy?! Egyszerűen botrányos a kép töredezettség. Arról már nem is beszélve, hogy ha sok mob meg effect halmozódik fel a képernyőn akkor egyszerűen játszhatatlan. Mindezt ez olyan konzolon ahol a Assassin, God of War és társai gyönyörűen elmennek. Ez a "szaros" PoE meg szaggat, akadozik stb.. Szól az optimalizáción lenne mit csiszolni bőven..

" örökké nem eshet... "
201. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.30. 19:59:08
LV15
Válasz 200. Mofarguru üzenetére:
100 fül azért az elég sok mennyi stash tabot vettél ? :-D
Nem hülyeség, lehetne hosszabb egy liga viszont az idő bőven elég csak hát nem mindenki ér rá minden nap aktívan játszani és PS4 konzolon sok a technikai bug, főleg emiatt nagyban megnehezíti pl. a challenge-ek kimaxolását ligában.
Néhány játékos összebeszél és inkább együtt mennek neki az egésznek, de én a szóló játékot szeretem persze azért a co-op-t sem vetem meg csak ilyenkor több a loot viszont a képfrissítési probléma is több.
PSN - CountofHell_HUN
200. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.30. 19:37:30
LV4
Válasz 199. CountofHell üzenetére:
Köszi a választ. Na ezért játszom csak ligában. :)

Azért tegnap a poén kedvvért ránéztem, te jó ég arra nem volt időm, hogy az összes eddig karakteremnek átnézzem a stash-ben lévő dolgait. Közel száz "fület" kellett átböngészni, de inkább kihagytam.

Szóval, megpróbálok végezni a mapokal (100/154) meg a többivel, míg jön a következő liga. Amúgy szerintem simán kitolhatnák 3 hónapról 4-5 hónapra az adott liga időtartamát. Hülyén hangzik, de ez az idő nem túl sok szerintem az összes kontent kimaxolásához.
" örökké nem eshet... "
199. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.29. 22:19:42
LV15
Válasz 198. Mofarguru üzenetére:
Árak kb. 5-10x-ese mindennek mint a ligában, minden előző liga be van integrálva a játékba de ezekkel random találkozol mapon.
És szinte halott az egész, alig van játékos.
Hamis SSF-re nagyon jó a standard és arra ha plusz tartalmat akarsz kihozni a játékból amit a ligában nem sikerült de mindenképp meg szeretnéd csinálni ugyanazzal a build-el.
A hamis SSF alatt arra gondolok, hogy nem SSF a karaktered de lényegében véve szinte alig trade-elsz vkivel, co-op szinte egyáltalán nem létezik mert kihagyod stb.
A stash minden karakternek ugyanaz akárhányat kreálsz standardben.

PSN - CountofHell_HUN
198. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.29. 18:43:28
LV4
Válasz 197. CountofHell üzenetére:
Köszönöm! :)

Ha már a standard-nál tartunk. Miben másabb mint maga a liga? Mindezt csak azért kérdem, mert én még nem toltam a standard verziót.
" örökké nem eshet... "
197. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.29. 18:15:29
LV15
Válasz 196. Mofarguru üzenetére:
Grat. Ja nálam sem volt nagy szám a loot amikor legutóbb standerdben újra végigmentem rajta az enchantok miatt. :-)
PSN - CountofHell_HUN
196. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.29. 17:55:13
LV4
+1
Válasz 195. CountofHell üzenetére:
Na tegnap végre meglett. Így visszagondolva nem is volt nehéz, csak koncentrálni kellett. Lehet nem 12 óra meló után kellett volna megpróbálni. :) Amúgy végül lvl87-en ment le. Ami viszont nem kicsit bosszantott, hogy a végére összegyűlt 5db treasure key, és - értsd ahogy mondom - lófasz nem esett a ládákból. De még egy tetves chaos orb sem! Na mondom jól van! Ja és az enchantok sem voltak valami parádésak. Na mind egy, legalább az ascendancy pontok megvannak. Amúgy is csak ez volt a lényeg. :D
" örökké nem eshet... "
195. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.28. 20:56:27
LV15
Válasz 194. Mofarguru üzenetére:
Nem könnyű az igaz. Amikor még tavaly először találkoztam az Eternal Lab-os Izaro-val én is néztem mert az a plusz level inkább a kétszeresének lehet érezni.
Én is elvéreztem néhányszor de én sohasem a végén hanem egyszer a csapdáktól, másszor Argus, de az első Izaro is elvette a karakterem életét. Azóta már mindig megvan.
Nem tudom mennyit akarsz max. levelt a build-nek de ajánlom, hogy lépj szintet legalább 90-91-ig és azután próbáld újra.
PSN - CountofHell_HUN
194. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.28. 19:57:06
LV4
Válasz 193. CountofHell üzenetére:
A végére mindig megvan a 3 treasure key azzal nincs gond. De amúgy nem az a gond, hogy nehéz a boss, hanem az, hogy nem koncentrálok eléggé. A DPS nem gond, mert simán megy az egész labirintus és a movement speed sem gond mert jelenleg 50% (köszönhetően többek között az Atziri's Step-nek). Amúgy move skill-ként a smoke mine-t használom, ami nem rossz (közel +30% movement speed) csak kicsit "körülményes" a használata. Viszont emellett van egyébe más jó tulajdonsága is, és természetesen a quicksilver az alap poti.

Amúgy nekem a shield charge a kedvencem mert szerintem azzal lehet a legjobban haladni. Nekem az jön be a legjobban, csak ebben a build-ben ez nem játszik.

De amúgy lehet nem hulla fáradtan kellene leülni a Eternal labirintus elé, lehet ez némi kihatással van a koncentráció képességre. :D
" örökké nem eshet... "
193. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.28. 14:36:02
LV15
Válasz 192. Mofarguru üzenetére:
Túl jó loot nincs nagyon Lab-on, de jobb loot előfordulhat, főleg akkor ha Izaro droppol 3 Treasure Key-t, plusz 1-et találni is lehet koporsóban és 1-et droppol Argus is.
A 86-os szint elég kell, hogy legyen de Izaro Lv75-ös, ilyenkor már minden buff-ot használ és a Goddess is nagyon sokat segít neki a zöld szinű támadásaival.
Milyen skillt használsz mozgásra ? Flame Dash-t vagy Dash-t esetleg mást ? Én nagyon szeretem, ezzel könnyen el tudok ugrani a veszélyes ugró és charge támadásai elől.
És én használnék Quicksilver Flask-ot, ez megnöveli a mozgási sebességed és olyan csizmát használnék amin van min. 20-30% movement speed.
Azon a szinten fontos az, hogy gyorsan mozogj de ez a legtöbb Bossnál fontos én nagyon szeretem ha gyors a karakterem. :-)
PSN - CountofHell_HUN
192. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.27. 21:02:15
LV4
Válasz 191. CountofHell üzenetére:
Most épp egy Saboteur Toxic/Mine buldet tolok (lvl86) viszont ez a build nem a critre épül, szóval a Starkonja nem játszik. Bár ettől függetlenül valóbaj jó sisak.

Meglátásom szerint A CWDT + Immortal az alap minden buildhez. Igen csak jó szolgálatot tesz sok esetben. Viszont már vagy 5x mentem neki az Eternal labirintusnak, de a végére valamit mindig elcseszek és zakó a vége. De csak azért mert nem figyelek. Lassan elfogynak az Offering to the Goddess cuccok, és majd lehet venni őket. :)
" örökké nem eshet... "
191. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.27. 09:03:49
LV15
Válasz 190. Mofarguru üzenetére:
Nem tudom milyen build-al vagy és hányas level, szoktad -e használni ezeket de a crit buildeknek sokat segíthet Lab-on a Starkonja's Head unique helm, és a
Lv.4 cast when damage taken--> Lv.8 immortal call --> Lv. 20/20 increased duration.
Utóbbi szinte bármely build-hez majdnem kötelező. Ideiglenes sérülésmentességet ad és bekapott damage-t is elnyel.

PSN - CountofHell_HUN
190. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.26. 14:52:36
LV4
Válasz 189. CountofHell üzenetére:
Igen többnyire ez volt a bajom. A végén egyszerűen nincs egy talpalatnyi hely sem szinte, ahol meg lehetne állni, mert mindenhol ezek a forgó fogaskerekek mennek le-fel. És mondanom sem kell, hogy sebeznek mint az állat.

Na mind1, azért csinálom újfent, aztán egyszer csak meglesz. :D Ami meg a próféciát illeti vettem is egyet a biztonság kedvéért. :)
" örökké nem eshet... "
189. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.26. 14:18:24
LV15
Válasz 188. Mofarguru üzenetére:
Igen az. A 3. trial-ban ha nincsenek kikapcsolva a csapdák akkor még nehezebb. Egy kevés idő után Izaro beteleportál a csapdákba én ezért kutattam fel mindent, hogy kikapcsoljam.
PSN - CountofHell_HUN
188. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.26. 12:34:06
LV4
Válasz 186. CountofHell üzenetére:
A Twice Enchanted lenne a prófécia amit említettél? 1-2c szóval nem is drága prophecy.
" örökké nem eshet... "
187. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.26. 12:21:43
LV4
Válasz 186. CountofHell üzenetére:
Nem hiszed el, de eddig 3x mentem neki, és a Izaro a legutolsó fázisában eddig mindig megölt. De csak azért, mert nem voltam elég figyelmes. Baszki kitakarítom fullra az egészet (elejétől a végéig) és a végén elbukom. Komolyan a falat tudtam volna kaparni!

Nem nincs próféciám. Milyen prófécia kell hozzá?
" örökké nem eshet... "
186. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.25. 16:05:58
LV15
Válasz 185. Mofarguru üzenetére:
Akkor meglesz az utolsó Ascendancy is plusz enchant. Van két enchantra próféciád ? Ha van akkor aktiválhatod.
PSN - CountofHell_HUN
185. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.25. 12:07:47
LV4
Ahogy elnéztem az patch note-ot, nem kevés javítás történt benne. És ebből elég sok magát az Atlast is érinti.

Viszont végre valahára tegnap este előkerült az egyik mappon az Eternal Labyrinth utolsó darabja. :D Szóval ma megyek és letolom. Nem is tudom mióta (ja de 66 map óta) várok erre. :D
" örökké nem eshet... "
184. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.25. 01:35:57
LV15
Válasz 183. Mofarguru üzenetére:
Én észrevettem javulást, úgy emlékszem az egyik fejlesztő is javasolta viszont a szokásos kékhalált nem javították, ez már tavaly április óta benne van a játékban.
PSN - CountofHell_HUN
183. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 23:52:13
LV4
Válasz 182. CountofHell üzenetére:
Érdekes, és ez valóban hatásos módszer?
" örökké nem eshet... "
182. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 20:28:19
LV15
Válasz 181. Mofarguru üzenetére:
Én mindig letörlöm amikor érkezik egy frissítés és újra letöltöm. Kicsit segít, hogy jobban teljesítsen a játék.
PSN - CountofHell_HUN
181. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 20:23:53
LV4
Válasz 180. CountofHell üzenetére:
Ja igen tegnap volt egy frissítés, bár nem néztem meg, hogy mit takart. Viszont épp szerencsém volt, mert éppen sikerült előtte letolni az adott mappot.
" örökké nem eshet... "
180. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 20:18:19
LV15
Válasz 179. Mofarguru üzenetére:
Nagyjából ugyanaz ami tegnap volt PC-re a 3.9.2c.
PSN - CountofHell_HUN
179. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 20:15:10
LV4
Válasz 178. CountofHell üzenetére:
És mi várható abban a patch-ben? Jó lenne a trademarket részét megoldanák.
" örökké nem eshet... "
178. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 20:11:05
LV15
Válasz 177. Mofarguru üzenetére:
Nemsokára nagyobb patch érkezik konzolra.
PSN - CountofHell_HUN
177. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.24. 20:03:53
LV4
Válasz 176. CountofHell üzenetére:
Nem tudom, én nem szoktam standard-ban játszani. Én csak ligában szoktam tolni. Remélem addigra míg kijön a következő liga, addigra be fogom fejezni az atlast. :)
" örökké nem eshet... "
176. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.23. 22:09:03
LV15
Válasz 175. Mofarguru üzenetére:
Kevés rá az idő, de standarden lehet folytatni ami még mindig jó bár a Liga szempontjából már nem a legjobb.
Ezzel úgy jó taktikázni, hogy Ligában összeszedsz mindent amit csak tudsz mert az árak nagyon jók és viheted standardbe ha még ott be akarod fejezni az Atlas-t.
Most pl. egy Hyrri's Ire páncél 3-4ex Ligában, standardben pedig ennek a 10x-ese szóval ha akarom a legjobb páncélt az Ice Shot Deadeye Buildemnek akkor jobban járok ha a mostani Ligás karakteremmel megveszem és átviszem neki.
Van neki ugyan 1-1 6-link-es armor, az egyik a Queen of the Forest a másik pedig a Belly of the Beast de nem ezek a legjobb páncélok az Ice Shot Deadeye-nak.
PSN - CountofHell_HUN
175. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.23. 20:33:49
LV4
Arra már én is gondoltam, hogy a marketplace-el lehet a gond, azaz egyes elemeivel. Ami a labirintust illeti igen csak 1x kell megcsinálni, csak jó lenne ha meg tudnám. Ehhez nem ártana ha az az egy nyomorult feltűnne valamelyik mappon. :D

Igen már lassan nyakunkon az új liga, de basszus még ezzel sem végeztem. Kevés ez a 3 hónap egy ligára. :D
" örökké nem eshet... "
174. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.23. 20:20:15
LV15
Válasz 173. Mofarguru üzenetére:
Max. Awakening és Max. bonus mellett már Tier 14-es mapnál kisebbet nem droppol az Atlas de az 2x 154/154. Ezt lehet el lehetne játszani a low Tier mapokra is a Watchstone-ok segítségével.

Lehet ők már inaktívak. Pár héttel ezelőtt teljesen törölték a Standard-et és ami fenn van az mind friss.
A League Marketplace-t szerintem nem frissítik, március végén, április elején már érkezik az új Liga hacsak nem lesz valami más változás.

Nekem is kell 3 Trial, ez is teljesen random, viszont csak egyetlen egyszer kell mind a 6-ot megcsinálni azután én csak a Burning Rage-t szoktam megcsinálni 1-1db. free Offering to the Goddess-ért. :-)
Mert nekem az elég könnyű.
PSN - CountofHell_HUN
173. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.23. 19:51:22
LV4
Válasz 172. CountofHell üzenetére:
Jómagam standardban nem szoktam tolni, csak is league-ben. Viszont köszönöm az infókat amik a mappokat illeti. Ezt így konkrétan nem tudtam, mármint ami a +1 +2 "szabályt" illeti.

Viszont az nekem is feltűnt, hogy T6-os mappon esett T1-es is. Eddig ez nem így volt. Ami meg a Zana-t illeti nem tudtam, hogy ilyet is tud. :D Na akkor majd ma jól kipróbálom mivel van annyi felesleges low tier mappom mint a fene.

Viszont ami érdekes, tegnap venni akartam mappokat több félét) és vagy 20 emberre írtam rá, és egy sem válaszolt vissza. Ilyen azért eddig nem igazán volt. Ha valamit akartam venni, akkor az pikk-pakk meg is volt. Szóval nem igazán értettem.

Amúgy most jelenleg 62/154-nél tartok a mappok tekintetében. Viszont amit hajtok már egy ideje az az Eternal Labyrinth-ból már csak egy kell, de az istennek nem jelenik meg egyik mappon sem. A másik ötöt az rendszeresen rotálja, de az az egy ami kellene az persze, hogy nem jön.
" örökké nem eshet... "
172. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.22. 21:09:08
LV15
Válasz 171. Mofarguru üzenetére:
PS4-en a 100%-os 35 Chaos League-ben és 60 Chaos-1Exalted Standardben. :-D
Meg sem éri. Abszolút nem éri meg. Én csak néhány darabot vettem inkább farmoltam.
A map droppot növelheted ha csinálgatod a Bonus-t is. Nálam most ez standardben 152/154-en áll, League-ben 55/154.

Az új map drop rendszer aranyszabálya :

pl. egy T5-ös map esetén :

Fehér Mobok (+0) - T1-T5
Magic és Rare Mobok (+1) - T1-T6
Bossok és Unique-ok (+2) - T1-T7

Az Awakening Bonus-ok pedig még tovább növelik a magasabb szintű mapok droppolásának esélyét egészen +3 -ig.

És most már nem csak a vékony vonallal összekötött mapok droppolhatnak hanem bármelyik régióból.

A watchstone-okkal elvileg lehet úgy játszani, hogy milyen Tier map droppolódjon de oda még nem jutottam el, hogy ezt alaposan megnézzem.

És ha van 3 db. egyforma mapod pl. 3 db. Level 4-es Wharf map akkor ebből a 3db.-ból neked Zana csinál egy Level 5-ös mapot.
PSN - CountofHell_HUN
171. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.22. 18:23:31
LV4
Válasz 169. CountofHell üzenetére:
Köszönöm az infókat a Sacrabokat illetően. Ahogy elnézem nem is drága max 1c a 100%-os. Viszont ahogy elnézem azért egy Headhunter-nek megkéri rendesen az árát! :D Viszont ha csak egy dolgot lehet venni nála, akkor ez akkora lutri mint az állat. De azért majd kipróbálom.

Ami a Chroma-t illeti egyelőre feladtam. Már annyit beleöltem, hogy most egyelőre hanyagolom. Viszont ez a Syndicate vonal jó megoldás lenne, de elég ritkán találkozom velük a mappokon.

Most egyelőre ott tartok, hogy T6-os mappokat pucolok ki, de egyelőre elfogytak a mappok, és venni most nem akartam. Viszont rengeteg felesleges mappom van, amit újra meg újra futok, hátha kidob olyat ami még nincs meg, de sajnos nagyon nem esnek olyanok amik kellenének.



" örökké nem eshet... "
170. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.21. 19:23:09
LV15
Válasz 169. CountofHell üzenetére:
A Metamorph league-ben Cadiro-t a kampány mapon is elő tudtam hívni már 2 alkalommal is.
Amikor egy kampány pályát kitakarítasz ha van akkor Boss-al együtt és lehívod Tane-el a Metamorph extra Boss-t akkor előtte néha szokott lenni a választható lehetőségek között olyan, hogy Perandus Coin.
Ilyenkor amikor lemegy a Metamorph Boss droppolni fog valamennyi Perandus Coin-t. Nekem már összejött csak ezzel 1600 Coin.
Néha Cadiro is megjelenhet a Coin-ok mellett.
PSN - CountofHell_HUN
169. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.21. 17:22:23
LV15
Válasz 168. Mofarguru üzenetére:
Perandus Scarabbal tudod előhívni, a rusted 33%-os, a Polished 66%-os és a Gilded 100%-os eséllyel hívja elő a mapon Cadiro-t plusz 2/3/4 Perandus Chest-et is spawnol a mapon ami Perandus Coin-t dob.

Elsőre csalódni fogsz mert a Headhunteren át az Orb of Alchemy-ig minden van nála.
Itt a teljes kínálata Cadiro-nak :
http://www.vhpg.com/perandus-coin/
Ebből a fenti készletből csak egyetlen egyet ajánl fel alkalmanként és eldöntheted, hogy neked kell-e vagy sem.

Ami a chroma-kat és a chest armort illeti lehetséges, hogy a Bench lenne a járhatóbb út, olvastam már olyan unique chestekről amikre bizonyos szineket nehéz ráerőltetni. De kitartás és rengeteg chroma kell az fix. A 6-link maga a rémálom, sokkal rosszabb mint a chromával szinezés.

Megoldás lehet még neked a 3x white socket is. Vorichii, 3x rank, Leader, és Red mapon is syndicate-ezel néhányszor.
Erre akár egy teljes nap is rámehet de ha sikerül és raideled a syndicate hideout-ot akkor lesz ott 6 db. lehetőséged, hogy a 6-ból 3 db. rando gem slot-ot átszinezz fehérre, ez azért jó mert a fehérbe bármilyen színt betehetsz. De semmiképp sem Vaal-ozz az nagyon rizikós és könnyen hazavágja a szép armor-od.
PSN - CountofHell_HUN
168. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.21. 17:03:11
LV4
Válasz 167. CountofHell üzenetére:
Igen ezt minden esetben így szoktam csinálni. De komolyan nem vágom, hogy vajon még mennyi chromatic-ot fogok elcseszni erre a chestre?!

Na akkor most már ezt is tudom (már ami a scrabokat illeti). Ez a Cadiro kimaradt nekem. Mondjuk nem mintha olyan sok scarab lenne nálam. :) De akkor majd jól megnézem, hogy melyik kell az árus előhívásához, mivel már coin van van nem kevés. :D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy miket árul az illető...

Köszönöm a tippet...
" örökké nem eshet... "
167. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.19. 23:22:43
LV15
Válasz 166. Mofarguru üzenetére:
Amikor jewel/fusing/chroma-zol egy fegyvert vagy armort mindig legyen minimum 20% quality-n mert akkor nagyobb eséllyel kaphatod meg amit szeretnél de a bench mindig ott van ha a biztosabbra de drágábbra szeretnél rámenni.

Sokféle Scarab van, a map mellé kell behelyezni ugyanúgy mint pl. egy map fragmentet.
Van amelyik több Shaper/Elder/Unique itemet droppoltat a mapon, de van olyan is ami több Sulphite-ot ad.
Az egyik legjobb amivel Cadiro Perandus-t lehet előhívni, ő egy árus akinek van egy szép fix. készlete de mindig csak egyetlen tárgyat ajánl fel a teljes raktárából és ezért Perandus Coin-t kér cserébe.
Ezzel jó sokat vacakoltam, beletettem kb. 2-3 hetet de még mindig nem kínálta fel sem a Perandus Manor-t sem a Headhunter-t viszont kínált egy Ventor's Gamble unique ring-t, ez a legjobb MF ring a játékban és meg is vettem tőle. :-)
Ez volt az első értelmes vásárlásom Cadiro-tól.
PSN - CountofHell_HUN
166. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.19. 14:42:04
LV4
Így már némileg érthetőbb a dolog. Köszönöm az infókat.

Jelenleg lassan 50 map megvan, szóval haladok. Most egy kicsit a gear-en kellene még húzni. Egyszerűen nem hiszem el, hogy mennyi chromatic orbot elcsesztem már a chest-re de még mindig nem jöttek ki olyan színek, mint amilyenek kellenének!

De ha már itt tartunk, mire jó ezek a Scarab-ok?
" örökké nem eshet... "
165. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.01.19. 00:21:21
LV15
Válasz 164. Mofarguru üzenetére:
A jobb oldali oszlopban számokban jelzi, hogy mikor ki kap küldetést. Amikor kapsz egy újabbat akkor azt hozzáadja az előzőekhez.
L3 vagy R3-al kiírja melyik kör tartozik melyik Master-hez.
Ha van már 1 fehér Zana akkor beszélj Zana-val nála tedd be a fehér Tier mapot amit le akarsz runnolni és ennyi.
Azon a mapon garantált Zana küldetésed már fixálva van.

És ez így működik a többi mesterrel is. Hogy milyen mértékben kapod ezeket a daily missionokat az szerintem teljesen RNG függő.

Sztori módban a master küldetéseket tudod New Instance-el resetelni így sokkal több master küldetést lehet letolni mintha várnál az Atlas daily missionokra.

És kell keverni a sztori és Atlas missiont mert a sztori túl low level, emiatt pl. az Immortal Syndicate hideout rewardok is jóval kevesebbek szoktak lenni mintha letolnál néhány red tier Atlas master missiont.

Csak, hogy a különbséget számokban írjam pl. Intervention Leader 3* -os hideout monster level 75 level körül 6 db. Gilded Scarab-t ad rewardként míg monster level 65 körül csak 2-3 db.-ot max.

PSN - CountofHell_HUN
164. Mofarguru  PlayStation.Community tag
2020.01.18. 20:46:19
LV4
Na elkezdtem a mappozást. Jelenleg 35/154 tudom messze még a vége. :) Viszont a mappon lévő questekkel lenne egy kérdésem. Ugyebár 4 NPC-nek van Atlas Mission küldije. Ezeket, hogy kell elérni, azaz mikor jelennek meg és hol látom? Ez egyelőre nem egyértelmű számomra. Néha mappozás közben bejön egy két quest, hogy ki kell nyírni ezt+meg azt, de ennyi. Tudnál tippet adni ehhez?

Thx!
" örökké nem eshet... "
1 / 5 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5    ››


Aktív fórumtémák
Tekken 7
Utolsó hozzászólás: ByeArn1_Hun_
2020.02.27. 04:00:37
Mutass képet új szerzeményeidről!
Utolsó hozzászólás: Resiskull
2020.02.27. 02:29:37
Bayonetta
Utolsó hozzászólás: Sparrow
2020.02.27. 00:07:59
Filmek - mi tetszett, mi nem?
Utolsó hozzászólás: wooltur
2020.02.26. 22:42:23
Star Wars Battlefront II
Utolsó hozzászólás: Albert
2020.02.26. 20:07:43
SoulCalibur VI
Utolsó hozzászólás: Frenzy_G
2020.02.26. 18:34:01
Hedonisták - éppen mit eszel/iszol?
Utolsó hozzászólás: ggeerryy
2020.02.26. 17:02:08
Politika - minden, ami belefér
Utolsó hozzászólás: Aki23
2020.02.26. 15:20:05
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Utolsó hozzászólás: rDAVE
2020.02.26. 13:17:30
Humor - Vicc - Poén
Utolsó hozzászólás: ufonauta
2020.02.26. 13:07:47
Képregény és animáció - a nyugati vonal
Utolsó hozzászólás: VictorVance
2020.02.26. 11:48:26
Ki mit dolgozik?
Utolsó hozzászólás: szikla85
2020.02.26. 09:39:06
PlayStation® Trófeák
Utolsó hozzászólás: zola0306
2020.02.26. 05:26:30
Path of Exile
Utolsó hozzászólás: CountofHell
2020.02.26. 00:04:54
Resident Evil 3 (Remake)
Utolsó hozzászólás: Old_Raiden
2020.02.25. 21:31:56