.
 

Fórum ›› PlayStation®4 játékok

Dashboard

177 hozzászólás

Utolsó hozzászólás: Kenshinxxx

2018.09.30. 00:09:39

1 / 4 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4    ››
177. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.09.30. 00:09:39
LV3
Válasz 176. Sakamoto_14 üzenetére:
Végre valaki kreatív! A többi bejátszása is állat!
your simple words just don't move me
176. Sakamoto_14  A bölcs
2018.09.29. 23:55:19
LV20
+2
https://kotaku.com/japanese-crime-recreated-w[...]

Mindjárt behugyozok. Biztos sok Yakuzát játszott a tévés animátor.
175. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.08.02. 06:05:20
LV3
Válasz 174. CortezCorleone üzenetére:
Ezen már meg se lepődöm. Sőt az volt fura, hogy a Kiwamiig erőltették.
your simple words just don't move me
174. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.08.01. 20:05:51
LV5
A PC verzioba betettek a Kiwami “barhol lehet menteni” funkciojat.
物の哀れ
173. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.07.31. 07:03:23
LV3
Válasz 172. CortezCorleone üzenetére:
Gondolom egy patch-csel orvosolni lehetne Pro-n.
your simple words just don't move me
172. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.07.30. 15:45:42
LV5
Válasz 170. Kenshinxxx üzenetére:
Hát jah, de van is a megjelenés között több mint 3 év. Szerintem annyira ne bánd - láttam én is mozgás közben a PC-s verziót, nyilván szebben néz ki, de azért nem egy nagy dealbreaker.
物の哀れ
171. VictorVance  Szerkesztő
2018.07.30. 15:41:15
LV17
Válasz 168. Kenshinxxx üzenetére:
Valami kis csontot a PC-seknek is dobni kell.
Örülünk?
170. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.07.30. 15:33:16
LV3
Válasz 169. CortezCorleone üzenetére:
Mert PS4-en erre nem volt képes.
your simple words just don't move me
169. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.07.30. 14:38:49
LV5
Válasz 168. Kenshinxxx üzenetére:
Miért? :D
物の哀れ
168. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.07.30. 14:18:09
LV3
Sega jól a lelkembe gázolt ezzel a 4K-s PC kiadással... -_-
your simple words just don't move me
167. Oliv3r  PlayStation.Community tag
2018.07.03. 08:25:15
LV3
+1
Válasz 165. Sakamoto_14 üzenetére:
Igen a döntetlennél szívás, de ahogy észre vettem ott már számít a lányok "kedve", amit a kolléga lentebb említett.

Volt amikor tök könnyen letudtam nyomkodni a x-el és nyertem, máskor meg lehetetlen.
PSN ID: Oliver900303
166. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.07.03. 05:27:59
LV3
Válasz 165. Sakamoto_14 üzenetére:
Ahogy más játék, ez sem mindenkinek való. Sőt, inkább rétegjátéknak nevezném.
your simple words just don't move me
165. Sakamoto_14  A bölcs
2018.07.02. 23:40:12
LV20
Válasz 163. CortezCorleone üzenetére:
Én pár kör alatt feladtam azt a minigame-et. Fizikailag képtelen vagyok olyan gyorsan nyomkodni döntetlen kő-papír-ollónál, hogy megnyerjem, pedig abból volt a legtöbb. Mondjuk végigpörgetve az extra feladatokat tele van még egy rakás esélytelen minijátékkal. Ma először próbálkoztam a csövesekkel szerencsejátékozni, közöm nem volt a hanafudához.

Egyébként nagyon furcsa egy játék, így 60 óra körül már nagyjából megszoktam a hülyeségeit. Egyrészt a komoly részei tudnak nagyon jók lenni (a meglepő váltás Oszakába és Majima bemutatkozó átvezetője nagyon bejött), de nekem sok és túl erős benne a paródia meg a szövegelés. És tartalomra is túl sok, már elég repetitív. De elég jól összefűzték őket, hogy benntartson a körforgásban, úgyhogy kösz az ajánlást.
164. Oliv3r  PlayStation.Community tag
2018.07.02. 15:11:21
LV3
Válasz 163. CortezCorleone üzenetére:
Köszönöm, ez , hogy kinek milyen kedve van eddig kimaradt valahogy.

Megpróbálom nem feladni :)
PSN ID: Oliver900303
163. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.07.02. 14:59:01
LV5
+1
Válasz 162. Oliv3r üzenetére:
Nagyrészt RNG, de azért lehet valamennyit taktikázni:

- Mielőtt kiválasztod a harcos amazonodat, alul érdemes végignézni az információs csíkot, hogy melyik lánynak milyen kedve van éppen, mert jelentősen befolyásolja a teljesítményüket, hogy éppen full másnaposak vagy jó a kedvük. Ha a favorizált harcosodnak nincs jó kedve, akkor exitelj, majd lépj be megint a minigame-be, minden ilyen exit-reenterrel változik a státuszuk. Illetve ha biztosra akarsz menni, akkor érdemes a többi harcostárs kedvét is végignézni, elő szokott fordulni, hogy csak egy vagy két lány van jókedvében, a többiek pedig nem igazán, akkor elég nagy esélyed van rá, hogy a jókedvű lány győzni fog.

- Harcosok között érdemes Jennifert vagy Momokót választani, mindketten elég jó statokkal rendelkeznek. De csak akkor válaszd őket, ha jó kedvük van :)

- Ne játssz nagy tétekkel - minél több pénzben fogadsz, annál nagyobb az esélye, hogy kikapsz.

Nekem relatíve fájdalommentesen lett meg ez a trófea (rögtön egy öt tournamentes veretlenségi sorozattal nyitottam, első próbálkozásra), de mivel eléggé RNG-függő a minigame, ezért megértem, hogy sokaknak miért szívás ez. Szóval sok türelmet hozzá.
物の哀れ
162. Oliv3r  PlayStation.Community tag
2018.07.02. 12:22:57
LV3
Sziasztok!

A napokban vittem végig a fősztorit és még kiszednék pár trófeát a játékból.

Cat Scratch Fever....ugye...

Ez a cicaharc csak a szerencsén múlik vagy lehet taktikázni valamit?

Elvileg ugye van ilyen indikátor, hogy színtől függ milyen kézjelet indít a másik?

Nem igazán értem, valami tippetek van?

Köszönöm.
PSN ID: Oliver900303
161. Sakamoto_14  A bölcs
2018.06.21. 00:28:14
LV20
Válasz 150. CortezCorleone üzenetére:
Durván tolod. Akciósan megvettem, ha szar lesz, az a te lelkeden szárad. :D
Kicsit belenéztem az elejébe, ezek az elnyújtott, semennyire sem életszerű néma párbeszédek sosem lesznek a kedvenceim. Eddig a karaoke volt a legjobb rész benne. Nem tudom, mennyire korhű, de érdekes a 30 évvel ezelőtti környezet, alig van változás, de mégis más egy kicsit.
160. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 11:15:15
LV3
Válasz 158. CortezCorleone üzenetére:
Első napos! (japán hanggal persze)
your simple words just don't move me
159. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 11:13:57
LV3
Válasz 157. CortezCorleone üzenetére:
Bár a Valkyria C. közelebb áll a PC-s vonalhoz műfaját tekintve, amikor kijött, hatalmas érdeklődés és egyben siker fogadta. Úgyhogy bizakodok itt is.
Mivel Japánban jönnek ki először az új részek, amiatt nem félek, hogy csúszások lesznek.

Szinte az összes Yakuza résznél a körmünket rágtuk, hogy akkor jön-e ezután másik rész hozzánk. :D
Így a 6. rész az első szerintem, hogy hátra dölhetünk.
your simple words just don't move me
158. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 10:57:37
LV5
Ja, és a legfontosabb: ugyan nem Yakuza, de azért még RGG stúdió: jön a Fist of the North Star nyugatra :) Október 2-án jelenik meg.
物の哀れ
157. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 10:56:47
LV5
Válasz 156. Kenshinxxx üzenetére:
Igen, ezt is megértük.
Csendben morzsoljunk egy nosztalgiakönnycseppet annak apropóján, hogy 6 éve a Dead Souls megjelenése után azt hittük, hogy nem lesz több lokalizált Yakuza-játék Nyugaton :D

Én nem sajnálom a PC-sektől, jó dolog, hogy bővülhet a fanbase (bár azért arra nem számítok, hogy PC-n best selling title lesz, de ne legyen igazam). Mondjuk érdekes a trend ebben a konzolgenerációban, nevezetesen hogy konzol-exkluzív 3rd party fejlesztők által kreált sorozatokat PC-re / XBoxra is kihoznak, most már tényleg csak a Sony saját stúdiói által fejlesztett játékok maradnak PS-en. A korábbi generációkban azért ez nem így volt.

Csak az bánt, hogy PC-n valszeg a legjobb változatokat fogják megkapni a Yakuzákból (pl. a Zero natív 4k-ban, a Yakuza 6 gondolom majd 60 FPS-sel), míg nekünk marad az, ami van.

Reméljük, a PC mint platform behozatala nem fog lassítani a fejlesztésen / megjelenésen, akkor morci lennék, ha közös platformos megjelenési dátumok miatt kapnánk jelentősen később az RGG játékokat.
物の哀れ
156. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 06:18:38
LV3
No kérem, ezt is megértük. Jön a 0 és a Kiwami 1 PC-re.
https://kotaku.com/yakuza-is-coming-to-the-pc[...]

Az igazat megvallva én nem bánom. Legalább bővül a rajongói köre.
Bár hamarabb is megléphették volna.
your simple words just don't move me
155. Nova  vas Normandy
2018.05.23. 16:37:29
LV13
Válasz 154. CortezCorleone üzenetére:
Oath of Enma nekem is nagy kedvencem.
Én csináltam korábban egy válogatást a Yakuza játékok zenéiből (is), edzéshez. Nagyon jó kis motiváció. :]
" Whoooaaa! Looking cool, Joker! "
154. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.05.23. 16:26:32
LV5
+1
Leszedtem a játék soundtrackjét, hogy gyúrás közben hallgassam. Annyira gyorsan végeztem jópár bossfight-tal, hogy nem is vettem észre, mennyire jó a BGM a játékban.

With Vengeance (legepicebb jelenet egyike, amikor Awano a Majima elleni harcban akkorát üt bele a téglafalba, hogy az megreped :D)
https://www.youtube.com/watch?v=syG5BqDyKxk

Twin Dragons (Shibusawa)
https://www.youtube.com/watch?v=k_lgXlNVkBo

Pledge of Demon (Kuze első harc)
https://www.youtube.com/watch?v=JHQa1SA3EtI

És a személyes kedvencem az utolsó Kuze fight zenéje, az Oath of Enma, ez valami hihetetlenül epic
https://www.youtube.com/watch?v=gKKGdxbjnt8
物の哀れ
153. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.05.23. 15:48:48
LV5
Válasz 152. Kenshinxxx üzenetére:
Az lesz :D Vagy bevárom a PS4-es remastert :P Az még egy jó két év innentől számítva.
物の哀れ
152. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.05.21. 20:41:25
LV3
Válasz 150. CortezCorleone üzenetére:
A Y5-öt hagyd a végére. Ennyit tudok segíteni. :D
your simple words just don't move me
151. jime  non-alcoholic
2018.05.21. 19:05:11
LV29
Válasz 150. CortezCorleone üzenetére:
elvetemült :D
"wake up, you're dead!"
150. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.05.21. 18:23:29
LV5
+1
Meglett a platina is :) A Climax Battle nagyon pite volt a korábbi részekhez képest, a Y3-ból még mindig hátra vannak az Ultimate Roundok, és annyira marhára nehéz időre, minimális sebzéssel a bossokat, hogy egy párszor majdnem szétvertem a PS3 kontrollerét :D Itt egyedül a Proving Grounds 9 izzasztott meg, a no-damage Kiryu-s etap, főleg a harmadik kör.

A Legend nehézségi szint egy vicc, mivel messze nem legendásan nehéz, 10 óra alatt kényelmesen speedrunolható grindelés nélkül. (pedig még néhány vicces substory-t megcsináltam megint, pl. a producerest, a Miracle Johnsonost meg a dominásat). Kiryu-val volt egy pár kellemetlenebb rész, ami annak tudható meg, hogy mind a Brawler, mind a Beast style jó skilljei és buffer cuccai az ingatlanos minigame mögé vannak rejtve, amit nyilván másodjára nem sok mindenkinek van kedve kigrindelni. Illetve van ugyebár a 13. fejezetben az ominózus autós-lövöldözős etap, ott azért kellett egy pár próbálkozás.
Majimával csak a health upgrade-eket kell megvenni, és minden boss és minden mob lenyomható könnyedén a Breaker stílusban, négyzet, négyzet, négyzet, háromszor kombóval, a bossok a heat-fázisukig konkrétan fel se tudnak kelni, annyira OP ez a kombó :D

Most azon gondolkodom, hogy mivel folytassam:
- a Kiwaminak a felénél járok, mire megjelenik a Kiwami 2, addigra szerintem bőven végeznék vele
- a Yakuza 3-ban kell még vagy 15 órányi minijátékozás, az Ultimate Battle-ök, illetve az utolsó két fejezetet még le kéne tolni Legendben a platinához
- a Yakuza 5-ben Kiryu második fejezetében járok
- az Ishinnek is eléggé az elején járok, 5. fejezet környékén
- a Kenzanban a substory-kat kellene elvarrnom

A bőség zavara, first world problems :D
物の哀れ
149. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.05.15. 12:32:02
LV5
+1
Válasz 148. Kenshinxxx üzenetére:
Arigatou gozaimasu, Kenshin-sama!

Szóval a végére értem, és tényleg csak a fejemet kapkodtam, meg el-elérzékenyültem sok résznél az epilógus során. Ha egy hónappal ezelőtt valaki azt mondja, hogy érzelmileg mélyebben fog érinteni a Zero, azaz a prequel rész vége, mint a Kiryu-saga záróakkordja, a hatodik rész, akkor lehet, hogy kinevetem. Igazából én magam sem tudom, hogy ez a 6-ra nézve kritika, vagy pedig tényleg a Zero lett ennyire kiemelkedően jó és megismételhetetlen, de tény, hogy sokkal nagyobb üresség van bennem most, mint a hatodik rész lezárultával.

És akkor utolsó fejezet / epilógus SPOILERek
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Nagyon hangulatos lett a főboss-fight sorozat. Mondjuk így fullosan kimaxolva Kiryut és Majimát különösebb kihívást egyik boss sem jelentett, sőt, Majimánál én éreztem magam kellemetlenül, hogy ennyire OP vagyok :D Mad Dog Collar + War God Talisman kombóval Awano kb. 20 másodpercet bírt ellenem, de Lao Gui se húzta tovább 1 percnél. Nagyon jó cucc ez a War God Talisman, mert top gearben bármennyit futkoshatsz Mad Dog of Shimanoként, sose esik le a heated, ha pedig beszorítod az ellent a sarokba, akkor csak a háromszöget kell nyomkodni, és egy életcsík 20%-át le is aprítja :D Shibusawa is inkább pushover volt, ott csak a heat növelő cuccokat kellett inni, hogy gyorsabb kombóim legyenek. Nagyon tetszett ez a két sárkány csatája koncepció, és hogy a Dojima sárkánya titulusért ment a harc, és Kiryu megjegyzése Shibusawa felé, hogy "you can keep the cute little nickname" :D

És végre arra is fény derült, hogy Kiryu, a pacifista yakuza toposzát igazából Nishikinek köszönhetjük, simán volt annyi düh és szenvedély Kiryuban, hogy kinyírja Shibusawát, ha Nishiki nem lép közbe. Az első rész történetének ismeretében kicsit keserédes volt nézni azt a jelenetet, amikor Nishiki kérleli, hogy ha valaha is át kell lépnie Kiryunak azt a vonalat, akkor lépjék át együtt. Számomra Nishiki a régi Yakuza 1-es emlékek alapján nem maradt meg egy kedves, szerethető karakterként, de a Zero sokat formált a jellemén. Igaz, Tachibana még inkább brónak érződött a játékban, de azért a Nishiki-Kiryu közötti kötelék is erősen megjelenik. Meg hát na, Tachibanát nem lehet überelni a játékban, főleg azután, hogy szerencsétlen milyen halált halt. De Nishikire visszatérve, kíváncsian várom, hogy a Kiwami extra jelenetei mennyire teszik majd átérezhetővé a pálfordulását.

Aztán a jelenet, amiben Kiryu megára ölti az ikonikus galambszürke öltönyt és a piros inget, nem hallgatva Nishikire, hogy hát hogy néz ez már ki. Járja a saját útját innentől kezdve :)

Majd ugyanez Majimánál - lófarok copf off, az elegáns fekete szmoking és a csokornyakkendő helyébe a kígyóbőr mintás zakó + bőrnaci kombó lépett. Az öreg Sagawát sikerült nagyon megkedvelnem a játékban, szerintem ő a legcoolabb idősebb yakuza a sorozat történetében, ahogy lazán szívja a cigit meg teszi a cinikus megjegyzéseit Majimának. A Shimano-Omi konfliktusból adódóan elkerülhetetlen volt, hogy úgy végezze, ahogy, de nagyon sajnáltam, a szíve mélyén jó ember volt ő, és tényleg segíteni akarta Majimát (mindezt nyilván úgy, hogy ő is profitáljon belőle). Ő és Kuze volt a két igazi tough love-szerű mentorfigura Kiryu és Majima életében. Miután Kuzét jól helybenhagytuk a Dojima office előtt, Kiryu pedig elviharzott a Tenkaichi street bejárata felé, Kuze "büszke apaként" elcsukló hangon rebegte maga elé, hogy felnőtt a kissárkány :') Sagawa pedig ugyanezt a távozó Majima láttán, hogy kiszabadult a madákra a ketrecből :') Annyira jó volt látni ezeket a jeleneteket így sok későbbi rész után.

Aztán a Makotóval való találkozás, amikor Makoto íriszében megcsillan Majima, oh man, the feels! Mondjuk az nekem nem teljesen tiszta, hogy miért nem akarta Majima, hogy Makoto megtudja, hogy ki is volt a megmentője (ugye nem szólalt meg, meg nem hagyta, hogy az emberei kimondják a nevét). Az nyilvánvaló volt, hogy a románcból semmi sem lehet Makoto miatt, szegény már eleget szenvedett a yakuzák miatt, viszont tényleg erős egyéniségre vall Majima-santól, hogy átengedte jó kezekbe. De amikor Makoto megjegyzi, hogy "his eyes were so sad", addigra megérkeztek a ninják és elkezdték aprítani a hagymát.

És jött az end credits, egek, ez aztán feels-hullám volt, nálam itt csúcsosodott ki az a közel 120 óra, amit ezekkel a karakterekkel töltöttem. Annyira passzolt ez a keserédes dallam a játékhoz, magában foglalja mindazt, ami Nagoshi-san és kreatív csapata a lelkemben okozott; kitörölhetetlenül beleégett az agyamba. Eddig a 4. rész végi Receive you the ballad volt a kedvenc záró témám, de ez jött, két vállra fektette azt, és felmászott a dobogó tetejére.

Külön pirospont a karakterportrékért / mi történt azóta összefoglalóért a végén. Elkezdett dolgozni a nosztalgia. És végre itt leírták, amit a játékból hiányoltam, hogy mi is ez az egész Empty Lot mizéria, a későbbiekben miért lesz annyira fontos, hát persze, hogy itt van a Millenium Tower alapköve :) Jajj, és így a Y6 után nagyon nagyon beütött Kiryu karakterpaneljének utolsó mondata: "His current whereabouts are unknown." Nyilván ezt mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja, mármint hogy ezek a kis összefoglalók mikor készültek, de a Song of Life után ez facsart egyet a szívemen, és más megvilágításba helyezte.

És amikor azt hittem, hogy már vége van, jött a bónuszjelenet - Makoto mégcsak Majima nevére sem emlékszik :'( És aztán az óra - a már megjavult óra! - elkezd zenélni a földbe beásva, pont abban az Empty Lotban, ami annyi fájdalmat hozott mindenkinek. Tökéletes lezárás. És persze kaptunk egy kis fanservice-t is, felcsendült a Receive You, és végre találkozott a játékban a két hős, Shimano őrült kutyája és Dojima sárkánya. Szívem szerint rögtön cseréltem volna a lemezt a Kiwamira és folytattam volna a kalandot, de hát este fél 12-kor nem tűnt helyénvalónak :)

SPOILER OFF

Utólag bánom, hogy nem tavaly játszottam ezzel a játékkal, bár nem tudom, hogy mikor fért volna bele az időmbe. Illetve a lezárás tükrében annak örülök, hogy a Y6 után jött a katarzis. Nem tudom, hogy lesz-e valaha ennél jobb játék a Yakuza sorozatban, itt tényleg minden a helyén volt, sztori, content, játékidő, feels, egyszerre volt jó belépési pont az újaknak és óriási fanservice a kikacsintásokkal a sorozat meglévő rajongóinak. Nehéz lesz ezt überelni. Hamarosan röppenek is tovább a Kiwamira, azt is ki szeretném végezni a Kiwami 2 augusztus végi megjelenése előtt. Már "várom" a Haruka's Trust missionöknél az Otometal 950 pontos challenget, remélem, nem fogom kitépni a hajamat tőle :D

Elnézést a hosszú és érzelemgazdag postért, de jólesett kiírni magamból. Generációnként kb. 4-5 játék van, amelyek végeztével jönnek a ninják aprítani a hagymát, a mostani generációban a Final Fantasy XV, a Type-0 és a NieR: Automata volt ilyen, de most a Yakuza Zero is csatlakozott a sorhoz :D
物の哀れ
148. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.05.15. 08:54:25
LV3
Válasz 147. CortezCorleone üzenetére:
Congrat, kjódái!
your simple words just don't move me
147. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.05.15. 00:01:33
LV5
+1
Válasz 146. Nova üzenetére:
Nem birtam kivarni a hetveget, letoltam ma este :) Az eredmeny a kepen. Egyelore meg probalom magam osszevakarni a foldrol a brillians lezaras(ok) utan. Holnap majd bovebben.
物の哀れ
146. Nova  vas Normandy
2018.05.14. 23:11:54
LV13
Válasz 145. CortezCorleone üzenetére:
Hajrá! Engem eddig még nem vitt rá a lélek, hogy kiplatinázzam.
Túlságosan is taszít némelyik minijáték.
Nem bírom rávenni magamat azokra. :[
" Whoooaaa! Looking cool, Joker! "
145. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.05.14. 12:03:09
LV5
Tegnap végre letudtam az összes minigame CP-t a játékban :D A Fantasy Zone és a blackjack bizonyult a legfrusztrálóbbnak, előbbi szerintem messze a legnehezebb SEGA classic game... Legalább 40-szer futottam neki, ötször haltam meg 95 és 98k pont környékén (100k a threshold a CP-hez), mire összejött, szerintem a másik hárommal összesen nem játszottam ennyit. A blackjack csak simán idegörlő ezzel a csigalassan emelkedő betting rendszerrel és a sokszor irreálisan mázlista dealer körökkel. Ráadásul ez tényleg pure gambling és no skill, ellentétben mondjuk a mahjonggal vagy a pókerrel, amelyek esetében drasztikusan nő a nyerési esélyed, ha tudsz játszani. A többi nem volt vészes, nekem a táncok is meglepően könnyedén mentek.
Még a 100 fegyvert és 70 equipmentet kell kifarmolnom, van még 20, illetve 15 belőlük, illetve a 250 killt összehozni Majimával a Mad Dog módban, és meg is van a 100%, végre lenyomhatom a főbossokat :D 110 óránál járok, btw. És még ha ez megvan, akkor is le kell nyomni a fősztorit legenden és megcsinálni az utolsó Climax Battle-öket a platináig xD Tele van pakolva contenttel a játék, az tény. A Kiwami 2 is visszatér a jól bevált maxos platinához, szóval a Yakuza 6 volt csak megkönnyítve.

Egyébként amennyire nem rajongtam az elején a Yakuza 6 harcához, olyannyira könnyen hozzászoktam, visszatérve a Zeroba kifejezetten furcsa és clumsy a combat, hiányoznak a 6-ban berögzült kombók :D
物の哀れ
144. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.04.27. 06:27:36
LV3
Válasz 143. Hayabusa üzenetére:
Ha igazán elkap a gépszíj, akkor ebből PS3 vétel lesz. :D
your simple words just don't move me
143. Hayabusa  PlayStation.Community tag
2018.04.26. 23:02:46
LV2
+1
Igazatok volt,fokozódik a beszippantás....akárhányszor eltervezem,hogy nyomok egy órát,azon kapom magam,hogy 4 óra telt el,és már fél 12 van. :D
Egyébként hogy lehet ilyen szövegeket kitalálni,mint amik a telephone clubban vannak? :D Az "Olyan hangod van,mint egy Yaknak",valamint a "Milyen csap van a fürdőszobádban" mondat láttán szó szerint hangosan felnevettem,de már az is hatalmas poén,ahogy Kiryu felveszi a megcsörrenő telefont. :D

@Kenshinxxx Naná,hogy nem állok meg. :) Biztos beszerzem mindet,ami megjelent PS4-re,bár ez még hónapok kérdése,hisz önmagában ez 100+ óra lesz,mire mindennel végzek.
"R-E-L-A-X" - Aaron Rodgers
142. jime  non-alcoholic
2018.04.19. 20:17:52
LV29
+2
Válasz 140. Hayabusa üzenetére:
az a substory fergeteges volt :D

a beszippantás csak fokozódni fog, legalábbis nálam igy volt ahogy haladtam a sztorival előre.

Majima kurva jó karakter, a végére majdhogynem jobban a szivemhez nőtt, mint Kiryu :D
"wake up, you're dead!"
141. Kenshinxxx  PlayStation.Community tag
2018.04.19. 20:15:28
LV3
+1
Válasz 140. Hayabusa üzenetére:
Nem volt a Pockettel baj, csak sok volt. Ráadásul a Kiwamiban folytatódik... -_-" (Teszem hozzá, az eredetiben nem volt!)

És ha tudnád, hogy mennyi őrült és szószerint sírva-röhögős melléksztori fordult meg a sorozatban... A 0-nál ne állj meg.
your simple words just don't move me
140. Hayabusa  PlayStation.Community tag
2018.04.19. 19:18:20
LV2
Válasz 139. CortezCorleone üzenetére:
Ahogy haladok előre,annál jobban szippant be. A substoryk viszik a prímet,de a minijátékok sem utolsók. Utánaolvasgattam a hozzászólásoknak,és úgy tűnik a Pocket Circuit nem jött be senkiek...nos,lehet velem van a baj,de én imádom azt is. :D Brutál mennyiségű tartalom van a játékban,néha azt sem tudom mit csináljak benne.

Majima pedig hatalmas figura,pedig elsőre nem volt szimpi(ránézésre én is azt hittem,hogy valami boss). Az a rejtvény,amit a kisgyereknek mond a hídon egyszerűen beszarás. :D
"R-E-L-A-X" - Aaron Rodgers
139. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.04.18. 11:31:42
LV5
Válasz 138. Hayabusa üzenetére:
Örülök, hogy tetszik a játék :)
Bár a fő sztori is nagyon jó, a mellékküldik jelentik a játék szívét-lelkét, ráadásul itt a Zeróban tényleg nagyon kitett magáért a kreatív csapat.
物の哀れ
138. Hayabusa  PlayStation.Community tag
2018.04.15. 17:03:37
LV2
CortezCorleone ajánlására elkezdtem én is,eddig bejövős nagyon. Az Underneath It All és a Damned Yanki substorykon sírtam a nevetéstől,nagyon jó szövegek vannak bennük. :D
Előbbinél amikor a "Top or Bottom" kérdésre lehetett azt válaszolni,hogy "middle",az mindent vitt. :D
"R-E-L-A-X" - Aaron Rodgers
137. jime  non-alcoholic
2018.04.14. 20:37:37
LV29
Vége!!

csak nézek ki a fejemből mi volt itt. ilyen verést filmekben is ritkán látni, nem, hogy játékban :D
odabaszott ez a sztori úgy ahogy van, imádtam a hosszú átvezetőket, az epilogue alatt konkrétan megvacsoráztam, meg még pihentem is egyet xD

..és persze a dolog, amit a játék felétől kb a legjobban várok, mikor történik meg???? az epilouge, a credits meg minden után, nehogy tudjam folytatni :D
irigylem azt aki játszotta ezeket anno, biztos nagyobb élmény lehetett ez úgy.
most azonnal tolnám is a Kiwami-t ha itt lenne.

"wake up, you're dead!"
136. jime  non-alcoholic
2018.04.14. 07:40:01
LV29
Válasz 135. jime üzenetére:
-ha
korán van még xD
"wake up, you're dead!"
135. jime  non-alcoholic
2018.04.14. 07:16:08
LV29
Válasz 134. CortezCorleone üzenetére:
én nem birom ki, ma ha este a végére járok a sztorinak, muszáj tudnom :D
utána úgyis lesz még egy hetem a god of war előtt, majd addig még csinálgatom ami kimaradt.
bár, holnap már tölthető az új rész is, nem tudom mi lesz xD
"wake up, you're dead!"
134. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.04.13. 21:26:23
LV5
Válasz 133. jime üzenetére:
Na akkor ugyanott járunk, én is a hétvégén adtam neki egy pár csicskalángost :D És hát igen, Kuze nem tud / nem akar veszíteni :D Cserébe mondjuk nem is túl nehéz őt lenyomni, az utolsó két harc vele már igazi pushover.
Engem most bedarált a meló, reggel 9-től hajnalig bent robotolok az irodában, és hétvégére is maradt tennivaló, szóval nem tudom, mennyit lehet majd haladni a játékkal. Addig nem akarok ráfordulni a fináléra, amíg nincs kimaxolva az összes CP. Most járok 83%-nál, szóval kell még néhány cucc, hogy kivégezzem, illetve Majimával még hostessmenedzserkedni kell, ami szintén alsó hangon egy +6 óra elfoglaltság :D
物の哀れ
133. jime  non-alcoholic
2018.04.13. 21:18:27
LV29
a fináléban vagyok, most vertem le Kuze-t, innen már csak az uccsó helyszin jön, asszem erre rápihenek, már kezdek álmos lenni, gondolom a vége azért nem lesz egyszerű :D

ez a Kuze amúgy nem semmi figura, agyonverem 1x, 2x, 3x, elgázoljuk kocsival, erre a végén megint előpofátlankodik :D

voltak azért történések itt az utóbbi 2 fejezetben ismét, Makoto nem semmi tökös volt amikor beállt a nagyfőnök elé a "kérésével", ezek után meg Majima beRAGEelve letépi a zakóját és üvölt, hogy most mindenkit megöl, áhhh, teljes extázisban izgultam itt.

nem tudom mi lesz a vége, de már előre érzem, hogy nagyon nyomnám tovább majd következő sztorit. ami igy 60 óra után általában nem megszokott. ilyenkor már kacsintgatok más játékok felé egy kicsit, de itt még véletlenül se ütötte fel a fejét az unalom jele sem :D
"wake up, you're dead!"
132. jime  non-alcoholic
2018.04.13. 17:17:18
LV29
Válasz 131. Ruzsi üzenetére:
Hasonló okból halogatom már nagyon régen a sorozatot, hamar be is láttam, hogy mekkora hiba volt.
Időm igazából több nem lett azóta se, napi 3, max 4 óra, de viszont kb semmi mást nem tolok 2 hete.

"wake up, you're dead!"
131. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2018.04.13. 13:27:28
LV9
Válasz 130. jime üzenetére:
Olvasom a topikot mióta elkezdted a játékot és egyre fájdalmasabb, hogy nincs időm ilyen nagyobb lélegzetvételű játékokra. :) Ez rohadt jó lehet.
130. jime  non-alcoholic
2018.04.13. 06:37:15
LV29
Válasz 128. CortezCorleone üzenetére:
odabaszott, nagybetűs EPIC volt a 13.-14. fejezet.
az autós üldözés, a bunyó, az a bérgyilkos köcsög, a vége meg, ahh, sajnáltam Tachibana-t, azt hittem legalább beszélhet pár szót Makoto-val.
:/
"wake up, you're dead!"
129. jime  non-alcoholic
2018.04.13. 06:34:02
LV29
Válasz 127. Kenshinxxx üzenetére:
be se kapcsoltam :D
"wake up, you're dead!"
128. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.04.12. 22:59:31
LV5
Válasz 126. jime üzenetére:
Ugye hogy ugye? :D
物の哀れ
1 / 4 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4    ››


Még nem használt fórumtémák

Aktív fórumtémák
PlayStation® Trófeák
Utolsó hozzászólás: Attila1971
2018.12.17. 18:54:13
PlayStation®4
Utolsó hozzászólás: Attila1971
2018.12.17. 18:53:10
Mivel játszol éppen?
Utolsó hozzászólás: mentoloshypo
2018.12.17. 18:47:47
PlayStation VR
Utolsó hozzászólás: Binder
2018.12.17. 18:33:55
Gran Turismo Sport
Utolsó hozzászólás: Binder
2018.12.17. 18:32:24
Filmek - mi tetszett, mi nem?
Utolsó hozzászólás: Ayame90
2018.12.17. 18:31:43
Politika - minden, ami belefér
Utolsó hozzászólás: Giboo
2018.12.17. 18:00:47
Final Fantasy XV
Utolsó hozzászólás: soliduss
2018.12.17. 15:54:54
Judgment (Project Judge)
Utolsó hozzászólás: persuid
2018.12.17. 15:01:16
Mutass képet új szerzeményeidről!
Utolsó hozzászólás: zola0306
2018.12.17. 13:01:01
Rocket League
Utolsó hozzászólás: takitibi2000
2018.12.17. 09:02:11
Monster Hunter: World
Utolsó hozzászólás: Vinnie
2018.12.17. 08:41:46
Humor - Vicc - Poén
Utolsó hozzászólás: TOMASZ-HUN
2018.12.16. 22:39:55
theHunter: Call of the Wild
Utolsó hozzászólás: martin
2018.12.16. 20:14:28
Battlefield V
Utolsó hozzászólás: jabulani
2018.12.16. 16:12:27