PlayStation.Community Blog ›› Greg

70 hozzászólás

2020.01.30. 02:35:10

Utolsó hozzászólás: Greg

2020.02.06. 10:39:21

Megosztás
Értékeld a blogot!
Nem olyan régen a Resident Evil 3 Remake topic-ban vitáztunk hogy mivel is lehetne újítani a Resi-t illetve hogy az mennyire is lenne az újítás vagy nem. De talán most ezt egy picit hagyjuk is (nem sokan értették mire is gondolok és más irányba ment az egész).
Lehetne mondjuk egy olyan játék amiben hegymászók vagyunk és felkészülünk a Mount Everest megmászásra. És persze meg lehetne fűszerezni egy csomó mindennel (Katmandu-ban egy tolvaj üldözése, túlélés egy lavina közepén, gleccser szakadékból kijutás miután belezuhantál, stb stb). Esetleg az egész elmehetne egy Cliffhanger-es szituba is.
Aztán lehetne mondjuk egy olyan amiben búvárok vagyunk és a föld különböző pontjain kell merülnünk és kincset felhozni vagy egyéb más feladatot elvégezni. Természetesen itt is lehetne egyéb nem várt eseményeket beiktatni (cápatámadás, kalóztámadás, viharban túlélni, stb stb).
Írnám még az űrhajós témát de úgy néz ki hogy ebben a témában érkezik majd hamarosan egy játék, de nagyon valószínű hogy nem úgy ahogy én elképzelem. Mindegy de legalább próbálkoznak....
Szóval kicsit jobban ki kéne tárni a készítőknek a lehetőségek kapuját. Nagyon sok változatos szituációba kéne beledobálni az általunk irányított karaktert....
Te milyen játékot találnál ki ?!
Blog hozzászólások
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
70. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.06. 10:39:21
LV25
+1
Válasz 62. ColdHand üzenetére:
"Egyébként így egyben tök érdekes koncepció."
Ugye hogy ugye. ;)
LV426
69. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.05. 19:51:07
LV25
+1
Válasz 67. VictorVance üzenetére:
Igen. Ezt írtam a zárójelben. ;)

Etetés ?! Azt én csináltam ezzel a bejegyzéssel. ;)
LV426
68. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.05. 16:37:40
LV22
Válasz 67. VictorVance üzenetére:
Pedig már rég pörgött így blog. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
67. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.05. 16:21:21
LV19
+1
Válasz 64. Greg üzenetére:
Ennyi erővel ez ugyanúgy igaz lehet fordítva is.

Na de vége az etetés időnek :D
Örülünk?
66. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.05. 14:20:39
LV22
Válasz 64. Greg üzenetére:
Hű, a filmtopikban jó kis "fegyvert" szereztél tőlem, csak baromi rosszul használod. :D
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
65. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.05. 09:38:19
LV25
+1
Válasz 61. platy üzenetére:
Na valami ilyesmire gondolok csak persze nem ilyen irreális megközelítéssel. Jósokáig tartott mire felfogtad. Nekem van egy még jobb játékötletem platy-t irányítva ki kéne jutni a hárshegyi vigyorgóból de ehhez előbb teljesíteni kell a muszáj dzseki blokkoló kihívást. Ilyen játék miért nincs ?!
LV426
64. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.05. 09:29:00
LV25
+1
Válasz 58. VictorVance üzenetére:
Bocs Viktor de ugyanabba hibába esel mint Coldy (és mint én is csak fordítottan). Azt hiszed hogy ami számodra felesleges egy játékban vagy hülyeség az más számára is az lesz. Na ez marhára nincs így. Az új dolgokra való törekvés viszi előre a videojáték ipart.
LV426
63. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.05. 09:22:45
LV25
+1
Válasz 59. ColdHand üzenetére:
Igen ez erős volt. Akkor mondjuk úgy hogy igen kevés játékban. A tripla A -s játékokban meg szinte alig-alig.
LV426
62. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.05. 07:55:39
LV22
Válasz 61. platy üzenetére:
Az kimaradt, hogy a slusszkulcsot végül lenyeli a tolvaj, meghal és ki kell belőle boncolni.

Egyébként így egyben tök érdekes a koncepció! :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
61. platy
2020.02.05. 07:49:35
LV1
+1
Kitaláltam a tutit!!
Lehetne egy autóverseny, ahol (és most figyelj) nincs autód!!! A pilótának a verseny elején körbe kéne szaladnia a pályán és az elhullott alkatrészeket össze kell szednie és abból építenie egy autót! És amikor kész vagy, akkor jönne egy tolvaj és ellpoja a slusszkulcsot, és kergetni kell! De akkor jön egy lavina és túl kéne élni!! Ha sikerül, akkor mehetsz versenyezni, de a verseny végén a célegyenes a tenger alatt lenne, úgyhogy még búvárkodni is kéne!
Ilyen játék mért nincs??!?! :(
60. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.05. 04:09:03
LV22
Válasz 58. VictorVance üzenetére:
A Wolfensteinben teljes mértékben a játékosra van bízva, hogy lopakodik-e, vagy darál. Én pont hogy a lopakodást részesítettem előnyben és örültem, hogy erre is van opció.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
59. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.05. 04:06:29
LV22
Válasz 57. Greg üzenetére:
"még csak törekvés sincs hasonlókra"

És akkor visszaérkeztünk a már többszörösen lefutott kör elejére...
Honnan tudod, hogy nincs rá törekvés, ha a megjelenő játékok 99%-ával nem játszottál?
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
58. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.05. 00:26:58
LV19
Válasz 57. Greg üzenetére:
Mi mást írjak, ha egyszer hülyeség?
Dehogynem beszélnénk. Mint ahogy beszélünk arról, hogy az új Wolfenstein-szériába is berakták az amúgy tök felesleges lopakodós szegmenseket, ami nemegyszer megakasztja az agyatlan hentelést és az akciót. A Youngbloodra ki is mutatta ez a metodika a foga fehérjét, elég rendesen.
Mondjuk még így is értelmesebb, mint a CoD-ba belerakni az alkatrész keresgélést, meg fegyver-összerakást.
Örülünk?
57. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.04. 21:21:11
LV25
+1
Válasz 56. VictorVance üzenetére:
Nyilván. Mi mást írnál. :D
De ha így jött volna ki anno a játék akkor mi most nem beszélnénk semmiről. És úgy lett volna jó.
Ezzel most nem arra akarok célozni hogy milyen korszakalkotó ötletek ezek mert nyilván nem, de az a baj hogy még csak törekvés sincs hasonlókra.
LV426
56. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.04. 21:10:33
LV19
Válasz 55. Greg üzenetére:
Ugyanúgy értelmetlen hülyeség lenne.
Örülünk?
55. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.04. 21:06:23
LV25
+1
Válasz 54. VictorVance üzenetére:
Jó hogy említed a csernobili pályát. Mert pl ha ott az lett volna hogy azt a mesterlövész puskát amit fent használsz az épület tetején mondjuk az egész pályán darabonként kellett volna összeszedni (most könyörgöm ne menjünk bele abba hogy miért lett volna szétszórva darabokban és hogy mi alapján találod meg... ezt bárhogy ki lehet alakítani) majd ott fent összerakni és lőni. Akkor mi lett volna ?!
LV426
54. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.04. 20:49:00
LV19
Válasz 53. Greg üzenetére:
A lopakodós részek ugyanúgy hozzátartoznak a kiegyensúlyozottsághoz, mint az agyatlan hentelések. Főleg, ha jól fel vannak építve (lásd a Csernobiles pályát, vagy romos faluban játszódó rajtaütést az MW-rebootban).
Örülünk?
53. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.04. 20:37:29
LV25
+1
Válasz 50. VictorVance üzenetére:
"a tempó a fő, ha beleraksz egy ilyet egy CoD-ba, akkor megtöri a lendületet,"
A COD-ban voltak (vannak ?) kimondottan lopakodós részek amik nem a tempóról és a darálásról szóltak tehát kb ugyanúgy törné meg a lendületet mint azok. Amúgy nem feltétlen kéne ilyeneket a COD-ba beletenni, mehetne egy teljesen más (új) FPS-be.
LV426
52. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.04. 20:24:55
LV25
Válasz 51. ColdHand üzenetére:
Nem tudom miért de menjen. ;)
LV426
51. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.04. 16:03:40
LV22
+1
Válasz 49. Greg üzenetére:
"Az ötletek szempontjából lényegtelen hogy hány játékkal játszottam."

Ez megy az "a GTA lejárt lemez" mellé! :D
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
50. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.04. 14:20:16
LV19
Válasz 49. Greg üzenetére:
"Mert a COD többi játékelemében aztán marhára életszerű."

Tök jó, hogy a mondandómból kiragadtad azt az egy lényegtelenebb részt, amibe bele tudsz szállni. A stílus, a koncepció és a tempó a fő, ha beleraksz egy ilyet egy CoD-ba, akkor megtöri a lendületet, ami a sorozat egyik legfőbb jellemzője. Értelmetlen és felesleges.

"Az ötletek szempontjából lényegtelen hogy hány játékkal játszottam."

Dehogynem, pont ez a lényeg. Ha több játéknál játszanál, mindjárt látnád, hogy amit írsz, az veszett fejsze nyele.
Örülünk?
49. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.04. 14:09:35
LV25
Válasz 48. VictorVance üzenetére:
"na meg egyáltalán nem életszerű."
Mert a COD többi játékelemében aztán marhára életszerű. :) Hagyjuk már. Mikor többször beléd lőnek egy AK-val és mész tovább aminek olyan a tűzereje hogy egy sínt átvisz. Az életszerűség nem volt sosem szempont. Régen a Far Cry (2005) első részében is kb a közepe felé volt egy olyan szakasz hogy nem volt lőfegyvered egy darab tőrrel kellett nekivágnod az adott pályaszakasznak. Ilyesmit simán lehetne a COD-ban is.
Talán a Ghosts volt az uccsó.... azóta elengedtem a sorozatot....

Az ötletek szempontjából lényegtelen hogy hány játékkal játszottam.
LV426
48. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.03. 20:12:42
LV19
+3
Válasz 44. Greg üzenetére:
Jó, akkor tegyük fel, hogy nem a golyózáporban, hanem két harc között. Egy olyan játékban, ami lényegében arról szól, hogy sarokról sarokra mész, és ölöd az ellent. Rakétavetővel, golyószóróval, gépfegyverrel, puskával, pisztollyal, vagy akár kis késsel, etc. Nem kell túlzottan gondolkodni, csak menni előre, és lőni. Mindig a tempón, a lendületen és a háború minél látványosabb és pusztítóbb bemutatásán van a hangsúly. Ez eddig tökéletesen be is vált, mert veszik, mint a cukrot.
Az égvilágon senki sem akar ilyen hülyeségekkel szarakodni a csendesebb pillanatokban, mert az megtöri a tempót, elveszi magának a játéknak a lényegét, na meg egyáltalán nem életszerű. Egy rendesen kiképzett profi katona (márpedig egy CoD-ban eddig nemigen alakítottunk mást) megöli az ellent, aztán elveszi a fegyverét, és azzal hentel tovább - ugyanezt tenné a játékos is, így az ilyesmi teljesen felesleges bele.
Meg egyébként is, melyik volt a legutolsó rész, amivel játszottál? Mert az MW-rebootban egy rakás érdekes, eddig nem nagyon látott dolog volt, ami feldobta az egysíkú játékmenetet.

Az a baj, hogy hiába tépjük itt a szánkat, mindig visszakanyarodunk ahhoz a tényhez, hogy nem játszottál elég játékkal ahhoz, hogy viszonyítása alapod legyen, és hogy komolyan lehessen venni, amiről írsz.
Örülünk?
47. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 19:32:57
LV22
Válasz 43. Greg üzenetére:
Csakhogy egy GTA-t, vagy egy RDR-t annyi ideig fejlesztenek, mint 3-4 Cod-ot.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
46. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 19:31:02
LV22
Válasz 45. Greg üzenetére:
Amikor leölted a Nemezis, akkor hátrahagyott egy pakknyi fegyveralkatrészt. Ha többször is leverted, akkor az alkatrészekből összerakhattad a legpusztítóbb fegyvereket.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
45. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 19:17:59
LV25
Válasz 38. ColdHand üzenetére:
A RE3-ban volt ilyen ?! Nem emlékszem... mondjuk már nem most volt. És igen ezek a legtöbbször nem úgy vannak kivitelezve ahogy én elképzel(t)em.
LV426
44. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 19:12:50
LV25
Válasz 37. VictorVance üzenetére:
Ne legyél ennyire (szándékosan) értetlen. Nyilván nem a legnagyobb golyózápor közepén lenne ez. A harcok között átvezető szakaszok is vannak.
LV426
43. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 19:10:40
LV25
Válasz 36. VictorVance üzenetére:
Ha a GTA-tól elvárjuk a változást (részenként) akkor nyugodtan a COD-tól is el lehet várni. A Doom valóban szar (legalábbis nekem), a Days Gone-ra nem emlékszem mikor írtam ezt. A RE7-re sem írtam soha hogy szar hanem hogy nem igazi Resi (és ezzel a véleménnyel nem vagyok egyedül). A RE2-ről meg már jó ideje nem írtam semmit.
A komfortzónámból már nem egyszer kiléptem. Ennyi.
LV426
42. Dzsoker  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 17:14:08
LV1
Olyan jatek az almom amiben Vajdicska Zsolti lehetnek es mindenfele dolgok tortennenek velem. Lepcsohazbol ellopnak a paprikamat es nekem kene elfognom a tolvajt montenbajkkal.
41. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 14:28:45
LV22
Hogy a blog tematikájából ne essünk ki:

Olyan shooter volt már, amiben ha idő előtt táraztál (azaz a pl. 15 lőszerből csak 5-öt lőttél ki), akkor a tárban maradt skulók mentek a levesbe?
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
40. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 14:24:59
LV22
Válasz 37. VictorVance üzenetére:
Az biztos szórakoztató volt.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
39. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 14:24:05
LV22
Na, szétkurtam az időrendet.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
38. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 14:23:04
LV22
Válasz 36. VictorVance üzenetére:
A CoD úgy jön ide, hogy az egyik hírnél beírta, hogy de jó lenne egy olyan játékelem, hogy a pályákon fegyverdarabokat lehetne találni, azokat összerakni és használni. Amik már szintén szerepeltek korábban, mint pl. a Resonance of Fate-ben, vagy a RE3-ban. De szerintem ezekben sem úgy, ahogyan elképzelte. :D
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
37. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.03. 14:21:11
LV19
Agyfaszt is kapnék, ha a golyózápor közben fegyverdarabokat kéne keresgélnem a pályákon :D
Ez kb. az a szint, amikor a Far Cry 2-ben három tár kilövése után beakadt, meg szétesett az AK-47-es :D
Örülünk?
36. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.03. 14:03:03
LV19
+3
Válasz 33. Greg üzenetére:
A CoD hogy jön ide? Egy olyan sorozattól elvárni bármilyen gyökeres, forradalmi újítást, ami részről részre kvázi ugyanazt a formulát húzza elő a kalapból, felesleges - de ha már itt tartunk, az MW-rebootban az animáció, a karakterek mozgása és a gunplay igen kellemes ötletek voltak, nem is beszélve a narratíváról, meg a földhözragadt stílusról.
Nyilván nem játszottam minden videojátékkal, de még így is többel, mint te. Amíg annak a bűvkörében élsz, hogy a Doom szar, a Days Gone szar (amivel egyébként nem is játszottál), az RE7 szar, az RE2 remakeről regényeket írsz a játék topikjában (de maximum csak YouTube-on szagoltál bele), és azon nosztalgiázol, hogy a Code Veronica milyen fasza volt anno időszámításunk előtt 1886-ban, addig a meglátásaid soha a büdös életben nem fognak megváltozni.
Ki kellene lépned a komfortzónádból, és játszani más/új/friss játékokkal, akkor talán változna valamit a nézeted - amik egyébként harmatgyenge alapokra épültek fel.
Örülünk?
35. Bladewolf  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 13:58:18
LV1
Válasz 34. Greg üzenetére:
Akkor megcsinálom neked a vizuális novellát és mindent, amit szeretnél, beleírok.
34. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 13:52:22
LV25
Válasz 32. Bladewolf üzenetére:
A Zelda nem az én világom de tök jó ha abban ilyenek vannak.
"ezektől nem lesz jó egy játék"
Legalábbis számodra. Én játékokban ezeket szeretem a legjobban.
"ilyen felszínes sztorielemekre senki nem húz fel egy komplett játékot." Pedig egyszer meg kéne próbálni. Persze egy komplett kerek történettel ami halad A-ból B-be.
LV426
33. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 13:41:50
LV25
+1
Válasz 31. VictorVance üzenetére:
Nincs itt elásva semmi. Ne haragudj Victor de te minden videojátékkal játszottál ?! Nyilván nem. Ki szabja azt meg hogy hány játék végigjátszása után vethet fel bárki bármilyen ötletet.
De hogy beszéljünk konkrétumokról is szerinted pl az új COD-ban mi volt olyan egetrengető újítás amitől letetted az állad ?! (az online részt most hagyjuk, legyen inkább csak a kampány).
LV426
32. Bladewolf  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 13:27:40
LV1
+1
Endless Ocean 1-2.

Az új Zeldában szinte egyfolytában hegyet mászol valamilyen formában, és a fejlesztők képesek voltak rá, hogy élvezetessé és szórakoztatóvá tegyék a mászást, és ez a fontos. Nem maga a mászás a fontos, hanem az, hogy jó és élvezetes legyen, ha már az áll a játék középpontjában. Simán lehet az általad felvázolt játék egy vizuális novella, vagy valami sétaszimulátor, amiben meg lehetne valósítani, amit leírtál. Elég, ha a párbeszédek hegyes vagy vizes környezetben zajlanak és érintik a hegymászás vagy búvárkodás témáját.
Amiről te beszélsz azok csak a külsőségek, ezektől nem lesz jó egy játék, ilyen felszínes sztorielemekre senki nem húz fel egy komplett játékot.
A legszínvonalasabb játékdizájnnal foglalkozó Youtube csatornán van is egy videó, ami ad egy kis betekintést abba, hogy hogyan rakják le egy-egy játék alapjait. https://www.youtube.com/watch?v=2u6HTG8LuXQ
31. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.03. 11:11:33
LV19
Válasz 30. Greg üzenetére:
"Nem ezen kéne leragadni hogy én mivel játszottam vagy mivel nem."

Pedig itt van a kutya elásva...
Örülünk?
30. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 11:10:50
LV25
+1
Válasz 26. VictorVance üzenetére:
Nem kell semmit a számba rágni. Játszottam tripla A-s játékokkal (HZD, Detroit). Nem ezen kéne leragadni hogy én mivel játszottam vagy mivel nem.
LV426
29. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 11:05:11
LV25
+1
Válasz 27. ColdHand üzenetére:
Nem erről beszélek hanem amikor pl amit COD hírhez beírtunk. Írhatsz százezer búváros címet is egyik sem olyan mint amit írtam...
LV426
28. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 10:59:44
LV25
+1
Válasz 23. ufonauta üzenetére:
Felesleges ? Igen nyilván részben igazad van. Viszont felesleges ezt mások által ismételgetett panelokat százhuszadszorra is leírni. Nem egy olyan példát írtam ami úgy olyan formában még (valószínűleg) egy játékban sem volt. Vagy csak nagyon ritkán.
LV426
27. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 10:56:23
LV22
Válasz 25. Greg üzenetére:
Akkor Greg a memóriáddal is baj van, mert két címet is írtam. A búvárosra mondtak még egyet, de itt egy harmadik: Abzu.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
26. VictorVance  Szerkesztő
2020.02.03. 10:55:54
LV19
Válasz 25. Greg üzenetére:
Greg, azt hiszem lentebb elég jól megmagyaráztuk neked, hogy mi a gond a meglátásaiddal, szerintem normális kereteken belül ennél jobban már nem tudjuk a szádba rágni a lényeget.
Veszett ügy ez már az elejétől kezdve, hiszen amíg egy rakás játékkal nem játszottál (a tripla A-kategóriás címektől az indie-alkotásokig), addig felesleges vitatkozni vagy értekezni arról a blog témájáról.
Örülünk?
25. Greg  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 10:51:05
LV25
+1
Válasz 24. ColdHand üzenetére:
És tényleg nem tudna mondani ahogy te sem tudtál... persze gúnyolódni sokkal könnyebb.
LV426
24. ColdHand  Szerkesztő
2020.02.03. 07:53:32
LV22
Válasz 23. ufonauta üzenetére:
Mindjárt jön, hogy sorold a címeket, amikben ezek szerepeltek. :D
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
23. ufonauta  PlayStation.Community tag
2020.02.03. 00:52:05
LV15
+2
Az a baj greg amit nem értesz meg hogy tiszta felesleges ilyeneken gondolkodnod. Ahogy irtak jatszanod kellene. Tegyuk fel nincs loved uj cimekre egybol . Nekem sincs sokszor. De vannak rengeteg régebbi jatek amibe bele se szagoltál es mar par ezer ftert hozzad vágjak. Ha nem erted meg hogy youtobon nezzel vegigjatszast az nem jatek. Amikez irtal csomo jatek alkalmazta mar ilyen olyan formában . De persze nem tudod mert szinte semmivel nem jatszottal. Tenyleg semmi beszolas nelkul. Alj neki jatszani es meglattod mennyi jo jatek is van .
22. jasihool  sztrovacsek
2020.01.31. 17:17:25
LV14
+1
Válasz 21. Greg üzenetére:
Én ezt értem, nem is írtam az ellenkezőjét. Mondjuk a pédád is rossz, azért a gta mindig is sokat újított önmagához képest, részről részre.
The sweet blood, oh, it sings to me...
21. Greg  PlayStation.Community tag
2020.01.31. 15:53:47
LV25
+1
Válasz 20. jasihool üzenetére:
Jó mindegy hagyjuk.... én csak azért hoztam fel ezt az egész témát mert pár kivételtől eltekintve (itt most a nagy stúdiókról beszélek) szinte ugyanazt hozzák. Lásd COD, GTA, stb. És amiket felvetettem azzal egyik sem próbálkozik.... vagy csak nagyon kevesen.
LV426
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
LV25
PlayStation.Community tag
PSC Kredit
8312 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Gamerboy
Fórumhozzászólások száma:
16370 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
4153 db
Utolsó belépés:
2020.02.22. 13:16:04
Regisztráció ideje:
2009.03.09. 19:01:11
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea