PlayStation.Community Blog ›› Ruzsi

6 hozzászólás

2018.07.31. 17:02:45

Utolsó hozzászólás: Ruzsi

2018.09.17. 14:12:19

Megosztás
Értékeld a blogot!
Sajnos az utóbbi hetekben túl sok időm lett játszani, mert egyik hétfőn reggel azzal fogadott a főnököm, hogy ki vagyok rúgva. A történet elég kacifántos, amit talán egy későbbi blogban majd elmesélek, de most a lényeg nem ezen van. Szóval június elsejétől beálltam a munkanélküliek seregébe, de mivel kocsmába nem nagyon járok, játékgép meg nincs a környéken, így jobb híján elkezdtem kikoptatni a PS Plus-ban kapott olyan játékokat, amik a mostanában bevezetett szűrési lehetőség után bent maradtak a listámban.

Mad Max-el kezdtem. Amíg melóztam úgy éreztem, hogy az open world játékok egyszerűen nem nekem valók, pedig csak annyi volt a bibi, hogy nem volt rájuk időm. Ami a munkáskorszakban taszított, az most egyszerűen fel sem tűnt. Nem éreztem nyűgnek a kocsikázást egyik pontból a másikba, nem gondoltam unalmasnak a szinte ismétlődő küldetéseket, csak élveztem a játék okozta pillanatokat és nem járt azon az eszem, hogy a francnak ennyi sallang, nincs nekem erre időm, delete. Nagyon bejött és teljesen átértékelődött bennem a hasonló játékok iránti szemléletem. Ezen felbátorodva következőnek a AC Freedom Cry-t választottam a listámról és itt kezdődött a leli békém teljes mértékű kibillenése.

Egyszerűen nem tudom felfogni és elfogadni azt, hogy egy játék, ami több évre tekint vissza, aminek már szinte magától kéne működnie olyan trehány megoldásokat és hibákat kínáljon, mint ez. Az, hogy óránként dobott egy kékhalált, nem biztos, hogy a játék hibája, lehet, hogy reinstall után helyre jött volna, de úgy gondoltam, hogy ez a 7-8 órás játék (ha trófeázol, amúgy 2-3 óra) nem ér annyit, ennyi belefér. Az igazi probléma, aminek kapcsán nem ritkán hagyta el az ajkam ide nem illő kifejezés, az szín tiszta programozói renyheség. Egy rohadt kör megnyomása 3 dolgot is jelent a játékban, és mikor egy olyan helyzet alakul ki, ahol esetleg egy eseménynél ahelyett, hogy pl. kinyírna valakit a szerencsétlen szaracén barátunk inkább felvesz egy ledobott fegyvert vagy elkezd csüngeni egy tetőről az megfizethetetlen, szerencsére minden másra ott a Mastercard. Mivel ráértem, végig is vittem, a trófeákat is begyűjtöttem, majd jó mélyre elástam magamban ezt a játéksorozatot.

Szerencsére kellemes élményeket nyújtó játékok is megfordultak a kezeim közt. A Ratchet & Clank a gyerekek körében óriási népszerűségnek örvend és mivel elmentek a nagyszülőkkel nyaralni, így apu is élvezhette ezt a jó kis játékot. Nálam ez a klasszikus nagybetűs JÁTÉK. Picit ügyességi, picit gondolkodós, sokszor megnevettet, de ha úgy döntesz akkor lehet szívatós is, de egy pillanata sem sarkall arra, hogy kitépjem tőle a hajam vagy pokolba kívánjam. Ebbe a sorba tartozik még a Rime is, aminek a vége nagyon megfogott, ugyan sejtettem, hogy valami ilyesmiről szólhat a történet, de azért amikor begazolódott a gyanúm, akkor azért picit elszontyolodtam. A Beyond az esték műsora volt. Sötét, házimozi jó hangosra feltekerve, interaktív film ON. A befejezésének másnapján rendesen hiányzott a szokásos rituálé, ami a játékot övezte, de hát nincs mese sok van még a listán nem lehet, itt lacafacázni azzal, hogy most újrajátsszuk, majd talán hónapokkal később, amikor minden emlék elhalványul. Következő áldozat a Stories: The Path of Destinies volt, ami egész jól indult, de a sok önismétlés után, már a narrátor hangjától is hánytam, de mivel csak pár óra hiányzott a platkóhoz, így öklendezve is letoltam, de a ding után 1 mp-el már nem volt a gépen és akkor elérkeztünk ahhoz, aminél legelőször gondoltam arra, hogy legszívesebben kibelezném azokat, akik ezt csinálták.

Trackmania Turbo!!!!

Most hogy leírtam ezt a kész szót, már érzem, hogy a pulzusom kapott egy kettes szorzót a vérnyomásom, meg már a fejtetőmön kopogtat. UTÁLOM, mint a szart. Ez a játék egy undorító szar szemét kőkemény geciség. Egyszerűen nem tudok másra gondolni, minthogy valami pattanásos SZTK keretes nyomik csinálták egy kibaszott pincében és semmi más nem motiválta őket, csak hogy visszaadják a világnak azt a szenvedést, amit ők kaptak egész életükben. Egyszerűen aki egy könnyed autózgatásra vágyik, az felejtse el. A játék kőkemény kihívások elé állít és itt az emberiség többsége nem lehet jó max. szerencsés és amíg nem érzel rá, addig szinte sikerélményed se lesz. Egy Souls-like játék is nehéz, de ez teljesen más. Egy DS-ben kiismered az ellenfeleket, betanulod a bossok move-setjét és előbb-utóbb letolod mindet és amint egyre jobban ráérzel annál kevesebbet halsz és sok sikeres párharcot már csak néha követ kudarc. Na ebben a Fuckmania Trutymóban pont fordítva van. Egyfolytában szopsz és ha bemákolsz egy jó eredményt akkor jöhet a következő pálya és a szájon át való kényeztetés elölről. Gondold azt, hogy a Bloodborne-ben hogy eljuss az első bossig, arra kell vagy 40-50 óra, mert már a sima mobok is folyamatosan levernek, mint a szart. Ami a legelszomorítóbb az egészben, hogy a kibaszott kihívéskényszer miatt nem tudom letenni és jelenleg is kínlódom vele. Szépen ott van a lista, hogy a világon, az országban, a megyében hány ember jutott tovább, mint én, így sajnos kisebb-nagyobb szünetek után, de mindig előkerül ez a fostalicska. Egyszerre gyűlölöm és imádom. Már volt, hogy letöröltem, de valahogy visszamászott a gépre.

Mostanában már csak a törlés opció nálam. Voltak idők, amikor úgy kihozott a sodromból egy játék, hogy leköptem a monitort, vagy rávertem egyet, de volt, hogy az albitársak vették ki a kezemből a széket, amit már lendítettem volna a kijelző felé. Landolt már kóla a PC belsejében és természetesen a ragequit sem volt túl ritka mutatvány. Mostanra azért sokat komolyaodtam, meg ezek a a rohadt kontrollerek drágák, meg egy TV sem 2 forint, így jobb híján marad a csúnya beszéd, meg a delete. Itt az oldalon is sok történet rémlik amikor lemezek törtek ketté vagy kontrollerek kerültek stresszteszt alá, de hát ilyenek vagyunk, néha jobbak akarunk lenni önmagunknál és ez elég ritkán sikerül.

Utolsó szög a koporsómban a BO3 realistic módja. Ekkora csaló szart, de komolyan nem látott még a világ. Néha úgy leszednek, hogy nem is látom azt, aki lelő, szinte ki sem dugom a fejem, csak bemozdulok abba az irányba ahonnan lelőhetnek és már jön is a töltőképernyő. Annyit szoptam benne, hogy már nem idegeskedem. Kb. csak sniper fegyó, ami célravezető. Kihívást igazán nem tartogat, mert a sikerhez csak egy scriptfolyamot kell betanulni és kb. már azelőtt kell lőni, hogy az ellenfél megjelenik. Szerintem ez már gáz. Mivel mazohista vagyok, így végigtolom, de se nem szórakoztat, se nem ad kielégülést az, hogy egy-egy rész sikerült teljesítenem. A változatosság kedvéért belekukkantottam a multijába, de semmi másra nem volt jó csak arra, hogy lealázzanak azok, akik lvl 536-on vannak és minden porcikáját ismerik a játéknak.

Szóval itt tartok. Sajnos PS Plussos pályafutásom lassan a végéhez ér, mert jövőhét hétfőn már új helyen kezdek, de fél óra vonat oda és fél óra vonat vissza pont elég ahhoz, hogy valami embertelenül nehéz VITA-s címmel próbáljam bebizonyítani magamnak, hogy mekkora faszagyerek vagyok. Sine More már ott cigánykodik feltelepítve, hogy rohadna meg az is...
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
6. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2018.09.17. 14:12:19
LV9
Válasz 5. Hell üzenetére:
Igen, most itt tolom már 5 hete. Nyugis meló, semmi stressz, talán túl nyugis is (unalmas). Hangulat nem rossz, pénz lehetne több, de összességében nem rossz, habár inkább közgazdász meló, mint gépész, de ez van, ezt kell szeretni. :)
5. Hell  PlayStation.Community tag
2018.09.16. 20:38:47
LV1
Sikerült találni azóta másik munkát?
4. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2018.08.06. 14:44:24
LV9
Válasz 3. zodiac55 üzenetére:
Szimpi, koszi az ajanlast.
3. zodiac55  PlayStation.Community tag
2018.08.01. 21:34:12
LV11
Válasz 2. Ruzsi üzenetére:
Akkor esetleg a Ruiner - az hasonló, de nem pixelart a grafikája.
"Si vis pacem, para bellum."
2. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2018.08.01. 18:03:14
LV9
Válasz 1. zodiac55 üzenetére:
Finoman fogalmazva nem vagyok kibékülve a pixelart stílussal. Tudom, hogy ezek jó játékok, érdekel is, de ebben a formájában egyszerűen vizuálisan taszít.
1. zodiac55  PlayStation.Community tag
2018.07.31. 21:31:00
LV11
Hotline Miami 1-2. Szigorúan sorrendben. A mai napig játszom, imádom.
"Si vis pacem, para bellum."
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV9
PlayStation.Community tag
PSC Kredit
7668 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Ruzsinszki Ákos
Fórumhozzászólások száma:
2933 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
647 db
Utolsó belépés:
2019.03.26. 19:25:06
Regisztráció ideje:
2011.10.27. 07:59:12
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea

PlayStation®Network Online ID