PlayStation.Community Blog ›› Binder

30 hozzászólás

2017.09.23. 14:16:30

Utolsó hozzászólás: Binder

2017.10.02. 11:36:52

Megosztás
Értékeld a blogot!
Project Cars 2 - Tesztkiegészítés

A játék tesztjét itt olvashatjátok.
Ez a folyamatosna frissülő blog, amolyan kiegészítésként funkcionál. Fontos dolgokat szeretnék itt összegyűjteni.
Pár apróság ami kimaradt, vagy csak megjelenés után tudtuk tesztelni, vagy egyszerűen csak fontos infó, ami segíthet, de a tesztben felesleges lett volna erre kitérni.
Kérdéseket vagy infókat is írhattok a blog alá, ami fontos, az be is kerülhet, hogy ezzel is segítsünk másokat.
Ádám (daddy1989) barátom is itt lesz, akinek sokkal több tapasztalata van nálam a ProjectCars témában, így nem kell meglepődni, ha ő válaszol valakinek helyettem. :)

Emellett ajánlanék számotokra egy aktív, Magyar, PS4-es csoportot, ahol kaphattok segítséget és versenyezhettek is velük.

https://www.facebook.com/groups/1655128704703336/

*
*
*

-Elsőként egy olyan dolgot szeretnék tisztázni, amiről ugyan a cikkben volt szó, de talán nem emeltem ki eléggé.
Az a játék, már a NFS: Shift óta arról szól, hogy a vezérlőket és a járgányokat is BE KELL állatani! Míg egy GranTurismo esetében a setupolás a jobb köridő érdekében történik, addig itt sok esetben azért van rá szükség, hogy irányítható legyen a járgány. Aki nem tud setupolni, annak nagy segítség a versenymérnök, akivel meg tudjátok beszélni a problémákat és ő beállítja helyettetek a gépeket. Viszont aki nem tud angolul, annak ez nem fog sokat segíteni.
A vezérlőket is állítgatni kell. Sem a kormány sem a kontroller nem jó alapból. Fix beállítás ezekre pedig nem nagyon van, mert ami jó nekem, nem biztos hogy jó neked is.
Kicsit olyan ez a játék, mint az ikea-s bútor, csak ebből kihagyták az összeszerelési útmutatót. Aki tud barkácsolni, az anélkül is összerakja, aki nem, az meg lesz lőve.
Sok embernek meggyűlt a baja az előző résszel is, nem véletlen írtam a teszt végén, akinek az nem jött be, nagy valószínűséggel ezt sem fogja szeretni, aki meg az előzővel sem találkozott, az segítség nélkül szintén nem fogja benne megtalálni az élvezetet. Ezt tartsátok szem előtt!

-Kérdeztétek a fórumon. Nem. Sajnos nincs a játékban Drift. Egy Driftautó van benne ugyan (a RadBull az előző részből), de konkrét Drift mód nincs. Csak Privát Teszt, TimeTrial, és Verseny.

-Egy másik apróság, amiről akartam írni, de valamiért kimaradt, az a kuplung.
Sajnos valamiért ez nem működik rendesen. Hiába kapcsoljuk ki az automata kuplungot, akkor is kihagyható művelt a váltásnál. Azaz H váltóval válthatunk akár kuplung pedál használata nélkül is. Sajnos.
Aki rendes kuplungszimulációra vágyik, annak az Assetto-t ajánlom. Ott csúsztatni is lehet.

-A sérülésekről sem esett szó a tesztben. Az PC1 tesztben mondjuk részletesen belementem, de itt említésre sem került. Nos külsőleg is gyönyörűen sérül, lógnak, leszakadnak az alkatrészek, amik a pályán is maradnak, fizikai akadály formájában (nem hajtasz át rajta mintha ott se lenne). Az autó is szépem gyűrődik.
Mechanikailag is szépen ki lehet nyírni a verdát, akár egy kör alatt is kinyírható a motor, de ezek az első részben is jól működtek.
A beállításoknál van: Off / Visual Only / Performance Impacting / Full Damage
Ezen felül ki/be kapcsolható a Mechanical Failures opció is.

-Az üzemanyagról írtam a tesztben, hogy ha kifogy, akkor az itt tényleg kifogy, nem úgy mint pl a GT-ben, ahol ha elfogy a benya, lassabban ugyan, de el lehet guruloni a box-ig.
Itt ha ez megtörténik, számodra vége a versenynek.
Ezt Onlie a szoba kreálásánál, a Realism Settings-nél lehet állítani, offline pedig az Options / Gameplay / Authenticity alatt.
*Kis különbség, hogy online a benzin fogyása csak ki/be kapcsolható.
Offline pedig 3 állása van: Off / Real / Slow.
Emellett a pályán (versenyben), tudjuk variálni a benzin áramlását, további 3 állásban: Poor / Normal / Rich
*A gumiabroncsok esetében, online és offline is ugyanazokat a beállításokat tudjuk megadni: Off / Authentic / Accelerated. Természetesen további finomhangolást jelent maga a gumiabroncs tipusa (keverék), amit a pályára lépés előtt a PIT-ben, a Setup alatt választhatunk ki.
Fontos viszont tudni, hogy a HUD-on látható gumiabroncs, csak a valóság 50%-át mutatja.
Az abroncs nem tünik el a felniről, akkor sem ha tönkremegy. Fenmarad, lapos lesz és oldalirányú csúszáskor deformálódik, de le nem szakad.

*
*
*

Kormánybeállítások
Ez egy alap FFB beállítás, ami már teljesen kezelhető és kiindulási alapnak megfelel.

Options / controls / Force feedback:
-Flavour: Immersive
Itt 3 beállítás van. Alapból a RAW-on van, ami a full nyers FFB adatokat jelenti. A másik az Informative, de az Immersive az, ami nekünk kell. Ez adja a reális adatokat.
-Gain: (Ez teljesen kormány függő és hogy ki hogy szereti az erősségét)
T500RS: 50-60%
T300 70-80%
T150 90-100%
G29 80-90%
-Volume: 0-10
-Tone: 50
-Fx: 50

Options / controls / configurations:
-A deadzone-okat érdemes levenni "1" es értékre. (azért ne nullára, mert akkor egyenesben szét akar rázni a kormány ha nem feszülsz neki, így még csak nem is lazíthatsz az egyenesekben)
-A steering sensitivity-t érdemes feljebb rakni 75%-ra.
-Speed sensitivity: 30%
-Damper saturation: 0
-Controller damping: 50

*
*
*

AI - Mesterséges iteligencia
Az előző részhez képest is sokat javult. Elég részletesen és finomantestre szabható.

-A Beginner-Pro csúszka:
Itt az ellenfél nehézségét/tudását állítod be.
A legkissebb érték felé, mazsolának állítod be őket. Ilyen esetben kezdőként viselkednek. Ami annyit jelent, hogy nem ismerik a pályát, így korábban fékeznek, rossz ívet használnak, kicsúsznak. De persze nem állandóan, van amikor szépen mennek és mondjuk nem feltétlenül hibáznak ugyanott, két egymást követő körben.
(...gurultam egy pár kört egy kiszemelt A.I. mögött és olyan érzésem volt, mintha tanult volna...)
Kezdőnek kb. 30-35-ös értékig mondható az A.I. Ezen érték felett egyre kevesebbet hibáznak, de azért megesik.
A másik véglet a PRO. Itt már szinte egyáltalán nem hibáznak, konstans köröket futnak, ideális íveken, ami a csövön kifér, amit a pálya enged. Védik az íveket, beszúrják féktávon. Egyszóval pengék.
Van egy 80%-os határérték! (ami a 120egységes skálán 96-tól kezdődik). Ezt elérve (és fölötte), engedélyezed a gépnek hogy beállítsa az autóját, a lehető legjobb eredmény érdekében.

-Az agresszivitás csúszkán, szó szerint azt állítod, ami le van írva.
Ha leveszed, akkor pl. kanyar előtt az ellenfél, mikor mellé érsz, elenged, előbb lefékez, még egy kicsit el is húzza a kormányt, óvatosan megy, mindig helyet hagyva a másiknak.
A másik irányba csúsztatva már nem szaroznak, ha ő volt ott, akkor neked nincs ott keresni valód. Jobb ha te húzod félre. Beszúrják oda is, ahol esélytelen lenne.

A lehető legrosszabb kombó a beginnerre állított felső csúszka és full agresszívre állított alsó csúszka. Ilyenkor full gyökerek tudnak lenni. Teljesen mint az open-lobbyban. :D

*
*
*

Büntesési rendszer
A büntetési rendszert nem egyszerű tesztelni. Egy átfogó teszthez több tíz óra kell. Így ezt a rész később még pontosítjuk.

Amit stabilan tud a gép és tesztelhető is, azok a "saját hibák".
-Vonal átlépés: Boxból kijövet 20mp bünti a végeredményhez. Nem faragható.
-Pályán négy kerékkel. Ez több tényezős. Levágott szakasz, próbáltál e korrigálni. A kicsúszásból eredő vonalátlépést nem feltétlen bünteti.

*
*
*

Online futamok: Pályabírók/Kommentátorok
Nos...teszteltük ezt a Boradcast lehetőséget. Hát ezt elég keményen benéztük / félreértelmeztük a dolgot.
Konkrétan a közvetítéseket elősegítendő van két személy akit berakhatunk (Broascaster & Director). Ezzel 2 fővel több lesz a szoba maximális létszáma, de ahogy a tesztben is írtam, ezzel csalni nem lehet, amíg nem adod meg a 2 titulust az erre kijelölt személyeknek, nem lehet elinditani a futamot. A verseny résztvevőinek száma, továbbra is max. 16 fő, de így a közvetítés miatt nem kell lemondanunk 2 helyről.
Amit mi benéztük, az az, hogy lényegében a Director rendezi a dolgot, váltogatja a kamerákat, kapcsolgatja a HUD-ot. Ha valakinél kontakt, pályaelhagyás, vagy más kirívó esemény van, a Director, az illető neve mellett egy felkiáltójelet lát, ezzel jelzi neki a rendszer hogy figyelni kell az adott személyt.
A Broadcaster semmit sem tud csinálni a képernyőn, nincs aktív gombja a vezérlőn, kizárólag a kör, amivel elhagyhatja a lobby-t. Az ő dolga, a kapott képeket kommentálni és persze megosztani azt. Ő az aki közvetíti, a Director által "rendezett", tiszta, monitor-HUD nélküli képet.

*
*
*

Dolgok, melyekről a tesztben nem esett szó, de felmerült, így hamarosan utánajárunk:
-szélárnyék
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
30. Binder  Drift & Photo
2017.10.02. 11:36:52
LV22
Válasz 28. mattheus üzenetére:
Az meg hogy kormánnyal lassabb vagy, az tök normális...sokszor leírtam már sok helyen hogy attól hogy valaki átvált kormányra, nem lesz gyorsabb! Sőt.
Én fél évig kergettem anno GT5-ben a kontis legjobb köreimet, mikor meglett a G27. Közelében sem voltam. Idő míg rááll a kezed meg a lábad. Kuplung, H váltóval pl sosem fogsz olyat menni mint szekvenciálissal. Az a Nordon pl instant 5 mp plusz. De ha a kormányváltóval tolod akkor is sokkal összetettebb kormánnyal vezetni. Jobb, de nem könnyebb!!! Eleve sokkal több dolgod van, sokkal több dolgot ad át a FFB.
Szóval türelem.
29. Binder  Drift & Photo
2017.10.02. 11:22:37
LV22
Válasz 28. mattheus üzenetére:
Egyenlőre ott a csóka...amit érzel, az alapján beálitja neked automatikusan...ennyi.
2017.10.02. 09:41:46
LV1
Válasz 27. Binder üzenetére:
Szia!
Köszönöm szépen! Már próbáltam ennek alapján és valóban egy kicsit jobb, ugyanakkor kormánnyal tényleg sokkal, de sokkal élvezhetőbb. Hétvégén már G29-el nyomtam és ég és föld, azonban még mindig rettenetesen lassú vagyok sok online versenyzőhöz képest. Laguna Seca pályán (kedvencem) az első résznél kontrollerrel 1:23-as időket mentem a GT3 kategóriában (beállított autóval), míg default setup használatával PC2-ben kormánnyal 1:26 :( ami eléggé hervasztóan hat rám......Jó lesz, ha lesz majd egy általános autós beállítási segédlet. Most már muszáj lesz megtanulnia fogalmakat és azok hatásait a vezetésre......
27. Binder  Drift & Photo
2017.10.01. 13:06:13
LV22
Válasz 25. mattheus üzenetére:
Próbáld ki ezt, van aki szerit jó (jobb).
https://youtu.be/578VLQXPnAs
26. Binder  Drift & Photo
2017.09.29. 14:23:50
LV22
Válasz 25. mattheus üzenetére:
Elmondom mégegyszer. Nem lehet fix hiperszuper szetuppal előállni.
Felmész a YT_ra, milliónyi beállítás van kontihoz, de két hasonlót se találtam. Totál egyénfüggő kinek mi a jó.

Kormánynál meg kiemeltük hogy midnen kormányhoz más értékek kellenek. Mi T300 és T500-al próbáltuk, G29-el nem. Annak sokkal gyengébb a szervója, így ott eleve magasabb értékeket adhatsz meg. Ezt sajnos próbálgatni kell! Ennyi.

A lényeg annyi, hogy az Immersive-en legyen a felső.
De az is lehet, a G29-nél más kell.

Végül igen...a különféle autóknál, különbözőek az FFB hatások, mivel az autók is különbözőek, különböző erősségű szervó van bennük (vagy egyáltalán nincs).

Sokat javult az FFB az előző részhez képest, de mint a tesztben is kiemeletem, számomra nem jött be, és lehet hogy soksok állitgatással jo lehet, de nekem erre se időm, se kedvem. Részemről ha vezetni akarok, ott az AssettoCorsa! Ott szinte a valóságot kapod. :)

A kontrollert meg felejtsd el...ha szimulátorozni akarsz, akkor vegyél kormányt, vagy várd meg a GTSport-ot, mert az az egy szim ami jó kontival is (vagy a DirtRally de az ugye kicsit más). :)
2017.09.29. 13:30:56
LV1
Sziasztok!

Szeretnék további tapasztalatokat megosztani, ami miatt különösen hasznos lenne a kontroller beállítási segédlet.

Tegnap volt szerencsém a játékot kipróbálni egy Logitech G29-es kormánnyal. Ismét nekifutottam a fájdalmas, vért izzadós Ginetta-s karrieres futamoknak. Az első futam során a harmadik körben közel 4 másodpercet vertem a kontrolleres időmre, annak ellenére, hogy nem határon autóztam. A 20 perces tréning befejezése előtt vezettem az időmérőt és naívan azt gondoltam két perccel a zárás előtt már nem lesz a sorrendben változás. Tévedtem! Befejezve az időmérőt, Mindenki közel 8 másodpercet javult 1:39 helyett, 1:31-es idők díszelegtek a listán én meg az utolsó előtti helyre sorolódtam :( Megismételve a futamot, megvárva az időmérő végét én maradtam az első......
Kipróbáltam az online futamot is, ahol tovább büntetett a program. Első voltam az időmérő alapján és futam indításakor (extrem hosszú egyébként a szinkronizálás) hosszú várakozás után sem váltott a lámpa zöldre, mögöttem mindenki megelőzött, így én is elindultam. Persze kiugrás miatt büntetett a rendszer (experience pontszámomat is) és egy boxutca áthajtásra kárhoztattam..... Első kör végén bementem a boxba, majd áthaladva a program nem adta vissza a kontrollt és a fenmmaradó körökben magától mozgott az autóm körbe a pályán....... Nekem ez még eléggé bug-osnak tűnik.

Végül a kormánybeállításokról pár szó. A leírás alapján állítottam be mindent, de őszintén szólva alig volt bármiféle FFB erőhatás. Az általam vezetett Porsche Cayman vezetési élménye olyan volt, mint egy FFB nélküli kormánnyal, minimális rezegtetéssel. Ez Nálatok is ilyen? Ez autó típustól függene ?

Köszönöm!
2017.09.28. 11:11:54
LV1
Válasz 20. daddy1989 üzenetére:
Köszönöm a tippet, megnézem!
Ami nekem feltűnt, hogy amikor bementem a beállítások menüpontba, akkor nekem csak az alábbi opciók jelentek meg

- Automatic by Weather
- Slick
- All terrain (season?) és
- Ice

azaz Wet nem volt :S
23. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.27. 16:50:52
LV10
+1
Válasz 22. Binder üzenetére:
:D

Csak mert! Sosem árt. :D xD
(átsiklottam a Controller felett)
Winter is Coming...
22. Binder  Drift & Photo
2017.09.27. 16:44:52
LV22
Válasz 20. daddy1989 üzenetére:
FFB-t minek állitsa a kontrollernél?
21. Binder  Drift & Photo
2017.09.27. 16:33:27
LV22
Válasz 19. Quentaro üzenetére:
Persze. De azt vedd figyelembe, hogy ezek a visszajátszások automatikusan a Gépre kerülnek. Akár több száz mb is lehet.
20. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.27. 12:23:02
LV10
Válasz 18. mattheus üzenetére:
A vizes pályán valami nagyobb hiba kell hogy legyen.
Alapesetben állítsd fe az FFB-t, éy reseteld az autó beállítását, és rakd rá az eső gumit. (néha rossz gumival enged ki a pályára. A hud-ot rakd a telemetry-ára, és csekkold a gumit.)
Winter is Coming...
19. Quentaro  PlayStation.Community tag
2017.09.27. 12:15:56
LV5
Ó, ez a közvetítős dolog jóféle. A replay-t le lehet menteni - megosztani mással utólag?
PSN: Quentaro81 http://bit.ly/GTSklubFB
2017.09.27. 11:49:02
LV1
Válasz 16. Binder üzenetére:
Köszönöm szépen a részletes választ! Én sejtettem, hogy nem úszom meg beállítás nélkül (első rész esetében is kellett), de azt nonszensznek gondolom, hogy vizes pályán nem tudom az egyenesen tartani a járgányt, míg az ellenfeleknek ez gond nélkül megy. Ezen nem tudom, hogy mi tudna segíteni :S mert alapbeállítással félgázzal azért mennie kellene az autónak egyenesen és nem úgy viselkednie, mintha a műjégpályán lennék.....

Ádámmal felveszem a kapcsolatot, de nem szeretném ilyenekkel terhelni......
17. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.26. 19:22:30
LV10
+1
Készül a beállítás segédlet...
Winter is Coming...
16. Binder  Drift & Photo
2017.09.25. 21:09:52
LV22
+1
Válasz 15. mattheus üzenetére:
Aza baj, hogy a ProjectCars az ilyen...ez sajna erről szól...az állítgatásról...míg egy GranTurismo-ban kontival is jó minden, az autó setupolásával pedig nem az irányíthatatlan autóból csinálsz kezelhetőt, hanem a a jóból, jobbat, a jobb köridő érdekében.
Rengeteget javult az előző részhet képest, de még mindig messze van a tökéletestől a kontis irányítás...
Nekem annyi bajom volt vele, hogy nem fordul el ugye rendesen a kormány (és így a kerés) amig a megfelelő sebessségre le nem lassulsz. Emiatt elképesztően elulkormányzott lesz a verda.
Viszont most ott van a RaceEngineering...neki elmondod mi bajod, és segít beállítani az autót (megcsinálja helyetted).

Az általad említett dolgon gondolkoztam én is...mármint a kontroller setupon, de én tulzottan nem babráltam és jó volt az úgy...neten néztem videókat, van pár a YT-on, de gyakorlatilag hót más mindegyik.

Az autók beállítása meg megint totál egyéni dolog...setupolgatáskor nagyon sokszor futottam bele abba, hogy ami másnak jó, nekem nem és fordítva. Vedd fel Ádámot (psn ID: orbanadam89), ő szerintem ki tud okosítani téged setupolás tekintetében. Azzal többre mész mint egy konkrét autósetuppal...mert elég sok paripa van, mindne pályára más és más dolog kell, így leginkább meg kell tanulni setupolni...lehet arról írunk egy külön blogot...időszeű lenne.
2017.09.25. 19:57:05
LV1
Amennyiben lehetséges én örülnék annak, ha ezen az oldalon lennék információk az alábbiakról is
- ajánlott kontroller beállítások vagy
- autó beállítások (esetleg link, hogy hol érdemes keresgélni)

Az utóbbi már csak azért is fontos lenne, mert jelenleg teljesen értetlenül állok, hogy 1-2 futamban miért történik az ami

pl. GInetta carrier módban a UK futamon folyamatosan esik az eső. 16-ik helyről indulok, 1 körön belül felküzdöm magamat 1-5 helyek valamelyikére (Nehézség 60%) és a második körben látva a vízátfolyások számát óvatosan vezetek, de (!) az egyenesben nem tudom egyenesben tartani az autót még fél / negyed gázzal sem, míg az ellenfelek, mint a sínautók húznak el mellettem majdnem 2x sebességgel. Ugyanez igaz a Brand HAtch futamra is. Második körben elkezdődik a szemerkélés, aminek hatására csúszok mint a korcsolyapályán, míg az ellenfelek, alig veszítve a köridejükből szétaláznak.

Lehet, hogy nem vagyok egy profi szimulátoros, de úgy érzem valamennyire konyitok a dologhoz......

Bármi tanácsot szívesen fogadok
14. Binder  Drift & Photo
2017.09.25. 09:07:04
LV22
+1
Válasz 11. unrealnoise üzenetére:
Ja és csak szólok, hogy itt ez a blog nem emiatt készült, uh ezt így itt le is zárhatjuk. További eszmecseréket e témában, privátban, lehetőleg az illetékesekkel kéretik folytatni (ugye ezek nem mi vagyunk).
13. Binder  Drift & Photo
2017.09.25. 08:31:44
LV22
Válasz 11. unrealnoise üzenetére:
Hát...válaszolok neked, de leszögezem igy az elején, hogy sem nekem sem Ádám(daddy) barátomnak nincs közünk az általad emlitett oldalhoz...Ádám velük versenyzik, ezért kitettem a linket. Ennyi.

Az ha egy müködő közösségbe igy köszönsz be, az véleményem szerint elég egyértelműen ezt fogja kiváltani...kb mint ha a CocaCola gyárba besétálnál egy üveg Pepsi-vel, hogy nem e akarja valaki megkóstolni. Ezt így nem lehet. Szóval nem kell csodálkozni a reakción.

Ide meg hót feleslegesen írtad ezt le, mert onnan erősen kétlem, hogy bárki is elolvasná...de engem nem zavar...elfér.

A Te oldaladat is nézegettem hogy ajánlgatod néha, be is akartam tenni a blogba, de a holnapodon nincs élet, nem gondoltam hogy működő közösség vagytok.

Amugy csak egy apróság...ha az aláírásodban az oldalad linkje aktív lenne (mint nálam), akkor simán rá tudnának kattintani...másolgatni senki se fogja.
12. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.25. 08:31:25
LV10
Válasz 11. unrealnoise üzenetére:
Csak röviden:
Hozzáteszem én csakvegy versenyző vagyok az említett csoportban.

Kommunikáció: mivel nem írtál az adminnak mit vársz? Kiírsz egy felhívást hogy mennyenek oda, és? Először szét kellett volna nézni, a kiírásoknál, pisztoknál. Engedélyt kérni, mert akármennyire hihetetlen, de már kaptak. Ha kértek, kaptak....
Volt egy pár próbálkozó aki csak azért jött hogy versenyzőket gyüjtsön az ő akármilyéhez... És azok balhéztak. Ki lettek rakva, vagy léptek. Ezek után aki nem kérdez, instant kidobás. Szerintem érthető.

Ja, valamit benéztél, mert weboldalunk nincs.

(ha maradtál volna, és szétnézel, akkor nem fikáznál... Profibban csinálni? :D...)

Már régóta tervben van egy saját oldal. Csak egy másik alapítónak közbejött valami, így parkolópályán van a dolog.

Nem a php a jövő. ;)

Üdvözlettel, csak egy versenyző.
Winter is Coming...
11. unrealnoise  PlayStation.Community tag
2017.09.25. 00:22:00
LV1

OFF

Abban az "ajánlott csoport" élén, vagy magában a csoportban lehet pár kedves arc...

1. Írtam a csoportjukba, hogy jöhetnének versenyezni hozzánk, akinek van esetleg kedve.

a.) Igen, nem írtam az adminnak előbb, hiba volt, de előtte való nap írtam arra a Facebook oldalra, ahol a csoportot megtaláltam.

b.) Igen, ki lettem baszva, mint a szar, pedig nem megbontani akartam a társaságot, SŐT: azt sem tudtam, hogy rendszeresen szerveznek versenyeket (mert igen, facebookon nincs oldaluk, nem akadtam normálisan szervezett versenyekre utaló oldalra. (Lásd pl- Forza Racing Hungary) Ha ezt régen tudom, lehet nem költök el pénzt az én oldalamra (domain + a többi)

c.) Válaszolhattak volna, kitörölhették volna a posztomat, lecseszhetek volna. Nem kiraktak, kiraktatok.

--> Aztán a minap rákerestem a neten, hátha van valami weboldaluk, és ráakadtam, nem voltam benne biztos, hogy ők azok, de már tudom.

(Ebből is látszik, hogy lehetne ezt profibban is csinálni...)

Mindegy, felajánlottam nekik, hogy akár a komplett oldal hozzáférését átadom, sőt, a dizájnt is átalakíthatjuk kicsit, én besegíthetek az oldallal kapcsolatban, a szabályokat is ők diktálhatják, és még csak lobbivezető sem feltétlen (sőt) szeretnék lenni. De admin feladatokban, táblázatok, diagramok, toplisták, statok szívesen segíteném a munkájukat.

Azóta sem kaptam választ.

Az van, hogy itthon tudatosan mindenkiről a legrosszabbat feltételezzük, holott szinte a saját munkám, a saját regisztrált domain címem hozzáférését és a segítségem ajánlom fel. Miért? Mert szeretnék egy minden szinten remek bajnokságban szerepelni, ahol nem csak a versenyek jók, nem csak a társaság remek, hanem a körítés is.

Egy olyan oldalt szeretnék, ahova ha felnéz az ember, csettint egyet, hogy ez igen, ha itt ilyen komolyan végzik a dolgukat, akkor biztos a szervezés is parádés, és ááá, nézd azt a táblázatot, eszméletlen, még az is kedvet kaphatna csatlakozni, akinek lehet nem is lett volna szándékában. Nagyobbak, jobbak lehetnétek, lehetnénk.

Megbeszélhetnénk. De nem. Ezekre a gondolatokra mit kapok cserélbe?

Mit?

SEMMIT.

Egy rohadt nagy semmit.

Kommunikáció: 1/10
Stílus: 7/10
Fenntartható fejlődés melletti elköteleződés: 2/10
Weboldalatok, felületek, dizájn: 4/10

Nem, én sem vagyok tökéletes, elnézést is kértem. És újfent megtenném és itt meg is teszem. Sorry, ha vétettem.

De most tényleg ez a szint nálatok?

Üdvözlettel (akárki is olvassa): Renátó...

ON
10. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.23. 22:46:36
LV10
+1
Amint tudom idebiggyesztem a hiányzó részeket.

De egy alap FFB beállítást tudok adni, ami már teljesen kezelhető, és kiindulási alapnak megfelel.

Options/controls/Force feedback /

Flavour: immersive

Gain: ez teljesen kormány függő, és hogy ki hogy szereti az erősségét.
De pl.: T500RS: 50-60%, T300 70-80%, T150 mehet fullon G29 80-90%...

Volume: 0-10

Tone: 50

Fx: 50



Options / controls / configurations:

A deadzone-okat érdemes levenni "1" es értékre. ( ne nullára, mert akkor egyenesben szét akar rárni a kormány ha nem feszülsz neki, és így még csak nem is lazíthatsz az egyenesekben...
A steering sensitivity-t érdemes feljebb rakni pl.75%-ra.

Speed sensitivity-t pl.: 30%

Damper saturation: 0

Controller damping: 50
...


Ezt így csak kezdésnek. Amint lesz jobb iderakom.
Winter is Coming...
9. Binder  Drift & Photo
2017.09.23. 22:37:50
LV22
Válasz 8. daddy1989 üzenetére:
Nalátod...tudsz te ha akarsz...köszi...;)
8. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.23. 22:29:01
LV10
+1
Válasz 6. Binder üzenetére:
A büntetési rendszert nem egyszerű tesztelni. Egy átfogó teszthez több tíz óra kell... De ezt te tudod. ;)
Amit stabilan tud a gép és teszteltem is, azok a "saját hibák".:
Vonal átlépés:
Boxból kijövet 20mp bünti a végeredményhez. Nem faragható.
Pályán négy kerékkel. Ez több tényezős. Levágott szakasz, próbáltál e korrigálni...
A kicsúszásból eredő vonalátlépést nem feltétlen bünteti.

Az A.I.:
A beginner-pro csúszka:
Itt az elenfél nehézségét/tudását állítod be. (eddig tiszta)
A legkissebb érték felé mazsolának állítod be őket. Ilyen esetben kezdőként viselkednek. Ami annyit jelent hogy nem ismerik a pályát, így korábban fékeznek, rossz ívet használnak, kicsúsznak... De persze nem állandóan, van amikor szépen mennek, és mondjuk nem feltétlenül hibáznak ugyan ott két egymást követő körben.
(gurultam Egy pár kört egy kiszemelt A.I. Mögött, és olyan érzésem volt mintha tanult volna...)
Kezdőnek kb.: 30-35-ös értékig mondható az A.I.
Ezen érték felett egyre kevesebbet hibáznak, de azért megesik.
A másik véglet a PRO. Itt már szinte nem hibáznak, konstans köröket futnak, ideális íveken, ami a csövön kifér, amit a pálya enged... Védik az íveket, beszúrják féktávon. Egyszóval pengék.

Van egy 80%-os határérték! (ami a 120egységes skálán 96-tól kezdődik)
Amit elérve, és felette engedélyezed a gépnek hogy beállítsa az autóját, a lehető legjobb eredmény érdekében...

Az agresszivitás csúszkán szó szerint azt állítod ami le van írva. De gondolom ez is tiszta.
Ha leveszed, akkor pl.: kanyar előtt az elenfél mellé érve elenged, előbb lefékez, még egy kicsit el is húzza a kormányt... Szépen mindig helyet hagyva a másiknak.
A másik irányba csúsztatva már nem szaroznak, ha ő volt ott akkor neked nincs ott keresni valód. Jobb ha te húzod félre... :D
Beszúrják oda is ahol esélytelen lenne... Amolyan "pásztor máldonádósan"... xD

A lehető legrosszabb kombó a beginnerre állított felső csúszka és full agresszívre állított alsó csúszka... Ilyenkor full gyökerek tudnak lenni. Teljesen mint az open-lobbyban. :D

Winter is Coming...
7. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.23. 21:49:11
LV10
Válasz 5. Binder üzenetére:
A kormányt azért írtam én is hogy megerősítsem amit mondtál. ;)
(ha többen mondjuk hihetőbb... :D.)
Winter is Coming...
6. Binder  Drift & Photo
2017.09.23. 21:45:52
LV22
Válasz 3. daddy1989 üzenetére:
A másik hogy en arra volnék kiváncsi, hogy a buntetési rendszer mennyire kezeli jol az olyan helyzeteket mikor pl engem basznak hátba, loknek ki stb.

Az idobuntetes hogyan mukodik? Ha megkapod akkor az vegleges vagy valamilyen modon ez ledolgozhato? Stb.

Az AI-nal is erdekelne a csuszkan alitott ertekek mikent hatnak rajuk...pontosan. Pl ha full agreszivre rakom, letolnak oke. Viszont nem mindegy hogy zárja az ivet előttem, vagy ha kell, kilök.

Meg a palyaismeret mit jelent? Ha butabbra allitom, irealis helyen fekeznek? Ha feltolom a csuszkat megmaradnak a realitas keretein belul?
5. Binder  Drift & Photo
2017.09.23. 21:38:55
LV22
Válasz 3. daddy1989 üzenetére:
A kormanyt leirtam neki alattad, az AI-rol meg ennyit en is leirtam a cikkben...xD
2017.09.23. 17:57:24
LV1
Válasz 3. daddy1989 üzenetére:
Köszi szépen.
Akkor neki lehet vágni,és ahogy olvasom kontival is irányitható.
A T150 jó lehet.
Hali.
3. daddy1989  PlayStation.Community tag
2017.09.23. 17:29:08
LV10
Válasz 1. hunfefe üzenetére:
Szia. Binder helyett megválaszolom amennyire tudom.

A büntetési rendszer fejlődött az elöző részhez képest.
Már nézi a vonalon kívüli előzést is. Ilyenkor kapsz tizenpár másodpercet hogy visszaengedd magad elé akit szabálytalanul előztél meg...
Rajtkiugrásnál egyből kizárhatnak a versenyből.
... Fejlődött... Ezzel szerintem nem lesz gond.
Manuális boxkiállásnál is be lehet kapcsolni a hiázásért járó büntetést.
...
Most nem írnám le mindet ha nem baj, van egy pár. És eddig úgy tűnik hogy jól is működik.

Az A.I. Is fejlődött. Már az elöző részben is jó volt. De most fejlesztettek rajta. Mostmár 2 csuszkán állíthatsz. Az egyiken beállíthatod hogy mennyire legyenek tapasztaltak, hogy mennyire ismerjék a pályát, íveket, kigyorsítások, pontos fékezések. ...
Míg a másikon beállíthatod hogy mennyire legyen agresszív. Ezt nem is ecsetelném tovább.
Ezek által mindenki beállíthatja saját magához mérten az ellenfeleket.


Kormány: minimum T150-et vegyél.
Winter is Coming...
2. Binder  Drift & Photo
2017.09.23. 16:48:51
LV22
Válasz 1. hunfefe üzenetére:
Köszönöm hogy szóltál...hamarosan pótlom a hiányosságokat...a kormányokkal kapcsolatban pedig:

A T100-asra ne költs. Az nem kompatibilis PS4-el, csak PS3-ra jó.

Te a T80-asra gondoltál. De az hiába 30.000 ft, abban meg nincs FFB!

Egy T150-est megkapsz 55.000ft-ért, de a 3 pedálos kiadás is megvan 63.000-ért. Ezalatt sajnos sok értelme nincs kormányokról beszélni.
2017.09.23. 16:42:46
LV1
+1
Szia akkor itt lennék.
Én azt kérdezném, hogy büntetési rendszer van e.?
Mert hiába jó egy szim,ha mennek mint barom.
Milyen az Ai?
És hogy érdemes e invesztálni Thrustmaster t100 ba?
Köszönöm előre is a segítséget, válaszokat.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV22
Drift & Photo
PSC Kredit
23824 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Denebes Binder Péter
Fórumhozzászólások száma:
15637 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
2349 db
Utolsó belépés:
2019.09.20. 21:37:58
Regisztráció ideje:
2011.02.09. 19:07:45
Barátaim:

PlayStation®Network Online ID

PlayStation.Community Trófea