PlayStation.Community Blog ›› Binder

14 hozzászólás

2017.05.11. 00:00:03

Utolsó hozzászólás: Tevez11

2017.05.17. 13:35:40

Megosztás
Értékeld a blogot!
A Gran Turismo Sport, a GT széria nem számozott, PS4-es konzolra oly rég várt, új epizódja lesz. Hogy miért nem számozott? Talá mert ezúttal kicsit mást szeretnének előtérbe helyezni, mégpedig az online futamokat. Én leginkább a GT Academy, GranTurismo játékba integrálását látom benne. Hivatalos futamok, élő közvetírtések, hivatalos versenyjogsi, FIA licenc, élő díjkiosztók stb.

Szinte napra pontosan egy éve már annak, hogy London-ban, egy zárt rendezvényen, először pillanthattuk meg a játékot.
Nem sokkal ezután Hatrix barátommal, a Nürburgring 24h versenyre látogattunk, ahol legnagyobb meglepetésünkre, az első publikus teszten, elsőként ülhettünk be a GT-s cockpitekbe és T300-asokkal terelgethettük, a már akkor is csodaszép játékot. Akkor ott, annyit tudtunk leszűrni, hogy gyönyörű és az AI (legnehezebb fokozaton) kiváló (végre). A fizikával eddig sem volt gond, így az egyszerűen olyan volt, mint az eddigi GT-kben. Jó.
Ugyan már tavaly november közepén meg kellett volna jelennie, de még egy kis időre volt szöksége a fejlesztőknek. Közben eltelt fél év, megjelenési dátumunk viszont továbbra sincs.

Azóta sok rendezvényre elvitték ezt a demo-t, de egészen mostanáig, nem történt semmi komoly változás. Azonban idén márciusban, megtört a jég és mindannyiunk nagy örömére, bejelentették a Zárt Bétát. :)
Először csak az USA account-al rendelkezőknek, majd később az EU is megérkezett, amire amúgy még mindig lehet jelentkezni, a GT hivatalos oldalán: http://www.gran-turismo.com/hu/news/00_4079128.html

Viszont sokan nem jutottak kódhoz, így gondoltam írok pár sort, a zárt bétáról.
Fontos itt az elején leszögezni, ez a béta, nem azért van, hogy mi szórakozzunk vele. Fő célja, a szerverek tesztelése.
Az USA beta alatt még volt Arcade blokk, amit a három héttel később élesedő EU beta indulásakor azonnal el is vettek, hogy mindenki az online futamokra koncentrálhasson.
Ennek fényében, a bétában minden le van zárva. Mindössze néhány beállítás és a SPORT mod, azaz a "szervezett online futamok" blokk aktív.

A GT6-hoz képest, sokat fejlődött a grafika, a bevilágítás, a fények...és természetesen a fizika is.
Habár a beta elején kaptunk egy már akkor is jó fizikát, pár héttel később, jött az 1.05-ös (közel 10 gigás) frissítés, ami sokminden mellett, a fizikát is megbirizgálta. Van akinek az előző jött be jobban, van akinek az új.
Az új GT viszont továbbra is hű marad önmagához...a játék a támogatott kormányok (T150/T300/T500/G29) mellett, kontrollerrel is kiválóan terelgethető. Mivel a kontrollerbeállításoknál 2 kontit látni, nagy valószínűség szerint továbbra is lesz osztottképernyős móka.

Magyar nyelvvel egyenlőre nem találkoztunk, de ez ugye csak egy béta. Reméljük a véglegesben benne lesz, ahogyan a GT6-ban.
Hatalmas változás viszont hogy a beállításokat, a pályán is elérjük (pontosabban a pályára lépés előtt), ahol a kép és hangbeállítások mellett, akár a gombkiosztást is meg tudjuk változtatni.
Ha már a gombkisztásál tartunk. Az irányítás tekintetében lehet választani, hogy az autót a baloldali analóg karral, vagy a D-pad jobbra-balra irányával, vagy a Motion Sensor-al terelgessük.
A pedálok tekintetében pedig lehet L2/R2, vagy x/négyzet, vagy a jobboldali analóg kar előre/hátra.
Ja és a hangok. Végre ott is jelentős fejlődésen esett át a cucc: https://youtu.be/nPVw1tn7FuM
Az autók hörögnek, durrognak, van mentszél-zaj, és a rázókövek miatt is belsőben hallani ahogy zörög az autó.
Sokat javult a sebességérzet is. Belső nézetben főleg, mivel a kaszni elég részletesen mozog, ezzel is a 3D hatást erősítve.
Eredetileg egy hatalmas újítás került a bétába amit sajnos az 1.05-ös frissítéssel eltüntettek. Külső nézetben körbe lehetett forgatni a kamerát az autó körül 360 fokban! Most viszont már csak a többiben tudunk körbenézni...sajnálom, mert így számomra is volt értelme a külső nézetnek...meg tudtam nézni az autót.
A visszajátszások viszont továbbra is fantasztikusan néznek ki.
Nordschleife - SLS AMG: https://youtu.be/lmDsO0fjG_4
Dragon Trail - BMW M6: https://youtu.be/zjPGk8zsj5A

A HUD is nagyon átalakult. Elsőre fura lesz, de majd megszokjátok.
Mutatja már a gáz/fék mellett, a kormánymozgást is és az összes segítség is kapott egy kis ikont a kijelzőn, így látni ha bármi be van kapcsolva. Azt is mutatja ha manuális váltót használunk.
Van egy része, amit menet közben tutunk változtatni. Itt találjuk azt a 4, menet közbeni állítási lehetőséget, ami az új T700-as kormánykeréken külön dedikált tekerentyűket kap majd. (A T700 egy még be nem jelentett kormány, elvileg ez lesz a GTS hivatalos kormánya és a játékkal együtt jelenik meg. Itt egy videóban elemezgetem: https://youtu.be/ZCERtjnjjaY)
Itt választható egy másodlagos, közeli kis-térkép is, meg egy radar, amin látni, épp hol helyeszkednek el körülöttünk az autók. Ezt amúgy egy piros ikon is jelzi, a HUD közepén és a képernyő két oldalán (ahonnan épp közelitenek felénk), mint valami holttér figyelő.
A legjobb újítás e-téren viszont, az a szektoridő-kijelző, amiben látjuk ha az adott szektorban jobbat, vagy roszabbat mentünk, az eddigi legjobbunknál. Továbbá alul azt is kiszámolja, mennyi lenne a legjobb szektorokból az "álomidőnk". Ezáltal gyakorlatilag egy szimpla időmérőt sem fogunk tudni otthagyni, mert látjuk ha sikerülne összerakni egy értelmes kört, mennyit tudnánk javítani.
A HUD baloldalán megtaláljuk a szokásos rangsor-jelzőt, ahol végre látjuk, hogy az elsőhöz képest mennyi a lemaradásunk. Továbbá a közvetlen előttünk/mögöttünk haladóhoz képest mennyi a különbség. Ez mondjuk még nem tökéletes, mert nem valósidejű, hanem szektor-mérőpontonként frissíti az eredményeket.

Ami viszont nem változott, az a kormány animációja. Továbbra is csak 180 fokot animálnak (azaz nincs átfogás).
Egy picit azért belenyúltak, ami sokakat (főleg a kormánnyal játszókat) meg fog zavarni, ugyanis eddig arra a 180 fokra reálisan volt kivetítve a valódi kormánykerék mozgása, csupán az animáció végén az megállt, mi meg tekertük tovább a valódit.
Most viszont, arra a 180 fokra van ráosztva, az egész 900 fok.
Így a valóságban látható kormánykerék mozgásához, nem sok köze van a játék belső nézetében látható animált perecnek.
Nem ártana ezt így 2017-ben már rendesen megcsinálni, főként ha azt nézzük, hogy a játék VR támogatással érkezik.
Minden este vannak futamok, egyenlőre három kategóriában. N300, GR4 és GR3. (utcaitól a GT3-ig)
Kvalifikációt bármikor futhatunk, a futamok pedig hétköznap este 7-10-ig kerülnek megrendezésre.
Minden nap 3 pálya van. Az elsőn este 7-8-ig rendeznek, 3 futamot (19.00-19:20-19:40). Amint ennek vége, jön a következő pálya, 8-9-ig...és így tovább.
Hétvégén korábban vannak a versenyek, de megesik az is, hogy néha több futam is van. Találkoztam már hétköznap reggel 9-kor és hajnal 2-kor is aktív versenyekkel.
A pályák nagyjából hetente cserélődnek.
Hogy a végleges játékban ez miként fog működni, arról fogalmunk sincs. Jelenleg ez elég kaotikus. De a lényeg most a teszt...semmi más.
Mellette nagyon kötött is...pl számomra ezek az este 7-8-9-órai futamok túl koraiak...elég sok ismerősöm, hasonlóan hozzám, családos/gyermekes, ez az időpont pedig pont a legalkalmatlanabb számunkra...de a fiatalabbak, azaz a többség számára meg ez a legmegfelelőbb...remélem a véglegesben ez nem lesz ennyire kötött és több futamot rendeznek.

Alapból kapunk 3 autót. Minden kategóriából 1-et.
Van viszont egy kis ösztönzés is. Ha minden nap levezetünk minimum 42 km-t, kapunk egy új verdát. Ezt random sorsolja. Öszesen 36 autót lehet így megnyitni a bétában.

GR3 (21)
*Alfa Romeo 4C Gr.3
*Aston Martin V12 Vantage GT3 '12
*Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT) '15
*Chevrolet Corvette C7 Gr.3
*Ferrari 458 Italia GT3 '13
*Ford Mustang Gr.3
*BMW M6 Gt3 M Power 16
*Bmw M6 (Walkenhorst Motorsport) ’16
*BMW Z4 GT3 ’11
*Hyundai Genesis Gr.3
*Jaguar F-type Gr.3
*McLaren 650S GT3 '15
*Mercedes-Benz AMG GT GT3 '16
*Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11
*Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.3
*Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport '13
*Peugeot VGT (Gr.3)
*Renault Sport R.S.01 GT3 '16
*Subaru WRX Gr.3
*Toyota FT-1 VGT (Gr.3)
*Volkswagen GTI VGT (Gr.3)

GR4 (8)
*Alfa Romeo 4C Gr.4
*Chevrolet Corvette C7 Gr.4
*Ford Mustang Gr.4
*Hyundai Genesis Gr.4
*Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4
*Nissan GT-R Gr.4
*Renault Sport Mégane Gr.4
*Volkswagen Scirocco Gr.4

N300 (7)
*Audi TTS Coupe '14
*Ford Focus ST '15
*Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track '13
*Lotus Evora ’09
*Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition ’15
*Renault Sport Megane R.S. Trophy ’11
*Subaru WRX STI Type S '14
A beállítások, azaz a setup, sokkal nagyobb jelentőséget kapott a GTSport-ban, mint az eddigi részekben. Sokkal jobban érezhető minden apró változtatás és itt már igazán szükség is van ezekre, ha versenyképes időket akarunk futni.
Továbbra is minden apróság el van magyarázva, de már egy kis ábra is segít nekünk abban, hogy lássuk, mi fog változni.
Minden autóhoz több tucat beállítást menthetünk, amiket egymás mellé is tudunk tenni, másolni stb. Lesz külön Road, Drift és Dirt setup-csomag. (mindben 7-9 különböző setup menthető)

A versenyekre, az adott kategórián belül, azzal megyünk amivel akarunk.
Az autók ilyenkor kapnak egy kis "igazítást". Az új rendszer neve BoP, azaz Ballance of Performance. Ez 3-4%-al, mindkét irányban képes befolyásolni az autó erejét és súlyát, ezzel viszonylag jól össze lehet lőni őket. Ez a versenyeken le van zárva, többnyire minden más állítható.

A versenygumiknál visszatért a SuperSoft.
A listában találunk eső és hó-gumit is, habár esőt még nem nagyon láttunk.
A versenyvonal eltünt, helyette itt-ott, zöld izék (DrivingMarker) jelzik az ideális ívet, a képernyő közepén pedig egy marha nagy piros BRÉÉÉÉÉÉKING felirat villog pánikszerűen, hogy gyün a kanyar. xD
Ezt is az 1.05-nek köszönhetjük. Hiába kapcsolunk ki minden segítséget, az ott fog villogni, amíg ki nem lőjük a komplett HUD-ot! Elképesztően idegesítő!

A legnagyobb változás viszont, minden eddigi GT-hez képest, az a DriverProfile, ami szintén csak részben érhető el jelen pillanatban, de bőven elég arra, hogy belekóstolhassunk kicsit, miként is fog ez működni...és azt kell mondjam, fantasztikus lehetőségek vannak benne.
A GT hivatalos oldalán ezt olvashatjuk:
"A Sportsmanship Rating (Sportszerűségi értékelés, amely a játékos pályán tanúsított viselkedése és hozzáállása) és a Driver Rating (Versenyző értékelése, amely a játékos általános sebessége és az általa a versenyeken nyújtott teljesítmény) bevezetése biztosítani fogja, hogy az online versenyzők egyenlő esélyekkel induljanak, és létrehozza a versenyzők természetesen kiegyensúlyozott csoportját az egyes versenyekhez."

Jelenleg ez a két összetevő érhető el.
A DR szintünket betűkkel jelölik. E-D-C-B-A-S. (E-ről indulunk)
Az SR-t számokkal. 0-100-ig. (10-ről indultunk) Az 1.05-ös frissítés óta, ennél is áttértek a betűrendszerre. (Én a számrendszert jobban követhetőnek tartottam)
Az SR szintünk a legfontosabb. Ez alapján sorsol össze minket, az online futamokon másokkal, a kvalifikációs időket is figyelembe véve. Így hozzánk hasonló tudású és vérmérsékletű emberekkel forunk találkozni. Magyarul, ezzel próbálják kiküszöbölni a trollokat és a lökdösődő vérpistikéket, akik a kanyart 300-al szeretnék rajtunk bevenni.
Hogy ez mennyire működik? Nehéz megmondani, mert jelenleg egyrészt a versenyek túl rövidek, másrészt mivel ez csak egy béta, nincs különösebben tétje a dolognak, így kevesen veszik komolyan. Egy futam, átlag 20 km, 6-8 perc. Ennyi idő alatt túlzottan sokmindent nem lehet taktikázni, főleg ilyen szorosra gyúrt mezőnyben, így aki előre akar jutni, az mélyebbeket fékez és olyanokba megy bele, amibe nem kéne, ott előz ahol nem kéne, ott szúrja be, ahol te tuti elszállsz emiatt. Mert ez a része kiválóan működik. Tényleg hozzánk hasonló tudású emberekkel kerülünk össze. Csakhát a versenyetikett és a megfutott idő, két külön dolog.
A gond az SR pontokkal van, ami azt hivatott figyelni, ki mennyire hibázik és mennyire agresszív másokkal.
Sajnos az elején elképesztően nehéz haladni. Mindenki SR10-ről indult, ebből lehet minuszolni vagy plusszolni. Én SR66-ig jutottam. SR40 körül már érezhető volt a javulás...SR50 fölött pedig már igazán korrekt futamokon vehettem részt, mivel aki oda jutott, onnan nem akart visszaesni, így jobban figyelt...legalábbis eleinte ez így volt, de úgy veszem észre, mostanában már itt sem foglalkoznak ezzel a fent említett okok miatt (nincs igazán tétje, mert ez csak egy béta).
Itt egy korrekt kör, a mögöttem haladó Német srác szemszögéből. Én a fehér Hyundai-t hajtom, látszik hogy figyelünk egymásra, én többször elengedtem mert éreztem hogy gyorsabb, ő meg elvette mert tudta, ha ott beszúrja, abból egyikünk sem jön ki jól: https://youtu.be/759ZHyb-uvM
Az ilyen futamokért megéri. Remélem a végleges verzióban több ilyennel fogok találkozni.

A gond viszont az, hogy az emberek, próbálják megkerülni a rendszert, kiskapukat keresnek...az elején például nem büntette az apróbb koccanásokat, így azt sem ha valaki rajtunk kanyarodott, vagy finoman kitolt a pályáról, esetleg a falnak szorított. Most ezt az 1.05-el szigorították, ezzel viszont most oda jutottunk, hogy ezekben az esetekben én is kapok büntetést. Csodás. Ezt mondjuk nem tudom, hogy egy gépi kódsor képes e jól kezelni. Mármint hogy ki a hibás. Mert jelenleg ez a legnagyobb rákfenéje az egész rendszernek. Ez az "engem löknek ki és ezért én (is) kapok büntetést" (SR pontlevonást) dolog, megöli a játékélményt. Sokat buktam emiatt és úgy vettem észre, sokkal agresszívebbek az emberek a szigorítás óta. Az egyenesben letolnak a pályáról, elémrántják az autót, vagy befékeznek (pl egyenesben) hogy én menjek nekik. https://youtu.be/X_AcvQfkaHs
Sőt...Willow Springs pályán az utolsó két mérőpont úgy van elhelyezve, hogy lehetőséget ad arra, hogy a pálya végét, konkrétan levágják.
Íme egy videón egy ilyen eset, lbandi77 szemszögéből (4:35-től látni hogy jobbra levágják): https://youtu.be/f45NPgnw5Ho

A versenyekkel viszont nem ez az egyetlen probléma. Sajnos elképesztően tud LAG-olni. Nekem innen Belgiumból 90 körüli a ping-em. De Magyarországról kivétel nélkül mindenkinek 130-140. Aki szokott online játszani az tudja ez mit jelent. De az a durva hogy ez semmit nem befolyásol...ugyanis ez csak a Te pinged. Sokszor egy-egy játékos olyan szinten ugrál és teleportálgat a pályán, hogy az már mókás. 100 métereket is ugrálnak akár. De a kisebb lag is zavaró, hiszen egy kanyarban, azt hiszed ott van az út jobb szélén, mellémész hogy megelőzd, aztán a lag miatt olyan lökést kapsz, mintha egy vonat ütött volna el. A másik fél ebből semmit sem észlel, maximum a tükörben látja hogy Te elszálltál. https://youtu.be/ngtKOiBex1o
A gond az, hogy ez a dolog, már a GT5-6-ban is jelen volt és most, a GTSport-ot erre akarják építeni, hivatalos FIA licencelt futamokat akarnak, élő közvetítésekkel a hétvégi főfutamokról, kommentátorral stb. De így ez elég érdekes lesz. Meglátjuk.

Tehát a lényeg, látok fantáziát a rendszerben. Az SR bevezetése nagyon jó dolog...reméljük azt is sikerül majd még tovább tökéletesíteni a megjelenésig és a többi összetevőjével, már egy kikezdhetetlenebb rendszerré kovácsolni azt.
De ha ez nem változik, sokan maradunk inkább a privát meccseknél.
Nektek mi a véleményetek? Ki hogy látja a bétát? Kinek lesz előrendelés? Mikorra tippelitek a megjelenést?
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
14. Tevez11  PlayStation.Community tag
2017.05.17. 13:35:40
LV23
+1
Komoly írás, Köszi.
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
13. Binder  Drift & Photo
2017.05.15. 09:37:58
LV22
Válasz 12. Alyssa üzenetére:
Hát mi igazából az online-t megoldottuk mindig privátban, így a taplók és a büntetés is kizárva...:)
12. Alyssa  Kitiltott felhasználó
2017.05.15. 05:13:55
LV3
Egyedül a GT 5 Prologue-hoz volt szerencsém. Nekem pont a büntetési rendszer vette el a kedvem az egésztől. Elég sokszor kaptam büntit vétlenül, ami nálam hazavágta a játékélményt. Online is rengeteg taplóval futottam össze, így ez a széria aztán kimaradt. Szerencsére van alternatíva, ahol számomra is terem babér.
11. Binder  Drift & Photo
2017.05.14. 10:40:24
LV22
+1
Válasz 10. BloodyDeathH üzenetére:
Ezek a részek mindig neked szólnak...XD
Azért olvashatod tovább is...XD
10. BloodyDeathH  PlayStation.Community tag
2017.05.14. 01:38:54
LV6
+1
Nem hiszem, hogy az én világom lenne a GT sorozat. Még ps2-n játszottam az egyik résszel. Nekem az már túl szimulátor volt. Azóta viszont sok idő eltelt. Jobban bánok a kontrollerrel is. Ezért is gondoltam, hogy ezt a részt megveszem. Ha másért nem, akkor csak azért mert ps exlusive. De a teszted elolvastam az irányitás beosztásáig. Most már tudom, hogy biztos megfogom venni.
Kössz az infót.
Az űrben senki sem hallja a sikolyod.
9. Binder  Drift & Photo
2017.05.11. 08:46:28
LV22
Válasz 2. Zsohi üzenetére:
Igen...sajnos az 1.05 óta nekem is többször lehalt...volt hogy futam előtt dobott ki egy hibaüzenetet, így nem jutottam be...de a legjobb az volt, amikor konkrétan egy futamon, az utolsó körben a cél előtt nem sokkal jött fel ugyanez...és kivágott...xD
25-ös ping-em volt...xD Ja és ez volt a leglaggosabb futamom...majd felrakom...elmentettem...csávó iylen 100 métereset laggolt...xD
8. Binder  Drift & Photo
2017.05.11. 08:44:21
LV22
Válasz 3. Bandage_520 üzenetére:
Szerintem azért figyelnek...pl eleinte, meccsek előtt, belső nézetben marha zavaró volt az a sárga felirat ami mutatta hogy mennyi idő múlva kezdődik a futam. A többi nézetben nem volt annyira zavaró...de belső nézetben konkrétan a képernyő közepén volt, pont ott, ahol az utat kellene figyelni...1.05-ben ezt már fentebb rakták, így nem zavaró...mondjuk hogy a külső nézetben a 360-as kamerát miért vették el, arra igazán kiváncsi lennék...
A másik ugye a ballansz volt, meg a bütetési rendszer...ezeket is megvariálták...ahogyan talán a fizikát is az észrevételek alapján igazitották...nekem jobban bejön az új verzió...Zsohi írta hogy sinautó lett, én ezzel nem értek egyet...pont ugy csuszkálok (ahogy akarok) de már sokkal inkább én irányítom az egész folymatot.
7. Binder  Drift & Photo
2017.05.11. 08:40:58
LV22
Válasz 5. HUN_hatrix üzenetére:
Hát elvileg a játék leírása szerint, a fő futamokat hétvégén akarják rendezni, oylan lesz mint pl egy WTCC futam...élőben lehet majd nézni, lesz kommentátor stb...ott azér ilyen nem lesz...lehet lesznek hétköznap iylen selejtezők, és az ott továbbjutók kerülnek be a hétvégi futamokra...nem tudom...majd kiderül...ha megjelenik...majd...egyszer...xD
6. Binder  Drift & Photo
2017.05.11. 08:39:27
LV22
Válasz 1. Bandage_520 üzenetére:
Ezzel egyetértek...bár az 1.05 sokat javított a ballanszon...már elég komolyan a tökükre tudok lépni egy hátsókerekessel is...de kanyarból kifelé mindenképpen elmennek, ezzel nem lehet mit kezdeni.
Én mondjuk tiszta szivemből gyülölöm a 4x4-et, ahogy az FF_et is...
Szóval tényleg jó volna ahogy Hatrix is írja, külön FF, FR és AWD futamokat nyomni.
De ahogy a cikk elején is írtam, ez egy béta, ami szinte kizárólag a szerverek teszteléséről szól...fene tudja milyen lesz a véglegesben ez az egész...engem pl marhára frusztrál az is, hogy megfutom a kvalit, és aztán....aztán majd berak azzal az idővel valahova...tök random hogy egy adott idővel hol leszek...melyik rajtkockáról indulok. De futam előtt meg pl egy Nordschleife-n, képtelenség lenne ott kvalizni.
5. HUN_hatrix  The Saboteur
2017.05.11. 08:21:25
LV29
+1
Én a Willow pályán elkövetett pályalevágásért nem másodperc büntetést adnék, hanem FEKETE ZÁSZLÓT. Azonnali kizárás.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
4. HUN_hatrix  The Saboteur
2017.05.11. 08:19:32
LV29
+1
Válasz 1. Bandage_520 üzenetére:
Igen. Értelmesebb lenne egy olyan online bajnokság amilyen a Karrierben is szokott lenni.
FF/FR/4WD... így valamivel egyenlőbbek lennének az esélyek... de nagy eséllyel még így is GT-R bajnokság lesz minden összkerekes verseny vége. :D
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
3. Bandage_520  PlayStation.Community tag
2017.05.11. 02:38:12
LV5
Amire nagyon kíváncsi leszek, az az, hogy mennyire veszik figyelembe a bétában jelzett hibákat, hiányosságokat, anomáliákat, mert a PD azért tud hülyén lereagáni dolgokat.
Na és persze arra is, hogy mennyit fog (remélhetőleg tovább) javulni az online rész...
2. Zsohi  PlayStation.Community tag
2017.05.11. 02:30:56
LV4
+1
A laggal egyszerűen nem lehet mit kezdeni, nem lehet megkerülni a fizikát. Az egyetlen megoldás az lenne, ha sokkal-sokkal sűrűbben helyeznék el a szervereket a világban. Az új 1.05-s javítás viszont az én szememben sokat rontott a játékélményen és e miatt nálam nem is lesz első napos vétel a játék, pedig ez a játék miatt vettem csak gépet... Az írás, pedig csak a szokásos, részletes, baromi részletes. :D
1. Bandage_520  PlayStation.Community tag
2017.05.11. 02:18:54
LV5
+1
Köszönöm az írást. Jól összefoglaltad.
Remélem a kategóriákat jobban fogják rétegelni, mert most N300 vagy gr.4 kategóriában egy senki vagy összkerekes autó nélkül sajnos.
Eddig - emlékezetem szerint - az 1. (!) részben volt minden a legjobban szétválasztva.
Meglátjuk itt milyen lesz...
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV22
Drift & Photo
PSC Kredit
23824 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Denebes Binder Péter
Fórumhozzászólások száma:
15637 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
2349 db
Utolsó belépés:
2019.09.20. 21:37:58
Regisztráció ideje:
2011.02.09. 19:07:45
Barátaim:

PlayStation®Network Online ID

PlayStation.Community Trófea