PlayStation.Community Blog ›› HUN_hatrix

36 hozzászólás

2015.06.09. 06:41:59

Utolsó hozzászólás: HUN_hatrix

2015.06.12. 00:34:22

Megosztás
Értékeld a blogot!
GREEN HELL PROJECT - avagy célállomás a NÜRBURGRING NORDSCHLEIFE
(2015. június 19-26)

(Első rész: KLIKK)

- MÁSODIK RÉSZ : HUNGARORING TESZT –

Már 2014ben említésre került a kocsi Hungaroringen való tesztelése. Binder javasolta, hogy mindenképp menjek egyet vele, hogy lássam milyen lesz vele pályán, amikor még egy ilyen kis kocsinál is (mondhatni) a kocsi határait feszegeti az ember. Ne a Nürburgringen kelljen megismerkednem a pályaautózással. Akkor október/november környékén még nem mertem bevállalni, mivel nem láttam, hogy hová jutok a spórolásommal, hogy mennyire jönnek össze az előre tervezett számításaim. Idén március végén már láttam belefér a keretbe a teszt is, valamikor áprilisban vagy májusban.
HUNGARORING REGISZTRÁCIÓ
Nem volt egy sétagalopp. Kezdeném azzal, hogy a Hungaroring weboldalát üzemeltető kedves emberek az összes letölthető és kitöltendő dokumentumba beletették az áprilisi nyílt nap dátumát, egyedül a rendezvény főoldalára felejtették el kirakni, amiről így szépen le is maradtam. A májusinál viszont már volt időpont elég korán, de akkor meg a regisztrációs oldal nem működött, ugyanis nem volt dátum amire regisztrálhatunk. Kezdtem agyvérzést kapni, de szerencsére idővel azért rendbejött (két hét legalább kellett). Azonnal írtam is a főnöknek az emailt, hogy SZABADSÁG!!!!! Május 14-re ment is gyorsan a regisztráció ahogy lehetett.

-Autós nyílt nap weboldala: KLIKK
-Motoros nyílt nap weboldala: KLIKK

Nem bonyolult amúgy az egész rendezvény. A weboldalukon minden le van írva rendesen, ha valaki átolvassa érthető lesz, de azért röviden itt levezetem.
- Ha megvan a dátum amikor nyílt nap van az „online regisztrációnál” be kell regisztrálnod.
- Regisztrációnál két féle kategóriába sorolják a kocsikat
a, 150LE alatti kategória
b, 150LE feletti kategória
Szóval eldöntöd melyikhez tartozol. Ez azért fontos, mert kategóriánként vannak a Fix rajt időpontok ezekre regisztrálsz.
- Egy menet 20 percből áll (8000Ft), de minél több menetre regisztrálsz az annál olcsóbb. (2 már 15000Ft, 3 már 21000.-)
- A sofőrnek ki kell tölteni egy „Felelősségvállalási nyilatkozatot”, hogy a sofőr saját hülyeségéből megy fel a pályára és a saját hülyesége törte össze a kocsiját ha gond van. Ha valaki utast akar magával vinni a körözgetés alatt, akkor az utasnak is ki kell töltei egy ilyet.
- Ha valaki más kocsiját akarja vezetni akkor ki kell még tölteni egy „Meghatalmazást” is.
Röviden ennyi.

Aki volt már a Hungaroringen és volt hátul a Paddockban ahol a kamionok szoktak állni, akkor annak ismerős lehet a placc. Itt sorakoznak fel a kocsik. Van hely dögivel szerelésre, kerékcserére mindenre. Elképesztő összeröffenés.

Aki elgondolkodott rajta annak érdemes elolvasni: KLIKK

UI: Lehet kocsit is kölcsönözni egy kis mókára.
Élményvezetés: KLIKK
Az árakat nézve kicsit soknak gondolhatja az ember, de ha belegondol, hogy a saját kocsijáról leégeti mind a 4 gumit, meg a féket is az mennyibe kerül, plusz még a pálya menetenként. Ami engem még inkább vonz ebben, hogy ennyiért megadatik az embernek, hogy vezessen akár egy Porsche-t egy ilyen pályán. Egyszeri élménynek kiváló. Szerintem lehet egyszer befizetek egy ilyenre is.

ELŐKÉSZÜLET
Új gumik áprilisban felkerültek a kocsira (így utólag lehet nem kellett volna :D ) azzal nem volt ekkorra gond. Persze mint mindig most se mehet minden gond nélkül… gondok akadtak.

A KOCSI: Észrevettem, hogy biz a jobb első kerék elől hozzáér a sárvédőhöz, de csak balos kanyarnál az éle. Mit a vizsgálat után kiderült az első lökhárító kicsit lóg (durván mondva letört az anyós oldalon) szemből észre se venni, csak a keréknél jön ki. (valaki megnyomta… persze rögtön senki… Én biztos nem, mert is voltam otthon.) A szerelő nem ér rá megcsinálni. Na mindegy én így is neki vágtam. (Persze nem kell mondjam ebből komoly vita lett a családban, amitől már majdnem le is mondtam a tesztet. Mert én meg akartam oldani a gondot a magam módján, de az nem tetszett apámnak, de ha így megyek ki az se tetszett nekik. Na mindegy. Végül Binder pofozott fel virtuálisan, hogy „na húzzak ki a ringre ne hisztizzek”. :D )

Az IDŐJÁRÁS: Apám a katasztrófavédelemtől kapott gépekkel folyamatosan viharvadászkodik. Szóval nem jó időt jósolt arra a napra. Eleve eső és jég is várható volt…. a kocsi gond után ezt már kurvára leszartam. XD

INDULÁS A HUNGARORINGRE
Persze reggel, ahogy apám megjósolta... , ahogy elkezdtem összepakolni a sisakot, kesztyűt mindent elkezdett esni az eső. MEGYÜNK BASZKI AKKOR IS! XD Az volt a vicc az egészben, hogy kb. 30km után már nem is eset. Persze ez a bőven elég volt ahhoz, hogy az amúgy tiszta kocsit összecsapják a kamionok. Az út 2/3 részétől meg sütött a nap és az út is száraz volt. Mivel otthon eddig csak a kisebb városok közötti útra mentünk vele, ahol ugye nem nagyon tudja kihúzatni az ember, így ez az út arra is jó volt, hogy autópályán is meghajtsam. Nagyon biszke voltam a kis drágámra, mert olyan szépen vitte a 130at… meg a 140et is, hogy csuda. Amikor kimentem a külső sávba és előttem elkezdtek tötymörögni 110-100… na mondom szevasz. Belső sáv 130 és öcsém mindenkit ott hagyott a kis Clio. :) Még húzódtak is le előlünk. Nekem egyedül a BMW/Merci /Audi trió elől kellett kitérnem néha.
HUNGARORING
Elolvastam én, hogy hogyan zajlik a lebonyolítást, de a fene se emlékezett már, amikor egyre közelebb érve a pályához hót ideg lettem. Odaértünk a kapuhoz, előttem begurul egy kék Lancer Evo éppen. Mondtam: „Na, őt kell követni.” :D Ahogy felértem a boxutcába vezető út tetejére, na akkor azt mondtam. Hoppá! Hát őőőőő nem kis Cliok álltak ott kérem szépen, hanem Porsche/Porsche/Porsche/ BMW/BMW/BMW/Lancer/ BMW/Shevy/Subaru/… szóval elsőre őőőőőőő! :D
Persze volt ott még Fiat Punto, Toyota AE86 és GT86ból is… és akadt ott egy kis Peugeot 106 is szerintem pont az, amivel gyakoroltunk a GT-ben, ugyanis a kicsike a 150LE feletti kategóriában indult.

Mivel éppen időben értünk ki, kb. negyed óra volt az én kezdési időmig, nem sokat tökölhettem. Aki esetleg kilátogat egy ilyen rendezvényre, szerintem kezdje azzal, hogy megkérdez rögtön valami Porsche tulajt, aki ott áll, hogy hol van a regisztráció. Mert bár a weboldalon a dokumentumba 24es boxot írt, amikor én voltam a 48ban voltak. Szóval ne bóklásszon feleslegesen.
- Név bemond
- Felelősségvállalási nyilatkozat lead
- Karszalagot megkap (mit adtak? WTCC vasárnapi Padokk karszalag. :D )
- két picike Hungaroring pálya matrica, amit a sofőr felőli oldalon a szélvédőre kell ragasztani
Én még mivel elsőnek voltam megkérdeztem a pasitól, aki ott volt, hogy hogyan is megy akkor majd a dolog. Mondta, hogy a bokszutca végén hajtok fel, megállok a kijáratnál, lefirkálják a matricát és mehetek is és elég kb. 2 perccel csak kezdés előtt kigurulnom.

Visszaérve a kocsihoz elkezdtem felkészülni. Most ugyanis nem csak a kocsi, hanem egyéb technika is tesztelésre várt.
-GoPro belső kamerás felvételhez készítettem egy kameratartót, ami egy léc és át lett fúrva úgy, hogy átférjen rajta szorosan a fejtámla két pálcája. A fejtámlát betolom teljesen és az keményen rögzíti a cuccot. Nagyon pöpec.
-A másik a RaceChrono telefonos köridőmérő, ami GPS adatok alapján méri a köridőnket, sebességünket, meg is mutatja milyen íven hogy mentünk,G-erő… mindent mér és ment.
ELSŐ MENET
Sisak fel. Kesztyű fel és indulás… fenéket kesztyű le, mert se kamera nem lett bekapcsolva, a telefonos app-ot meg nem tudom elindítani kesztyűvel. :D
Gurulás ki a boxutcába… gyomorideg, ahogy Binder mondta, amikor a Nürburgring GP-n gurult a boxban ugyancsak. Várakozás… idegesség… matricámat lefirkálja a kislány, hangjelzés és elindul a menet. Mivel láttam milyen vasak gurulnak velem kapásból félreálltam és nagy ívben kanyarodtam, hogy mindenki elmehessen. (még a fehér vonalon is átmentem, ami tilos lenne, de szerintem mivel senki nem volt a pályán csak mi biztos nem vágtam be senki elé.)

Ami rögtön lejön pályán való autózásban a szimulátorhoz képest, hogy
-Teljesen más úgy vezetni, hogy hat rád a G erő. Nem csak a kormányt kell tekergetned, hanem neked is ráfeszülnöd.
- Másabb az, amikor közúton nyomod neki 90nel egy kanyarban, vagy határon egy pályán egy kanyarban 90nel. ÉG ÉS FÖLD.
- A másik, hogy az automataváltó két módban működik. Az egyik a „komfort”, amikor finoman nyomod be a pedált. Ilyenkor a kocsi nem pörgeti fel a motort, hanem finoman 3000 környékén vált. Majd van a „Sport” mód, amikor odataposol neki és a motort tiltásig pörgeti és onnan vált fel fel fel. Na már most, ha tartod sebességet a kanyarba a kocsi ezt érzékeli, hogy Komfortba akarsz menni, és ha innen indítod meg egy nagy gázzal, akkor átvált úgy sport módba hogy olyat rúg, mint ha hátba vágnának. Valamikor el-el vettem a gázt és nyomtam neki egyet újra, mert úgy ment mint ha komfortba akarna cammogni. Ezt a váltáskésést nem tudják játékban visszaadni. Az hogy nem vált vissza néha a játékban az automata az teljesen más sajnos. Ezt a kétféle automata váltó móddal még nem találkoztam játékba. Szóval ezzel is kellett kicsit küzdeni, de megoldom.
- Valamint sisakban vezetni egy külön élmény és kihívás. ;)

Szóval eleinte próbálgattam a kanyarokat, féktávokat. Mondhatni pont olyan módon mentem vele, mint a GT-ben… kezdtem egy alap kört 3:46ról, majd folyamatosan faragtam lefelé 3:42 – 3:38… végül 3:32 lett a vége… ÉS ELBASZTAM!!! Én hülye megláttam a kockás zászlót és elvettem a gázt. ÁÁÁÁÁÁÁ! Úgy mérgelődtem utána, mert 6 tized javítást írt ki a gép… és lehetett volna jobb is.
Amúgy hatalmas gond volt, hogy a 150LE alatti kategóriába olyan kocsikat is beengedtek, ami kurvára nem alatta van. Ezek leginkább a kölcsönözhető kocsik. Akik egy kör alatt kettőt vernek rád. Porsche, Chevy, miegymás. Leginkább azért, mert hatalmas a sebesség különbség a két kocsi között és nem mindegy hogy érkezik meg rád. Ami nagyon para még az a féktávon beesések. Direkt írják,hogy EZ TILOS! Erre nem egyszer megtörtént velem. Persze nagyon figyeltem én is miután valaki durván betette mellém egy kanyarba a kocsiját persze holttérből (pl. 2x is egy Subarus). Észre se vettem, hogy jött. Ezután már minden kanyarnál néztem sasoltam, ki érkezik, így meg eleve nem tudsz a pályára is figyelni. A körök sokszor ezért mentek el, mert nem tudtam úgy menni, ahogy szerettem volna, mert kitértem az állatok elől. Elsőre sokat hibázta, bár a hibák többsége akkor jött amikor éppen el akartam engedni valakit és a kanyarban ezért nagy ívben kanyarodtam, nem egyszer kimentem emiatt a műfűre. Az durva anyag. :D
Annyit még, hogy ha akár csak 1 másodperccel átmész a 20 perc lejárta előtt, akkor azt a kört még megteheted, majd leintenek, és van egy levezető köröd. Utólag nézve… a Race Chrono nekem olyan időt írt az utolsó kör megkezdésére, hogy szerintem engem elfelejtettek leinteni. :D :D :D Mert 11:35-55ig kellett volna tartani.. nekem meg azt írta, hogy 58kor kezdtem meg az utolsó köröm. :P :D
Szerintem olyan sokáig kolbászoltam kint, hogy azt hitték már nincs kint senki. :D
Itt amúgy azért mért egy körrel kevesebbet, mert a felvezetőkörnél a célvonal után kapcsoltam be az időmérőt és a felvezető kört nem számolta, míg a másiknál azt is.
25 perc pihenő
RÁM FÉRT! Kigurulva a boxba, rögtön ott félreálltam az első adandó helyen. Ugyanis a szabályzat azt írja, nem lehet nyitott ablakkal menni. Na már most, az eltelt 20 perc alatt ÖMLÖTT rólam a kocsiban a víz. Utólag nagyon jó döntésnek bizonyult a kesztyű vásárlása, mert szerintem Niagara vízesés zubogott volna a kormányról. Büdös is lettem, mint egy 8 hetes pumaketrec.
Megnéztem a kocsit az első menet után. Jobb első nem halt meg a lökhárítótól a balos kanyarokban szóval „jók vagyunk”… hát őőő vagy mégsem. :D Biztos láttatok már Forma1es közvetítések alatt olyan képet a gumiról, amikor mint ha meg lenne olvadva és el lenne kenődve a felülete. Na, hát az én gumim is olyan lett. Mivel túlerőltettem kicsit vesztett a mintázatából a kicsike meg el volt kenődve a teteje. :D Bánom, hogy nem fotóztam le. Kicsit befostam ettől meg kell mondjam, de hát hátra volt még egy menet. :P
MÁSODIK MENET
Itt már nem volt semmi izgalom a boxutcában. Már rutinosan gurultam fel. Már tudtam mi következik: előttem BMW mögöttem Chevy :D… meg az én anyámat 150LE alatt. Na mindegy. Kigurultam kezdésnek megint félrehúzódtam. Mivel ez nem teljes kör ugyebár, így minek nyomjam neki lájtosan körbementem. Nem gyilkolom a gumit feleslegesen. Aztán elkezdtem az második kört és kapásból megfutottam pár századdal jobb idővel azt, ami az előző menetben a legjobb köröm volt. A harmadik körben bár volt két legjobb szektorom az első szektorban a lekörözés miatt 2.6 mp hátrány lett kapásból. Akkor persze a fene nézte a telefont, csak azt láttam, hogy a kör végén kiírta nem tudtam javítani… ááá akkor nem gyilkolom a gumit. Ezért a 4.-5. körben aztán megint inkább spórolósan mentem… nagyon. Végül jött az utolsó kör.. na ezt most megnyomom rohadj meg. :D Igaz a legjobb szektorok nem az utolsó körben születtek, mégis átlagban nagyon jók voltak és bementem vele 3:32 alá. (Szerencsére ebben a menetben ezek a vadállatok hamar eltűntek. A Chevy is szerintem most csak videózni jött fel a pályára. Komolyan kicsit be is tojtam, hogy valamit elnéztem ugyanis a második menetben alig köröztek le. Szerintem fele annyian, mint az első menetben. Mondom, piros zászló van? Néztem a pályán kirakott lámpákat is nem világított pirosan… nem értettem. Megyek a célvonal felé… nézem, nem integetnek a zászlóval, az órára nézek még nem telt le a 20 perc… akkor hová lettek az emberek? Na mindegy ezzel kiélveztem az utolsó kört ami meg is hozta gyümölcsét.)
TESZT VÉGE – tapasztalatok
A kocsi: A gumit majd nagyon óvni kell. Mivel acél felnin viszem ki a kocsit, így tervezem a félrerakott alu felnire (ami nem éppen szépen kaptam, fel kellene újítani) szerezni valami használt nyári gumit amiért nem kár, inkább azt kicipelem és a Nordon átcserélem. Ez viszont még meglátom összejön-e. A másik ami kicsit kevés volt, az a fék… ami nem árt. Most szerelőnél van a verda. Átnézi meglátjuk mit tudunk kihozni belőle.

Race Chrono: Elképesztően jól muzsikált ez az ingyenes verzió. Nagyon pöpec kis cucc. Nagyon szépen méri az időket, még azt is mutatja a GOOGLE térképen, hogy milyen íveken kanyarodtál az adott kanyarba. Komolyan csodálkozom mit össze nem szedett ez nekem. Ennek nagyon örültem, hogy nem a Nordon derült ki, hogy pl. nincs egy jó köridőmérőnk. Akkor nem tudtunk volna honnan mit lekaparni. Szóval nagyon jól muzsikál. Ha valaki pályázásra szánja el magát ezt mindenképpen ajánlom. A videón is látszik amúgy, milyen amikor mész vele. Még a végső adatokból a legjobb szektoridőkből kiszámolja, hogy milyen köridő lenne a legjobb.
GoPro Hero3+: Egy újabb hiba szűréssel lettem gazdagabb, ami jó hogy itt jött le, mint hogy a Nürbin.
- Amikor elsőnek teszteltem a kameratartót direkt rázós utakon mentem és nem jött ki az a hiba, hogy nyikorog a kamera(fenti videón hallani). Itt most vagy az történt, hogy nem nyomtam rá teljesen a hátlapot és nagyon picit mozogni engedte, vagy nem szorítottam meg rendesen a tartót. A legnagyobb gyanúm, hogy a kamera a tokban emelkedős kis vékony bakon áll és bár hiába gumírozott körbe a kamera az elején lévő fém borítás is hozzáér és szerintem ez nyikorog. Próbából kiékeltem ezeken a pontokon papírral és próbálgattam csak így kézzel, de nem hallottam a felvételen már semmi hangot. Szóval lehet megoldani látszik ez a dolog.
- Másik. Nővérkém a második menet előtt beült az anyós ülésre és megnézte magát a „sminktükörbe”… és persze lenyitva hagyta a napellenzőt. Hmmm… o.O De most már tudom, hogy erre is kell ügyelni. Amikor elsőnek teszteltem még otthon, akkor az illatosító lógott a tükrön. Azt kiszűrtem, de nővérkémmel nem számoltam. :D

BEFEJEZÉS
Szóval elképesztő jó szórakozás ez a pályaautózás. Aki teheti egyszer legalább vigye ki a paripát és futtassa meg egy két menetre. Persze számolni kell kopással, de ha pl. a nyári gumiból úgyis újat akarsz venni éppen, akkor a régit itt szerintem egy gyilkolást megér. Nővérkém nézett fentről a Paddockból és mellette megjegyezte egy nő a pasijának az én kocsimra, hogy: "láátod ilyen kis kocsikkal is kijönnek. Baromi jó móka lehet. Szerintem ők csak kijöttek szétnézni milyen is egy ilyen rendezvény. Ez a nap nekem amúgy olyan jól sikerült, hogy 500km-t pakoltam bele a kocsiba. Reggel fel Pestre, Hungaroringen körözgetés, majd fel Nógrád Megye - Buják, majd onnan le Túrkeve. Pont szép kerek 500 lett. Elképesztően jól esett.

Amúgy ezen sorok megírásakor MÁR CSAK 10 NAPUNK VAN AZ INDULÁSIG! 10 NAP! ÁÁÁááááááááááá! :) Készek vagyunk már idegileg. :D

UI: Álljon itt még 2 videó egy elég "KELLEMETLEN" beszórásról kanyarban. A Puntós szemszögéből is megvan valahol de most nem találom.

Léptesd: 8:38hoz
Folyt köv…
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
36. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.12. 00:34:22
LV29
Válasz 35. Tevez11 üzenetére:
Köszi! Igyekszünk! ;)

PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
35. Tevez11  PlayStation.Community tag
2015.06.11. 23:02:57
LV23
Köszi szépen,minőségi írás,látszik,hogy fanatikus vagy(vagytok...:) a jó értelemben vett....:)
Hajrá!
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
34. Binder  Drift & Photo
2015.06.11. 18:29:41
LV22
Válasz 33. HUN_hatrix üzenetére:
Mivel a GP-re nem tudonk felmenni, a Nordon szerintem annyira nem fogunk határonautózni hogy elfogyjon a gumi...aztán kitudja...abból kiindulva hogy én a GP-n azonnal a GT_ben éreztem magam és a második körben már a kijáratoknál kellett a rázókő és a műfű...xD
33. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.11. 17:12:33
LV29
Válasz 31. bnorbert08 üzenetére:
Az a baj, hogy a kocsi vidéken van, meg éppen szervizelik, de majd meg akarom mérni a minta méretét egy tolómérővel, mert kíváncsi vagyok mennyit gyalultam le belőle a Hungaroringen. Mivel a pótkerékre is ugyanezt vettem, így az még szűz meg tudom hozzá nézni.

Az oda utat biztosan kibírja, a pályázást biztosan kibírja... ez utóbbi után hogy mennyi marad belőle a hazaútra, na az itt a nagy kérdés. :D Mert lehet, hogy slick gumival kell hazajönni. :)
Ezért gondolkodom inkább azon, hogy alufenire szerezzek valami olyan gumit amiért már nem kár, mint hogy ezt a gumit gyalulja le nullára. :)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
32. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2015.06.11. 15:01:06
LV5
Ha most vennék a helyedben újat, a Toyo-t erőltetném, sztem nagyon jó gumit csinálnak.
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
31. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2015.06.11. 15:00:08
LV5
Válasz 30. HUN_hatrix üzenetére:
Ja, azt hittem lemezfelni 13"-os.
Igazából nem sok gumi van, amiből válogatni lehet. Elég szar méret. De ha most vettél újat, annak elégnek kell lennie a Ringen nem? Mit mondanak a szakértők?
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
30. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.11. 13:57:37
LV29
Válasz 29. bnorbert08 üzenetére:
Az enyém 14col mindkettő. Acél és alu felni is.
A téli is 165/65 volt... és most a nyári is az lett.
A 185ös amivel megkaptam a kocsit hátul még nem volt gond, de elöl kormányelfordításnál kasznit ért.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
29. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2015.06.11. 11:53:43
LV5
Válasz 27. HUN_hatrix üzenetére:
Amit kiderítettem, 13" és 14"-os felnidnek is 5,5 vagy 6 coll szélesnek kell lennie, az ET-nek pedig 35 és 38 között.
13-ra ez a méret: 165/65R13 és 155/70R13
14-re pedig ez: 165/60R14
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
28. KROTCHY  a here
2015.06.11. 08:48:37
LV29
Biztos nagy élmény lehetett és még mekkora lesz a Nürburgring =)
Playing: Uncharted 3 multi
27. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.11. 00:37:55
LV29
Válasz 26. bnorbert08 üzenetére:
Az alufelni az gyári hozzá elvileg. Már láttam másik Clio-n is ugyanazt.
Csak optikailag nem szép mert szétmarta a só meg minden, majd fel kellene újítani.
Ezért is döntöttem úgy, hogy acél felnin viszem ki.
Azért gondoltam, hogy az alufelnire mehetne a pályázós használt gumi.

itt láthatod.
http://playstationcommunity.hu/@store/forum/i[...]
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
26. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2015.06.10. 23:54:27
LV5
Válasz 23. HUN_hatrix üzenetére:
Rànèzek. Èn a 185/65-öt nem ajànlanàm, visszafogja nagyon a verdàt. Meg alufelni tuti ràvalò? Az is müvel èrdekessègeket, ha szar a nyomtàv.
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
25. Binder  Drift & Photo
2015.06.10. 19:45:25
LV22
Válasz 24. probi üzenetére:
Hát mondjuk hátul hajt, van benne cufla...és egy rendes H-váltó!

Én az automatától fogok agyfaszt kapni...má előre látom...meg hogy nem lesz elég cufla...én mikor a GP-n nyomtam, az első kör örömködése után elkezdtem neki nyomni, és éreztem hogy kanyarból kifelé kevés...egyszercsak leesett hogy be volt kapcsolva a légkondi. xD
Kinyomtam és rögtön úgy jött ki a kanyarból ahogy azt kell... :)
24. probi  PlayStation.Community tag
2015.06.10. 16:18:13
LV8
Válasz 22. Binder üzenetére:
Mit értesz rendes autó alatt?

Leon hogy bekormozta őket erőlködés közben a felső egyenesben :D
23. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.10. 14:24:26
LV29
Válasz 21. bnorbert08 üzenetére:
80LE, 1.4es motorral... 1991 Renault Clio Baccara
Jelenleg utcai gumi van rajta azzal megyek. (Continental EcoContact 5)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
22. Binder  Drift & Photo
2015.06.10. 14:24:06
LV22
Még annyi kiegészítést hozzátennék azért hogy a kamera megközelitőleg sem adja vissza a száguldás érzését...egy erősebb autónál ami tényleg szaggat és hangja is van, meg esetleg hátul is hajt, természetesen jobban kijönnek ezek a dolgok, még videón is, de azért ezekben a kisautókban is lehet fosni...talán ezekben méginkább...xD

Ha tehetnénk mi is inkább egy RENDES AUTÓVAL mennénk...de van egy olyan érzésem, nem most megyünk utoljára...:)

Itt gyönyörüen látni hogy az S2K vezetője sokkal jobban ismeri a pályát. Az M4-es sem most megy először, ez látszik, meg erősebb is az autó, de sokszor érezni hogy az S2K-ban tökéletesen tudja hol ahatár, az M4-ben még nem biztos benne.
http://youtu.be/qAkSAA_d4K4
21. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2015.06.10. 14:18:52
LV5
Válasz 16. HUN_hatrix üzenetére:
Hány lóerős, mekkora a motor, milyen évjárat? Utcai vagy sport gumival mész?
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
20. Binder  Drift & Photo
2015.06.10. 14:14:26
LV22
Válasz 19. TaiPo üzenetére:
Ja hogy Hungaroring? Aszittem a ZöldPokolról beszélsz...a Hungaroring engem nem vonzz, de ha téged felizgat, hajrá. Az nem akkora cucc. Oda nyugodt szivvel kimehetsz bármivel. Óriási bukótér van uh. nincs miért aggódni...max a sok barom miatt, de az a közutakon is megvan. :)

A Nord az nagyon más tészta. Ott elég jól kell ismerni a pályát. Veszélyes mert hosszú, genyó, és szinte nincs is bukótér, csak néhány kanyarban.
19. TaiPo  PlayStation.Community tag
2015.06.10. 14:01:49
LV2
Válasz 17. Binder üzenetére:
Eddig eszembe sem jutott ilyesmi, de most ezt olvasva és látva a videót megjött a kedvem egy ilyen Hungaroringes nyílt naphoz.
18. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.10. 13:04:03
LV29
Válasz 15. TaiPo üzenetére:
Van egy film amiben elmondják, mit jelent az "EGYSZER".
"Valójában azt jelenti SOHA!"
Amikor Binder felvetette az utat ennek hatására én rögtön igent mondtam.

MENNI KELL!
Az idő pereg.... és azt veszed észre, nyugdíjas vagy.
Még most kell menni amíg tudsz... és nem járókerettel.
Van egy éved felkészülni.
Idén lefoglalod a szállást, mert már úgyse találsz csak a következő évre és mész. :)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
17. Binder  Drift & Photo
2015.06.10. 12:24:57
LV22
Válasz 15. TaiPo üzenetére:
Sokan gondolkodnak rajta...netegyétek...gyertek/menjetek...hajrá!!! :)
16. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.10. 12:12:45
LV29
Válasz 14. bnorbert08 üzenetére:
Hát ezen a kis Clion 14colos kerék van.
Gyárilag 165/65-60 megy rá. Most is az van rajta.

(Mondjuk 185/65-tel kaptam meg amikor enyém lett. :D)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
15. TaiPo  PlayStation.Community tag
2015.06.10. 11:17:12
LV2
Válasz 10. HUN_hatrix üzenetére:
Persze jó az akkor is mikor hazajöttél, nagyon kíváncsi vagyok. Elgondolkodtam hogy ki kellene menni egyszer nekem is.
14. bnorbert08  PlayStation.Community tag
2015.06.10. 09:00:00
LV5
Milyen gumira lenne szükségetek? Gumiszerelő vagyok. Segítenék, ha tudok.
amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten
13. xerox  PlayStation.Community tag
2015.06.10. 07:57:08
LV18
Válasz 6. HUN_hatrix üzenetére:
Mármint úgy értem, hogy ha felosztották lóerőre az indulókat -nyilván nem véletlenül- akkor azt be is kéne tartaniuk.
psn id: zomimi78
12. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.10. 06:35:15
LV29
Ezt még ide beszúrnám! :D
Mostani kedvencünk Binderrel! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=XORJiUY30fo
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
11. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.09. 23:20:33
LV29
Még szerintem indulás előtt születik egy blog... remélem. :)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
10. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.09. 23:20:07
LV29
Válasz 8. TaiPo üzenetére:
A videókkal majd harcolnom kell.
Az a baj, hogy ha jó minőségű videót akarsz felvenni, akkor baromira nagy lesz a file mérete. Na most ezt megvágni... majd újra visszaírni... ÓRÁK! :D

Arra mondjuk kíváncsi leszek milyen net lesz a szálláson... 1-2Mb???. :)
Nagyobb esélyt látok arra, hogy hazaérve lesznek feltöltve a videók... de ezt majd csak ott látom meg. :)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
9. Penge70  PlayStation.Community tag
2015.06.09. 22:20:13
LV22
szuper lehetett :)
8. TaiPo  PlayStation.Community tag
2015.06.09. 21:01:03
LV2
Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! Meredten néztem a videót a melóhelyen, gondolták is ez már megint mennyire dolgozik, hogy koncentrál.
7. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.09. 20:15:22
LV29
Válasz 5. probi üzenetére:
Észt és tehetséget.
Mert pénzed lehet és megvehetsz egy Bugatti Veyront.... de a pénzed nem fogja jól vezetni. ;)
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
6. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.09. 20:13:55
LV29
Válasz 1. xerox üzenetére:
Úgy tűnik itt mégsem olyan szigorúak a szabályok, mint ahogy írják.
A Nordról egy srácot kitiltottak, mert jobbról előzött... ott kicsit komolyabb.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
5. probi  PlayStation.Community tag
2015.06.09. 13:04:39
LV8
Válasz 1. xerox üzenetére:
Észt sajnos nem osztanak az autó mellé :)
4. Binder  Drift & Photo
2015.06.09. 12:24:02
LV22
Már csak 227,5 óra...xD
3. HUN_hatrix  The Saboteur
2015.06.09. 10:22:24
LV29
Válasz 2. xerox üzenetére:
Totál jól jelzi az adatokat.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
2. xerox  PlayStation.Community tag
2015.06.09. 08:43:39
LV18
A kijelzett adatok, legfőképp a kmph menyire reális az eredetihez képest?
psn id: zomimi78
1. xerox  PlayStation.Community tag
2015.06.09. 08:32:20
LV18
Én is filóztam rajta, hogy ki kéne vinni az új vasat, már van benne 2500km :D, de pont az ilyen amatőr multimilliomos balfaszoktól félek. Én tuti megkerestem volna a boxban és ráhajtogattam volna az autóját.
Ez amúgy nem szabályszegés a szervezők részéről?

Sok sikert nektek! És sok pénzt vigyél, németben rohadt drága az autó mentés ;-)
psn id: zomimi78
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV29
The Saboteur
PSC Kredit
33205 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
József
Fórumhozzászólások száma:
33687 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
7451 db
Utolsó belépés:
2019.10.14. 17:57:15
Regisztráció ideje:
2008.10.06. 12:24:48
Barátaim:

PlayStation®Network Online ID

PlayStation.Community Trófea