PlayStation.Community Blog ›› simon7109

20 hozzászólás

2015.05.17. 00:04:23

Utolsó hozzászólás: Lotar

2015.05.18. 13:52:54

Megosztás
Értékeld a blogot!
Először is szeretném megköszönni a támogatást amit kaptam a játék fórumában, illetve az érdeklődéseteket a fordításom után.
Remélem senkinek nem okozok csalódást, megtettem mindent, hogy olyan autentikusan adjam vissza az eredeti szöveget amennyire a képességeimből kitellett.
Ha szabad ilyet mondanom, szerintem első komolyabb fordításomhoz képest nem lett rossz :)
Észrevételeket kommentben illetve PM-ben nyugodtan írhatjátok, tanácsokat is elfogadok, esetleg javításokat.

Mielőtt még belekezdenék, szeretném leszögezni, hogy a most következő terjedelmes szöveg teljes mértékben ezen cikk fordítása, néhány megjegyzésen kívül SEMMIT nem adtam hozzá tartalmához.

Visszafelé megyünk, hogy előre jussunk

Ellentétben sok más népszerű videojátékkal, a Bloodborne nem mutatja be a story nagy részét az átvezető videóiban. Míg ezek a videók szépek és biztosítanak némi információt a rejtély megoldásához, nem az egyetlen darabjai a kirakósnak. Rengeteg rejtett részlet van mélyen eltemetve tárgy leírásokban, környezeti részletekben, karakter dialógusokban és mind ezekre fokozott figyelmet kell fordítania a játékosnak, hogy felfedje Yharnam történetét.

Ha nem akarod elrontani a Bloodborne történetének felfedezését, ne olvass tovább. Spoilerek következnek. Ugyanakkor sok történeti részlet nincs kivesézve ebben a leírásban, tehát teljesen nem rontja el az élményt, de elég sok mindent felfed.

Hogy megértsük mi történik Yharnamban, nehéz a játékban irányított karakter szemszögéből kezdeni. Minden ami a Bloodborneban történeik egy kiterjedt múltra vonatkoztatható vissza. Szóval ha tényleg meg akarod érteni a Bloodbornet, a legjobb hely a kezdésre, annyira visszamenni az idővonalon amennyira csak lehet a fellelhető információk alapján, ami a Great One-ok ideje.

Ismétlem, SPOILEREK következnek. Saját felelősségre olvasd tovább!

A Great One-ok továbbejlődnek a harmadik dimenzión
A legősibb tudatos teremtmények a Bloodborne világában a Great One-ok. Ezek a misztikus lények nem teljesen ismertek, de legegyedülállóbb aspektusa a történetnek az, hogy a Great One-ok tudata és létezése túlnő az időn, téren és halálon. Ellentétben az emberekkel, az ő tudatuk nem három dimenziós, sokkal inkább egy magasabb létsíkon léteznek.

„Master Willem a magasabb létsíkon lévők után nézett útmutatásért és annak érdekében, hogy felemelje gondolatait próbálta az elméjét és szemeit egy szintre hozni“

Mivel a játékos harcol és leöl párat a Great One-okból a játék ideje alatt, arra lehet következtetni, hogy valamiféle fizikai létet is megélnek, de ez nem mindig van így.

„Az őrzők kik gondozzák a szunnyadó Great One-okat, örök életet szereztek...“
„A királynő holtan fekszik, de a rettenetes tudata csak alszik és kavarog nyughatatlan mozgások közepette“


Ha a királynő és az őrzők felül tudnak emelkedni a halálon, akkor valószínű, hogy a Great One-ok szintén továbbfejlesztették a tudatuk létezését, túl az élet és halál korlátain, mint ahogy mi felfogjuk ezt a háromdimenziós világban.

A Great Pthumeru Ihyll Chalice felfedi azt, hogy „... a korai Pthumerianok csupán szerény őrzőik voltak a szunnyadó Great One-oknak...“ Ebből arre következtethetünk, hogy a Great One-ok valamikor együtt éltek a Pthumerianokkal. Lehetséges az, hogy a „szunnyadó“ azt jelenti, hogy a Great One-ok hátrahagyták a testüket ebben a világban, míg a tudatuk felemelkedett egy magasabb létsíkra.

Csak egy marék Great One maradt hátra, amire az Augur of Ebrietas tárgy leírásából következtetünk, „Használj illúziót, a gerincetlenek kik úgy ismertek mint a Great One-ok jósai, hogy részlegesen megidézzük az elhagyott Ebrietast. A legelső összecsapás jelölte a kezdetét a világegyetem utáni érdeklődésnek az öreg labirintus belsejéből, és ez vezetett a Choir megalapításához“
(szerk.: Ha valaki tud jobb fordítást az PM-ben jelezze kérem)

Ugyan erre következtethetünk a Choir öltözék leírásából is: „A Choir tagjai a legmagasabb rangú papjai a Healing Church-nek, és kutatók, kik folytatják a munkát ami Byrgenwerth-ben kezdődött. Együtt a hátrahagyott Great One-al, az eget nézik, csillagjegyek után kutatva, amely talán elvezetheti őket az igazi nagyság újrafelfedezéséhez“

Mielőtt megértenénk a Healing Church-öt és a Choirt, van egy megoldatlan probléma. Miután a Great One-ok felemelkedtek, a Pthumeriaiakat hátrahagyták azzal aki/vagy ami hátramaradt.

A Pthumeriai királynő részt vesz a Blood Birth Ritualban
A ténytől eltekintve, hogy Yharnam királynő állítólag hosszú ideje halott, többször is megjelenik a játék története folyamán. Az egyik helyszín ahol Yharnam királynő megjelenik a játékban nem más mint a Great Pthumeru Ihyl Chalice Dungeon, méghozzá mint boss az utolsó szinten. Ha megölöd, dobja a Yharnam Stone nevű tárgyát aminek leírásából kiderül:

„A királynő holtan fekszik, de a rettenetes tudata csak alszik és kavarog nyughatatlan mozgások közepette“

Ha lehetséges a királynő tudatának, hogy felülemelkedjen a halálon, azt jelentheti, hogy részt vett a rituális szülésben amely magába foglalt egy Great One-t.
Amikor Yharnam királynő megjelenik a játékba, egy fehér esküvői ruhát visel, ami véres és szét van szakadva a hasa közepénél. Ez arra utalhat, hogy komplikáció lépett fel a szülés közben de egy elég fontos kérdést megválaszolatlanul hagy. Ki, vagy mi volt Yharnam királynő gyermeke? Egy Great One volt? Vagy a vérfolt egy ember halálát jelzi?

Bár még mindig nem teljesen tiszta, hogy pontosan miért is visel egy esküvői ruhát, a „Ring of Betrothal“ talán nyomra vezet, mivel a leírása azt írja
„A Great One-ok idejében a házasság egy vérszerződés volt, csak azoknak volt megengedett kiknek megadatott, hogy kihordjanak egy különleges gyermeket.“
A vérnyomok a ruháján azt sugallják, hogy életet adni egy „különleges gyermeknek“, vagy esetleg egy Great One-nak, annyira megterhelő volt fizikailag, hogy Yharnam királynő életét vesztette a folyamatban, de közben valahogy a tudata mégis felülemelkedett a halálon.

A Pthumeriai civilizáció összeomlik

A Chalice dungeonokból megtudjuk, hogy „Az öreg labirintust a Pthumeriaiak vájták ki, szuperemberek, kikről azt mondják, hogy feloldották az Eldritch Truth bölcsességét“

Bár nem ismertetik velünk az Eldritch Truth-ot közvetlenül, rengeteg nyomot találhatunk, ezek közül az egyik a Cosmic Eye Watcher Badge: „A Choir egyik tagjának jelvénye, a Healing Church elitjei. A szem szimbolizálja a világegyetemet. A Choir belé botlott a megoldásba, váratlanul, csaknem balesetként. Itt állunk, lábunk a földbe mélyedve, de talán a világegyetem nagyon is közel van hozzánk, lehet épp csak a fejünk felett?“

Arra következtethetünk, hogy a Choir megoldása azonos azzal az Eldritch Truth-al amely ismert volt a Pthumeriaiaknak. Míg a fogalom miszerint „az ég és a világegyetem egyek“ elsőre semmitmondónak tűnhet, valójában a játék lefgőbb titka és a megértése nélkül a játék nem más mint egy végtelen útvesztő.

A titok az, hogy a Great One-ok, bár elsőre mind a Pthumeriaiaknak és a Yharnamiaknak isteneknek tűntek a mennyekből, valójában egyáltalán nem istenek. A Great One-ok felemelték a tudatukat a létezés egy magasabb síkjára és lehetséges, hogy az emberek is képesek ugyan erre.
Az ötlet az volt, hogy tagadhatatlanul vannak más dimenziók a világban amiken át lehet lépni, és ha ez a hely az ahonnan az imádott isteneik jönnek, akkor bolondok voltak amiért szolgálták őket ahelyett, hogy kutatták volna a saját felemelkedésüknek a lehetőségét.

„Míg a korai Pthumeriaiak csupán szerény őrzőik voltak a szunnyadó Great One-oknak, a leszármazottjaik azonban úgy érezték jogosultak, hogy vezérnek nevezzék magukat“

Bárhogy is, a Pthumeriai civilázáció nem hanyatlott amikor a korai Pthumeriaiak csak „szerény őrzők“ voltak. Csak miután a Pthumeriaiak elkezdték kivájni az öreg labirintust és létrehozták a Chalice Dungeonokat, kezdték veszélybe sodorni társadalmukat. Arra következtethetünk, hogy a Pthumeriai erőfeszítések, hogy irányítsák az elemeket, megidézzék a Great One-okat, átlépjenek a dimenziókon és elérjenek egy magasabb tudati szintet, vezetett a bukásukhoz.

Szintén megjegyzendő, hogy a Pthumeriaiak hasonlóan hangzanak mint a Sumérok (magyarul nem annyira, angolul Pthumerian/Sumerian), amely az egyik legelső emberi civilizáció a földön. Lehetséges, hogy Miyazaki próbál párhuzamot vonni a mi világunk társadalmával, vagy lehet csak a nevet használja?

Az emberek felfedezik a Chalice Dungeonokat és Willem megalapítja Byrgenwerth-et

A Pthumeriai civilizáció összeomlása után eljön az emberek civilizációjának a felemelkedése. A ruhájuk és technológiájukból ítélve, ezen emberek idővonala hasonlóan fejlődhetett mint a miénk a valóságban. Csakhogy az emberek a Bloodborne-ban felfedezték a Chalice Dungeonoket az ősi Pthumeriai labirintusokban.

A Chalice Dungeonokben az emberek felfedték több fura rituális tárgy maradványát. Ezek a groteszk anyagok, melyeket különböző rituálékhoz használtak, tartalmaztak mind Great One és Pthumeriai maradványokat is. Az embereket természetesen kíváncsivá tették e felfedezések és késztetést éreztek arra, hogy tanulmányozzák a tárgyakat amiket találtak. Ezen célra pedig egy iskolát kellett alapítani.

A leghasznosabb információ arról, hogy hol is kezdődik Yharnam története az egyik NPC-től, Alfred-tól jön. Amikor először összefutunk vele, közel Old Yharnam bejáratához, a következőket mondja:

„Byrgenwerth egy ősi iskola helye. És az Istenek sírja, mely Yharnam alatt van kivájva, ismerősnek kellene lennie minden Hunternek. Egyszer régen, egy csoport fiatal Byrgenwerth-i tudós felfedezett egy szent helyet mélyen a sírban. Ez vezetett a Healing Church megalapításához és a vérrel való gyógyítás létrehozásához. Ezáltal, minden ami szent Yharnamban visszavezethető Byrgenwerth-be.“

Byrgenwerth lényegében egy főiskola melynek célja, hogy megfejtsék az ősi leletekek, melyeket az ősi Ptumeriai labirintusokban lévő Chalice Dungeonokben fedeztek fel. E főiskola vezetője nem más volt mint Willem, ahogy a Master is sugallja a neve előtt.

Bár mindenkinek joga van saját véleményt alkotni Master Willem-ről, az egyik ruhadarab, a Madman Hood leírása ad egy kis nyomot arról, hogy mi az őrültség jellege:

„Az igazság gyakran hasonlít az őrületre, elérhetetlen egy tompa elmének. Azok kik megőrültek, csupán gondolkodó lelkek kiknek nem sikerült elérniük semmilyen következtetést.“

A játékban, Master Willem-ről azt mondják, hogy ő a legbölcsebb tudós ki e földön élt, és a saját kutatása kergette őrületbe.

Master Willem felfedezi az Eldritch Truth-ot

Nagyon is lehetséges, hogy Master Willem nem őrült meg, hanem sokkal inkább felfedezte az Eldritch Truth-ot. A körülette lévők nem voltak képesek látni, hogy honnan jött, mert szó szerint nem volt szemük hozzá, hogy lássák. A kutatásaiban, Master Willem rájött, hogy a Great One-ok egy párhuzamos dimenzióban, egy magasabb létsíkon tevékenykedtek, ahogy ezt megerősiti a Great One’s Wisdom leírása, miszerint „Byrgenwerth-ben, Master Willem-nek volt egy megvilágosodása: „Túlságosan közönséges szinten gondolkodunk. Amire szükségünk van az több szem“.

Ezen szemek kutatása közben, Willem közösséget keresett a Great One-okkal titkos rituálékon keresztük annak reményében, hogy megszerezze a „One Third of Umbilical Cord“-ját mely azt írja: „Master Willem azért kereste a „Cord“-ot, hogy felemelje a létezését és gondolatait a Great One-ok szintjére azzal, hogy az elméjét a szemeivel hozta egy szintre. Az egyetlen választás amiről tudott, hogy az ember valaha felérhet e az ő nagyságukhoz.“

Amikor Master Willem megszerezte a bölcsességet és a rálátást amit keresett, úgy döntött, hogy az Eldritch Truth terhe és a horror ami inspirálja az emberiséget, örökké tiltottnak kellene lennie.
Rom the Vacuous Spider segítségével Master Willem nekikezdett egy rituálénak, hogy elsötétítse az Eldritch Truth-ot mindenkitől ki körülette volt és, hogy tovább szilárdítsa a dimenziók közti távolságot. Ezekután visszahúzódóvá vált és megtagadta, hogy megossza a titkait követőivel.

Az egyik ilyen követeő Laurence volt, ki olyannyira frusztrált volt Master Willem-től, hogy úgy döntött elhagyja őt és Byrgenwerth-et, hogy megalapítsa a Healing Church-öt, ezt láthatjuk a látomásban a Vicar Amelia boss harc után.

Laurence megalapítja a Healing Church-öt
Egy a katedrálisban lévő jegyzet szerint, „Helyezd a kezed az oltár szent fedelére és vésd a húsodba Master Laurence bölcseségét“.
A „Master“ rangja arra utal, hogy ő nem csak egy magas rangú tagja a Healing Church-nek, de valószínűleg ő a vezetőjé és alapítója is.

A Choir öltözetből tudjuk, hogy „A Choir tagjai a legmagasabb rangú papjai a Healing Church-nek, és kutatók, kik folytatják a munkát ami Byrgenwerth-ben kezdődött. Együtt a hátrahagyott Great One-al, az eget nézik, csillagjegyek után kutatva, amely talán elvezetheti őket az igazi nagyság újrafelfedezéséhez“. Ha ez nem kelt gyanút a valódi motivációjával kapcsolatban egy szervezetnek amely „Healing Church“(Gyógyító egyház)-nek nevezi magát akkor talán meg kellene vizsgálnunk a leírását a White Church Hat tárgynak:

„Különleges Egyházi(Church) orvosok ruházata. Ezen orvosok felettesei a Huntereknek és specialisták a kutatás céljából végrehajtott „blood ministration“-nek, valamint a bestiák kínzói. Abban hisznek, hogy a gyógyszerek nem kezelésre vannak, hanem sokkal inkább egy kutatási módszer és, hogy valemennyi tudás csak úgy érhető el ha valaki betegségnek teszi ki magát“

A leírás legnyugtalanítóbb része: „Valemennyi tudás csak úgy érhető el ha valaki betegségnek teszi ki magát“. Igazából ez az egész alapot ad egy összeesküvés elméletnek.
Az „Antidote“ tárgy leírása szerint:

„Apró gyógyhatású tabletták, melyek segítenek mérgezés ellen. „Ashen“ vér gyógyítására használták, a rejtélyes betegségre, mely réges régen feldúlta Old Yharnamot. Ezen tabletták csupán rövid távú megkönnyebülést nyújtanak. Az „Ashen“ vér betegség végül kiváltotta a terjedését a bestiák csapásának.“

(Ashen=hamuszürke, jobbnak láttam megtartani az eredeti szavat mert jobban hangzik)

Az összeesküvés arról szól, hogy milyen szinten volt benne a Healing Church a betegség felfedezésében vagy akár a létrehozásában, vagy épp, hogy a Healing Church az „Ashen“ vért „Blood ministration“-el gyógyította miközben tudták, hogy ez az emberek bestiákká való átváltozását okozza.

Bár a konkrét dolgok még nem teljesen egyértelműek, annyi egészen biztos, hogy amint a „bestiák csapása“ kitört, komoly szükség volt a Hunterekre.

Gehrman létrehoz egy műhelyet a Huntereknek

Nyíltan ismert tény, hogy Gehrman az első Hunter, de honnan jött? Az egyetlen apró nyom amit a játék ad eme kritikus kérdésre az pár szó amit maga Gehrman mormog álmában a Hunter’s Dream-ben:

„Jaj, Laurence... Master Willem... Valaki segítsen... Engedjenek el kérem, akárki… Elegem volt már ebből az álomból… Ez az éjszaka blokkol minden látványt… Jaj, valaki, kérem…”

Ebből a sorból nem csak azt tudjuk meg, hogy Gehrman nem csak egy ismerőse Laurence-nek és Willem-nek, hanem sokkal inkább egy öreg barát. Ez azt jelenti, hogy lehetséges az, hogy Gehrman, csak úgy mint Laurence, szintén egyike volt az eredeti Byrgenwerth tudósoknak. Ez az idézet rálátást ad arra, hogy Gehrman mit is érez valójában, annak ellenére, hogy elég derűsen beszél a játékoshoz.
Réges régen, Gehrman megalapította a Hunterek műhelyét a „bestiák csapása” elleni harc céljából. Annak ellenére, hogy tudta azt, hogy a bestiák kiket lemészárolt korábbi Yharnami lakosok voltak, Gehrmannak megvolt a bátorsága, hogy megtegye ami szükséges volt annak érdekében, hogy az életet biztonságosabbá tegye a város többi lakosa számára.

Gehrman létrehozza a Hunter’s Dream-et

Figyelem: Bloodborn ending SPOILEREK következnek

Úgy látszik, hogy Gehrman nem volt elégedett azzal, hogy az életét csupán hunterként töltötte. Az Elhagyatott öreg műhelyben (Abandoned Old Workshop) a játékos felfedez egy „One third of umbilical cord”-ot és ennek a leírása szerint:

„Egy nagy ereklye, Cord of the Eye-ként is ismert. Minden gyermek Great One-nak van egy ilyenje mint a köldökzsinór(Umbilical Cord) előjele. Minden Great One elveszíti a gyermekét, majd vágyódik egy pótlóért. A „Third Umbilical Cord” kiváltotta a találkozást a „Pale moon”-al ami jelzett a Huntereknek és létrehozta a „Hunter’s Dream-et”.
(Tisztában vagyok vele, hogy hülyén hangzik, de ezt írja a tárgy leírása :D)

Ha Gehrmannak birtokában volt egy „One Third of Umbilical Cord” akkor úgy tűnne, hogy bár hasonlóan Master Willemhez, azt kereste, hogy hogyan használhatná a tudata felemeléséhez egy magasabb létsíkra és potenciálisan átalakuljon egy Great One-á. Talán Gehrman, miközben fejlesztette tudását a vadászaton, volt egy nagy megvilágosodása. Az egyik játékbeli üzenet feltárja előttünk, hogy „Amikor a vörös hold alacsonyan van, a vonal ember és bestia közt elmosódik”. Gehrman felfedezhette ezt a kapcsolatot és arra törekedett, hogy leölje a Moon Presence-t azon célból, hogy ezzel véglegesen megállítsa a Vörös vér hold ciklusát.

Ahhoz, hogy megértsük Gehrman szerepét, figyelembe kell vennünk a játék minden endingjét.
Ha a játékos nem fogyasztja el a három „One Third of Umbilical Cord”-ot, Gehrman felajánlja, hogy elveszi a játékos életét. Ha a játékos elfogadja, akkor kapunk egy átvezetőt ami azt mutatja, hogy a nap felemelkedik Yharnam fölé. Ha a játékos elutasítja, Gehrman ellenséges lesz. Gehrman halála után a játékos megvizsgálja a Moon Presence-t, ismert még mint „Pale moon” vagy „Paleblood” egy jegyzet szerint: „Laurence és társai jeleztek a névtelen moon presence-nek, Paleblood”

A Moon Presence felemeli a játékost, mellyel valószínűleg bénulást idéz elő mivel a következő jelenetben a Hunter egy tolókocsiban ül, Gehrman helyében. Gherman egyik korábbi idézetében felfedi, hogy csapdában van a Hunter’s Dream-ben, egy alternatív valóságban, mely mostanra már a rémálmává vált. Ebben az endingben tisztává válik, hogy Gehrman, csakúgy mint a mi karakterünket lebénította a Moon Presence és csapdába ejtette őt a Hunter’s Dream-ben mint rab, háziállat vagy mint helyettes gyermeke.

A harmadik és egyben „igazi” endingben, a játékos elfogyasztja a három „One Third of Umbilical Cord”-ot. Majd miután megöltük Gehrman-t, a Moon Presence nem tud lebénítani minket. Valójában egy fehér fénysugár lövel ki a játékosból a Moon Presence felé. A játékos aztán megöli a Moon Presence-t, a játék kiírja az üzenetet miszerint „NIGHTMARE SLAIN” és a játékos felébred mint egy csecsemő Great One a Doll kezeiben.
Ebben az értelemben a karakterünk szerepe nem más mint a megmentőé. Gehrman tudta, hogy ahhoz, hogy legyőzzük a Moon Presence-t nem csak a mentális lelkierő kell, hogy felfedjük Yharnam titkait anélkül, hogy megőrülnénk, de a fizikai erő is kellett, hogy le tudjuk ölni a Moon Presence-t.
A Hunter’s Dream végül is egy teszt/utolsó kívánság volt melyet Gehrman hozott létre annak érdekében, hogy találjon valakit aki eléggé erős ahhoz, hogy le ölje a Moon Presence-t. Ez magyarázatot ad a számtalan sírkőre a Hunter’s Dream-ben, illetve arra is, hogy a Hunterek Yharnamban szintén emlékeznek a Hunter’s Dream-re. Ők is ugyan azt az ajánlatot kapták Gehrmantól, de a végén elbuktak.

Nos, ennyi volna. Ha eljutottál eddig, gratulálok! Hosszú volt, de remélhetőleg megérte. A kommentekben írjátok le mit gondoltok.
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
20. Lotar  PlayStation.Community tag
2015.05.18. 13:52:54
LV17
Már megvan a game,de még nem tudtam elkezdeni. Ha befejeztem ,elolvasom.
KÖSZÖNJÜK SIMON7109!
psn/sen id: pcpmate
2015.05.18. 09:15:09
LV4
Nagyon köszönöm! Kiváló munka lett!
Ezzel tényleg nem lehetett könnyű dolgod, még így se értettem sok mindent, pedig már három végigjátszáson túl vagyok :)
Köszi még egyszer, hogy rászántad az energiád és szabadidőd. Megérte, nagyon profi lett a végeredmény!
PSN ID: Bendzsi
18. tiNk  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 20:31:46
LV18
Válasz 14. simon7109 üzenetére:
Igen, azóta jobban összeraktam magamban és annyira tényleg nem hülyeség. Csak egy kicsit. :)
"We don't have to do this. You know that, right?"
17. simon7109  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 17:51:33
LV18
Válasz 16. tagor üzenetére:
Mivel nem vagyok szerkesztő én ilyet nem tudok.
Gondolom ha martin úgy gondolja majd kirakja.
PSN: misi2mezei
16. tagor  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 15:34:33
LV3
Nem a főoldalra kéne rakni?
Időnként teljesen a hatásom alá kerülök.
15. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 14:32:59
LV3
Király vagy. Köszönjük szépen. Ugyan neki estem az angolnak is, de mikor megláttam, hogy bevállaltad a fordítást, gondoltam várok. Megérte.
14. simon7109  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 13:37:35
LV18
Válasz 11. tiNk üzenetére:
Végül is elértük azt amit Willem nem tudott az Umbilical Cord-al és Great One-á fejlődtünk.
PSN: misi2mezei
13. simon7109  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 13:32:07
LV18
Válasz 12. soliduss üzenetére:
Köszi :)
PSN: misi2mezei
12. soliduss  A Krónikás
2015.05.17. 13:19:08
LV25
+1
hú srác ez nagyon nagyon jól összeraktad. Fő oldalra vele ...
11. tiNk  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 12:59:59
LV18
Az igazi ending szerintem elég baromság ebben a formában.
"We don't have to do this. You know that, right?"
10. TCr64EU  Choose life
2015.05.17. 09:29:20
LV22
+1
Válasz 3. ColdHand üzenetére:
Igen tartalmaz.

Az írást köszönjük!
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
9. newkratos7  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 07:00:19
LV3
+1
Remek fordítás, köszönjük!
Guardians! Tonight, we dine in hell!!
8. jime  non-alcoholic
2015.05.17. 06:53:53
LV29
+1
király vagy! majd ha végeztem a játékkal, elolvasom.
elég ritkán tolom szóval még esélyem sincs, hogy kibogozzak valamit a történetből xD
"wake up, you're dead!"
7. Dugo  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 04:09:32
LV4
Válasz 3. ColdHand üzenetére:
Teoriak.
"...seb minta forsa..."
6. simon7109  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 02:40:51
LV18
Válasz 3. ColdHand üzenetére:
Igen, spoileres. Főleg az utolsó "fejezet", de mindenhol jeleztem a spoiler veszélyt.
PSN: misi2mezei
5. Nova  vas Normandy
2015.05.17. 01:12:03
LV13
Válasz 3. ColdHand üzenetére:
Semmiképp ne olvasd el, ha még nem fejezted be a játékot.
" I'm my own worst enemy "
4. Nova  vas Normandy
2015.05.17. 01:09:15
LV13
+1
Szuper, köszönjük. Az angolon átverekedtem magamat, de azért így sokkal jobb. :]
" I'm my own worst enemy "
3. ColdHand  Szerkesztő
2015.05.17. 00:59:14
LV22
Még nem kezdtem el, de van egy kérdésem:
Tartalmaz az írás spoiler-t?
Csak mert a játékot még nem vittem végig.
...a többit képzeld hozzá.
2. Lara  beauty junkie
2015.05.17. 00:40:06
LV26
+1
A feléig jutottam ma de nagyon tetszik. :) Holnap folyt. :)
1. tiNk  PlayStation.Community tag
2015.05.17. 00:38:30
LV18
+1
Köszönjük a fordítást!
Kiteszem a FB-os csoportunkba is, ahová egyébként várunk minden Souls-játék rajongót: http://www.facebook.com/groups/14711320364357[...]
"We don't have to do this. You know that, right?"
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV18
PlayStation.Community tag
PSC Kredit
20280 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Mezei Mihály
Fórumhozzászólások száma:
8510 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
2859 db
Utolsó belépés:
2019.09.16. 20:01:21
Regisztráció ideje:
2010.01.03. 19:56:56
Barátaim:

PlayStation®Network Online ID

PlayStation.Community Trófea