PlayStation.Community Blog ›› KenChi

11 hozzászólás

2015.03.04. 12:49:00

Utolsó hozzászólás: KenChi

2015.03.07. 11:26:14

Megosztás
Értékeld a blogot!
Vannak, akik játszanak.
Vannak, akik kritikát írnak a játékokról.
És vannak, akik készítik.
(Meg persze vannak olyanok is, akik lesz@rják az egész ipart)

Körülbelül 20 éves álmom (volt?), hogy mindháromban belekóstoljak.
Most végre úgy fest, hogy talán idén/jövőre meglesz a harmadik pipa is.
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
11. KenChi  Alapító tag
2015.03.07. 11:26:14
LV6
Válasz 10. Lucsy üzenetére:
Uhh, hát ez elég komoly.
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
10. Lucsy  PlayStation.Community tag
2015.03.05. 19:20:31
LV12
Válasz 9. KenChi üzenetére:
Pedig Vita-n nagyon baszos lett volna egy ilyen jatek.

Az egyetem ahol tanulok, ott a GameDev Society probalt szerezni egy PS4 development kit-et a Sony-tol, de (egyelore) nem tiszteltek meg vele oket.

Tavaly nyar ota tervezgetem amugy, hogy irok egy PS1 emulator-t Raspberry Pi-ra. Egy egyetemi projekt "ihletett" meg, kellett irnunk egy ARM11 emulator-t es assembler-t meg egy szabadon valasztott kiegeszitest (amilyen programot/alkalmazast csak akartunk).
Egyik csapat amugy egy erdelyi magyar srac vezetesevel ezt muvelte: https://www.youtube.com/watch?v=-5n9IxSQH1M

Nagyon durvan toltak, par nap alatt megirtak a kurva emulator-t es az assembler-t (nekunk ropke 2-3 hetig tartott, de mondjuk ilyen jellegu tapasztalatunk nem is volt mint a szekely sracnak), a maradek idot a jatekra szenteltek. Kibaszott ARM Assembly-ben irtak az egesz jatekot. Volt is roluk kulon bejegyzes a raspberry pi oldalon: http://www.raspberrypi.org/pifox-bare-metal-a[...]
Srac amugy mar 17 evesen irt C++-ban egy 3D-s grafikus motort. Meg tavaly irt egy Minecraft klon-t Haskell-ben ami egy funkcionalis programozasi nyelv. Mivel funkcionalis a nyelv igy nincsenek mellekhatasok, ezaltal az IO-val kapcsolatos dolgok nem egyszeruek, no plane a 3D...
nagy volt a pofam, elnezest kerek
9. KenChi  Alapító tag
2015.03.05. 18:11:45
LV6
Válasz 8. Lucsy üzenetére:
De köztudott, hogy jó ideig Vitára készült a projekt - de sajnos a mai napig nincs opció Magyarországról beküldeni PlayStation Mobile alkalmazást Vitára. :( Pedig ott maga a Vita volt egyben a DevKit - konkrétan futott rajta játék, csak a béta után leállt a projekt, mert utána blokkolták Magyarországot.
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
8. Lucsy  PlayStation.Community tag
2015.03.05. 17:12:43
LV12
Válasz 7. KenChi üzenetére:
Jol hangzik. Koszi a gyors valaszt! :)
nagy volt a pofam, elnezest kerek
7. KenChi  Alapító tag
2015.03.05. 17:06:45
LV6
Válasz 6. Lucsy üzenetére:
Wii U választás:
- fél évig ingyen odaadják a DevKit készletet
- ha meg akarom tartani, akkor további fél évem van kifizetni (~500E)
- ez Nintendo Web Framework - tehát sima HTML5 extra lehetőségekkel - 2D / 60fps
- PC-n simán futtatható - ha kész, jöhet a DevKit tesztelés, vagyis ha időben sikerült lefutnom a köröket, nem kell fizetnem még a DevKit készletért sem - amit csak abban az esetben kérek, ha már tudom, hogy kész vagyok olyan szinten, hogy csak tesztelni kell, illetve Wii U funkciókat kell beépíteni
- nem kell cég, publikálhatom a játékot "kitalált" név alatt
- tavaly bekerültem a hivatalos Wii U developerek közé - minden szükséges infó elérhető számomra a devportálon - doksik, letöltések, fórum, publikálási lehetőségek, kommunikáció a céggel
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
6. Lucsy  PlayStation.Community tag
2015.03.05. 16:28:31
LV12
Ideg jo a hatter!

Amugy sajat fejlesztesu engine-t hasznalsz vagy valami mast?
Miert a Wii U-t valasztottad, mint platform? Mondjuk, ha Unity-t hasznalsz fejleszteshez akkor akkor gondolom azert.

Egy szo mint szaz: szivesen nyomon kovetnek egy dev diary-t a jatekodrol. Hasznalsz version control-t es esetleg elerheto valahol a repository-d, ha igen?

Kivancsian varom a vegeredmenyt, hajra!
nagy volt a pofam, elnezest kerek
5. metadata  PlayStation.Community tag
2015.03.05. 14:19:39
LV15
Azt gondolom, hogy tökéltesen értem miről szól ez a blog. Egyáltalán nem a Reita féle "ezt nézzétek, még ilyet is tudok" hatásról.

Tökéletesen megértem miért vagy rá büszke, pedig nem is vagyok játékfejlesztő. Sőt még csak fejlesztő sem csak egy QA-s.


Egyébként tényleg jól néz ki, és le a kalappal!
FatHead
4. martin  Főszerkesztő
2015.03.04. 22:28:40
LV27
Ne lődd le, bmeg! :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
3. DrZaius  Szerkesztő
2015.03.04. 13:09:28
LV3
Válasz 2. DrZaius üzenetére:
"...mint te!"

Akart lenni a mondat vége...
2. DrZaius  Szerkesztő
2015.03.04. 13:08:34
LV3
WOW!
Gratulálok!
A harmadik pipa nálam még várat magára, bár ott tartanék benne mint! :)
Ha vannak publikus infók a játékodról, jöhetnek!
1. TCr64EU  Choose life
2015.03.04. 12:55:33
LV22
Mióta vágyom már egy ilyen normálisabb, felülnézetes repülős játéktermi arcade játékra.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV6
Alapító tag
PSC Kredit
5805 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Gárdonyi Gábor
Fórumhozzászólások száma:
990 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
544 db
Utolsó belépés:
2019.10.11. 10:08:15
Regisztráció ideje:
2008.09.06. 22:16:01
Barátaim:

PlayStation®Network Online ID

PlayStation.Community Trófea