PlayStation.Community Blog ›› soliduss

70 hozzászólás

2014.12.09. 10:03:33

Utolsó hozzászólás: Old_Raiden

2014.12.14. 20:40:29

Megosztás
Értékeld a blogot!
Nyugi nyugi. Nem ment el az eszem. A fenti cím nem az én véleményemet tükrözi.... csak a magyar gamer szférában egyes emberek által világgá kürtölt reakcióra akartam "méltó" módon reagálni.
Megvolt a 15 perces gameplay? Megnézted? Láttad minden részletet?

NX gamer jóvoltából szakértő betekintést nyerhetünk a 15 percbe újból.
durva mi... 1 évvel a megjelenés előtt azért nem rossz ez a prezentált minőség? Komolyan oda jutottunk, hogyha kijön évente egy játék akkor az szar ( cod).... ha 3 évente jön ki és a jól bevált receptet tolják akkor is "szar"?
Egyesek már most leírják a ND-ot úgy ,hogy nem is látták még a kész produktumot. Viccet félretéve, a világ ( nem viccelek) legjobb csapata szerintetek csak ennyit tud?
Blog hozzászólások
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
70. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2014.12.14. 20:40:29
LV21
Szerintem az idei COD elég korrekt lett, meg is vettem.
69. Luki05  PlayStation.Community tag
2014.12.14. 13:13:17
LV3
Ha nem teccik,nem kö mögvenni,olyat vögyetek ami teccik.
68. Ragle  PlayStation.Community tag
2014.12.13. 09:21:17
LV5
Elnézést a fanboyocskáktó, de tényleg csalódás volt az, amit mutattak az új Áncsártidból. Ugyanaz a 10 éves játékmechanika, amit az elődök is tudtak, csak most már újra elfogadható grafikával.
67. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.12. 22:47:25
LV22
Válasz 60. KKari üzenetére:
Ha egy bizonyos szemszögből nézzük, akkor igazad van és tényleg leírtam, hogy nekem milyen Uncharted kellene. Pontosan olyan, amilyet a 15 perces gameplay videóban láttunk az U4-ből. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
66. Luki05  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 21:36:20
LV3
Válasz 63. Citroghost üzenetére:
Nem fogjuk megunni,mivel ez lesz állítólag a befejezö rész.Egy ilyen játékot nem fognak már alapjaiban megváltoztatni,ez egy sorozat lezáró darabja lesz,tudja az ND hogy nem kell tovább eröltetni mert elfárad a sorozat és jön a lejtö.Biztos vagyok abban hogy az új részben is tetten érhetö lesz minden téren a megújúlás.
65. Motoko  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 20:17:51
LV7
Ja, a Copy COD, mindig egy 100%-os játék lesz nekik.
Leszarva, hogy lassan már lő az ember helyett.
Alacsony IQ-hoz ilyen AUTOMATA játékok kellenek.
Lucy az egyetlen igazi Tekken karakter!
64. getro2  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 20:10:14
LV3
Válasz 61. Luki05 üzenetére:
"Egyébként a rekordmennyiségü díj és a 90% feletti pontszámok nem azt mutatják,hogy gond lenne ezzel a franchise-al"
jól látod. a gond a sajtóval van.

amúgy én se szeretnék open-world unchartedot vagy ilyesmi, de azért van min csiszolni a harmadik után. más kérdés hogy legalábbis a fenti videó alapján ezzel az nd-s arcok is teljesen tisztában vannak, szóval a magam részéről legalább annyira várom ezt a részt is, mint a korábbiakat.
63. Citroghost  The Engineer
2014.12.12. 17:48:57
LV15
Válasz 62. simon7109 üzenetére:
Csak a félreértések elkerülése végett: én nem bántam sosem, hogy ennyire lineáris volt eddig az Uncharted, én így ahogy van a generáció egyik legjobbjának tartom, de mindent meglehet unni, ha sokáig ugyanaz megy, ha nincs változékonyság, ha nem színesítik meg. Olyankor még a legjobb dolgokat is meg tudja unni az ember. Úgyhogy igenis ráfér a szériára egy kis színesítés, mert sokadszor már-már túlságosan ugyanazokat az elemeket látjuk.
62. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 17:16:27
LV18
Válasz 52. ColdHand üzenetére:
Igen, egy RPG-be illenek ezek a dolgok, de egy akció-kaland TPS-be nem.
Én valahogy nem igénylem, hogy minden játék ilyen legyen. Ha ilyet akarok, előveszek egyet. Nem akarom mindenhol ugyan azt látni. Nem kell mindenből open-world/RPG/sandbox játékot csinálni. Kellenek a lineárisak/filmszerűek is.
PSN: misi2mezei
61. Luki05  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 14:27:27
LV3
Egyébként a rekordmennyiségü díj és a 90% feletti pontszámok nem azt mutatják,hogy gond lenne ezzel a franchise-al,a legtöbb gamer-nek,a teszteket végzö szakújságíroknak úgy tetszik ahogy van.Az hogy pár embernek egy 95%-os pontszámú játék sem elég jó az az ö baja.Aki Uncharted-al játszik tudja mit kap,de mondhatnám az Assasins Creed-et,vagy a Grand Theft Auto-t is.Minden címnek megvan a maga sajátossága,"stílusa" ,van lineárisabb játék és van nyitott világú is.Aki Uncharted-et vesz az ne várja az open world pályákat,az eltévesztette a dolgokat.GTA 5 vagy AC Unity vagy Black Flag ha nyitott világra vágysz ilyen egyszerü.Bocs a sok rövid ékezetért,telóról írtam.
60. KKari  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 13:06:15
LV6
Válasz 59. ColdHand üzenetére:
most csak lovagolsz a szavakon, azzal hogy leírtad "mi nem tetszett benne", majd példákat is hoztál más játékokból, hogy hogyan lehetne másképp történetet vezetni, lényegében egy teljesen más stílusú játékot vázoltál fel, még ha explicit nem is írtad le, hogy milyennek szeretnéd

peace :)
- Have you tried turning it OFF and ON again?
59. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.12. 12:45:32
LV22
Válasz 56. KKari üzenetére:
Megálmodtam? Nagyon nem emlékszem, hogy bárhova is leírtam volna, hogy milyennek szeretném. Azt írtam le, hogy mi nem tetszett benne. A kettő nem ugyanaz... legalábbis nálam.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
58. KKari  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 12:05:17
LV6
Válasz 54. Alien üzenetére:
Ezt mondjuk én is osztom.
- Have you tried turning it OFF and ON again?
57. TCr64EU  Choose life
2014.12.12. 11:53:04
LV22
Válasz 54. Alien üzenetére:
Ennyi.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
56. KKari  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 10:37:12
LV6
Válasz 55. ColdHand üzenetére:
Ha meg olyan lenne az Uncharted ahogy te megálmodtad az előző kommentjeidben, akkor meg nekem nem kellene. Nem vagyunk egyformák.
- Have you tried turning it OFF and ON again?
55. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.12. 09:11:30
LV22
Válasz 54. Alien üzenetére:
Nálam az is elvérzett, egyszerűen nem tudtam élvezni, mert egyrészt a történet következetlensége/logikátlansága, valamint az elkúrt open world (nem lehetett a területek között manuálisan utazni, csak auto módban) és a folyamatos pórázon tartás érzése élvezhetetlenné tette számomra.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
54. Alien  PlayStation.Community tag
2014.12.12. 07:44:24
LV10
Válasz 52. ColdHand üzenetére:
szvsz az új Tomb Raider pont kellemes arányban keverte a nyitott világot a sztorivezetéssel. Valahogy egyiket sem éreztem túlsúlyban.
Emiatt játékélményben nálam simán nyakonverte az Uncharted szériát.
53. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.11. 23:09:44
LV22
Válasz 52. ColdHand üzenetére:
Basszus, sörözés mellett, hogy megugrik a szóismétlés megugrik. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
52. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.11. 23:07:46
LV22
Válasz 51. simon7109 üzenetére:
Miért nem illik?
Nekem pont hogy a pályák csőszerűségével volt mindig is bajom, meg hogy mindig azt és mindig úgy kellett csinálnom a dolgokat, ahogy a készítők kitalálták. Tudom, ettől filmszerű, de pont ezért sem szeretem az első három részt, mint játékot. Amikor észrevettem a videón hogy szerteszét ágazik a pálya, majdnem felordítottam, hogy "VÉGRE!", mert ezt hiányoltam a sorozatból, meg úgy a kalandjátékból, ami a linearitása miatt inkább akció játék (film?) volt.
Na de vissza a történet kérdésére: rengeteg open world/sandbox játék van, amiknek elég jó és elég mély történettel rendelkeznek. Nem attól lesz mély egy játék története, hogy a történet vezetését beleoltják a játékmenetbe. Ott van pl. a Skyrim, vagy bármelyik Bethesda RPG. Nagyon minimál stílusban pereg a történet (értsd: áll veled szemben egy-két karakter és pofáznak), de ha a játékos veszi a fáradtságot és nem nyomkodja el ezeket, valamint ezek mellett elolvassa a felvett dokumentumokat, könyveket, jegyzeteket, naplókat, akkor egy szép, kerek, mély történet fog kibontakozni a kalandozó játékos előtt.
Persze egy játékost semennyire sem igénylő átvezetőt bámulni könnyebb, mint oldalakat olvasni.

Meg most őszintén miért is játszunk? Hogy megismerjünk egy történetet, vagy hogy maga a játék örömöt okozzon? Mert az elsőre ott a film, mint műfaj, ami nem helyettesíti a másodikat.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
51. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 20:56:06
LV18
Válasz 47. Citroghost üzenetére:
Nem kell mindenből open world-öt csinálni, kiveszik a történet mélysége. Van ahová illik, van ahová nem. Unchartedbe pont nem.
PSN: misi2mezei
50. Luki05  PlayStation.Community tag
2014.12.11. 18:28:12
LV3
Válasz 47. Citroghost üzenetére:
Az uncharted egy moziszerü élményt adó játék,ahol sodródsz az eseményekkel,mintegy megélve a játékot.Itt nem küldetések vannak amiket xy helyen lehet elindítani,hanem itt magától történik minden,és ezt egy tàgasabb nyitott világban lehetetlen reprodukàlni,mert itt egy szálon futnak a cselekmények.Pont ezért van mozi filingje,mert sodrodsz az eseményekkel,és ez szándékosan van így.Ahol tágasabb nyitott pályák vannak,ott sohasem lesz csúcsgrafika,kompromisszumokkal járna,és tudjuk,hogy ez az unchartednél a külcsín mindig a legmagasabb szinten mozog.Én sokkal jobban szeretem így mint pl.egy nagyobb bejárható világot közepes vagy legfeljebb jó grafikával.Nekem pl.a GTA5 karakter animációja elég lelombozó,minden csak nem élethü.
49. Sakamoto_14  A bölcs
2014.12.11. 00:44:37
LV20
Válasz 47. Citroghost üzenetére:
Ha túlélő-szimulátorrá változna a játék, több negatív kritika érné, mint így, abban biztos vagyok.
48. alucccard  A retkes
2014.12.10. 22:39:36
LV22
Válasz 47. Citroghost üzenetére:
és kb a második AC rész óta nem tudnak újat alkotni......

kíváncsi lennék, h a fanyalgók milyen újítást raknának az U4-be, sztem fogalmuk sincs........
nekem az új tr nem tetszett annyira, h megtartsam, ps3 on kijátszottam és ps4en is adtam neki egy esélyt , de nem élek vele.
47. Citroghost  The Engineer
2014.12.10. 22:10:17
LV15
Válasz 46. Luki05 üzenetére:
Már nem akarom már mindig felhozni, de példaértékű a Witcher széria fejlődése, vagy akár az Assassin's Creed-é az első és második rész között, talán még a GTA-ét is felhozhatnám, MGS is nyitott világ lett. Az Uncharted miért ne lehetne részben nyitott világ? Ahol nem csak egy út vezet, hanem te a térkép segítségével az adott ,,lakatlan'' szigeten odatalálsz, ahova kell. Bármifélét behozhatnának a játékba, ez csak kreativitás kérdése. Én már egy story co-opnak is rohadtul örülnék akár... bár mondjuk az befolyásolná a történetet, ha állandó társad van. Mi van, ha a nagy semmi közepén egyszer csak elkezdesz éhezni... és vadat kell fogni. Van nálad egy flakon víz, azt be kell osztani szomjúságra. Az általam említett nyitottabb világban ez is megoldható lenne. Vagy mondjuk sebek gyógyítása. Beöltözés őrnek. Az éleken ugrálás módját is bőven lehetne renoválni. Persze az én elképzeléseim alapján az is nehezedne. És ezek csak példák arra, miket lehetne változtatni a változatosság kedvéért.
46. Luki05  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 20:41:05
LV3
Válasz 7. Citroghost üzenetére:
Szerintem van fejlödés,nem is kevés.Sokkal kifinomultabb es elethübb lett Drake mozgása,jöttek be új mozdulatok is,a környezet meg olyan buja es részletes,hogy szinte belóg a páfrány a szobába.Egy jó játék jól müködö receptjét alapjaiban megváltoztatni balgaság lenne,inkább tovább finomították,csiszolgatták,ez így van rendjén.Ez az uncharted univerzum,aki nem ezt várta az megoszthatná konkrét példákkal mi tetszene neki,de szerintem a fanyalgok 99%-nak büdös fingja sincs mit szeretne egyátalán látni.Ez a játék minden valószinüség szerint oktatni fog,hogy kell tisztességes játékot gyártani PS4-re.
45. Binder  Drift & Photo
2014.12.10. 17:22:08
LV22
Válasz 35. TCr64EU üzenetére:
Igen...hatalmasat durrant az UC rajongók körében...de a TR rajongók ugy szarozták ahogy illik... :)
Én imádtam, mert szeretem az UC-t...ennyi.
44. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 13:27:55
LV18
Válasz 42. TCr64EU üzenetére:
Ugyan azzal játszottunk?(nem mondtam, hogy a TR rossz volt, ki is maxoltam mert bejött, jó kis UC pótlék volt)
Ugyan az a lövöldözős, néha mászkálós meg nagyon néha puzzles játékelemek vannak benne mint a 3 UC játékban.
Az legalábbis biztos, hogy a TR reboot jobban hasonlít az Unchartedre mint az Uncharted az eredeti TR-re.
PSN: misi2mezei
43. getro2  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 13:11:57
LV3
Válasz 39. simon7109 üzenetére:
egyetértek. senkinek nem tűnik fel, mennyivel szerteágazóbb a level design? oké, drake eszközei nagyjából ugyanazok, de a korábbi részekhez képest a taktikázás már így is kibővült annyival, hogy 1) ha észrevettek, ismét el lehet bújni, 2) egyáltalán nem kötelező harcolni, ha okosan lopakodik az ember. én még annyit kérnék, hogy a puzzle feladatok is legyenek kb ekkora térben kitalálva (mint ahogy anno a tr anniversary csinálta mondjuk), és akkor tényleg hatalmasat üthet a játék. (erre azért őszintén szólva elég kevés esélyt látok, de hátha)
42. TCr64EU  Choose life
2014.12.10. 12:57:41
LV22
Válasz 41. simon7109 üzenetére:
Na ne már.
Ég és föld volt az U3 és a TR játékélménye, utóbbi javára.
Teljesen más játékelemek, teljesen más játékmenettel, hogy lenne már copy+paste?
Akkor ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy az Uncharted első része lett TR kopi, nem?
Ennyire azért ne legyünk már szemellenzősek, könyörgöm.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
41. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 12:53:56
LV18
Válasz 35. TCr64EU üzenetére:
Igen, lecopyzták az Unchartedet :D
Ha Larát kicserélnénk Drake-re el lehetne adni Uncharted 3.5-nek.
PSN: misi2mezei
40. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 12:51:28
LV18
Válasz 39. simon7109 üzenetére:
A játék készítés olyan mint a főzés. Meg van a recept ami alapján csinálod. Ehhez a recepthez adhatsz hozzá plusz hozzávalókat ízlés szerint, de ki nem vehetsz belőle, mert akkor már nem az lesz amit elkezdtél.
Pl ha a lecsóból kiveszed a paprikát, az már nem lesz lecsó. Viszont ha adsz hozzá gombát pl attól még lecsó lesz, csak kicsit több.
PSN: misi2mezei
39. simon7109  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 12:48:47
LV18
Válasz 7. Citroghost üzenetére:
De mégis mit tehetnének bele újat? Ez egy Uncharted, egy lövöldözős TPS ugrálós elemekkel és kincskereséssel. Mit változtassanak rajta, hogy ne veszítse el a jellegét? A gameplayt nem változtathatják meg, lövöldözni ugyan úgy kell mindig, nincs mit változtatni rajta. Mászni is ugyan úgy kell. Amit változtathatnak az a dinamikusság és az animációk, amik sokat javultak. Plusz belekerült a stealth a játékba és ezúttal rendesen, nem úgy mint az előzőekben. A már ismert receptet nem lehet megváltoztatni, amit csinálhatnak az az, hogy hozzáadnak még új dolgokat. Ez pedig megtörtént. Elég csak a nagyobb szabadságra, az említett lopakodásra és a csákányra gondolni. Egyszerűen nem lehet megváltoztatni másképp a gameplayt.
PSN: misi2mezei
38. DanielBiG  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 11:32:29
LV5
Lehet elfogult vak fasz vagyok, de nekem a Naughty Dog olyan minőségi szintet jelent, aki bármit bejelent, már rendelném ia elő a gyüjtői verzsönt.
Larát is várom, de nem feltétlen rendelném elő egyből.
Ghost Recon WILDLANDS Magyar Közössége
37. sonerone  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 10:18:11
LV11
az uj tomb raider egy ujra gondolas, nem uj epizód, azert változtattak rajta mert mar évek óta egy kalap szar volt a széria, uncharteden majd változtassanak a 9. rész utan amikor mar nem eladható, addig maradjon csak olyan amilyen, persze újításokat tegyenek bele, de ne változtassák meg
hehe
36. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.10. 09:34:45
LV22
Válasz 31. Hitmanson üzenetére:
A Tomb Raider alatt a 2013-as részt értettem. Ott kellett csákánnyal falat mászni, ahol lehetett.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
35. TCr64EU  Choose life
2014.12.10. 09:28:01
LV22
Válasz 34. Vhiktor üzenetére:
A Tomb Raider-t is megváltoztatták és hatalmasat durrant.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
2014.12.10. 08:53:33
LV3
Válasz 27. Hitmanson üzenetére:
Ha megváltoztatnák az alapjátékot, többé nem lenne Uncharted.
Egy sorozat részeinek hasonlónak kell lennie, nem lehet teljesen más stílust nyújtani. Azért várják az emberek az új részt, mert újra át akarják álni azt az élményt amit a korábbiak nyújtottak.


Nem tudom mennyire tetszene az embereknek, ha az új Star Wars nem a galaxisban játszódna, hanem a Deáktéren a Barátok kzt szereplőivel......


A sziklákra rátérve, ha nem vagy játékfejlesztő megértem miért írod ezt, de ha nem így csinálnák ahogy a videoban látható akkor úgy elkeverednél a pályán, hogy fingod nem lenne, hogy merre kell menni és mit kell csinálni, csak toporognál egy helyben fél órán keresztül mint egy szaró galamb.
Vezetni kell a játékost és ezt így lehet elérni.
33. sonerone  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 01:21:24
LV11
ja hogy itt negatív kommentek mennek :) .... haahahahaahaahaaaaa :):):):):):)))/))/)/)/)):)/):):):):)):)))
hehe
32. sonerone  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 01:08:07
LV11
en ott pisiltem be amikor neki csapta az ellen a sziklanak drake-t es ahogy a víz csurgott rajta, nem mintha minden mással nem lettem volna ugy h mi a faszt csinálnak a többi kiadónál, de ez valami eszméletlen volt számomra
hehe
31. Hitmanson  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 01:05:40
LV2
Válasz 28. ColdHand üzenetére:
Azt nem mondtam, hogy ezek meg nem voltak jatekban. Mind a 2 jatek amit felsoroltal egy fajta merfoldko volt az aktualis gen-ben. SoTC elso napos vetel volt! Azelott nem latott jatekmenettel\szabadsaggal! Tomb Raider meg mindenki tudja mit hozott anno a 90-es evekben a videojatekok vilagaba. Szeretnek mar latni egy hasonlo nagy durranast, egyediseget. :(
30. xerox  PlayStation.Community tag
2014.12.10. 00:25:47
LV18
Válasz 27. Hitmanson üzenetére:
Amúgy nekem tetszik ez a játékmenet. Laza, pörgős, akciódús, poénos, szórakoztató. Nem a falmászásról szól, az csak egy eleme a játéknak.
psn id: zomimi78
29. Citroghost  The Engineer
2014.12.10. 00:16:56
LV15
Válasz 28. ColdHand üzenetére:
Pont erre gondoltam, mint elsődleges változtatás, hogy lehetne még nagyobb szabadság, amiben már tájékozódni is kell, elvégre kincskeresünk, igazán lehetne fejtörősebbre csinálni, mert ezekben még a kamera is segít sokszor, hogy merre kell menni.
28. ColdHand  Szerkesztő
2014.12.09. 22:52:45
LV22
Válasz 27. Hitmanson üzenetére:
Növényzet: Shadow of the Colossus
Csákány: Tomb Raider

Amúgy nekem már az az újdonság is elég volt, hogy végre nem egy rohadt "csőben" kellett harcolni, hanem voltak alternatívák dögivel.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
27. Hitmanson  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 21:41:56
LV2
Válasz 26. xerox üzenetére:
Miert te neked tetszik ez a szazszor latott jatekmenet? Esetleg te jartal mar hasonlo helyeken?(En igen) Ott is ilyen borotvaeles vizszintes peremek voltak? (nem) Az ujitasokat a jatektervezoknek kell kitalalni nem mastol lopkondi. Esetleg neked valami otlet? Ragas meg repkedes? Van ezer lehetoseg megmaszni egy sziklat mondjuk benott novenyzetbe kapaszkodva vagy csakanyt hasznalva. 7:40tol kezdtem el fogni a fejemet. Tiszta God of War feeling :P
26. xerox  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 20:38:46
LV18
Válasz 25. Hitmanson üzenetére:
Milyen újításra gondoltál? Esetleg átrághatná magát a grániton, vagy repkedhetne körülötte? Vagy valami más?
psn id: zomimi78
25. Hitmanson  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 18:05:29
LV2
Semmi uj... Szokasos sema Drék peremrol-peremre ugral ez mar nagyon unalmas es szanalmas. Semmi alternativ lehetoseg az arcodba tolnak egy sziklat jol lathato kivagott peremekkel nyomjal ikszet( gondolkodni minek?) oszt monnyel alapon.... siiiirok :(
24. Alien  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 18:03:34
LV10
szerintem részleteiben komoly dolgokat mutat a játék. az egyetlen hibája, hogy nem túl mozgalmas részletet demóztak, hanem valszeg olyat ami a mechanikát emeli ki.

én csak az arcszerkezet drasztikus megváltoztatásával nem értek egyet. azt nem vágom miért kellett ennyire átszabni.
23. soliduss  A Krónikás
2014.12.09. 14:50:33
LV25
Válasz 22. KKari üzenetére:
Nyugi, úgyis belefutottál volna a napokban. Troy Baker fogja tolni a tesót, Nolan meg Drake-et. A két legjobb színész "hazatér".
22. KKari  PlayStation.Community tag
2014.12.09. 14:35:01
LV6
Válasz 21. soliduss üzenetére:
baszd, most pipa lettem, direkt nem néztem végig a videót, csak az elejét :(
- Have you tried turning it OFF and ON again?
21. soliduss  A Krónikás
2014.12.09. 14:14:39
LV25
Válasz 17. TCr64EU üzenetére:
A 3. résznek csak a vége nem tetszett nekem.

Az első 2 órában egy golyót nem lőttem ki... barangoltam, felfedeztem, fiatal drakekkel akcióztam. Felejthetetlen élményt nyújtott. A sivatag, vagy az olyan apróságok mint a közelharc új mozdultok mind mind királyak voltak.

Amikor vizben úszva kellett a kalózokkal harcolni és a vízben látszódott a golyók által húzott csóva... mind mind nagyon epic volt.

Egyedül a végére éreztem úgy ,hogy ebből többet is ki lehetett volna hozni, hamár Drake múltja volt itt a téma.

Erre most bumm felbukkan a testvére :D
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
LV25
A Krónikás
PSC Kredit
17991 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Nagy Gábor
Fórumhozzászólások száma:
17892 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
5028 db
Utolsó belépés:
2019.11.21. 12:18:20
Regisztráció ideje:
2008.09.18. 16:00:12
Barátaim:

PlayStation®Network Online ID

PlayStation.Community Trófea