PlayStation.Community Blog ›› skate_punk

10 hozzászólás

2013.10.18. 15:06:50

Utolsó hozzászólás: skate_punk

2013.10.24. 17:23:41

Megosztás
Értékeld a blogot!
Sziasztok!

Gondoltam írok egy bejegyzést a Sony Szerviz-zel való "találkozásomról", mert mielőtt gépet vettem, és nézelődtem az interneten, azt tapasztaltam, hogy vannak akik panaszkodnak, hogy nem teljesen megfelelően végzik a termékek javítását vagy a vevők tájékoztatását. (Természetesen a többi gyártónál is biztos akadnak gondok, de most a Sony-ról lenne szó)

2012. Decemberében vettem egy Sony E-szériás laptopot, és ezzel vállaltam, azt a "kockázatot", hogy ha szervizbe kell küldjem kicsit jobban fogok idegeskedni.
Kezdődtek a gondok, de azok a Windows 8-cal voltak, (ennek ellenére én szeretem a nyolcast, és nem kell bántani :D) és végül, úgy döntöttem, hogy felhívom a szervizet...
Először is kaptam egy kódot, amivel bármikor visszahívhatom őket és egyből tudják ki vagyok és mi volt a probléma. Telefonon keresztül nem lehetett megoldani a hibát (eltűntek olyan fájlok, amiknek nem kellett volna, és ezek nélkül nem indult el a Windows, és nem is tudtam újratelepíteni... ez azóta is rejtély hova lettek) Nem volt más választás el kellett küldeni a Németekhez.
Másnap jött is a futár, aki előtte felhívott, majd elvitte a kis Vaio-t. (Péntek)
Következő munkanapon kaptam az sms-t, hogy megérkezett a szervizbe a készülék. (Hétfő)
Kedd délután hívtak, de nem voltam telefon közelében, így sajnos másnapra maradt ez a beszélgetés.
Szerdán, már felvettem a telefont és tájékoztattak, hogy tapasztalták a hibát, és garanciálisan kicserélték a merevlemezt és újratelepítették a Windows-t.
Jön egy sms, hogy a laptopot átadták a futárnak és 1-2 napon belül remélhetőleg itt lesz nálam. (Csütörtök)
Reggel hív is ugyan az a futár, aki elvitte, hogy visszahozta a laptopot.
Egyelőre teljesen rendben van. Ráadásul nagyobb merevlemezt kaptam, amit nem tudom, hogy így akartak-e, de jól jártam :D A tájékoztató papírokkal együtt kaptam még egy Sony képernyőtörlőt is, juhé :D és a legfontosabb, hogy a gépen nincs egy karcolás sem, sőt talán még tisztább is lett :D

Szóval teljesen meg vagyok elégedve az ügy lebonyolításával és gyorsaságával. (remélem nem is ér meglepetés) Korrekt volt az egész és mindig tájékoztattak a dolgok állásával. Biztos fordultak elő problémák másnál ilyen esetekben, de úgy látszik tökéletes munkára is képesek. Tudom, ennek kötelezőnek kéne lennie, de az nem ebben a világban valósul meg :D
Nem kívánom, hogy szervizbe kelljen küldeni a készülékeket, de az írások ellenére most már jó tapasztalatom van a Sony Szervizéről, és remélem más is így lesz vele.
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
10. skate_punk  PlayStation.Community tag
2013.10.24. 17:23:41
LV14
Válasz 9. vintezis üzenetére:
Hát ez szomorú. Sosem voltam az Apple termékei mellett, de főleg azért, mert nem jobbak annyival a többi mellett, hogy ennyivel drágábbak legyenek... persze elég jól össze vannak rakva, de egyre jobban kezdenek elszállni főleg Steve J. "kiesése" óta. Főleg a telefonokon látszódik meg
Én nem okoskodok, hanem okosakat mondok
9. vintezis  PlayStation.Community tag
2013.10.24. 17:04:46
LV3
Válasz 8. skate_punk üzenetére:
Csak addig "tökéletesek" amíg megveszed a gépet... és minden nagyszerű is egészen addig amíg valami el nem csesződik, onnantól pokol. Még úgy is, hogy plusz 50 ezret fizettem a +2 éves kiterjesztett garanciáért. Az iMac kijelzője 2x lett cserélve, de még mindig foltos. Közben persze már lejárt a gari, mivel nem tudom nélkülözni a gépet (munkaeszköz ugyebár) 2-3 hetekre, mire megcsinálják.
PSN ID: vintezis-hun
8. skate_punk  PlayStation.Community tag
2013.10.21. 23:24:52
LV14
Válasz 7. vintezis üzenetére:
Ez sem mindig "paradicsom", de szerencsére most én elsőre egy jól működő rendszerbe kerültem bele :D
Ezek szerint az Apple sem áll mindig a helyzet magaslatán... pedig, azt hinnénk, hogy ők tökéletesek :D
Én nem okoskodok, hanem okosakat mondok
7. vintezis  PlayStation.Community tag
2013.10.21. 20:29:48
LV3
Bárcsak az Apple szerviz is így működne...
PSN ID: vintezis-hun
6. skate_punk  PlayStation.Community tag
2013.10.19. 15:20:40
LV14
Válasz 4. FCBARCELONA üzenetére:
hát, előfordul sajnos :D nekem 2év garim van, még nincs egy éves, de remélem nem lesz komolyabb baja. Egyelőre érezhetően jobb lett, így 1nap próba alatt, bár lehet a 8.1-es Win stabilabb, mint a 8 és ezt érzem :D de, hogy miért kaptam kicsivel nagyobb merevlemezt, azt nemtudom. 640-es volt és most 670 a max. a 640-ből használhattam 568-at, most pedig 670-ből a frissítések után is 620-at, ami jóval nagyobb különbség :D
Én nem okoskodok, hanem okosakat mondok
5. FCBARCELONA  PlayStation.Community tag
2013.10.19. 14:52:27
LV2
Válasz 4. FCBARCELONA üzenetére:
ja és ez az egész 2 éven belül történt, a garancia 1 év volt ha jól emlékszem
Nincs!
4. FCBARCELONA  PlayStation.Community tag
2013.10.19. 14:51:50
LV2
nekem egy sony vaio netbookkal volt olyan, hogy a merevlemez elromlott, kicsrélték, aztán szépen lejárt a garancia és megint elromlott, de legalább nem a merevlemez, ami igazából rosszabb, az egész mehetett a kukába :D
Nincs!
3. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2013.10.19. 07:47:46
LV15
Korrekt, valami ilyet csinálhatnának a PS részleggel is. :)
2. Lotar  PlayStation.Community tag
2013.10.18. 17:02:37
LV17
Jó volt végre ilyet is olvasni .
psn/sen id: pcpmate
1. metadata  PlayStation.Community tag
2013.10.18. 15:49:06
LV15
Megnyugtató volt olvasni, hogy milyen gyorsan megcsinálták, és hogy végig tájékoztattak hogy hogy áll a dolog!
FatHead
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV14
PlayStation.Community tag
PSC Kredit
14075 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Daniel
Fórumhozzászólások száma:
6916 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
1154 db
Utolsó belépés:
2016.09.01. 16:49:49
Regisztráció ideje:
2009.06.25. 18:51:32
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea

PlayStation®Network Online ID