PlayStation.Community Blog ›› Binder

2 hozzászólás

2013.05.16. 11:07:54

Utolsó hozzászólás: Binder

2013.06.18. 18:59:09

Megosztás
Értékeld a blogot!
GT5 - Online Drift Bajnokság - Őszi Kupa
A Bajnokságot szétbontottuk 4 kupára. Ezzel azoknak szeretnénk kedvezni, akik nem az elejétől vesznek részt a versenyeken. Így év végéig, 4 kupa, mindben 5 pálya, így végül 4 győztest hirdetünk. Persze lesz egy abszolute bajnoki cím is.
Összefoglaló (a bajnokság állása, beszámolók, versenykiírások, versenynaptár stb)

Őszi Kupa Pályái:
Szeptember 29 -London (REV?) TÉRKÉP
Október 13 -Road Course - Indy TÉRKÉP
Október 27 -Laguna Seca Raceway TÉRKÉP
November 10 -Fuji Speedway F TÉRKÉP
November 24 -Nürburgring GP / F TÉRKÉP

A kupa jelenlegi állása: (egyenlőre a táblázat még nem elérhető)
Részeredmények a táblázatban, a Bajnokság összesítése pedig a fenti linken, az Összefoglalóban található.-----------------------------------

Szabályzat/megkötések...stb:

Autók:
-Kizárólag hátsókerékhajtású autóval lehet indulni!
-Autót úgy válasszon mindenki, hogy a bajnokság ideje alatt nem lehet cserélni! Az autó/felni színe is maradjon végig változatlan, így a videókban/képeken könnyebben felismerhetőek lesztek. :)
-Ha lehet, Prémium vassal gyertek. Fotón, videón, jobban mutat...ez nem kötelező, nem megkötés, csupán egy kérés.

Pályák:
-Gyakorlással kapcsolatban, javaslom mindenkinek, hogy a futamokra mindenképp online (is) gyakoroljon, mert ott más a fizika, mint offline.

Megkötések / Szoba beállításai:
A szoba beállításainál, a következő megkötések lesznek.
-Amivel jöhetsz: FR, MR, RR (Hátsókerekes vasak)
-Segítségek. Ami megengedett: ABS (minden más off)
-Gumi: Comfort Hard
-Grip Reduction on Wet Track/Track Edge: Real
-Szélárnyék (Slipstream Strength): Weak
-Gumikopás: Very Fast
Minden más alapon, de a sérülések, büntetések kikapcsolva.

A bajnokság menete:
-Nem kell megijedni a "bajnokság" szótól, bárki jelentkezhet. Sőt...szeretnénk, ha minél több "amatőr" is próbálkozna. A versenyek, kieséses alapon mennek, így bárkinek van esélye a dobogóra kerülni!
-Alapesetben minimum 8-10 fő szükséges egy adott forduló lebonyolításához.
-A 4-8-ba kerülésért, egyéni futamok lesznek. (kvalifikáció/selejtező)
-Ha a létszám nem éri el a 12 főt, akkor nem top8, hanem csak top4-lesz.

Kvalifikáció menete:
-Egyszerre egy ember megy fel a pályára...hogy ki, azt sorsolással döntjük el...2 kört kell teljesítenie, a lehető legkevesebb hibával.
Van lehetőség bemelegítő körrel kezdeni a futamot, de ezt előre jelezni kell! (a hosszabb pályákon csak 1 kör és nincs melegítés, de ezt ott a futamon úgyis elmodom)
-A két kör hibái összeadódnak...az így felállított sorrend alapján van továbbjutás a top4/top8-ba. Ha egyezés van, akkor az számít, hogy ki hibázott előbb.
-Hogy mi számít hibának? Ezt majd ott, minden forduló előtt, az adott pályán, élőben be fogom mutatni! De dióhéjban:
*NAGY hiba: komolyabb pályaelhagyás, levágás, vagy megpördülés.
*KIS hiba: apróbb levágás, vagy 4kerekes pályaelhagyás, ami még követi a pálya ívét, de nem vered oda jelentősen a szallagkorláthoz, egy adott kanyart nem driftelsz be rendesen, megszakad a kanyar íve, stb.
-A hibákat felírjuk így döntetlen esetén, a kissebb hibák is segítenek a döntésben.
-Aki épp nincs a pályán, az a "Wáccsterész" módban sasolja majd az épp "kapirgáló" Driftert.
-Lámpaláz garantált. Melléktünetei: fejfjás, hányinger, hibázás, sűrű és válogatott káromkodás. :)

-Az így kialakult sorrend alapján, a legjobb (létszámtól függően) 4-8 Drifter küzd meg a dobogóért.

Párbaj menete:
-A párokat sorsolással rakjuk össze, így még izgalmasabbá téve a dolgokat. Ennek menetét majd ott élőben ismertetem.
-Itt is sasolás lesz, de a 2 versenyzőt külön kell nézni, így a társaság egyik fele az egyik, másik fele pedig a másik Driftert lesi.
-A párbajok alkalmával mindkét versenyző a pályán lesz, de nem kötelező tandemezniük. Értelemszerűen szebb és izgalmasabb a verseny, ha közelebb kaparnak egymáshoz, de ez nem kötelező. Ellenben döntetlen esetén, számíthat az is, hogy valaki inkább lemaradt, vagy közel ment. Az elől haladó, ha gyorsabb, várja be a hátsót...gázelvétel az egyenesekben...ezt hétköznap velünk lehet gyakorolni. Sajnos ez részben az autótól, részben a drifter stílusától függ.
-A párbaj alatt, előzni tilos! (ha mégis sikerül, akkor ahol lehet vissza kell engedni a megelőzött Driftert)
-Ha véletlenül egy ütközés következtében valaki hibázik, akkor az alapvetően nem probléma...de erre próbáljunk odafigyelni.
-Minden párbaj egy melegítő körrel kezdődik! Ezt követi a maximum 3x1 körös menet.
-Minden kör (vagy hiba) után, a célegyenes elején csere (gázelvétellel, a megbeszélt irányból elengeded, majd visszacsatlakozol). Hogy az első kört ki kezdi, azt "pénzfeldobással" döntjük el.
-Egy párbaj, három, 1 körös menetből áll.
-Melegítő kör itt is kérhető, de itt ebbe a másik versenyzőnek is bele kell egyeznie!
-Aki hibázik, az veszít. A párbaj megnyeréséhez, minimum 2 menetet meg kell nyerni.
-Ha a hátsó hibázik, akkor értelemszerűen vége a menetnek. Ha viszont az elöl haladó Drifter dobja el a vasat, akkor a hátsó versenyzőnek, azon a ponton még hibátlanul át kell haladnia ahhoz, hogy megnyerje a menetet.

-Titánok harca:
Lesznek komolyabb döntők. Ilyenkor a résztvevőknek katéter bekötése javasolt. Erre 5 percet kapnak futam előtt. xD
Viccet félretéve, nem egyszer megesett már, hogy elhúzódott egy döntő mérkőzés...nem ritka a 40-50 perces menet sem. :)
-Hogy ez ne történhessen meg, a következőt találtuk ki. A párbajt először is 3x1 körös menetre maximalizátuk. Ha az első kör hibátlan mindkét fél részéről, akkor az döntetlen. Ha a második kör is hibátlan, akkor az is döntetlen, így a harmadik kör, már "hirtelen halálként" funkcionál. Ha valami csoda folytán ez is hibátlan, akkor megfordulnak a versenyzők és ellenkező irányba haladva, addig kaparak, amíg valaki nem hibázik.
-Nagy hiba értelemszerűen azonali következményekkel jár...de a kis hiba is döntő lehet, ha a másik hibátlanul ment az adott körben.

UPDATE
-Sajnos még így is történt több mint fél órás menet...ezért mostantól be lesz kapcsolva a gumikopás is (legdurvább fokozaton)! Elsőként az SSR5-ön alkalmaztuk és egész jól szerepelt. Mivel a gumikopást csak a benzinfogyasztással együtt lehet bekapcsolni, így az is fogy...durván 15-20 percig birják a gumik.
-Ha nullára kopott gumival sincs hiba, akkor előbb utóbb elfogy a benya...ekkor ki lehet(kell) menni a boxba tankolni, de gumit cserélni tilos!!! Ahol nincs box, ott értelemszerűen ki kell lépni és úgy folytatjuk a párbajt.
-A kvalifikáció alatt is be lesz kapcsolva a gumikopás!!! Így lehet taktikázni, nomeg nem mellékesen így jóval nagyobb jeletőséget kap a bemelegítő kör kérése is. (főleg egy hosszabb pályán) :)


Jelentkezés/részvétel:
-Itt írj egy hsz.-t a blog-hoz és vegyél fel PSN-en. (Binder333)
Az üzenetbe írd be a PSC-s nikkedet és az ODB rövidítést, vagy a Drift szót, hogy tudjam miért jelölsz. Ha nem tudsz felvenni írj és csinálok helyet.
-Aki részt akar venni a bajnokságban, annak előbb részt kell vennie minimum egy "Mókán". Enélkül senki sem indulhat!
-Fontos hogy jelentkezzen mindenki aki szeretne jönni, de ha mégsem tud jönni, arról is értesítést kérek. (nem árt tudni a futam előtt, hogy várjunk-e rád)
-A szoba 12 főre lesz korlátozva. Ha jelentős túljelentkezés lenne, akkor a szobába felváltva belépve, mindenki lefutja kvalifikációhoz szükséges két körét, úgyis a top8 fontos hogy beférjen a szobába...+4 nézőnek lesz hely.

-Belépés a szobába: GT-mode/Community/Binder333/"Teáscsésze"
-Amíg én nem vagyok ott, ne nagyon lépjetek be, de ha mégis, akkor amint megérkezek, mindenki kilép, majd vissza.
-Verseny közben senki nem nyúlkálhat a beállításokhoz.
-Chat-el kapcsolatban: A verseny ideje alatt, próbáljuk visszafogni magunkat.
Én beszélek, (Hatrix visít: "Játttáááááááá"), Ti csak csússzatok. :) Tehát nincs megtiltva a cset, ha bárkinek bármi mondanivalója van, akár verseny közben is, megteheti, de ne csináljunk dumaparty-t...arra ott vannak a "mókák". A versenyt vegyük komolyan!

Pontozás:
1. 15pont
2. 10pont
3. 8pont
4. 6pont
5. 3pont
6. 3pont
7. 3pont
8. 3pont
9.---» 1pont


Hiba esetén:
-A játék során történhetnek hibák, Disconnect (DC) vagy nagyritkán LAGG (netproblémák). A komolyabb laggolás, állt. a DC előjele. Ezen esetekben, a Hiba pillanatában rögzült helyzetet megpróbáljuk a lehető legpontosabban rekreálni. Mivel hibapontokkal "operálunk", így onnan folytathatjuk, ahol abbahagytuk...ez benne a jó. :)
-Ellenben hogy ne rontsuk el más játékát, 3 DC után az illetőt technikai K.O.-val "kizárjuk". Mondjuk úgy, hogy tökrement az autója. :)
Ezesetben neki jár a 3 pont, ellenfele pedig automatikusan továbbjut.
-Ha a DC még a selejtező közben történik, akkor 1pontot kap az illető. Kivétel, ha pont 8-an voltunk a DC pillanatában. Akkor 3 pontot kap.
-Minimum a Kvalifikációt meg kell futni. Aki ezt sem tudja befejezni a DC miatt, az nem kap pontot.
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
2. Binder  Drift & Photo
2013.06.18. 18:59:09
LV22
Válasz 1. Bandage_520 üzenetére:
Több mint valószínű hogy nem is lesz...:)
1. Bandage_520  PlayStation.Community tag
2013.06.18. 10:41:19
LV5
Na ez még nem most lesz...
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV22
Drift & Photo
PSC Kredit
23922 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Denebes Binder Péter
Fórumhozzászólások száma:
15684 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
2353 db
Utolsó belépés:
2019.10.16. 22:05:39
Regisztráció ideje:
2011.02.09. 19:07:45
Barátaim:

PlayStation®Network Online ID

PlayStation.Community Trófea