PlayStation.Community Blog ›› cjnin

14 hozzászólás

2012.09.21. 12:50:36

Utolsó hozzászólás: Albert

2012.09.23. 13:12:19

Megosztás
Értékeld a blogot!
Úgy egy hete nem vagyok már ps3 tulaj. Váltottam, ha úgy tetszik, mégpedig a játékmentes napokra, mondjuk ebben akad némi füllentés. Sok elfoglaltságom van, de nincs ezzel gond, a könyvötlet begépelésének is talán újra neki tudok feszülni. Néhány játékot, a joyt meg ilyesmiket odapasszoltam havernak, nekem maradt kábé havi egy GT5 futam (ez azért kicsit hiányzik), meg az Uncharted Co-Op-ot is szoktuk tologatni. Ő most váltott ps3-ra, mert egyre kevésbé hálás xbox tulajnak lenni (páran nekem is kínáltak jóféle boxot, miközben hirdettem a playstationt, de nem ugrok bele a töksötétben, egyszál villanykörtével csalogató feneketlen kútba, akkor se, ha mézeskalács illat terjeng belőle). Jövőre úgy is veszek ismét gépet, ha kicsit rendeződik az időbeosztásom, mert nem igazán számolom a napokat a következő konzolok érkezéséig. Füllentés második felvonás, mer' igazából le se szarom. Amúgy elég gyér lesz az idei felhozatal, egyedül az Assassin's Creed 3 izgatna, de ott egyébként is megvárnám a letölthető tartalmakkal telepakolt, javított kiadást, egyébként pedig minden normálisnak tűnő játékot 2013-ra toltak. De nem is ez a lényeg.
Tegnap egy filmezés után kipróbáltuk az új Resident Evil demót. Hogy milyenre sikerült? Irgalmatlan nagy fosra. Nincs bajom azokkal a játékokkal, ahol nem lehet elmászkálni a világba, de ez a csőpályás döcögés a szerencsétlenkedő társ mellett, az idióta kamerával, meg a böszme nagy karakterrel olyan, mint valami elcseszett időutazás. Tudjátok, mintha összedobtak volna egy időgépet, hogy le tudják másolni a negyedik rész sikerét, de mikor beszálltak, az egyik kicsike japánnak véletlenül a zsebében maradt az egyik öt pontos Capcom termék, a másik srác pedig a cipője talpára ragadva csempészett be valami kézzel firkált, öt éves vázlatot, amit az egyik másfél perces ebéd meg pisiszünet alatt hozott össze a vicces kedvű, hogy aztán a designer hátára ragassza, mert ő felel a mókáért a 14 órás műszakban, amíg amaz éppen a főnöknek bólogat. Kibbaszott bólogató Jánosok... Ettől persze a kényes szerkezet megfeküdt. Ilyesmi érzés lehet Vegasban kipörgetni az öt cseresznyét, aztán könyékig beletúrni a hamis pénzbe. Előtte még azért kiköpte az éppen tárgyalt játékot, mert a gépnek, ellentétben a demót kipróbáló jómagammal, legalább a tréfás hangulata megmaradt. A futás úgy néz ki, hogy egy percig némán bámultam a képernyőt, továbbá tegnap sírva aludtam el. A pofába rángató kamerával feltuningolt, egygombos közelharc meg az, hogy egy tetves ajtót is ketten rúgnak be, biztosan baromi menő tíz éves kor alatt, de én előbb venném meg kétszer a negyedik részt, mint ezt. Mert igaz, hogy a Resi x éve ilyen, de ez csak nagyjából az alapokra igaz, a négy például messze nem volt ilyen bazári hangulatú, trend után jókora késéssel koslató tákolmány. Azt ma már mindenki le tudja programozni, hogy egy pályán legyenek épületek, legyen egy irányítható karakter, aki tud előre meg hátra menni és néha lőni is. És minél többen tudják ugyanolyan alapra helyezni a játékot, annál vékonyabb lesz a határ a baromi jó meg a baromi gyenge produktum között. Persze az is lehet szempont, hogy ez a plusz a játék neve legyen. Pista nagyokat kurjongatva karatézza a kósza zombikat egy miskolci panelban, eközben valahol Osakaban egy bólogató Jánosnak rálöttyen a behűtött pezsgő a cipőjére, mert egy nagy, adakozó szemű kiscsaj belenyalt a fülébe, de úgy, hogy a kaviáros szusi is majdnem félrement. Továbbá a hasonló finomságok: egy kábé tizenöt centi magas padkáról nem tud lelépni a karakter, ott jár egyhelyben a szélén, mint valami idétlen rajzfilmfigura, te pedig csak nyomod tovább a futást, mert igaz, hogy rémisztő a jelenet, de mégse tudod levenni róla a tekinteted, amíg végül be nem kebelez a pánik, és rá nem tenyerelsz villámtempóban az ikszre; de még percekig a fejedbe visszhangzik a jól ismert zene a tapsifülessel.
Hatalmas csalódás... lenne, ha nem láttam volna ugyanezt a száz óra gameplay videón, amit az elmúlt hónapokban mutogattak orrba-szájba. Gondolom azért, hogy mire megjelenik, addigra régi ismerős legyen ez a kulahegy, és minél kevesebb fejben forduljon meg a gondolat, hogy honnan sikerült idáig eljutni. Amolyan generációs tézis: az igénytelen játékosok lubickolnak a nagy nevekben, a többiek pedig egyre inkább kénytelenek hozzászokni a sekélyes kínálathoz, vagy pedig mehetnek kötögetni. Utóbbi pedig halál unalmas, és ezt a kiadók ki is használják. Nem egy szerencsés vagy-vagy helyzet: egyik oldalon a megszokás, a másikon pedig az új hobbi keresésének lehetősége.
Mondanám, hogy a közeljövő, a teljes játék faszább lesz, normálisabb pályákkal meg ellenfelekkel, jó sztorival, bőséges tartalommal (a többi úgy se fog változni - a grafika nekem amúgy elég lenne, bár az átvezetőkben a szereplők arca teljesen mű), legyen így! Azon nem múlik, hogy drukkolok-e. A kicsit távoli jövő már egy érdekesebb téma. Mert amikor a Capcom elnöke kerek-perec lenyilatkozza, hogy a jövőben még több folytatás érkezik, még rövidebb időközönként, még több DLC-vel, azért, hogy még több legyen a bevétel... rövid úton odáig jutunk, hogy sayonara és sok sikert!
Bár, kedves Haruhiro "még több" Tsujimoto, maradjunk csak inkább a viszlátnál.
That's all folks!
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
14. Albert  salabakter
2012.09.23. 13:12:19
LV5
Kiváncsi lennék mit jelent a rózsaszin köd.
Én a Hevi rayn miatt cseréltem le a 360at, eddig nem bántam meg.Nem vagyok egy kemény mag játékos.Csak akkor játszom mikor kedvem van, meg amivel épp.Ps 2 nél már rájöttem nekem nem érdemes agyonjátszani a játéjokat mert az késöbb viszaüt.
Ebbe a generácioba nekem is feltünt hogy a nagyobb számozás nem feltétlenül = a szebbel és jobbal(DS 1 - 2).Ez inkább a ps1- 2es korszakra volt jellemzö.Szerintem most az a divat hogy ha valamit vesznek azt megeröszakoljuk.Ezért van az ,hogy nekem manapság a lrgtöbb játékbol az Assasin köszön visza.
Éhes vagy egyél, fáradt vagy pihenj.
2012.09.22. 13:21:31
LV3
Válasz 10. cjnin üzenetére:
Jam. Amúgy hasonlít a stílusod egyik haveroméra.
"Wait until they get a load of me!"
12. cjnin  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 22:02:47
LV10
Válasz 11. Albert üzenetére:
Nem erőlködök. Végigtoltam a demót, azután leírtam mi a véleményem róla, ezen a ponton jelenleg vége is a történetnek. Egy-két tesztet majd azért elolvasok, hogy mi lett belőle. Ha a játék nem okozna örömet, meg nem is érdekelne, akkor már a demóval se próbálkoztam volna.
Csak már jó ideje eloszlott a rózsaszín köd, ami a Ps3 vásárlása után kialakult.
No mission too hard, No challenge too big
11. Albert  salabakter
2012.09.21. 19:49:02
LV5
Szerintem butaság amit írsz.Egy demon igy felboszanni fölösleges.Tökéletes játék ugy sem létezik, mert akkor az mindenkinek meglenne.Pl a gt5 - ben sokminden csak teséklásék modon van benne ha meg neten játszok mindenki csak agyontuningolt kocsikkal hajlando menni sr gumival.Az Unchartedet láttam a haveromnáll ott se lehetett igazán ösze visza kolbászolni, a mátrixos lasitás pedig kifejezetten nem tetszett. Ha valami nem tetszik ne vedd meg.
Ha meg nem okoz örömet a játék az ténleg rosz.Akkor inkább ne is erölködj.
Éhes vagy egyél, fáradt vagy pihenj.
10. cjnin  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 19:26:22
LV10
Válasz 6. Lotar üzenetére:
Az utolsó mondatod nem is vitatom, eddig se tettem. Nagyon jó volt játékosnak lenni az előző generációban, és még most is jó, mert néha a nagyoknak is érdekük minőséget lepakolni az asztalra, az összes közepes fejlesztőt pedig még nem sikerült kicsinálni. Viszont meglehetősen gyászos az irány, amerre ez az egész tart. Egy határt azért érdemes meghúzni, hogy meddig bólint rá mindenre az emberfia.
No mission too hard, No challenge too big
9. Reita  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 15:05:03
LV17
Válasz 7. prototype üzenetére:
Plusz a kijelzőket kisebbre, és az item rendszert, és a belső menüt átláthatóbbra, mert pl. Chris-é gyakorlatilag kezelhetetlen.
8. Reita  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 15:03:28
LV17
Válasz 3. cjnin üzenetére:
Döbbenet amit a japán cégek döntő többsége művel ezen a generáción, főleg az előző gen-es zászlóvivős teljesítményük fényében. Egyedül a Platinum Games maradt meg színvonalasnak ( talán nem is véletlen - olyan alapító tagokkal, mint Hideki Kamiya és Shinji Mikami ), le is tett két komolyabb címet, Bayo, és a Vanquish ( nagyon rétegjátékok, de stílusukon belül szerintem abszolút kiválóak, meg talán a Kojima részleget lehetne dicsérni, mondjuk ők számomra háttérbe szorultak, szerintem eddig nem sikerült kihozni a lehetőségeikből a maximumot, ahogy tették anno az MGS3 esetében.
7. prototype  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 14:43:14
LV11
Kamerát hátrább (jócskán), tegyék rendbe a kontrasztot, a fényerőt és a célzást meg ne botoljak már fel minden hullában Leon-nal. Ezek a vágyaim, de ahogy hallottam nem csak nekem. De nem hiszem, hogy ezeket javítanák. Gondolom már a DLC-ket heggesztik.
"Brave. Not particularly clever, but brave."
6. Lotar  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 14:05:50
LV17
Egyetértek : eléggé gyengus ez a RESI 6 ( mindkét DEMO-t toltam - thx OLD RAIDEN :] ) .
Meglepetés mondjuk nem ért , már az 5. rész is kimaradt ( DEMO abból is - elég is volt ) . RESI RIP .

Viszont azért találni kiváló gamékat is .
psn/sen id: pcpmate
5. zoba
2012.09.21. 13:53:01
LV4
Válasz 4. martin üzenetére:
http://www.youtube.com/watch?v=rUZ-cxDTqnM

erről mindig ez jut eszembe ^^
some say the world will end in fire
4. martin  Főszerkesztő
2012.09.21. 13:49:08
LV27
Gyűjts bélyeget.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
3. cjnin  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 13:17:49
LV10
Válasz 1. Reita üzenetére:
A DmC eddig jónak tűnik. Lemaradtak a japánok (némelyiknek talán a gyógyszere is elgurult), kár szépíteni; mázli, hogy volt honnan visszaesni. Mondjuk tragédia azért nem történt.
No mission too hard, No challenge too big
2. Reita  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 13:06:11
LV17
Ha a könyvből lesz valami, azért egy bejegyzést nyomj róla, mert lehet érdekelne a dolog.
1. Reita  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 13:05:21
LV17
Ritka az olyan játék ( talán egyre ritkább ) amibe szívesen ölök pénzt, időt és energiát is. Nem mintha baromi sok időm lenne ilyen úri huncutságokra, mint kockulás, de az esti TV-zés helyett néha nem jön rosszul az ilyesfajta kikapcsolódás. Kíváncsi leszek a játékipar jövőjére, mert számomra is egyre kevésbé érdekes a téma, és azt érzem, hogy egyre inkább dominál az az irány ami nekem nemigazán pálya ( pl. Resi 6 ). Van egy két cím amit várok, és amihez reményeket fűzök ( mondjuk az új DmC ), a többi meg majd elválik.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV10
PlayStation.Community tag
PSC Kredit
7070 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Miklós
Fórumhozzászólások száma:
3173 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
373 db
Utolsó belépés:
2019.07.15. 12:47:58
Regisztráció ideje:
2008.10.17. 11:55:13
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea

PlayStation®Network Online ID