PlayStation.Community Blog ›› simon7109

2011.09.01. 21:28:39

Megosztás
Értékeld a blogot!
Még hétfő este 21:40-körül értem haza de akkor már nem volt kedvem írni meg tegnap sem így ma került rá sor.
Amint azt írtam múlt héten Törökországban voltam Alanyában nyaralni.
Reggel 6:00-kor kelés és irány a Budapesti reptér.9:00 körül értünk oda amikor is még 10:30-ig kellett várni arra,hogy odavánszorogjon az utazási iroda embere aki oda adta a kellő dolgokat,hogy megkapjuk a jegyeket.Ezután vittük a bőröndöket és leadtuk őket,megkaptuk a jegyeket és irány tovább.
Bementünk a várakozó részre egy kisebb ellenőrzés után.Itt még 12:10-ig kellett várnunk amíg továbbmehettünk a beszálló részre.A gépünk elvileg 12:40-kor indult volna de természetesen késett...
12:20 körül mentünk le a buszokhoz de a busz valahogy még nem volt ott 13:00-kor sem.Valami fennakadás volt meg takarították a gépet.Úgy fél kettő körül végre elindultunk a géphez és felmentünk.
Faszán a 9. sorban ültünk a szárny előtt így jó volt a kilátás.Végre felszálltunk.Sokkal jobb volt mint gondoltam.
Nem volt semmi extra.Még a fülem sem dugult be egyszer sem az úton.Kicsivel több mint 2 óra utazás után végre megérkeztünk az Antayai reptérre ahol megvettük a vízumot és irány a busz.Ez olyan délután 17:00 körül volt ottani idő szerint.
Az út busszal elvileg 2 óra lett volna de számomra érthetetlen módon csak 21:00-ra értünk a hotelhoz,de persze út közben lefagytunk mert a barom buszsofőr maxon mentette a klímát egész úton...
Mikor végre megérkeztünk még kaptunk vacsorát és mehettünk fel a szobába.Egész kellemes hely volt klímával meg minden.
Na de most nem szeretném leírni az egészet napról napra:D
A napok általában fürdéssel és esti vásárlásokkal teltek.Amin meglepődtem,hogy az ottani emberek nagyon kedvesek.Az éttermekbe és a boltokba lényegében fognak és behúznak.Mivel szeretek alkudozni így számomra ez volt a paradicsom:)
Itt ha valamit meg akartál venni de magas volt az ár akkor úgyis annyiért vetted meg amennyiért akartad.Volt,hogy 30-40 lírát is lealkudtunk egy-egy dologból,mert ha nem tetszett az összeg amiért adják egyszerűen nem hagytak elmenni.Addig húztak vissza amíg nem volt megfelelő az ár.
Egyébként az ottaniak mondhatni szeretik a Magyarokat.Ha megkérdezték honnan vagyunk és megmondtuk mindig mondtak valami "magyar" szöveget meg állandóan "Atillával" jöttek meg a "Magyar szalámival":D
Rengeteg szuvenírt hoztam köztük egy igazi Török vízipipát,de még nem volt alkalmam kipróbálni:)
Side-i óváros
Megint

A visszaúton a bőröndök majdnem 2x nehezebbek voltak mint odafelé.Lényegében ezzel telt el az egész hét.Kaja az volt dögivel.Reggel,délben,este svédasztalok rengeteg kajával.Annyit ittál amennyit akartál ingyen és mindenből.Rendes Pepsi-t,sört,spriteot,fantát,ásványvizet és mindenféle ottani szeszes italt is ingyen adtak a hotelban így az utolsó nap indulás előtt még annyit ittunk amennyit tudtunk:D
11:30 körül indult a busz a reptérre.Úgy nagyjából 14:20-ra értünk oda.Amint beléptünk a reptérre jött egy csomag ellenőrzés ahová minden csomagot fel kellett rakni.Ezután mentünk a jegyekért és leadni a bőröndöket majd irány a várórész.Ide való belépéshez meglepően nem volt semmi ellenőrzés.Csak az útleveleket nézték meg és már mehettünk is be.Itt vártunk 16:20-ig ha jól emlékszem amikor tovább mentünk a beszállórészre ahol már át ellenőriztek minket de ami meglepő volt,hogy le se szarták magyarán mondva,hogy volt a kézi poggyászban 2 liter víz meg gyógyszer(amit mellesleg Pesten nem lehetett átvinni).Aztán itt vártunk a beszállásig.Szerencsére itt nem késett a gép.Sajnos visszafelé már a 22. sorban ültünk a szárny mögött kicsivel így a kilátás elég rossz volt de már nem is érdekelt.Az út 2 óra 10 perc volt kaptunk kaját meg piát ahogy odafelé is.18:15-kor szálltunk le de még nem mehettünk haza mivel még több mint 45 percet kellet várni a csomagokra...19:10 körül hagytuk el a repteret végre.Innen még 2 óra 40 perc volt az út hazáig.
Na ez volt a Törökországi nyaralásom.Én élveztem de azért nem repülnék túl gyakran mivel elég unalmas és valahogy nem tudom elképzelni,hogy még ennél is hosszabb útra mennyek...
Blog hozzászólások
2011.08.31. 21:30:37
LV17
Válasz 4. simon7109 üzenetére:
Az f@sza kocsi és elég ritka is, főleg idehaza. "Cabrio"-ban még olyat nem is láttam. Azt meg gondolom, hogy jó volt csapatni, ha már ott a 4 kerék meghajtás. :)
trance 'n' progressive
4. simon7109  PlayStation.Community tag
2011.08.31. 20:58:09
LV18
Válasz 1. HunNicoBellic üzenetére:
mit írhatnák róluk?:D
max annyit,hogy szépek meg képet raktam róla.máshol nem voltunk csak Side-ban egy bérelt Suzuki Samurai-al:D
azzal aztán jó volt csapatni főleg,hogy teljesen nyitott volt.
PSN: misi2mezei
3. Sakamoto_14  A bölcs
2011.08.31. 19:17:21
LV20
Én is idén repültem először. Mi is sokat vártunk, nekünk is késett a gép (mindkét alkalommal, bár nem olyan sokat, mint a tiétek).
Szüleim 6 éve voltak Egyiptomban, ők is meséltek az alkudozó árusokról, bár az ottaniak állítólag kicsit agresszívabbak, vagy csak máshogy látjátok a viselkedésüket.
Nagyapámnak pedig van egy taktikája, amivel az ilyen árusokat le tudja blokkolni. Mindig többet mond, mint amennyi az indulási ár, és azon úgy meglepődnek, hogy megszólalni sem tudnak. :P
2. SteveY  the gunner
2011.08.31. 17:44:49
LV22
Szervusz akkor.
Kedvellek öreg, de bántani foglak!
1. HunNicoBellic  Mérnök Úr
2011.08.31. 17:37:45
LV17
Isten hozott.
Ezekről a szép helyszínekről és más látnivalókról nem is írsz semmit?
Az ottani kereskedők fura egy fazonok lehetnek.