PlayStation.Community Blog ›› szikla85

2011.07.27. 09:43:22

Megosztás
Értékeld a blogot!
Múlt vasárnaptól egészen tegnap estig egy olyan dolgot csináltam,amire már 9 éve nem volt példa : nyaraltam.
Elvileg már tavaly is mentem volna,de akkor nagyon csúnyán beteg voltam, így otthon döglődtem. De most hosszas szervezés után azt kell,hogy mondjam,hogy nagyon jól sikerült 6 napon vagyunk túl.

Vasárnap hajnalba kelés ,mert a vonat közel 1 órányira van ,s mivel vasárnap mentünk így értelemszerűen korábban indultunk.Volt osztálytársammal negyed 8kor találkoztunk a Déli pályaudvarnál,ekkor még 70 perc volt a vonat indulásig,de benne volt a pakliba,hogy nem biztos az ülőhely,hiszen nagyon meleg volt,s ráadásul Balatonra mentünk konkrétan Alsóörsre,s onnan busszal tovább Felsőörsre.
Érdekes nem voltak sokan a vonaton (nem azt mondom,hogy nem voltak,de az adott lehetőségekhez képest kevesebben.)
Közel 10 perces késéssel ugyan,de megérkeztünk Felsőörsre,de az a 10 perc az itt megbosszulta magát,ugyanis a buszunk kb 5 perccel a vonat érkezése előtt ment el,s a következő kb 90 perc múlva jött volna. Tanácskozás után azt mondtuk,hogy legyünk állatok,s menjünk gyalog . Kb 10-15 perc múlva azt hittük,hogy eltévedtünk,így mindenki a közeli megálloba ment ,én telefonáltam anyámnak,hogy akkor most jöjjön elénk.Anyám olyan 25-30 perc múlva már ott volt (itt már dél volt(!!) Nem is kockáztattunk tovább inkább busz. A busz kb 10 perc alatt ott volt,ami lett volna nekünk csomagokkal egy óra.
S akkor jött az első b@sszameg! Ugyanis onnan még 20 perc gyaloglás volt tűző napon...
Kb 1 órakor megérkeztünk,s akkor jött az igazi felüdülés.
Mivel erönk már nem nagyon volt,így egy medencénél úszkáltunk.
Este néztük a holdfelkeltét,s a déli part fényeinek kivilágítását (mindkettő gyönyörű volt)

Hétfő :

Ma mindenki tovább aludt,de nem sokkal,gyors reggeli,s go balaton de most már gyalog csomagok nélkül... s akkor rájöttem,h miért se megyek nagyon nyaralni:
szánalmasnak tartom,hogy fürödni tudjál fizetned kell mert a legközelebbi szabadstrand Tapolcán van nálunk Alsóörsön 650 ft/ fő ,de mi nem hagytuk annyiban ,s a szabadstrand mellett volt 1 kisebb sziklás rész,ami a célnak megteszi, ugyanúgy tudunk úszni,s nem szólhatnak bele. S ekkor éreztem,h basszus leégtem,de rendesen (nem baj lesz színem) :P Visszatérvén ott volt húgom barátnője,s anyja, oh mondom lesz itt még pipázás is (vizipipa)lehet,hogy újra ráhangolódok a pipázásra.

Kedd: Elvileg ez volt az utolsó nagyon meleg napunk,így megpróbáltuk kihasználni szinte egész nap kint voltunk,s úszkáltunk.S sajna beigazolodott a meteorologusok jóslata nevezetesen az erős lehülés.

Szerda: Reggel fél 6kor egy a közelben becsapódó villámra mindenki felkelt. (Én a volt osztálytársammal előzőnap hajnali 3ig hülyültünk,így 2,5 órás alvással indult a nap)Elvileg szerdán mentünk volna haza ,de hála egy jó szervezésnek köszönhetően péntekig maximum szombatig maradthatunk! Öröm az örömben,
Mivel nagyon rossz idő volt így a pancsizás kimaradt,de ,mivel az időjárás nem szólhat bele a hangulatba kártyáztunk.

Csütörtök : Sajna Coldhandnek ma haza kellett mennie,így a társaság kikisérte őt,s barátnőjét a buszhoz.Utána sétáltunk a közeli Lovason,s Felsőörsön.

Péntek : Volt osztálytársam kitalálta,hogy legyünk állatok ,s úszunk hamár ez az utolsó nap itt. Sajna egyre jobban érezzük a buli (nyaralás) végét.

Szombat : Kapkodás,ugyanakkor jókedv kisérte a napot,este 3/4 7kor hazaértem.

Képek késöbb lesznek a blogban! Köszönöm,hogy elolvastátok a blogom!
Ime az ígért képek!
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
4. szikla85  PlayStation.Community tag
2011.07.27. 09:43:22
LV14
Lehet csekkolni a képeket!

Első kép : Balaton déli partjának a kivilágítása .

Második kép : Balaton a távolban.

Harmadik kép : Felsőörsi templom (kicsit Assasin Creedes feelingem volt)

Negyedik kép : kicsit meredek az út
I'm never asked for this
3. szikla85  PlayStation.Community tag
2011.07.26. 13:03:25
Válasz 2. Sakamoto_14 üzenetére:
ahol van a "kacsaetető gép" ott van 1 kis sziklás rész,na mi ott mentünk be,miután (valószínűleg) egy német csóka sörrel a kezében ment be ott. Nem mintha sajnálnék 600 forintot,de egy tóban való úszásért fizetni szánalmas.
I'm never asked for this
2. Sakamoto_14  A bölcs
2011.07.26. 12:43:01
LV20
Én is nem rég voltam nyaralni a családommal 6 napra, nagyon tetszett. Balatonon eddig egyszer voltam idén, pótolnom kellene majd.

Nagybátyámék Felsőörsön laknak, és mi is gyakran választjuk az alsóörsi strandot. Szerintem az egyik legjobb a közelünkben (Veszprém megyei vagyok).
1. kiralygyozo  PlayStation.Community tag
2011.07.25. 11:29:54
LV2
Nyaraltál,és ahogy kiveszem jóvolt és ez a lényeg.Mi a párommal 2008-ban voltunk Olaszo.-ban de azóta csak kirándulgatunk,de szép helyen lakunk(nagy horgásztó,hegyek stb.) így mindig van program.
A nagyképûség: -õl, butít, és nyomorba dõnt.