PlayStation.Community Blog ›› HUN_ter

4 hozzászólás

2010.10.17. 16:09:39

Utolsó hozzászólás: HUN_ter

2010.10.17. 23:22:29

Megosztás
Értékeld a blogot!
Jöjjön hát a folytatás. Ha valaki eddig lemaradt volna, az ITT bepótolhatja. Csapjunk a lovak közé!

Booker DeWitt görcsösen kapaszkodik a kampóba, alatta a végtelen mélység és Columbia városa. Nem tudja, merre viszi a Sky-Line, de egy biztos: a városlakók nem részesítették meleg fogadtatásban. Mielőtt főhősünk megérkezne célállomására, még a levegőben egy elegáns suhintással elintéz egy úriembert. De ahogy földet érünk, az ágyú csöve már fenyegetően mered az arcunkba és a jól ismert tűzparancs sem marad el sokáig. A lövedék csak centikkel kerül el, de a légnyomás így is leterít minket.
Prüszkölve, botladozva keresünk menedéket az első bejáratnál.
Az ajtón beesünk és körülnézünk: kellemes zene szól, az emberek beszélgetnek. Egy bárban vagyunk. (Ha a szemközti képet megfigyeljük, először egy lovas alakot látunk, mögötte a Szabadság-szoborral. Ám amint balra fordítjuk tekintetünket, a kép átváltozik és a következő pillanatban már egy rejtélyes férfi portréját láthatjuk. Ez is azt a kettősséget, ellentmondásosságot hívatott reprezentálni, ami Columbia városát jellemzi. „Columbia nem az, aminek látszik.”)

A benti idill először elfeledteti velünk a korábbi csetepatét. De nem sokáig:
- Zárva vagyunk! – hangzik mögülünk a kiáltás, majd egy shotgun is bekapcsolódik a beszélgetésbe.
- Tünés innen, kifelé! – kapjuk a fenyegetőzést.
A következő lövést már nem várjuk meg. A telekinézist segítségül hívva kivesszük a csapos kezéből a fegyvert, majd ellene fordítva azt, visszaadjuk a kölcsönt. Erre az eddig csendesen társalgó tömeg felpattan és különféle fegyverekkel nekünk ront… tana, ha nem küldtük volna rájuk vérengző varjainkat. De menekülnünk kell, itt nem maradhatunk. A térre visszaérve már kapnánk is a következő lövedéket, ám megint csak a telekinézis az, ami kihúz a bajból: az ágyúgolyót hasonló eleganciával megfordítjuk és visszaküldjük a feladónak. Egy ágyúval kevesebb. Nincs idő bámészkodni, tucatnyian vannak a nyomunkban. A sarkon befordulva torlaszokba ütközünk. Nincs választásunk, harcolni kell. Felfelé kezdünk hátrálni egy roncson, mialatt egyesével iktatjuk ki az ellenfeleket.
A Sky-Line sokszor jól fog jönni, főleg ha ilyen szorult helyzetben találjuk magunkat. Kapunk az alkalmon és felkapaszkodunk rá, immár nem kis rutinnal. Ám a baj nem jár egyedül. Amint leérkezünk, szemből már érkezik is a következő áradat. (Kicsit érdekes, hogy a tömeg „csatakiáltása” az amerikai indiánokéra hajaz. Talán ennek is megtudjuk idővel a jelentőségét.)
Ezen a ponton az elektrosokkot is bevetjük, de túl sokan vannak. Körbevettek. Hátrálni kezdünk és már a végrendelet sorain gondolkozunk, amikor sűrű felhők kezdenek gyülekezni az emberek felett. Egy nő kiált felénk, aki nem más, mint Elizabeth! Ugyancsak ő idézte elő a fekete fellegeket, amik a következő pillanatban már sűrű esőt szórnak. Rögtön kapcsolunk és egy szimpla elektrosokkal az örök búzamezőkre küldünk mindenkit.
- Elizabeth, tűnjünk el innen! – tanácsoljuk.
A torlaszok felé vesszük az irányt, ahonnan géppuskatűz fogad. Ha sokáig a fedezék mögött maradunk, abból nem kerülünk ki jól.
- Hé… van egy ötletem. – Elizabeth erőt gyűjt a támadásra.
- Bármire is készülsz, csináld gyorsan! – fakadunk ki.
A hölgy mérhetetlen erejével a ládákból egy hatalmas acélgolyóvá kovácsolja a konyhafelszereléseket, amit mi aztán a telekinézissel a torlaszra zúdítunk. A csapatmunkát ismét siker koronázza.
- Nem nézel ki valami jól. – aggódunk.
- Jól vagyok, csak… csak kell egy pár perc.

A következő pillanatban egy böszme robotnak tűnő valami csapódik az útra. Futásnak eredünk, de a robot egy ugrással előttünk, a hídon terem és egy jól irányzott jobb horoggal leterít. Még arra is képes, hogy a mellette elfutó lovat megragadja és szegény párát felénk hajítsa. Elizabeth és Booker együtt kezdik darabjaira szétszedni a szörny alól a hidat. Szívós egy teremtmény: csak nagy nehézségek árán sikerül a mélybe taszítani.
- Megvan, elkaptuk! – tör ki az öröm Booker-en.
- Háromszoros hurrá nekünk, mi? – így Elizabeth.
- Ez volt az, ami üldözött téged, ugye?
- Nem, nem ez volt… nem ez. Hanem az!
A mögöttünk lévő épület tetejére szörnyű robajjal csapódik egy szárnyas robotnak látszó valami, majd ugyanazzal a lendülettel zuhanórepülésben ránk ront.
A kép elsötétül, a jelenetnek itt vége szakad.
A robot, amit lelöktek a hídról, ugyanaz volt (vagy inkább ugyanolyan), ami Booker-t kilökte az ablakon abban az emlékezetes debut trailerben. Feltehetően hasonló szerepet fognak játszani a játékban, mint a Brute-ok a BioShock 2-ben, ám bármi megeshet. A robot mellkasában egy élő szívet lehet látni az üvegen keresztül… talán valamilyen kezdetleges kiborgokról lehet szó. Ki tudja?
A végén a szárnyas robot viszont emlékeztet a Big Daddy-re abban a tekintetben, hogy a szeme ennek is megváltozott zöldről pirosra, amikor észrevett minket. Úgy gondolom azonban, hogy ilyen szörny csak egy lesz a játékban, túlontúl nagy ahhoz, hogy többet is le kelljen győznünk… ám nem szeretnék nagyon spekulációkba bocsátkozni, túl korai lenne még.

Mindenesetre én megköszönném a megtisztelő figyelmet, remélem az Irrational Games folyamatosan fogja csepegtetni az infókat, hogy folyamatosan tájékoztatni tudjalak benneteket!

Addig is: „stay tuned!” :)
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
4. HUN_ter  Dark Soul
2010.10.17. 23:22:29
LV26
Válasz 3. dsan79 üzenetére:
sztem ez a "gameplay" félig meddig megrendezett volt.
So many games, so little time...
2010.10.17. 19:52:52
LV2
Túlszkriptelt volt ez a 10perces gameplay. Ha a játék is ilyen lesz, az szívás... mert így 5órás sem lesz a játék...
2. Penge70  PlayStation.Community tag
2010.10.17. 17:21:19
LV22
Fasza megint:)
5*
1. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.10.17. 16:56:53
LV28
Köszönöm! Remek folytatás!:)
Most egy kicsit elfelejtettem a játékot, de ez a cikk ismét felizgatta a fantáziám!:P
Bár a tényen nem változtat hogy még nagyon sokat kell várnunk rá.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV26
Dark Soul
PSC Kredit
33593 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Balázs Dávid
Fórumhozzászólások száma:
21183 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
1965 db
Utolsó belépés:
2019.11.01. 15:17:55
Regisztráció ideje:
2008.09.29. 16:14:32
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea