PlayStation.Community Blog ›› HUN_ter

22 hozzászólás

2010.08.15. 15:04:19

Utolsó hozzászólás: HUN_ter

2010.08.16. 09:55:12

Megosztás
Értékeld a blogot!
Ken Levine, a nagy sikerű BioShock megalkotója és a soron következő folytatás, a BioShock Infinite fejlesztőgárdájának főnöke még augusztus 12-én üzent a nagyérdeműnek az új BioShock-ot hegesztő Irrational Games saját honlapján.
Tanulságos és érdekes kis olvasmány. Tudom, hogy sokatokat magával ragadott a BioShock univerzuma és tátott szájjal csodáltátok a debut trailert is (no meg azt is, hogy néhányan hadilábon állnak az angollal), így alant találhatjátok a szöveget szíp magyar nyelven (az eredeti szöveget pedig a fenti linken). ENJOY!
A titoktartás nehéz.

Az utóbbi 3 évben egyetlen kérdést hallottunk csupán: "Min dolgoztok most?"

Néhányotok bizton állította, hogy X-COM játékról van szó, amit most bizton cáfolhatok. Szó sincs Freedom Force, SWAT, X-Wing vs. Tie Fighter, Kingdom Hearts vagy Yar's Revenge játékokról. A vita, hogy min NEM dolgozik az Irrational Games, most véget ér.

Ma bemutatom nektek a BioShock Infinite-et.

Így van, egy BioShock játékról van szó.

Egy folytatásról.

Ami nem is folytatás.

Hadd magyarázzam el.

Bent az Irrational Games-nél úgy gondoljuk, hogy ahhoz, hogy kielégítsük az elvárásokat, mellőznünk kell azokat.

Miután befejeztük az eredeti BioShock-ot, úgy éreztük, hogy mindent elmondtunk Rapture-ről amit csak akartunk, de magával a BioShock-al nem végeztünk. A BioShock több mint egy egyszerű helyszín vagy időszak. Olyan sok volt még, amit nem mondhattunk el.

Számunkra két lényeges elem az, ami meghatároz egy BioShock játékot. Elsőként, egy fantasztikus, de az emberek által ismerős világban kell, hogy játszódjon. Másodszorra pedig a játékost sok mindennel kell felruházni, hogy aztán a játéktérben szabadon engedve a kapott képességekkel a saját szájuk íze szerint oldják meg a problémákat.

Könnyebb lett volna a kitaposott ösvényen járnunk. A könnyebb utat is választhattuk volna. Egyszerűen csak még többet csináltunk volna ugyanabból, de mint játékfejlesztőkhöz, nem illett volna ez a hozzáállás. Nehéz volt megcsinálni az eredeti BioShock-ot. Minden egyes lépés nagy kihívás volt és sok ötletet toltunk félre csak is azért, mert nem volt elég jó.

Így hát amikor belekezdtünk a folytatásba, azt mondtuk magunknak: "Azon a két lényeges elemen szeretnénk tovább haladni, a többi már csak rajtunk múlik. (...)"

Egy teljesen új világban fogod találni magad. Columbia nem egy ismeretlen, titkos város a tenger fenekén. Hanem egy olyan Amerika alkotása, amely a világhatalom felé tör.

Most egy igazi karaktert fogsz alakítani, nem egy ismeretlent aki még a saját személyazonosságával sincs tisztában. Booker DeWitt a neve, egy átlagos személy, kidolgozott történettel, akinek a hangját is hallani fogod ahogy önmagához és másokhoz beszél.

Okkal érkeztél Columbiába: meg kell találnod egy rejtélyes nőszemélyt - Elizabeth-et - és ki kell hoznod a városból. Az utad során melletted lesz, beszélni fog hozzád és reagálni az általad előidézett helyzetekre, és a kettőtök kapcsolatán keresztül képesek leszünk elmondani ennek az új és csodálatos világnak a történetét.

Columbia világa homlokegyenest különbözik azoktól, amikhez eddig hozzászoktál. Nem sötét folyosókban fogsz mászkálni a tenger mélyén, amint a klausztrofóbia kerülget. Ehelyett hatalmas terek között kell majd navigálnod, süvíteni a Sky-Line-on 120 km/h-s sebességgel és 2 km távolságú tűzharcokba fogsz keveredni.

Sőt, olyan sok új és radikális dolog van a BioShock Infinite-ben, hogy nem is tudjuk elmondani egyszerre. Amit most mutattunk a világnak, az még a jéghegy csúcsa sincs. Az elkövetkezendő hónapokban többet is felfedünk arról, hogy miről is szól a BioShock Infinite és hogy miért is vagyunk annyira izgatottak.

Köszönjük az eddigi türelmet, és hogy mellettünk voltatok megannyi hónapokon keresztül, amíg mi csendben dolgoztunk. De a csendnek most vége. (...)

Már nem kell sokat várnotok egy vérbeli gameplay videóra. Olyan lesz, amit többször is újra akartok majd nézni. Nekem elhihetitek.


Hát ennyi lenne mára, remélem sikerült felborzolnom kicsit a kedélyeket. Ha engem kérdeztek, én már tűkön ülök, már egy kis hírmorzsától is teljesen benedvesedek, a jövőbe bele se merek gondolni. :)

Köszöntem a megtisztelő figyelmet, stay tuned !
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
22. HUN_ter  Dark Soul
2010.08.16. 09:55:12
LV26
Válasz 21. wallace üzenetére:
hát ezt majd az "illetékesek" eldöntik :P
So many games, so little time...
21. wallace  Dark Passenger
2010.08.16. 09:53:20
LV18
Válasz 2. patrik00 üzenetére:
Simán! Támogatom.
20. Barneyzero  PlayStation.Community tag
2010.08.16. 01:01:54
LV11
Szerintem nagyon ütős lesz ez a játék
19. metadata  PlayStation.Community tag
2010.08.15. 22:07:46
LV15
"Olyan lesz, amit többször is újra akartok majd nézni. Nekem elhihetitek."

Neki elhiszem.
FatHead
18. pdw  ist krieg!
2010.08.15. 20:33:03
LV11
Kiralysag. Bar System Shock 1-2-t meg mindig nem birta semi felulmulni ;)
17. HUN_ter  Dark Soul
2010.08.15. 19:58:58
LV26
Válasz 16. DawidHUN üzenetére:
annyira nem klausztrofóbiás játék a BioShock 1-2, aránylag nagy terek vannak...
So many games, so little time...
16. DawidHUN  PlayStation.Community tag
2010.08.15. 19:56:54
LV8
Egyiket sem játszottam...majd talán, de most épp elkapkodták a 10 fontos bioshock 2-t mindenhonnan. :S Bár a klausztrofóbiás játékokat mostanában nem csípem. Nekem is inkább ezek a nagy, nyílt terek jönnek be igazán amit most ígér.
15. Sakamoto_14  A bölcs
2010.08.15. 19:39:43
LV20
Egyre jobban kezd érdekelni ez a téma, majd figyelemmel kísérem.
14. HUN_ter  Dark Soul
2010.08.15. 17:59:56
LV26
Válasz 13. Siege üzenetére:
én a Fallout-al vagyok így... valahogy nem fogott meg (igaz, csak videón láttam eddig). ha kipróbálnám, akkor talán tetszene... ez van... kinek a pap, kinek a bioshock :)
So many games, so little time...
13. Siege
2010.08.15. 17:43:34
LV7
Válasz 12. HUN_ter üzenetére:
Valamiért a nagyobb címek közül a Bioshock és a Fallout nem tud megfogni. Több reviewt is néztem róluk, Bio 1 demójával is sokat toltam (eleinte be is jött), de valahogy nem. :( Pedig nagyon istenítik mindkettőt, biztos nem véletlen.
Make it happen!
12. HUN_ter  Dark Soul
2010.08.15. 17:30:23
LV26
Válasz 11. Siege üzenetére:
unokatesómnak (Dzsupinnak) sem jön be, pedig gamek terén eléggé egy húron pendülünk :)
So many games, so little time...
11. Siege
2010.08.15. 16:58:16
LV7
Izgalmasnak hangzik.
De miért nem jön be nekem egyik Bioshock se? :S
Make it happen!
10. edWood  PlayStation.Community tag
2010.08.15. 16:34:58
LV6
Ken Levine? Egy Isten.
Én vagyok a romlottság manifesztálódása!
9. HUN_ter  Dark Soul
2010.08.15. 15:41:26
LV26
Válasz 8. Zsolt üzenetére:
javítva, thx
So many games, so little time...
8. Zsolt  PlayStation.Community tag
2010.08.15. 15:36:01
LV11
Nem "hagy magyarázzam el", hanem "hadd magyarázzam el".
7. HUN_ter  Dark Soul
2010.08.15. 15:28:20
LV26
Válasz 4. Feles üzenetére:
legalább olyan nagyot mint az 1. rész...
So many games, so little time...
2010.08.15. 15:25:53
LV9
Válasz 4. Feles üzenetére:
Igen szerintem is! Ez a faszi (Ken) nagyon érti a dolgàt!
senki sem ültetheti babyt a sarokba!
5. Reita  PlayStation.Community tag
2010.08.15. 15:22:24
LV17
Az ember hozzáállása "kicsit" szimpatikus :)
4. Feles  Feles
2010.08.15. 15:21:54
LV14
Ez a BioShock nagyot fog ütni szerintem.
Feles
3. HUN_ter  Dark Soul
2010.08.15. 15:16:57
LV26
Válasz 2. patrik00 üzenetére:
jó, hogy mondod, a topikba is be akartam linkelni, csak elfelejtettem :D
So many games, so little time...
2010.08.15. 15:13:15
LV9
Ideje lenne ezeknek a beszàmoloidnak a főoldalra költözni!
senki sem ültetheti babyt a sarokba!
2010.08.15. 15:11:43
LV2
cool
PSN ID:lori950 !!it's time to play the game !!
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV26
Dark Soul
PSC Kredit
33593 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Balázs Dávid
Fórumhozzászólások száma:
21183 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
1965 db
Utolsó belépés:
2019.02.22. 07:17:52
Regisztráció ideje:
2008.09.29. 16:14:32
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea