PlayStation.Community Blog ›› Motoko

12 hozzászólás

2010.08.05. 10:26:28

Utolsó hozzászólás: superbende

2010.08.06. 09:49:22

Megosztás
Értékeld a blogot!
Wings3D-ben készült.
1090 Poligon.

Nem nagy szám, főleg a feje az amin dolgozni kéne, de a lényeg (segg) arra nagyon büszke vagyok!:D
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
12. superbende  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 09:49:22
LV1
Válasz 10. karfiol üzenetére:
XDXD
PSN ID: superbende
11. Lucsy  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 15:11:54
LV12
Válasz 10. karfiol üzenetére:
X'D

Ne fogdosd a homokgödörben a gyermeket! x'D
nagy volt a pofam, elnezest kerek
10. karfiol  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 15:03:07
LV19
Fugáznám a fosóját papírzacskóval a fején!
9. Lucsy  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 13:50:09
LV12
Nem rossz!

Javasolhatok pár dolgot? Csak azért, mert ha ilyenre adod valamikor a fejed, akkor jobb, hogyha minél előbb megtanulod ezeket.

Ne nagyon legyenek a modellben 3szögek, inkább 4szögekből álljon. Ez azért kell, mert ha esetleg elmész modellezőnek egy játékhoz, akkor kérnek tőled egy low-poly modellt, amit beimportálnak egy sculpt (zbrush, mudbox) programba, ahol részleteket adnak neki, majd annak a felületét (vagyis a textúráját) visszaimportálják abba a programba, ahol elkészítetted a low-poly modelled és bekötik a részletes textúrát bump-map-nek vagy displacement map-nek. Így lesz szép részletes a modell és még le is animálható, mert önmagában, ha valamilyen sculpt programban modellezel valamit, akkor azok high-poly modellek tulajdonképpen és soha az életben nem fogod tudni animálni. Na szal a lényeg (amiről még egy szót sem ejtettem x'D) az az, hogy csak 4szögek legyenek a modelleden, mert a sculpt programok nem kedvelik a 3szögeket és a 4-nél több szügű síkidomokat. A legjobb, ha nézegetsz wireframe topológiákat különböző modellekről. Igazából a wireframe-et próbálják úgy alakítani, mint ahogy az izmok helyezkednek el a valóságban, persze nem mindenhol, de a fejnél igen (pl. száj körüli rész).
A másik amiért nem jó, ha 3szögekből és 4szögekből áll egyszerre mert nem lesz egységes a modell, megvilágításnál rögtön kivehető lesz, hogy hoppá, kusza a modell.
Amúgy a low-poly-s modellezésre az egyik legjobb progi az az XSI (Softimage), míg animációra Maya-t használnak.

Squaresoftnak igaza van ha csak modellezni akarsz és szép részletes dolgokat, akkor zbrush, vagy mudbox a te programod. Személy szerint én jobban szeretek sculptolni, de ha animálni akarom a modellt, akkor sajna végig kell szenvednem egy low-poly-s modellt...
nagy volt a pofam, elnezest kerek
8. Jesus  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 13:50:03
LV20
Első képen azt hittem psp van a kezében. :D
Spupul!
7. Motoko  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 11:45:31
LV7
Válasz 6. GR-Joseph üzenetére:
Google-ről szedtem le egy képet.
Lucy az egyetlen igazi Tekken karakter!
2010.08.05. 11:44:08
LV4
Én arra lennék kíváncsi,hogy ki volt a modell? :D
Lag-Cheater Fucker Shogun
2010.08.05. 11:19:52
LV4
nem tanacskent irtam, csak kerdeztem mi celbol keszitetted, azt hittem fel akarod valamire hasznalni. ;-) a segge amugy tenyleg szep ivu ;-)
ja a jobb progik dragak, de nem kell feltetlenul rogton megvenni oket, trial verzoik is leteznek ugye. vagy jo kis krekk.... ha valaki hobby szinten foglalkozik ilyenekkel szerintem nem gaz felpakolni egy rakas illegalis masolatot, mivel ha ugysem keresel vele penzt mire fel aldoznal vagyonokat ra? amugy gratula hozza.
4. Motoko  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 11:03:10
LV7
Válasz 3. squaresoft üzenetére:
Jézus én nem tanácsokat kértem, csak megmutattam mire jutottam.:)
Célom pedig nem volt vele, a zbrush pedig tényleg egy nagyon frankó dolog és nagyon drága is!:)
Lucy az egyetlen igazi Tekken karakter!
2010.08.05. 10:57:05
LV4
milyen cellal vagtal neki a modellnek? csak ugy gyakorlas kepp? amugy ismered a mudboxot vagy a zbrusht? erdemesebb inkabb ott modellezgetni. amugy meg a 3d csajokat a poser ontja magabol, szerintem dijazando a raforitott idod, de egyben idopocsekolas is. jobb porgikkal hamarabb osszehozol tuti low polys harcimacakat, es hat ugye ott van meg a texturazas ami legalabb olyan fontos mint maga a modell.
2. Zozo8  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 10:52:54
LV24
szerintem faxa,ügyes vagy hogy összetudtál hozni egy ilyet:)
T.függő és -.len blog: http://zar-ido.blogspot.hu
1. tsabe  PlayStation.Community tag
2010.08.05. 10:43:31
LV12
jó a segged, kő kóla? XDXDXDXDXD
PiPi
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV7
PlayStation.Community tag
PSC Kredit
6956 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Árva Júlia
Fórumhozzászólások száma:
78 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
1884 db
Utolsó belépés:
2018.02.23. 01:46:33
Regisztráció ideje:
2009.02.06. 18:22:10
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea