PlayStation.Community Blog ›› Ro19HUN72biMc

6 hozzászólás

2009.10.12. 18:18:08

Utolsó hozzászólás: Ro19HUN72biMc

2009.10.14. 08:29:30

Megosztás
Értékeld a blogot!
Ma délelőtt sikerült befejeznem normálon a játékot, gondoltam írok róla pár sort.
Számomra az Operation Flashpoint 2."világa"az első részen kívül,talán a Hidden And Dangerous 1-2.küldetés alapú játékmenetére hasonlít leginkább, azzal az apró különbséggel,hogy itt napjaink, illetve a közeljövő fegyvereit,eszközeit használhatjuk szemben a HD második világháborús cuccaival.Ebben a játékban a HD-val ellentétben nem mi választjuk az embereinket és sajnos a felszerelésüket sem, amivel elindulunk a csatamezőre.Adott squad-ban adott a fegyverarzenál és a szakaszt a gép osztja nekünk(harcolnak sniper team-ek,vagy éppen demolotion teamek is velünk egyetemben akikkel néha össze is futunk).Co-op esetében szakaszon belül feloszthatjuk egymás közt a "kasztokat"mint sniper,medic stb,így kihasználhatjuk a fegyvernemek előnyeit.Az ellenségtől szerencsére felvehetjük fegyvereiket,amire sokszor szükség is lesz,mivel az előbb említett okok miatt alapból, nem feltétlenül indulunk antitank fegyverrel a vállunkon.A szakaszban lévő csapatársakat rengeteg dologra utasíthatjuk:védjenek egy területet,menjenek egy adott pontra,vagy éppen szóródjanak szét.Ezeket a parancsokat igen ritkán osztottam ki rájuk,mert kedves kollégáim nem éppen IQ huszárok és sokszor bajba sodortak például a pontatlan sorozatlövéseikkel etc.(rám hozták az ellent). Itt jegyezném meg,hogy a leghasznosabb dolog a game-ben hogy lehet tüzelési módot választani(már amelyik fegyvernél ez lehetséges),mert egyes lövéssel messzire(400m)is pontosan lehet lőni és a fejlövés azonnali halál.Távcső használatával-a terep alapos felderítésével-és egyes lövéssel az ellenfelek nagyrésze kiszedhető mielőtt észrevennének.Persze ehhez az is kell,hogy az embereimnek ki legyen osztva a hold fire parancs:D A korábban említett küldetésalapú játékmenet alatt azt értem,hogy nincs történet, amely keretet szolgáltatna az eseményeknek.Nincs Private Ryan és fivérei csak "szimpla"katonai akció,melynek tervét a küldetések elején pár mondatban felvázolják,hogy nem sokkal később valamilyen nem várt esemény hatására megváltoztassák és életbe lépjen a "B" terv.Nem kell túl nagy dolgokra gondolni,de ha útközben kiderül,hogy légvédelmi fegyverek veszélyeztetik helikopterinket,akkor illő azokat egy harci kunkor beiktatásával eleminánli.Néhányszor ezeket a plusz feladatokat időre kell teljesíteni,adott esetben mielőtt légi egységeink az ellenség fegyvereinek hatósugarába érnek.A küldetések nem túl változatosak.Robbantsd fel a géppuskafészket,vagy az AA gun-t.Semmisítsd meg a tankelhárító fegyveres enemy-t.Mindezek ellenére izgalmakban nincs hiány,mert a könnyen elszenvedhető halál lehetősége folyton éberen tart és óvatosságra késztet.Kúszni,lapulni az ellenség vonalai mögött,hogy a megfelelő pillanatban oldalba kaphasd őket az M16A4-el az pedig egyszerre izgaslmas és feelinges.
Sajnos az nagyon elkeserít,hogy nagyon kevés fegyvert próbálhatunk ki és hogy igazából sniper rifle-t kb.két küldetésben kapunk,de a küldetés sikere érdekében jobb,ha nem használjuk:D(avoid contact)A javelin viszont nagyon állat!
A járműhasználatot sem túlozták el az alkotók,mivel dzsip rendszeres használatán kívül gyakorlatilag 2 szer használhatunk helikoptert és pl.lőni akkor sem kell vele.:(
A játék grafikája valahol a FAR CRY 2 környékén tenyészik,annak minden hibájával együtt:Vsync problémák relatív alacsony framerate.Persze az itteni táj kicsit puritánabb mint az afrikai.Leginkább zöld mezők,nem túl sok fa és romos,üres épületek,kisebb falvak között barangolunk különböző napszakokban amelyeknek fényviszonyai erősen kihatnak a hangulatra és mondhatni monochrome-má teszik a vidéket.Nappal túlsúlyban a zöld árnyalatok,naplementekor pedig minden barnás.Ez valahol nyílvánvaló,de mégis kicsit egysíkú a színvilág. Ezek mind megszokható dolgok,összeségében jól néz ki a játék,abszolút átjön a háborús feeling.
Így utólag egy kicsit kevésnek érzem az egész játékot,talán a hardcore mód és a 4 fős Co-op(ha nem dob le folyton)még visszacsábít egy végigjátszásra.:D
Blog hozzászólások
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
2009.10.14. 08:29:30
LV2
Válasz 5. ALF22 üzenetére:
Nem hiszem,hogy csalódni fogsz,de a kurva nagy potenciált,ami rejlik ebben a játékban szerintem nem használták ki.
A bika az a férfi tehén?
5. ALF22  Son of Liberty
2009.10.13. 21:13:45
LV26
latnom kell, hogy milyen....kezdek aggodni:(
2009.10.12. 20:40:47
LV6
Kíváncsi vagyok a játékra, jónak néz ki, de most nekem Tekken, addig meg (meg az után is) a SOCOM tökéletes... :)
ブレイブルー
2009.10.12. 18:56:47
LV2
Válasz 1. Danyek üzenetére:
Ja igen.A co-op-hoz private szervert kell csinálni és úgy működik a meghívás.Sima szerveren hamar beteleik a 3 hely,még mielőtt odaérnének a haverok:D
A bika az a férfi tehén?
2009.10.12. 18:53:45
LV2
Válasz 1. Danyek üzenetére:
1 meccset játszottam/tunk ua.mint az offline 1mm-es ellenfelek,gyakorlatilag csak scope-os fegyverrel érsz valamit.Lehet később rákattanok,de 6 hónap socomozás után nagy furcsa a competitive:D
A bika az a férfi tehén?
2009.10.12. 18:43:00
LV10
Competitive-et nem próbáltad ki?
Ledobál a co-op? :S
Lagglefield: Lag Company
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
LV2
Kitiltott felhasználó
PSC Kredit
2204 pt
PS4     PS3     PS2
PS Vita     PS One     PSP    


PlayStation.Community
Név:
Bukhár Róbert
Fórumhozzászólások száma:
744 db
Hír/cikk hozzászólások száma:
68 db
Utolsó belépés:
2010.02.03. 21:32:21
Regisztráció ideje:
2008.12.02. 15:37:13
Barátaim:

PlayStation.Community Trófea